abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24100602
Ik woon in Hoogeveen, er zijn hier speciale leesprogramma's opgezet om de achterstand bij kinderen een beetje bij het gemiddelde van Nederland te trekken. Ik denk dat ik nog wel een kans maak in de bieb vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 december 2004 @ 13:30:28 #127
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24100618
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik vrees voor je dat de kans ook vrij groot is dat ie rond deze tijd uitgeleend is.
Ik ben een groot optimist, I.R.
Kortom: Ik haal dat ding morgen wel..
...dass wir fliegen.
pi_24100620
Hier in *** is ie nog aanwezig. Wat een stel apen zijn mijn stadsgenoten toch. Hebben ze iets beters te doen ofzo?
pi_24100658
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:38 schreef Frollo het volgende:

[..]

[..]

Dus.
Ik scheur d'r wel wat bladzijden uit want we moeten wel punctueel blijven.
  maandag 20 december 2004 @ 13:42:26 #130
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24100808
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in Hoogeveen, er zijn hier speciale leesprogramma's opgezet om de achterstand bij kinderen een beetje bij het gemiddelde van Nederland te trekken. Ik denk dat ik nog wel een kans maak in de bieb vandaag.
.

Je gaat de uitdaging weer aan?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24108314
Je bent er op zich natuurlijk zo doorheen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24113538
Kunnen jullie de slowchat achterwege laten of op z'n minst wat leuker maken met Reviaanse grapjes? Persoonlijk vind ik dit geleuter over gefinancierde bibliotheekjes in Hoogeveen en cultuurbarbaren in "..." nogal saai en typisch TTK-achtig. Ook de mededeling van het vooruitzicht -oh oh- geen exemplaar te hebben van de Avonden, doet mijn gemoed niet veel goed. Zoals ik gister tegen I. zei: "De tijden zijn moeilijk."
pi_24113563
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:51 schreef zodiakk het volgende:
Kunnen jullie de slowchat achterwege laten of op z'n minst wat leuker maken met Reviaanse grapjes? Persoonlijk vind ik dit geleuter over gefinancierde bibliotheekjes in Hoogeveen en cultuurbarbaren in "..." nogal saai en typisch TTK-achtig. Ook de mededeling van het vooruitzicht -oh oh- geen exemplaar te hebben van de Avonden, doet mijn gemoed niet veel goed. Zoals ik gister tegen I. zei: "De tijden zijn moeilijk."
Ja, het halve topic is al verspild. Maar de rest kan nog veel goedmaken. Nee, dat is slechts schijn. Kostbare ruimte, die niet meer te achterhalen is, hebben we vermorst. Het zal wel niets meer worden...
" there is nothing to not be amazed at "
pi_24131699
Nou, het is nog donker, en de vroege morgen van de tweeentwintigste. Vandaag is de eerste Avonden-dag!

Als ik nergens overheen kijk zijn dit de aangemeldde lezers. Allen: veel succes en 'ENJOY'

# Zodiakk
# Whiskers
# ir. Baboon
# keeper
# Gellius
# Seborik
# Frollo
# beeer (ja, helemaal beer. We zijn geen mietjes)
# aldostuta
# ASquare
# de-oneven-2
# Wolfje
# SlaatjeBla
# plunk
# gimme.shelter

Enkelen hiervan hebben niet zo'n doortastende post gezet (als "ik zal ff kijken of ik dat boek nog ergens heb liggen"), post even of je wel of niet meedoet. Isabeau heeft ondanks de interesse aangegeven niet mee te doen, mocht dat veranderen dan zien we het wel.

Het lijkt me heel gezellig als iedereen die afvalt even post dat hij/zij is afgevallen. Misschien met dit lijstje erbij en de doorstreep-tags, dan kunnen we zien wie de bikkels zijn die nog in de race zijn.
Bedenk: "Er is niets zo erg, of er is nog wel iets ergers".

Dit zijn overigens de aangemeldde lezers van vorig jaar:
# corc
# Troel
# SlaatjeBla
# zodiakk
# I.R.Baboon
# Isabeau
# Plunk
# beeer
# eenuitduizend
# Wolfje
# Koekepan

van wie alleen corc de finish haalde (en asquare, maar die was destijds nog niet geregistreerd).... Leuk voor de vergelijking.

Om met de volksschrijver te spreken: "Moedig Voorwaarts"
pi_24132878
quote:
Op woensdag 22 december 2004 06:27 schreef corc het volgende:
Om met de volksschrijver te spreken: "Moedig Voorwaarts"
Ik ben de komende dagen niet in staat online te zijn. Maar ik lees wel. Krijgen we eigenlijk vettige jus en bessensap bij de finish?
pi_24133440
Ik heb een exemplaar en doe mee. Als ik zo naar het druilerige decemberweer kijk is de atmosfeer voor het herlezen van De Avonden in ieder geval daar.
pi_24133899
Zo nog even het boek regelen. Dan doe ik mee!
  woensdag 22 december 2004 @ 11:17:13 #138
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24134719
Streep mij gelijk maar weer door, want ik heb het boek niet
pi_24135040
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Frollo het volgende:
Streep mij gelijk maar weer door, want ik heb het boek niet
Tss... Je kunt het voor 12.50 euro kopen in iedere boekwinkel: een uitgave in de jubileumreeks van de Bezige Bij. Gebonden, met een donkerbruinige voorkant.

ASquare heeft er zin in! Ik ben echter niet vanochtend om kwart over zes begonnen. Maar de avond kan nog veel goed maken.
  woensdag 22 december 2004 @ 14:20:51 #140
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24137899
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:32 schreef ASquare het volgende:

Tss...
k heb eigenlijk gewoon geen zin om er moeite voor te doen
pi_24139553
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:32 schreef ASquare het volgende:
Maar de avond kan nog veel goed maken.
  woensdag 22 december 2004 @ 16:28:27 #142
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24140228
Nou, hij ligt klaar om genomen te worden, hoor...
Joepie - de - Poepie.
...dass wir fliegen.
pi_24140573
Ik kan pas dit weekend aanvangen, vrees dus dat ik verstek moet laten gaan......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24140939
ik ben begonnen. het is er perfect weer voor!!
geniet nooit met mate
  woensdag 22 december 2004 @ 18:34:40 #145
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24142591
Voor zo ver ik weet had ik me niet opgegeven, maar om corc een plezier te doen zal ik participeren, maar wel pas vanaf 24 december.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24142824
I.R., als je eens wist wat een hartverwarmend plezier je me daar doet!

En de eerste afvaler is binnen. En de eerste twee nieuwe aanmelders.

# Zodiakk
# Whiskers
# I.R. Baboon
# keeper
# Gellius
# Seborik
# Frollo
# beeer
# aldostuta
# ASquare
# de-oneven-2
# Wolfje
# SlaatjeBla
# plunk
# gimme.shelter
# isabeau
# falcone
pi_24143407
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:20 schreef Frollo het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon geen zin om er moeite voor te doen
Wat is nou eigenlijk integraler. De helft lezen of helemaal niet lezen?
pi_24149443
De avond is verloren, er is niets meer te veranderen.

Toch nog een klein lichtpuntje voor vandaag: bij de aftiteling van de documentaire "het behouden huis" (over uitgeverij de Bezige Bij) werden de laatste paar regels van dit boek voorgelezen.
pi_24149542
Lekkere spoiler om dat op de eerste dag van de heerlijke avonden uit te zenden. Nu weet iedereen hoe het afloopt.
  woensdag 22 december 2004 @ 23:54:51 #150
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24149818
Was er hier dan nog iemand die dat niet wist, beeer?
...dass wir fliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')