daarover gesproken. weet iemand hoe ik als burger nog aan een varsitykalender kom? enige mogelijkheid schijnt te zijn hem te bestellen via de varsity shop en dan af te halen op 10 april. er is natuurlijk geen mogelijkhied dat ik het varsityterrein op kom, of wil.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:41 schreef Keroppi het volgende:
die corpo-trutten van Nereus
Hmm.. dat is bijna net zo snel als mijn heren bootje was haha. Erg netjes! Ik kwam uit op:quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:41 schreef Keroppi het volgende:
Nou we mogen trots op onszelf zijn:
Een onervaren damesploeg in een C4+
2.05
1.57
2.01
haha..hadden ze ook van die roze t-shirtjes aan en allemaal make-up op?quote:(Alleen jammer dat wat van die corpo-trutten van Nereus boven ons staan.
Waarom is het zooo verleidelijk om hier wat Asopos-tijden te plaatsen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:44 schreef ocf81 het volgende:
Het is zooo verleidelijk om hier wat apesoptijden te posten, maar dat is niet eerlijk.
Over die poster: Die kan ik wel ophalen, maar waar moet ie dan heen?
Een ploegje had zilveren bomberjacks met daarop in roze "Nereus Amsterdam" en...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
haha..hadden ze ook van die roze t-shirtjes aan en allemaal make-up op?
Ik weet wel dat de Laak hem dit jaar niet zal winnen ...quote:Op donderdag 7 april 2005 09:00 schreef horney_dorney het volgende:
Ach, ik ga dan toch maar de vraag stellen die dit weekend van toepassing is: 10 april is de 122e Varsity. Wie o wie gaat de Oude Vier dit jaar winnen?
edit: oh ja, natuurlijk ook nog even een paar suggesties: wordt het weer Orca? Gaat Nereus terugslaan? Is Skadi in vorm? Of is het outsider Okeanos? Wie o wie?
http://www.varsity.nl/shop/quote:Op donderdag 7 april 2005 10:48 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik weet niet hoe ik aan zo'n verrekte varsity kalender ga komen.
Kijk even uit naar een stel dames in een rode boot met "Super Diable" eropquote:Op zondag 10 april 2005 19:08 schreef horney_dorney het volgende:
tsja, wel veel goeie roeiers in de boot maar helaas
Ik ga za. ff kijken in ieder geval, niet actief roeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |