Wat moest je halen dan?quote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef nogeenmaarten het volgende:
gisteravond getest voor NKindoor. voor 6:32.0 moest ik helemaal tot op de bodem. daarom helaas geen NKindoor voor mij dit jaar. proberen voor de ergohead nog wat klaar te spelen.
6:28 of beter. aanstaande donderdag nog een test. dit keer geen wijn vooraf en kijken of het dan harder gaat. motivatie is echter niet echt aanwezig.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:12 schreef Tiger_Woods het volgende:
Wat moest je halen dan?
en daarom zit je achter een pot bier, waardoor het typen niet meer wil lukken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef ocf81 het volgende:
Ook na veel zeuren mag ik nog steeds niet op de ONEK starten van mijn coaches
( * ocf81 denkt een goede kans te hebben op de overwinning in het nieuwelingen veld, en beelt nu dati e zijn jaardoelen niet kan halen)
Dat de C achter de B komt is toch niet zo verrassend? Bij het ontstaan van het alfabet had men hiermee al rekening gehouden.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:07 schreef Keroppi het volgende:
(En zo ben ik bijvoorbeeld heel trots dat wij in ons brakke Cviertje een tweedejaars ploeg in een B4 bijna versloegen, zo!)
Thuis, heb dit jaar een model D aangeschaft. Nu bezig met krachttraining omdat ik het vooral het kortere werk op de ergo leuker vind. Doelen sub 3:10 voor 1K en 1:25 op de 500m voorlopig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef nogeenmaarten het volgende:
EricR, zit je op de ergometer bij de sportschool of bij de Laak?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 december 2004 02:42 schreef ocf81 het volgende:
Hmm, ik ben erdoor
Jippie!!!! Het een en ander was natuurlijk wel al wat zekerder sinds de Asopos, maar echt ezeker weet je het pas als je het verlossend woord hebt gehoord. De laatste 2 uur kreeg ik toch een beetje de zenuwen. Wat als ik nou te arrogant was geweest en daardoor op gedragsredenen was uitgeselecteerd? gelukkig was dat dus niet het geval, en kan ik mij helemaal volgens planning gaan richen op de vele overwinningn die er ongetwijfeld gaan komen, beginnende met de ergohead in het beginnelingen c.q. Ej8 veld welke nu al 80% zeker op onze naam komt te staan
Morgen de kaalscheerborrel en dan zie ik er weer uit zoals in het fotoboek. Misschien zelfs nog enger, omdat er den ook weer niks op zit i.p.v. een beetje.
P.S. eventuele spelfouten zijn het gevolg van de inselecteerborrel (jaja, bij euros borrellen we heel wat af!!!)
Mijn hele ploegje waar ik toen mee roeide (duurde maar 3 weken hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:36 schreef ocf81 het volgende:
BTW Keroppi, wie zijn er van jouw boot/ploegje op de apesop wel mee gaan selecteren voor de selectie? Tot nu toe ging ik er eigenlijk van uit dat zowat alle finalisten wel wedstrijdroei(st)ers zouden worden, maar ik bedacht me net dat jij dat dus niet meer bent sinds je bent gestopt met de selectie. Heb je die beslissing voor of na de apesop genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |