abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15237367
Zolang als ik me kan herinderen, zie en voel ik meer dan de "gewone" mensen.

Toen ik een jaar of 6 was kwamen mijn moeder erachter dat er iets "niet" goed was met mij. Ik was altijd aan het praten op mijn kamer en wist bepaalde dingen die mijn moeder aan het denken zette. Al gauw wist ze wat er aande hand was. Ik was helderziend en heldervoelend. Via een begeleider heb ik met deze gave om weten te gaan. Het is iets heel mooi's maar kan ook beangstigend zijn. Ik heb gelukkig hele goede begeleiding gehad, waardoor ik nu goed met mijn gave om kan gaan. Het is heel moeilijk om uit te leggen, aan mensen die zich er niks bij voor kunnen stellen, hoe het is om helderziend/heldervoelend te zijn. Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...

alleen serieuze reactie's.......

zondag 7 december 2003 @ 23:43:37 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_15237457
wat zie je dan, echt beelden die gaan gebeuren?
pi_15237473
Interessant
pi_15237487
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:44 schreef Fretti het volgende:
Interessant
Ja, dat vind ik ook!
123
  zondag 7 december 2003 @ 23:44:56 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15237492
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja verduidelijk even wat er speciaal aan je is... Concrete voorbeelden ofzo.
  zondag 7 december 2003 @ 23:45:50 #6
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_15237515
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:40 schreef kwebbeltjuh het volgende:
Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 7 december 2003 @ 23:46:35 #7
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15237541
quote:

Toen ik een jaar of 6 was kwamen mijn moeder erachter dat er iets "niet" goed was met mij. Ik was altijd aan het praten op mijn kamer en wist bepaalde dingen die mijn moeder aan het denken zette. Al gauw wist ze wat er aande hand was. Ik was helderziend en heldervoelend. Via een begeleider heb ik met deze gave om weten te gaan. Het is iets heel mooi's maar kan ook beangstigend zijn. Ik heb gelukkig hele goede begeleiding gehad, waardoor ik nu goed met mijn gave om kan gaan. Het is heel moeilijk om uit te leggen, aan mensen die zich er niks bij voor kunnen stellen, hoe het is om helderziend/heldervoelend te zijn. Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...

Als je echt helderziend bent, hebben ze in de VS nog een of andere weddenschap lopen waar je, als je het bewijst, een miljoen dollar mee kunt verdienen.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_15237554
Als jij helderziend/voelend bent, waarom moet je dan vragen of er anderen zijn

Serieus: Ja, er zijn er zat. Veel mensen onderkennen het alleen niet. Een déja vu is in feite niets anders, maar komt doorgaans niet overdreven vaak voor. Toch heeft iedereen wel eens een déja vu (gehad).
Voornamelijk kinderen zijn op dit gebied erg gevoelig. Ik heb 3 kinderen waarvan er twee voor bepaalde zaken erg gevoelig zijn.

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15237557
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja dat kan inderdaad gebeuren, ook met mensen die overleden zijn kan ik praten.. Helderziend is iets dat heel ruim is.....
  zondag 7 december 2003 @ 23:46:59 #10
71114 scumback
Sex and Drugs And Rock and Rol
pi_15237558
Dit wordt weer een topic met een hoop onzin gelul.....
Ik geloof er in iedergeval geen moer van.
Anders laat mij dan maar eens zien hoe helderziend je bent....
Moraal = sociaal instinct + intelligentie + gewoonte
  zondag 7 december 2003 @ 23:47:03 #11
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15237560
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:45 schreef Furby het volgende:

[..]

Shit, zo scherp. Slecht dat het me niet opviel.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zondag 7 december 2003 @ 23:48:27 #12
71114 scumback
pi_15237614
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef scumback het volgende:

Offtopic.... slik jij paddo's?

pi_15237655
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef scumback het volgende:
Da's het probleem met helderzienden. Ze kunnen iedereen vertellen dat ze helderziend zijn, maar heldere voorbeelden hebben ze nog nooit meegemaakt.
En helder overbrengen kunnen ze het al helemaal niet.
123
pi_15237816
quote:

Het is juist iets goeds, ikzelf ben een paranormaal dokter, dit betekent het genezen van mensen met geestelijke energie. En ook ben ik helderziend en heldervoelend. Mocht je nog met met willen praten hierover kun je me altijd op msn toevoegen. Zodra je online bent zal ik mijn adres posten, zodat ik hem daarna weer kan weghalen vanwege mensen die mij toe zullen gaan voegen.
pi_15237842
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:55 schreef phantium het volgende:

[..]

Het is juist iets goeds, ikzelf ben een paranormaal dokter, dit betekent het genezen van mensen met geestelijke energie. En ook ben ik helderziend en heldervoelend. Mocht je nog met met willen praten hierover kun je me altijd op msn toevoegen. Zodra je online bent zal ik mijn adres posten, zodat ik hem daarna weer kan weghalen vanwege mensen die mij toe zullen gaan voegen.

Mooi
pi_15237853
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef K3 het volgende:

[..]

Da's het probleem met helderzienden. Ze kunnen iedereen vertellen dat ze helderziend zijn, maar heldere voorbeelden hebben ze nog nooit meegemaakt.

Dat zeg jij nu, maar ik heb genoeg "Heldere voorbeelden" maar het punt is dat de meeste mensen hier niet serieus genoeg zijn om dat soort dingen te geloven.
pi_15237879
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:56 schreef phantium het volgende:

[..]

Dat zeg jij nu, maar ik heb genoeg "Heldere voorbeelden" maar het punt is dat de meeste mensen hier niet serieus genoeg zijn om dat soort dingen te geloven.

Ik sta er open voor hoor, maar de meesten die roepen dat ze helderziend zijn hebben of last van aandachttekort of doen iets teveel aan wishful thinking.
123
pi_15237914
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:57 schreef K3 het volgende:

[..]

Ik sta er open voor hoor, maar de meesten die roepen dat ze helderziend zijn hebben of last van aandachttekort of doen iets teveel aan wishful thinking.

Ik denk dat je meer bedoelt dat de meeste denken dat er niemand om hun heen paranormale gaven heeft en daarom zich juist alleen voelen.
pi_15237917

ja hiero...
alleen gekke is ik had het niet eens door dat en wat paranormaal zijn nu precies was?
Ik zie ze niet maar ervaar wel de aanwezigheid van etc..
Daarbij...
de leukerd hierboven die zei...nou zeg dan eens iets..
Nou als jij je foto hier neer zet zal ik zien hoe en wat er doorkomt..
want para zijn wil niet zeggen dat je alles weet en ziet etc..

net zo goed als dat jij op je werk of op school ook niet alles kunt weten
toch?

zucht
  maandag 8 december 2003 @ 00:01:35 #20
71114 scumback
pi_15237991
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef K3 het volgende:

[..]

pi_15238019
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:58 schreef AngelWings het volgende:
Nou als jij je foto hier neer zet zal ik zien hoe en wat er doorkomt..
want para zijn wil niet zeggen dat je alles weet en ziet etc..

net zo goed als dat jij op je werk of op school ook niet alles kunt weten
toch?

Als ik een foto had dan had ik die gerust hier neergezet,
maar ik ga veel met paranormalen om en wij hebben dus geen foto nodig om elkaar te zien. Daarvoor bestaat er "remote-viewing" waarbij je elkaar kunt zien, nee het is geen webcam.
Als ik iets wil weten of er iets is wat ik moet weten dan zal ik dat ook echt wel binnenkrijgen.
  maandag 8 december 2003 @ 00:03:45 #22
71114 scumback
pi_15238046
quote:

[..]

Het is juist iets goeds, ikzelf ben een paranormaal dokter,

Suggestieve bullshit......
pi_15238062
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:03 schreef scumback het volgende:

[..]

Suggestieve bullshit......

Als je niets nuttigs te vertellen heb, ga dan weg.
pi_15238151
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:02 schreef phantium het volgende:

[..]

Als ik een foto had dan had ik die gerust hier neergezet,
maar ik ga veel met paranormalen om en wij hebben dus geen foto nodig om elkaar te zien. Daarvoor bestaat er "remote-viewing" waarbij je elkaar kunt zien, nee het is geen webcam.
Als ik iets wil weten of er iets is wat ik moet weten dan zal ik dat ook echt wel binnenkrijgen.

Sja jij misschien wel op die manier maar niet iedereen..
alsnog...mensen moet er ook mee leren omgaan..
etc..

Soms komt zoiets wel spontaan bij mij en soms ook niet..
dan mot je ff intunen zeg maar..

zucht
pi_15238180
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:08 schreef AngelWings het volgende:

[..]

Sja jij misschien wel op die manier maar niet iedereen..
alsnog...mensen moet er ook mee leren omgaan..
etc..

Soms komt zoiets wel spontaan bij mij en soms ook niet..
dan mot je ff intunen zeg maar..

Daar heb je gelijk in ja, de meeste mensen weten niet eens dat ze paranormale gaven hebben.
pi_15238271
quote:

[..]

ben nu online...
pi_15238356
Geen id, weet alleen dat ik gevoelig ben voor sferen enzo.
Voor de rest heb ik dat altijd al gehad, dus zou niet weten hoe je je anders moet voelen.
Volgens mij ben ik wat gevoeliger misschien, maar of dat paranormaal is..denk het niet.

Daarbij reageer ik juist vanuit mijn nuchterheid in combi soms met mijn gevoel over iets. Dus het grappige is dat mensen dan denken:'he hoe wist je dat of he dat had je goed door'. Terwijl het waarschijnlijk bij mij gewoon een kwestie is van nuchter denken, luisteren (interesse) en het automatisch observeren van dingen/mensen. Naja en daarbij mijn gevoeligheid, voortkomend uit een soort rechtvaardigheidsgevoel, altijd waarheid willen weten en dan voel je eerder of mensen het goed met je voor hebben of niet of dat mensen iets achterhouden of bijv. in hun innerlijk zich anders voelen dan hoe ze zich gedragen. Hm nou ratel ik weer door..

pi_15238397
Ik herken erg veel in dit verhaal, alleen denk ik dat het bij jou sterker aanwezig is.

Ik was ook altijd aan het praten in m'n eentje met "anderen". Ik noemde ook (buitenlandse) namen die een kind van die leeftijd niet kan verzinnen etc.

Ik heb altijd heel sterk dingen aangevoeld, bijvoorbeeld als er iets ergs gaat gebeuren etc.

Ik heb bijna dagelijks dat ik zeg maar een soort "raad" krijg. Bijvoorbeeld dat ik boven op zolder mijn sleutels zie liggen en dan "hoor" dat ik ze mee moet nemen naar beneden terwijl ik helemaal niet meer wegga. Uiteindelijk blijk ik ze toch nodig te hebben. (Beetje alledaags voorbeeld, maar dit heb ik dus "all the time")

Dus.

pi_15238535
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:18 schreef Adune_Ringeril het volgende:

Ik heb bijna dagelijks dat ik zeg maar een soort "raad" krijg.

Ik heb naast mij 2 gidsen "staan" die mij alles vertellen.. Het is niet zo dat ik die 24 uur per dag hoor... ik moet me er wel voor openstellen.. maar dat moet je leren... als je dat niet kan dan komen ze op de meest vervelend momenten... maar als je er mee om kan gaan, dan kan je je er voor afsluiten...
pi_15239081
Ben je nogsteeds online?
pi_15239099
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:23 schreef kwebbeltjuh het volgende:
Ik heb naast mij 2 gidsen "staan" die mij alles vertellen.. Het is niet zo dat ik die 24 uur per dag hoor... ik moet me er wel voor openstellen.. maar dat moet je leren... als je dat niet kan dan komen ze op de meest vervelend momenten... maar als je er mee om kan gaan, dan kan je je er voor afsluiten...
Hoor je ze alleen of zie je of voel je ze ook en wat doen ze dan?
Vind het wel interessant om er meer van te weten.
  maandag 8 december 2003 @ 00:53:44 #32
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_15239132
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:23 schreef kwebbeltjuh het volgende:

[..]

bedoel je daarmee overleden familieleden, die over je waken zegmaar? ja ik weet niet hoor, maar ik hoor die dingen weleens.
pi_15239711
quote:
dit betekent het genezen van mensen met geestelijke energie.
Wat houdt dat eigenlijk precies in het genezen van geestelijke energie?
Het staat er alsof niet iedereen geestelijke energie heeft, is dat zo?
En wat is dat dan precies?
word altijd een nieuwsgierig aagje als ik het allemaal lees
pi_15239794
quote:
Op maandag 8 december 2003 01:51 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wat houdt dat eigenlijk precies in het genezen van geestelijke energie?
Het staat er alsof niet iedereen geestelijke energie heeft, is dat zo?
En wat is dat dan precies?
word altijd een nieuwsgierig aagje als ik het allemaal lees

Nouja, het is niet echt geestelijke energie, er is gewoon 1 energie waarmee je alles doet. Er is wel geestelijke kracht, die ervoor gebruikt wordt. De meeste mensen noemen het geestelijke energie omdat dit zo en zo een makkelijkere benaming is. Iedereen heeft geestelijke kracht, iedereen heeft gidsen. Minimaal 2, er zijn ook zat mensen die er meer dan 2 hebben. Ik zelf heb er 4.
pi_15239844
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:02 schreef phantium het volgende:
Nouja, het is niet echt geestelijke energie, er is gewoon 1 energie waarmee je alles doet. Er is wel geestelijke kracht, die ervoor gebruikt wordt. De meeste mensen noemen het geestelijke energie omdat dit zo en zo een makkelijkere benaming is. Iedereen heeft geestelijke kracht, iedereen heeft gidsen. Minimaal 2, er zijn ook zat mensen die er meer dan 2 hebben. Ik zelf heb er 4.
Ow ok thanx.

Hoe kan je erachter komen wie of wat je gidsen zijn eigenlijk?
En hoe zien jullie ze? Als gedaantes of kunnen ze ook andere vormen aannemen?

pi_15239853
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:10 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ow ok thanx.

Hoe kan je erachter komen wie of wat je gidsen zijn eigenlijk?
En hoe zien jullie ze? Als gedaantes of kunnen ze ook andere vormen aannemen?

Je ziet diegene zoals ze zijn geweest in het normale leven, alleen veel mooier. Nee ze kunnen geen vormen aannemen, ik weet wie of wat mijn gidsen zijn omdat ik dat kan zien en ze vertellen het me ook. Een andere paranormaal iemand kan ook eventueel voor je kijken wie of wat diegene is.
pi_15239905
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:13 schreef phantium het volgende:
Je ziet diegene zoals ze zijn geweest in het normale leven, alleen veel mooier. Nee ze kunnen geen vormen aannemen, ik weet wie of wat mijn gidsen zijn omdat ik dat kan zien en ze vertellen het me ook. Een andere paranormaal iemand kan ook eventueel voor je kijken wie of wat diegene is.
Ow nou dan zie ik mijn gidsen iig niet
Zie wel vormen enzo af en toe, maar dat zijn dan niet mijn gidsen iig.

Vertellen ze dan ook zo expliciet dat ze je gidsen zijn?

Wat betreft dat een ander paranormaal iemand kan zien wie of wat je gids is, vind ik mooi, maar ik kijk daar wat sceptisch tegen aan. Ligt ook aan degene wie ik voor me heb of ik voel of diegene betrouwbaar daarin is en overkomt. Ik bedoel iedereen kan wel zeggen: 'je oma staat naast je' etc. Maarja zoals ik zei dat is mijn nuchtere kant. Voelt een beetje dubbel.

pi_15239914
quote:
Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...
Nou, voel dan
Jusqu'ici tout va bien...
pi_15239930
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:27 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ow nou dan zie ik mijn gidsen iig niet
Zie wel vormen enzo af en toe, maar dat zijn dan niet mijn gidsen iig.

Vertellen ze dan ook zo expliciet dat ze je gidsen zijn?

Wat betreft dat een ander paranormaal iemand kan zien wie of wat je gids is, vind ik mooi, maar ik kijk daar wat sceptisch tegen aan. Ligt ook aan degene wie ik voor me heb of ik voel of diegene betrouwbaar daarin is en overkomt. Ik bedoel iedereen kan wel zeggen: 'je oma staat naast je' etc. Maarja zoals ik zei dat is mijn nuchtere kant. Voelt een beetje dubbel.

Je zou eventueel je gidsen kunnen zien als bolletjes of eventueele energie vorm, dit heeft opzich niets met een vorm te maken. Meer met het punt dat je niet helderziend bent en dus geen gidsen kunt zien in normale vorm. Wat betreft het vertrouwen van paranormalen, er zijn in nederland genoeg paranormalen die ingeschreven staan in een groep/stichting waarbij je kunt zien of diegene ook daadwerkelijk ECHT paranormaal is. Ik kan even niet op de naam komen. Ookal zou ik het je kunnen bewijzen dat ik echt paranormaal ben.
pi_15239993
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:34 schreef phantium het volgende:
Je zou eventueel je gidsen kunnen zien als bolletjes of eventueele energie vorm, dit heeft opzich niets met een vorm te maken. Meer met het punt dat je niet helderziend bent en dus geen gidsen kunt zien in normale vorm. Wat betreft het vertrouwen van paranormalen, er zijn in nederland genoeg paranormalen die ingeschreven staan in een groep/stichting waarbij je kunt zien of diegene ook daadwerkelijk ECHT paranormaal is. Ik kan even niet op de naam komen. Ookal zou ik het je kunnen bewijzen dat ik echt paranormaal ben.
Ow. Nee ik dacht al dat ik niet helderziend was , al heb ik wel een keer een vrouw naast mijn bed zien staan, was toen nog klein. Maja was wel wakker, maar echt zeker weten weet je het toch nooit. Tenminste ik heb geen id wie ze was, kwam me niet bekend voor, wat ze wou etc. Ze had een glimlach op haar mond en zag er idd mooi uit. Straalde rust uit en het was alsof ze naar me keek terwijl ik sliep, over mij waakte ofzo. Misschien voelde ik dat, dat iemand keek en werd ik er wakker van, toen ik haar zag, was ze dan ook weer spontaan verdwenen.

Ja je hebt BTS enzo qua stichtingen volgens mij. Hoe bedoel je: 'ook al zou ik het je kunnen bewijzen dat ik echt paranormaal ben?' Hoe wou je dat gaan doen dan? Van mij mag je het proberen hoor, via het forum dan..

pi_15239994
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:56 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja je hebt BTS enzo qua stichtingen volgens mij. Hoe bedoel je: 'ook al zou ik het je kunnen bewijzen dat ik echt paranormaal ben?' Hoe wou je dat gaan doen dan? Van mij mag je het proberen hoor, via het forum dan..

Via het forum gaat nogal lastig, via msn is echter wel mogelijk.
pi_15240001
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:57 schreef phantium het volgende:
Via het forum gaat nogal lastig, via msn is echter wel mogelijk.
Hm ok, dan neem ik de proef op de som of hoe ze dat ook zeggen.

Heb je een hotmailadres?

pi_15240002
Mijn msn is ***
  maandag 8 december 2003 @ 07:11:01 #44
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15240193
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:09 schreef phantium het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in ja, de meeste mensen weten niet eens dat ze paranormale gaven hebben.

iedereen heeft ze. . maar niemand ontwikkelt ze.
Kijk anders in Parapsychologie Deel 1
misschien ook leuk voor de TS.
pi_15250859
quote:
Op maandag 8 december 2003 03:01 schreef phantium het volgende:
Mijn msn is ***
ja????? en hij is......
  maandag 8 december 2003 @ 19:13:15 #46
71114 scumback
pi_15254603
Hallo allemaal......!

Ik zit nu al een tijdje deze topic te volgen, maar ik vind het allemaal ERRUG wazig en vaag gelul.....
Ik ben jaren lang op zoek geweest naar dit soort fenomen...
Mensen die foto's kunnen lezen, mensen die herderziend zijn, mensen die genezen, mensen die kabouters zien......

Wake up......

Voordat we dit soort onzin moeten geloven wil ik jullie eerst de artikelen van bijvoorbeeld [url:www.skepsis.nl]klik[/quote]

pi_15255070
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:13 schreef scumback het volgende:
Hallo allemaal......!

Ik zit nu al een tijdje deze topic te volgen, maar ik vind het allemaal ERRUG wazig en vaag gelul.....
Ik ben jaren lang op zoek geweest naar dit soort fenomen...
Mensen die foto's kunnen lezen, mensen die herderziend zijn, mensen die genezen, mensen die kabouters zien......

Wake up......

Voordat we dit soort onzin moeten geloven wil ik jullie eerst de artikelen van bijvoorbeeld [url:www.skepsis.nl]klik

[/quote]
tuurlijk skepsis wie anders
man die lui zijn erop uit om alles onderuit te halen...
nogal wiedus dat ze wat vinden..
euh nee helaas de loterij getallen geven ze niet door daarboven...
or whatever..
maar ze kunnen je wel zeggen dat je eens een lot zou kunnen gaan kopen...
anderzijds is het hiernamaals niet gericht op materiele zaken maar het enige dat telt in het leven en hierna is
LIEFDE
meer niet..
Liefde voor je medemens en jezelf.. en de dieren en de aarde en noem ze maar op...
en begrijpen is moeilijk als je je niet zozeer verdiept in de materie zelf..
en jazeker zijn er mensen die faken om aan centjes te komen
en er zijn ook mensen die echt begaafd zijn..maar daarvoor zou jij bv eens meer moeten lezen over dit onderwerp..
bewijzen zijn er legio..
zucht
pi_15268904

[Dit bericht is gewijzigd door kwebbeltjuh op 09-12-2003 10:42]

pi_15269051
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:13 schreef scumback het volgende:

Voordat we dit soort onzin moeten geloven wil ik jullie eerst de artikelen van bijvoorbeeld [url:www.skepsis.nl]klik

[/quote]

Mensen willen altijd maar voorbeelden, geef je ze een voorbeeld willen ze bewijs... omdat mensen nieuwsgierig zijn.. vertel je de mens dat de aarde rond is dan moet dat bewezen worden.. en het liefst 10 keer voordat ze het geloven.. vertel de mensen dat de zee oneindig is, en ze varen met een boot de zee rond, totdat het bewezen is.. dus...
... hoever moet je gaan???? Vroeger deed ik mezelf altijd maar bewijzen aan mensen die me niet geloofde... en nu?? nee ik doe het niet meer... mensen die mijn hulp nodig hebben weten dat het goed zit. Ook heb ik geen bewijzen die op papier staan of wat dan ook.. Dus zal het heel moeilijk worden om iets te kunnen bewijzen... je ontvangt informatie via je hoofd.. en alleen daar kan ik het in vast leggen...
[/quote]

[Dit bericht is gewijzigd door kwebbeltjuh op 09-12-2003 10:43]

pi_15269109
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef kwebbeltjuh het volgende:

[..]

Ja dat kan inderdaad gebeuren, ook met mensen die overleden zijn kan ik praten.. Helderziend is iets dat heel ruim is.....

Het is voor jou natuurlijk nu normaal.. en weet niet beter.
Maar nu is het zo dat ik zo nu en dan ook wat mee maak. En wat ik nu probeer is beter in contact te komen met mijn gid/gidsen. Ik hoor ze af en toe denk ik.. ik bedoel met waarschuwingen of antw, krijgen op bepaalde vragen. Alleen nu heb ik naar mijn mening nog iets te vaak zoiets van oh ja zie je wel dat wist ik al. Ik probeer beter te luisteren zeg maar.
Misschien ben ik iets te haastig nu hoor maar wil zo graag dit mooi opbouwen naar beter.
Nog tips.. ? of ga je nu zeggen.. het komt op je pad of niet.

En vind dit soort verhalen nou ja gebeurtenissen altijd interessant om te lezen.
Heb je nog iets wat je met ons wilt delen ?

pi_15269424
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:43 schreef Cygnus het volgende:

[..]

Het is voor jou natuurlijk nu normaal.. en weet niet beter.
Maar nu is het zo dat ik zo nu en dan ook wat mee maak. En wat ik nu probeer is beter in contact te komen met mijn gid/gidsen. Ik hoor ze af en toe denk ik.. ik bedoel met waarschuwingen of antw, krijgen op bepaalde vragen. Alleen nu heb ik naar mijn mening nog iets te vaak zoiets van oh ja zie je wel dat wist ik al. Ik probeer beter te luisteren zeg maar.
Misschien ben ik iets te haastig nu hoor maar wil zo graag dit mooi opbouwen naar beter.
Nog tips.. ? of ga je nu zeggen.. het komt op je pad of niet.

En vind dit soort verhalen nou ja gebeurtenissen altijd interessant om te lezen.
Heb je nog iets wat je met ons wilt delen ?

Het is belangrijk jezelf de tijd te geven om het te ontwikkelen. Zoek voor jezelf een plek op waar je jezelf goed voelt, en dat je rust geeft.. en probeer je dan open te stellen.. En luister goed na de informatie die dan binnenkomt. Zoiets zal niet gelijk gaan na de eerste keer.. het zal veel tijd in beslag nemen, maar uiteindelijk krijg je er iets moois voor terug.

als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel..

Succes !!!

pi_15270603
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:58 schreef kwebbeltjuh het volgende:

[..]

Het is belangrijk jezelf de tijd te geven om het te ontwikkelen. Zoek voor jezelf een plek op waar je jezelf goed voelt, en dat je rust geeft.. en probeer je dan open te stellen.. En luister goed na de informatie die dan binnenkomt. Zoiets zal niet gelijk gaan na de eerste keer.. het zal veel tijd in beslag nemen, maar uiteindelijk krijg je er iets moois voor terug.

als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel..

Succes !!!

Thanks !! Ergens weet ik dat ook wel. Moet het tijd geven.. moet wel zeggen als er weer iets gebeurd dat ben ik soort van EXCITING .. dat er weer iets was.. vaak is het spontaan.

Nou goed voor nu even geen vraag..
Maar thanks voor reactie !

dinsdag 9 december 2003 @ 18:18:44 #53
71114 scumback
pi_15280164
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:04 schreef phantium het volgende:

[..]

Als je niets nuttigs te vertellen heb, ga dan weg.

Zijn dat jouw tieten?
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:19:56 #54
71114 scumback
pi_15280192
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:28 schreef AngelWings het volgende:

[..]

[quote]
bewijzen zijn er legio..

Nou, kom maar eens op dan met die bewijzen blufferd....
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:22:47 #55
71114 scumback
pi_15280267
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:56 schreef phantium het volgende:

[..]

Ik ben best wel serieus maar dit is allemaal wazig spul.......
pi_15294940
tjeetje wordt niet echt op ingegaan hé. niet boeiend genoeg ...
liefde is : samen fok!ken
pi_15315021
Angelwings... mijn foto staat hier online... mag ik vragen wat je doorkrijgt. Ik stel mij dus voor als proefkonijn.

Ik wil daarna best reageren op wat je gepost hebt over me.

Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_15318300
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:22 schreef scumback het volgende:

[..]

Ik ben best wel serieus maar dit is allemaal wazig spul.......

Je bent iemand die niet in een god geloofd, niet door heeft hoe z'n ego werkt, de mensen hier niet respecteerd. En dan wil jij met al die eigenschappen een bewijs krijgen over het bestaan van het zijn
pi_15365160
quote:

[..]

Misschien ken jij me dan wel helpen?
Zo lang als ik me herinder ben ik al helderziend/voelend. Ook kan ik hier redelijk mee om gaan. alleen heb nog wel een paar vragen wellicht kan jij me er bij helpen... heb je msn???

Groetjes mussie

liefde is : samen fok!ken
pi_15365778
Jaah..........Ik heb ook al een paar keer onverlkaarbare dingen meegemaakt. Maar ik wil hier graag over praten met mensen die mij begrijpen, het zelfde hebben dus........ Kan iemand mij toevoegen op msn. Zodat ik hier over kan praten.

GR.
Anika

pi_15366227
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:48 schreef scumback het volgende:

[..]

Ben jij klaar met posten in de truth en bereid dit eens serieus te nemen...plaats hier geen antwoorden anders !

maar ontopic:

das wel interresant, ik zou wel meer willen weten over hoe je dat zou kunnen ontwikkelen.....weet je daar ook dingen over?
Je kunt het namelijk ontwikkelen tot op zekere hoogte

pi_15369631
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 20:48 schreef cyberbull het volgende:

[..]

Ben jij klaar met posten in de truth en bereid dit eens serieus te nemen...plaats hier geen antwoorden anders !

maar ontopic:

das wel interresant, ik zou wel meer willen weten over hoe je dat zou kunnen ontwikkelen.....weet je daar ook dingen over?
Je kunt het namelijk ontwikkelen tot op zekere hoogte

Het is inderdaad zo dat iedereen het in zich heeft, alleen de een ontwikkeld het wel en bij de ander niet.. Tis wel zo dat je er gevoelig voor moet zijn, en je moet er natuurlijk wel open voor staan..
En goede begeleiding hebben is ook niet overbodig.
Heb je al eens iets mee gemaakt? of overkomen?
pi_15375654
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 23:20 schreef kwebbeltjuh het volgende:

[..]

Het is inderdaad zo dat iedereen het in zich heeft, alleen de een ontwikkeld het wel en bij de ander niet.. Tis wel zo dat je er gevoelig voor moet zijn, en je moet er natuurlijk wel open voor staan..
En goede begeleiding hebben is ook niet overbodig.
Heb je al eens iets mee gemaakt? of overkomen?

In de vorm van Deja vu enzo wel, en ook tijdens behandelingen wel die ik geef, dan krijg ik wel eens wat info van me gids maar echt helderziendheid........dingen aanvoelen dus heldervoelend eerder denk ik.

ik zou het goed kunnen gebruiken in me reikipraktijk denk ik.......

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')