nee, dat had ik de week ervoor bij de club gedaan. het zou helaas toch de winnende tijd zijn geweest in het clubveld, wat ik niet had gedacht. balen.quote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef ocf81 het volgende:
En heeft iemand op de ONEK nog een goede score neer weten te zetten?
Ik ben 19de geworden in het LN-veld, met 6.52.7.. Niet mijn PR helaas, dat heb ik 2 weken geleden getrapt met 6.50.7... Maar toch ben ik er wel tevreden overquote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef ocf81 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef the_bbk het volgende:
Ik ben 19de geworden in het LN-veld, met 6.52.7.. Niet mijn PR helaas, dat heb ik 2 weken geleden getrapt met 6.50.7... Maar toch ben ik er wel tevreden over
Dat waren inderdaad een paar Engelse dames, ze hadden ook een 'supporter' meegenomen in lingerie en met een zweepje. Later, toen ze klaar waren, zijn ze ook nog de tribune opgegaan om geld op te halen volgens mij, ze liepen in ieder geval rond met een prullemand met daarin een laagje geld en een tekst erop. Hoe het precies zat weet ik niet, het was in ieder geval niet echt smaakvol om naar te kijken (zeker toen de cameraman inzoomde op de veel te dikke borsten die heen en weer blubberden van een van de dames)...quote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef ocf81 het volgende:
Gefeliciteerd @ the_bbk
Hoe het zat met de dames roeipakjes? Als ik het goed heb begrepen was het een team van engelse damesch.
Hoe zat het nou preceis met de klamme/vuile lucht? Ik heb begrepen dat die als sterk prestatiehinderend werd ondervonden.
Overigens is die tijd van SH slechts voor weinigen weggelegd, en zeker respectabel.
Eerste in het Lichte Eerstejaars 8-veld....quote:Op zondag 19 december 2004 20:56 schreef ocf81 het volgende:
Er werd als één ploeg gevaren. De individuele tijden zouden deze week op de site verschijnen. De naam is de naam van de persoon die als 'slag' is ingeschreven....quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef ocf81 het volgende:
gefeliciteerd, zeker gezien de omstandigheden
BTW werd er nou als één ploeg gevaren door de eerstejaars of werd de beste individuele tijd als winnnende tijd neergezet? (in de resultaten kom gewoon een naam te staan en geen link naar een ploeg zoals bij de inschrijvingen)
Ik dacht dat die dingen 'wuppies' werden genoemd?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:09 schreef ocf81 het volgende:
- 1 minuut kikkersprongen of burpies
weet niet of je 't tegen mij had, maar ik roei bij Skøllquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:09 schreef ocf81 het volgende:
Zit je bij een vereniging? Zo ja, welke dan?
Heb je nog wat leuke rugspieroefeningen. Want op het moment kom ik niet verder dan:quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:02 schreef horney_dorney het volgende:
Die oefenigen trainen ook je rugspieren, wat goed is tegen blessures. Het valt me toch altijd weer op hoeveel 1e jrs achten op een gegeven moment personele problemen krijgen omdat er mensen geblesseerd raken.
naast de 8 het mooiste nummer volgens mij! lees (tussen roeien door) eens de roman 'over het water'. gaat over roeien in amsterdam net rond WO2. overigens mooi kado-idee voor ploeggenoten.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:57 schreef horney_dorney het volgende:
2-
Sla je de H4K en de Head over? IMO toch heel wat leuker dan een golfslagbad in een lelijk transport kanaalquote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:51 schreef Sokrates het volgende:
Tot bij de Varsity, dames.
Mooier water dan het Amstelsop bestaat inderdaad niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
Sla je de H4K en de Head over? IMO toch heel wat leuker dan een golfslagbad in een lelijk transport kanaal
varsity smarsityquote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:51 schreef Sokrates het volgende:
Tot bij de Varsity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |