Ik beken schuld ja!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef beeer het volgende:
Wat is nou eigenlijk integraler. De helft lezen of helemaal niet lezen?
Gezien mijn aanmelding voel ik mij aangesproken hier op te reageren dat dat natuurlijk wel treffend is voor de Nederlandse lompheid. Hoe vaak kappen mensen een late visite niet af door alvast de lichten uit te doen, zich om te kleden of opvallend te gaan gapen.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef ASquare het volgende:
Ik moest weer erg lachen om Louis, die gewoon in zijn bed gaat liggen als Frits op bezoek is en dan iets zegt als: "Je moest nu maar weggaan."![]()
Ja, ik weet dat zelfs mijn ouders(!) het doen. Nu zijn mijn ouders nog achterhaalder dan de ouders van Frits, maar mijn vader is inderdaad in staat om bij vervelende visite maar gewoon te gaan staan, en dan net zo lang te wachten tot de visite opstaat.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:25 schreef keeper het volgende:
[..]
Gezien mijn aanmelding voel ik mij aangesproken hier op te reageren dat dat natuurlijk wel treffend is voor de Nederlandse lompheid. Hoe vaak kappen mensen een late visite niet af door alvast de lichten uit te doen, zich om te kleden of opvallend te gaan gapen.
Nouja, misschien niet vaak. Maar het gebeurt, dat is zeker.
Nu nog erin wateren!quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:41 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb ook al in de kachel gespuugd.
Ach, het gaat natuurlijk ook gewoon om de tekst. Maar een goeie uitvoering is natuurlijk altijd mooi meegenomen.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:00 schreef Koekepan het volgende:
(Ik vind het trouwens veel leuker dan ik had verwacht. En ik heb De Bezige Bij-uitgave, plunk! Dus dat bewijst maar weer eens dat een goede schrijver geen krans behoeft!)
Ik! Maar het hoofdstuk van vandaag is nog niet uit. Nog even doen voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:20 schreef corc het volgende:
tiere tjoep-tjoep falderi, tiere tjoep-tjoep faldera.
Wie doen er nog mee?
Ik denk dat de beleefdheid in de jaren 50 nog wat belangrijker was dan nu. Ze durven niet actief tegen Frits te zeggen, dat ze hem niet meer willen zien. En Frits blijft zich maar aandienen.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:55 schreef ASquare het volgende:
[..]
Ik! Maar het hoofdstuk van vandaag is nog niet uit. Nog even doen voor het slapen gaan.
Maar gisteren: "Je bent wel erg afstotend. Verschrikkelijk moet dat zijn. Wat een lot."
Bijzonder onaardig van Frits. Ik zou aan zo'n jongen geen vraag meer stellen. Maar Maurits Duivenis wel; die blijft vragen stellen als: "Hoe vind je nou eerlijk, dat ik er uitzie?", "Wat vind je van mijn haar?", "Wat denk je, ben ik normaal?"
Het meest opzienbarend aan de personages in De Avonden vind ik dat ze met Frits blijven praten. Maar ik moet erg om hem lachen, dat wel.
Laat me raden, je hebt wel gedronken, maar net niet teveel?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:00 schreef Koekepan het volgende:
ik zit in de hoofdstryuke 3, en ik ben n,p,emtee; mnoet on de stlaclogj om nog iets gte lezen
I'm pulling myself together.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:09 schreef corc het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt wel gedronken, maar net niet teveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |