MTV draaien ze helemaal geen muziek, alleen suffe progs
ZIjn er nog andere muziekzenders die op zijn minst de gehele top40 een keer draaien? Op TV dus
quote:Er bestaan in Nederland niet veel muziekzenders, dus dan ben je snel klaar.
Op woensdag 10 december 2003 02:39 schreef Stefijn het volgende:
Ik heb sinds 2 weken geen radio meer en heb dus uit armoe TMF maar aanstaan, maar daar draaien ze al een week echt maar 5 platen, elk uur opnieuw, de hele dag door. Ik word er helemaal simpel van, dat kan toch niemand waarderen?MTV draaien ze helemaal geen muziek, alleen suffe progs
ZIjn er nog andere muziekzenders die op zijn minst de gehele top40 een keer draaien? Op TV dus
quote:Zelfde met 538 hiero!
Ik heb sinds 2 weken geen radio meer en heb dus uit armoe TMF maar aanstaan, maar daar draaien ze al een week echt maar 5 platen, elk uur opnieuw, de hele dag door. Ik word er helemaal simpel van, dat kan toch niemand waarderen?MTV draaien ze helemaal geen muziek, alleen suffe progs
'Sky' kan er ook wat van trouwens
quote:The Box,kun je zelf kiezen.
quote:538 is ook altijd hetzelfde, maar zo extreem dezelfde platen draaien als TMF, omg gelukkig krijg ik binnenkort een hevige home-cinema dan kan die shit uit
Op woensdag 10 december 2003 02:45 schreef Escape2Dawn het volgende:[..]
Zelfde met 538 hiero!
Altijd het zelfde BAH'Sky' kan er ook wat van trouwens
quote:Box, nr 579
Op woensdag 10 december 2003 02:49 schreef SHE het volgende:
Box, nr 371
quote:ik bedoel dus eigenlijk deze
Op woensdag 10 december 2003 02:57 schreef SHE het volgende:[..]
quote:dat spelletje heet Zap de neger
Op woensdag 10 december 2003 03:52 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat welke muziekzender dan ook iemand voor langere periode kan boeien. Ik zap af en toe door die zenders heen (mtv, tmf, box) en als er geen leuk nr op is dan zap ik door. Ik heb volgens mij nog nooit langer dan 10 minuten naar zo'n zender gekeken
quote:Tis idd wel veel r&b op die zenders. Volgens mij heeft 50 cents 50 (pro)cent aandelen in mtv ofzo....
Op woensdag 10 december 2003 03:58 schreef bob-de-bouwer het volgende:[..]
dat spelletje heet Zap de neger
quote:Als hij10 platen kiest kan hij beter een radio kopen
Op woensdag 10 december 2003 02:52 schreef Dr.Mracka het volgende:[..]
The Box,kun je zelf kiezen.
quote:Figuurlijk ei, zucht
Op woensdag 10 december 2003 06:14 schreef MikeyMo het volgende:
welke 5 platen zijn dat dan?
quote:De dagtop5 in een grote loop?
Op woensdag 10 december 2003 06:14 schreef MikeyMo het volgende:
welke 5 platen zijn dat dan?
quote:De dagtop5 in een grote loop?