Godverdomme..
Godverdomme, kutzooi. Koeman tactisch veel te naief, instelling niet goed genoeg (niet slecht, oké). Op safe spelen werkt niet, je krijgt altijd wel een onverwachte goal tegen
Maargoed
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:23 schreef planethugo het volgende:
[afbeelding]
Landskampioen 2003/2004.
quote:Vierde is toch best knap hoor. Kijk maar naar Feyenoord, die het met zo'n kutselectie ook voor elkaar weten te boksen in de HCE!
[afbeelding]
quote:Dit plaatje is bij deze heilig verklaard
Op dinsdag 9 december 2003 14:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
quote:En volgend jaar weer lekker cl spelen.
Op woensdag 10 december 2003 00:27 schreef F1Bas het volgende:
Wel verloren, toch blijven we de beste
quote:En daarom kijken we maar vooruit naar zondag: onze vriendjes van Utreg komen op bezoek. De Brugge-vlaggen zullen ondertussen wel uitverkocht zijn in Utrecht
Op dinsdag 9 december 2003 23:58 schreef Qi het volgende:
Dan maar het kampioenschap, we liggen in ieder geval op schema. En als PSV Kezman kwijt raakt voor het einde van het seizoen dan kan Ajax de titel waarschijnlijk niet meer mis lopen.
quote:whhahaha...briljant
[afbeelding]
Zoals jullie misschien weten is een fanatieke AJAX-supporter zondag overleden. Voor het uitvak gister hing een spandoek ter nagedachtenis.
Rouwpagina van de Telegraaf staat vandaag enkel en alleen vol met advertenties voor Para.
R.I.P. You'll never walk alone.
http://www.dapprestrijders.nl voor het online condoleance register.
quote:Heb het vandaag gezien... was erg indrukwekkend... Op zo'n moment denk je eigenlijk niet meer aan gisteren... Het waren trouwens een stuk of 80-90 rouwadvertenties.
Op woensdag 10 december 2003 09:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb mijn verdriet over de wedstrijd net al in het wedstrijd-topc geuit, echter kreeg ik vannacohtend nogmaals kippenvel toen ik de krant opensloeg.Zoals jullie misschien weten is een fanatieke AJAX-supporter zondag overleden. Voor het uitvak gister hing een spandoek ter nagedachtenis.
Rouwpagina van de Telegraaf staat vandaag enkel en alleen vol met advertenties voor Para.
Edit: je url doet het niet
quote:Las het vanochtend maar heb er verder weinig van meegekregen.. Waaraan is ie overleden?
Op woensdag 10 december 2003 09:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb mijn verdriet over de wedstrijd net al in het wedstrijd-topc geuit, echter kreeg ik vannacohtend nogmaals kippenvel toen ik de krant opensloeg.Zoals jullie misschien weten is een fanatieke AJAX-supporter zondag overleden. Voor het uitvak gister hing een spandoek ter nagedachtenis.
quote:Refreshen help nog wel es....tis erg druk...
Op woensdag 10 december 2003 10:26 schreef JaWi het volgende:
Edit: je url doet het niet
quote:Doet niet terzake, is ook niet belangrijk op dit moment.
Op woensdag 10 december 2003 10:29 schreef devv05 het volgende:[..]
Las het vanochtend maar heb er verder weinig van meegekregen.. Waaraan is ie overleden?
Leedvermaak
Ja ja, voor het Nederlandse voetbal zou ik het moeten betreuren (waarom eigenlijk?). Maar sorry hoor, mijn wieg stond in Rotterdam. Dus ik zal het maar eerlijk zeggen: ik heb zitten genieten gisteravond.
Van het opportunisme van Club Brugge. Van die lange halen. Van voetbal in de open lucht, op een abominabele grasmat zoals voor het tijdperk van de overdekte stadions met biljartlakens. Van de werklust van die Belgen. Van al die tweede ballen die niet voor Ajax waren. Van die wapperende Ajaxhandjes bij elke scheidsrechterlijke beslissing ie in Brugs voordeel uitviel. Van de twee mazzeldoelpunten van Club.
Met de televisie afwisselend op Nederland 2 en Teletekst-pagina 768 genoot ik, net als onlangs Nederland -Schotland, weer een voetbalavondje waarop echte beslissingen vielen. Waarop Ajax achtereenvolgens Champions League, UEFA Cup, Champions League en niets in handen had en dat allemaal in dik 90 minuten, met voor geboren Rotterdammers de best denkbare afloop. Deze krant houdt kantoor in Amsterdam. Das doorgaans geen pretje,want als Ajax wint, zo weten we, heeft het veel vrienden. Vanochtend zullen ze allemaal stil zijn. Het was geen onrecht, het was onkunde.
Ajacieden met een Feyenoord-gevoel,
ik mag er machtig graag naar
kijken. Nu PSV nog door!
Jan Dijkgraaf
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:46 schreef F-Lo het volgende:
Uit Metro van 10 december:Leedvermaak
Ja ja, voor het Nederlandse voetbal zou ik het moeten betreuren (waarom eigenlijk?). Maar sorry hoor, mijn wieg stond in Rotterdam. Dus ik zal het maar eerlijk zeggen: ik heb zitten genieten gisteravond.
Van het opportunisme van Club Brugge. Van die lange halen. Van voetbal in de open lucht, op een abominabele grasmat zoals voor het tijdperk van de overdekte stadions met biljartlakens. Van de werklust van die Belgen. Van al die tweede ballen die niet voor Ajax waren. Van die wapperende Ajaxhandjes bij elke scheidsrechterlijke beslissing ie in Brugs voordeel uitviel. Van de twee mazzeldoelpunten van Club.
Met de televisie afwisselend op Nederland 2 en Teletekst-pagina 768 genoot ik, net als onlangs Nederland -Schotland, weer een voetbalavondje waarop echte beslissingen vielen. Waarop Ajax achtereenvolgens Champions League, UEFA Cup, Champions League en niets in handen had en dat allemaal in dik 90 minuten, met voor geboren Rotterdammers de best denkbare afloop. Deze krant houdt kantoor in Amsterdam. Das doorgaans geen pretje,want als Ajax wint, zo weten we, heeft het veel vrienden. Vanochtend zullen ze allemaal stil zijn. Het was geen onrecht, het was onkunde.
kijken. Nu PSV nog door!
Jan Dijkgraaf
Verder sterkte voor degene die para hebben gekend.
quote:Benieuwd hoe z'n columpje er 28 november uit zag
Op woensdag 10 december 2003 10:46 schreef F-Lo het volgende:
Uit Metro van 10 december:Leedvermaak
kijken. Nu PSV nog door!
Jan Dijkgraaf
quote:Sympathieke vent
Nu PSV nog door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |