Ik zit ook bij een knorrenvereniging hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef Keroppi het volgende:
En ach, dat het een 'knorrenclub' is, daar ben ik alleen maar dolgelukkig mee.
Ik ook, en ben er nog trots op ook!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een knorrenvereniging hoor.
awel dan. gelieve niet in het clubveld te starten, tenzij je meer dan 21min trapt.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:44 schreef ocf81 het volgende:
de ergohead staat op het programma van zwaar 2005.
Bij welke dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:47 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een knorrenvereniging hoor.
Ik trap op de 6k iets onder de 21 minuten. Als het goed is komt er een Ej8 veld waar wij dan als het goed is aan gaan deelnemen. Ik vandaag echter gehoord dat de ONEK is geschrapt van het programma. Ik had graag eens hard willen trappen tegen de rest van nederland om te kijken hoe ik het zou doen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
awel dan. gelieve niet in het clubveld te starten, tenzij je meer dan 21min trapt.
Op dit moment zit ik op ca. 20:45. Een clubgenoot van mij heeft het record in het clubveld op zijn naam (ca. 20:28 oid). Dat clubrecord heb ik een beetje in het achterhoofd voor 31 januari op de Ergohead. Er is echter ook een kans dat ik met mijn ploeg in het club-vierenveld start. Vorig jaar gedaan, maar dat was een aanfluiting. Er waren slechts twee concurerende ploegen, waarvan er 1 niet kwam opdagen en de andere niet compleet was. Met de schamele 7 man die over was hebben we toen maar een individueel wedstrijdje gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:07 schreef ocf81 het volgende:
Ik trap op de 6k iets onder de 21 minuten. Als het goed is komt er een Ej8 veld waar wij dan als het goed is aan gaan deelnemen. Ik vandaag echter gehoord dat de ONEK is geschrapt van het programma. Ik had graag eens hard willen trappen tegen de rest van nederland om te kijken hoe ik het zou doen.
Wat trap jij zoal?
Damn, dan kom ik aan met mijn 1.52 gemiddeld... Dat is het verschil tussen een (heel erg) lichte en een zware klaarblijkelijk....quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:17 schreef ocf81 het volgende:
Volgende week heb ik een 6k test en dan ga ik proberen een tijd van ±1:43 gemiddeld te draaien.
Nog even doortrainen ocf81, je zit nog een stukje boven het wereldrecord van circa 18.50.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:34 schreef ocf81 het volgende:
Gisteren heb ik met een tijd van 20:32.3 ofwel 1:42,7 / 500m mijn doel voorbijgetreefd!
Maar elke reis begint met een eerste stapquote:Op woensdag 24 november 2004 17:35 schreef ocf81 het volgende:
Ik heb nog een lange weg te gaan ja
Niets mis mee... Het is best gaaf als je helemaal gesloopt van zo'n ergometer afstapt en het blijkt dat je weer een nieuw PR hebt getrapt. Dat geeft echt een flinke kickquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:19 schreef Keroppi het volgende:
Vanwege de mist gold er vanavond een vaarverbod dus we hebben ook maar een ergo-training ingelast. En daar zaten wij (de fanatieke compo'ertjes) naast de selectie-dames, en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb dat ik uit de selectie ben gestapt. Want gedreven zijn is 1, maar hoe die van de ergometers afkwamen, tjongejonge helemaal gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |