quote:omdattie vol is, je mag een nieuwe openen
Op dinsdag 10 februari 2004 15:30 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Seborik? Waarom is het centrale topic van The Who gesloten?
Halve finale topic mag van mij volgemaakt worden met commentaren maar heb voor de finale een nieuw topic gemaakt.
quote:Al 239 replies zou een hint kunnen zijn natuurlijk
Op dinsdag 10 februari 2004 23:13 schreef Seborik het volgende:
Aha ok. Ik zie niet in waarom, maar m'n bril is dan ook niet goed meer.
quote:Nou, dat maakt nog niets uit, er kunnen er dan nog 16 bij, maar zo is het ook goed.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:14 schreef Litpho het volgende:[..]
Al 239 replies zou een hint kunnen zijn natuurlijk
.
quote:op deze manier kon ik mooi een goeie openingspost maken die niet ergens onderaan een bladzijde komt te staan... bovendien weet ik zo zeker dat ik zelf het nieuwe topic open
Op dinsdag 10 februari 2004 23:13 schreef Seborik het volgende:
Aha ok. Ik zie niet in waarom, maar m'n bril is dan ook niet goed meer.
ik ben tot grote verbazing mijn topic kwijt over klassieke muziek ?!
kreeg niet eens de kans om de reakties te bekijken...
kan iemand mij vertellen waarom?
quote:Titels van bekende klassieke nummers
Op woensdag 11 februari 2004 09:16 schreef RecomServ het volgende:
uhm.. hallo again ...ik ben tot grote verbazing mijn topic kwijt over klassieke muziek ?!
kreeg niet eens de kans om de reakties te bekijken...kan iemand mij vertellen waarom?
Alsjeblieft
Voortaan even op je naam klikken, zie je waar je gepost hebt
quote:topic is gesloten.. en gezien de reden ... logisch, bedankt voor je tip yvonne
Op woensdag 11 februari 2004 09:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Titels van bekende klassieke nummers
Alsjeblieft
Voortaan even op je naam klikken, zie je waar je gepost hebt
quote:Onzin van de bovenste plank om dat zomaar te sluiten.
Op woensdag 11 februari 2004 17:38 schreef TheGhost het volgende:
Modjes graag jullie visie:Nieuwe Mix Gemaakt: Je reactie
Zoals je in de FAQ van Muziek kunt zien, staat er daar ook iets over zelfgemaakte mixen van bestaande nummers.
Die hele wetgeving omtrent dit soort dingen is vreselijk ambigue. Zie bijvoorbeeld ook de mededeling op de site van DJ Sandstorm:
quote:http://www.djsandstorm.com/
The mix will not be available on this website due to copyright reasons.
In order to do so, you must have clearance of all original artists used in the mix.
Hij is toch uitgezonden, net als deze mix, zou je dan zeggen. Etc.
quote:Het is zelfs nog erger:
Op woensdag 11 februari 2004 21:29 schreef Maanvis het volgende:
Wist je dat je, als je een bandje bent dat nummers covert en ten uitvoering brengt, dat je dan ook toestemming nodig hebt van stemra?
quote:Ja ja, ook om je eigen nummers live uit te voeren moet je lappen aan Buma/Stemra, als je daarbij bent aangesloten. Je krijgt het wel weer terug, minus 10% administratiekosten (
U kunt natuurlijk ook zelf de componist en/of tekstdichter zijn van het werk dat u uitvoert. U bent dan auteursrechthebbende en zal zich waarschijnlijk hebben aangesloten bij Buma/Stemra. Ook in de gevallen dat u alleen werk van uzelf in het openbaar uitvoert en/of opneemt, moet de auteursrechtvergoeding aan Buma/Stemra worden betaald. Dit komt dan later weer bij u terug.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 11-02-2004 22:55]
Uit de FAQ:
quote:
Fragmenten van gecopyright materiaal is toegestaan, mits deze niet langer duren dan 30 seconden en het een non-commercieel doel betreft.
B.v.d.
quote:Die mix werd uitgezonden op een radiostation dat een maandelijkse financiele bijdrage aan buma/stemra levert
Op woensdag 11 februari 2004 22:28 schreef Seborik het volgende:
Het is toch nooit goed, Maanvis. Ik had het topic al gezien gisteren, maar heb het toen niet gesloten (so sue me). Juist omdat ik weleens een oogje dichtknijp.Zoals je in de FAQ van Muziek kunt zien, staat er daar ook iets over zelfgemaakte mixen van bestaande nummers.
Die hele wetgeving omtrent dit soort dingen is vreselijk ambigue. Zie bijvoorbeeld ook de mededeling op de site van DJ Sandstorm:
[..]Hij is toch uitgezonden, net als deze mix, zou je dan zeggen. Etc.
quote:Ho ho ho ho!!!!
Op woensdag 11 februari 2004 22:51 schreef Zander het volgende:[..]
Het is zelfs nog erger:
[..]Ja ja, ook om je eigen nummers live uit te voeren moet je lappen aan Buma/Stemra, als je daarbij bent aangesloten. Je krijgt het wel weer terug, minus 10% administratiekosten (
), maar het is nog een behoorlijke administratieve rompslomp. Als je in de kroeg van Ome Kees speelt, dan zal hij wel een oogje dichtknijpen, maar bij veel podia ben je tegenwoordig verplicht om op een formuliertje in te vullen welke nummers je hebt gespeeld. Maar goed, 't is ook allemaal nogal offtopic hier, eigenlijk. Misschien een leuke voor Klaagbaak..
Maar het staat er idd een beetje onduidelijk!
valt eigenlijk onder warez request
quote:Het is aangepast.
Op donderdag 12 februari 2004 14:30 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een tikfout gemaakt in het 2e deel van het lowlandstopic. Zou je zo vriendelijk willen zijn dit even te veranderen?B.v.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |