eergisteren, zaterdagnacht, droomde ik over me ex, op zich niets vreemd aan, heel gedetailleerd, alles was perfect, verliefdheid, sex, enz enz. maarja punt is dat we al een jaar uit elkaar zijn en ik ook niet stil gezeten heb, nu heb ik ook weer iemand op het oog, dus vanwaar die droom over me ex
en het allermooiste is, nadat we een jaar ongeveer ruzie hebben gemaakt zijn we sinds een maand of 2 weer goede vrienden.
Op zich een mooi iets maja gister vertelde ze op msn opeens dat ze over mij gedroomd had, precies hetzelfde als wat ik droomde !
Ik schenk nooit zoveel aandacht aan me dromen, maja 2 mensen die op hetzelfde moment dezelfde droom hebben en ook nog es exen zijn, what does that mean
ps. domme reacties horen in ONZIN thuis, niet hier dus zeg wat zinnigs of zwijg
Geen idee of het wat betekende of niet.. Ik denk dat er een erg grote kans is dat het gewoon toeval is.. Als je namelijk verschillend droomt, zal je er nooit wat van horen en dus ook niet aan denken
*is nieuwschierig naar de rest van de antwoorden*
Vreemd zeg, maar wel een aparte ervaring. Misschien dat jullie onbewust je nog tot elkaar voelen aangetrokken? Misschien is het iets buitenaards ofzo.. maar daar ben ik niet zo in thuis persoonlijk Vind het wel altijd koel dit soort verhalen. En natuurlijk helemaal als het je zelf overkomt. Kijken of je binnekort weer hetzelfde droomt
Was me eerste liefde dat wel voel me ook nog wel tot dr aangetrokken, maar tis tenslotte al 1x fout gegaan en er zijn wel meer meiden op de wereld
[Dit bericht is gewijzigd door musclemania op 08-12-2003 16:22]
quote:De reden dat het uit is gegaan weten we allebei, tis duidelijk dat het een misverstand was van haar kant, kheb het idee dat zíj het nu wel weer overnieuw zou willen proberen maja of dat zo verstandig is 0-)
Op maandag 8 december 2003 16:21 schreef Reintje het volgende:
Kennelijk hebben jullie allebei dezelfde verlangens. Maar de reden dat het uit is gegaan zal ongetwijfeld sterker zijn dan de fijne momenten die jullie hadden, dus laat je niet teveel leiden door dit soort dromen/gevoelens...
ps. nou weet ik nog niet hoe dat kan dat je hetzelfde droomt op hetzelfde moment
[Dit bericht is gewijzigd door musclemania op 08-12-2003 20:31]
Je hebt iemand anders op het oog, maar je droom probeert je duidelijk te maken dat er altijd iets zal blijven bestaan tussen jou en je ex. Misschien is het wel goed om daar bewust van te zijn wanneer je een nieuwe relatie hebt. Het behoedt je als het ware voor verrassingen.
Maar waarom jij en je ex die droom allebei hebben gehad, dat kan ik niet weten. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
quote:Oh, maar dat bedoelde ik niet helemaal. Meer van dat de droom een waarschuwing is dat er een 'meer dan normale band' met je ex zal blijven bestaan, en dat je er voor moet zorgen dat dat niet in de weg zal staan bij die ander. Ik zou ook zeggen ga vooral voor die ander hoor...
Op maandag 8 december 2003 21:00 schreef musclemania het volgende:
...
Wat ik begreep uit jou post kon het iets zijn als een 'onafgemaakt iets' dwz de mogelijkheid samen opnieuw te beginnen.
Die is er natuurlijk zeker weer maar om nou daar mijn kansen bij een ander mee te vergooien, ik weet het niet, ik was allang blij dat ik dat hoofdstuk had afgesloten en iemand kon zoeken die echt bij me paste
Dromen is dan maar een klein stapje verder.
Toch?
quote:daarom zegt ze dat ze hetzelfde gedroomd heeft, daarmee denkt ze je weer voor zich te winnen
Op maandag 8 december 2003 16:25 schreef musclemania het volgende:
kheb het idee dat zíj het nu wel weer overnieuw zou willen proberen
quote:Jullie horen gewoon bij elkaar. Leg je erbij neer.
Op maandag 8 december 2003 21:20 schreef musclemania het volgende:
tja tis niet voor niks mis gegaan, maar idd zo voelt het wel ja hoewel aan de andere kant er ook nog de mogelijkheid is dat het een verlangen is. we zien wel kheb donderdag toch met dr afgesproken dan kijken we wel verder
[Dit bericht is gewijzigd door musclemania op 09-12-2003 19:13]
misschien was het met jullie droom net zo iets, dat jullie zielen contact zoeken en d.m.v dromen communiceren omdat ze zo sterk aan elkaar verbonden zijn
quote:Hmmz ja zo voelt he wel jah maja wat moet je daar nou mee zonder vanalles verder te verneuken omdat je maybe voor een illusie gaat
Op zondag 21 december 2003 22:14 schreef Syl68 het volgende:
Zoals ik het kan lezen hebben jullie je relatie nog niet geheel afgesloten wat tot uiting komt in jullie dromen. Mooi dat jullie dezelfde droom hadden, dit is trouwens niet ongewoon wanneer je zogezegd "zielsverwanten" van elkaar bent. Het kan zijn idd soulmates nu en in de toekomst maar kan ook betekenen dat jullie echt bij elkaar horen in een man/vrouw relatie. Maar goed dat kunnen alleen jullie bepalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |