anders lees je even het topic doorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:43 schreef Sark het volgende:
ik zat er ook over te denken, allen lijkt me het kut met aftrekken en klaarkomen iemand die daar iets meer over weet
toompje ook weg en soms zelfs een stukje van de eikel als het in achterkamertjes gebeurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:13 schreef Mazora het volgende:
Welk gedeelte snijden ze nou precies af? En wordt er ook iets met het toompje gedaan?
Lotions zijn een miljarden industrie in de VSquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:52 schreef Mazora het volgende:
Wordt dat dan niet een beetje een dure hobbie, dat aftrekken? Als je gewend bent dat 3x per dag te doen ofzo.......
http://www.afraidtoask.co(...)&Number=37519&page=0quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:45 schreef girllover het volgende:
Wat die twee punten betreft: op die site met besnijdenisinfo wordt juist gezegd dat het niet goed is om de voorhuid op te rekken, vanwege infectiegevaar. Weet iemand hoe dit zit?
Ik weet niet wat het kost, maar weet wel dat het uit het ziekenfondspakket is gehaald.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:47 schreef dekilo het volgende:
Ik zou me ook wille laten besnijden omdat ik het mooier en schoner vind.
weet iemand of dat geld kost om te laten doen en zo ja hoeveel ?
Het valt niet onder de ziektenkosten verzekering of wel ?
Mooier is een kwestie van smaak, maar waarom schoner?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:47 schreef dekilo het volgende:
Ik zou me ook wille laten besnijden omdat ik het mooier en schoner vind.
weet iemand of dat geld kost om te laten doen en zo ja hoeveel ?
Het valt niet onder de ziektenkosten verzekering of wel ?
Als het via de huisarts gaat wordt het toch gewoon vergoed? Als het 'noodzakelijk' is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:13 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het kost, maar weet wel dat het uit het ziekenfondspakket is gehaald.
Je kan het misschien ook even in het ziekenhuis vragenquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef Mazora het volgende:
Ow nog 1 ding: Hoe lang duurt het voordat ik weer redelijk normaal kan lopen? Ik heb morgenavond ook nog een handboogtraining die ik niet wil missen als het even kan. Om 10 uur s'ochtends gaat t gebeuren, zal ik dan rond 6 uur weer wat kunnen doen?
dat betwijfel ik, of je wel op tijd uit ziekenhuis bent (doktoren zijn nog wel eens te laat) en je moet erna rust houden, nu is handboogtraining niet iets waarbij je veel rent neem ik aan, maar dan nogquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef Mazora het volgende:
Ow nog 1 ding: Hoe lang duurt het voordat ik weer redelijk normaal kan lopen? Ik heb morgenavond ook nog een handboogtraining die ik niet wil missen als het even kan. Om 10 uur s'ochtends gaat t gebeuren, zal ik dan rond 6 uur weer wat kunnen doen?
zeg, ga eens inburgerenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat het de besnedenen lang duurt voordat ze impotent raken.
oh u bent kennelijk niet op de hoogte van de verhalen van de neurologen? en wat bedoel je eigenlijk met je opmerking over inburgeren?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zeg, ga eens inburgeren
als je even je naam en adres noemt, zal ik gelijk je dossier gaan opvragen bij de plaatselijke GG&GDquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh u bent kennelijk niet op de hoogte van de verhalen van de neurologen?
wie is u?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je even je naam en adres noemt, zal ik gelijk je dossier gaan opvragen bij de plaatselijke GG&GD
*he who walks behind the rows*quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is u?
Kansloosquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*he who walks behind the rows*
maak je niet druk, binnen twee weken zijn die weg. Het ziet er dan eerst nog wel ranzig uit, gaat dan een beetje op snot lijken (maar het IS niet smerig). Btw...ga er zelf niet aan zitten frommelen, net als je wilt doen met een korst op een wond ofzo.....ik verzeker je.....je kan weer op hangende pootjes terug naar de uroloogquote:[b]
Nog 1 vraagje, Hoe lang duurt het voor de 'oplosbare' hechtingen er vanzelf uitgaan?
het was een medische ingreep eikel, dus hij kan er weinig aan doen, lees ff voordat je dom uit je nek gaat roepen, staat zo dom.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:02 schreef RigorMortis het volgende:
Is je pik d'r al af? Nou mis je een stuk van je plasser!
Ik vind besneden pikken zó religieus,.
Ik heb hetzelfde 'probleem' als jou... Maar ik heb t echter niet zo op doktoren!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:17 schreef Abrupt het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, mijn probleem: Bij een erectie krijg ik mijn voorhuid niet helemaal naar achter gehaald. Ik heb nergens last van, het is alleen dat de ring die nog over de eikel zit (zowel gewoon als bij een erectie) niet is meegerekt gedurende de jaren. Ik wilde vragen voor een (gedeeltelijke) besnijdenis, maar hij zag er geen reden voor. Ik heb nu Clobetasol / Dermovate crème 0.05% meegekregen. 2maal daags erop smeren voor een maand, en het zaakje zou soepeler moeten worden... Nu lees ik de bijsluiter, en het is best een sterke creme. Nu is mijn vraag:
Kan ik dit gewoon erop smeren, en dan het hele zaakje weer terugrollen, of moet het nog een aantal minuten ofzo intrekken ? (staat niks van in de bijsluiter, en huisarts zei alleen dat ik t 2x per dag dunnetjes moest insmeren) Het ingesmeerde gedeelte komt in aanraking met de eikel. Alhoewel ik er nog geen last van heb gehad, vraag ik me ook af of het goed kan werken als ik t hele zaakje weer terug rol...
Iemand ervaring met dit spul ?
en? werkt tquote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef Abrupt het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, maar de bijsluiter geeft aan dat je het beste het advies van de huisarts kunt opvolgen, en dit spul niet zomaar gebruiken. Kan best zijn dat jij iets anders nodig hebt, en dat je dit absoluut niet mag gebruiken... Ik heb ook verhalen gelezen waarbij het gebruik van deze crème gewoon tot erger heeft geleidt
Zoals ik al zei, het is best een sterk goedje, je mag het ook niet langer dan een maand, en niet meer dan 2x per dag gebruiken. Op de tube staat trouwens dat het ¤10,58 kost, dus wie weet dat je het zo kunt kopen, maar ik zou voor de zekerheid toch ff bij de huisarts langs gaan, daar zijn ze tenslotte voor... Ik kon het ook niet waarderen om om 8:15 met de broek op m'n schenen te staan, maar ik liep er al best lang mee, en achteraf ben je blij dat je geweest bent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |