Een andere truc om een (relatief) oud topic te vinden is om de topicindex op '3 maanden terug' (of zoiets) te zetten en dan met Ctrl-F te zoeken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:08 schreef PogueMahone het volgende:
ik kan het neil young-topic niet vinden via de google-search
heeft iemand het nog ergens gezien?
jaquote:
ja, dat snap ik niet helemaal, maar ik ga het wel even uitproberenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef Zander het volgende:
[..]
Een andere truc om een (relatief) oud topic te vinden is om de topicindex op '3 maanden terug' (of zoiets) te zetten en dan met Ctrl-F te zoeken.
Vandaag weer?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, vertel dat ook even aan de mensen die vandaag een Lowlands/Pinkpop topic willen openen Zander. Scheelt Sebbo en Summoner weer een slotje of 10.
Je bedoelt de user die voormij reageerde.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:20 schreef Seborik het volgende:
Dan had je maar niet op een belachelijke manier moeten reageren.
Och, ik denk dat er zeker nog wel genoeg topics over geopend worden, zeg maar bij elke grote band die bekend gemaakt wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:42 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vandaag weer?
Afgelopen week van bijna elk groot festival wel een aantal topics gesloten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |