abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15283143
Net 5 minuten geleden heb ik 10 minuten mogen genieten van een bult gerommel in de lucht in combinatie met zeer snel bewegende lichtjes die geen patroon hadden.

Zijn er meer mensen die dit hebben gezien ?

De buurman van mijn ouders d8 dat het f-16 waren in oefening (hij is ex luchtmachtmilitair)

Ikzelf vind het wel sterk dat het f16 zouden zijn ze bewogen zo gigantisch snel het ene moment waren de lampjes in me linkerooghoek en het andere moment in me rechter.....zo snel is een f16 toch niet dat ik neit zie dat ie opeens ergens anders is.......

Het waren 2 lichtjes / vliegende objecten / f16 / ufo's

Het hele voorval duurde ongeveer 10 minuten met een bult lawaai en hoog aan de lucht

pi_15283187
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:04 schreef cyberbull het volgende:
Net 5 minuten geleden heb ik 10 minuten mogen genieten van een bult gerommel in de lucht in combinatie met zeer snel bewegende lichtjes die geen patroon hadden.

Zijn er meer mensen die dit hebben gezien ?

De buurman van mijn ouders d8 dat het f-16 waren in oefening (hij is ex luchtmachtmilitair)

Ikzelf vind het wel sterk dat het f16 zouden zijn ze bewogen zo gigantisch snel het ene moment waren de lampjes in me linkerooghoek en het andere moment in me rechter.....zo snel is een f16 toch niet dat ik neit zie dat ie opeens ergens anders is.......

Het waren 2 lichtjes / vliegende objecten / f16 / ufo's

Het hele voorval duurde ongeveer 10 minuten met een bult lawaai en hoog aan de lucht

ben je geen foto's gaan maken?
pi_15283222
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:06 schreef L-mo het volgende:

[..]

ben je geen foto's gaan maken?

Ja heb geprobeerd fotoos te maken maar je ziet alleen maar een zwarte hemel.....ik zal de fotoos ff op de pc bekijken misschien is daar meer te zien....zo ja post ik ze natuurlijk
pi_15283286
Ja eh, dat zijn vliegende schotels vol met creepy fuckers die de aarde gaan overnemen.
Volgens mijn bronnen (NASAAA en de FBWHY zie http://www.gaocitys.com/~s.johnson/ufonews/nl/ ) circuleren ze nu om de aarde en zijn ze er klaarvoor om lutjebroek binnen te vallen! (over 3 dagen )

Ik zou M4stermind even informeren zodat die dat even op de FP kan zetten!

[Dit bericht is gewijzigd door Elusive op 09-12-2003 20:10]

pi_15283287
* arnout109 houdt de lucht hierboven in de gaten, mischien komen ze hier nog langs
pi_15283338
Hoe lager het vliegtuig hoe sneller hij door je blikveld vliegt, ik zag hier zojuist ook "UFO" lichten, maar dat was toch echt een F16 want dat valt te horen en zien, deze was OOK enorm snel van punt a naar b maar vloog ook laag omdat :

het motorgeluid enorm luid was
ik de vluigels, staart etc perfect kon zien.
(uden, brabant)

pi_15283445
de foto die ik gemaakt heb origineel.....je moet in het midden even zwaar inzoomen dan kun je ze zien.

k heb de foto bewust origineel gelaten

oftewel sla de foto ff op en zoom erop in ergens in het midden zie je 2 kleine witte stipjes

Ik heb momenteel cursisten zitten voor de reiki oefenavond dus meld me pas weer na 2200u

[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 09-12-2003 20:17]

pi_15283482
Ik hoorde het geluid hier in Roden wel.. uurtje geleden of zo ?

Edit : die lichtjes zag ik toen ik in drachten reed om een uur of half 5 vanmiddag... En ze waren ook inene weg. Herinner het me net weer omdat het me opviel

Waren net de landingslichten van een Jumbo, maar die zetten daar niet de landing al in..

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 09-12-2003 20:17]

pi_15283503
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:09 schreef Elusive het volgende:
Ja eh, dat zijn vliegende schotels vol met creepy fuckers die de aarde gaan overnemen.
Volgens mijn bronnen (NASAAA en de FBWHY zie http://www.gaocitys.com/~s.johnson/ufonews/nl/ ) circuleren ze nu om de aarde en zijn ze er klaarvoor om lutjebroek binnen te vallen! (over 3 dagen )

Ik zou M4stermind even informeren zodat die dat even op de FP kan
zetten!

grappig zeg
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:00 #11
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_15283628
hey lauwrence, hierin emmen ufo's? niks gezien
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:21:44 #12
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_15283652
Grappige site dat ufoplaza.nl
Of is het niet grappig bedoeld?
pi_15283728
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:11 schreef Tasma het volgende:
Hoe lager het vliegtuig hoe sneller hij door je blikveld vliegt, ik zag hier zojuist ook "UFO" lichten, maar dat was toch echt een F16 want dat valt te horen en zien, deze was OOK enorm snel van punt a naar b maar vloog ook laag omdat :

het motorgeluid enorm luid was
ik de vluigels, staart etc perfect kon zien.
(uden, brabant)

Dit waren geen F-16's, ben zelf luchtmachtmilitair geweest. Het was ook geen normaal vliegtuig. Het leek hier thuis net alsof er een enorm transportvliegtuig laag overvloog. Het vreemde is echter dat ik die lichten 3 uur eerder zag dan het geluid, en de TS het beide tegelijk heeft gezien Zo'n ding vliegt echt niet 3 uur rond.
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:34:45 #14
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15284043
Wel creepy..vorige week was dr nog een nieuwsbericht over ufos in de VS (stond nog op FP) en zon gast heeft weer eens een of andere wazige voorspelling gedaan

ET komt weer terug!

OJAAJOH?
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:35:20 #15
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15284055
Diegene die een ufo hebben waargenemen hebben waarschijnlijk Venus of een sataliet gezien.
Op dit moment staat Venus rond 18:00 laag boven de horizon. Omdat Venus laag aan de horizon staat en zo helder is, lijkt hij van kleur en plek te veranderen. Dat komt door turbulentie van in de atmosfeer en de lange weg die het licht door de atmosfeer moet afleggen.

Laatst fietste ik naar huis toe, ik keek wat omhoog, iets wat ik altijd doe als het helder is. In eens zag ik een 'ster' enorm oplichten en heel helder worden, dus ik stopte met fietsen. Toen ik stil stond zag ik de 'ster' bewegen, na een minuut (schat ik) begon de 'ster' weer te doven.

Wat heb ik nu gezien? Een sataliet! Een sataliet is een 'ster' die beweegt. Een sataliet kan ineens helder worden omdat soms een spiegelend oppervlak naar de zon wordt gericht. Ook draaien er veel uitgebrande rakettrappen om de aarde, als het laatste restje brandstof tot ontbranding komt dan zie je de sataliet ook oplichten.

Ik kan me voorstellen, dat iemand zonder veel kennis van de sterrenhemel dat voor een ufo aanziet.

Are you nuts??
pi_15285127
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Diegene die een ufo hebben waargenemen hebben waarschijnlijk Venus of een sataliet gezien.
Nee, het was geen Venus of een satelliet ... De lichten die ik zag stonden hoog aan de hemel, zeker niet op de plek waar Venus nu staat. En satellieten ken ik inmiddels wel, dit leek er totaal niet op.

Het was gewoon net een Boeing die de landing inzet met de landingslichten aan. Ik zag het in het half-schemer, en ineens waren de lichten weg. Verder viel er niks te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 10-12-2003 00:20]

dinsdag 9 december 2003 @ 22:02:55 #17
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15286976
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:04 schreef cyberbull het volgende:
3.000 km/h is niet snel vind je?
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15291647
Kan iemand die foto misschien helemaal ingezoomd op dat stipje in dit topic zetten?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_15291740
Dat zijn gewoon F-16's.

Hier in Zuid-Drenthe hoor ik de hele avond ook al geregeld straaljagers.

pi_15291757
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef cyberbull het volgende:

[..]

Ja heb geprobeerd fotoos te maken maar je ziet alleen maar een zwarte hemel.....ik zal de fotoos ff op de pc bekijken misschien is daar meer te zien....zo ja post ik ze natuurlijk

KLopt je ziet ze nauwelijks op een foto..
vreemd genoeg
in truth is een discussie hierover..
heb gisteren hetzelfde gezien...nml en een foto gemaakt ervan maar ook daar niks op te zien...

[Dit bericht is gewijzigd door AngelWings op 10-12-2003 00:24]

zucht
pi_15291767
Hmm, cirrus was niet in Emmen op dat tijdstip.. ik zal eens in de ronde vragen
- My ass is bigger than yours
pi_15291787
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:23 schreef gelly het volgende:

Het leek hier thuis net alsof er een enorm transportvliegtuig laag overvloog.

En dat hoor ik hier de laatste tijd ook veel vaker...
pi_15291841
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:22 schreef Elevation het volgende:
Dat zijn gewoon F-16's.

Hier in Zuid-Drenthe hoor ik de hele avond ook al geregeld straaljagers.

Het waren geen F-16's, die herken ik echt wel... Ik heb achter de radar gezeten op vliegbasis leeuwarden... Het waren echt net 2 landingsspots van een jumbojet, en dan zou die jumbo op 2 kilometer hoogte boven Drachten hebben gevlogen..
pi_15292036
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Het waren geen F-16's, die herken ik echt wel... Ik heb achter de radar gezeten op vliegbasis leeuwarden... Het waren echt net 2 landingsspots van een jumbojet, en dan zou die jumbo op 2 kilometer hoogte boven Drachten hebben gevlogen..

Maar het lijkt me wel dat de TS straaljagers gezien en gehoord heeft.
Zeker als z'n buurman het al zegt...

Maar ik hoor ook al vaker een groot vliegtuig vliegen, zou dat een Hercules kunnen zijn? Is een zwaar en hard geluid, is geen straaljager en klinkt alsof het behoorlijk laag vliegt. Het is iig. zeker geen sportvliegtuigje van vliegveld Hoogeveen.

Is er een grote oefening gaande ofzo? Want zie ook al veel legervoertuigen de laatste tijd.

Of zou het van Eelde komen?

woensdag 10 december 2003 @ 00:43:07 #25
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15292116
volgens mij is er veel "dirty" lucht verkeer 's nachts. Maar goed, die foto, is toch een mooi zwart gat met puntjes, echt jammer dat je geen betere hebt!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_15292483
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:18 schreef arnout109 het volgende:
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1320

deze waarneming lijkt wel op die van jou.

Dat lijkt er inderdaad wel op ja zoals hij het heeft beschreven
  woensdag 10 december 2003 @ 01:20:44 #27
56951 Najra
---------------
pi_15292646
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:14 schreef cyberbull het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het daar in het midden. Ik heb wel een half uur gekeken maar nu zie ik toch een lichtbolletje in het midden.

Ja dag grappemaker.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15292655
denk dat pekel hier wel meer van weet
  woensdag 10 december 2003 @ 01:23:28 #29
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15292678
De Aurora van de Amerikaanse luchtmacht.
  FOK!fossiel woensdag 10 december 2003 @ 01:26:05 #30
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15292703
Ik zal m'n ouders&broertje morgen eens vragen of ze nog wat gehoord/gezien hebben in Drenthe vandaag (dinsdag dus).
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15292709
quote:
Op woensdag 10 december 2003 01:20 schreef Najra het volgende:

[..]

Ik zie het daar in het midden. Ik heb wel een half uur gekeken maar nu zie ik toch een lichtbolletje in het midden.

Ja dag grappemaker.

Rechtsonder een stuk van een dak met een schoorsteen, en dat lichtbolletje zal de maan wel wezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Elevation op 10-12-2003 07:51]

pi_15293463
quote:
Op woensdag 10 december 2003 01:26 schreef Elevation het volgende:

[..]

[afbeelding]

Linksonder een stuk van een dak met een schoorsteen, en dat lichtbolletje zal de maan wel wezen.

hehehe nee dus, die stond dus op dat moment juist aan de andere kant, heb erbij gestaan toen de TS die foto maakte,
was de hele avond al bij hem, en t was mega vaag kan ik wel zeggen,
lastig om daar een verklaring voor te vinden,
pi_15293754
Soms gaat je oog dingen zien die hij wil zien. Zelf gister ook last van gehad.

Ik reed langs Schiphol, en boven schiphol zag ik twee mage heldere
"dingen". Het ware geen vliegtuigen, want die waren er ook en daar zag je 2 koplampen.

Het ken zijn dat het sterren waren, die gewoon achterlijk laag stonden ofzo. Ik neem vandaag maar mn foto toestel mee naar mn werk, kijken of ze er nog zijn.

woensdag 10 december 2003 @ 07:17:59 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15293768
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:14 schreef cyberbull het volgende:
de foto die ik gemaakt heb origineel.....je moet in het midden even zwaar inzoomen dan kun je ze zien.

k heb de foto bewust origineel gelaten

[afbeelding]

oftewel sla de foto ff op en zoom erop in ergens in het midden zie je 2 kleine witte stipjes

Ik heb momenteel cursisten zitten voor de reiki oefenavond dus meld me pas weer na 2200u

Weet je zeker dat het geen foto van een groot zwart gat is. Met niks erin
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 10 december 2003 @ 07:51:30 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15293860
Het ene stoplicht springt op rood, en het andere op groen, ja in Emmen is altijd wat te doen (vrij naar Herman Finkers)

tjee, het lijkt wel of nederland last krijgt van een gevalletje massahysterie en dan boven allemaal zeer belangrijke plaatsen, Steenwijk, Emmen, Urk (bij de visafslag nog wel) wauw

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_15295498
Was gisteren net naast Emmen en heb dat geluid ook gehoord. Ik zag tot mijn grote verbazing...2 straaljagers vliegen.
Weinig bijzonders dus
pi_15296809
Tsjonge zeg, wat een spanning!
pi_15300831
quote:
Op woensdag 10 december 2003 01:20 schreef Najra het volgende:

[..]

Ja dag grappemaker.

Noem me een grappenmaker of niet maar ik weet iig wat ik en 5 anderen die bij mij thuis waren hebben gezien. En mijn ouders kunnen het ook bevestigen die hebben het ook gezien aan de andere kant van Emmen.

Dat de foto onduidelijk zou zijn staat al in een van me 1e posts

woensdag 10 december 2003 @ 15:49:50 #39
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_15304652
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35877
hier staat het van man uit beilen, die het zelfde als jouw heeft gezien lauwrence.

Een 32-jarige ondernemer uit Beilen (Drenthe) nam maandag 8 december omstreeks 18:50 vanuit zijn huis op de Brandnetellaan 2 vreemde objecten waar. Het zicht werd door geen enkel object verhinderd. Het was zeer helder weer.

"Vanuit het slaapkamerraam van mijn zoontje zag ik een ster, die bewoog. Ik dacht aan een satelliet totdat ik een tweede 'ster' zag die net zo snel bewoog. Ze stopten en gingen uit, zoals lichten uitgaan. De afstand tussen deze 'sterren' of lichten was te groot voor een vliegtuig. Een vorm tussen deze lichten heb ik ook niet gezien. Ik stond binnen en heb geen geluid van buiten gehoord." De 2 objecten die de getuige waarnam, waren wit van kleur. Ze verplaatsten zich van het oosten naar het westen met een geschatte snelheid van 50km/u. Het leek geen massief object te zijn, maar slechts uit licht te bestaan. Het object vloog niet ononderbroken. De totale duur van de waarneming bedroeg ongeveer 1 minuut.

pi_15304794
ik heb het ook gezien
maar daarna hoorde ik iemand Ho Ho Ho roepen

dacht dat iemand een vrouw aan het uitschelden was

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
  woensdag 10 december 2003 @ 15:59:56 #41
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_15304943
Heb zo rond die tijd in Hardenberg wel 2 straaljagers tig keer over zien vliegen... misschien dat je die gezien hebt ofzow?
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_15305953
ik heb die afbeelding erg ingezoomd en kon inderdaad 2 lichtpuntjes ontdekken, ik heb ze even verduidelijkt, en het lijken mij geen f16s aangezien die meerdere lichten hebben, maarja, ik heb geen idee wat het wel moet zijn, fantaseer je rijk zouk zeggen.
nogmaals , ik heb veel ingezoomd dus duidelijk zijn ze niet.

http://www24.brinkster.com/realmshelp/ufo.jpg

de tweede stip , rechts, is wazig

Uhhmmmm
pi_15306445
vriend van me uit emmen had ook een foto gemaakt!!

wow zoom is in op die 3 licht puntjes?! volgens mij zijn het echt vliegende schotels
pi_15306653
Ik hoorde het ook van iemand...die had ook zoiets gezien (ook emmen). Weet er voor de rest niet veel van, zal ff navragen.
pi_15306862
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:42 schreef WeirdoKevin het volgende:
ik heb die afbeelding erg ingezoomd en kon inderdaad 2 lichtpuntjes ontdekken, ik heb ze even verduidelijkt, en het lijken mij geen f16s aangezien die meerdere lichten hebben, maarja, ik heb geen idee wat het wel moet zijn, fantaseer je rijk zouk zeggen.
nogmaals , ik heb veel ingezoomd dus duidelijk zijn ze niet.

http://www24.brinkster.com/realmshelp/ufo.jpg

de tweede stip , rechts, is wazig

je link doet niet helaas.......
  woensdag 10 december 2003 @ 20:45:34 #46
29170 aakab
Karanliktan Aydinliga
pi_15312835
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:05 schreef Elusive het volgende:
[afbeelding]
wow zoom is in op die 3 licht puntjes?! volgens mij zijn het echt vliegende schotels
Hehhehe sukkel
pi_15313311
pfff kijk net uit het raam en zie dus een lichtje in de lucht alweer..
en het heeft flikkerende lampjes..
prima een vliegtuig dacht ik nog maar..nee ineens was er nog een..en die schoot wel zo snel door het luchtruim dat was abnormaal gewoon..
toen kwam er nog eens een aan..
en die flikkerde net als die andere twee door de lucht...
gekke is ze maakten zigzag bewegingen?
Hoe kan dat nou?
Even later waren ze weg?
zag vanmorgen iemand een tekening gemaakt hebben van deze zigzag beweging..
en kan dat topic niet zo snel meer vinden maar ik vind dit zeer frappant..
Heb het nu zelf ook gezien...
Oost nederland..
wie nog meer..
tis net 7 minuten geleden...

helppppp
zucht
  woensdag 10 december 2003 @ 23:51:29 #48
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15319139
Van Eelde kan volgens mij groot spul niet opstijgen en dan zou het bij Emmen toch al een behoorlijk eind geklommen moeten zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 11 december 2003 @ 01:06:53 #49
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_15320829
ik woon in Emmen.. en ik zie het nu ook. WTF is dat!?
[......]
  donderdag 11 december 2003 @ 01:09:53 #50
43606 OphiOn
pi_15320869
En nu is het weer weg.
[......]
pi_15320871
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:06 schreef OphiOn het volgende:
ik woon in Emmen.. en ik zie het nu ook. WTF is dat!?
In Roden is het veels te mistig, zie geen fuck
  Milf donderdag 11 december 2003 @ 01:10:22 #52
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15320878
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:09 schreef gelly het volgende:

[..]

In Roden is het veels te mistig, zie geen fuck

en het is stil. we horen (nog) geen geluid
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_15320944
*hoopt dat het in BOZ in de grond slaat*
pi_15321001
Ik hoor ook niets, maar zou het wel willen zien/horen
  Milf donderdag 11 december 2003 @ 01:21:24 #55
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15321034
quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:19 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoor ook niets, maar zou het wel willen zien/horen
ik heb mijn camera al bij de hand....... wil het niet dat ik nu naar bed ga

ik zie het morgen wel

trusten allen

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 11 december 2003 @ 09:24:26 #56
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15323384
Man, waarom pikken die Aliens Emmen uit! Of all places!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_15324883
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:24 schreef chocolatemoeze het volgende:
Man, waarom pikken die Aliens Emmen uit! Of all places!
Emmen is za place to be daarom :d

nee poging tot grappen wasda

maar gisteravond was ik ook nog even buiten en heb wel even naar de hemel staan kijken maar toen ik buiten was niks bizonders kunnen waarnemen dat was tegen 2330u

pi_15337569
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:05 schreef Elusive het volgende:
[afbeelding]
Woeii aliëns ?
oops ohh my ...
pi_15357590
k heb ook een melding van dit voorval naar ufoplaza.nl gestuurd

er was nog iemand die hetzelfde heb gezien die avond

pi_15358051
kicken, die romeinse kaarsen uit Belgie!
pi_15367412
Beste TS,

Tegenwoordig is het 2003 en net als de rest van Nederland is ook Emmen in de tijd meegegaan.

Ergens einde 19e eeuw waren er 2 gebroeders die een vliegtuig hebben uitgevonden. Dit was niet meer dan twee lange vleugels gemaakt van linnen en een aandrijving.

Sinds die tijd is er natuurlijk het 1 en ander veranderd en noemen we ze nu vliegtuigen. www.klm.nl heeft er wel een paar op hun site staan.

Ik hoop dat je niet meer in onzekerheid leeft.

Kennis is macht, maar alles weten maakt niet gelukkig
  vrijdag 12 december 2003 @ 21:55:28 #62
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_15367598
Was net op TV... is een of andere meteorieten regen die zichtbaar zou zijn bij heldere hemel. Was eens in de zoveel tijd, en nu dus weer. Geen UFO's dus, jammer
  zaterdag 13 december 2003 @ 22:15:56 #63
43606 OphiOn
pi_15389742
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:55 schreef Douwe het volgende:
Was net op TV... is een of andere meteorieten regen die zichtbaar zou zijn bij heldere hemel. Was eens in de zoveel tijd, en nu dus weer. Geen UFO's dus, jammer
hoezo? het was op dat moment nog een Unidentified Flying Object?
[......]
  zondag 14 december 2003 @ 03:55:33 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_15396122
http://comets.amsmeteors.org/meteors/december_radiants.html

om maar es wat te noemen
die dingen lijken ook vanaf hetzelfde punt te komen.

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Admin donderdag 18 december 2003 @ 02:01:33 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_15502527
GC>>>truth
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')