abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1045687
Ik ken Bad religion al een tijdje, k heb het 1 en ander op mp3. Maar omdat Napster nu naar de klote is, kan ik niet (voor mij) nieuw materiaal van hun vinden en ga ik maar cdtjes kopen

Mijn vraag is nu: Welke albums van Bad Religion zijn volgens jullie nu echt de moeite waard? En welke juist niet?

Ik ken the Gray Race en No Substance al, die zijn behoorlijk goed.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juni 2001 @ 16:32:26 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1045734
Suffer, No Control en Against The Grain. Dat zijn volgens de meesten de beste albums (en ik sluit me daar volledig bij aan).

Generator en Recipe For Hate vind ik zelf ook erg goed, maar daarna is het afgezwakt. Stranger Than Fiction ging wel, maar toen ging Mr. Brett weg en het gevolg was dat The Gray Race vooral textueel een stuk minder was (want Bad Religion draait voornamelijk om de texten. de muziek is wel lekker natuurlijk, maar daarin zit niet al teveel variatie).

Na dat album ben ik gestopt ze te volgen eigenlijk.

80-85 kan ik je alleen aanraden als je Suffer en No Control goed vindt, en het niet erg vindt om 3x het nummer Bad Religion te horen, in 3 uitvoeringen.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juni 2001 @ 16:33:56 #3
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1045741
o ja, ze zijn weer terug bij Epitaph, en Mr. Brett (epitaph baas) is weer terug bij de band, en ze zijn bezig met een nieuw album.
  maandag 18 juni 2001 @ 16:35:48 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1045748
Ik heb eigenlijk alleen stranger then fiction en ik vind het echt een hardstikke goed album. Generator en no control schijnen ook goed te horen, en wat ik daarvan ken is ook goed.

Stranger then fiction is trouwens voor 25 piek te halen bij de plato en andere zaken ook wel.

En napster is niet het enigste programmatje hoor op kazaa is ook veel te vinden.

maandag 18 juni 2001 @ 16:37:23 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1045756
quote:
Op maandag 18 juni 2001 16:33 schreef Tokus het volgende:
o ja, ze zijn weer terug bij Epitaph, en Mr. Brett (epitaph baas) is weer terug bij de band, en ze zijn bezig met een nieuw album.
En ze hebben ook een nieuwe drummer.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juni 2001 @ 16:39:09 #6
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1045766
quote:
Op maandag 18 juni 2001 16:37 schreef Tweek het volgende:

[..]

En ze hebben ook een nieuwe drummer.

klopt, was ik even vergeten (al had ik daar op metalfan.nl nog wel zelf een nieuwsitem over gezet )
pi_1045786
Ik heb alleen Suffer, generator & The New America.

Suffer is IMO de beste van die 3.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_1045836
Okeej tnx voor de reacties, denk wel dat ik er wat aan heb
pi_1046038
Bad Religion Rulezz!!

zulke lekkere muziek

zie mijn desktop eens

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1046256
Heej die desktop is best kewl

Leuk motiefje van icoontjes ook

pi_1046312
quote:
Op maandag 18 juni 2001 18:09 schreef Noodles het volgende:
Heej die desktop is best kewl

Leuk motiefje van icoontjes ook

vond ik ook wel
keb alleen niet genoeg icoontjes om dr nog zo'n circel met een streep omheen te doen
maar das ook nie leuk volgs mij... te druk..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  maandag 18 juni 2001 @ 18:34:38 #12
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1046347
ALLES van Bad Religion is de moeite waard !

(behalve mischien de verzamelaar 80-85 (maar die is kwa historisch bessef wel weer errug leuk)

Ik heb alle BR cd's (behalve How could hell be any worse, de eerste lp uit 81)

De toppers zijn, (imo) No Control
Against The Grain (super goed)
Recipe for Hate
Suffer
Stranger Than Fiction
No Substance
The New America

Ook goed zijn:

The gray race, Tested (live cd, 27 tracks)
Generator

Heb ze helaas nog nooit live gezien....')

Nou doe je het weer!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juni 2001 @ 18:44:42 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1046379
quote:
Op maandag 18 juni 2001 18:34 schreef JooB het volgende:
ALLES van Bad Religion is de moeite waard !

Ik heb alle BR cd's (behalve How could hell be any worse, de eerste lp uit 81)

die staat op 80-85, die je ook al noemde.

maare, Into The Unknown schijnt nogal bizar anders te zijn, en niet echt de moeite waard

pi_1046463
Generator.

Tested is een goede live cd.

Surfin' Afghanistan
  maandag 18 juni 2001 @ 20:03:50 #15
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1046773
quote:
Op maandag 18 juni 2001 18:44 schreef Tokus het volgende:

[..]

maare, Into The Unknown schijnt nogal bizar anders te zijn, en niet echt de moeite waard

Into the Unknown was een missertje. (Volgens de "Hardcore-Fans) Hierop probeerde BR wat meer diepgang in hun muziek te stoppen, wat resulteerde in een trippy soort sympho-Punk (?) Ze schijnen zich er zelf nogal voor te schamen, maar volgens een recensie die ik ergens gelezen heb, is hij in zijn genre helemaal niet zo slecht...zolang je het niet als een 'Punk' plaat beschouwd. Er staan zelfs toetsen-partijen op, schijnt. (ik heb hem nooit gehoord/gezien, volgens mij brengt ie wel wat geld op op de zwarte markt!

Bad Religion Rules!!!!

Nou doe je het weer!
  maandag 18 juni 2001 @ 20:09:33 #16
11325 ien_ter_net
Tadaaaa! (*)
pi_1046808
bad religion is ckerzz heel kewl

vooral You vind ik een goed nummer

Bush: "Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is" [b] Loesje [/b]
pi_1050164
Ok ik heb net Stranger than Fiction gehaald... voor 19,95 kon ik em niet laten liggen he

Klinkt goed!

pi_1050198
Bad Religion is tegenwoordig geen zak meer aan... maar de platen t/m the gray race zijn vet!

vooral het oudere werk als Suffer & No Control gaan erin als koek!!

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  woensdag 31 oktober 2001 @ 12:52:17 #19
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_2048196
Nieuw nummer van hun neiuwe album staat eindelijk online, dus voor de liefhebbers hij is hier te downloaden.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 12:59:53 #20
13973 ranja
image means nothing
pi_2048303
Hm , kan het vast zo opzoeken maar heb ik even geen zin in , op welke cd staat 'Atomic garden'?
pi_2048398
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 12:52 schreef Tweek het volgende:
Nieuw nummer van hun neiuwe album staat eindelijk online, dus voor de liefhebbers hij is hier te downloaden.
Thanks, snel ff downen!
Ben benieuwd of het wat is. Ben niet zo'n BR kenner eik.
pi_2048444
Klinkt wel goed. Luistert lekker.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 13:17:34 #23
13973 ranja
image means nothing
pi_2048488
Hij probeert Sting na te doen, het begin van het nummer klinkt ook precies als Police... daarna is het weer vertrouwd
pi_2048504
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 13:17 schreef ranja het volgende:
Hij probeert Sting na te doen, het begin van het nummer klinkt ook precies als Police... daarna is het weer vertrouwd
Ja, idd, dat begin is zooo anders. Ik wilde bijna zeggen, is dit wel punkrock?

Muziek smaakt trouwens wel naar meer, kvind het echt leuk klinken! Was het maar Februari 2002!

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 31-10-2001 13:26]

pi_2048823
Jaaaah. Een nieuwe Bad Religion mp3. Snel downloaden

De beste plaat van Bad Religion kan ik me niet echt over uitlaten. Ik ken er maar een aantal. Ik vind Stranger than fiction in ieder een superplaat. Dus voor 20 piek is dat zeker geen slechte koop. Ik denk dat ik hem zo ook maar eens een keer weer ga draaien. HOORAY FOR ME!

Hmmzz....
pi_2049205
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 12:59 schreef ranja het volgende:
Hm , kan het vast zo opzoeken maar heb ik even geen zin in , op welke cd staat 'Atomic garden'?
Generator. Erg goeie cd trouwens.

Ben nu het nieuwe nummer aan het luisteren, klinkt goed! Kan niet wachten tot februari

pi_2049338
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 14:26 schreef Noodles het volgende:

[..]
Ben nu het nieuwe nummer aan het luisteren, klinkt goed! Kan niet wachten tot februari

Welcome to the club!
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:28:33 #28
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_2049767
Tja bij het begin had ik echt zoiets vna kut, maar daarna na de eerste 30 seconden is het echt gelijk weer die sound van BR, zo vertrouwt, kan idd niet wachten tot februari 2002 en niet alleen omdat ik de eerste dan weer jarig ben.

Hopelijke releasen ze nog wat mp3tjes tot die tijd en komen ze volgend jaar weer eens in nederland.

pi_2051874
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 15:28 schreef Tweek het volgende:
Tja bij het begin had ik echt zoiets vna kut, maar daarna na de eerste 30 seconden is het echt gelijk weer die sound van BR, zo vertrouwt, kan idd niet wachten tot februari 2002 en niet alleen omdat ik de eerste dan weer jarig ben.

Hopelijke releasen ze nog wat mp3tjes tot die tijd en komen ze volgend jaar weer eens in nederland.

Ik heb ze vorig jaar in Paradiso gezien. Best een leuk optreden, maar het geluid was erg slecht. Daar baal ik nog steeds van. In 1998 heb ik ze ook gezien op Lowlands, maar toen speelden ze een vrij korte set. Hopelijk dat 3x scheepsrecht is en dat het volgende concert gewoon hardstikke vet wordt

Ik moet overigens nog steeds het nieuwe nummer downloaden. Stomme 56k6 modem dat ik heb. Zucht.....

Hmmzz....
pi_2052368
'k vind dat nieuwe nummer maar wazig beginnnen. Na 30 seconden komt het toch nog redelijk op gang... maarruh eigenlijk vindt ik het een beetje tegenvallen, beetje zwakjes, beetje anoniem... Maar na een paar keer luisteren kan dat al helemaal anders zijn... Dat heb ik meestal met dit soort muziek...
pi_2052549
Na het een paar keer geluisterd te hebben hoop ik eerlijkgezegd dat de andere nummers op hun album iets energieker zijn, meer in de stijl van Against the Grain of Generator.

Niet dat Sorrow nu een slecht nummer is; absoluut niet; maar het is niet echt wereldschokkend.

Ok nog maar 3 maandjes wachten

pi_2154619
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hij staat op Internet en ik heb hem gedownload! Wat? DE NIEUWE BAD RELIGION OF COURSE!

Hij is inderdaad weer wat energieker, al zitten er ook nog wel de rockinvloeden van de laatste platen in. Dit maakt de plaat in mijn opinie erg divers. Wereldschokkend is het inderdaad niet, maar het blijft wel Bad Religion, dus gewoon retestrakke punk met teksten waar geen enkele andere punkband aan kan tippen.

De tracklisting:
1:46 Supersonic
1:14 Prove It
1:09 Can't Stop It
2:55 Broken
2:35 Destined For Nothing
1:53 Materialist
3:19 Kyoto Now
3:21 Sorrow
3:59 Epiphany
2:10 Evangeline
3:53 The Defense
2:18 The Lie
2:49 You Don't Belong
3:25 Bored and Extermerly Dang

Hmmzz....
pi_2156033
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

IKWILIKWILIKWILIKWIL OOK!!!!

pi_2156074
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:01 schreef Noodles het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Check je mail
Hmmzz....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2001 @ 06:41:06 #35
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2157044
4 nummers van meer dan 3 minuten??? WTF?
pi_2157589
quote:
Op maandag 12 november 2001 06:41 schreef Tokus het volgende:
te veel of te weinig?

iroQuai zou opzich ook best een mailtje willen

pi_2157971
quote:
Op maandag 12 november 2001 06:41 schreef Tokus het volgende:
Sjah. Je kan niet verwachten dat ze helemaal terug gaan naar het begin. Naja, dan kan je wel verwachten, maar dat doen ze toch niet

Ik vind het gewoon een erg vet album. Zijn een aantal nummers die ik nog een aantal keer goed moet horen voordat ik er een oordeel over heb, maar hij klinkt toch behoorlijk fel hoor.

Hopelijk binnenkort weer een tourtje. Heb wel weer zin om ze live te zien

Hmmzz....
pi_2163687
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:06 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Check je mail

Tnx.. maar de link doet et nie meer :`(
pi_2171195
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:01 schreef Noodles het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Same here! Waar download ik hem!??!?!
pi_2173488
Kan hem niet op KaZaa ofzo vinden.
Wie heeft 'em?
pi_2174154
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:34 schreef =HellFire= het volgende:
Kan hem niet op KaZaa ofzo vinden.
Wie heeft 'em?
uh-uh.. downloade mag nie ga maar w8en tot ie in de winkels ligt en kopen!
pi_2174644
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 20:52 schreef iroQuai het volgende:

[..]

uh-uh.. downloade mag nie ga maar w8en tot ie in de winkels ligt en kopen!

Eerst downloaden en dan kopen mag wel.

Moeten ze em maar eerder uitbrengen

pi_2174823
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:41 schreef Noodles het volgende:

[..]

downloade mag wel maar dan moet je m iedere 24 uur weg gooien en weer opnieuw downloaden
pi_2175055
Hier stond een extreem coole nog werkende URL naar bad religion liedjes. Als je hem hebt gezien. MOOI! Zo niet...pecht, want dat mag dus niet op dit forum weet je

Euh, maar die URL die ik gemaild heb moet gewoon werken! Bij mij doet ie het ook nog gewoon dus!

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-11-2001 22:34]

Hmmzz....
pi_2175416
Ja nu doet ie het opeens wel... gister niet.. vreemd

Maar wel tof!! Heb nu al 2 nummers en het klinkt eeeeeeeeeeerg vet!

pi_2175584
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 22:45 schreef Noodles het volgende:
Ja nu doet ie het opeens wel... gister niet.. vreemd

Maar wel tof!! Heb nu al 2 nummers en het klinkt eeeeeeeeeeerg vet!

Goed zo jochie!
Het is inderdaad een hele goede plaat. Toch wel lekker gevarieerd (voor een Bad Religion plaat

Favoriete nummers:
Broken
Destined for nothing
Epiphany
Sorrow
Materialist
The defense
Kyoto now

Teksten (nog niet compleet):
http://people.brandeis.edu/~shervin/tpob.txt

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-11-2001 22:59]

Hmmzz....
pi_2175817
Broken is idd heel goed.

Valt me op dat het veel energieker en rauwer is dan dan afgelopen paar BR albums.

pi_2175974
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 23:05 schreef Noodles het volgende:
Broken is idd heel goed.

Valt me op dat het veel energieker en rauwer is dan dan afgelopen paar BR albums.

Zal er toch wel mee te maken hebben dat mr. Brett terug is. Verder schrijven ze nu dus weer samen en hoeft niet één persoon alle nummers voor het album te schrijven. Komt de kwaliteit kennelijk ook ten goede (hoewel The gray race ook heel goed was, en die was helemaal geschreven door Greg, tekstueel misschien wel iets te droog).

Oja, en misschien zijn ze beetje opgefokt door het gezeur van de fans dat de afgelopen platen niezo goed waren

Ik vond New America overigens geen slechte plaat hoor! Iets meer rock, maar dat vond ik niet erg. Vind het binnen het Bad Religion ouvre (wat een kutwoord) een plaat die iig iets extra's toevoegd.

Hmmzz....
pi_2179721
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:41 schreef Noodles het volgende:

[..]

Idd, dat ga ik dus ook doen. Link doet het nu niet meer die Iroquai me gaf.

EDIT: Ik ben nu bezig met downen op een andere site. I let ya know wat ik er van vind.

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 14-11-2001 15:16]

pi_2184582
quote:
Op woensdag 14 november 2001 11:59 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Idd, dat ga ik dus ook doen. Link doet het nu niet meer die Iroquai me gaf.

Inderdaad. Nu staat de nieuwe cd van Creed daar online

Ik ben wel benieuwd naar je mening. Onder Bad Religion fans is hij tot nu toe redelijk goed ontvangen. Alleen iedereen zit nog te zeuren op de intro van Sorrow. Dat vind ik persoonlijk een erg goed nummer, en die iet wat vage intro dat maakt mij dan verder ook niets meer uit. Ik vind het zelfs wel wat hebben.

Hmmzz....
pi_2184779
quote:
Op woensdag 14 november 2001 19:52 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu staat de nieuwe cd van Creed daar online

Ik ben wel benieuwd naar je mening. Onder Bad Religion fans is hij tot nu toe redelijk goed ontvangen. Alleen iedereen zit nog te zeuren op de intro van Sorrow. Dat vind ik persoonlijk een erg goed nummer, en die iet wat vage intro dat maakt mij dan verder ook niets meer uit. Ik vind het zelfs wel wat hebben.

First of all moet ik erbij vermelden dat ik niet echt bekend ben met BR, ik ken hun nummers van de Punk O Rama's en ik heb ooit wel eens wat gedownload, wat bekende nummers, maar echt kennen, nah. Maar ik heb ze nu allemaal en ik moet zeggen, het klinkt echt goed! Catchy melodieeën, goeie lyrics, het gaat echt ergens over, gitaarsolo's zitten erg goed in elkaar. Er wordt ook (weer) erg goed gezongen, vooral in bv. Destined for Nothing, Broken en Epiphany.

De intro van Sorrow vind ik ook apart, maar zeker niet slecht ofzo. Het is anders, ok. Maar een beetje vernieuwing kan geen kwaad neem ik aan. Eigenlijk is elk nummer wel goed, er zit geen enkel nummer bij waarbij ik zeg van, "mwoah, had beter gekund". Deze cd is ook niet wereldschokkend ofzo, bijzonder is hij ook niet (Al vind ik hem wel bijzonderderder dan PoR6, IroQuai ). Maar echt, dit wordt wel een van de betere punkrockcd's van 2002, mark my words.

Favoriete nummers:
- Broken
- Destined for Nothing
- Kyoto now
- Sorrow
- Epiphany

Maar de rest is ook gewoon goed!

pi_2184791
Audiogalaxy heeft het album al moeten blokkkeren... kutcommercieel Epitaph

Gelukkig is er nog altijd Morpheus

-edit: maar daar is hij nu ook niet meer te vinden

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 14-11-2001 20:19]

pi_2184838
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:14 schreef clowntje het volgende:
Audiogalaxy heeft het album al moeten blokkkeren... kutcommercieel Epitaph

Gelukkig is er nog altijd Morpheus

Niet zo aanstellen, als ik Brett of Greg van BR zou zijn zou ik het ook niet leuk vinden als mijn cd 3 maanden van te voren op 't net stond. Zelfs al maak ik punk en zou ik eigenlijk schijt moeten hebben aan 't feit dat lui me cd'tje kunnen downloaden.
pi_2184854
Misschien heb je wel gelijk. Het blijft me steeds verbazen dat het zo ontzettend vaak gebeurd dat een cd al ver voor de officiële release op het internet te vinden is.

P.S. Waar kan ik jou cd-tje downloaden

pi_2184874
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:20 schreef clowntje het volgende:
Misschien heb je wel gelijk. Het blijft me steeds verbazen dat het zo ontzettend vaak gebeurd dat een cd al ver voor de officiële release op het internet te vinden is.
Jah, mij ook. Hoe zou het komen?
pi_2184876
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:20 schreef clowntje het volgende:
P.S. Waar kan ik jou cd-tje downloaden
Add me maar in ICQ en dan praten we wel verder.
OH NEE WACHT, je begreep me post niet helemaal! Laat maar. Ik maak geen punk hoor, ik heb dan wel net een elec. gitaar gekocht maar ik kan er nog niet veel van!

Ik bedoelde het eigenlijk vanuit BR's opzicht.

... Of heb je het wel over het downloaden van BR's cd? ...

pi_2184981
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
... Of heb je het wel over het downloaden van BR's cd? ...
Oww nee hoor, die Bad Religion cd tover ik nog wel ergens vandaan...
Ik dacht dat jij zelf ook een cd had gemaakt...

pi_2185000
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:35 schreef clowntje het volgende:

[..]

Oww nee hoor, die Bad Religion cd tover ik nog wel ergens vandaan...
Ik dacht dat jij zelf ook een cd had gemaakt...

Jah, over een ehhhh jaar ofzo!

*I WISH*

Maar wat niet is, kan nog komen.

pi_2185478
Ik heb pas "The New America" besteld. Die is toch wel goed hoop ik??
pi_2186266
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:22 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Jah, mij ook. Hoe zou het komen?

De platenmaatschappij verstuurt een zooi promo's voordat de cd uitkomt. Op zo'n manier lekken die dingen dus uit. Soms is het ook gewoon een lek bij de maatschappij zelf, maar meestal promo's.

The new america is inderdaad wel leuke cd. Niet opzienbarend hoor. Net iets te hoog 'whooooohoooohooooo' gehalte bij veel nummers en iets te weinig vaart. En dat zeg ik niet omdat ik een punkfan ben die alles snel wil, want ik luister echt heeeeeel veel soorten muziek. Ik zou hem een 6,5 ofzo geven. Maar binnen het Bad Religion ouvre vind ik het wel een cd die in ieder geval afwijkt van de rest, en dat is wel positief. Maar dat zei ik eerder al

Ik denk dat ik dit weekend in Amsterdam eens een ouder Bad Religion cd'tje ga kopen. Heb net nog bij een maat van me wat ouder spul zitten luisteren en heb ook wel het één en ander op mp3, maar ik wil toch wel wat origineel hebben. Braaf ben ik he?

Hmmzz....
pi_2189943
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:13 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

First of all moet ik erbij vermelden dat ik niet echt bekend ben met BR, ik ken hun nummers van de Punk O Rama's en ik heb ooit wel eens wat gedownload, wat bekende nummers, maar echt kennen, nah. Maar ik heb ze nu allemaal en ik moet zeggen, het klinkt echt goed! Catchy melodieeën, goeie lyrics, het gaat echt ergens over, gitaarsolo's zitten erg goed in elkaar. Er wordt ook (weer) erg goed gezongen, vooral in bv. Destined for Nothing, Broken en Epiphany.

De intro van Sorrow vind ik ook apart, maar zeker niet slecht ofzo. Het is anders, ok. Maar een beetje vernieuwing kan geen kwaad neem ik aan. Eigenlijk is elk nummer wel goed, er zit geen enkel nummer bij waarbij ik zeg van, "mwoah, had beter gekund". Deze cd is ook niet wereldschokkend ofzo, bijzonder is hij ook niet (Al vind ik hem wel bijzonderderder dan PoR6, IroQuai ). Maar echt, dit wordt wel een van de betere punkrockcd's van 2002, mark my words.

Favoriete nummers:
- Broken
- Destined for Nothing
- Kyoto now
- Sorrow
- Epiphany

Maar de rest is ook gewoon goed!

haha..

k vind zelf de nieuwe BR niet heel geweldig, maar misschien komt het omdat ik dr nog een beetje aan moet wennen. de nummers spetteren niet echt uit je boxen ofzo, tis iets te wooohooohoooo lalalala rustig etc, ik heb liever nummers als american jesus, you, I want to conquer the world, Drunk Sincerity, Generator etc. die zijn net wat energieker dan deze CD (nu) lijkt. misschien moet ik er gewoon aan wennen, maar nu vind ik hem nog niet heel bijzonder.
ik gaf je ff t voorbeeld PoR6, (die ik ook niet echt heel byzonder vind ei'k ) maar ik meteen bij de eerste keer luisteren al had eej dis leuk! dat heb ik bij de nieuwe BR minder.. maja, misschien komt het nog

pi_2190885
quote:
Op donderdag 15 november 2001 11:57 schreef iroQuai het volgende:

[..]

haha..

k vind zelf de nieuwe BR niet heel geweldig, maar misschien komt het omdat ik dr nog een beetje aan moet wennen. de nummers spetteren niet echt uit je boxen ofzo, tis iets te wooohooohoooo lalalala rustig etc,

Huh. Dat valt nou ook wel weer mee. Ik weet niet of jij de laatste paar Bad Religion cd's kent maar die hebben een heel wat hoger 'whoohoo' gehalte (ik snap wat je bedoelt). Dat vind ik op deze cd juist weer teruggebracht tot een goed niveau. Ik merk ook onder die-hard Bad Religion fans dat ze heel tevreden zijn met deze cd.
quote:
ik heb liever nummers als american jesus, you, I want to conquer the world, Drunk Sincerity, Generator etc. die zijn net wat energieker dan deze CD (nu) lijkt.
Nummers als epiphany, broken en Destined for nothing kunnen wat mij betreft moeiteloos in dat rijtje gezet worden.

Maar gelukkig hoeven we niet allemaal dezelfde mening te hebben

Hmmzz....
pi_2191027
Haha, dat whooohoohoo gedeelte vind ik eigenlijk wel cool. Met z'n alleen woohoohooohoo'en is toch grappig.

Ja heeeeej! Wooohooooooooohoooohoohoooooooooooooo woohoooooooooooooowoooowohoooooooo wowooooooooh...... > intro van Destined for Nothing!

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 15-11-2001 15:44]

pi_2191046
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:45 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

De platenmaatschappij verstuurt een zooi promo's voordat de cd uitkomt. Op zo'n manier lekken die dingen dus uit. Soms is het ook gewoon een lek bij de maatschappij zelf, maar meestal promo's.

Aha, vandaar. Thanks for de uitleg. Maar als ze weten dat dat gebeuren, versturen ze die promo's toch gewoon niet meer? Of in mindere mate?
pi_2191063
quote:
Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Huh. Dat valt nou ook wel weer mee. Ik weet niet of jij de laatste paar Bad Religion cd's kent maar die hebben een heel wat hoger 'whoohoo' gehalte (ik snap wat je bedoelt). Dat vind ik op deze cd juist weer teruggebracht tot een goed niveau. Ik merk ook onder die-hard Bad Religion fans dat ze heel tevreden zijn met deze cd.
[..]

Nummers als epiphany, broken en Destined for nothing kunnen wat mij betreft moeiteloos in dat rijtje gezet worden.

Maar gelukkig hoeven we niet allemaal dezelfde mening te hebben

Mee eens. Die 3 nummers zijn echt goed! En ik ben ook tevreden met deze cd, ben ik nu een die-hard BR fan?
pi_2193128
quote:
Op donderdag 15 november 2001 13:19 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Aha, vandaar. Thanks for de uitleg. Maar als ze weten dat dat gebeuren, versturen ze die promo's toch gewoon niet meer? Of in mindere mate?

Ja, maar er moet toch reclame voor worden gemaakt. Er moeten recensies worden geschreven. Radiostations krijgen vaak de primeur om bepaalde tracks te mogen draaien. Als de cd er opeens is zonder dat iemand dat wist dan is dat ook niet bevorderlijk voor de verkoopcijfers. Ik denk dat de bezwaren toch niet opwegen tegen de voordelen. Ik vermoed overigens dat ze er tegenwoordig al wel wat voorzichtiger mee geworden zijn hoor.
Hmmzz....
pi_2193142
quote:
Op donderdag 15 november 2001 15:49 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ja, maar er moet toch reclame voor worden gemaakt. Er moeten recensies worden geschreven. Radiostations krijgen vaak de primeur om bepaalde tracks te mogen draaien. Als de cd er opeens is zonder dat iemand dat wist dan is dat ook niet bevorderlijk voor de verkoopcijfers. Ik denk dat de bezwaren toch niet opwegen tegen de voordelen. Ik vermoed overigens dat ze er tegenwoordig al wel wat voorzichtiger mee geworden zijn hoor.

3 maanden van te voren vind ik niet echt voorzichtig... maar who am I to say.
pi_2194611
GVD wat goed^#$(!!!

Hij is een stuk energieker, voor de variatie ook wat rustigere nummers, die trouwens erg goed zijn!

Ik mis alleen nog 1 nummer; the defense. Is die goed?

pi_2194818
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:38 schreef Noodles het volgende:
GVD wat goed^#$(!!!

Hij is een stuk energieker, voor de variatie ook wat rustigere nummers, die trouwens erg goed zijn!

Ik mis alleen nog 1 nummer; the defense. Is die goed?

Ja. Vind ik wel.
pi_2195946
kheb um al een weekje of 2 ....hij bevalt me zeer goed, en as iemand me meelt dan wil ik het best wel eens vertellen hint dus he
Listen Ska And Reggae Everyday
pi_2197644
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:32 schreef hobbit het volgende:
kheb um al een weekje of 2 ....hij bevalt me zeer goed, en as iemand me meelt dan wil ik het best wel eens vertellen hint dus he
Nou, alsof ik je nu ineens ga mailen om jouw mening te horen.
pi_2198893
Deze pagina vond ik vandaag op Internet. Elke zichzelf respecterende Bad Religion fan kent hem waarschijnlijk al. Dat zegt dus iets over mezelf

Het is een woordenboek met daarin alle moeilijke woorden die Bad Religion gebruikt in zijn nummers. En dat zijn er nogal wat. Patsers

http://members.home.net/ericlega/lexicon.htm

Hmmzz....
pi_2202466
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 00:25 schreef -Wepeel2- het volgende:
Deze pagina vond ik vandaag op Internet. Elke zichzelf respecterende Bad Religion fan kent hem waarschijnlijk al. Dat zegt dus iets over mezelf

Het is een woordenboek met daarin alle moeilijke woorden die Bad Religion gebruikt in zijn nummers. En dat zijn er nogal wat. Patsers

http://members.home.net/ericlega/lexicon.htm

Handig, alleen van de laatste cd staat er nog niks van. En ik weet niet wat Epiphany betekent! En wat bedoelt BR precies met Evangeline?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 november 2001 @ 14:33:27 #74
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2203274
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 13:37 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

En ik weet niet wat Epiphany betekent!

E*piph"a*ny (?), n. [F. 'epiphanie, L. epiphania, Gr. (sc. ), for appearance, fr. to show forth; + to show. See Fancy.]

1.

An appearance, or a becoming manifest.

Whom but just before they beheld transfigured and in a glorious epiphany upon the mount. Jer. Taylor.

An epic poet, if ever such a difficult birth should make its epiphany in Paris. De Quincey.

2. Eccl.

A church festival celebrated on the 6th of January, the twelfth day after Christmas, in commemoration of the visit of the Magi of the East to Bethlehem, to see and worship the child Jesus; or, as others maintain, to commemorate the appearance of the star to the Magi, symbolizing the manifestation of Christ to the Gentles; Twelfthtide.

pi_2203353
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 14:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

E*piph"a*ny (?), n. [F. 'epiphanie, L. epiphania, Gr. (sc. ), for appearance, fr. to show forth; + to show. See Fancy.]

1.

An appearance, or a becoming manifest.

Whom but just before they beheld transfigured and in a glorious epiphany upon the mount. Jer. Taylor.

An epic poet, if ever such a difficult birth should make its epiphany in Paris. De Quincey.

2. Eccl.

A church festival celebrated on the 6th of January, the twelfth day after Christmas, in commemoration of the visit of the Magi of the East to Bethlehem, to see and worship the child Jesus; or, as others maintain, to commemorate the appearance of the star to the Magi, symbolizing the manifestation of Christ to the Gentles; Twelfthtide.

Het gaat dus over godsdienst. Doh. Should have guessed that. Thx.
  Eindredactie Games vrijdag 18 januari 2002 @ 18:05:30 #76
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_2860047
maar wat vinden jullie van 'all ages' de verzamel cd. die vind ik nog steeds het beste...............
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_12309003
quote:
Op maandag 18 juni 2001 20:03 schreef JooB het volgende:

[..]

Into the Unknown was een missertje. (Volgens de "Hardcore-Fans) Hierop probeerde BR wat meer diepgang in hun muziek te stoppen, wat resulteerde in een trippy soort sympho-Punk (?) Ze schijnen zich er zelf nogal voor te schamen, maar volgens een recensie die ik ergens gelezen heb, is hij in zijn genre helemaal niet zo slecht...zolang je het niet als een 'Punk' plaat beschouwd. Er staan zelfs toetsen-partijen op, schijnt. (ik heb hem nooit gehoord/gezien, volgens mij brengt ie wel wat geld op op de zwarte markt!

Bad Religion Rules!!!!

Jaja, even een harde topickick hoor. Ik dacht laten we effe op soulseek kijken voor wat BR bootlegs oid, en toen zag ik Into The Unknown staan. Die cd heb ik nog nooit gehoord, toch maar even downen.

En het is ehm.... Bad Religion onwaardig om eerlijk te zijn. Ik persoonlijk vind het wel wat hebben, beetje zo'n jaren 80 popband. Maar punk is het dus echt niet. En Bad Religion ook niet. Qua stijl dus.

Toch is het wel happy... En muzikaal gezien nog steeds goed. En die mooie toetsenpartijen van Greg... wauw.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:24:42 #78
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12309758
Into the Unknown is idd best wel... uhhh.... anders

Experimenteren op z'n tijd is leuk, maar je kan het ook te bont maken. Doe mij alle andere cds maar

pi_12309801
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:24 schreef againstthegrain het volgende:
Into the Unknown is idd best wel... uhhh.... anders

Experimenteren op z'n tijd is leuk, maar je kan het ook te bont maken. Doe mij alle andere cds maar

Jah doe mij die ook maar... maar toch heeft het wel wat.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:28:05 #80
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12309852
Er is een aantal demo's van normale BR nummers die Greg Graffin ook Into the Unknown-style heeft opgenomen. Die zijn ook wel... uhhh... apart.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:22:21 #81
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12311318
Into The Unknown is echt heel vreemd, om Bad Religion op die manier te horen. Heel anders als de rest.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:38:08 #82
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12311606
Yup. Waarschijnlijk ook alleen interessant genoeg voor de fans
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:47:24 #83
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12311774
uuuh het liedje american jesus is dope...:)
Die zoute stokjes...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 23:21:47 #84
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12313814
Zekers
Dope...
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 00:34:43 #85
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12315141
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:21 schreef againstthegrain het volgende:
Zekers
Dope...
zeggen we hier allemaal in Rotterdam. En Lau als je dat beter vindt. Neeeee ik ben geen wannabee-hiphopper of wat dan ook.
Die zoute stokjes...
pi_12317437
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:34 schreef hallodagg het volgende:

[..]

zeggen we hier allemaal in Rotterdam. En Lau als je dat beter vindt. Neeeee ik ben geen wannabee-hiphopper of wat dan ook.

Crazy people with crazy words... . Ach ja Rotterdam he.
pi_12317439
Dat solo project van Mr. Greg, American Lesion vink ook wel cool. Maar das veel rustiger en meer piano gericht.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:32:01 #88
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12318809
Goeie zaak dat je die hebt
Dacht altijd dat die cd ook alleen maar interessant was voor de fans namelijk...
pi_12320547
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:32 schreef againstthegrain het volgende:
Goeie zaak dat je die hebt
Dacht altijd dat die cd ook alleen maar interessant was voor de fans namelijk...
wtf... kvind BR fuckin vet man, ben ook wel fan om het zo maar te zeggen, wat lul jij nou?
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:49:52 #90
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_12320586
Haha... zeg al niets meer...
pi_12320601
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:49 schreef againstthegrain het volgende:
Haha... zeg al niets meer...
. Eikel.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 17:15:42 #92
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_12323491
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 07:29 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Crazy people with crazy words... . Ach ja Rotterdam he.

thaz fo sho!
Die zoute stokjes...
  zondag 14 september 2003 @ 11:14:49 #93
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_13155366
Ik zal het hier nog even posten voor de BR liefhebbers die Deconstruction nog niet kennen.

BAD RELIGION KOMT OP DECONSTRUCTION TOUR 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik heb ze nog nooit live gezien, en het lijkt me wel erg vet om die te zien optreden. Dus ik ga er zeker weer heen, alleen hopelijk niet in de HMH.

pi_13156093
quote:
Op zondag 14 september 2003 11:14 schreef Ixnay het volgende:
Ik zal het hier nog even posten voor de BR liefhebbers die Deconstruction nog niet kennen.

BAD RELIGION KOMT OP DECONSTRUCTION TOUR 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik heb ze nog nooit live gezien, en het lijkt me wel erg vet om die te zien optreden. Dus ik ga er zeker weer heen, alleen hopelijk niet in de HMH.

Ik durf het bijna niet te vragen maareh... Bron?

En BR liefhebbers die Decotour niet kennen...?

zondag 14 september 2003 @ 12:43:17 #95
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_13156786
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:01 schreef =HellFire= het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maareh... Bron?
Ik heb tijdens een optreden van Face Tomorrow in de Fenix in Sittard gesproken met een duitser die connecties heeft met de organisatie van Deconstruction. En die zei dat Bad Religion al vrijwel zeker vaststond.
quote:
En BR liefhebbers die Decotour niet kennen...?
Die hebben waarschjijnlijk niet op de Deco topic geklikt, en hierop klikken ze wel.
Dus dat ze het weten, dat BR komt.
  zondag 14 september 2003 @ 13:14:57 #96
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_13157313
I'm so there!
  donderdag 18 september 2003 @ 22:09:01 #97
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_13275357
Of het nou Bad Religion is, Pennywise of Millencolin, ik wil ze alle 3 wel zien, ook als er maar 1 van de drie komt, en de zaal maakt me niks uit, hopelijk geen HMH.
pi_13331859
BR ik ben er mee opgegroeid..

Beste plaat is AGAINST THE GRAIN, holy shit !
SUFFER, NO CONTROL volgen..

Verder kan ik goed uit de voeten met alle platen van BR ook de nieuwere. Ik ben ook helemaal weg van 80-85 met de ene pakkende song na de andere, zoals geen andere band dat kan..

zondag 14 december 2003 @ 16:43:47 #99
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_15405385
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:05 schreef Not_a_Prisoner het volgende:
BR ik ben er mee opgegroeid..

Beste plaat is AGAINST THE GRAIN, holy shit !
SUFFER, NO CONTROL volgen..

Verder kan ik goed uit de voeten met alle platen van BR ook de nieuwere. Ik ben ook helemaal weg van 80-85 met de ene pakkende song na de andere, zoals geen andere band dat kan..

BR rules. Een oude pic:
I'm going for a Walk (BR)
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:26:47 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16654419
Even het hier posten, voor de BR fans die niet in het Deconstruction topic komen.

BR komt dus in de 013, Tilburg, 18 mei.

pi_16674940
http://server.punksquad.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2680

6 april komen veel BR albums ook weer uit. opnieuw geproduceerd en gemixt enzo. Ook komt de BR video Along the Way uit op DVD

pi_16679574
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:24 schreef iroQuai het volgende:
http://server.punksquad.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2680

6 april komen veel BR albums ook weer uit. opnieuw geproduceerd en gemixt enzo. Ook komt de BR video Along the Way uit op DVD

Yey. Ik mis nog een paar albums van ze.

En die DVD ziet er ook goed uit.

donderdag 29 januari 2004 @ 14:32:48 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16685841
Whahaha typisch Epitaph weer.

Brengen ze al hun albums opnieuw uit, gaan alle BR fans die albums opnieuw kopen, de albums zijn weer "nieuw" komen weer in de publiciteit.
En dan verkopen ze weer meer.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 januari 2004 @ 14:40:36 #104
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16686140
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:32 schreef Ixnay het volgende:
Whahaha typisch Epitaph weer.

Brengen ze al hun albums opnieuw uit, gaan alle BR fans die albums opnieuw kopen, de albums zijn weer "nieuw" komen weer in de publiciteit.
En dan verkopen ze weer meer.

daar is niks "typisch Epitaph" aan, dat doen vele labels met ouwe cds.
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:42:49 #105
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16686227
Ik denk niet dat iemand verschil hoort.
pi_16805450
zijn die cd's echt zo moeilijk te vinden dan?
That's The Way Things Go
  maandag 2 februari 2004 @ 01:58:47 #107
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16805518
Nee, niet echt eigenlijk...

Along The Way op DVD zou wel cool zijn

Ze komen trouwens weer naar NL (Tilburg en A'dam) van de zomer. Jeej!

pi_16808246
quote:
Op maandag 2 februari 2004 01:58 schreef againstthegrain het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk...

Along The Way op DVD zou wel cool zijn

Ze komen trouwens weer naar NL (Tilburg en A'dam) van de zomer. Jeej!

Dank voor de tip.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 2 februari 2004 @ 18:48:52 #109
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16823341
A'dam is nog niet bevestigd btw...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2004 @ 19:32:31 #110
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16824569
ik heb nog een leuke bootleg dvd van Bad Religion. The Riot. met een gigantische rel die uitbreekt nadat het concert gestaakt moet worden.
pi_16824967
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:32 schreef Tokus het volgende:
ik heb nog een leuke bootleg dvd van Bad Religion. The Riot. met een gigantische rel die uitbreekt nadat het concert gestaakt moet worden.
Sweet! Is ie nog ergens te vinden? .

En ook A'dam? Beter!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2004 @ 19:50:30 #112
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16825193
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:43 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Sweet! Is ie nog ergens te vinden? .

Het is niet echt een officiele dvd van BR. Maar vast wel ergens te vinden nog.
pi_16825247
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:50 schreef Tokus het volgende:

[..]

Het is niet echt een officiele dvd van BR. Maar vast wel ergens te vinden nog.

Dat snap ik. Je zei bootleg. .

Waarom komt er dan een rel? Alleen omdat het gecanceld wordt? EN waarom dat?

FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2004 @ 20:14:11 #114
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16826119
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:52 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat snap ik. Je zei bootleg. .

Waarom komt er dan een rel? Alleen omdat het gecanceld wordt? EN waarom dat?

Op last van de brandweer, omdat het te druk is in de zaal.

Het betreft een show december 1990, waar Pennywise en NOFX openden. Op een Pennywise video staat het blijkbaar ook, maar wat minder materiaal.
Van het BR concert van die avond staat er maar 1 nummer op, 21st Century Digital Boy. Daarna zie je het vanaf het podium gefilmd, en hoor je iemand zeggen dat iedereen moet gaan zitten, omdat hij wat moet vertellen. het concert wordt afgelast omdat het te druk is, en die vent zegt dat ze 2 extra concerten geven voor iedereen die een kaartje heeft. Dan breekt dus de pleuris uit, vooral buiten en in de lobby. Je ziet wat fans buiten, wat relletjes (van afstand), veel brandweerautos, wat fans die vertellen wat ze net zagen, wat lekkere wijven, de brandweer die groepjes mensen bespuit. Het heel rel-deel is eigenlijk niet zo spannend, de hoes doet wekt de indruk dat je heel die rel ziet maar eigenlijk valt het mee.

Het echte concert op de dvd is uit 1988, en dus alleen nummers van Suffer en eerder. Het is voornamelijk met een homecamera gefilmd, dus zeker geen super beeld. Wel van direct voor het podium. Het geluid is eigenlijk vrij kut, maar dat geeft niet zo.
De laatste paar songs zijn jammergenoeg vanaf achterin de zaal gefilmd, ik vermoed dat dat de toegift is en dat de cameraman toen weg moest bij het podium.

pi_16826461
klinkt vet die rellen
That's The Way Things Go
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2004 @ 20:42:34 #116
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16827292
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:22 schreef Nitro_YE het volgende:
klinkt vet die rellen
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:14 schreef Tokus het volgende:
Het heel rel-deel is eigenlijk niet zo spannend, de hoes doet wekt de indruk dat je heel die rel ziet maar eigenlijk valt het mee.
pi_16828417
nou ja je ziet er misschien niet veel van, maar dat maakt niet uit want die rel blijft vet
That's The Way Things Go
pi_16830838
Nou ja rel rel... opstandje.

Rellen doen ze bij de G8.

dinsdag 3 februari 2004 @ 12:27:00 #119
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_16844419
't Word weer tijd voor een NIEUWE plaat! (ik las ergens feb/maart?)

Wie weet meer?

Nou doe je het weer!
pi_16846000
Ze zijn al maanden bezig met opnemen dus dat kan best wel eens kloppen.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:39:39 #121
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16850090
Het nieuwe album van Millencolin komt in mei btw.
pi_16850308
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:39 schreef Ixnay het volgende:
Het nieuwe album van Millencolin komt in mei btw.
Is ook wel aardig denk ik.

Niet m'n favo band ofzo... maar ik vond hun eerste cd vermakelijk.

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:58:04 #123
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16855042
Om nog even terug te komen op die paar cds die geremastered gaan worden...

Wat houdt dat eigenlijk in? Het klinkt wel leuk en aardig enzo, maar ik weet eigenlijk niet eens wat dat nou betekent

pi_16855228
Remastered houdt in dat het wat voller klinkt en de aparte instrumenten bewerkt worden zodat ze beter klinken.
pi_16855871
Check Epitaph.com.

Het zijn de 4 eerste cds geloof ik. Ook zullen er 'nieuwe' nummers (b-kantjes enzo) bijkomen die ook nog uit die tijd stammen.

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:35:12 #126
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16859824
Sweet!!!

Die oudere cds van BR klinken echt best wel verrot namelijk qua opname en dergelijke.

Is het iemand die die BR-cds heeft wel eens opgevallen dat je het volume van je stereo behoorlijk hoog moet zetten, wil je iets horen?

Okee beetje overdreven, maar een remastering is een uitstekend plan lijkt me. Gaat me wel weer een boel geld kosten ben ik bang. Tenzij Epitaph die albums ook voor 10 euro in de winkels legt...

pi_16861623
Vandaag 3 Bad Religion albums gekocht, 80-85, Tested en The New America.
Alleen Into The Unknown nog en dan heb ik alle reguliere albums (exclusief verzamelalbums, want da's dan natuurlijk overbodig)

Wanneer begint de vvk voor de Warped Tour? En wat is de bron voor het gerucht dat er ook een datum in Amsterdam gespeeld gaat worden?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_16872111
nieuws:
The new Bad Religion album will be titled The Empire Strikes First and it is
tentatively scheduled to be out on June 8th!

een echt BR titel vind ik het, das wel cool. Nu nog een paar maanden wachten...

That's The Way Things Go
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:36:59 #129
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_16878459
Even voor de duidelijkheid: volgens Epitaph.com worden die eerste cd's dus NIET geremasterd. Dat zou betekenen dat ze ieder spoor afzonderlijk moesten opschonen en dat neemt tering veel tijd in beslag. Ze gaan het totaal geluid van die cd's opschonen/polijsten etc. Ben zelf wel benieuwd naar die lage prijzen eik.
Nou doe je het weer!
pi_16885110
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 09:35 schreef Nitro_YE het volgende:
nieuws:
The new Bad Religion album will be titled The Empire Strikes First and it is
tentatively scheduled to be out on June 8th!

een echt BR titel vind ik het, das wel cool. Nu nog een paar maanden wachten...

Zwaar stoere titel ja. Is Greg Star Wars fan? .

June 8th... damn. Can't wait. Of zou die weer 3 maand van te voren lekken.

En ik verwacht dat ze goedkoop zullen zijn eerlijk gezegd.

pi_16885171
ik vind niet dat ze het kunnen maken, zo'n hoge prijs, het zijn geen nieuwe nummers ofzo
That's The Way Things Go
pi_16885243
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:59 schreef Nitro_YE het volgende:
ik vind niet dat ze het kunnen maken, zo'n hoge prijs, het zijn geen nieuwe nummers ofzo
6,99 ofzo. . Net als de Ramones/Clash cds enzo.
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:08:36 #133
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16887047
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:33 schreef Kiff het volgende:
Alleen Into The Unknown nog en dan heb ik alle reguliere albums
Die hoef je ook niet te kopen, enige slechte cd van BR
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:13:06 #134
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16887164
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:36 schreef JooB het volgende:
Even voor de duidelijkheid: volgens Epitaph.com worden die eerste cd's dus NIET geremasterd. Dat zou betekenen dat ze ieder spoor afzonderlijk moesten opschonen en dat neemt tering veel tijd in beslag. Ze gaan het totaal geluid van die cd's opschonen/polijsten etc.
Jammer...

Die bron van dat concert in A'dam is nogal vaag. Via via gehoord namelijk. Maar he zou vreemd zijn als ze alleen in 013 komen en bovendien hebben ze rond die dag wel een paar dagen vrij dus ik heb goede hoop.

Over die titel: Vind het niet echt een BR-titel. Vind het trouwens ook geen mooie titel. Maar ja, what's in a name...

pi_16894122
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die hoef je ook niet te kopen, enige slechte cd van BR

Nee man, Into The Unknown is cool!

Je kan gewoon geen keyboard-FX waarderen. .

En denk je dat die titel echt is? Denk t niet eerlijk gezegd.

woensdag 4 februari 2004 @ 21:50:32 #136
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16894643
Het staat op de BR-site dus het lijkt er wel op
Schijnt iets te maken te hebben met de oorlog in Irak...
  woensdag 4 februari 2004 @ 21:59:13 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16894997
Epitaph zou eigenlijk S/T en Unknown Road van Pennywise eens moeten uitbrengen in betere kwaliteit.
pi_16895402
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 21:50 schreef againstthegrain het volgende:
Het staat op de BR-site dus het lijkt er wel op
Schijnt iets te maken te hebben met de oorlog in Irak...
Hmm, Bush vergeleken met een keizer? . Teveel eer voor em.
pi_16898531
of Saddam natuurlijk
That's The Way Things Go
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:47:37 #140
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16923568
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 21:59 schreef Ixnay het volgende:
Epitaph zou eigenlijk S/T en Unknown Road van Pennywise eens moeten uitbrengen in betere kwaliteit.
Mee eens
pi_16923805
S/T jazeker; Unknown Road is van 92 toch? Das te nieuw.
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:54:01 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16927547
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:56 schreef =HellFire= het volgende:
S/T jazeker; Unknown Road is van 92 toch? Das te nieuw.
93 zelfs, maar de kwaliteit is matig.
pi_16928203
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]

93 zelfs, maar de kwaliteit is matig.

Ach zo geweldig klinkt Full Circle ook niet en dat is toch ook een leuk album?

Bij BR was het wel nodig na al die tijd. Misschien over 5 jaar dat de Unknown Road cd wordt geremasterd ofzo.

pi_16929940
ik vind de kwaliteit wel om aan te horen. Metallica - Kill 'Em All mogen ze van mij wel gemasteren, want dat is echt kut kwaliteit.
That's The Way Things Go
  vrijdag 6 februari 2004 @ 00:39:54 #145
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16931537
About Time en Full Circle zijn een stuk zuiverder opgenomen dan S/T en Unknown Road, vind ik.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 18:18:42 #146
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16950689
Met de productie van Full Circle vind ik ook niet veel mis eigenlijk...
pi_16951774
Bad Religion had op punk-o-rama 8 ook een paar nummers staan.
Op welk album staan die eigenlijk?
People who drink to drown their sorrow should be told that sorrow knows how to swim
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2004 @ 19:05:58 #148
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16952045
het zou helpen als je de titels post.
pi_16952119
dat zijn B-sides, die staan niet op een album
That's The Way Things Go
pi_16952351
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:08 schreef Nitro_YE het volgende:
dat zijn B-sides, die staan niet op een album
Ok bedankt!
Voor de belangstellenden, t waren deze nummers:
Who we are
Shattered Faith
People who drink to drown their sorrow should be told that sorrow knows how to swim
pi_16952404
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:18 schreef againstthegrain het volgende:
Met de productie van Full Circle vind ik ook niet veel mis eigenlijk...
Nou, ik weet niet... tis wel rauw. . Dat is wel goed natuurlijk. Maar het viel mij op. Maar tkunnen ook mijn oren zijn!

En die nummers stonden op een BR single die in Duitsland was uitgegeven ofzo...

vrijdag 6 februari 2004 @ 23:40:28 #152
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16959864
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:17 schreef LivingEnd het volgende:
Voor de belangstellenden, t waren deze nummers:
Who we are
Shattered Faith
Shattered Faith is echt zooooo goed!!
Staat op de b-kant van de Broken 7" btw, Who We Are staat verder nergens op zo ver ik weet. Het zijn nummers die The Process of Belief niet hebben gehaald...

En Hellfire: dat rauwe vind ik juist zo goed aan dat album
Dat vind ik één van de problemen van de Pennywise cds erna. Die zijn wat mij betreft allemaal te gladjes.

pi_16960927
Zowel Who We Are als Shattered Faith en nog een flink aantal bijzondere Bad Religion tracks zijn te downloaden, legaal, want door de band zelf geauthoriseerd!

mp3 download sectie van bad-religion.net

pi_16960957
Against the grain vind ik de beste.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 01:00:15 #155
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16961940
Beste wat?
Nummer of cd?
Het nummer zelf ben ik op zich niet heel kapot van. Het album daarentegen
pi_16962026
Alle Bad Religion albums lijken op elkaar. Dus ze zijn allemaal geweldig!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 01:11:04 #157
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_16962103
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:06 schreef Conflict het volgende:
Alle Bad Religion albums lijken op elkaar. Dus ze zijn allemaal geweldig!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:16 schreef Conflict het volgende:
Against the grain vind ik de beste.
Wat is het nou?
Ik opteer voor Against The Grain, al was het maar vanwege Faith Alone.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_16962435
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:11 schreef bolivian het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou?

Ik vind against the grain de beste maar ze zijn allemaal geweldig.

Dat staat er toch?

zaterdag 7 februari 2004 @ 01:30:52 #159
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_16962493
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:28 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik vind against the grain de beste maar ze zijn allemaal geweldig.

Dat staat er toch?

Vooruit.
Jij wint.
Er is een subtiel verschil.
Against The Grain is de beste.
Gefeliciteerd, want dan ben ik het met je eens.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_16974534
concert in 013 is eindelijk officieel bevestigd, 18 euro valt nog mee

Bad Religion
ENIGE SHOW IN NEDERLAND!
dinsdag 18 mei

Meer informatie volgt.

aanvang
zaal open 20.00 uur
19.00 uur entree
v.v.k. ¤ 18,00
¤ 18,00 + ¤ 3,30 service
vanaf 14 februari

www.013web.nl

pi_17001950
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:11 schreef Richard27 het volgende:
concert in 013 is eindelijk officieel bevestigd, 18 euro valt nog mee

Bad Religion
ENIGE SHOW IN NEDERLAND!
dinsdag 18 mei

Meer informatie volgt.

aanvang
zaal open 20.00 uur
19.00 uur entree
v.v.k. ¤ 18,00
¤ 18,00 + ¤ 3,30 service
vanaf 14 februari

www.013web.nl

FUCKIN Sweet. .

Nog wel 3,30 erbij... hmm... maarja. T moet maar...

pi_17008942
prijs is idd vrij goed, ik ga volgende week zaterdag een kaartje halen!
That's The Way Things Go
  maandag 9 februari 2004 @ 01:25:33 #163
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17018731
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:30 schreef bolivian het volgende:
Gefeliciteerd, want dan ben ik het met je eens.
Ik kan me er ook wel in vinden.
Alhoewel de rest... nèh laat maar
pi_17046756
Hm, een platenzaak hier in de buurt heeft bijna elke BR-cd voor 11 Euro per stuk te koop. Niet verkeerd..
pi_17046899
Bad Religion is echt gaaf

goeie muziek, goeie texten, ouwe mannen

Echt heerlijk om naar te luisteren en mee te drummen

dinsdag 10 februari 2004 @ 13:51:22 #166
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17057851
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:13 schreef Opie het volgende:
Hm, een platenzaak hier in de buurt heeft bijna elke BR-cd voor 11 Euro per stuk te koop. Niet verkeerd..
Als het goed is heeft iedere winkel dat tegenwoordig. Dat is namelijk de prijs die Epitaph voorstelt
pi_17060016
een erg mooie prijs is het , de Pennywise cd's zijn ook bijna allemaal al afgeprijsd
That's The Way Things Go
pi_17146446
morgen begint de voorverkoop, maar ik weet nog niet of ik een kaartje ga halen. Ik wil opzich wel en de prijs vind ik ook goed, maar ja de dag na het concert beginnen de exames en dat is kut. Ik weet nog niet echt wat te doen
That's The Way Things Go
pi_17157247
Je weet nu toch al dat de examens dan beginnen? En je weet ook (min or meer) al wat de examenstof is. Het enige dat je hoeft te doen is op tijd beginnen, zodat je de dag voor het examen niet bang hoeft te zijn dat je het gaat verprutsen. Als je in de weken (of maanden) ervoor de werkdruk een beetje verdeeld, iedere dag een uurtje ofzo, dan zijn de examens een eitje en kun je vooral genieten van de fijne tijd die de examentijd ondertussen ook is.

Zo heb ik het de (2e keer) examens in ieder geval gedaan. Dit ging heel goed en ik kon in tussen de examens door ook nog naar concerten.

Het kost alleen iets meer dicipline, omdat je al moet leren voor iets waarvan je het gevoel hebt dat het nog jaaaaaren duurt voordat het aan de orde is. Maar het is het waard kan ik je vertellen, want met een goed gevoel de examenzaal uitlopen is zo veel fijner. En je kunt dan naar bad religion zonder te stressen.

zaterdag 14 februari 2004 @ 00:08:48 #170
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_17161582
wat een wijsheden zeg :p
  zaterdag 14 februari 2004 @ 06:01:58 #171
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17165183
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:40 schreef iroQuai het volgende:En je kunt dan naar bad religion zonder te stressen.
Sterker nog: Je kunt naar Bad Religion om te ONTstressen
pi_17171154
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:40 schreef iroQuai het volgende:
Je weet nu toch al dat de examens dan beginnen? En je weet ook (min or meer) al wat de examenstof is. Het enige dat je hoeft te doen is op tijd beginnen, zodat je de dag voor het examen niet bang hoeft te zijn dat je het gaat verprutsen. Als je in de weken (of maanden) ervoor de werkdruk een beetje verdeeld, iedere dag een uurtje ofzo, dan zijn de examens een eitje en kun je vooral genieten van de fijne tijd die de examentijd ondertussen ook is.

Zo heb ik het de (2e keer) examens in ieder geval gedaan. Dit ging heel goed en ik kon in tussen de examens door ook nog naar concerten.

Het kost alleen iets meer dicipline, omdat je al moet leren voor iets waarvan je het gevoel hebt dat het nog jaaaaaren duurt voordat het aan de orde is. Maar het is het waard kan ik je vertellen, want met een goed gevoel de examenzaal uitlopen is zo veel fijner. En je kunt dan naar bad religion zonder te stressen.

haha zit mijn mentor ook op fok! . bedankt voor de tips iig!

maar ik heb het ff opgezocht en het blijkt dat er die woensdag geen exames voor mij bijzitten. Ik begin later pas dus ik ga een kaartje halen!

That's The Way Things Go
  zaterdag 14 februari 2004 @ 15:50:38 #173
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_17172101
beter dat dan spijt op je sterfbed

en zo vaak komt BR niet helaas

zaterdag 14 februari 2004 @ 16:23:25 #174
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_17172877
Net drie kaarten bestelt voor het concert in 013...Is al weer een tijd geleden dat ik ze live heb gezien. De laatste keer was in Utrecht in Studio 51 of iets dergelijks, de studio waar GTST destijds werd opgenomen. In het voorporgramma Undeclinable en De Heideroosjes, een erg goed concert. Ongeloofelijk goed concert jaar tot nu toe!
= there is a light that never goes out =
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:00:15 #175
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17178824
Shit... was vandaag pas laat uit bed, gewassen en geschoren. Postkantoor al dicht!!!
Dan maandag maar
  zondag 15 februari 2004 @ 13:26:44 #176
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_17193231
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:23 schreef Aschkael het volgende:
Net drie kaarten bestelt voor het concert in 013...Is al weer een tijd geleden dat ik ze live heb gezien. De laatste keer was in Utrecht in Studio 51 of iets dergelijks, de studio waar GTST destijds werd opgenomen. In het voorporgramma Undeclinable en De Heideroosjes, een erg goed concert. Ongeloofelijk goed concert jaar tot nu toe!
Yo, heb gister ook al drie kaartjes gereserveerd, grappig, ik was ook in utrecht toen, was wel een klote galm hal toen, ben ook blij dat ze nu in 013 komen. Kan nie wachte!!
Zie jullie allen daar!
pi_17198544
Mmm, maandag maar kaarten halen.

Zou t snel uitverkocht zjn?

zondag 15 februari 2004 @ 22:15:12 #178
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17207644
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Mmm, maandag maar kaarten halen.

Zou t snel uitverkocht zjn?

Ik denk het niet.

Ik weet niet eens of het wel uitverkocht raakt.

pi_17214371
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk het niet.

Ik weet niet eens of het wel uitverkocht raakt.

Tja tis geen Offspring *rochel* *kuch*
pi_17217757
* emingee heeft al kaartje...

Ikga samen met WIllaaam! (ofzoiets )

maandag 16 februari 2004 @ 11:50:25 #181
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17218478
Zonet kaarten gereserveerd via de ticket service
Jammer alleen dat Tilburg zo ver weg is...
pi_17219209
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:50 schreef againstthegrain het volgende:
Zonet kaarten gereserveerd via de ticket service
Jammer alleen dat Tilburg zo ver weg is...
Twee x 3 uur reizen voor mij. Maar ach ik heb onderdak en et is Bad Religion.
pi_17219967
vanuit Roosendaal is het iets van 3 kwartier dacht ik, goed te doen dus
That's The Way Things Go
  maandag 16 februari 2004 @ 20:45:36 #184
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17234947
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
Twee x 3 uur reizen voor mij. Maar ach ik heb onderdak en et is Bad Religion.
Precies

22 euros vind ik trouwens best prijzig. Da's bijna 50 piek alweer. De prijs die je 4 jaar geleden nog voor concerten in de Kuip en Ahoy' betaalde...

dinsdag 17 februari 2004 @ 10:53:55 #185
15186 koetjeboe
gone in a second
pi_17249327
quote:
22 euros vind ik trouwens best prijzig. Da's bijna 50 piek alweer. De prijs die je 4 jaar geleden nog voor concerten in de Kuip en Ahoy' betaalde...
blame de euro
  woensdag 18 februari 2004 @ 09:39:08 #186
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_17277944
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:27 schreef emingee het volgende:
* emingee heeft al kaartje...

Ikga samen met WIllaaam! (ofzoiets )

Bad religion!

Wij gaan lekker beuken

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_17282478
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:40 schreef againstthegrain het volgende:

[..]

Shattered Faith is echt zooooo goed!!
Staat op de b-kant van de Broken 7" btw, Who We Are staat verder nergens op zo ver ik weet. Het zijn nummers die The Process of Belief niet hebben gehaald...

En Hellfire: dat rauwe vind ik juist zo goed aan dat album
Dat vind ik één van de problemen van de Pennywise cds erna. Die zijn wat mij betreft allemaal te gladjes.

ze staan beiden volgens mij op Punk-O-Rama 8
pi_17287414
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:10 schreef cleany het volgende:

[..]

ze staan beiden volgens mij op Punk-O-Rama 8

Yup, en ik heb ze ook nog op een Epitaph Sampler van 2002 .

En kep ook BR kaarten nu. Woohoo.

pi_17296512
quote:
Just over a month ago, Bad Religion frontman Greg Graffin did what not many of the pierced and tattooed expect of their punk rock heroes. On Aug. 15, the singer/songwriter who has helped shape the California punk scene for the last 22 years, completed his doctorate in evolutionary biology-paleontology at Cornell University.
Staat al weer een tijdje op de site. Maar wow. Hij is gaan studeren. En hoe!

Vette evolutie-theorieën etc. heeft ie bestudeerd. Niet slecht.

http://www.badreligion.com/media/Greg-PhD-Interview.mp4 interview.

pi_17297028
haha held!
That's The Way Things Go
  donderdag 19 februari 2004 @ 11:31:47 #191
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_17308771
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:32 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Staat al weer een tijdje op de site. Maar wow. Hij is gaan studeren. En hoe!

Vette evolutie-theorieën etc. heeft ie bestudeerd. Niet slecht.

http://www.badreligion.com/media/Greg-PhD-Interview.mp4 interview.

Hij is gaan studeren? Hij gaf al les als prof op een universiteit! Maar goe, gefeliciteerd, Greg!
Nou doe je het weer!
pi_17308989
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:31 schreef JooB het volgende:

[..]

Hij is gaan studeren? Hij gaf al les als prof op een universiteit! Maar goe, gefeliciteerd, Greg!

Nieuws is al dik half jaar oud trouwens. Maar ik lees het nu pas.

Greg had overigens amper education voordat ie begon met studeren.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 februari 2004 @ 11:49:32 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17309233
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:39 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nieuws is al dik half jaar oud trouwens. Maar ik lees het nu pas.

Greg had overigens amper education voordat ie begon met studeren.

wanneer begon hij dan met studeren? 30 jaar terug ofzo? Want je kan mij niet wijs maken dat hij al die teksten geschreven heeft zonder een fatsoenlijke opleiding. Daar zijn ze iets te goed voor namelijk.
pi_17309351
wie is trouwens support act ?
pi_17309512
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:49 schreef Tokus het volgende:

[..]

wanneer begon hij dan met studeren? 30 jaar terug ofzo? Want je kan mij niet wijs maken dat hij al die teksten geschreven heeft zonder een fatsoenlijke opleiding. Daar zijn ze iets te goed voor namelijk.

Nee serieus! Ik heb een tijd geleden een stuk gelezen over Greg, dat hij vertelde dat hij het zo apart vond dat 'BR zulke intelligente fans heeft' terwijl de leden van BR zelf amper of geen education hebben gehad.
pi_17311753
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:53 schreef cleany het volgende:
wie is trouwens support act ?
Greg's schoolband
That's The Way Things Go
pi_17313979
"completed his doctorate in evolutionary biology-paleontology at Cornell University"

Hij is dus minstens een jaar of 8 eerder gaan studeren lijkt me, want hij is gepromoveerd, daar gaat het over. Waarschijnlijker in zijn geval is echter dat hij ooit gestudeerd heeft en afgestudeerd is en een aantal jaar later is begonnen aan een doctoraat en daar ook nog eens relatief lang over gedaan heeft.
Afgestudeerd zijn : Masters Degree / Drs.
Gepromoveerd zijn: Doctorate / Dr. (Waarvoor je in Nederland AIO moet worden)

pi_17318361
My bad. Verkeerd begrepen dan.

Either way, Greg is goed.

donderdag 19 februari 2004 @ 18:25:13 #199
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17320497
Al nieuws over het voorprogramma??
  donderdag 19 februari 2004 @ 19:29:06 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17322411
Bad Religion komt ook op Rock Am Ring.
Misschien komen ze ook wel op Pinkpop.
  donderdag 19 februari 2004 @ 20:16:42 #201
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17323859
Pinkpop zou leuk zijn en ook voor de hand liggend. Lowlands/Pukkelpop zou wat mij betreft nog leuker zijn, naar Pinkpop ga ik toch niet
pi_17434845
Hey komt er ook een FOK! BR meet?
  zondag 29 februari 2004 @ 23:17:56 #203
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17435415
In 013?
Je kan me herkennen aan mijn witte bloes en rode roos tussen mijn tanden...
pi_17435980
Bad Religion haalt altijd het romantische in me boven.
That's The Way Things Go
pi_17440853
en het vooprogramma is ?
  maandag 1 maart 2004 @ 15:31:22 #206
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17443919
Goede vraag
pi_17444141
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:17 schreef againstthegrain het volgende:
In 013?
Je kan me herkennen aan mijn witte bloes en rode roos tussen mijn tanden...
Heb je een date met een hete BR chick!?
  maandag 1 maart 2004 @ 16:38:05 #208
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_17445137
Ik heb de kaartjes al binnen
Heb er zin in
  maandag 1 maart 2004 @ 21:52:47 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17451475
Ik weet nog steeds niet met zekerheid of ik op die dag kan.

Maar het duurt toch nog ff voordat het uitverkocht is.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:58:23 #210
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455768
waarom 013 :|

in 2002 kon ik nog lekker makkelijk naar melkweg.
Later pater,
pi_17458373
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 01:58 schreef Punkerdude het volgende:

Haha ja, dat waren nog es de tijden.
pi_17460272
Ik heb gisteren kaartjes gehaald voor de 013.. ik ben er dus bij...
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:10:22 #213
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17460541
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:02 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Haha ja, dat waren nog es de tijden.
ohw ja, daar was jij ook heen
Later pater,
pi_17463283
sweeeeeet ik was al geweest dat ze de vorige keer speelden, notabene op mn verjaardag, maar ok

Ik kom zeker! Ben al sinds een jaar of 5 helemaal gek van Bad Religion, heb nu alle cd's (op cd of op tape), zowel legaal als illegaal (im ashamed! maar ik moest wel )...... Kreeg ooit "stranger than fiction" van een vriend mee en was gelijk helemaal verknocht, voor Automatic Man vond ik een erg cool nummertje en het eerste nummer op de cd, ben alleen de naam kwijt, begint met "father, mother, look at you, little monster! Im hero, im zero....." etc etc etc......

Vind vooral "tested" een erg goed album, lekker veel nummers, alles live en de beschrijving hoe het is opgenomen is gewoon top! Niks overdubbed, niks hypermoderne opnametechnolgie, gewoon real-style een 8 tape dek kopen, kassetes erin, microfonen alles op laten nemen en spelen maar! Daardoor hoor je de foutjes ook nog, helaas is niet elk nummer sterk qua gitaarspel. De "nieuwe" drummer is wel weer geweldig, mag wat variatie in, maar vind hem verder erg regelmatig.

Als iedereen nou eens naar pukkelpop.be gaat en daar de enquete invult (je mag 5 bands invullen), dan komen ze heel misschien wel!
pi_17476969
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:10 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

ohw ja, daar was jij ook heen
Eikel, was je alweer vergeten he? Quit using drugs boy, you're getting old fast.
pi_17477002
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:46 schreef pAin het volgende:

Kreeg ooit "stranger than fiction" van een vriend mee en was gelijk helemaal verknocht, voor Automatic Man vond ik een erg cool nummertje en het eerste nummer op de cd, ben alleen de naam kwijt, begint met "father, mother, look at you, little monster! Im hero, im zero....." etc etc etc......

Als iedereen nou eens naar pukkelpop.be gaat en daar de enquete invult (je mag 5 bands invullen), dan komen ze heel misschien wel!
Incomplete heet dat nummer. Had ooit eens een live versie ervan, ergggg goed.

En hadden ze tijdens PP al niet wat anders...?
pi_17478439
Jaaaaa, zo hete dat nummer, ik ben alleen de tape kwijt.... *start kazaa maar weer eens op

Heb net gekeken, ze hebben rond die tijd een tour door US en Canada ..... Naja, dan maar in 013 heh!
pi_17479600
Haal de cd man.

9,99 bij de FRS, dus waarschijnlijk bij de echte platenzaken nog goedkoper.
  donderdag 4 maart 2004 @ 10:43:54 #219
68176 desintbestaat
= Ben ik Dat? =
pi_17491255
Brett Gurewitz heeft met zijn zijproject Error net een alleraardigst EP-tje afgeleverd! Dat beukt je speakers uit zeg. Andere koek dan BR, maar wel yummie
  zaterdag 6 maart 2004 @ 20:28:45 #220
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17540919
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 10:34 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Eikel, was je alweer vergeten he? Quit using drugs boy, you're getting old fast.
ach ja
Maar tsjah, is het al bekend wie de support acts zijn van BR?
Later pater,
pi_17685032
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:28 schreef Punkerdude het volgende:

[..]

ach ja
Maar tsjah, is het al bekend wie de support acts zijn van BR?
Randy is de supportact voor Bad Religion in de maand mei.

Bron: Burning Heart newsletter/site.

Vind ik een goed plan, mag Randy wel.
pi_17766848
Zeker, zie ze persoonlijk liever dan Bad Religion . Ze hadden de keus om met de Bouncing Souls door Amerika te touren of met Bad Religion door Europa... Gelukkig hebben ze de goede keus gemaakt
pi_17766863
Komt er trouwens nog een support act bij??? Zou wel cool zijn....
pi_17767452
Randy is wel een grappig band, geen slecht voorprogramma opzich
That's The Way Things Go
pi_17773837
quote:
Info from Epitaph about new album - 17 March 2004
This could be found in the Epitpah newsletter.

"We now have the album art up for "The Empire Strikes First", which will be out on June 8th! I have heard this entire album and to say that it is a "classic" would be an understatement in my opinion! This thing picks up right where "The Process Of Belief" left off, but pushes the envelope even harder and farther than the last record did. Take it from me: You are all in for an incredible record!"

Track list for the new album! - 17 March 2004
Here is the Tracklist for The Empire Strikes First:

1. Overture
2. Sinister Rouge
3. Social Suicide
4. Atheist Peace
5. All There Is
6. Los Angeles Is Burning
7. Let Them Eat War
8. God’s Love
9. To Another Abyss
10. The Quickening
11. The Empire Strikes First
12. Beyond Electric Dreams
13. Boot Stamping On A Human Face Forever
14. Live Again – The Fall Of Man

Titel zijn weer vanouds. Net als die Webmonkey die weer vanouds enthousiast is... maarja. hij werkt er dan ook.

Lijkt me weer een goed album worden, in de stijl van Process of Belief.
  donderdag 18 maart 2004 @ 14:42:14 #226
87975 Da_DvD
Raar maar waar!
pi_17800877
Oeps, had dit topic gemist en al een ander geopend over dit nieuwe album..

Maarre... de titel's lijken me dus VET. Kan niet wachten totdat ik ze kan downen (en in juni natuurlijk kopen bij de FRS)
"One Cannot leave footprints in the sand of time, while sitting down! Walk with the Brotherhood, and make your mark in history."
  donderdag 18 maart 2004 @ 15:16:59 #227
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_17801644
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 01:58 schreef Punkerdude het volgende:

013 heb je tenminste de ruimte als het uitverkocht is. En het ligt natuurlijk in het hart van Brabant, wat dus keimooi is.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_17802129
Tis alleen nog iets verder vanaf mijn huis maar ach ik hou wel van reizen.
pi_17804113
de titels zijn idd veelbelovend
That's The Way Things Go
pi_17804606
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:42 schreef Da_DvD het volgende:
(en in juni natuurlijk kopen bij de FRS)
Wat is daar nou weer logisch aan. Lijkt me logischer om het juist niet bij de FRS te kopen. Al was het maar omdat het album waarschijnlijk in andere winkels goedkoper zal zijn.
pi_17805342
Hahah, weet wel zeker.

Hoewel je BR cds nu ook voor 8,99 enzo kan vinden, ook bij de FRS... dus het maakt niet zo heel veel uit..... Rancid cd daarentegen wel 20,99......
  zondag 21 maart 2004 @ 22:08:37 #232
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_17875678
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:25 schreef Kiff het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer logisch aan. Lijkt me logischer om het juist niet bij de FRS te kopen. Al was het maar omdat het album waarschijnlijk in andere winkels goedkoper zal zijn.
Boycotten die FRS! Klote winkel. Als je GOEDKOOP en GOEDE BR cd's wilt kopen, ga dan eens op marktplaats of e-bay kijken. Met name die duitsers hebben er genoeg te koop, meeste voor slechts een eurotje of 4.
Nog twee maanden
  zondag 21 maart 2004 @ 22:18:18 #233
87975 Da_DvD
Raar maar waar!
pi_17875950
Ik hoop dat ze al eerder een of twee mp3'tjes vrijgeven.. zoals bij tPoB.
"One Cannot leave footprints in the sand of time, while sitting down! Walk with the Brotherhood, and make your mark in history."
pi_17876115
maar marktplaats is niet altijd zo veilig hoor. bovendien zit je nog met verzendkosten
That's The Way Things Go
pi_17876187
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:18 schreef Da_DvD het volgende:
Ik hoop dat ze al eerder een of twee mp3'tjes vrijgeven.. zoals bij tPoB.
Reken daar maar op. Misschien dat ze het ook wel paar weken van te voren streamen, in z'n geheel.

tPoB was al wel 3 maand van te voren te downloaden.... De CD is volgens mij dan ook al bijna af..
  maandag 22 maart 2004 @ 15:34:03 #236
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17889128
Denk dat de cd al wel af is. Hoop hem in april ofzo ergens te 'krijgen'

Op Epitaph staan trouwens mp3'tjes van de geremasterde cds. Moet zeggen, dat het best well anders klinkt...
pi_17890990
Ik vind het echt niet leuk dat ik niet naar het concert kan, omdat het in me examenperiode is Wil iemand die gaat ff vragen of ze snel nog een keer willen komen?
pi_17894444
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:34 schreef againstthegrain het volgende:
Denk dat de cd al wel af is. Hoop hem in april ofzo ergens te 'krijgen'

Op Epitaph staan trouwens mp3'tjes van de geremasterde cds. Moet zeggen, dat het best well anders klinkt...
Veel voller en harder he.
pi_17902641
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat ik niet naar het concert kan, omdat het in me examenperiode is Wil iemand die gaat ff vragen of ze snel nog een keer willen komen?
ik heb ook exames, maar voor mij beginnen ze maandag pas dus dan heb ik genoeg tijd om naar Bad Religion te gaan
That's The Way Things Go
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:34:55 #240
87975 Da_DvD
Raar maar waar!
pi_17941779
Op The Bad Religion Page zijn 3 (van de radio opgenomen) tracks van het nieuwe album te downloaden:

The weten:

Sinister Rouge:
LA is Burning:
Let them eat War:

Linkjes weggehaald, zie www.thebrpage.net

Heb ze nog niet geluisterd...

[ Bericht 49% gewijzigd door Da_DvD op 25-03-2004 12:13:25 (linkjes weggehaald) ]
pi_17942446
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 17:34 schreef Da_DvD het volgende:
Op The Bad Religion Page zijn 3 (van de radio opgenomen) tracks van het nieuwe album te downloaden:

The weten:

Sinister Rouge: http://www.thebrpage.net/(...)n_Sinister-Rouge.mp3
LA is Burning: http://www.thebrpage.net/(...)geles_Is_Burning.mp3
Let them eat War: http://www.thebrpage.net/(...)Let_Them_Eat_War.mp3

Heb ze nog niet geluisterd...
Zie jouw eigen BR topic dude.
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:22:48 #242
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17942669
Haal die directe linkjes anders even weg joh. Denk dat die gozer niet zoveel dataverkeer kan gebruiken
pi_17968492
ik heb trouwens ook sinds vorige week Against The Grain....:)

die website is trouwens weg.....door dreigementen van Epitaph

de nummers zijn wel leuk...
pi_17968825
Mwoah echt dreigen was het niet... Ik denk dat Epitaph over een niet al te lange tijd de zelfde mp3s upt, maar dan in goede kwaliteit. Niks aan de hand dus.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:20:34 #245
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_17978663
Ach ja, als je toestemming geeft om nummers op de radio te laten draaien, dan kun je verwachten dat ze op internet opduiken
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:31:42 #246
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_18080142
Randy speelt in het voorprogramma...nooit van gehoord, kunnen die een leuk deuntje spelen?
[afbeelding]
  woensdag 31 maart 2004 @ 12:50:04 #247
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18081670
Nee, ik heb ze in het voorprogramma van NOFX gezien, niks aan.
pi_18081785
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 12:50 schreef Ixnay het volgende:
Nee, ik heb ze in het voorprogramma van NOFX gezien, niks aan.
Jawel man! Goede band!!! Serieus.

Dat het niet jouw ding is... ok. Maar ik vind ze dus wel vet.
pi_18084683
ze zijn wel aardig hoor
That's The Way Things Go
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:38:34 #250
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18089084
Ja, ze kwamen na Frenzal Rhomb, en die waren een stuk actiever, en gaven een betere show, daar kan het aan liggen.
pi_18089917
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 18:38 schreef Ixnay het volgende:
Ja, ze kwamen na Frenzal Rhomb, en die waren een stuk actiever, en gaven een betere show, daar kan het aan liggen.
Haha ja, dat zou wel kunnen.

FR live is wel een happening, hoewel het qua muziek eik nie veel soeps is.
  maandag 5 april 2004 @ 12:28:55 #252
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_18189830
He luitjes,
Ik heb wat nummertjes van de Empire strikes first op Kazaa gevonden! Ben ze nu aan het downloaden, kan nie wachten, kan nie wachten. Overigens ga ik de cd ook kopen hoorrrr, maar dan ken ik de nummers al als ze in Tilburg staan!
  maandag 5 april 2004 @ 12:33:30 #253
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_18189907
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Evennaar het volgende:
Randy speelt in het voorprogramma...nooit van gehoord, kunnen die een leuk deuntje spelen?
[afbeelding]
Ik ken alleen 'unity train' en die is echt wel zoooooooooooooo ontiegelijk klote, staat op cheap shots 4 of 5 van Burning heart
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  maandag 5 april 2004 @ 12:39:43 #254
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_18190032
quote:
Op maandag 5 april 2004 12:28 schreef Evennaar het volgende:
He luitjes,
Ik heb wat nummertjes van de Empire strikes first op Kazaa gevonden! Ben ze nu aan het downloaden, kan nie wachten, kan nie wachten. Overigens ga ik de cd ook kopen hoorrrr, maar dan ken ik de nummers al als ze in Tilburg staan!
[afbeelding]
Fuck, fuck, fuckerdefuck, tering he, heb net sinister rouge geluistert...klere tieten, SNEL! Sommige stukken zijn haast metal! Klinkt behoorlijk vet, en zeker anders als ze ooit gespeeld hebben.
pi_18190662
Ik heb de cd al sinds zaterdag. Zie het andere BR topic...

Randy is overigens erg leuk, je moet niet alleen afgaan op 1 nummer headfirsttohell-dude...
  maandag 5 april 2004 @ 14:24:04 #256
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_18192444
* Rahl heeft geremasterde Against the grain besteld op bol.com
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_18194901
Randy als voorprogramma? Lekker. Die gasten swingen enorm. Ik kan niet wachten.
pi_18196093
zit er nou echt veel verschil tussen de nieuwe en oude versies van die cd's?
That's The Way Things Go
  maandag 5 april 2004 @ 16:48:56 #259
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_18196303
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:24 schreef Rahl het volgende:
/Rahl heeft geremasterde Against the grain besteld op bol.com
Hoe wou je me hebben?? Met een lintje er omheen?

En Nitro_YE: Ja.
pi_18197527
als ik bv Against The Grain zou willen hebben kan ik beter de geremasterde versie kopen dus
That's The Way Things Go
pi_18199520
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef againstthegrain het volgende:

[..]

Jij hoer, jij verkoopt jezelf ook al op internet?

pi_18200091
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Evennaar het volgende:
Randy heerst en kan vele fijne deuntjes spelen.
  dinsdag 6 april 2004 @ 08:20:46 #263
51794 Rahl
pi_18212107
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef againstthegrain het volgende:

[..]

Lintje will do
last.fm
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 april 2004 @ 12:55:25 #264
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_18243903
waarom heet die geremasterde How Could Hell Be Any Worse niet gewoon 80-85? Alle 28 tracks daarvan staan er namelijk op.
pi_18245559
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:55 schreef Tokus het volgende:
waarom heet die geremasterde How Could Hell Be Any Worse niet gewoon 80-85? Alle 28 tracks daarvan staan er namelijk op.
quote:
This digitally re-mastered version of "How Could Hell Be Any Worse?" is taking place of the ඘-85" album which is now out of print. It contains the exact same track listing as "80-85" and now has the packaging it should have had in the first place...

With this album a fuse was lit, leading to an explosion that spawned a new religion: Bad Religion. This, their second record and first LP is nothing short of genius. Shattered-glass guitar riffs, fast, furious drums, and a 16 year old Greg Graffin's voice for the ages. The coalescence of lyrical intellect and savage music make for a sound seldom (if ever) heard before. The impact of this record still resonates to this day. Classic tracks like "Fuck Armageddon...This Is Hell," "American Dream," and "The Voice Of God Is Government" are as crucial and socially lucid as the day they were created in a southern California garage. When the greatest punk records of all-time are discussed, How Could Hell Be Any Worse is sure to be mentioned
80-85 was gewoon geen goeie benaming voor deze cd.
pi_18255850
quote:
Op woensdag 7 april 2004 14:02 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

[..]

80-85 was gewoon geen goeie benaming voor deze cd.
Al was het maar omdat er geen enkele track van into the unknown op staat
pi_18257108
Into the Unknown vind ik wel lache trouwens.
pi_18257511
hij doet gewoon zijn naam eer aan, niemand weet waar hij is gebleven
That's The Way Things Go
  maandag 12 april 2004 @ 18:39:07 #269
51794 Rahl
pi_18373180
Waarom staat Shattered Faith eigenlijk niet op tPoB?
last.fm
pi_18373603
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Rahl het volgende:
Goeie vraag, is namelijk wel geweldig nummer.

De Japanse uitgave heeft hem wel...
  dinsdag 13 april 2004 @ 21:45:19 #271
51794 Rahl
pi_18403098
Anyone?
last.fm
pi_18410602
nog een vraagje, op het album The Grey Race staat er bij mij een duitse versie van Punk Rock Song op als een soort bonus nummer. Kan iemand hier uitleg over geven?
That's The Way Things Go
  woensdag 14 april 2004 @ 12:42:26 #273
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_18413877
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Rahl het volgende:
Zogenaamde Outtake. Ze vonden hem dus niet goed genoeg voor TPOB. Meeste bandleden vinden het nummer ook niet okee omdat het te veel op The Kids Aren't Allright zou lijken...

NITRO_YE: De Duitstalige versie staat op de single van Punkrocksong. De Duitse (of sommige Europese??) versie van The Gray Race had dit nummer als bonustrack. Toevallig via de Large besteld ofzo??
pi_18415050
quote:
Op woensdag 14 april 2004 12:42 schreef againstthegrain het volgende:
NITRO_YE: De Duitstalige versie staat op de single van Punkrocksong. De Duitse (of sommige Europese??) versie van The Gray Race had dit nummer als bonustrack. Toevallig via de Large besteld ofzo??
ik heb hem gewoon in de winkel gekocht. Ik geloof dat het ergens in Eindhoven was bij The Music Store. Voor ¤ 11.99 en ik kocht daar ook nog de cd 80-85 voor ¤ 9.99
That's The Way Things Go
pi_18417114
Mensen die 80-85 nog niet hebben.... ik heb hem laatst gekocht voor 10 euro bij Plato in Leiden en zag hem ook recentelijk voor die prijs bij Boudisque in Amsterdam en Kroeze in Nijmegen. Kopen die schijf.... of de re-release van How Could Hell Be Any Worse? natuurlijk! (die is immers hetzelfde, maar dan geremasterd)
  woensdag 14 april 2004 @ 16:58:41 #276
51794 Rahl
pi_18419814
Ik heb vandaag toevallig de re-releases van How Could Hell Be Any Worse en Against The Grain binnengekregen
last.fm
pi_18421072
Ik had net 80-85 gekocht en toen kwam ik erachter dat er een re-release zou komen.
That's The Way Things Go
pi_18422647
Punk rock song (German) was gewoon een geintje... Greg had wat Duits van z'n tourmanager geleerd geloof ik.

En das balen Nitro_YE... naja. 80-85 is out of print zullen we maar zegge.
  woensdag 14 april 2004 @ 20:30:49 #279
51794 Rahl
pi_18425274
quote:
Op woensdag 14 april 2004 19:00 schreef =HellFire= het volgende:
Punk rock song (German) was gewoon een geintje... Greg had wat Duits van z'n tourmanager geleerd geloof ik.
de duitse is zeker heel erg leuk, al blijft de engelse heerschen

[ Bericht 0% gewijzigd door Rahl op 14-04-2004 20:50:04 ]
last.fm
  donderdag 15 april 2004 @ 16:57:55 #280
67401 Evennaar
Where's the Glue?!
pi_18446416
quote:
Op woensdag 14 april 2004 16:58 schreef Rahl het volgende:
Ik heb vandaag toevallig de re-releases van How Could Hell Be Any Worse en Against The Grain binnengekregen
Is wel beter, of niet?
pi_18446627
damn wat blijft www.bad-religion.net toch een vette site.... al die covers, videos, etc. supercool.
  donderdag 15 april 2004 @ 17:12:42 #282
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_18446839
Je kunt er zelfs bootlegs uitwisselen... met mij!

pi_18447089
Hahhaha, way to go.

Die Generator - Punch Drunk Songs cd... geweldig.
pi_18447119
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:05 schreef =HellFire= het volgende:
damn wat blijft www.bad-religion.net toch een vette site.... al die covers, videos, etc. supercool.
jammer, hij is niet in het duits
That's The Way Things Go
pi_18447174
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:23 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

jammer, hij is niet in het duits
Que?

Wel in het Spaans/Portugees.
  donderdag 15 april 2004 @ 17:33:15 #286
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_18447348
Waarom staat 21st Century Digital Boy zowel op Against The Grain als Stranger Than Fiction?
  donderdag 15 april 2004 @ 21:31:37 #287
87975 Da_DvD
Raar maar waar!
pi_18453015
Ze hebben hem simpelweg nog een keer opgenomen met de sound van Stranger than Fiction. Maarja die van AtG klinkt vele malen beter..
  donderdag 15 april 2004 @ 23:32:31 #288
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_18456403
Eén van mijn minder favoriete nummers eigenlijk...
  vrijdag 16 april 2004 @ 07:44:04 #289
51794 Rahl
pi_18461073
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef Evennaar het volgende:

[..]

Is wel beter, of niet?
Zeker weten!!

21st Century Digital Boy vind k zeker niet 1 van de mindere nummers, maar ik moet erbij zeggen dat ik nog niet de kans heb gehad goed te luisteren.
last.fm
pi_18464295
quote:
Op donderdag 15 april 2004 21:31 schreef Da_DvD het volgende:
Ze hebben hem simpelweg nog een keer opgenomen met de sound van Stranger than Fiction. Maarja die van AtG klinkt vele malen beter..
Klopt. Iets meer scratchy Greg voice.

Vind hem altijd wel aanstekelijk, dat nummer.
pi_18471268
quote:
Op donderdag 15 april 2004 23:32 schreef againstthegrain het volgende:
Eén van mijn minder favoriete nummers eigenlijk...
vind ik ook, een van de nummers die mij snel gaan vervelen, geef mij maar Get Off
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_18477508
In navolging van Ixnay: iemand enig idee waarom er geen enkel nummer van 'recipe for hate' op een van beide verzamelalbums (all ages/ punk rock songs) staat? Terwijl dit toch een van de betere albums blijft...
  zaterdag 17 april 2004 @ 07:32:17 #293
51794 Rahl
pi_18484786
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:33 schreef FoxmanF1 het volgende:
In navolging van Ixnay: iemand enig idee waarom er geen enkel nummer van 'recipe for hate' op een van beide verzamelalbums (all ages/ punk rock songs) staat? Terwijl dit toch een van de betere albums blijft...
Ik dacht dat er in het boekje stond van wel, maar dat weet ik niet zeker, ik zal eens kijken.

EDIT:
heb gekeken en er staat inderdaad geen recipe for hate nummer op

[ Bericht 8% gewijzigd door Rahl op 18-04-2004 18:21:17 ]
last.fm
  maandag 19 april 2004 @ 20:49:26 #294
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_18545457
Sjees, wat is Enemy Strikes First een bruut album zeg!!
  dinsdag 20 april 2004 @ 07:22:06 #295
51794 Rahl
pi_18553758
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Nozzman het volgende:
Sjees, wat is Empire Strikes First een bruut album zeg!!
last.fm
pi_18555572
Ach the empire is toch ook de enemy in dit geval voor velen...
  dinsdag 20 april 2004 @ 11:13:50 #297
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_18556226
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef Ixnay het volgende:
Waarom staat 21st Century Digital Boy zowel op Against The Grain als Stranger Than Fiction?
Stond in de bedingingen van het contract toen ze naar major Sony verhuisden. Ze vonden het een potentiele 'hit'
Nou doe je het weer!
pi_18556286
STF heeft dan ook t meest verkocht...
pi_18587449
Hebben jullie de obscure clip die nu te downen is op bad-religion.net al gecheckt?
pi_18588332
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:45 schreef Kiff het volgende:
Hebben jullie de obscure clip die nu te downen is op bad-religion.net al gecheckt?
Dream of Unity? Jah. Kende t nummer wel, staat op Tested en op die verzamelcd Punk Rock Songs geloof ik.

Aparte clip.
pi_18591563
hmm ik heb hem net gekeken en hij is nogal heel erg vaag...dat die ooit op MTV is geweest
That's The Way Things Go
pi_18956622
is er al iets van een verwachte playlist voor 18 mei?
That's The Way Things Go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')