quote:als er een vragenlijst op nintendo is staat er altijd op de main page dat er een enquete is en of je mee wil doen je hoeft niet te gaan zoeken heur
Op maandag 8 december 2003 13:18 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
[..]Waar hebben jullie die vragenlijstjes gevonden? Ik heb inmiddels toch al aardig die site door zitten spitten maar ik heb er vast overheen gelezen...

deze bijvoorbeeld voor ¤16? Werken die gewoon goed? of kan ik toch beter voor een van nintendo gaan?
Ook ben ik ze tegengekomen van 32 of 64 mb zoals deze ad.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3063932489&category=23898#ebayphotohosting
(weet niet of dit mag, maar dit is geen advertentie van mezelf ofzo)
Ze beweren dat dit 64 mb kaarten zijn, maar ik heb m;n twijfels of de GC ze wel kan lezen als 64 mb. (geeft ie niet gewoon bij alles meer dan 16 mb aan dat het maar 16 is?) Dit omdat nintendo zelf geloof ik maar kaarten uitbrengt tot 16 mb.
[Dit bericht is gewijzigd door SterkStaaltje op 08-12-2003 15:45]
quote:Ik zou als ik jou was gewoon voor een officiele 251 blocks gaan. Je betaalt ietsje meer maar dat geeft niet. Die 3rd party dingen zijn steeds corrupt (was bij mij iig zo
Op maandag 8 december 2003 15:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe zit het met memorycards van andere merken dan nintendo?deze bijvoorbeeld voor ¤16? Werken die gewoon goed? of kan ik toch beter voor een van nintendo gaan?
Ook ben ik ze tegengekomen van 32 of 64 mb zoals deze ad.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3063932489&category=23898#ebayphotohosting
(weet niet of dit mag, maar dit is geen advertentie van mezelf ofzo)
Ze beweren dat dit 64 mb kaarten zijn, maar ik heb m;n twijfels of de GC ze wel kan lezen als 64 mb. (geeft ie niet gewoon bij alles meer dan 16 mb aan dat het maar 16 is?) Dit omdat nintendo zelf geloof ik maar kaarten uitbrengt tot 16 mb.
quote:ik heb een 251 blocks voor 17 euro bij de bartsmit gehaald, van thrustmaster, werkt perfect
Op maandag 8 december 2003 16:02 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een Third party memcard (slecht he, van mij..!), en die werkt perfect. Joytech, 32Mb, 19¤ @ Dixons.
quote:Voor sommige spellen heb je helaas 60 blocks nodig. Moest ik speciaal een 251 blocks memory card kopen
Op maandag 8 december 2003 17:24 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb al sinds augustus(vorig jaar) een onofficele memory card van 59 blocks. Ik heb er echt nog geen problemen mee gehad en met 59 blocks kwam ik ook prima uit. IK verwijder soms wat wat ik niet meer heb of niet meer speel.
quote:Bron - www.noxl.nl
De sterren zijn er ook in de VS !Nintendo liet Noxl onlangs nog weten in een exclusief interview met Noxl weten dat door het onverwachte groote succes van de Nintendo sterren het idee ook naar Japan en Amerika verhuist.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
*Zijn jullie verast door het succes van de catolugus op de nintendo website?Het succes overtreft onze verwachting. Door het succes in heel Europa zal het systeem nu ook worden geīntroduceerd in Japan en Amerika.
--------------------------------------------------------------------------------En in Amerika is het er nu ook echt, alle mensen die zich hebben aangemeld voor email notificatie krijgen namelijk een mail dat je Goodies kon krijgen voor je Mario Kart: Double Dash.
Ik ben benieuwd of Nintendo Japan en Nintendo America de groote vraag een echte goodies wel aankan.
Goed nieuws voor de Sushi en burger vreters dus _0_
quote:
Donkey Konga komt ook naar zowel Amerika als Europa, aldus Nintendo....Cube-Europe meldt vandaag dat Nintendo heeft bevestigd dat er een Europese versie van Donkey Konga in de maak is. Ook een Amerikaanse versie zou in ontwikkeling zijn.
Enkele weken terug werd Donkey Konga door Namco en Nintendo vol trots aangekondigd. Destijds was er nog niet veel informatie over de game voor handen, behalve dat de game een muziekgame zou worden, Donkey Kong in de hoofdrol zou hebben en te spelen zou zijn met los geleverde conga-drums. Inmiddels weten we dat er een aantal verschillende apen in zal zitten, er verschillende soorten muziekstijlen in zitten (van Latin tot Dance tot Pop) en dat er een multiplayer mode in zit voor 4 spelers.
In de Europese versie van Donkey Konga komen volgens Nintendo zo'n 32 nummers te zitten, die aangepast zijn aan de Europese smaak. Geen Japanse kinderliedjes dus!
Zodra we meer informatie hebben over Donkey Konga, laten we het je uiteraard weten!
quote:Ik heb er naar gezocht, maar ze hadden 'm niet meer bij de Mediamarkt en de gameshop... Morgen maar eens in rijswijk proberen...
Op maandag 8 december 2003 18:44 schreef kiw het volgende:
1080 degrees avalanche gekocht vandaag whiiii
kan ik zelda bonus disk ook verwachten
nogmeer whiiiii
quote:ik heb hem gehaald met mario kart en mario party 5, ik vind 1080 ook vet gaaf, misschien dat ik die later nog wel is een keer haal
Op maandag 8 december 2003 18:44 schreef kiw het volgende:
1080 degrees avalanche gekocht vandaag whiiii
kan ik zelda bonus disk ook verwachten
nogmeer whiiiii
Ik lurk zo nu en dan in dit topic. Afgelopen week heb ik de op-een-na-beste cubegame tot nu toe gekocht. Namelijk 1080 avalanche, nu kreeg ik daar sterren bij. Sterren die in combinatie met mario kart en of mario party zeer waardevol zijn. Ik ga met die sterren niets doen, tenminste... ik spaar de punten niet en krijg de bonusdisc al. Kortom, ik kan ze weggeven. De topic-usuals uit deze reeks die de disc nog niet krijgen (pas ik lurk wel eens, dus weet ongeveer wie hem wel en niet gaan krijgen) omdat ze bijvoorbeeld 1080 niet gekocht hebben mogen mij mailen. Degene die ik op basis van zijn posts het beste mag krijgt de code kado.
quote:het kan goed zijn voor een bonusdisc of een gameboy player.
Op maandag 8 december 2003 22:09 schreef rockstah het volgende:
fuck die sterren. ik heb geen zin om al die zooi in te vullen op die oeber trage nintendo site zodat ik een wallpaper kan downen
en degene die dan de zelda bonusdisc wil komen ophalen krijgt em gewoon ![]()
wie wil ff naar België komen? ![]()
edit: ik heb mijn exemplaar al besteld met mijn sterren
quote:maareh roy, ik doe ene goede daad hier
Op maandag 8 december 2003 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterren zijn NIET overdraagbaar! Het is ook niet de bedoeling dat er onderhandelt word op FOk over die sterren
enneh, als ik mijn MP5 registreer en 1080, krijg ik dan de "gewone" sterren nog wel?
laten we het zo stellen, we doen een prijsvraag en i kstel dan een zelda bonusdisc ter beschikking ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 08-12-2003 22:48]
quote:Ik heb er een disc voor
Op maandag 8 december 2003 22:09 schreef rockstah het volgende:
fuck die sterren. ik heb geen zin om al die zooi in te vullen op die oeber trage nintendo site zodat ik een wallpaper kan downen
quote:Cubezone
[Nieuws] Donkey Konga naar Europa
Donkey Konga komt ook naar zowel Amerika als Europa, aldus Nintendo....Cube-Europe meldt vandaag dat Nintendo heeft bevestigd dat er een Europese versie van Donkey Konga in de maak is. Ook een Amerikaanse versie zou in ontwikkeling zijn.
Enkele weken terug werd Donkey Konga door Namco en Nintendo vol trots aangekondigd. Destijds was er nog niet veel informatie over de game voor handen, behalve dat de game een muziekgame zou worden, Donkey Kong in de hoofdrol zou hebben en te spelen zou zijn met los geleverde conga-drums. Inmiddels weten we dat er een aantal verschillende apen in zal zitten, er verschillende soorten muziekstijlen in zitten (van Latin tot Dance tot Pop) en dat er een multiplayer mode in zit voor 4 spelers.
In de Europese versie van Donkey Konga komen volgens Nintendo zo'n 32 nummers te zitten, die aangepast zijn aan de Europese smaak. Geen Japanse kinderliedjes dus!
Zodra we meer informatie hebben over Donkey Konga, laten we het je uiteraard weten!
Maar ze hadden eens moeten proberen deze game NIET naar Europa te laten komen
! Ik had niet voor mezelf ingestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |