quote:niet alleen gezien neem ik aan.
Op zondag 7 december 2003 20:37 schreef vector200 het volgende:
ze heeft wel vaker een harde lul gezien hoor....
Ze zal het inderdaad wel vaker gezien hebben hoor.
quote:een halve minuut? zo lang
Op zondag 7 december 2003 20:38 schreef Angeles het volgende:
Ze zal zoiets vast wel vaker gezien hebben. Waarschijnlijk kijkt ze er een halve minuut naar, meer niet.
maja...maakt nix uit als je daar met een tent staat...betekend dat ie nog gezond is
quote:Lol
Op zondag 7 december 2003 20:44 schreef Rnej het volgende:
eerst 28x aftrekken en heel veel fotos van je oma bekijken voor je naar binnen gaat?
quote:? ......?
Op zondag 7 december 2003 21:16 schreef Jerruh het volgende:
?
Of je staat misschien even voor lul bij de huisarts, die misschien even wat grinnikt maar verder echt niet onder de indruk is van jouw steigerend paardje....
Of je hebt geen sex totdat je van huisarts wisseld.
Wat is erger, even voor lul staan misschien, of nog lange tijd geen sex kunnen hebben met je vriendin?
Maak je keuze maar...
Trouwens, indien nodig is, heb je dan wel zin als een man naar je pik kijkt en dat je voor hem probeert je voorhuid naar achteren te trekken??
quote:DROOG
Op zondag 7 december 2003 20:44 schreef Rnej het volgende:
eerst 28x aftrekken en heel veel fotos van je oma bekijken voor je naar binnen gaat?
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:46 schreef SSSylvester het volgende:
Gewoon gaan, wellicht kun je er wat van op insteken...![]()
quote:En dat bij een 28 jarige vrouwelijk huisarts.......bofkont
Op maandag 8 december 2003 11:26 schreef RigorMortis het volgende:
Kijk, het zit zo...
Je moet je broek laten zakken, op dat bed gaan liggen. De huisarts doet handschoenen aan, kijkt naar je penis, naar je voorhuid, gaat die ruistig op en neer bewegen, voelt met haar andere hand aan je ballen of die op zijn plek zitten. Duurt halve minuut. Alles krijg je vergoed, dat is toch ideaal! Wees blij dat het geen ouwe vent is!!!
Ik snap niet dat je je zorgen maakt. Het is niet alsof ze het voor het eerst ziet. Het is haar werk
Is 28 jaar niet een beetje jong voor een huisarts?
Kan zijn dat ze net begonnen is, en dan heb je waarschijnlijk de eer dat jji de eerste lul bent (sorry, 'hebt') die ze professioneel gezien heeft!
Misschien dat jullie dat heugelijke feit kunnen vieren?
have fun daar tijdens het testen
* DePeer had dat veel liever gehad dan zo'n oude kerel die aan je lul loopt te friebelen
(ben ook eens daarvoor naar de dokter geweest)
Maar ff serieus, geen probleem joh! het is juist best vleiend denk ik.
quote:ik denk dat je door een combinatie schaamte/zenuwen niet druk hoeft te maken over een erectie, en mocht dat toch onverhoopt gebeuren, dan heeft mevrouw de huisarts een geweldig truukje, ze slaat even met de wreef van haar hand onder je zak (en ja, dat schijnt gemeen zeer te doen) en je erectie verdwijnt als sneeuw voor de zon
Op zondag 7 december 2003 20:37 schreef immenslope het volgende:
sta je daar met je harde paal voor haar het verhaal uit te leggen.
Maar ontopic:
Dat is ze wel gewend, ze houd gewoon een koud ding tegen je ding en hoppa weg stijve!
quote:Kan me voorstellen dat jij een beetje twijfelt, maar zoals voorgangers al zeiden heeft ze alle vaker leuters gezien en een dokter gedraagt zich professioneel genoeg... dus eigelijk is er geen probleem
Damnzz.....
Ik was laatst met mijn vriendin mee (die dezelfde huisarts heeft als mij)
omdat ze een gezwel heeft aan haar vinger.
Nu bleek dat er onze huisarts de ziektewet ingaat vanwege stress.
En die komt er de eerste paar maanden niet meer uit.
Ook goed.......maar ja nu komt het.
De invaller van mijn huidige huisarts is een vrouw!
Niet zomaar een vrouw, maar een knappe griet van ongeveer 28 jaar!!!, die een donders lekker figuurtje.
En een lekker kontje dat ze heeft..........ik wil erin bijten!!!
Dat is niet al te toppie want, aanstaande woensdag moet ik zelf naar de huisarts!!!
Ik heb namelijk problemen met het naar achteren trekken van mijn voorhuid.
En ik wil toch echt wel een ker met mijn vriendin het bed in duiken, zonder dat gekloot met mijn voorhuid!
Damnzzzz.....moet ik nou nog gaan of niet?
Ik voel me echt knullig, sta je daar met je harde paal voor haar het verhaal uit te leggen.
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:12 schreef MikeyMo het volgende:
De huisarts die ik laatst had was ook erg cute
Ik voorzie een hoop wit geknoei als die huisarts van je een beetje te paaien is
Een voorhuid die niet gemakkelijk over de eikel is terug te schuiven is vernauwd (Latijn: phimosis); dit komt nog al eens voor op zeer jonge leeftijd, maar dan zal in de meeste gevallen de voorhuid later nog kunnen groeien, zodat e.e.a. vanzelf weer goed komt - pas wanneer het plassen erdoor wordt bemoeilijkt of er infecties optreden hoeft er wat aan te worden gedaan. Juist doordat de voorhuid niet goed terug te schuiven is, en de eikel eronder dus niet meer goed schoon te maken is, kan zich eronder smegma ophopen, dat weer nieuwe infecties en verdere vernauwingen in de hand werkt. Voorts is het zo dat de eikel tijdens een erectie automatisch wordt ontbloot, doordat de voorhuid door de toenemende lengte van de penis terug schuift. Als dat niet kan doordat de voorhuid te nauw is dan kan een erectie daardoor pijnlijk zijn.
Aan de onderkant van de eikel loopt een klein riempje naar de voorhuid toe; dit riempje is soms wat te kort bemeten en kan soms tijdens een geslachtsgemeenschap (nogal eens de eerste) inscheuren. Dit bloedt nogal en leidt vaak tot een nachtelijk bezoek aan de EHBO. Gelukkig houdt het bloeden vanzelf op en is het riempje daarna vaak zover ingescheurd dat het meteen op de juiste lengte is. Soms echter treedt slecht een lichte inscheuring op, waarna door littekenvorming het riempje erna nog korter wordt.
Min of meer het omgekeerde van een vernauwde, niet meer terug te schuiven voorhuid is de 'Spaanse Kraag'; hierbij is er ook sprake van een vernauwde voorhuid, is het wèl gelukt om deze over de eikel terug te schuiven, maar lukt het vervolgens niet meer de andere kant uit. De voorhuid blijft dan achter de rand van de eikel klem zitten en zwelt daar vervolgens door de spanning nog wat op zodat-ie muurvast komt te zitten. Dit is nogal pijnlijk en meestal is medisch ingrijpen noodzakelijk om e.e.a. te verhelpen.
De penis is heel goed te verdoven, zodat deze ingreep vaak poliklinisch, dus zonder ziekenhuisopname, kan worden uitgevoerd. Alleen het vernauwde stukje voorhuid verwijderen helpt meestal slechts tijdelijk, doordat op de 'las' (waar de hechtingen hebben gezeten) naar verloop van tijd weer een nieuwe vernauwing ontstaat. Hiertoe wordt de penis verdoofd door 1 of 2 injecties ter plaatse van de basis van de penis te geven. Na narcose of lokale verdoving wordt de penis gedesinfecteerd, waarna de omgeving met steriele doeken wordt afgedekt.
De ingreep duurt 20-30 minuten. Bij de operatie wordt de voorhuid verwijderd en worden er rondom oplosbare hechtingen geplaatst aan de basis van de eikel. Deze hechtingen lossen meestal na 7 dagen op en hoeven dus niet verwijderd te worden. Na besnijdenis is de eikel meestal onbedekt. Dit kan met name de eerste dagen zeer gevoelig zijn. Vóór de ingreep zijn er vaak verklevingen aanwezig tussen voorhuid en eikel. Deze worden dan tijdens de operatie losgemaakt en hierdoor ziet de eikel er enkele dagen na de operatie rood en gezwollen uit. Na ruim een week ontstaat er geleidelijk een nieuwe huidlaag.
Na de operatie wordt de penis verbonden, vaak met een vettig gaas (unitule) of zalf en vervolgens steriele gazen. Na de ingreep is het verstandig het de rest van de dag rustig aan te doen.
Na het plassen dient je het verband te verschonen. De volgende dag mag je dan weer douchen, geadviseerd wordt 2 maal daags te baden in lauw-warm water.
Geadviseerd wordt twee weken niet te sporten en te zwemmen en normaal ondersteunende onderbroeken (geen boxershorts) te dragen.
Je mag absoluut geen geslachtsgemeenschap hebben gedurende 52 weken. Maar wel binnen 6 weken aan voorhuid joggen doen. Na de ingreep kun je enkele dagen een pijnlijk gevoel houden. Ook kun je enkele dagen een branderig gevoel hebben tijdens het plassen; bij doorplassen verdwijnt dit gewoonlijk weer. Op de plaats van de hechtingen kunnen korstjes ontstaan, die kunnen gaan schrijnen
De mogelijke complicaties beperken zich bijna altijd tot de wond. Er kan een nabloeding optreden die zich kan uiten in een bloederig verband of een bloeduitstorting onder een hechting. Soms treedt een wondgenezingsstoornis op in de vorm van infectie of abces. Indien de pijn steeds erger wordt, er pus of bloed uit de wond komt, de penis steeds dikker wordt of u koorts krijgt boven 38,5oC moet je contact opnemen met je uroloog. Succes verder
[Dit bericht is gewijzigd door JeanMarc op 22-12-2003 06:26]
quote:Hell
Op maandag 22 december 2003 06:15 schreef JeanMarc het volgende:
Het lichamelijk onderzoek (bekijken en betasten) van de penis levert meestal al veel informatie op hoor........................ en nog een hééééél lang verhaal
Of ben je gisterenavond begonnen met schrijven
quote:is niet zo moeilijk hoor, er komen welgeteld 3 knoppen aan te pas... ctrl, c en v.
Op maandag 22 december 2003 06:28 schreef no_comment het volgende:[..]
Hell
Hoe krijg je dat om 6:15 's ochtends uit je vingers gekotst
Of ben je gisterenavond begonnen met schrijven
quote:52 WEKEN!!!!!?!!!!???!!???
Op maandag 22 december 2003 06:15 schreef JeanMarc het volgende:
Je mag absoluut geen geslachtsgemeenschap hebben gedurende 52 weken.
quote:OT: Merel?
Op maandag 8 december 2003 12:01 schreef Frenkie het volgende:
hmmm ik denk dat ik mijn vriendinnetje dit topic maar niet laat lezen. Straks wil ze geen arts meer worden, omdat er dan allemaal pubertjes vieze gedachten krijgen
quote:ik denk dat ze ook genoeg slappe lullen heeft gezien
Op zondag 7 december 2003 20:37 schreef vector200 het volgende:
ze heeft wel vaker een harde lul gezien hoor....
quote:je klinkt jaloers
Op dinsdag 23 december 2003 07:38 schreef Tigger1968 het volgende:[..]
ik denk dat ze ook genoeg slappe lullen heeft gezien
quote:ahh ok dus je moet besneden worden
Damnzz.....
Ik was laatst met mijn vriendin mee (die dezelfde huisarts heeft als mij)
omdat ze een gezwel heeft aan haar vinger.
Nu bleek dat er onze huisarts de ziektewet ingaat vanwege stress.
En die komt er de eerste paar maanden niet meer uit.
Ook goed.......maar ja nu komt het.
De invaller van mijn huidige huisarts is een vrouw!
Niet zomaar een vrouw, maar een knappe griet van ongeveer 28 jaar!!!, die een donders lekker figuurtje.
En een lekker kontje dat ze heeft..........ik wil erin bijten!!!
Dat is niet al te toppie want, aanstaande woensdag moet ik zelf naar de huisarts!!!
Ik heb namelijk problemen met het naar achteren trekken van mijn voorhuid.
En ik wil toch echt wel een ker met mijn vriendin het bed in duiken, zonder dat gekloot met mijn voorhuid!
Damnzzzz.....moet ik nou nog gaan of niet?
Ik voel me echt knullig, sta je daar met je harde paal voor haar het verhaal uit te leggen.
quote:Soort van wormvormig aanhangsel
Op dinsdag 23 december 2003 11:03 schreef WattaFakka het volgende:
T is pas lullig alsie slap is en zij gaat er nog eens met dr koude handjes aanzitten friemelen.
Edit: Oops, dat was een harde topickick
...
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 04-02-2004 12:51]
quote:Gelukkig mag je wel binnen 6 weken aan voorhuid joggen doen...
Op maandag 22 december 2003 12:01 schreef DePeer het volgende:[..]
52 WEKEN!!!!!?!!!!???!!???
quote:Als je een slappe hebt, zal ze denken dat je impotent of heaumeau bent! Dat wil je toch niet!?!
Nog een ander puntje: EERST verhaal uitleggen, dan pas je harde paal laten zien.
quote:volgens mij schaam jij je al als je bij de voetbal zou moeten douchen...
Op woensdag 4 februari 2004 17:19 schreef afzuiginrichting het volgende:[..]
Als je een slappe hebt, zal ze denken dat je impotent of heaumeau bent! Dat wil je toch niet!?!
Nog een ander puntje: EERST verhaal uitleggen, dan pas je harde paal laten zien.
quote:Is Immenslope al weer terug van de huisarts???
Serieus: ik weet niet HOE lekker dat mokkel is, maar onthoud dat zo'n steriele medische sfeerloze omgeving waarschijnlijk niet bepaald een stimulerende invloed heeft op je sexuele opwinding. Het is wel ff iets anders dan wanneer je met d'r in bed ligt. Ik ben ook wel eens met m'n lul bij een vrouwelijke huisarts geweest. En ze hoefde niet alleen maar te kijken zeg maar, geeneens een lelijk wijf maar ik kreeg zéker géén harde, al had ik gewild!
Anyway laat hier even weten als je d'r desondanks genaaid hebt
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:31 schreef Jerruh het volgende:[..]
volgens mij schaam jij je al als je bij de voetbal zou moeten douchen...
.
quote:dat lijkt me logisch, je gaat ook niet met je stinkende bek in een tandartsstoel zitten toch??
Op woensdag 4 februari 2004 20:58 schreef 001 het volgende:[..]
Moet je hem wel goed wassen erna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |