Hoe staat het er mee?quote:Op vrijdag 12 december 2003 21:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Overigens zijn we hard bezig dat wel van de grond te krijgen, ik vind het erg jammer dat je het nu al in de grond trapt.
Het is niet onopgemerkt gebleven.quote:
Haha, dat dispuut ben ik ooit begonnen! In 2000 geloof ik, het legendarischequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik weet toevallig dat op studievereniging Prometheus in Leiden er een dispuut is wat tot enige doel heeft ieder jaar De Avonden te herlezen.
Ik ben er maar een keer geweest, tijdens een infoavondje in de El Cid afgelopen zomer. Als jij daar ook bij was heb ik je waarschijnlijk wel gezien. Er is iig wel over dat dispuut gesproken.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:36 schreef corc het volgende:
[..]
Haha, dat dispuut ben ik ooit begonnen! In 2000 geloof ik, het legendarische
'integraal (her) lezen van "de Avonden" van G.K. /Simon (van het) Reve Gilde'
Gebeurd er nog wat bij prometheus?
Californië! En dan ook nog eens de 'de Avonden' opvragen bij het taleninstituut van Berkeley. Wat een kosmopoliet ben je toch. Berkeley, Californië... jeetje ik zit hier in Rotterdam, met bruine havenmist aan de horizon. Ik kan niet op tegen Californië. Waar zit je eigenlijk in Californië? Bij Berkeley vermoed ik, maar waar ligt Berkeley in Californië?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:44 schreef corc het volgende:
He, gezellig alweer, hier.
Ik heb overigens geen kopie van 'de Avonden' bij de hand, ik zit tijdelijk in Califonie (verkapte patspost) en ben vergeten hem in te pakken. FF Gutenberg enzo checken... of het taleninstituur van Berkeley.
Is het audioboek ergens gefileshared? Voorgelezen door die vieze ouwe seniele homo himself
De 'volkseditie', zoals hij officieel gedoopt is.
En de mensen die niet in de stemming willen komen, daar denk je natuurlijk niet aan hè?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor de mensen die alvast in de stemming willen komen kwam ik de aangename site www.nadertotreve.nl tegen.
O jawel hoor, die kunnen mooi helpen om het leesclubje nieuw leven in te blazen.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
En de mensen die niet in de stemming willen komen, daar denk je natuurlijk niet aan hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |