abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15280072
ik word over een paar weken besneden en ik ben erg bang. Ik ben bang voor 'complicaties' dat er een kanaaltje wordt doorgesneden of dat er een infectie komt. Normaalgesproken heb ik geen moeite met 'vleeswonden' ik ben al meerdere malen gehecht enzo... maar dit is echt iets wat mijn mannelijkheid symboliseert. Kan iemand mij advies geven over hoe ik mijn angsten kan overwinnen.
pi_15280082
Waarom word je besneden als ik vragen mag?
Wat is de reden ervan?
pi_15280112
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:15 schreef Fretti het volgende:
Waarom word je besneden als ik vragen mag?
Wat is de reden ervan?
Voor een schoon pikkie!
pi_15280128
te nauwe voorhuid.......
pi_15280145
O.k.
pi_15280168
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:17 schreef N_I het volgende:
te nauwe voorhuid.......
Lijkt me pijnlijk
is dat het ook?
pi_15280179
Ja, dat vraag ik me ook af, maarre... komt wel goed joh! Die dokters weten heus wel wat ze doen en zorgen er wel voor dat je geen infectie krijgt en alles goed verloopt!
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:20:42 #8
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15280211
Dr was toch eens zon gast een tijdje terug die met een laser besneden werd, en die zn pik doorgelaserd werd per ongeluk.
aka Man-Mountain
pi_15280223
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:18 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Lijkt me pijnlijk
is dat het ook?

umm.... het komt er gewoon niet overheen, en ik ben bang het te hard eroverheen te trekken.... dus geen pijn.
pi_15280254
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af, maarre... komt wel goed joh! Die dokters weten heus wel wat ze doen en zorgen er wel voor dat je geen infectie krijgt en alles goed verloopt!
daar ga je wel vanuit maar laatst zag ik een docu over 'blunders' bij bevalligen, die dokter draaide gewoon die kop om van dat kind, daar schrik je toch wel ff van.....
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:22:12 #11
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_15280256
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:20 schreef Doctor_Bara het volgende:
Dr was toch eens zon gast een tijdje terug die met een laser besneden werd, en die zn pik doorgelaserd werd per ongeluk.
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_15280269
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:21 schreef N_I het volgende:

[..]

umm.... het komt er gewoon niet overheen, en ik ben bang het te hard eroverheen te trekken.... dus geen pijn.

kan je dan wel sexen?
pi_15280274
quote:
bedankt voor je steun.....
pi_15280298
quote:
Zeg dat nou niet!!!
Jupiler is goed
pi_15280303
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:17 schreef N_I het volgende:
te nauwe voorhuid.......
ohh heb ik ook gehad vroeger is geen probleem joh merk je niks van
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_15280317
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:22 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

kan je dan wel sexen?

ik ben min of meer maagd.... mede door dit 'probleempje'
pi_15280342
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:24 schreef N_I het volgende:

[..]

ik ben min of meer maagd.... mede door dit 'probleempje'

Dat kan dus niet?
Lijkt me niet echt fijn nee.

Maar schijnt medische ingreep van niks te zijn.
Gebeurd bij joden gewoon aan huis met tang.
En jij krijgt het helemaal netjes.

Kan je week dr na je helemaal rot rukken

pi_15280358
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:25 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat kan dus niet?

yep is zo gebeurd stel geen reet voor allemaal
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:27:48 #19
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280400
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:21 schreef N_I het volgende:

[..]

dus je hebt een smegmarand onder je eikelrand, leuk voor die chirurg
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:28:26 #20
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_15280416
er was laatst op het nieuws een jongetje die besneden werd met een elektrisch geval, die heeft nu geen mannelijkheid meer . Maar het zal heus wel goed komen
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:28:35 #21
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15280419
dat fout zal gaan: lijkt me niet
Gebeurt zo vaak dat het een dagelijks karweitje is
Drugs are good mkay?
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:29:24 #22
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280450
Verder kan dit altijd nog:

Een jongetje waarbij de besnijdenis volkomen mislukt was, werd opgevoed als meisje, om de mislukking te maskeren. Het resultaat: ook dát mislukte. Het jongetje bleef zich gewoon een jongen voelen.

Toch kunnen er uit dat ene geval geen harde conclusies worden getrokken, omdat er in een soortgelijke situatie – eveneens bij een mislukte besnijdenis – wél een meisje 'gemaakt' kon worden.

pi_15280461
gebeurt het met een tang? Weten jullie ook of je plaatselijke verdoving krijgt of je helemaal verdoofd wordt?
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:31:25 #24
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_15280510
Is inderdaad een ingreep van niets. Gebeurt onder narcose, daarna een weekje wennen.
Ga doorrrrrr!
pi_15280515
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:27 schreef trekpop het volgende:

[..]

dus je hebt een smegmarand onder je eikelrand, leuk voor die chirurg

smegmarand?
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:31:53 #26
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280519
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:30 schreef N_I het volgende:
gebeurt het met een tang? Weten jullie ook of je plaatselijke verdoving krijgt of je helemaal verdoofd wordt?

Bij de keuze tussen volledige narcose en plaatselijke verdoving blijken artsen nogal eens verschillende criteria te hanteren.
Algemeen kan gesteld worden dat kinderen meestal onder volledige narcose besneden worden en dat bij jongeren en volwassenen een plaatselijke verdoving voldoende is.
De plaatselijke verdoving bestaat gewoonlijk uit enkele injecties aan de basis van de penis.
Bij jongeren en volwassenen kan voor een volledige narcose gekozen worden indien zij opzien tegen de operatie en deze liever niet bewust meemaken.
Hoewel dit meestal niet aan te raden is, blijken sommige artsen voor een ruggenprik te kiezen.
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:32:09 #27
30560 2Mini
Official Logo
pi_15280532
meestal verloopt het goed.... maar hadden ze dit niet in je jonge jaren kunnen doen?
Camera 1... 1!
pi_15280563
quote:
Uit betrouwbare bron weet ik dat het plaatselijk is.

En nee, die bron ben ik niet zelf

dinsdag 9 december 2003 @ 18:34:43 #29
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280598
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:32 schreef 2Mini het volgende:
meestal verloopt het goed.... maar hadden ze dit niet in je jonge jaren kunnen doen?
Soms groeit de penis meer dan de huid, maar meestal merkt men het wel op tijdens de onderzoeken op school...
pi_15280626
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:32 schreef 2Mini het volgende:
jonge jaren? dan let je er toch helemaal niet op, of het te strak zit.
pi_15280640
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:34 schreef trekpop het volgende:

[..]

Soms groeit de penis meer dan de huid, maar meestal merkt men het wel op tijdens de onderzoeken op school...

nooit gehad, zo'n onderzoek op mijn school
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:38:57 #32
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280701
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:36 schreef N_I het volgende:

[..]

nooit gehad, zo'n onderzoek op mijn school

Dan zat je op een achterlijke school, het is al sinds jaar en dag verplicht dat er eens per jaar een schoolarts langs komt, die bij jongetjes checkt of de penis goed groeit, hoe het met de balzak en ballen zit en of de voorhuid naar achteren kan worden gedaan.
pi_15280738
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:38 schreef trekpop het volgende:

[..]

Dan zat je op een achterlijke school, het is al sinds jaar en dag verplicht dat er eens per jaar een schoolarts langs komt, die bij jongetjes checkt of de penis goed groeit, hoe het met de balzak en ballen zit en of de voorhuid naar achteren kan worden gedaan.

op de basisschool ben ik nooit gecontroleerd door een dokter, pas op de middelbare school heb ik een keer een afspraak gehad, en zelfs toen mocht ik mijn onderbroek aanhouden
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:42:31 #34
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15280803
oh over dat besnijdenisverhaal, t werd gedaan door een onervaren dokter
aka Man-Mountain
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:42:43 #35
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280808
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:40 schreef N_I het volgende:

[..]

op de basisschool ben ik nooit gecontroleerd door een dokter, pas op de middelbare school heb ik een keer een afspraak gehad, en zelfs toen mocht ik mijn onderbroek aanhouden

Wat ik zei, dan zat je op een achterlijke school

[Dit bericht is gewijzigd door trekpop op 09-12-2003 18:43]

dinsdag 9 december 2003 @ 18:42:50 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_15280814
Meer een topic voor in SEX eigenlijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_15280821
Ik kan me niet meer herinneren wanneer het bij mij gebeurd is ( was nog een baby of iets later en er was een reden voor) , maar ik moet wel zeggen dat ik er aan de ene kant blij mee ben (onbesneden ziet het er maar raar uit vind ik) aan de andere kant vind ik wel dat ik minder gevoel heb in mijn eikel. Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze de voorhuid ook kunnen oprekken. Als die keuze er geweest zou zijn en ik was in staat om die keuze te maken dan had ik die keuze gemaakt Misschien in combinatie met een minder drastische besnijdenis.

Ik zou aan de arts vragen wat de mogelijkheden zijn en wat de gevolgen zijn voor later. Je zit er voor de rest van je leven aan vast. (hmmm beetje rare woordkeus..)

And this, too, shall pass away.
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:43:59 #38
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280841
Wat betreft complicaties:

Complicaties treden op bij 2 tot 10% van de besnijdenissen. Ze beperken zich bijna altijd tot de wond. Als ze zich voordoen gaat het meestal om een nabloeding of een wondgenezingsstoornis, in de vorm van een infectie of een abces. Dit kunnen vervelende complicaties zijn, maar ze zijn vrijwel altijd heel goed te behandelen. Iemand die pas besneden is, dient contact op te nemen met zijn uroloog als zich de volgende symptomen voordoen:

* de pijn wordt steeds erger
* er komt pus of bloed uit de wond
* de penis wordt steeds dikker
* meer dan 38°C koorts

dinsdag 9 december 2003 @ 18:44:14 #39
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15280854
quote:
Helemaal verdoofd, misschien kan je ook kiezen voor plaatselijk, maar dat weet ik niet.
Drugs are good mkay?
pi_15280915
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:42 schreef trekpop het volgende:

[..]

Wat ik zei, dan zat je op een achterlijke school

ja ik ben 'medelander' maar ik zat gewoon op een normale openbare basischool ( maar wat heeft dat ermee te maken? als ik op zo'n achterlijke (volgens jou)/ islamitische school zou zitten zou ik toch al besneden zijn? )
pi_15280944
ik ben toen ik een jaar of 10 (kan ook 2 jaar jonger zijn trouwens) was besneden.
zon big deal is het niet, je hebt een week of 2 een rete gevoelige eikel, dus wijde broeken en boxers dragen

het bloedde bij mij wel in het begin, niet echt ontstoken, maar het is natuurlijk wel een wond die gewoon rustig moet genezen, gewoon een beetje de korstjes onder de douche losweken enzo ging prima. niet keihard de straal erop

ik ben trouwens wel gewoon in slaap gebracht. dus van de besnijdenis zelf merkte ik niets. bij mij was ook voorhuid te krap.

achteraf, ik mis em eigenlijk niet, ik vind het wel lekker fris enzo

dinsdag 9 december 2003 @ 18:49:05 #42
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_15280990
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:46 schreef N_I het volgende:

[..]

ja ik ben 'medelander' maar ik zat gewoon op een normale openbare basischool ( maar wat heeft dat ermee te maken? als ik op zo'n achterlijke (volgens jou)/ islamitische school zou zitten zou ik toch al besneden zijn? )

Jij maakt er islamitisch van, generalisator. Maar dat is niet van toepassing want het is niet meer General Chat
pi_15281017
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:47 schreef kiw het volgende:
ik ben toen ik een jaar of 10 (kan ook 2 jaar jonger zijn trouwens) was besneden.
zon big deal is het niet, je hebt een week of 2 een rete gevoelige eikel, dus wijde broeken en boxers dragen

het bloedde bij mij wel in het begin, niet echt ontstoken, maar het is natuurlijk wel een wond die gewoon rustig moet genezen, gewoon een beetje de korstjes onder de douche losweken enzo ging prima. niet keihard de straal erop

ik ben trouwens wel gewoon in slaap gebracht. dus van de besnijdenis zelf merkte ik niets. bij mij was ook voorhuid te krap.

achteraf, ik mis em eigenlijk niet, ik vind het wel lekker fris enzo

dat van die wijde broeken en boxers zit in ieder geval wel goed

maar ik voel me al een stuk beter, ondanks/dankzij sommige reacties hier

dinsdag 9 december 2003 @ 22:16:30 #44
9902 Lestat
the vampire...
pi_15287445
Ik heb het ook latend doen, afgelopen februari. Ik was toen 25. Je wordt gewoon meegenomen naar zo'n soort operatiekamertje waar je op zo'n tafel moet liggen. Dan moet je je broek naar beneden trekken en smeert de zuster wat van dat bruingele ontsmettingsspul op je pielemuis. Vervolgens worden er 1 of 2 injecties door je penis gejast door de dokter. Dan begint ie met de laser je velletje eraf te branden, dat voel je nog wel (alsof je je met een scheermesje snijdt) maar het is niet echt ondraaglijk. Daarna wordt je jongeheer stevig ingepakt. Na een kleine drie kwartier is de verdoving uitgewerkt en begint het behoorlijk pijn te doen. Ik heb me laten vertellen dat dat bij sommige mensen langer duurt als bij anderen. Bij mij was de pijn na een paar uur alweer over door het innemen van pijnstillers, en daarna nooit meer pijn gehad.

Het drukverband om de penis moet een week blijven zetten (als ik me goed herinner) en daarna mag je ermee in bad, maar pas op dat je dat niet te lang doet. Ik zat te lang in bad en toen begon het dus weer als een rund te bloeden. Dus ik met een handdoek tegen mijn bloedende geslacht gedrukt aangebeld bij de buren, die mij met de auto naar het ziekenhuis reden, alwaar een nieuw drukverbandje werd aangelegd.

Na een paar dagen dat drukverbandje eraf en sindsdien ging het goed. Plassen doet een week of twee zeer, en voelt heel raar, alsof je plasgaatje dichtgeplakt zit.

Erecties zijn het grootste probleem. Dat doet echt heel erg zeer, en je wordt er ook wakker van dus als je 's nachts vier keer een spontane erectie krijgt (niet ongewoon) dan wordt je dus ook vier keer per nacht wakker.

Ook kun je de eerste twee a drie weken heel moeilijk lopen.

Tot slot, wat mastuberen betreft, na zes weken kon ik mezelf weer helpen! Dat was misschien wel het moeilijkste, normaal gesproken gaf ik mn jongeheer tweemaal per dag een slinger, dus na een weekje werd ik al gek van geilheid.

Dus kortom, het is allemaal niet makkelijk maar het is het wel waard.

Memento Mori
pi_15289172
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:16 schreef Lestat het volgende:
Ik heb het ook latend doen, afgelopen februari. Ik was toen 25. Je wordt gewoon meegenomen naar zo'n soort operatiekamertje waar je op zo'n tafel moet liggen. Dan moet je je broek naar beneden trekken en smeert de zuster wat van dat bruingele ontsmettingsspul op je pielemuis. Vervolgens worden er 1 of 2 injecties door je penis gejast door de dokter. Dan begint ie met de laser je velletje eraf te branden, dat voel je nog wel (alsof je je met een scheermesje snijdt) maar het is niet echt ondraaglijk. Daarna wordt je jongeheer stevig ingepakt. Na een kleine drie kwartier is de verdoving uitgewerkt en begint het behoorlijk pijn te doen. Ik heb me laten vertellen dat dat bij sommige mensen langer duurt als bij anderen. Bij mij was de pijn na een paar uur alweer over door het innemen van pijnstillers, en daarna nooit meer pijn gehad.

Het drukverband om de penis moet een week blijven zetten (als ik me goed herinner) en daarna mag je ermee in bad, maar pas op dat je dat niet te lang doet. Ik zat te lang in bad en toen begon het dus weer als een rund te bloeden. Dus ik met een handdoek tegen mijn bloedende geslacht gedrukt aangebeld bij de buren, die mij met de auto naar het ziekenhuis reden, alwaar een nieuw drukverbandje werd aangelegd.

Na een paar dagen dat drukverbandje eraf en sindsdien ging het goed. Plassen doet een week of twee zeer, en voelt heel raar, alsof je plasgaatje dichtgeplakt zit.

Erecties zijn het grootste probleem. Dat doet echt heel erg zeer, en je wordt er ook wakker van dus als je 's nachts vier keer een spontane erectie krijgt (niet ongewoon) dan wordt je dus ook vier keer per nacht wakker.

Ook kun je de eerste twee a drie weken heel moeilijk lopen.

Tot slot, wat mastuberen betreft, na zes weken kon ik mezelf weer helpen! Dat was misschien wel het moeilijkste, normaal gesproken gaf ik mn jongeheer tweemaal per dag een slinger, dus na een weekje werd ik al gek van geilheid.

Dus kortom, het is allemaal niet makkelijk maar het is het wel waard.

Wow erg gedetailleerd allemaal, maar dus je geslachtsdeel wordt ingesmeerd door een wildvreemde vrouw ( het zuster gedeelte) ? Lijkt me nogal ongemakkelijk... en als ik het goed begrijp mag je een week niet douchen
pi_15289837
ow enne laat er niet teveel van afsnijden want dan ken je nie meer rukken........
kost je mega aan euro's aan zeep en cremes en vaseline..
enzow
zucht
pi_15289936
Laat je anders door je huisarts nog eens duidelijk vertellen wat ze precies gaan doen. En ga iets van Valeriaan of iets homeopatisch slikken om niet zo'n last te hebben van zenuwen.

Heel veel sterkte, het zal allemaal wel goedkomen, deze ingreep wordt door artsen zo vaak verricht.

dinsdag 9 december 2003 @ 23:22:20 #48
9902 Lestat
the vampire...
pi_15289977
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:59 schreef N_I het volgende:

[..]

Wow erg gedetailleerd allemaal, maar dus je geslachtsdeel wordt ingesmeerd door een wildvreemde vrouw ( het zuster gedeelte) ? Lijkt me nogal ongemakkelijk... en als ik het goed begrijp mag je een week niet douchen

Nee ik vergiste me, je mag de andere dag alweer douchen/badderen. Maar dat zusterverhaal klopt wel ja. Maar het gaat allemaal heel zakelijk en professioneel, wees maar niet bang dat je daar ineens met een stijve ligt hoor.
Memento Mori
pi_15290315
als je zo onzeker hier over bent, waarom vraag je dan geen uitleg aan je behandelend arts of huisarts, die kunnen je al heel veel vertellen over dit soort vragen...

ieder geval veel sterkte

woensdag 10 december 2003 @ 08:26:28 #50
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15294020
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:22 schreef Lestat het volgende:

[..]

Nee ik vergiste me, je mag de andere dag alweer douchen/badderen. Maar dat zusterverhaal klopt wel ja. Maar het gaat allemaal heel zakelijk en professioneel, wees maar niet bang dat je daar ineens met een stijve ligt hoor.

porno is ook heel zakelijk en professioneel
aka Man-Mountain
pi_15305947
quote:
Op woensdag 10 december 2003 08:26 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

porno is ook heel zakelijk en professioneel

hoeren ook
pi_15311217
Was een jaar of drie toen bij mij gebeurde. Opeens plaste ik bloed :S

Gevolg van nauwe voorhuid. Je schijnt het te kunnen zien aan je straal ofzo. Ben toen later geopereerd eraan. Kapje

Weet goed dat het erna pijn gaat doen. Je pik moet namelijk helen Is dus zeg maar een soort van wond nog. Dus als jij je onderbroek uitdoet plakt die eraan vast. Me moeder had toen der tijd van die cheap hema broekjes gekocht. Die je gelijk weg kon gooien erna.

Maar goed dat is ondertussen zeker al meer dan 15 jaar geleden dus leg er maar niet van wakker. Ze hebben nu lasers enzo....

Anyway qua sex boeit het niks. Ik weet niet beter en wip er op los. Je zal anyway niet de enige zijn

pi_15313107
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:54 schreef De_Dominee het volgende:

Gevolg van nauwe voorhuid. Je schijnt het te kunnen zien aan je straal ofzo. Ben toen later geopereerd eraan. Kapje

Weet goed dat het erna pijn gaat doen. Je pik moet namelijk helen Is dus zeg maar een soort van wond nog. Dus als jij je onderbroek uitdoet plakt die eraan vast. Me moeder had toen der tijd van die cheap hema broekjes gekocht. Die je gelijk weg kon gooien erna.

Maar goed dat is ondertussen zeker al meer dan 15 jaar geleden dus leg er maar niet van wakker. Ze hebben nu lasers enzo....

Anyway qua sex boeit het niks. Ik weet niet beter en wip er op los. Je zal anyway niet de enige zijn

ik vind het woord "laser" nogal bedreigend overkomen........
  woensdag 10 december 2003 @ 21:09:49 #54
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15313465
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:56 schreef N_I het volgende:

[..]

haha soort van darth vader lightsaber he
aka Man-Mountain
pi_15313474
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:56 schreef N_I het volgende:

[..]

een laser schroeit meteen de boel dicht.

als het echt eraf gesneden wordt, dan wordt het zooitje nog aan elkaar genaaid, als ik me goed kan herinneren.
niet echt prettig draad door je leuter. t waren wel hechtingen die er vanzelf uitvielen.

woensdag 10 december 2003 @ 21:12:54 #56
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_15313561
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:14 schreef N_I het volgende:
Kan iemand mij advies geven over hoe ik mijn angsten kan overwinnen.
Eén miljard moslims en een stelletje joden gingen je voor.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  woensdag 10 december 2003 @ 21:15:00 #57
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15313620
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:12 schreef sooty het volgende:

[..]

+ wat gevallen waarbij t mislukt is .... maar de kans daarop
aka Man-Mountain
  woensdag 10 december 2003 @ 21:36:54 #58
73888 DIA
die ja .....
pi_15314308
Volgens mij kun je het beste niet te gedetailleerd alles willen weten. Voorhuid verwijderen is een routine klusje en gaat echt niet fout. Als dit fout zou gaan dan kun je gewoon terug en "repareren" ze het even.

Het is idd heel zakelijk. Ga erheen niet nadenken, achterover gaan liggen en niet kijken.

pi_15314526
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:54 schreef De_Dominee het volgende:

had je moeder geeneens een wasmachien dan?
Oh nee toen ging men altijd wasse in de wasserette toch ofzo?
la maar lekker draaien...
oftopic i know...
zucht
pi_15314605
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:36 schreef DIA het volgende:

Het is idd heel zakelijk. Ga erheen niet nadenken, achterover gaan liggen en niet kijken.

hehe
pi_15314688
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:15 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

+ wat gevallen waarbij t mislukt is .... maar de kans daarop

bara ff een vraagje, ik had ergens gelezen dat je half maroc bent. Ben je dus ook moslim of niet, ben gewoon nieuwsgierig wat het dominante geloof is bij inter-'godsdienstige' huwelijken.
pi_15314802
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:47 schreef N_I het volgende:

[..]

bara ff een vraagje, ik had ergens gelezen dat je half maroc bent. Ben je dus ook moslim of niet, ben gewoon nieuwsgierig wat het dominante geloof is bij inter-'godsdienstige' huwelijken.

mensen uit het zuiden hebben allemaal een nogal lange voorhuid joh...
ze moeten wel besneden worden... anders kenne ze nie plasse enzow
zucht
  woensdag 10 december 2003 @ 21:53:09 #63
30331 Wiseone
What sense does your life have
pi_15314905
Bij mij is het ook gebeurt toen ik klein was....
Denk maar aan het voordeel, je houdt het veel langer uit met sex dan andere jongens je wimpie is namelijk niet meer gevoelig...
What sense does your life have...??
pi_15314948
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:50 schreef AngelWings het volgende:

[..]

nee ik doelde ergens anders op ( was meer off topic ), en ik betwijfel of jouw verklaring voor massale besnijdenis van mensen uit het zuiden klopt.
  woensdag 10 december 2003 @ 21:55:59 #65
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_15315008
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:50 schreef AngelWings het volgende:

[..]

hoe kom je in godsnaam bij die onzin?

door de voorhuid eraf te halen ben je schoner, zo kan er geen troep onder komen. dat is de reden. niet dat ze dan niet kunnen plassen

misschien toch, vandaar al die rijstbuikjes?

Koop hier advertentieruimte.
  woensdag 10 december 2003 @ 21:57:27 #66
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15315079
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:47 schreef N_I het volgende:

[..]

Mijn moeder is Protestants opgevoed en mn vader Islamitisch...
aka Man-Mountain
pi_15315139
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:55 schreef Sazzefraz het volgende:

[..]

door de voorhuid eraf te halen ben je schoner, zo kan er geen troep onder komen. dat is de reden. niet dat ze dan niet kunnen plassen

[Offtopic]
Ook lekker Over een paar jaar is er zo veel opgehoopt dat het er niet meer bij kan en dan of hij doet dit al vanzelf
Weet ik veel
pi_15315157
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:55 schreef Sazzefraz het volgende:

[..]

neeneen..
denk eens na..
stel in die landen dat door de zon dus die kinderen eeuwen terug al een langere voorhuid hadden dan gemiddeld normaal was..
dus dat kreeg kids met een nog langerdere voorhuid..
dan voorheen en zo ging dat eeuwen door..
toen kwamen er ineens erg veel ontstekingen voor onder de bevolking helaas alleen bij de mannen.
dat was nu vreemd want...dat mag niet want de mannen waren heilig natuurlijk..
maar er was een allaaf persoon die iets heel slims bedacht..nml..
de besnijdenis...
jawel
ikke benne niete dommie nie..
en isse miskien nie onzin nie he..
zucht
  woensdag 10 december 2003 @ 22:01:37 #69
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15315284
Wat een dom gelul weer, trouwens de meeste mannen op deze planeet zijn besneden dus.
En een voorhuid kan je plas niet tegenhouden.
aka Man-Mountain
  woensdag 10 december 2003 @ 22:02:26 #70
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_15315318
ja en de voorhuid hoopt zich op in de plasbuis?

god/allah heeft ooit gezegd tegen zn mensen dat ze het weg moesten halen zodat ze dan rein zouden zijn en inderdaad geen ziektes zouden krijgen. hoe kom jij toch aan die onzin?

[Dit bericht is gewijzigd door Sazzefraz op 10-12-2003 22:03]

Koop hier advertentieruimte.
pi_15315320
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:01 schreef Doctor_Bara het volgende:
Wat een dom gelul weer, trouwens de meeste mannen op deze planeet zijn besneden dus.
En een voorhuid kan je plas niet tegenhouden.
echt wel..
tskk ga eens kijken op google..bv is goed voor je algemene ontwikkeling zoiets...
zucht
pi_15315327
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:57 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Mijn moeder is Protestants opgevoed en mn vader Islamitisch...

dat verwachtte ik al, maar ben jij zelf islamitisch of christelijk opgevoed? en bij welk geloof voel jij je het meeste thuis. ( dit is een beetje off topic )
pi_15315352
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:02 schreef Sazzefraz het volgende:
ja en de voorhuis hoopt zich op in de plasbuis?

god/allah heeft ooit gezegd tegen zn mensen dat ze het weg moesten halen zodat ze dan rein zouden zijn en inderdaad geen ziektes zouden krijgen. hoe kom jij toch aan die onzin?

Van opgehoopt smegma krijg je dus ziektes en dat is niet rein nml..
dus welke onzin?
zucht
  woensdag 10 december 2003 @ 22:03:40 #74
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15315360
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:02 schreef N_I het volgende:

[..]

dat verwachtte ik al, maar ben jij zelf islamitisch of christelijk opgevoed? en bij welk geloof voel jij je het meeste thuis. ( dit is een beetje off topic )

Ik ben vrij opgevoed. Beide geloven hebben trouwens enorm veel overeenkomsten.
aka Man-Mountain
pi_15315453
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:03 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Ik ben vrij opgevoed. Beide geloven hebben trouwens enorm veel overeenkomsten.

ok
pi_15315529
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:03 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Van opgehoopt smegma krijg je dus ziektes en dat is niet rein nml..
dus welke onzin?

trouwens je uitleg van dat er door de eeuwen heen de voorhuid steeds langer werd klopt niet want Islam bestaat pas 1500 jaar en de evolutie verloopt niet zo snel
pi_15315589
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:12 schreef sooty het volgende:

[..]

En zo'n beetje 80% van de amerikaanse mannen en vele europeanen.

Soms vraag ik me af of het niet handiger is om standaart jongens te besnijden, er zijn best heel veel problemen met de voorhuid bij mannen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15315975
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:08 schreef N_I het volgende:

[..]

trouwens je uitleg van dat er door de eeuwen heen de voorhuid steeds langer werd klopt niet want Islam bestaat pas 1500 jaar en de evolutie verloopt niet zo snel

En waarom zou dat niet kunnen kloppen?
snap je prob niet stel dat het wel zo is?
dat een bepaald volk inderdaad een langere neus heeft
of scheve ogen
of inderdaad een langer voorhuid?
Nou en?
zucht
pi_15316087
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Soms vraag ik me af of het niet handiger is om standaart jongens te besnijden, er zijn best heel veel problemen met de voorhuid bij mannen.

Zijn er echt zoveel kerels besneden?? Had ik helemaal niet door joh... maar ik moet toegeven een voorhuid kan heel vervelend zijn! Bij mij is het net niet nodig geweest. Huid ìs immers een rekbaar orgaan.
  woensdag 10 december 2003 @ 22:24:41 #80
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15316191
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zijn er echt zoveel kerels besneden?? Had ik helemaal niet door joh... maar ik moet toegeven een voorhuid kan heel vervelend zijn! Bij mij is het net niet nodig geweest. Huid ìs immers een rekbaar orgaan.

ja...zeker 80% van de mannelijke wereldbevolking
aka Man-Mountain
pi_15316425
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:24 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

ja...zeker 80% van de mannelijke wereldbevolking

In dat geval zullen mannen d'r wel weinig over praten dan, denk ik.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:45:39 #82
17056 McRuler
Beetleweenie!!
pi_15326153
ik heb het gelukkig gehad toen ik 3 was fozo, weet er niets meer van! Ik weet nu niet beter en kan alles
ex-n00b?!
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:47:44 #83
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15352498
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:09 schreef erodome het volgende:

[..]

en het is hygiënischer (ok heelerg fout geschreven )
Drugs are good mkay?
pi_15353225
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:47 schreef Party_P het volgende:

[..]

en het is hygiënischer (ok heelerg fout geschreven )

En het is mooier vind ik zelf, ik zie liever een besneden penis als een onbesneden penis, maar dat is persoonlijk.

En zo erg is een onbesneden penis ook weer niet, het is niet dat ik dan zeg, nee daar wil ik het niet mee doen, als de rest maar goed is zit dat wel goed

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15353820
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:17 schreef erodome het volgende:
En het is mooier vind ik zelf, ik zie liever een besneden penis als een onbesneden penis, maar dat is persoonlijk.

En zo erg is een onbesneden penis ook weer niet, het is niet dat ik dan zeg, nee daar wil ik het niet mee doen, als de rest maar goed is zit dat wel goed

En ik vind een besneden penis juist raar, altijd zo'n blote eikel enzo... Maar over het algemeen vind ik penissen altijd lelijk! Dus voor het uiterlijk zou ik het niet doen.
  vrijdag 12 december 2003 @ 19:30:33 #86
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15365100
dat kan ik best begrijpen ja, zijn niet echt dingen voor een prijs voor uiterlijk, haha
Drugs are good mkay?
pi_15366494
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:37 schreef P-Style het volgende:

[..]

En ik vind een besneden penis juist raar, altijd zo'n blote eikel enzo... Maar over het algemeen vind ik penissen altijd lelijk! Dus voor het uiterlijk zou ik het niet doen.

Penissen zijn niet lelijk!!!!!!!!!!!!!!!

Een mooie penis is een lust voor het oog, vooral een besneden penis met die eikel zo mooi bloot, een mooie stijve penis, daar kan ik gewoon niet van afblijven....

Maarja ik ben dan ook een beetje pikverslaafd, heb een penisfetish

pi_15368735
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Penissen zijn niet lelijk!!!!!!!!!!!!!!!

Een mooie penis is een lust voor het oog, vooral een besneden penis met die eikel zo mooi bloot, een mooie stijve penis, daar kan ik gewoon niet van afblijven....

Maarja ik ben dan ook een beetje pikverslaafd, heb een penisfetish

Even voor de duidelijkheid... ik ben een heterofiele man, dus ik heb het volste recht om penissen lelijk te vinden!!!

zaterdag 13 december 2003 @ 01:00:32 #89
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_15372003
Even een opbeurende noot dan..

Ik zat daarstraks discovery te kijken, over extreem sports.., was een oude australische stam die het bungeejumpen heeft uitgevonden.., afijn, die gasten bouwen dus elk jaar een stellage van bamboe, zo'n 20 M hoog, om dan met een strakke liaan om hun poten in hun blote kont met alleen een peniskoker om naar beneden te springen..

Afijn, waar ga ik heen ?

Er was dus ook een 8 jarig jongetje die 20m hoog stond, in z'n blote kont, net besneden, geimproviseerde peniskoker om, moest springen om z'n mannelijkheid vol te maken en te bewijzen..

Kun jij het positief bekijken: jij hoeft na afloop niet in je blote kont met een liaan om je poten en een bananenblad om je lul van 't ziekenhuis af te springen..

Nu moet 't toch een eitje zijn, aangezien ze bij jou dat kleine stukkie vel er maar afraspen ?

pi_15374400
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 01:00 schreef Wunk het volgende:
Even een opbeurende noot dan..

Ik zat daarstraks discovery te kijken, over extreem sports.., was een oude australische stam die het bungeejumpen heeft uitgevonden.., afijn, die gasten bouwen dus elk jaar een stellage van bamboe, zo'n 20 M hoog, om dan met een strakke liaan om hun poten in hun blote kont met alleen een peniskoker om naar beneden te springen..

Afijn, waar ga ik heen ?

Er was dus ook een 8 jarig jongetje die 20m hoog stond, in z'n blote kont, net besneden, geimproviseerde peniskoker om, moest springen om z'n mannelijkheid vol te maken en te bewijzen..

Kun jij het positief bekijken: jij hoeft na afloop niet in je blote kont met een liaan om je poten en een bananenblad om je lul van 't ziekenhuis af te springen..

Nu moet 't toch een eitje zijn, aangezien ze bij jou dat kleine stukkie vel er maar afraspen ?

Das een hele geruststelling ( ik ben N_I )
pi_15413443
Ik ben een klein jaar geleden besneden. Plaatselijke verdoving of volledige narcose is ook afhankelijk van de specialist, bij mij was het algehele narcose. Pijnlijk was het alleen in de eerste week als ik niet stil bleef zitten. En jah, 6 weken geen sex is alleen een probleem als je dat anders wel zou doen natuurlijk.:)
jah, het is wat!
pi_15434289
Snap niet dat je moeilijk doet, zoals andere al zeggen: +- 1.5 miljard hebben besneden
P.S Vroeger in marokko, zonder verdoving niks. Gewoon thuis met een schaar/tang... Dus wees blij dat je nu door zulke goede dokters wordt behandeld

Succes

dinsdag 16 december 2003 @ 23:24:24 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15469312
leon de winter heeft in de ruimte van soklokov aardig omschreven hoe een besnijdenis voelt. maar dat was dus niet gelaserd en zoals het ook heet: besneden. de hoofdpersoon in het boek kreeg een week ofzo een pik zo dik als een aubergine. ik zou zeggen, strakke broeken dragen

nee hoor succes en niet teveel zorgen maken.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:24:50 #94
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15469323
en deze was ook weer omhoog gehaald...
aka Man-Mountain
pi_15469355
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:24 schreef Doctor_Bara het volgende:
en deze was ook weer omhoog gehaald...
*stalk stalk...volg volg *
zucht
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:27:05 #96
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15469377
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:26 schreef AngelWings het volgende:

[..]

*stalk stalk...volg volg *

apart topic om mij in te stalken babe
aka Man-Mountain
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:30:20 #97
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15469494
TS: Heb je toevallig Hypospadie?
... hier geweest te zijn!!!!
pi_15469942
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:27 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

apart topic om mij in te stalken babe

Vind je hoezo?
vertel dan...
zucht
  woensdag 17 december 2003 @ 00:02:32 #99
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15470591
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:43 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Vind je hoezo?
vertel dan...

langevoorhuidentopique
aka Man-Mountain
pi_15470671
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:02 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

langevoorhuidentopique

En heb je daar dan last van of istie gewoon groot?
*onschuldigdoet*
zucht
  woensdag 17 december 2003 @ 00:07:47 #101
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15470761
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:05 schreef AngelWings het volgende:

[..]

En heb je daar dan last van of istie gewoon groot?
*onschuldigdoet*

nee idd dat laatste..maar dan t hele geval, de shaft etc
aka Man-Mountain
pi_15470877
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:07 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

nee idd dat laatste..maar dan t hele geval, de shaft etc

Ah
Je meen het nie? *slik*
zucht
  woensdag 17 december 2003 @ 00:22:49 #103
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15471263
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:10 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Ah
Je meen het nie? *slik*

best lastig...je wilt soms de liefde bedrijven met je vriendin maar dat is dan geen liefde meer he, meer verschrikkelijk lijden
aka Man-Mountain
pi_15471382
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:22 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

best lastig...je wilt soms de liefde bedrijven met je vriendin maar dat is dan geen liefde meer he, meer verschrikkelijk lijden

heb je un vriendin dan?
*lol*
zucht
  woensdag 17 december 2003 @ 00:27:27 #105
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15471401
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:26 schreef AngelWings het volgende:

[..]

heb je un vriendin dan?
*lol*

vriendinnen
aka Man-Mountain
pi_15471581
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:27 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

vriendinnen

Oh
zucht
  woensdag 17 december 2003 @ 00:41:39 #107
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15471747
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:34 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Oh

welkom in mn harem
aka Man-Mountain
pi_15471808
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:41 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

welkom in mn harem

gezellie vindt
zucht
pi_15476641
Niet slowchatten!
  donderdag 18 december 2003 @ 01:14:21 #110
77441 Salv
Gemene kraai
pi_15501959
Het is gelul dat je leuter schoner is wanneer iet besneden is. Dat argument word altijd gegeven door mensen die vanwege godsdienstige overtuiging dat velletje er maar af snijden bij hun kinderen.

Een nauwe voorhuid, ja dan vind ik het logisch. Maar aan je geslachtsdeel sleutelen is niet iets wat Allah in zijn gedachte had. Het is gewoon een ziekelijke traditie die zo snel mogelijk verboden moet worden.

Waar ik ook zo'n hekel aan heb. Vrouwen die geilen op besneden piemels omdat die dingen het langer vol zouden houden dan onbesneden replica's

Daarnaast ziet zo'n besneden ding er gewoon niet uit.

anti politiek-correct
pi_15502496
Mijn vader heeft ruim een jaar prostaatkanker en begin dit jaar is ie daarvoor geopereerd. Om het ff plat te zeggen; z'n eieren zijn verwijderd toen. Door de kanker is z'n prostaat nog steeds veel te groot. Eigenlijk zou ie van de cathether afraken die ie nu heeft om mee te plassen, maar dat gaat niet meer gebeuren. Nu het blijkt dat z'n prostaat weer iets groter is gegroeid, is er geen andere oplossing dan te worden besneden. Hij ziet het niet erg zitten, wat ik wel begrijp, want immers z'n kloten heeft ie ookal niet meer zeg maar en dan ook nog es dit. Jullie ervaringen helpen wel, dan kan ik hem morgen misschien een beetje geruststellen..

Thnx!

*Don't blame me for your own shortcomings*
pi_15502536
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:14 schreef Salv het volgende:
Het is gelul dat je leuter schoner is wanneer iet besneden is. Dat argument word altijd gegeven door mensen die vanwege godsdienstige overtuiging dat velletje er maar af snijden bij hun kinderen.

Een nauwe voorhuid, ja dan vind ik het logisch. Maar aan je geslachtsdeel sleutelen is niet iets wat Allah in zijn gedachte had. Het is gewoon een ziekelijke traditie die zo snel mogelijk verboden moet worden.

Waar ik ook zo'n hekel aan heb. Vrouwen die geilen op besneden piemels omdat die dingen het langer vol zouden houden dan onbesneden replica's

De eikel wordt iets minder gevoelig, misschien dat sommigen er na een besnijdenis idd dan langer over te doen om klaar te komen. Maar echt mooi is het niet nee, om te zien.
*Don't blame me for your own shortcomings*
pi_15507129
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:14 schreef Salv het volgende:

Schoner maakt idd weinig verschil, dat ligt totaal aan de eigenaar van de penis

Maar het een ziekelijke traditie noemen vnd ik ook wat ver gaan, trouwens het is echt niet alleen een godsdienstige traditie(zoals van de joden en de moslims), zoals al eerder gezegd is 80% van de amerikaanse mannen ook besneden, hoe die cijfers hier in europa liggen weet ik niet.
Maar het gebeurt ook hier erg veel, vaak door problemen door de voorhuid.
Er komen echt heel vaak problemen voor door de voorhuid.
Laten we zeggen dat ik redelijk wat besneden penissen heb gezien in mijn leven en ik heb nog nooit het bed gedeeld met een moslim(jood bij mijn weten ook niet)

Dat een besneden penis het langer volhoudt is ook niet per definitie waar, dat varieert ook weer van persoon tot persoon en heeft weinig met wel of geen voorhuid te maken.
Er zijn mannen met onbesneden penissen die het erg lang vol kunnen houden, er zijn mannen met besneden penissen die het niet zo lang vol kunnen houden.

Of je het wel of niet mooi vind is persoonlijk, ik vind een besneden penis mooier.
Kwestie van smaak.

donderdag 18 december 2003 @ 17:21:19 #114
77441 Salv
Gemene kraai
pi_15518351
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:12 schreef erodome het volgende:Schoner maakt idd weinig verschil, dat ligt totaal aan de eigenaar van de penis
Gelukkig zijn we het daarover met elkaar eens. Verhaaltjes als: In de woestijn is weinig water, dus om een geslachtsdeel schoon te houden haalde ze er maar een stukje vanaf zijn echt bullshit.

Besneden of niet, als jij dat ding niet schoonmaakt zal ie niet aantrekkelijk ruiken. Ook de kans op infecties blijft hetzelfde, alhoewel aannemelijk is dat een onbesneden geval makkelijker vies kan worden omdat je het vuil moeilijker kan verwijderen (en ook op tijd kan opmerken)

quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:12 schreef erodome het volgende:Maar het een ziekelijke traditie noemen vnd ik ook wat ver gaan, trouwens het is echt niet alleen een godsdienstige traditie(zoals van de joden en de moslims), zoals al eerder gezegd is 80% van de amerikaanse mannen ook besneden, hoe die cijfers hier in europa liggen weet ik niet.
Maar het gebeurt ook hier erg veel, vaak door problemen door de voorhuid.
Er komen echt heel vaak problemen voor door de voorhuid.
Laten we zeggen dat ik redelijk wat besneden penissen heb gezien in mijn leven en ik heb nog nooit het bed gedeeld met een moslim(jood bij mijn weten ook niet)
80% van de Amerikaanse mannen, da's een cijfer dat ik niet geloof. Dat de pornosterren altijd een besnede geval hebben dat doet jou misschien denken dat de rest van de Amerikanen ook zo zijn van onderen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:12 schreef erodome het volgende:Dat een besneden penis het langer volhoudt is ook niet per definitie waar, dat varieert ook weer van persoon tot persoon en heeft weinig met wel of geen voorhuid te maken.
Er zijn mannen met onbesneden penissen die het erg lang vol kunnen houden, er zijn mannen met besneden penissen die het niet zo lang vol kunnen houden.
Een besneden penis zou minder gevoelig moeten zijn denk je bij voorbaat. Omdat het velletje eraf is, is de eikel minder gevoelig. Maar je kunt natuurlijk ook zeggen dat het velletje van een onbesnede penis een gevoel tegenhoudt en zo ook bijdraagt aan het uitstellen van een orgasme. Maar ik vind het toch wel dieptriest om een partner te kiezen die een gemodificeerd geslachtsdeel bezit omdat het ding het langer uit zou kan houden.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:12 schreef erodome het volgende:Of je het wel of niet mooi vind is persoonlijk, ik vind een besneden penis mooier.
Kwestie van smaak.
Het ligt er ook aan in welke toestand het lid verkeerd.
anti politiek-correct
pi_15522954
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:21 schreef Salv het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we het daarover met elkaar eens. Verhaaltjes als: In de woestijn is weinig water, dus om een geslachtsdeel schoon te houden haalde ze er maar een stukje vanaf zijn echt bullshit.

Besneden of niet, als jij dat ding niet schoonmaakt zal ie niet aantrekkelijk ruiken. Ook de kans op infecties blijft hetzelfde, alhoewel aannemelijk is dat een onbesneden geval makkelijker vies kan worden omdat je het vuil moeilijker kan verwijderen (en ook op tijd kan opmerken)
[..]

80% van de Amerikaanse mannen, da's een cijfer dat ik niet geloof. Dat de pornosterren altijd een besnede geval hebben dat doet jou misschien denken dat de rest van de Amerikanen ook zo zijn van onderen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Dat is toch echt zo, het is zo goed als standaart in amerika om jongetjes te besnijden...
Ik heb het niet over pornosterren dus...

[..]

quote:
Een besneden penis zou minder gevoelig moeten zijn denk je bij voorbaat. Omdat het velletje eraf is, is de eikel minder gevoelig. Maar je kunt natuurlijk ook zeggen dat het velletje van een onbesnede penis een gevoel tegenhoudt en zo ook bijdraagt aan het uitstellen van een orgasme. Maar ik vind het toch wel dieptriest om een partner te kiezen die een gemodificeerd geslachtsdeel bezit omdat het ding het langer uit zou kan houden.
Ach dat is een persoonlijke keuze, er zijn ook mannen die alleen vrouwen met lang haar willen hebben, of met grote borsten omdat die lekkerder zouden zijn.
Ik denk dat dame's die dat denken het geluk hebben gehad dat ze besneden partners tegen zijn gekomen met een flink uithoudingsvermogen en de pech hebben gehad om onbesneden mannen tegen te zijn gekomen die niet zo'n best uithoudingsvermogen hadden.

Maar ervaring leert dat het uithoudingsvermogen van de man niet echt met besneden zijn of niet te maken heeft.
Misschien dat het ietsje verschil oplevert, dat iemand die normaal met 2 minuten klaarkomt dan met 3 minuten klaarkomt ofzo
[..]

quote:
Het ligt er ook aan in welke toestand het lid verkeerd.
Slap is een penis niet interresant voor mij
Dan vind ik hem onbesneden nog lelijker als besneden, maar mooi word een penis nooit in slappe toestand.
  donderdag 18 december 2003 @ 20:40:21 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15523231
heeft iemand een op feiten gebasseerd onderzoek uit amerika dat
80!% besneden zou zijn . standaard procedure? laat die getallen maar komen. en dan echt een gedegen onderzoek graag.
pi_15523940
Hoelang je het uithoudt is meer een kwestie van training denk ik zo en jah wat wou ik nog meer zeggen.

Als 80% van de mannen in de wereld besneden is, ben ik er dus een van die overige 20% en daar ben ik dan best trots op. Zo'n velletje heeft ook zo ze voordelen

Ik ben lekker anders dan jouw , lekker puh

The Few, the Proud, the Expendable..
pi_15524128
In Amerika is 80% van de mannen besneden. In de hele wereld ongeveer 20%.

Bron: http://www.besnijdenisinfo.nl

pi_15524182
Of deze site: http://www.fss.uu.nl/ca/cases/1998/case9835.htm

Ik zal een stukje uit die site eruit pakken...

Herkomst van jongensbesnijdenis

Jongensbesnijdenis is een wereldwijd gepraktiseerd fenomeen. Schattingen over het deel van de mannelijke wereldbevolking dat besneden is, lopen uiteen van een kwart tot een zevende van het totale aantal mannen. In landen zoals de Amerika, Canada en Australië is 50-80% van de mannen besneden. Daar wordt de besnijdenis routinematig na de geboorte in het ziekenhuis uitgevoerd.

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 18-12-2003 21:24]

pi_15524208
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:14 schreef erodome het volgende:
Ik was eerder

het is .nl trouwens

pi_15524534
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:14 schreef Heliospan het volgende:

[..]

Ik was eerder

het is .nl trouwens

Snotverpielekes, vuile vuile, mij een beetje voor zijn en dan ook nog het goede webadres neerzetten he!!!!!!!!

donderdag 18 december 2003 @ 21:31:51 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15524722
dus het zou net zo goed 50% kunnen zijn dan? vind 30% nogal veel verschil, jullie niet?
pi_15525007
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:31 schreef zoalshetis het volgende:
dus het zou net zo goed 50% kunnen zijn dan? vind 30% nogal veel verschil, jullie niet?
In Amerika 80%. In de andere landen zal het wel tussen 50-80% zijn, maar Amerika 80%.
  donderdag 18 december 2003 @ 21:44:03 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15525127
quote:
Op donderdag 18 december 2003 21:41 schreef Heliospan het volgende:

[..]

In Amerika 80%. In de andere landen zal het wel tussen 50-80% zijn, maar Amerika 80%.

ik ken erg veel usa-ers maar geeneen die besneden is. er stond 50-80 en daar hadden ze ook nog eens de candians bij geteld. dus het zou net zo goed 50% kunnen zijn.
pi_15525902
Hmm, de bron waar ik het vandaan hebt klopte ook niet geloof ik. Volgens deze (ik denk erg betrouwbare link) is het iets meer dan 60%

http://www.cirp.org/library/statistics/USA/

-edit-
Maar volgens deze bijna 90%
http://www.cirp.org/library/procedure/mansfield/

pi_15616986
Maar aan de ene kant vraag ik me dan toch af waarvoor dat huidje erzit. Zal vast wel een reden hebben ofnie
The Few, the Proud, the Expendable..
pi_15618855
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:15 schreef DiMTRX het volgende:
Maar aan de ene kant vraag ik me dan toch af waarvoor dat huidje erzit. Zal vast wel een reden hebben ofnie
Wat dacht je van bescherming? In de vrije natuur/van oorsprong heeft de mens geen kleren, dus ook geen onderbroeken.
pi_15628205
Er zijn meer lange termijn en onherroepelijke complicaties door het besnijden dan dat er problemen zijn met een naturel velletje.

En eenmaal eraf blijft eraf.

pi_15628245
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 01:40 schreef hellcat het volgende:
Er zijn meer lange termijn en onherroepelijke complicaties door het besnijden dan dat er problemen zijn met een naturel velletje.

En eenmaal eraf blijft eraf.

Ik vind een besneden pik mooier dan een niet besneden pik
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:32:54 #130
46080 rew-
Ondertitel
pi_15653446
TS ( I_D ) hoe oud ben je?

ik vraag me af, hoe heb je je ouders uit gelegd dat je besneden moest worden?

ik weet niet zeker of ik besneden moet worden, denk et wel, maar ik zie op tegen het aan mijn ouders vertellen en de operatie zelf lijkt me ook geen pretje. vriend van me heeft het ook gehad dit jaar, die zei tegen iederdeen dat hij een lies operatie had gehad en daarom nauwelijks kon lopen.

pi_15654170
Misschien heb je hier iets aan:
[Centraal topic] Te strakke voorhuid?

Hier word je verwezen naar dit adres:

http://www.besnijdenisinfo.nl

Weet ik veel
pi_15655350
[edit] tis een besnijdenistopic, geen kleinelulletjestopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 23-12-2003 23:44]

dinsdag 23 december 2003 @ 23:59:10 #133
46080 rew-
Ondertitel
pi_15656351
quote:
Misschien heb je hier iets aan:
[Centraal topic] Te strakke voorhuid?
Hier word je verwezen naar dit adres:

http://www.besnijdenisinfo.nl

thnx meneer aart..
  woensdag 24 december 2003 @ 00:04:44 #134
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15656503
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:32 schreef rew- het volgende:
TS ( I_D ) hoe oud ben je?

ik vraag me af, hoe heb je je ouders uit gelegd dat je besneden moest worden?

ik weet niet zeker of ik besneden moet worden, denk et wel, maar ik zie op tegen het aan mijn ouders vertellen en de operatie zelf lijkt me ook geen pretje. vriend van me heeft het ook gehad dit jaar, die zei tegen iederdeen dat hij een lies operatie had gehad en daarom nauwelijks kon lopen.

operatie stelt weinig voor, je moet het erna goed schoonhouden, gaasjes verwisselen kan ff pijn doen, maja dat valt achteraf allemaal wel mee
en tja....op school, lies operatie je kan het proberen hè
Drugs are good mkay?
  woensdag 24 december 2003 @ 00:27:28 #135
46080 rew-
Ondertitel
pi_15657013
quote:

*snifsnif* ik ruik jaloezie

nee graps, ff serieus, waarom zou het afgeschaft moeten worden, opzich is het wel schoner (in mijn *te nauwe voorhuid* geval), hun hebben geen problemen met te nauwe voorhuiden, en de meerderheid van de vrouwen vind een besneden penis mooier. Ik vind het zelf minder mooi, maar om nou te zeggen dat ik de penis over het algemeen een mooi kunstwerk vind, is ook weer overdreven. Ik kijk er niet graag naar, ik ben echter wel blij om zijn capaciteiten

tis gewoon een kwestie van smaak of je het mooi vind of niet, en niet "die dingen zien er niet uit".

donderdag 25 december 2003 @ 21:01:11 #136
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15701371
toch is het theoretischer schoner, aangezien onder je voorhuid vrij snel bacteriën kunnen groeien, en als je geenvoorhuid meer hebt, zullen ze daar neit zo snel kunnen groeien

maja, met vaak zat schoonmaken ga je dat tegen.

Drugs are good mkay?
  donderdag 25 december 2003 @ 23:08:25 #137
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_15705037
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:25 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat kan dus niet?

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat sex best mogenlijk is met een te nauwe voorhuid maar "het" ziet er gewoon niet uit en dat is wat veel mannen waarschijnlijk afschrikt om toch sex te hebben.

De ingreep op zich stelt niets voor. Het enige is dat je de eerste twee dagen erbij loopt als een cowboy. Ik adviseer geen boxershorts te dragen maar een "gewone onderbroek" zodat hij niet loopt te schommelen. Het lijkt me logish dat het daar gevoelig is.
De hechtingen die geplaatst worden zijn van natuurlijk matriaal wat in de douche gewoon oplost na verloop van tijd. Belangrijk is dat JIJ er voor zorgt dat tijdens het genezings process je hem goed schoonhoud zodat infecties geen kans krijgen.

Iedereen kent wel een verhaal over een dokter die een fout maakt. Ik zou daar niet van uitgaan. Ook ik ging paniekerig de operatie zaal op maar bij waren er geen complicaties. Het enige wat "fout" was gegaan was de plaatselijke verdoving werkte niet goed hierdoor had ik meer pijn dan nodig was maar met wat pijnstillers is dat ook zo verholpen en mijn balzak zag zo blauw zwart daardoor dat leek of er een peleton soldaten met kisten er tegen aan had geschopt.

probeer er niet te veel aan te denken en je zult zien dat het reuze meevalt.
Op school ben ik gewoon eerlijk geweest en op een enkeling na viel het allemaal reuze mee.

96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_15718320
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:27 schreef rew- het volgende:

[..]

*snifsnif* ik ruik jaloezie

nee graps, ff serieus, waarom zou het afgeschaft moeten worden, opzich is het wel schoner (in mijn *te nauwe voorhuid* geval), hun hebben geen problemen met te nauwe voorhuiden, en de meerderheid van de vrouwen vind een besneden penis mooier. Ik vind het zelf minder mooi, maar om nou te zeggen dat ik de penis over het algemeen een mooi kunstwerk vind, is ook weer overdreven. Ik kijk er niet graag naar, ik ben echter wel blij om zijn capaciteiten

tis gewoon een kwestie van smaak of je het mooi vind of niet, en niet "die dingen zien er niet uit".

Ik vind t mooier
pi_15719444
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:14 schreef N_I het volgende:
ik word over een paar weken besneden en ik ben erg bang. Ik ben bang voor 'complicaties' dat er een kanaaltje wordt doorgesneden of dat er een infectie komt. Normaalgesproken heb ik geen moeite met 'vleeswonden' ik ben al meerdere malen gehecht enzo... maar dit is echt iets wat mijn mannelijkheid symboliseert. Kan iemand mij advies geven over hoe ik mijn angsten kan overwinnen.
Ik was ook bang. Onterecht, achteraf bezien.
Ik ben in de 40 en mijn grootste angst was dat er misschien iets aan mijn "sex-beleving" zou gebeuren, in negatieve zin dan.

Ik ben 10jaar geleden besneden (in het buitenland), en om de onzekerheid weg te nemen oer de operatie, ik ben gewoon naar een chirurg gegaan, en heb gevraagd of ik eens mocht meekijken met zo'n operatie bij een andere patient.
Dat MOCHT!! (met toestemming van de patient, natuurlijk!!)
Er wordt natuurlijk gesneden, en er is sprake van een beetje bloed, maar een beetje vent kan daar wel tegen.
Na MIJN operatie wilde ik meteen naar huis, niet meer in het zkh. liggen.
Ik liep naar mijn auto op de zhk parkeerplaats sprong (alhoewel een beetje onhandig) erin, en tufte naar huis.
De eerste 2-3 dagen is het een beetje gevoelig, zo'n kokertje om je fluit.
Na 2 weken waren de hechtingen er uit.
waar ik aan moest wennen, is het gevoel van je naakte eikel tegen je ondergoed.
Met voorhuid voel je dat natuurlijk niet.
Het went snel.
O ja, masturberen wordt OOK anders.
Normaal schuif je je voorhuid heen en weer over je eikel, en dat loopt altijd "gesmeerd".
Echter, met een kale "kop" en een droge mannenhand "glijdt" er niks meer, dus even natmaken. Hoewel, na een tijdje kon ik ook weer trekken zonder "smering". En dat was echt lekker!!!!

Als ik alles optel (en aftrek, ahum):
HEERLIJK.
Het is puur schoon, het stinkt niet meer. (mijn moeder maakte, toen ik klein was, mijn pikkie altijd schoon, en als ze "onder de voorhuid ging poetsen" rook het niet echt lekker (smegma!!). Heh bah!)
Nu is het schoon, droog, en het neuken is VEEL lekkerder.
Je ziet die blote eikel in een vrouwenkutje (of kontje) verdwijnen: mooi gezicht. De NL vrouwen happen sneller toe, heb ik gemerkt.
Ze vinden het interesaant, zo'n rode lollie met een gaatje bovenin.
Gepijpt worden grenst aan het waanzinige. Super!!
EN: ik kan veel langer doorneuken, en dat wordt ZEER gewaardeerd door de dames. Als je vroeger last had van "premature ejaculation" (helaas hebben redelijk veel mannen daar last van. Ga maar eens op de Walletjes staan posten bij een deur naast een rood lampje, het duurt meestal nog geen 5 minuten (inclusief betalen en uit/aankleden, en dan staan ze weer leeg op straat, ha ha), dan is dat meteen besneden jongeheer veel makkelijker te voorkomen.
Niet dat ik een hoerenloper ben, maar ik ben er wel eens wezen "shoppen" en de dames probeerden mij dan zo snel mogelijk te laten komen, hetgeen niet best lukte, ha ha. Ik bleef gewoon lekker doorpalen.

Dus: wees niet bang. DOEN!!!

zaterdag 27 december 2003 @ 03:33:13 #140
74305 cassa
In vuur en vlam
pi_15735783
Als het een arts is, dan voel je er niets van. En er komt zelden voor dat het uit de hand loopt. Dus maak je maar geen zorgen daar over.
http://www.brillie.tk
pi_16194772
Besnijdenis is BARBAARS EN MIDDELEEUWS, zowel bij vrouwen als bij mannen!
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_16195341
edit: kotssmilie's zijn niet zo erg welkom...

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 12-01-2004 20:34]

pi_16196296
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:50 schreef Limsdealer het volgende:
Besnijdenis is BARBAARS EN MIDDELEEUWS, zowel bij vrouwen als bij mannen!
Maar toch bij best veel jongens noodzakelijk ivm problemen met de voorhuid...
pi_16198222
In zo'n geval mogen ze dat wel doen, maar ALLEEN WANNEER DE PERSOON IN KWESTIE ER UITDRUKKELIJK TOESTEMMING VOOR GEEFT.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 10:23:22 #145
74036 Snibi23
Staat op z'n kop!
pi_16212588
Leuk zo een schreeuwlelijk. Maar anie hoe, ik ben er voor. Reden? Voelt prettiger aan. En is schoner(ja echt waar) Dus die van mij is lekker mooi(voor zo ver het kan).
Zie de wereld op zijn kop. Eigenlijk ben je niets anders gewend.
pi_16241703
Echt... waar praten we over. Een stukje huid dat niet of nauwelijk voordelen heeft. Ik ben zelf ook besneden en heb echt geen probleem er me. Ik ben besneden op mijn achtste levensdag dus ik herinner me der niets van. Ik heb er totaal geen spijt van ofzo.

Geweldig toch? Zo'n self cleaning apparaat? En de dames hoor ik zeker niet klagen. Ik zou niet weten of ik er langer over door die besnijding maar heb er ook geen last van.

En dat het barbaars en middeleeuws is vind ik al helemaal dikke vette Bullshit.

Ik ben besneden om religieuze redenen en zie dat totaal niet als iets middeleeuws.

Ik zie eigenlijk alleen meer voordelen dan nadelen. Ook als ik dit topik bekijk op reacties.

English, mother fucker! Do you speak it?!?
pi_16242123
Ik ben van me geboorde kaal van beneden, ben dus niks anders gewend. Enigzins jammer want ben wel benieuwd of en hoe het wat anders is. Het is ook mogelijk om er weer een velletje aan te zetten, maar das een riskante onderneming volgens horen.
Of het schoner is, kweet niet, maar het zal wel he, technische gezien
  woensdag 14 januari 2004 @ 02:30:54 #148
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16242230
de ingreep zelf stelt nauwelijks wat voor

bij mij op mn 5e of 6e gebeurt, ik werd helemaal verdoofd, weet niet hoe ze dat nu/bij ouderen doen.

na de ingreep is het ff een paar weken voorzichtig gaan zitten enzo, want die hechtingen voelden bij mij niet zo fijn

maarja het is nog altijd vele mindere pijn dan dat ik ervoor had door de nauwe huid....heb toen toch wel slapeloze nachten gehad vd pijn denk dus dat t vrij extreem was bij mij....

dusse maak je niet druk, en misschien mag je wel meekijken, plaatselijk verdoven ofzo zou mij wel leuk lijken

/ben wel blij eigenlijk dat het op vroege leeftijd is gebeurt...nu zou ik me er ook veel drukker over maken

Nobody fucks with The Jesus
  vrijdag 16 januari 2004 @ 00:26:51 #149
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_16302569
Veel sterkte iig !!
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:19:50 #150
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17320345
Het is gebeurd. Ik ben op 9 februari besneden en alles is goed gegaan, ik ben nu herstellende ^^.

( trouwens ik heb me 2de keer moeten registreren ivm een ban )

Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:22:16 #151
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17320410
Trouwens als iemand nog vragen heeft... vraag maar raak
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_17321802
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:22 schreef N_I_ het volgende:
Trouwens als iemand nog vragen heeft... vraag maar raak
Hoe gaat het met je?
Meegevallen of tegengevallen?
Veel pijn, of niet?
Hoe ziet het eruit, vindt je het mooi?
pi_17322014
ik vind het er wel mooier uitzien bij jongens
pi_17322543
N_I_ vertel ff hoe de procedure is.....je komt het ziekenhuis in....je gaat in de wachtkamer zitten...en dan?

ik moet er ook nog ooit aan geloven, ik zie het nu nog niet echt zitten

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  donderdag 19 februari 2004 @ 22:02:30 #155
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17326834
Het gesprek met mijn ouders was het moeilijkste. Ik zei gewoon ik wil besneden word ( als grap) toen zeiden ze tot mijn vebazing OK. Ik heb het doorgevoerd tot een afspraak met de huisarts. Ze weten nog steeds niet dat ik een te strakke huid had. We hebben geen taboes thuis maar het is niet iets waar je graag over praat.

*eerst een bezoek naar de huisarts waar hij bekijkt of mijn huid inderdaad te strak zit.

*ik wordt doorgewezen naar de uroloog waar hij mijn pik inspecteert ( en ik mag kiezen wat voor verdoving ik wil, plaatselijk of volledig )

*als ik voor een volledige verdoving kies krijg ik een gesprek met de anesthesist ( verdovingsarts )

*ik krijg daarna een intakegesprek over hoe de operatie gaat verlopen

*de datum is inmiddels vastgesteld en ik kom op het ziekenhuis aan.(7.30-7.45) De afdeling waar ik verbleef heet dagverpleging, je zit met meerdere patienten op een kamer ( een hal )

* ik word weggeveord naar de 'verkoeverkamer' waar ik 15 min verblijf.

* na die 15 minuten kom ik op de operatiekamer aan. Ik word 'klaargemaakt" voor de operatie. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat de dokter ( of broeder ) mijn een masker opdeed en zei dat ik me duizelig kon gaan voelen

* DIEPE SLAAP WAARIN JE NIKS VAN DE OPERATIE MEEKRIJGT

*ik word wakker op de verkoeverkamer (9.45-10.00 )

*ik wordt teruggebracht naar de dagverpleging. Krijg iets te eten. Bel mijn moeder op die me op komt halen en om 11.30 mag ik weg

^^

OK na de operatie:

De sensatie van mijn penis die tegen mijn onderbroek aanscheurt is erg raar maar je went eraan.

Pissen/Douchen is ook 'raar' maar je went overal aan.

's ochtends wakker worden is een hel. ( die hechtingen in je stijve pik voel je nu dus echt wel )

De moeilijkste is niet masturberen, je moest 3 weken rust nemen maar ik heb het gewoon na anderhalve week gedaan ( met veel pijn en moeite )

Dit was het zo'n beetje. Kunnen we hier geen sticky van maken voor alle mensen die dit zullen ondergaan als een soort geruststelling ?

христианский солдат
pi_17328985
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:02 schreef N_I_ het volgende:
Dit was het zo'n beetje. Kunnen we hier geen sticky van maken voor alle mensen die dit zullen ondergaan als een soort geruststelling ?
jep, bedankt!
ik laat het dit jaar nog niet doen..misschien volgend jaar ofzo.
Ik zie er toch een beetje tegenop, een wildvreemde die aan je pielemuis loopt te sleutelen

Laatste vraag: waarom heb je voor de complete verdoving gekozen ipv plaatselijk?

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  donderdag 19 februari 2004 @ 23:17:28 #157
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17329271
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 23:09 schreef Famas het volgende:

[..]

jep, bedankt!
ik laat het dit jaar nog niet doen..misschien volgend jaar ofzo.
Ik zie er toch een beetje tegenop, een wildvreemde die aan je pielemuis loopt te sleutelen

Laatste vraag: waarom heb je voor de complete verdoving gekozen ipv plaatselijk?

Ummm... omdat ik het nogal eng vond. Ik ben overigens wel blij dat ik voor een complete verdoving heb gekozen omdat mijn 'laken' die ik tijdens de operatie omhad nogal bebloed was. Ik denk niet dat ik het had willen meemaken.

Je moet het trouwens niet uitstellen. Waarom zou je? Hoe sneller, hoe beter.

христианский солдат
pi_17336372
Gaat masturberen niet veel moeilijker. Normaal glijdt de voorhuid lekker over je eikel heen en blijft het vochtig. Maar nu is de eikel uitgedroogd. Doet dat geen pijn als je er met je hand langs wrijft tijdens deze daad?? En moet je langer rukken om klaar te komen?

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_17336400
De echte reden dat besnijden in de US is geintroduceerd eind 19e eeuw was om te voorkomen dat jongetjes te snel zouden gaan masturberen. Ze hoopten dat het plezier in masturberen minder was omdat de gevoelige voorhuid weg was en omdat de eikel ongevoeliger was. Later durfde men dit argument niet meer te gebruiken en bleef men het doen voor de "hygiene". Het is een argument, maar volgens velen een zwak argument. Stel je voor welke lichaamsdelen je allemaal nog meer moet verwijderen om infecties te voorkomen...

Maarre...gaat masturberen niet veel moeilijker nu??? Normaal glijdt de voorhuid lekker over je eikel heen en blijft het vochtig. Maar nu is de eikel uitgedroogd. Doet dat geen pijn als je er met je hand langs wrijft tijdens het rukken?? En moet je langer rukken om klaar te komen? Houd je hem anders vast? Vertel!

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_17336513
quote:

[Uitleg over de operatie geknipt]
Ik ben zelf ook besneden, ook vanwege een te strakke voorhuid... Ik heb gekozen voor de plaatselijke verdoving... De arts had het idee dat hij alle tijd had, maar dat bleek aan het einde toch wel tegen te vallen... Het hechten deed toen toch wel pijn... Anyway, het bloedbad viel reuze mee... Wel was ik blij dat mijn vriendin meegegaan was om terug te rijden, want in de auto zat ik op het randje van een black-out, puur vanwege de pijn... De verdoving was uitgewerkt, en daarna was het snel overstappen op ibuprofen... Het heeft mij een aantal dagen gekost voor ik weer mijn bed uitkwam...
Mastuberen en sex was in het begin pijnlijk... Ook al omdat ik weer te snel wilde...
De hechtingen gingen daardoor op sommige plaatsen lichtjes open... Al met al ben ik blij dat het gebeurd is... De eikel wordt iets minder gevoelig, maar krijgt een "fluweel" achtig laagje... Daarnaast vindt mijn vriendin het mooier...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_17353065
Kan jij mijn vragen over masturberen beantwoorden?
Gaat het nu anders? Voelt het anders?
  woensdag 25 februari 2004 @ 15:52:13 #162
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17355377
Vragen over mastrurberen: Ik ben om medische redenen besneden, dus mijn voorhuid kon al niet over mijn eikel heen dus ik had 'instictief' en andere manier gevonden dan de conventionele. Op die manier lukt 'het' nog steeds. De manier die is gebruik is trouwens gewoon masseren....
христианский солдат
pi_17355885
Heb je nou nog veel last van de pijn dan? Het lijkt mij dat het nog na een goede week errug pijn kan doen?
pi_17359129
Ik zit steeds maar te twijfelen of ik ook besneden moet worden...

Het engste vind ik nog die prik

Bij mij gaat de voorhuid wel over de eikel heen , maar verder niet. De voorhuid gaat ook weer langzaam terug over de eikel. Kort toompje denk ik.

Met een beetje babyolie kan ik zonder problemen rukken , zonder mijn voorhuid naar achteren te trekken en vast te houden. Het doet geen pijn...

Raden jullie mij aan even naar de dokter te gaan of gewoon afwachten hoe het zal gaan de eerste keer?
pi_17362505
Stuur is een foto ben benieuwd hoe dat er uit ziet..

Kusss
Liefs Irizz..
pi_17364863
Ik heb zolang ik me herinneren kan geen voorhuid.
feest
pi_17366258
Hoe strak was je voorhuid dan?

Die van mij gaat als hij volledig stijf is nog wel achter de eikel... maar daar zit hij dan ook wel heel erg strak gespannen
  donderdag 26 februari 2004 @ 08:46:25 #168
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17368151
Hey Lui, sorry dat ik niet heb gereageerd op dit stukje over besnijdenis. Ik ben geen voorstander voor religieuze besnijdenis, medische redenen zijn daarentegen wel gegrond.
Voor degenen die twijfelen, lees dit aandachtig door. De meeste kennis bij de mensen is namelijk verouderd. Dit is nu de huidige trent. Niet zomaar besnijden omdat Allah of de Joodse kerk dat graag wil = zelfs strafrechtelijk aan te pakken, mocht je om deze redenen al besneden zijn!

Is een lap tekst, maar loont de moeite...

Human Sexuality: an Encyclopedia
edited by Vern L. Bullough and Bonnie Bullough
New York: Garland Pub., 1994.
p. 119-122.

CIRCUMCISION: MALE - EFFECTS UPON HUMAN SEXUALITY
Circumcision, once accepted as the norm in the United States, has become controversial. Technically, circumcision is the surgical removal of the skin that normally covers and protects the head, or glans, of the penis. At birth, the penis is covered with a continuous layer of skin extending from the pubis to the tip of the penis where the foreskin (prepuce) folds inward upon itself, creating a double protective layer of skin over the glans penis. The inner lining of the prepuce is mucous membrane and serves to keep the surface of the glans penis (also mucous membrane) soft, moist, and sensitive. The prepuce is often erroneously referred to as ``redundant'' tissue, which allows the medical community and society-at-large to consider the foreskin an optional part of the male sex organ and, therefore, to condone its routine removal in a variety of procedures collectively known as ``circumcision.''
Circumcision, however, was also a part of religious ritual, including Judaism and Islam as well as others. However, 85 percent of the world's male population is not circumcised. Circumcision in 1992 was still the most commonly performed surgical procedure in America, where 59 percent of newborn males underwent this operation. Circumcision reached its peak of 85 to 90 percent during the 1960s and 1970s. The surgery, usually performed on baby boys within the first few days of life, is often considered "routine." The most popular methods, the Gomco clamp and the Plastibell procedures, differ somewhat in technique and instrumentation but the effects on the penis and the baby are basically the same. Most of the American circumcisions are not done for religious reasons, but rather, for hygienic ones.
Medical Procedure
Usually, the procedure for circumcision in America involves the baby being strapped spread-eagle to a plastic board, with his arms and legs immobilized by Velcro straps. A nurse scrubs his genitals with an antiseptic solution and places a surgical drape - with a hole in it to expose his penis - across his body. The doctor grasps the tip of the foreskin with one hemostat and inserts another hemostat between the foreskin and the glans. (In 96 percent of newborns, these two structures are attached to one another by a continuous layer of epithelium, which protects the sensitive glans from urine and feces in infancy and childhood.) The foreskin is then torn from the glans. The hemostat is used to crush an area of the foreskin lengthwise, which prevents bleeding when the doctor cuts through the tissue to enlarge the foreskin opening. This allows insertion of the circumcision instrument. The foreskin is crushed against this device circumferentially and amputated.
Anesthesia was not used to alleviate infant suffering until recently because it was believed that babies do not feel pain. Additionally, it was recognized that anesthesia was risky for the newborn, thus contributing to the medical reluctance to use it for painful procedures on infants, such as circumcision. Currently, some doctors use a dorsal penile nerve block to numb the penis during infant circumcision. While not always effective, this anesthesia may afford some pain relief during the surgery, although it offers no pain relief during the recovery period (which can last up to 14 days) when the baby urinates and defecates into the raw wound.
Function of the Foreskin
To understand the function of the prepuce, it is necessary to understand the function of the penis. While it is commonly recognized that the penis has two functions - urination and procreation - in reality, it is essential only for procreation, since it is not required for urination.
For procreation to occur, the normally flaccid penis must become erect. As it changes from flaccidity to rigidity, the penis increases in length about 50 percent. As it elongates, the double fold of skin (foreskin) provides the skin necessary for full expansion of the penile shaft. But microscopic examination reveals that the foreskin is more than just penile skin necessary for a natural erection; it is specialized tissue, richly supplied with blood vessels, highly innervated, and uniquely endowed with stretch receptors. These attributes of the foreskin contribute significantly to the sexual response of the intact male. The complex tissue of the foreskin responds to stimulation during sexual activity. Stretching of the foreskin over the glans penis activates preputial nerve endings, enhances sexual excitability, and contributes to the male ejaculatory reflex. Besides the neurological role of the preputial tissue, the mucosal surface of the inner lining of the foreskin has a specific function during masturbation or sexual relations.
During masturbation, the mucosal surface of the foreskin rolls back and forth across the mucosal surface of the glans penis, providing nontraumatic sexual stimulation. During heterosexual activity, the mucosal surfaces of the glans penis and foreskin move back and forth across the mucosal surfaces of the labia and vagina, providing nontraumatic sexual stimulation of both male and female. This mucous-membrane-to-mucous-membrane contact provides the natural lubrication necessary for sexual relations and prevents both the dryness responsible for painful intercourse and the chafing and abrasions which allow entry of sexually transmitted diseases, both viral and bacterial.
When normal, sexually functioning tissue is removed, sexual functioning is also altered. Changes of the penis that occur with circumcision have been documented. These may vary according to the procedure used and the age at which the circumcision was performed, nevertheless penile changes will inevitably occur following circumcision.
Circumcision performed in the newborn period traumatically interrupts the natural separation of the foreskin from the glans that normally occurs somewhere between birth and age 18. The raw, exposed glans penis heals in a process that measurably thickens the surface of the glans and results in desensitization of the head of the penis.
When circumcision is performed after the normal separation of the foreskin from the glans, the damage done by forcible separation of these two parts of the penis is avoided, but the glans must still thicken in order to protect itself from constant chafing and abrasion by clothing.
The thickened, drier tissue covering the glans of the circumcised penis may necessitate the use of synthetic lubricants to facilitate nontraumatic sexual intercourse. Often, it is erroneously considered the woman's lack of lubrication that makes intercourse painful rather than the lack of natural male lubrication, which is more likely the cause. During masturbation, the circumcised male must use his hands for direct stimulation of the glans, and this may require synthetic lubrication as well.
In addition to the predictable physical changes that occur with circumcision, there are inherent risks and potential complications from the surgery. These include, but are not limited to, hemorrhage, infection, surgical damage and, while rare, death. Surgical damage and healing complications can result in extensive scarring, skin bridging, curvature of the penis, and deformities of the glans penis and urethral meatus (urinary opening). Extreme mutilations have resulted from inappropriate electrocautery use in circumcision, causing loss of the entire penis. Sex-change operations have been used as a ``remedy'' for this iatrogenic condition.
While circumcision has potential risks and alters normal, sexual functioning of the penis, proponents of the practice consider it to confer many "prophylactic" benefits on the recipient. This rationale was initiated in the English-speaking countries during the 19th century when the etiology of diseases was unknown. At that time, circumcision evolved from a religious ritual or puberty rite into routine surgery for "health" reasons.
Within the miasma of myth and ignorance, a theory emerged that masturbation caused many and varied ills, so some physicians thought it logical to perform genital surgery on both sexes to stop masturbation. In 1891, P.C. Remondino advocated circumcision to prevent or to cure alcoholism, epilepsy, asthma, hernia, gout, rheumatism, curvature of the spine, and headaches. As scientific research uncovered legitimate pathological etiology for diseases previously thought to be prevented or cured by circumcision, new rationales were postulated to validate the practice. Prophylactic circumcision of females fell out of vogue in English-speaking countries, but the incidence of male circumcision steadily rose. In the early 20th century, circumcision was advocated as a hygienic measure. Though criticism of the practice mounted, it was not until 1975 that the American Academy of Pediatrics came out in opposition, arguing that good personal hygiene would offer all the advantages of routine circumcision without the attendant surgical risk. The advent of antibiotics negated the rationale that circumcision was needed to prevent venereal disease.
As a religious ritual, circumcision is practiced by Jews and Moslems in accordance with the biblical account of Abraham's covenant with God. Even so, the ``purpose'' of the Jewish ritual of circumcision has been argued by Jews throughout history. Noted Rabbi Moses Maimonides, in the Guide of the Perplexed, explains a rationale for circumcision that merits attention when circumcision is considered relative to human sexuality.
As regards circumcision... [s]ome people believe that circumcision is to remove a defect in man's formation; but every one can easily reply: How can products of nature be deficient so as to require external completion, especially as the use of the foreskin to that organ is evident. This commandment has not been enjoined as a complement to a deficient physical creation, but as a means for perfecting man's moral shortcomings. The bodily injury caused to that organ is exactly that which is desired; it does not interrupt any vital function, nor does it destroy the power of generation. Circumcision simply counteracts excessive lust; for there is no doubt that circumcision weakens the power of sexual excitement, and sometimes lessens the natural enjoyment; the organ necessarily becomes weak when it loses blood and is deprived of its covering from the beginning.
The Moslems, who also circumcise in accordance with the biblical covenant between Abraham and God, traditionally circumcised their males at age 13. More recently, however, Moslem boys are circumcised at varying ages from birth to puberty.
In the United States, the religious rights of parents are being questioned in regard to the constitutional rights of infants and children. Freedom of religion became a legal issue when it was introduced in a circumcision lawsuit claiming a male had been denied his right to freedom of religion when his body was marked by circumcision in accordance with his parents' religion.
The inalienable body ownership rights of infants and children continue to be addressed within the U.S. legal system in lawsuits asserting that the only person who can legally consent to a circumcision is a person making this personal decision for himself. The reports of dissatisfaction with parental circumcision decisions by circumcised men help to illustrate this point. Performed on their penises without their consent, thousands are now undergoing foreskin restoration, either medical or surgical, to reconstruct what they consider was violently taken from their bodies early in their lives. The Declaration of the First International Symposium on Circumcision acknowledges the unrecognized victims of circumcision and, in support of genital ownership rights of infants and children, states: ``We recognize the inherent right of every human being to an intact body. Without religious or racial prejudice, we affirm this basic human right.'' Due to the lifelong consequences of the permanent surgical alteration of children's genitals, it becomes imperative that children have the right to own their own reproductive organs and to preserve their natural sexual function.
These, then, are the human genitals. Considering their great delicacy, complexity and sensitivity, one might imagine that an intelligent species like man would leave them alone. Sadly, this has never been the case. For thousands of years, in many different cultures, the genitals have fallen victim to an amazing variety of mutilations and restrictions. For organs that are capable of giving us an immense amount of pleasure, they have been given an inordinate amount of pain. (Morris, 1985)
REFERENCES
American Academy of Pediatrics. Care of the Uncircumcised Penis. Evanston, Ill.: American Academy of Pediatrics, 1984.
American Academy of Pediatrics' Task Force on Circumcision. Report of the Task Force on Circumcision. Elk Grove Village, Ill.: 1989.
Morris, D. Body Watching. New York: Crown, 1985.
Remondino, P.C. History of Circumcision From the Earliest Times to the Present. Philadelphia: F.A. Davis Co., 1892. Republished New York: AMS Press, 1974.
Wallerstein, E. Circumcision: An American Health Fallacy. New York: Springer Publishing Co., 1980.
Marilyn Fayre Milos
Donna R. Macris
pi_17370546
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:45 schreef The-Sorcerer het volgende:
Hoe strak was je voorhuid dan?

Die van mij gaat als hij volledig stijf is nog wel achter de eikel... maar daar zit hij dan ook wel heel erg strak gespannen
Bij mij gaat de voorhuid niet automatisch achter de eikel als ie stijf is. Kan 'm wel over de eikel trekken , maar verder gaat ie niet. Het toompje wordt ook wittig , dan staat ie best strak denk ik.
pi_17375731
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 11:37 schreef Mogiin het volgende:

[..]

Bij mij gaat de voorhuid niet automatisch achter de eikel als ie stijf is. Kan 'm wel over de eikel trekken , maar verder gaat ie niet. Het toompje wordt ook wittig , dan staat ie best strak denk ik.
Das bij mij ook zo, maar heb dus geen idee of dat té strak is...
  donderdag 26 februari 2004 @ 19:54:11 #171
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17380179
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:28 schreef Ipkiszz het volgende:
Stuur is een foto ben benieuwd hoe dat er uit ziet..

Kusss
Ik ga geen fotos van mijn geslachtsdeel hier plaatsen maar ik heb hier wat fotos van www.besnijdenisinfo.nl als je geinteresseerd bent:

zo zag die van mij er ongeveer uit een dag na de operatie

2 of 3 dagen erna...

Iemand vroeg hier hoe strak minn voorhuid zat: als ik het naar achteren trok was alleen 'het spleetje' op mijn eikel te zien, verder lukte niet.
христианский солдат
pi_17416832
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 13:36 schreef Bigsmile het volgende:
Kan jij mijn vragen over masturberen beantwoorden?
Gaat het nu anders? Voelt het anders?
Weetnie, toen ik 4 was masturubeerde ik nog niet.. Maar ik denk niet dat het minder lekker is als mensen met voorhuid..
pi_17417653
BESNIJDENIS MOET VERBODEN WORDEN ZONDER UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VAN DE PERSOON IN KWESTIE!!!!! ALS HET VAN MIJ AFHANGT, VLIEGT IEDEREEN DIE IEMAND BESNIJDT OF LAAT BESNIJDEN ZONDER ZIJN TOESTEMMING, VOOR JAREN ACHTER DE TRALIES!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_17418860
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:34 schreef Hidolf-Atler het volgende:
BESNIJDENIS MOET VERBODEN WORDEN ZONDER UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VAN DE PERSOON IN KWESTIE!!!!! ALS HET VAN MIJ AFHANGT, VLIEGT IEDEREEN DIE IEMAND BESNIJDT OF LAAT BESNIJDEN ZONDER ZIJN TOESTEMMING, VOOR JAREN ACHTER DE TRALIES!!!!!!!!!!!!!!!!
Vreemd naampje... bannetje?

Maar wel eens met je uitspraak btw

edit: gadverpielekes die foto's moet je niet te lang bekijken anders ga je het zelf ok voelen

[ Bericht 13% gewijzigd door AltamirA op 29-02-2004 01:01:47 (humanitaire overwegingen) ]
pi_17424990
Ik heb nog drie praktische vragen:

1. Moet je altijd eerst naar de huisarts of kun je ook direct naar een uroloog?

2. Wat zijn de kosten?

3. Wat is de wachttijd?

pi_17425043
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:48 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb nog drie praktische vragen:

1. Moet je altijd eerst naar de huisarts of kun je ook direct naar een uroloog?

2. Wat zijn de kosten?

3. Wat is de wachttijd?
1. Ja

2. Worden vergoed door ziektekostenverzekering

3. +/- 2 maanden, maar verschilt nogal per ziekenhuis
Hoor wie Fokt daar kinderen?
  woensdag 3 maart 2004 @ 02:07:17 #177
87124 S0n1cS_H34T
SuperSonic Surprise
pi_17474324
Mijn penis is besneden, vind ut zo netter en mooier
www.nbaforum.nl.tt: Where NBA fans meet. Registreer en doe mee aan onze exclusieve NBA Toto !
NBA Fan : Seattle SuperSonics
MLB Fan : Oakland Athletics
pi_17509576
Een vriend van mij is net naar de uroloog geweest. Die man wou perse zijn erectie zien om te checken hoe strak zijn toompje zat en om te kijken hoe strak hij besneden zou worden. Is dat gebruikelijk, dat je je stijve moet laten zien aan zo'n vent???
pi_17524093
Is het verschil tussen de lengte slap en stijf zo belangrijk dan? Dat hij (of zij??) dat moet zien???
  zaterdag 6 maart 2004 @ 10:12:49 #180
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17529931
Toen ik er was hoefde de dokter hem alleen te zien... Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik een stijve moest 'voortbrengen' in die situatie.
христианский солдат
  woensdag 19 mei 2004 @ 18:54:34 #181
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_19250178
Er zijn wat problemen.

1. Je eikel wordt minder gevoelig, nou kan dit leuk zijn, maar als je op een gegeven moment 1 uur aan het beuken bent omdat je meisje wil dat je een condoom om je leuter doet is de lol snel voorbei. Na veel gezeik krijg je hem d'r meestal wel af. Na 50 wild dates kan je wel een onprettige mededeling van je bloed onderzoek krijgen.

2. Besnijdenis is amputatie en kan dezelfde emotionele problemen veroorzaken als de amputatie van andere lichaams delen. Voorhuid Reconstructie is ondertussen een bekend begrip. Alleen zijn er weinig mannen die daar openlijk voor uit komen.

3. Er zijn wel erg veel jongetjes die om medische redenen onder het mes zijn gegaan. Als je pappa ook een besneden leuter heeft zou ik maar eens de onderste steen boven halen. Mannen raken zo in de war van hun uber pik dat ze hun kinderen die zich niet kunnen verzetten d'r ook maar even aan doen geloven.

4. Als je voorhuid te strak is zijn er verschillende oplossingen. Zalf, de boel oprekken, etc.

5. Met hygiene heeft het niets te maken. De gemiddelde onbesneden man kan zich een maand niet wassen zonder problemen. Dagelijks wassen is wel zo fris, vooral als je vriendin er graag kusjes op geeft, maar je leuter zal er zeker niet afrotten. Trouwens, de eerste 4-5 jaar zit de voorhuid gedeeltelijk aan de eikel vast, dus dames, door al deze geruchten niet in paniek raken. Gewoon je zoontje vragen (5 ofzo) om het zelf terug te schuiven in bad, en vooral niet de boel te forceren met alle nare gevolgen van dien.

6. Bij een aantal mannen is er geen verschil te zien in stijve toestand, behalve dan het litteken. Ik denk dat het duidelijk is waarom sommige vrouwen het mooi vinden. Sommige mensen houden van labradors, andere mensen houden van pitbulls. De mensen die van pitbulls houden knippen graag de staart er af, en de oren worden gekort wiekt. Rawr.

7. Moet je je voorstellen wat er gebeurd als je klein kind besnijd. Eerst gaat de boel groeien, en vervolgens krijgt ie een enorme erectie, maar er is geen speling. Dan zit je daar dus met een lul die krom staat. Dus inderdaad even de dokter naar je stijve laten kijken, en er even over praten hoe je hem wilt hebben. Maat werk is vak werk.

8. Als je ouder wordt blijft het ongevoeliger worden, nou kan je anaal gaan, het jonger en krapper opzoeken, of lingerie proberen, maar een hoop mannen boven de 40 moeten teveel werk doen om een orgasme te krijgen en laten het er dan maar bij zitten, en na een tijdje krijgen ze hem dan niet meer overeind. Gelukkig hebben de amerikanen viagra uitgevonden, maar je moet er niet al te veel van verwachten.

Conclusie: Doe vooral wat je wilt, maar ga niet voor god spelen met je kinderen.

p.s. Ik heb verder geen probleem met volwassenen die zichzelf laten opereren, alleen met kinderen die geen ja of nee kunnen zeggen. En geloof is geen excuus, gewoon wachten tot je zoon volwassen is, en dan zelf laten kiezen wat ie wil, dat noemen we liefde en respect voor je kinderen

[ Bericht 2% gewijzigd door Scandum op 19-05-2004 19:00:22 ]
I'm nobody's sheep
  woensdag 19 mei 2004 @ 20:19:53 #182
37769 erodome
Zweefteef
pi_19252133
Dat ongevoelig worden valt reuze mee, kan je het met voorhuid 10 minuten volhouden dan kan je het zonder voorhuid misschien 15 minuten volhouden...
Dat het steeds ongevoeliger wordt is ook niet waar...

De emotionele problemen zitten hem vaak bij mannen die als klein kind besneden zijn, die dus geen keuze hebben gehad, die denken dat ze wat missen(wat ook zo is, een stukje vel ) en voelen zich in hun recht aangetast.

Wbt het vastzitten van de voorhuid bij ukkepukken, dat verteld de kinderarts je als je met je kind naar het consultatieburo gaat, daar wordt dat netjes in de gaten gehouden.
En het klopt idd, mijn ventje van 4 heeft een voorhuid die nog ietsje vast zit, hij schuift dat idd zelf terug, dat hebben we hem snel geleerd zodat hij het ook schoon kan houden.

Waarom sommige vrouwen het mooi vinden?
Mooie blote eikel en bij mannen die vroeg besneden zijn is de eikel vaak goed gepronoceerd, mooie paddestoelvorm zeg maar.
  woensdag 19 mei 2004 @ 20:45:00 #183
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_19252871
nou ik heb er dus niet echt zelf voor gekozen (ik was 5) maar ik kon er wel een moord voor doen om tijdens plassen van die ontzettende pijn af te komen..........niks van die nadelen woog op tegen steeds weer die pijn

ik herinner me momenten huilend vd pijn op de wc
en ik heb er verder geen problemen mee, ben er eerder blij mee
pi_19273903
2 vragen....

1. Moet je voorhuid nou helemaal naar achteren gaan als je een stijve krijgt?

2. Moet je je voorhuid nou achter de eikel doen als je een condoom om doet? of maakt dat niet uit ?
pi_19273979
hmmz als ik zo die fotos bekeek dan was het eerste wat er in me op kwam "niet weer...".

dan maar geen kinderen ofzo
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:04:05 #186
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_19283239
trouwens zo vatsig als op die plaatjes zag t er bij mij echt niet uit....ik had maar 1 'ring' hechting ipv 2 ook.....
pi_19284717
Normaal is een onbesneden eikel gevoelig.. hoe werkt dit als hij besneden is? Dan doet dat toch fakking pijn als die tegen je boxer aankomt?
Lambo of Rekt
  vrijdag 21 mei 2004 @ 03:04:24 #188
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_19285148
'pijn' is een groot woord maar je voelt t zeker de eerste weken (maanden )
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:30:21 #189
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_19311556
quote:
erodome
Dat het steeds ongevoeliger wordt is ook niet waar...
Dat gaat heel langzaam, en als je als volwassene wordt besneden heb je 18 jaar extra.
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:08 schreef The-Sorcerer het volgende:
2 vragen....

1. Moet je voorhuid nou helemaal naar achteren gaan als je een stijve krijgt?

2. Moet je je voorhuid nou achter de eikel doen als je een condoom om doet? of maakt dat niet uit ?
1. Als je mazzel hebt wel ja.

2. Zijn veel mannen die de voorhuid echt niet meer over de eikel krijgen als ze een stijve hebben. Dus een verschil tussen besneden en onbesneden is er dan niet in stijve toestand.
I'm nobody's sheep
pi_19311892
Ik lees vaak dat een besnijdenis helemaal niet nodig is. Dat veel mannen met een nauwe voorhuid , een kort toompje (dat je zo'n rol huid achter de eikel krijgt als je de voorhuid naar achter trekt) of met een lange voorhuid (dat de voorhuid steeds weer omhoog over de eikel schuift) gewoon pijnloos sex hebben.

Misschien eerst even kijken hoe de sex gaat en als het echt pijn doet pas naar de dokter gaan.

Wat vinden jullie hiervan?
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:19:47 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19315218
ik krijg echt een heel erg naar gevoel als ik voor me zie hoe een doktor het toompje doorsnijdt. (slik)
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:06:12 #192
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_19317280
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:58 schreef Mogiin het volgende:
Ik lees vaak dat een besnijdenis helemaal niet nodig is. Dat veel mannen met een nauwe voorhuid , een kort toompje (dat je zo'n rol huid achter de eikel krijgt als je de voorhuid naar achter trekt) of met een lange voorhuid (dat de voorhuid steeds weer omhoog over de eikel schuift) gewoon pijnloos sex hebben.
Te kort: oprekken
Te lang: inkorten

De hele slurf eraf hakken is mischien wel makkelijk maar geheel overbodig. Ligt het aan mij of is het gewoon niet het makkelijkst als de huid strak trekt als je een stijve hebt zodat de eikel ontbloot is, en de boel redelijk bedekt is in slappe toestand?

Het enige wat me echt misselijk maakt is dat de hele voorhuid zo maar effe geamputeerd wordt bij een klein kind dat er de ballen van snapt.

Baas over eigen slurf!!
I'm nobody's sheep
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:13:30 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19317426
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:06 schreef Scandum het volgende:

[..]

Het enige wat me echt misselijk maakt is dat de hele voorhuid zo maar effe geamputeerd wordt bij een klein kind dat er de ballen van snapt.

Baas over eigen slurf!!
de oorsprong moet je zoeken in zandbak warme landen waar weinig water is en waar smegma tot een aubergine kan leiden.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:00:19 #194
37769 erodome
Zweefteef
pi_19322150
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 10:30 schreef Scandum het volgende:

[..]

Dat gaat heel langzaam, en als je als volwassene wordt besneden heb je 18 jaar extra.
[..]
Dat is echt nonses, heb genoeg besneden mannen gehad om te weten dat dit echt nonses is, je krijgt er geen cm dikke eeltlaag op ofzo.....

Ze zijn alleen vaak wat beter bestand tegen pijpen, maar dat is alleen maar goed, na 5 minuten als "voorspel" zuigen je mond volgekwakt krijgen is jammer
  zaterdag 22 mei 2004 @ 20:01:59 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19322192
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is echt nonses, heb genoeg besneden mannen gehad om te weten dat dit echt nonses is, je krijgt er geen cm dikke eeltlaag op ofzo.....

Ze zijn alleen vaak wat beter bestand tegen pijpen, maar dat is alleen maar goed, na 5 minuten als "voorspel" zuigen je mond volgekwakt krijgen is jammer
bij mij klagen ze na 3 minuten al over kramp in hun kaken
  maandag 24 mei 2004 @ 16:19:06 #196
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_19365823
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
de oorsprong moet je zoeken in zandbak warme landen waar weinig water is en waar smegma tot een aubergine kan leiden.
Dat is een fabeltje ben ik bang. Anders waren er wel verhalen over gevangenen die zich jaren lang niet konden wassen die d'r zonder lul uitkwamen omdat die er af gerot was of andere spook verhalen.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 20:00 schreef erodome het volgende:

Was het maar waar, dan is je lul wat dikker en dat vinden de vrouwen toch alleen maar fijn, een lekkere dikke lollie om op te sabbelen

Het gaat zo langzaam dat de meeste mannen (voornamelijk met een volledige besnijdenis) het zelf niet in de gaten hebben. Tot ze 40 zijn, een uur nodig hebben om hun kwakkie eruit te krijgen, en besluiten dat het de moeite niet meer waard is, tenzij ze zichzelf ervan overtuigen dat het allemaal geweldig is dat het zo lang duurt.

Maar zoals ik al zei, het maakt mij geen reet uit wat volwassenen met hun pik doen, dikke piercing erdoorheen, allemaal leuk en aardig. Maar geen onnodige amputaties op kinderen svp. En als er wat mis is zijn er zat alternatieven.
I'm nobody's sheep
pi_19366597
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 20:45 schreef pukkiepuk het volgende:
nou ik heb er dus niet echt zelf voor gekozen (ik was 5) maar ik kon er wel een moord voor doen om tijdens plassen van die ontzettende pijn af te komen..........niks van die nadelen woog op tegen steeds weer die pijn

ik herinner me momenten huilend vd pijn op de wc
en ik heb er verder geen problemen mee, ben er eerder blij mee
Ik heb dus ook zoiets gehad op jonge leeftijd en zal waarschijnlijk nog wel besneden moeten worden, maar wat ik me afvraag; doet dat tegenwoordig nog steeds zo zeer of zijn daar goede pijnstillers voor?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 13:31:03 #198
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_19390493
Baas over eigen slurf, zou ik zeggen!

Het is inderdaad zo, dat voor 10 jaar geleden de meeste mannen in de VS werden besneden. Dat is nu gelukkig veranderd.

Voordelen besneden penis: - minder kans op HIV
- minder kans op syfilis
Nadelen besneden penis: - meer kans op genitale wratten
- minder 'glij-vermogen' tijdens seks
- minder gevoel

Zoek het allemaal maar lekker zelf uit, wat je wilt, maar doe het je kinderen niet aan!
Er is zelfs een aparte clausule opgenomen in het UNICEF - rechten van het kind - 'wet'boek, waarin staat dat het verboden is een circumcisie uit te voeren bij kinderen, anders dan om medische redenen (zoek maar na, paragraaf 24.3 of zo).
pi_19391514
Mijn vriend heeft sinds vorige week een rood plekje op (volgens mij) zijn toompje. Het deed pijn bij vrijen, dus hebben we even een weekje rustig aan gedaan.. Toen probeerde we het afgelopen weekend weer en t ging goed. Maar de volgende keer dat we weer gingen vrijen deed het weer pijn en zijn we weer gestopt.

Gisteren zei hij dat het net lijkt alsof dat toompje een beetje is gescheurd. Dus ik zei dan gaan we het voorlopig heeeel rustig aan doen en zorgen dat het kan genezen. Toen zei hij dat hij dacht dat het niet zou genezen en dat hij misschien wel besneden moest worden omdat hij bang is dat het toompje steeds verder scheurt..

Wat denken jullie? Moet hij besneden worden of kan het uitzichzelf genezen door hem gewoon rust te geven?
pi_19391668
snijen die hap

neehoor , op dit gebied kan denk ik de dokter of mss erodome wel antwoord geven
pi_19391717
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:31 schreef RigorMortis het volgende:
Baas over eigen slurf, zou ik zeggen!

Het is inderdaad zo, dat voor 10 jaar geleden de meeste mannen in de VS werden besneden. Dat is nu gelukkig veranderd.

Voordelen besneden penis: - minder kans op HIV
- minder kans op syfilis
Nadelen besneden penis: - meer kans op genitale wratten
- minder 'glij-vermogen' tijdens seks
- minder gevoel

Zoek het allemaal maar lekker zelf uit, wat je wilt, maar doe het je kinderen niet aan!
Er is zelfs een aparte clausule opgenomen in het UNICEF - rechten van het kind - 'wet'boek, waarin staat dat het verboden is een circumcisie uit te voeren bij kinderen, anders dan om medische redenen (zoek maar na, paragraaf 24.3 of zo).
Dat van dat minder gevoel was volgens mij bullshit hoor
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:25:52 #202
37769 erodome
Zweefteef
pi_19392355
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:06 schreef Bio_Bastard het volgende:
snijen die hap

neehoor , op dit gebied kan denk ik de dokter of mss erodome wel antwoord geven
Doe de dokter maar

Ik heb voornamelijk ervaring met goed werkende penissen
pi_19393624
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Doe de dokter maar

Ik heb voornamelijk ervaring met goed werkende penissen
haha ok ik snappem
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 25 mei 2004 @ 15:10:46 #204
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19393701
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:07 schreef Bio_Bastard het volgende:

[..]

Dat van dat minder gevoel was volgens mij bullshit hoor
Tis niet helemaal bullshit. Er zijn inderdaad mannen die besneden zijn en een minder gevoelige eikel hebben/krijgen. Hoeft overigens niet per defenitie meteen een nadeel te zijn! Tis echt niet zo dat het de seks minder lekker maakt ofzo. Mijn ex kon het onwijs lang volhouden..en dat was mede doordat zijn eikel niet zo enorm overgevoelig was. Vond ik niet bepaald een nadeel
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:34:37 #205
47630 Irris
Catch a smile!
pi_19394385
Mn vriend is besneden... heerlijk!!! en daarbij ook een stuk schoner is mijn mening...
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
pi_19394783
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:34 schreef Irris het volgende:
Mn vriend is besneden... heerlijk!!!
Dit klinkt net zo belachelijk als een kerel die zegt: "Mijn vriendin heeft siliconen, heerlijk!"
quote:
en daarbij ook een stuk schoner is mijn mening...
Je vriend waste zichzelf zeker niet dagelijks voor de besnijdenis...
pi_19397613
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:43 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb dus ook zoiets gehad op jonge leeftijd en zal waarschijnlijk nog wel besneden moeten worden, maar wat ik me afvraag; doet dat tegenwoordig nog steeds zo zeer of zijn daar goede pijnstillers voor?
hoi iemand?
pi_19397715
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 17:21 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

hoi iemand?
waar loop je om te janken ? .... lees gewoon de reacties van de TS dan weet je genoeg
pi_19397734
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dit klinkt net zo belachelijk als een kerel die zegt: "Mijn vriendin heeft siliconen, heerlijk!"
[..]

Je vriend waste zichzelf zeker niet dagelijks voor de besnijdenis...
Hoorde ik daar iemand op z'n onbesneden pik getrapt worden?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:19:14 #210
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_19398921
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:34 schreef Irris het volgende:
Mn vriend is besneden... heerlijk!!! en daarbij ook een stuk schoner is mijn mening...
Een dichtgenaaide vrouw is misschien ook lekker strak voor de ander partij, , maar zoiets doe je toch niet voor een ander...................

Alleen rommelen met genitaliën als het medisch noodzakelijk is, en niet vanwege andere redenen, of je moet porno-actrice zijn en hele lelijke schaamlippen of zo hebben......

Heel veel sterkte met de operatie trouwens!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_19399467
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:19 schreef Tarak het volgende:

[..]

Een dichtgenaaide vrouw is misschien ook lekker strak voor de ander partij, , maar zoiets doe je toch niet voor een ander...................

Alleen rommelen met genitaliën als het medisch noodzakelijk is, en niet vanwege andere redenen, of je moet porno-actrice zijn en hele lelijke schaamlippen of zo hebben......

Heel veel sterkte met de operatie trouwens!!
ik zie even het verband niet
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:30:16 #212
37769 erodome
Zweefteef
pi_19402668
Ik vind een besneden pik ook lekkerder als zo'n tuitje hoor, betekend niet dat een man zich voor mij moet besnijden, maar mij hoor je niet klagen als ik een besneden man tegenkom....
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:36:55 #213
84009 girllover
You had me at hello
pi_19402908
quote:
OK na de operatie:

De sensatie van mijn penis die tegen mijn onderbroek aanscheurt is erg raar maar je went eraan.

Pissen/Douchen is ook 'raar' maar je went overal aan.

's ochtends wakker worden is een hel. ( die hechtingen in je stijve pik voel je nu dus echt wel )
Doen dat schuren en het plassen en douchen ook niet veel pijn?

Ik vind het bepaald geen geruststelling dat het wakker worden een hel is

Hoe lang heb je er last van gehouden? Ik moet het zelf overigens misschien ook laten doen. Vind het heel dapper van je dat je het hebt laten doen. Respect!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:40:07 #214
84009 girllover
You had me at hello
pi_19403009
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 19:05 schreef Mogiin het volgende:
Ik zit steeds maar te twijfelen of ik ook besneden moet worden...

Het engste vind ik nog die prik
Welke prik bedoel je? Een ruggeprik?

Wat ik trouwens vreselijk vond is toen de arts in het ziekenhuis (ben er een keer heengegaan na een doorverwijzing van de huisarts) probeerde mijn voorhuid in één keer over mijn eikel te trekken. Deed vreselijk veel pijn. Gilde het echt uit. Toen had ik zoiets van laat maar. Dit heb ik al een keer in een ander topic over dit onderwerp geschreven maar het is me redelijk bijgebleven.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:42:35 #215
84009 girllover
You had me at hello
pi_19403080
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 19:54 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ik ga geen fotos van mijn geslachtsdeel hier plaatsen maar ik heb hier wat fotos van www.besnijdenisinfo.nl als je geinteresseerd bent:

[afbeelding] zo zag die van mij er ongeveer uit een dag na de operatie

[afbeelding] 2 of 3 dagen erna...

Iemand vroeg hier hoe strak minn voorhuid zat: als ik het naar achteren trok was alleen 'het spleetje' op mijn eikel te zien, verder lukte niet.
Wat een enge foto zeg, die tweede
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:45:10 #216
84009 girllover
You had me at hello
pi_19403151
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 18:54 schreef Scandum het volgende:
Er zijn wat problemen.

4. Als je voorhuid te strak is zijn er verschillende oplossingen. Zalf, de boel oprekken, etc.

5. Met hygiene heeft het niets te maken. De gemiddelde onbesneden man kan zich een maand niet wassen zonder problemen. Dagelijks wassen is wel zo fris, vooral als je vriendin er graag kusjes op geeft, maar je leuter zal er zeker niet afrotten. Trouwens, de eerste 4-5 jaar zit de voorhuid gedeeltelijk aan de eikel vast, dus dames, door al deze geruchten niet in paniek raken. Gewoon je zoontje vragen (5 ofzo) om het zelf terug te schuiven in bad, en vooral niet de boel te forceren met alle nare gevolgen van dien.
Wat die twee punten betreft: op die site met besnijdenisinfo wordt juist gezegd dat het niet goed is om de voorhuid op te rekken, vanwege infectiegevaar. Weet iemand hoe dit zit?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 25 mei 2004 @ 20:56:57 #217
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19403492
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef erodome het volgende:
Ik vind een besneden pik ook lekkerder als zo'n tuitje hoor, betekend niet dat een man zich voor mij moet besnijden, maar mij hoor je niet klagen als ik een besneden man tegenkom....
Wat zij zegt
pi_19403551
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:42 schreef girllover het volgende:

[..]

Wat een enge foto zeg, die tweede
idd word al misselijk als ik eraan denk...
pi_19403830
quote:
geldt dat over het algemeen voor dames dan of wat vindt je daar dan fijner aan als ik vragen mag?

edit: wat voor voordelen ofzo (weetik het ) zie je eraan?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:13:30 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_19404018
Dat geld voor mij, wat andere dames betrefd, dat moet je maar aan hun vragen

Wat vind ik er lekkerder aan, een mooie blote eikel, geen "glibberige" eikel, vaak mooie paddestoelvorm(lekker ), geen tuitje die in de weg zit, vind het gewoon mooier om te zien, geen troep die achter het vel blijft zitten...
pi_19404190
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:13 schreef erodome het volgende:
Dat geld voor mij, wat andere dames betrefd, dat moet je maar aan hun vragen

Wat vind ik er lekkerder aan, een mooie blote eikel, geen "glibberige" eikel, vaak mooie paddestoelvorm(lekker ), geen tuitje die in de weg zit, vind het gewoon mooier om te zien, geen troep die achter het vel blijft zitten...
ok, thnx voor je weder duidelijke antwoord
pi_19404376
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 17:25 schreef Bio_Bastard het volgende:

[..]

waar loop je om te janken ? .... lees gewoon de reacties van de TS dan weet je genoeg
Je begrijpt mijn vraag niet? (ja t schijnt zeer te doen maar ik vraag me af in hoeverre dat te vergelijken valt met de onbeschijfelijke pijn die ik ruim 10 jaar geleden heb gehad met zo'n operatie)
pi_19406512
geen id
pi_19439808
De pijn van de prik valt ook nog wel mee hoor, het is meer de gedachte dat ze erin gaan prikken.
Bij mij hadden ze even gewacht na de 1e prik en van de 2e volgende spuiten voelde ik gewoon niks meer.

Alleen als je een erectie hebt in de 1e week doet het wel verschrikkelijk veel pijn
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:10:23 #225
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_19451015
prik??? ik kreeg gewoon volledige narcose....zeker omdat ik nog vrij jong was dan

ben ik ff blij dat t toen al is gebeurd dan.....want ik kan sowieso al niet tegen naalden the horror

en idd erectie is niet fijn de 1e weken, net zoals plassen, en het baden in sojawater......
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:19:59 #226
84009 girllover
You had me at hello
pi_19451257
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:10 schreef pukkiepuk het volgende:
prik??? ik kreeg gewoon volledige narcose....zeker omdat ik nog vrij jong was dan

ben ik ff blij dat t toen al is gebeurd dan.....want ik kan sowieso al niet tegen naalden the horror

en idd erectie is niet fijn de 1e weken, net zoals plassen, en het baden in sojawater......
"Niet fijn" vind ik heel iets anders dan "verschrikkelijk veel pijn," zoals Sjaak-Banaan het beschrijft.
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:23:17 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19451337
quote:
bij een beetje man verdwijnt het 'tuitje' tijdens een erectie. het is niet zo dat de eikel bedekt blijft.
pi_19451897
Nou laat ik het zo zeggen een erectie doet gewoon even pijn totdat de eerste hechting eruit is (dat gaat er gewoon vanzelf uit). Hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet.

Als het verband eraf is ziet het er allemaal een beetje eng uit (opgezwollen en rare vlekken), maar dat word langzaam steeds minder erg.

Ik heb er geen spijt van, omdat ik ervoor eigenlijk meer pijn had tijdens de sex dan dat ik ervan genoot
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:52:56 #229
37769 erodome
Zweefteef
pi_19454742
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bij een beetje man verdwijnt het 'tuitje' tijdens een erectie. het is niet zo dat de eikel bedekt blijft.
Toch is het zo dat er best veel mannen zijn die ook met een stijve een helemaal bedekte of half bedekte eikel hebben....
pi_19455531
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch is het zo dat er best veel mannen zijn die ook met een stijve een helemaal bedekte of half bedekte eikel hebben....
Dat had ik dus, de voorhuid was gewoon te nauw.
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:34:15 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_19455844
Je hebt ook mannen die hem wel terug kunne halen, maar waarbij het nogsteeds helemaal of half bedekt is, die moeten het dan zelf terughijsen en als je die gaat pijpen schiet die voorhuid steeds weer terug, dat vind ik persoonlijk minder.

Te nauw is gewoon problematisch voor de man, dan moet je gewoon even geholpen worden, is even naar, maar daarna nooit meer, is beter dan je hele leven lopen emmeren.

Maar als ik het over mooier en lekkerder heb dan heb ik het over voorkeuren, als er een lekkere gozer voor me staat en ik ben er wild van dan zeg ik echt geen nee als blijkt dat hij niet besneden is
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:02:07 #232
93683 WiZzi
don't u dare
pi_19461464
ik ben ook besneden toen ik klein was, heel klein zeg maar en ik snap echt niet wat al die gasten hier lopen te zeiken dat dat niet mag en dat die ouders afgeschoten mogen worden en blablabla.... dat getraumatiseerd worden vind ik echt de grootste b-s die ik ooit heb gehoord en ik ben eigenlijk alleen maar blij dat ze het gedaan hebben. persoonlijk vind ik het net als erodome een besneden penis ook mooier dan zo'n velletje eroverheen, maarja dit is idd gewoon een persoonlijke mening... (en ja, ik ben een man en nee, ik ben geen homo)
Catch u on the flip side...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:24:26 #233
93802 dan_niet
Denk alstublieft zelf na
pi_19472171
ik zet het hier maar ff neer, want lees dat er hier een hoop experts zijn
Heb niet alles gelezen, dat zal ik eerlijk bekennen, maar goed het volgende:

Als mijn penis stijf is, dan gaat m'n voorhuid een stukje over m'n eikel heen. Klein stukje. Als ik een beetje oefen, steeds weer slap en dan weer stijf, dan gaat ie steeds verder, mijn eikel is redelijkdik, dus aan een kant gaat ie dan sowieso erover heen en uiteindelijk krijg ik hem zover dat ie er helemaal overheen gaat, maar ik hou hem dan tegen omdat ik bang ben dat ie niet meer teruggaat..
Het voelt daarna ook niet heel fijn als ie weer slap is.

Het probleem is dus dat het niet vanzelf gaat, met een beetje hulp kan het dus wel, maar vanzelf lukt het niet.
Als ie slap is, heb ik wel een teveel aan huid zeg maar.

Is voor dit probleem ook een hele besnijdenis nodig? of is het iets met het toompje?

Aftrekken etc lukt wel, maar je moet altijd ff vertellen aan de dienstdoende arbeider hoe het precies moet

Maar goed, iemand tips, aanwijzingen?
pi_19474633
Ga eens langs de huisarts misschien dat hij een makkelijke oplossing heeft. Als je besluit een operatie te ondergaan, doe dat dan wel na de vakantie
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:06:14 #235
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_19498531
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:24 schreef dan_niet het volgende:
Is voor dit probleem ook een hele besnijdenis nodig? of is het iets met het toompje?
De meeste mannen hebben dit probleem niet, maar als je slurf te nauw of te lang is moet je er toch echt wat aan doen. Je kan vragen om een gedeeltelijke besnijding, dus dat je nog huid overhoudt om je af te rukken.

Maar de meeste mannen hebben toch een geheel ontblootte eikel als ze een erectie hebben denk ik. En als een man zich dagelijks wast is er geen probleem. Ik geloof best dat er af en toe nog een smaakje aan zit, maar datzelfde geld ook als je een kut likt, en daar ga ik echt niet zeikerig over doen als m'n vriending zich gewoon behoorlijk wast.

Maar ik vindt besnijdenis iets voor volwassenen, je kind onder het mes zetten omdat je het 'mooier' vindt is onzin. Dat zijn kinderachtige smoesjes voor een morbide fascinatie met het mannelijk geslachtsdeel. Nogmaals: baas over eigen slurf, een kind heeft ook rechten.

Moet je eens voor de grap 2 centimeter huid van de linker pink van een kind wegsnijden en 4 jaar later het verschil bekijken met de andere pink. Iedereen weet dat dat niet goed is dat in dat geval het lichaamsdeel zich niet natuurlijk ontwikkeld, maar als het om besnijdenis gaat staan de gekken plotseling in een rij.

En er zijn een hoop mannen tussen de 40 en 50 die als baby nauw besneden zijn (en daar kom je pas achter als de boel volgroeid is) die hun twijfels hebben. Iedere man die als volwassene besneden is zecht dat het een stuk minder gevoelig wordt, viagra is niet voor niets zo'n succes in de usa voor de wat oudere mannen.

Ik heb niets tegen besnijdenissen voor volwassenen, maar vrouwen moeten een man nemen zoals hij is, besneden (by choice) of niet.
I'm nobody's sheep
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:26:29 #236
84009 girllover
You had me at hello
pi_19499049
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:06 schreef Scandum het volgende:

[..]
Ik heb niets tegen besnijdenissen voor volwassenen, maar vrouwen moeten een man nemen zoals hij is, besneden (by choice) of niet.
Waarom, als ze een van beide gewoon niet mooi vinden?
pi_19499069
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ga eens langs de huisarts misschien dat hij een makkelijke oplossing heeft. Als je besluit een operatie te ondergaan, doe dat dan wel na de vakantie
Want? Kun je gewoon naar school/werk enzo?
pi_19504669
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:06 schreef Scandum het volgende:

Moet je eens voor de grap 2 centimeter huid van de linker pink van een kind wegsnijden en 4 jaar later het verschil bekijken met de andere pink. Iedereen weet dat dat niet goed is dat in dat geval het lichaamsdeel zich niet natuurlijk ontwikkeld, maar als het om besnijdenis gaat staan de gekken plotseling in een rij.
Hoe kun je deze 2 dingen nu met elkaar vergelijken . Het zijn totaal andere lichaamsdelen en de functies van de pink in de 2 verschillende stadia's zijn ook anders terwijl de functie van de penis die wel of onbesneden is hetzelfde blijft
  zondag 30 mei 2004 @ 07:57:26 #239
95126 pukkiepuk
lonesome cowboy
pi_19507667
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:27 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Want? Kun je gewoon naar school/werk enzo?
jahoor, in normale toestand heb je er niet echt last van...alleen zo min mogelijk proberen een stijve te krijgen, dat schuurt nogal en das geen fijn gevoel als je net besneden bent kan ik je vertellen
pi_19511359
Ik denk dat mijn toompje een beetje kort is. De voorhuid kan ik wel over de eikel schuiven , maar dan krijg ik wel een klein rolletje huid achter de eikel en het toompje staat strak. Is dit normaal of kan ik problemen krijgen tijdens het vrijen?
pi_19511571
nou ik ben vlak na mn geboorte besneden, ik kon één jaar niet lopen !!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19514412
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:50 schreef GewoneMan het volgende:
nou ik ben vlak na mn geboorte besneden, ik kon één jaar niet lopen !!!!
lol
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:08:05 #243
47630 Irris
Catch a smile!
pi_21941691
quote: Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef erodome het volgende:

quote: Wat zij zegt

Inderdaad dat bedoel ik.. heeft niet te maken met of ie eerst wel of niet alles schoonhield.. gaat gewoon om het idee.. voor mij hoeft een man zich niet te besnijden.. in mijn huidige relatie was het al zo voordat ik hem leerde kennen...
Icon
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:51:02 #244
47630 Irris
Catch a smile!
pi_21944872
En ik vind dat het wel degelijk verschil uit maakt wel of geen besnijdenis qua gevoel...
Icon
pi_21959223
hmm en als je de voorhuid Wel over de eikel kan trekken,(niet vanzelf dus) maar dan in stijve toestand zo krap is dat ie het hele zaakje afkneld achter de eikel(wat dus ook pijn doet) Iemand tips?
pi_21959484
eraf met dat ding (de voorhuid dan heh)
jah, het is wat!
pi_21959485
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:44 schreef Mazora het volgende:
hmm en als je de voorhuid Wel over de eikel kan trekken,(niet vanzelf dus) maar dan in stijve toestand zo krap is dat ie het hele zaakje afkneld achter de eikel(wat dus ook pijn doet) Iemand tips?
That's what I had.
Kon m er alleen achter krijgen door slap de voorhuid naar achteren te trekken en dan een stijve te krijgen. (Wat dus echt een hele pijnlijke knelling opleverd)

Ik heb me in mei vorig jaar laten besnijden.
Het ergste vond ik de ruggeprik, maar dat kan ook komen doordat mijn ruggegraat nogal bedekt is door een laagje vet...

Na de operatie is het ff lastig als t gevoel terug keert. Pijnlijk.
Hij is wel direct weer operationeel. wat nog veel pijnlijker is :'(

Ik geloof dat je 8 weken lang geen sex mag hebben, na de operatie.
Maar de 1e paar dagen wil je dat niet eens... Aanraking is gewoon niet fijn.. Erg gevoelig ook.
De eerste tijd zul je regelmatig last hebben van een geïrriteerde eikel. De bescherming is weg immers en daardoor schuurt ie tegen je onderbroek/boxer/gewonen broek whatever turns you on

Na die 8 weken is het gewoon super.

Sex is veel beter (In t begin zelfs iets tè goed. De 1e x na mijn operatie kwam ik binnen 2 minuten klaar. Maar ook dat leer je snel )
Schoonmaken en nog belangrijker schoon houden is veel makkelijker.

Ik vind het, op de pijntjes in het begin na, een aanrader om te laten doen.

Anekdote:

Ik lig in de OK te wachten. Komt er een operatie-assistente binnen.
Ze kijkt naar mijn penis en zegt: "Wat een grote" (ze had het over een ader die door mijn voorhuid liep. Dat had ik natuurlijk ook wel door maar ik denk: 'Ach, wat de fuk... wat wil ze doen'.)
Dus ik zeg: "Dank je".

Werd ze me toch een partij rood..
pi_21964902
Hmm tnx dat maakt me al een stuk geruster. De afspraak was al gemaakt maar ik begon toch te twijfelen na al die verhalen hier dat het niet perse nodig is.
  woensdag 15 september 2004 @ 13:54:44 #249
9902 Lestat
the vampire...
pi_21967996
Die prikken door je leuter zijn absoluut het engst. En dat ze daarna gaan snijden met zo'n lasertje ook...brrrr. Dat was voor mij eens maar nooit weer!
Memento Mori
pi_21968148
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:54 schreef Lestat het volgende:
Die prikken door je leuter zijn absoluut het engst. En dat ze daarna gaan snijden met zo'n lasertje ook...brrrr. Dat was voor mij eens maar nooit weer!
Duh!!!!

Bij mij kreeg ik geen leuter-prik... en ze hadden ook geen lasertje...
Een ruggeprik en een mesje...
  woensdag 15 september 2004 @ 15:34:11 #251
47630 Irris
Catch a smile!
pi_21970303
Juist..

in Turkije doen ze het nog gewoon met plaatselijke verdoving hoor.. ook al ben je een uitzondering en dus geen babytje meer...
Icon
pi_21977728
ik kreeg gewoon een algehele narcose, dus nergens iets van gemerkt
jah, het is wat!
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:41:28 #253
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22481310
Op Ned2 is er nu ook een programma over besnijdenis, hoe het programma heet weet ik niet, misschien is het 2Vandaag maar de website van 2Vandaag kaart dit onderwerp niet aan.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:42:33 #254
16082 Wytze
...Confidential
pi_22481341
Oei, anders dan je heel veel succes wensen kan ik niet doen
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:43:09 #255
87681 Sark
Shellslaaf
pi_22481351
ik zat er ook over te denken, allen lijkt me het kut met aftrekken en klaarkomen iemand die daar iets meer over weet
If you always do what you always did you always get what you always got!
pi_22481419
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:43 schreef Sark het volgende:
ik zat er ook over te denken, allen lijkt me het kut met aftrekken en klaarkomen iemand die daar iets meer over weet
anders lees je even het topic door
pi_22488240
Welk gedeelte snijden ze nou precies af? En wordt er ook iets met het toompje gedaan?
pi_22507670
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:43 schreef Sark het volgende:

Sark: aftrekken is anders, maar gaat ook gewoon hoor! Klaarkomen is klaarkomen... daar zit echt geen verschil in!

Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:45:56 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22509256
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 13:13 schreef Mazora het volgende:
Welk gedeelte snijden ze nou precies af? En wordt er ook iets met het toompje gedaan?
toompje ook weg en soms zelfs een stukje van de eikel als het in achterkamertjes gebeurt.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:41:14 #260
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_22515477
http://www.vpro.nl/programma/geluk/afleveringen/19016226/

Rechts boven in kan klikken om de uitzending online te bekijken.

Om af te trekken: de meesten hebben glijmiddel nodig, en als de geruchten waar zijn ben je dus ook een stuk langer bezig om klaar te komen.

Wat ze weg snijden: meestal de gehele voorhuid, dus dan wordt de huid van je balzak omhoog getrokken als je een stijve krijgt, is erg mooi.
I'm nobody's sheep
pi_22533653
Wordt dat dan niet een beetje een dure hobbie, dat aftrekken? Als je gewend bent dat 3x per dag te doen ofzo.......
pi_22536922
Zonder glijmiddel lukt het ook wel hoor
  zondag 10 oktober 2004 @ 19:39:00 #263
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_22537830
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 15:52 schreef Mazora het volgende:
Wordt dat dan niet een beetje een dure hobbie, dat aftrekken? Als je gewend bent dat 3x per dag te doen ofzo.......
Lotions zijn een miljarden industrie in de VS
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:45 schreef girllover het volgende:
Wat die twee punten betreft: op die site met besnijdenisinfo wordt juist gezegd dat het niet goed is om de voorhuid op te rekken, vanwege infectiegevaar. Weet iemand hoe dit zit?
http://www.afraidtoask.co(...)&Number=37519&page=0

In het geval van phimosis, harde witte rand om je voorhuid, moet je die huid ziekte eerst genezen zien te krijgen, en ik betwijfel dat er een kans op een onsteking is.
I'm nobody's sheep
  maandag 11 oktober 2004 @ 13:47:05 #264
79966 dekilo
Stam is ok
pi_22552570
Ik zou me ook wille laten besnijden omdat ik het mooier en schoner vind.
weet iemand of dat geld kost om te laten doen en zo ja hoeveel ?
Het valt niet onder de ziektenkosten verzekering of wel ?
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_22555454
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 13:47 schreef dekilo het volgende:
Ik weet niet wat het kost, maar weet wel dat het uit het ziekenfondspakket is gehaald.
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:46:55 #266
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22559817
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 13:47 schreef dekilo het volgende:
Mooier is een kwestie van smaak, maar waarom schoner?

Ik raad je aan om je goed te laten voorlichten over de risico's met name ook het risico op impotentie op latere leeftijd bij besneden mannen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22560440
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 16:13 schreef Bio_Bastard het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het kost, maar weet wel dat het uit het ziekenfondspakket is gehaald.
Als het via de huisarts gaat wordt het toch gewoon vergoed? Als het 'noodzakelijk' is.
pi_22966188
Zucht... Jongens, morgen is het de grote dag Ook ik ga onder het mes. Ik kan me er niet al te druk over maken.. maar toch....
  zondag 31 oktober 2004 @ 03:50:55 #269
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22968869
Succes, enne... laat ons weten hoe het afloopt, qua pijn en toompje etc... ik ga het ook laten doen!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 31 oktober 2004 @ 10:19:55 #270
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_22970245
Had je ook in een paar maanden zelf kunnen fixen met wat rek oefeningen en Dermovate crème. Succes verder, de dokter heeft nou eenmaal altijd gelijk
I'm nobody's sheep
pi_22972302
Ow nog 1 ding: Hoe lang duurt het voordat ik weer redelijk normaal kan lopen? Ik heb morgenavond ook nog een handboogtraining die ik niet wil missen als het even kan. Om 10 uur s'ochtends gaat t gebeuren, zal ik dan rond 6 uur weer wat kunnen doen?
pi_22976346
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef Mazora het volgende:
Ow nog 1 ding: Hoe lang duurt het voordat ik weer redelijk normaal kan lopen? Ik heb morgenavond ook nog een handboogtraining die ik niet wil missen als het even kan. Om 10 uur s'ochtends gaat t gebeuren, zal ik dan rond 6 uur weer wat kunnen doen?
Je kan het misschien ook even in het ziekenhuis vragen die weten meestal meer dan FOK!ers
  zondag 31 oktober 2004 @ 15:35:37 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22976384
of lees soklokov van leon de winter
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:16:17 #274
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_22977282
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef Mazora het volgende:
dat betwijfel ik, of je wel op tijd uit ziekenhuis bent (doktoren zijn nog wel eens te laat) en je moet erna rust houden, nu is handboogtraining niet iets waarbij je veel rent neem ik aan, maar dan nog
Drugs are good mkay?
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:31:58 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22977654
ik hoop dat het de besnedenen lang duurt voordat ze impotent raken.
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:51:26 #276
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22979180
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat het de besnedenen lang duurt voordat ze impotent raken.
zeg, ga eens inburgeren
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:52:49 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22979217
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:51 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

zeg, ga eens inburgeren
oh u bent kennelijk niet op de hoogte van de verhalen van de neurologen? en wat bedoel je eigenlijk met je opmerking over inburgeren?
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:54:15 #278
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22979242
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh u bent kennelijk niet op de hoogte van de verhalen van de neurologen?
als je even je naam en adres noemt, zal ik gelijk je dossier gaan opvragen bij de plaatselijke GG&GD
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:55:19 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22979265
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:54 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

als je even je naam en adres noemt, zal ik gelijk je dossier gaan opvragen bij de plaatselijke GG&GD
wie is u?
  zondag 31 oktober 2004 @ 18:05:47 #280
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22979478
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wie is u?
*he who walks behind the rows*
  maandag 1 november 2004 @ 11:22:55 #281
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_22993929
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 18:05 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

*he who walks behind the rows*
Kansloos
pi_22997289
Auw
Nou jongens het is gebeurt... Na de 1e verdoving voelde ik alleen de spuit niet meer. Maar dat was niet genoeg Dan maar 2x de normale dosis .
Na 5 minuten bleek dat dat ook niet genoeg was Toen dus maar 3x zoveel verdoving als normale personen (en ik ben daarnaast pas 17 en niet bijster groot). Geloof me, daar wordt je duf van. Nu ff zwaar aan de paracetamol, k zie over een dag of 3 wat ze ervan gemaakt hebben.
Proost
pi_23072620
Die handboogtraining was gewoon gelukt. Zowat geen centje pijn, en het heelt al redelijk. Ik denk dat ik die 6 weken echt niet hoef te wachten.
Alleen pijn als je wilt gaan slapen en het zit in je biologische klok om voor het slapen nog even te......... Met al die hechtingen enzo.
Nog 1 vraagje, Hoe lang duurt het voor de 'oplosbare' hechtingen er vanzelf uitgaan?
  maandag 8 november 2004 @ 10:41:54 #284
73690 pjotr2001
Pietertje!!!!!
pi_23160557
quote:
[b]
Nog 1 vraagje, Hoe lang duurt het voor de 'oplosbare' hechtingen er vanzelf uitgaan?
maak je niet druk, binnen twee weken zijn die weg. Het ziet er dan eerst nog wel ranzig uit, gaat dan een beetje op snot lijken (maar het IS niet smerig). Btw...ga er zelf niet aan zitten frommelen, net als je wilt doen met een korst op een wond ofzo.....ik verzeker je.....je kan weer op hangende pootjes terug naar de uroloog

Ja ik heb ervaring, moest ooit met een bont en blauwe leuter terug naar het ziekenhuis (ik was toen 14, de zogenoemde rukperiode)
What's on a man's mind?
  dinsdag 9 november 2004 @ 17:02:35 #285
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_23195570
Is je pik d'r al af? Nou mis je een stuk van je plasser!

Ik vind besneden pikken zó religieus, .
pi_23196586
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:02 schreef RigorMortis het volgende:
Is je pik d'r al af? Nou mis je een stuk van je plasser!

Ik vind besneden pikken zó religieus, .
het was een medische ingreep eikel, dus hij kan er weinig aan doen, lees ff voordat je dom uit je nek gaat roepen, staat zo dom.

Dat je het zo religieus vind staan betuigt van je bekrompenheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2004 17:50:59 ]
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:21:40 #287
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23197283
hehe ik heb nog een paar keer het verband vervangen voor ik het eraf liet. nou bleven die gaasjes die we thuis hadden hangen aan de hechtingen. kolere dat was echt een hell
en de eerste 2 dagen lopen als het verband eraf is is ook zwaar kut daarna niks anders dan tevredenheid
pi_23206890
Gewoon elke dag 2x het gaasje vervangen, werkt tot nu toe ook wel.
pi_23283122
Ohja, sorry dat ik laat kijk: voor die gaasjes: die kan je het beste eerst insmeren met vaseline, dan blijven ze niet in de wond hangen. Gouden tip van mijn uroloog.
  zaterdag 13 november 2004 @ 09:40:44 #290
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23284234
gvd dat ze allemaal die tip ff zouden geven. had ik ook wel kunne gebruiken
pi_23284906
Lekker op tijd ja:{ ik gebruik ze al niet meer, er zitten geen 'open wonden' meer op.
(trekken lukt ook weer na nog geen 2 weken :
pi_45036942
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, mijn probleem: Bij een erectie krijg ik mijn voorhuid niet helemaal naar achter gehaald. Ik heb nergens last van, het is alleen dat de ring die nog over de eikel zit (zowel gewoon als bij een erectie) niet is meegerekt gedurende de jaren. Ik wilde vragen voor een (gedeeltelijke) besnijdenis, maar hij zag er geen reden voor. Ik heb nu Clobetasol / Dermovate crème 0.05% meegekregen. 2maal daags erop smeren voor een maand, en het zaakje zou soepeler moeten worden... Nu lees ik de bijsluiter, en het is best een sterke creme. Nu is mijn vraag:

Kan ik dit gewoon erop smeren, en dan het hele zaakje weer terugrollen, of moet het nog een aantal minuten ofzo intrekken ? (staat niks van in de bijsluiter, en huisarts zei alleen dat ik t 2x per dag dunnetjes moest insmeren) Het ingesmeerde gedeelte komt in aanraking met de eikel. Alhoewel ik er nog geen last van heb gehad, vraag ik me ook af of het goed kan werken als ik t hele zaakje weer terug rol...

Iemand ervaring met dit spul ?
pi_45129279
Moet eigenlijk alles van onderen per se geschoren worden? Of hoeft dat helemaal niet?
pi_45141834
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:17 schreef Abrupt het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, mijn probleem: Bij een erectie krijg ik mijn voorhuid niet helemaal naar achter gehaald. Ik heb nergens last van, het is alleen dat de ring die nog over de eikel zit (zowel gewoon als bij een erectie) niet is meegerekt gedurende de jaren. Ik wilde vragen voor een (gedeeltelijke) besnijdenis, maar hij zag er geen reden voor. Ik heb nu Clobetasol / Dermovate crème 0.05% meegekregen. 2maal daags erop smeren voor een maand, en het zaakje zou soepeler moeten worden... Nu lees ik de bijsluiter, en het is best een sterke creme. Nu is mijn vraag:

Kan ik dit gewoon erop smeren, en dan het hele zaakje weer terugrollen, of moet het nog een aantal minuten ofzo intrekken ? (staat niks van in de bijsluiter, en huisarts zei alleen dat ik t 2x per dag dunnetjes moest insmeren) Het ingesmeerde gedeelte komt in aanraking met de eikel. Alhoewel ik er nog geen last van heb gehad, vraag ik me ook af of het goed kan werken als ik t hele zaakje weer terug rol...

Iemand ervaring met dit spul ?
Ik heb hetzelfde 'probleem' als jou... Maar ik heb t echter niet zo op doktoren!
Is deze crème ook zonder doktersrecept verkrijgbaar?
pi_45155667
Dat durf ik niet te zeggen, maar de bijsluiter geeft aan dat je het beste het advies van de huisarts kunt opvolgen, en dit spul niet zomaar gebruiken. Kan best zijn dat jij iets anders nodig hebt, en dat je dit absoluut niet mag gebruiken... Ik heb ook verhalen gelezen waarbij het gebruik van deze crème gewoon tot erger heeft geleidt

Zoals ik al zei, het is best een sterk goedje, je mag het ook niet langer dan een maand, en niet meer dan 2x per dag gebruiken. Op de tube staat trouwens dat het ¤10,58 kost, dus wie weet dat je het zo kunt kopen, maar ik zou voor de zekerheid toch ff bij de huisarts langs gaan, daar zijn ze tenslotte voor... Ik kon het ook niet waarderen om om 8:15 met de broek op m'n schenen te staan, maar ik liep er al best lang mee, en achteraf ben je blij dat je geweest bent...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 00:00:19 #296
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_45165509
Dat er een prijs op staat hoeft nog niet te zeggen dat je het ook los kunt kopen. Sommige medicijnen kun je alleen op recept krijgen en dan staat de prijs er zowiezo altijd op (voor als het niet vergoed wordt)
Drugs are good mkay?
pi_45509659
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef Abrupt het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, maar de bijsluiter geeft aan dat je het beste het advies van de huisarts kunt opvolgen, en dit spul niet zomaar gebruiken. Kan best zijn dat jij iets anders nodig hebt, en dat je dit absoluut niet mag gebruiken... Ik heb ook verhalen gelezen waarbij het gebruik van deze crème gewoon tot erger heeft geleidt

Zoals ik al zei, het is best een sterk goedje, je mag het ook niet langer dan een maand, en niet meer dan 2x per dag gebruiken. Op de tube staat trouwens dat het ¤10,58 kost, dus wie weet dat je het zo kunt kopen, maar ik zou voor de zekerheid toch ff bij de huisarts langs gaan, daar zijn ze tenslotte voor... Ik kon het ook niet waarderen om om 8:15 met de broek op m'n schenen te staan, maar ik liep er al best lang mee, en achteraf ben je blij dat je geweest bent...
en? werkt t
pi_45942185
Een aantal weken geleden ben ik naar de huisarts geweest, de strakke voorhuid bij een erectie. Die heeft me crème voorgeschreven voor 4 weken

Nu heb ik de 4 weken bijna erop zitten, de crème heeft voor een gedeelte geholpen, maar nu kom ik erachter dat mijn toompje te kort is. Nu heb ik een aantal vragen, waar ik geen duidelijkheid over kan vinden (verschillende informatiebronnen spreken elkaar tegen):

1- Hoe wordt een toompje verlengd? Ik lees verhalen van mensen waarbij het ingescheurd is, het dichtgroeit, en het goed is, bij andere wordt het juist weer korter door het litteken. Ik heb ergens gelezen dat ze bij een verlenging verschillende insneden maken en deze weer dicht laten groeien. Is het ook mogelijk om het hele toompje weg te halen, zonder verdere besnijdenis ?

2- Ik heb ook iets gelezen over het openbranden van het toompje. Word er dan ook een snee in gemaakt, alleen dichtgebrand zodat niet meer dichtgroeit?

3- Wordt het dichtbranden alleen door de uroloog gedaan of ook door de huisarts?

Ik lees verschillende dingen die elkaar tegen spreken, en ik hoop dat iemand me hier info en/of ervaringen over kan geven.

Alvast bedankt,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')