quote:Tarik Oulida is heeeeeeeeeeeel jammer. Dat was iemand met heel veel talent.
Op zaterdag 6 december 2003 20:40 schreef El_Bassie het volgende:
noem ze hier.. de ivan gabrich-en, claudio's en tarik oulida's die jou nog het meest bijstaan...
quote:was dat een talent dan?
Op zaterdag 6 december 2003 20:47 schreef Kogando het volgende:
El_Bassie
quote:die noem ik nou niet bepaald mislukt, speelt nu bij inter, en scoort er nu op los...
Op zaterdag 6 december 2003 20:48 schreef JaWi het volgende:
Cruz van feyenooit
quote:Doet het op het moment vrij aardig anders
Cruz van feyenooit
Ik kan me ook nog zo een jongen van Zwolle herinderen, Duim ofzo, waar alle topclubs voor in de rij stonden, maar eigenlijk nooit meer wat van gehoord.
Ik vrees trouwens dat Lazovic ook zo een jongen wordt waar mee het in nederland nooit iets wordt.
Misschien dus wel bij Manchester, we zullen het zien als hij erheen gaat.
quote:in ieder geval mislukt bij Real madrid en PSG.. komt door zijn gedrag..
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef CobusKuch het volgende:
Alhoewel hij nu bij Man.U. in de belangstelling staat, is voor mij Anelka er ook zo eentje. Was de grote man van de Fransen, maar heeft het nooit helemaal kunnen maken.Misschien dus wel bij Manchester, we zullen het zien als hij erheen gaat.
quote:Moet je eens bij Middlesborough kijken misschien.
Op zaterdag 6 december 2003 20:55 schreef TimmyAsd het volgende:
die mendieta, speelt die trouwens wel eens bij barcelona, prima voetballer maar hoor daar weinig van..
quote:Anelka heeft het grote probleem dat hij overal presteert om ruzie te krijgen
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef CobusKuch het volgende:
Alhoewel hij nu bij Man.U. in de belangstelling staat, is voor mij Anelka er ook zo eentje. Was de grote man van de Fransen, maar heeft het nooit helemaal kunnen maken.Misschien dus wel bij Manchester, we zullen het zien als hij erheen gaat.
quote:Ik denk dat Mido een beetje hetzelfde gaat overkomen.
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Anelka heeft het grote probleem dat hij overal presteert om ruzie te krijgen
quote:Ivan Gabrich was geen wereldtalent
Op zaterdag 6 december 2003 20:40 schreef El_Bassie het volgende:
noem ze hier.. de ivan gabrich-en, claudio's en tarik oulida's die jou nog het meest bijstaan...
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef Peter83 het volgende:[..]
Moet je eens bij Middlesborough kijken misschien.
quote:Dit zijn vooral spelers waar ik toch al helemaal niks van verwachte op Santos en arveladze na. Vooral Veldman vond ik een grote miskoop.
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef Jimanez het volgende:
Nordin Wooter, Peter Hoekstra!, Julio Ricardo Cruz (hoe die ooit bij inter is gekomen is mij een raadsel:( ), Oulida uiteraard, Marcio Santos,
Arveladze, Musampa, Juan, Veldman, Turpijn, Reuser
Ook een mislukking is Vierklau
quote:Je volgt verder wel af en toe het sportnieuws?
Cruz van Feyenoord Inter
Misschien bedoel je de Cruz van Ajax?
quote:Bryan Roy is niet echt mislukt.
Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Bryan Roy
Lars Ricken (vind ik mislukt)
quote:Die heeft na z'n Ajax tijd vrijwel alleen maar ondermaats gepresteerd.
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef Biggs het volgende:[..]
Bryan Roy is niet echt mislukt.
Het is alleen een beetje snel achteruit gegaan.
quote:In italie heeft ie toch een paar goede jaren gehad hoor!
Op zaterdag 6 december 2003 21:44 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Die heeft na z'n Ajax tijd vrijwel alleen maar ondermaats gepresteerd.
quote:Foggia?
Op zaterdag 6 december 2003 21:46 schreef raptorix het volgende:[..]
In italie heeft ie toch een paar goede jaren gehad hoor!
quote:Absolute volksheld daar en terecht. Hij heeft daar uitstekende prestaties neergezet. Net zoals Van 't Schip destijds bij Genoa of Mario Been bij Pisa. Toen was de Italiaanse competitie het absolute walhalla
Op zaterdag 6 december 2003 21:47 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Foggia?
Echt mislukt is Florian Ledezma. Feyenoord werd afgetroefd door Ajax op het vliegveld, maar daar hebben ze achteraf harder om kunnen lachen in Rotterdam. Kwam alleen nog eens in het nieuws toen hij gewapend in een nachtclub gesignaleerd was
quote:veel en veel te vroeg om daar nu al over te oordelen.
Op zaterdag 6 december 2003 21:48 schreef Inquistor87 het volgende:
Van Persie, waar VDV verder ging, ging Van Persie naar benee
quote:Hijs wel hard opweg
Op zaterdag 6 december 2003 21:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
veel en veel te vroeg om daar nu al over te oordelen.
quote:Dat zeiden ze in eerste instantie ook van Henry bij Juventus en Ronaldo zou ook nooit meer wat laten zien
Op zaterdag 6 december 2003 21:54 schreef Inquistor87 het volgende:Hijs wel hard opweg
quote:*kuche* Froylan *kuche*
Op zaterdag 6 december 2003 21:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Absolute volksheld daar en terecht. Hij heeft daar uitstekende prestaties neergezet. Net zoals Van 't Schip destijds bij Genoa of Mario Been bij Pisa. Toen was de Italiaanse competitie het absolute walhalla
Echt mislukt is Florian Ledezma. Feyenoord werd afgetroefd door Ajax op het vliegveld, maar daar hebben ze achteraf harder om kunnen lachen in Rotterdam. Kwam alleen nog eens in het nieuws toen hij gewapend in een nachtclub gesignaleerd was
quote:Wie zeiden dat dan.
Op zaterdag 6 december 2003 21:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat zeiden ze in eerste instantie ook van Henry bij Juventus en Ronaldo zou ook nooit meer wat laten zien
quote:de pers en de club zelf in het geval van Henry.
Op zaterdag 6 december 2003 22:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Wie zeiden dat dan.
quote:De voorzitter, de Italiaanse pers, een aantal Nederlandse bladen, de Franse boulevardpers. Eigenlijk iedereen wel, ze zagen in hem een soort Anelka achtig figuur
Op zaterdag 6 december 2003 22:01 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Wie zeiden dat dan.
quote:Ik vind hem bij flagen zeer goed. Hij heeft alleen zijn karakter niet mee. Het is een beetje een soort mido.
Op zaterdag 6 december 2003 21:54 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Hijs wel hard opweg
quote:Wamberto bedoel je?
Op zaterdag 6 december 2003 22:07 schreef Escape2Dawn het volgende:
"Geile smurf" verdient een schop
quote:Idd, Cruz is in Nederland altijd onderschat geweest, maar ik denk dat iedereen bij Feyenoord hem nu terug zou willen hebben
Op zaterdag 6 december 2003 22:46 schreef Frenkie het volgende:
Welke domme idioten noemen Cruz..
Een spits die bij Inter een basisplaats weet te veroveren en in zijn eentje meermaals Juventus heeft verslagen past toch niet in het rijtje Hoekstra, Veldman, Nieuwenburg, Ledezma, Kinkladze, Juan, Gabrich, Vierklau, Boukhari, etc etc
quote:Feyenoord wil alle oude spitsen wel terug. Cruz, Pi-air, Larsson
Op zaterdag 6 december 2003 22:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Idd, Cruz is in Nederland altijd onderschat geweest, maar ik denk dat iedereen bij Feyenoord hem nu terug zou willen hebben
quote:Je vergeet Moulijn.
Op zaterdag 6 december 2003 22:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
Feyenoord wil alle oude spitsen wel terug. Cruz, Pi-air, Larsson
quote:vd Gijp heeft met zijn instelling het maximale eruit gehaald denk ik
Op zaterdag 6 december 2003 22:57 schreef Litman het volgende:
Mario (donna) Been is natuurlijk een mislukte voetballer (had veel meer kunnen bereiken). Vergeet overigens Renee van der Gijp niet!
quote:die voetbalt niet meer
Op zaterdag 6 december 2003 22:55 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Je vergeet Moulijn.
quote:tenzij die het zelfde pad gaat bewandelen als David Connoly die in deze lijst ook niet mag ontbreken.
Op zaterdag 6 december 2003 23:01 schreef Frenkie het volgende:
Overigens, gezien de prestaties van zijn voorgangers wordt Kuyt een hele grote
quote:Maar daar hebben we het volgens mij over: spelers die door een luie, verwende, niet realistische, over het paard getilde, overbetaalde houding niet de top hebben bereikt.
Op zaterdag 6 december 2003 22:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
vd Gijp heeft met zijn instelling het maximale eruit gehaald denk ik
quote:he he die chauffeur vond ik wel humor, verleden jaar heeft ajax zaterdag nog tegen eerste van onze club gespeelt, het is best grappig om te zien dat het niet fantastische voetballers zijn (relatief dus) maar dat ze wel helemaal in het ajax systeem spelen.
Op zaterdag 6 december 2003 22:48 schreef Frenkie het volgende:
Idd Hose, die nu bij Cambuur op proef is. Of die voetballende taxichauffeur
quote:Had hij talent?
Op zondag 7 december 2003 11:55 schreef Kaalhei het volgende:
B.Schuiteman
quote:die is toch niet mislukt?? ik kan me atletico-ajax nog wel herrineren.....
Op zaterdag 6 december 2003 22:55 schreef Frenkie het volgende:
Iemand Dani al genoemd..??
quote:Ja en..?? Eén goede wedstrijd
Op zondag 7 december 2003 13:38 schreef cohen het volgende:[..]
die is toch niet mislukt?? ik kan me atletico-ajax nog wel herrineren.....
totaal mislukt is een groot woord maar dat geldt voor de meesten die hier genoemd worden - niet geworden wat er van werd verwacht is beter.
Alleen hebben we het nu niet meer over Wereldtalenten, maar over middelmatifge spelers met een Ajax-verleden.
quote:Ajax heeft een goede opleiding en daar breken veel jongens van door maar dat betekent ook dat heel veel jongens het niet redden. Dat betekent niet dat ze mislukt zijn, het betekent ook niet dat ze wereldtalenten waren.
Op zondag 7 december 2003 13:56 schreef Frenkie het volgende:
Reuser..??Alleen hebben we het nu niet meer over Wereldtalenten, maar over middelmatifge spelers met een Ajax-verleden.
Eigenlijk zijn er nauwelijks wereldtalenten volgens mij. Wie zou dat dan moeten zijn?
quote:Ach, Allback kwam op z'n 35e naar Heerenveen (ok, ok, overdreven). Ben het met je eens dat veel namen hier gewoon spelers met gemiddelde potentie waren, waarbij het ergens mis is gegaan.
Op zondag 7 december 2003 13:55 schreef SCH het volgende:
Allbacktotaal mislukt is een groot woord maar dat geldt voor de meesten die hier genoemd worden - niet geworden wat er van werd verwacht is beter.
Ontopic zijn mijns inziens alleen spelers die een wereldspeler hadden kunnen worden, of waarvan de 'kenners' zeiden dat ze het zouden gaan maken (en eventueel clubs die om dergelijke spelers vochten a la Froylan Ledezma).
quote:Wat ik vervelender vind is dat elke speler die in de F-jes bij Ajax heeft gespeeld dat moet horen als hij bij een andere club doorbreekt. Zelfs Ypuri Mulder werd oooit een Ajax verleden aangepraat omdat hij in de E2 voetbalde toen zijn vader daar speelde (Mulder komt gewoon van Twente).
Op zondag 7 december 2003 13:59 schreef SCH het volgende:
Ajax heeft een goede opleiding en daar breken veel jongens van door maar dat betekent ook dat heel veel jongens het niet redden. Dat betekent niet dat ze mislukt zijn, het betekent ook niet dat ze wereldtalenten waren.
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:37 schreef cohen het volgende:
tarik oulida mislukt???? dat is een wereldspeler man!!
[Dit bericht is gewijzigd door DAMH op 07-12-2003 14:43]
quote:Eens. Gisteren ook weer over van der Haar. Boeiend!
Op zondag 7 december 2003 14:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wat ik vervelender vind is dat elke speler die in de F-jes bij Ajax heeft gespeeld dat moet horen als hij bij een andere club doorbreekt. Zelfs Ypuri Mulder werd oooit een Ajax verleden aangepraat omdat hij in de E2 voetbalde toen zijn vader daar speelde (Mulder komt gewoon van Twente).
quote:Splinter is van de totaal mislukte generatie Pique, Turpijn, Willems en Reuser hoort daar min of meer ook bij (al schat ik die hoger in en zat die er al langer bij). De enige die van die tijd (na een kleine omweg) toch is geslaagd is van der Meyde. De rest van dat elftal was zo schrikbarend slecht dat de meeste Ajacieden dat elftal niet eens meer kunnen noemen.
Op zondag 7 december 2003 14:42 schreef DAMH het volgende:
Arno splinter was volgens mij ook wel een talent des tijds, zag ik laatst hier almere hoofdklasse zaalvoetballen
quote:Louie van Gaal: "Gabrich is een spits die nooit omvalt"
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef dierenvriend het volgende:
Ivan Gabrich was geen wereldtalent
Eerst volgende wedstrijd, NEC - Ajax, stond hij tegenover Cees Lok. Gabrich heeft de hele wedstrijd op de grond gelegen
Gast speelde in 1996 bij Ajax, volgens mij nooit een wedstrijd gespeeld, en waar ie nu uithangt???
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
Of wat dachten jullie van Adrei Demtsjenko ofzoiets?Gast speelde in 1996 bij Ajax, volgens mij nooit een wedstrijd gespeeld, en waar ie nu uithangt???
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:36 schreef twi het volgende:
Demtsjenko
quote:Jep, ik zat ff de vorige pagina's te bekijken en kwam deze tegen
Op zondag 7 december 2003 16:12 schreef twi het volgende:[..]
[..]
1990/91 Odense
1991/92 Ajax
1992/93 Ajax
1993/94 Ajax
1994/95 AS Monaco
1995/96 AS Monaco
1996/97 AS Monaco
1997/98 Standard Luik
1998/99 Standard Luik
1999/00 SC Bastia
2000/01 SC Bastia
2001/02 SC Bastia
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 07-12-2003 16:23]
quote:Guivarc'h werd pas ver in de 20 international en topscorer in de competitie. Dus die zou ik geen wereldtalent willen noemen.
Op zaterdag 6 december 2003 21:00 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Stephane Gui'varc
quote:Adailton. Via Paris-SG weer terug naar Parma, verhuurd geweest aan Verona. Momenteel nog steeds daar dacht ik. Niet bij Parma in ieder geval.
Op zaterdag 6 december 2003 21:50 schreef The_Coach het volgende:
Ailton van parma, nu ?? ( beste spits bij een Jeugdwerereld kampioenschap.)
kon het niet laten, die gast was zo erg
quote:Oneens, was een nuttige kracht in de tijden dat het belabberd ging bij Ajax. Hij was geen uitblinker, dat geef ik toe, maar buiten dat het geen talent was, deed 'ie indertijd niet onder voor andere Ajacieden. Al zegt dat meer over Ajax indertijd dan over Rudy
Op zondag 7 december 2003 16:53 schreef s0k het volgende:
oke, het was geen talent, maar wel een zwaar geflopte gast; Rudy (oid) bij ajax, ten tijde van morten olsen...kon het niet laten, die gast was zo erg
Zou wel graag Rudy willen zijn trouwens, hij heeft 'n lekker ding als vrouw
[Dit bericht is gewijzigd door okkidude op 07-12-2003 16:56]
Maarre...plaats is een pic van die griet
quote:Was op zoek, kan nog niks vinden
Op zondag 7 december 2003 16:57 schreef s0k het volgende:
Pffft....meningen verschillen dus weerMaarre...plaats is een pic van die griet
Pascal Heije zou dé centrale verdediger voor Oranje worden, Didi Longuet en Mitchell Piqúe waren de nieuwe Seedorf en Davids, terwijl Bobson en Hosé zo'n beetje de nieuwe Keizer en Kluivert zouden worden....
We hebben het gezien.
Andere namen:
Dan Petersen inderdaad (mede door blessures nooit iets geworden).
Toine Rorije van GA Eagles. Kon naar Ajax en PSV, maar verpieterde in Groningen.
Thomas Thorninger, Deense spits die in de PSV-jeugd elk jaar topschutter werd en nooit doorbrak.
Karlheinz Pflipsen. Spelverdeler van Borussia Mönchengladbach, die werd gezien als hét talent van Duitsland. Ging via Panathinaikos naar Alemannia Aachen...
Jurica Vranjes. Half Europa zat achter hem aan, Leverkusen haalde hem weg voor de neus van Arsenal. Nu zit ie bij Stuttgart en speelt niet onaardig, maar de verwachtingen waren veel hoger.
Kevin Davies. Werd door velen als spits voor Engeland gezien, maar speelt nu bij Bolton.
Ivone De Franceschi. Vriend van Del Piero en vroeger een groter talent. Nu zit hij echter bij Chievo.
Nicola Ventola. Samen met Pirlo de held in de Italiaanse jeugdploeg enkele jaren geleden. Wordt steeds door Inter verhuurd, nu weer aan Siena.
Marcelo Zalayeta. Met veel bombarie binnengehaald door Juve na een ijzersterk jeugdWK. Zit nog wel in de selectie, maar is pas 5e in rangorde qua spitsen.
Aruna Babangida. Jong broertje van Tijani, dat op zijn 15e door Barcelona werd gecontracteerd en inmiddels verdwenen lijkt.
Tulio en Dodo. Topscorers in Brazilië, getipt als nieuwe aanwinsten voor zo'n beetje elke Europese topclub, maar nog steeds thuis.
Dmitri Radchenko. Russische spits van Spartak Moskou, die in het buitenland volledig door het ijs zakte. Overigens zou je hier ook Andrej Piatnychki, Ilya Tchimbalare, Sergej Yuran en Vladimir Beschaschtnych in kunnen vullen.
Jesper Blomqvist. Kwam wel bij Man Utd en Parma, maar maakte zijn belofte nooit waar.
Nick Barmby. Is ook nooit echt geworden wat men in hem zag.
Antonio Folha. Hij zou de nieuwe Futre zijn, maar brak nooit echt door.
Sowieso de jeugdclub van Dani wel een beetje. Daar zaten ook José Dominguez en Ricardo Sá Pinto bij, werden nooit de sterren die men in hen zag.
Albert Celades. Weggestuurd bij Barça en Real.
Perica Ognjenovic. Werd door de halve wereld begeerd, koos Real, speelde nooit en verdween in de anonimiteit.
quote:Mooi rijtje! Overigens wordt er ook erg vaak door zaakwaarnemers geblaat over "de nieuwe van Basten"of de nieuwe Wouters" zo worden de verwachtingen wel erg opgeschroefd en valt het (vaak) tegen.
Op zondag 7 december 2003 17:03 schreef methodmich het volgende:
Sowieso de jongens die met Ajax A1 ongeslagen kampioen werden en als gouden generatie werden gepresenteerd. Daar zaten 5 spelers in die het helemaal zouden gaan maken en alleen van der Meyde is echt doorgebroken.Pascal Heije zou dé centrale verdediger voor Oranje worden, Didi Longuet en Mitchell Piqúe waren de nieuwe Seedorf en Davids, terwijl Bobson en Hosé zo'n beetje de nieuwe Keizer en Kluivert zouden worden....
We hebben het gezien.
Andere namen:
Dan Petersen inderdaad (mede door blessures nooit iets geworden).
Toine Rorije van GA Eagles. Kon naar Ajax en PSV, maar verpieterde in Groningen.
Thomas Thorninger, Deense spits die in de PSV-jeugd elk jaar topschutter werd en nooit doorbrak.
Karlheinz Pflipsen. Spelverdeler van Borussia Mönchengladbach, die werd gezien als hét talent van Duitsland. Ging via Panathinaikos naar Alemannia Aachen...
Jurica Vranjes. Half Europa zat achter hem aan, Leverkusen haalde hem weg voor de neus van Arsenal. Nu zit ie bij Stuttgart en speelt niet onaardig, maar de verwachtingen waren veel hoger.
Kevin Davies. Werd door velen als spits voor Engeland gezien, maar speelt nu bij Bolton.
Ivone De Franceschi. Vriend van Del Piero en vroeger een groter talent. Nu zit hij echter bij Chievo.
Nicola Ventola. Samen met Pirlo de held in de Italiaanse jeugdploeg enkele jaren geleden. Wordt steeds door Inter verhuurd, nu weer aan Siena.
Marcelo Zalayeta. Met veel bombarie binnengehaald door Juve na een ijzersterk jeugdWK. Zit nog wel in de selectie, maar is pas 5e in rangorde qua spitsen.
Aruna Babangida. Jong broertje van Tijani, dat op zijn 15e door Barcelona werd gecontracteerd en inmiddels verdwenen lijkt.
Tulio en Dodo. Topscorers in Brazilië, getipt als nieuwe aanwinsten voor zo'n beetje elke Europese topclub, maar nog steeds thuis.
Dmitri Radchenko. Russische spits van Spartak Moskou, die in het buitenland volledig door het ijs zakte. Overigens zou je hier ook Andrej Piatnychki, Ilya Tchimbalare, Sergej Yuran en Vladimir Beschaschtnych in kunnen vullen.
Jesper Blomqvist. Kwam wel bij Man Utd en Parma, maar maakte zijn belofte nooit waar.
Nick Barmby. Is ook nooit echt geworden wat men in hem zag.
Antonio Folha. Hij zou de nieuwe Futre zijn, maar brak nooit echt door.
Sowieso de jeugdclub van Dani wel een beetje. Daar zaten ook José Dominguez en Ricardo Sá Pinto bij, werden nooit de sterren die men in hen zag.
Albert Celades. Weggestuurd bij Barça en Real.
Perica Ognjenovic. Werd door de halve wereld begeerd, koos Real, speelde nooit en verdween in de anonimiteit.
- Marcos
- Marcelo
- Jorghinho
Uit het laatste Robson-jaar zijn wel meer mislukten te vinden volgens mij
quote:Attram was toch ook nooit speelgerechtigd in NL? Dat dacht ik in ieder geval. Daarom werd ie verhuurd aan zo'n matige deense club (meen ik) waar t nooit wat werd. En dat terwijl hij in de jeugd bij PSV de pannen van t dak speelde.
Op zaterdag 6 december 2003 21:15 schreef DutchGooner het volgende:
Godwin Atram,destijds uitgeroepen tot de beste voetballer van het WK onder 20 jaar als,ik dacht,16-jarige en heeft het bij PSV nooit verder geschopt als het 2e
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 07-12-2003 18:43]
quote:Asprilla is niet mislukt hoor (misschien bij Newcastle een beetje dan). Heeft een leuke tijd gehad bij Parma.
Op zondag 7 december 2003 18:52 schreef Duiveltja het volgende:
Nordin Wooter - Veel te vroeg vertrokken
Asprilia - Stond bekend om zijn salto's na het maken van een goal
Hoe zit het met Kieron Dyer. Ontwikkeld die zich een beetje door? Want die speelde heel jong ook z'n eerste cap, maar ik zag 'm recentelijk tegen Nac heel matig presteren.
Nwankwo Kanu, had ook meer uit z'n carriere kunnen halen. Finidi George.
Verder is hij mislukt bij Chelsea en heeft hij helaas maar 1 jaartje bij Ajax kunnen voetballen ivm blessure. En Ajax was in het seizoen '99/'00 echt janken met de pet op. Maar toch heeft hij daar ook hele mooie dingen laten zien
quote:Ah waterstofperoxide van Milan
Op zondag 7 december 2003 19:17 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ibrahim Ba
Wat doet die tegenwoordig?
Wat had Betís Sevilla daar ook alweer voor betaald? 65 miljoen gulden?
Nano van Barcelona. Die rechtsbuiten die al eeuwen geleden debuteerde alszijnde "wonderkind".
quote:Bij mij in het vierde speelde jarenlang een van oorsprong Engelse verdediger die luisterde naar de naam Kevin Davies. Hij ging echter ten onder aan drank, drugs en vrouwen
die voetbalt nu al jaren bij Betis.
quote:Heeft het toch niet heel verkeerd gedaan bij AC Milan hoor...
Op zondag 7 december 2003 18:43 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Gianluigi Lentini.
quote:Was dat ooit een talent dan?
Op zondag 7 december 2003 18:45 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Bachirou Salou
quote:Volgens der Kicker zeker wel, toen ie van (correct me if I'm wrong) VFL Bochum naar Borussia Dortmund vertrok.
Op zondag 7 december 2003 20:10 schreef methodmich het volgende:[..]
Was dat ooit een talent dan?
quote:Tja, maar da's jaren geleden. Daarna heeft ie bij Rostock toch redelijk gevoetbald.
Op zondag 7 december 2003 20:12 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Volgens der Kicker zeker wel, toen ie van (correct me if I'm wrong) VFL Bochum naar Borussia Dortmund vertrok.
quote:die kan nog steeds naar een goede topclub verhuizen
Op zondag 7 december 2003 18:59 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Julius Agahowa
Deze Tsjechen speelden zich in de picture na hun goede spel op Euro '96.
Bejbl vertrok naar Atletico Madrid en Poborsky naar Man. Utd.
quote:Eerst presteren lijkt me.
Op zondag 7 december 2003 20:16 schreef AirRaid het volgende:[..]
die kan nog steeds naar een goede topclub verhuizen
Shaktar Donetsk speelt ie toch?
quote:Geen talent, eerder zwaar overschatte speler.
Op zondag 7 december 2003 20:28 schreef Bulls-Ass het volgende:
Juan Veron heeft het jammer genoeg ook verknald door naar de Premier League te verhuizen.
Z'n geld dubbel en dwars niet waard.
quote:Vooral Mbo heeft niet het maximale eruit gehaald maar gefaald?
Op zondag 7 december 2003 20:28 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
De broertjes Mpenza, is dat ontopic?
quote:Juan Veron geen talent? Schaam je man.
Op zondag 7 december 2003 20:29 schreef popolon het volgende:[..]
Geen talent, eerder zwaar overschatte speler.
Hij aardt alleen niet in het kille, natte Engeland.
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:56 schreef Frenkie het volgende:
Reuser..??Alleen hebben we het nu niet meer over Wereldtalenten, maar over middelmatifge spelers met een Ajax-verleden.
Heeft Reuser niet het allelaatste doelpunt op Wembley gemaakt of zo?
(hij was in ieder geval de laatste Nederelander)
quote:Wat is een talent? In mijn ogen Veron niet, die gozer is trouwens ouder dan Sinterklaas.
Op zondag 7 december 2003 20:32 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Juan Veron geen talent? Schaam je man.
Hij aardt alleen niet in het kille, natte Engeland.
Afschrijven.
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:29 schreef popolon het volgende:[..]
Geen talent, eerder zwaar overschatte speler.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 07-12-2003 21:16]
quote:Misschien wel tekenend voor een mislukt talent: Nou is hij een middelmatige voetballer die al jaren niet opvalt.
Op zondag 7 december 2003 21:15 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Heb je hem wel eens bij Lazio zien spelen, in Italie was ie een van de beste middenvelders.
Financieel heeft ie 't wel beter dan eerder genoemde namen
Ben gewoon geen fan van hem.
quote:Edwin Duim?
Op zaterdag 6 december 2003 20:54 schreef raptorix het volgende:
Ik kan me ook nog zo een jongen van Zwolle herinderen, Duim ofzo, waar alle topclubs voor in de rij stonden, maar eigenlijk nooit meer wat van gehoord.
Speelde begin jaren negentig bij Zwolle. Voor zover ik heb kunnen achterhalen speelt hij nu bij VV Berkum, de buren van Zwolle (zo ongeveer dan).
en nu we het toch over mislukte talenten en FC Zwolle hebben.... voeg dan maar meteen de hele huidige selectie aan het lijstje toe.
quote:Welk talent?
Op maandag 8 december 2003 02:05 schreef raptorix het volgende:
Dacht net nog even aan Gilles de Bilde, heeft volgens mij ook behoorlijk ze talent verspeelt.
quote:Nou in ze beginjaren trapte hij ze er erg makkelijk in, en hij was toch wel een beetje de hoop voor het belgisch elftal.
Op maandag 8 december 2003 02:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Welk talent?
quote:Een Duitser heeft het laatste doelpunt op Wembley gemaakt geloof ik.
Op zondag 7 december 2003 20:45 schreef Doc het volgende:[..]
Karlheinz Pflipsen mag hier idd wel genoemd worden.
quote:Ja en..?? Maakt je dat een goede voetballer..??
Op zondag 7 december 2003 20:45 schreef Doc het volgende:[..]
In de Twentsche Courant Tubantia stond vorige maand een lang artikel over hem, te lang om hier neer te zetten.
Artikel uit De Twentsche Courant Tubantia van 01-11-2003
Gino Weber, de dood van een toptalent
Door Gijs Eijsink
ENSCHEDE - Speelde er bij FC Twente ooit een groter talent dan Gino Weber? Toen hij nog pupil was bij Vogido, vergaapten de voetballiefhebbers zich al aan de geniale kwaliteiten van het voetballertje. Maar het ging mis, heel erg mis zelfs. Op 18 juli jongstleden stopte zijn uitgeputte hart met tikken. Hij werd maar 33 jaar.
Zelden zag Issy ten Donkelaar een talent met zoveel capaciteiten. De chef van FC Twentes jeugdopleiding was ruim twintig jaar geleden regelmatig langs de lijnen te vinden van het Vogido-veld, want daar liepen de gebroeders Ben en Gino Weber en nog een paar talenten. Gino stak erboven uit. Wat hij als twaalfjarige jongen al met een bal kon, was uitzonderlijk. Eenmaal bij Twente bleek ook zijn motivatie uitstekend te zijn. Ten Donkelaar nodigde zijn jonge beloftes op zondagmorgen uit voor een extra training. De enige die kwam was Gino. Hij was veertien jaar. Dan kwam hij op de fiets in weer en wind naar Losser. Op het veld van TAR deden we de oefenstof van Wiel Coerver, vertelt Ten Donkelaar. Hij sloeg geen zondag over.
Soms haalde Ginos moeder hem op. Als het weer heel slecht was, als het bitterkoud was, zegt Stien Weber, dan reed ik naar Losser, dronk een bakje koffie met Ten Donkelaars vrouw en nam hem mee. Het verbaasde mij wel eens dat Gino dat allemaal op kon brengen.
Ten Donkelaar vergelijkt Gino met Rob Rensenbrink. Hetzelfde type, maar Gino was nog beter. Hij had een geweldige techniek, had voor zon jonge speler al een groot voetballend vermogen en was op dat moment het grootste talent van Nederland. Hij herinnert zich nog een ander typerend voorval uit die tijd. We hadden destijds veel contact met Westfalen. Ik moest ergens in het Sauerland een demonstratie geven aan de voetbaltrainers van die regio. Gino kreeg er een staande ovatie van hen. Hoe hij de oefeningen deed, dat was van zon aparte klasse. Daar likten die trainers hun vingers bij af.
Erik ten Hag, een leeftijdgenoot, karakteriseert Gino Weber moeiteloos. Kan het nog beter: Hij was creatief, was heel technisch, was volkomen tweebenig, had scorend vermogen en een goed schot. Hij had een prachtige enkele en dubbele schaarbeweging waarna hij me- teen versnelde. Hij was ook fysiek sterk en had een goeie wedstrijdmentaliteit, aldus Ten Hag die Gino en Wilfried Elzinga als de grootste talenten aanduidt van de toenmalige lichting. Die staken boven de rest uit, waren al snel volgroeid en moesten ook steeds naar Zeist, naar de Nederlandse jeugdelftallen. George Best was Ginos voorbeeld. Achteraf nog niet zo gek, want die was ook in en buiten het veld onnavolgbaar. Ik heb Gino later nog wel eens gesproken, toen hij fiks in de problemen zat. Helaas heeft hij het niet waargemaakt. Maar het was wel een jongen met het hart op de juiste plek.
Op de 25ste september in het jaar 1969 kregen Jo en Stien Weber ruim twee jaar na de geboorte van Ben een tweede zoontje. Ze noemden hem Gino. We wilden hem naar zijn opa noemen, die Gerrit heette, maar dat vonden we geen mooie naam. Daarom werd het Gino, zegt Stien. De jongens groeiden onbezorgd op en wat ze vooral veel deden was voetballen. Ze speelden altijd op een grasveldje aan de Daalweg. Gino en Ben, Peter Krake, de jongens van Nijhuis, ze liepen allemaal bij ons. Ik liet ze buiten altijd de kleren uitdoen, want ze zaten meestal onder de modder en de hondenpoep. Het was bij ons een en al sport. De jongens hadden de voetbalbacil opgelopen bij een bekende, hun vader Jo, die zelf ook een goede voetballer was in zijn jonge jaren. Hij speelde nog onder trainer Fahdronc bij Sportclub. Later werd hij nog bekend als triatleet.
De twee broers werden lid van Vogido, de naburige club. Al bij de F-jes kwam hun talent eruit, zeggen Jo en Stien Weber. Gek van voetbal waren ze. Elke dag gingen ze naar de training van FC Twente kijken. Ik heb nog een foto van Martin Jol en Gino op een soort open dag. En Issy ten Donkelaar stond bij Vogido naar hen te kijken. Mama, heb je Issy ten Donkelaar wel gezien, vroeg Gino dan. Ja, ik heb hem gezien, maar je moet nu eerst je huiswerk maken. De school ging voor.
Ook Jol, die toen bij Twente speelde, kwam Gino vaak aanmoedigen. Het klikte tussen hem en Gino. Toen de middenvelder naar West Bromwich Albion vertrok, baalde Gino. Jo en Stien weten het nog goed. Maar ze hielden per brief contact. Gino schreef hem eens dat hij aan het sparen was voor een reis naar Birmingham. Ik kom naar je toe, schreef hij. Een week later ging de telefoon. Martin Jol nodigde hem uit voor een weekje West Bromwich. Wij vonden het goed, hebben hem naar Schiphol gebracht en gaven hem over aan de stewardess. Martin haalde hem af. Hij zat nog in een hotel. Gino kreeg er ook een kamer. Een prachtige week had hij daar. Hij trainde mee met de jeugd en deed de aftrap, toen West Bromwich een finale op Wembley moest spelen.
De opleiding van het talent verliep gestaag. Jesper Olsen was zijn grote voorbeeld. Dan stond hij voor de spiegel, vertelt Ben, en oefende hij net zolang tot hij dezelfde trekken in het gezicht had als Olsen.
De KNVB nodigde hem als vanzelf uit voor de nationale selecties. Ik reed elke donderdag naar Zeist. Eerst Wilfried Elzinga ophalen en dan verder, vertelt Stien. Ik ontmoette daar de ouders van de Witschges, de Boertjes, van Brian Roy, Edwin de Kruijff. We hebben heel wat afgepraat. Vader Roy zei altijd dat Gino naar Ajax moest komen, dat zou veel beter voor hem zijn.
Op zijn achttiende kwam Gino bij de selectie van FC Twente. Kees Rijvers en Theo Vonk waren trainer. Ben zat er toen al bij. Ze hadden veel vertrouwen in Gino, vooral Rijvers praatte veel met hem. Toch ging het toen voor het eerst niet goed met het goddelijke talent. Hij kreeg enkelblessures en last van een schouder die zo nu en dan uit de kom schoot. Uiteindelijk kwam Gino niet verder dan één competitiewedstrijd in de hoofdmacht. Hij stapte over naar Heracles, maar weer stagneerde zijn loopbaan. Weer die blessures. Dus moest hij een baan zoeken en werd hij podoloog. Dat beroep lag hem goed, hij was er gek mee, had er feeling voor, zegt Jo.
Het leek toch nog goed te komen met Gino. Dat was echter schijn, zo bleek steeds vaker. Terwijl Jo en Stien inmiddels in Zierikzee woonden en werkten, kwam Gino in de problemen. Hij had zichzelf niet langer in de hand, kwam aan de alcohol, raakte in grote moeilijkheden. Hij had verkeerde vrienden, zegt Ten Donkelaar, maakte de verkeerde keuzes.
René Sterken, zijn boezemvriend uit de tijd bij FC Twente beaamt de mening van Ten Donkelaar. Door de tegenslagen met die blessures sloeg hij de verkeerde weg in, wilde genieten van het leven en had inderdaad wel eens verkeerde vrienden die hem gemakkelijk konden beïnvloeden. Er waren ook wel jongens die zorg hadden voor hem, maar dan trok hij toch weer naar de andere jongens, aldus Sterken. Hij en Gino lieten ooit een tattoo op de arm zetten, een roos met twee blaadjes waarop de letters G en R staan. Vooral zijn vriendin en latere vrouw Monique steunde hem fantastisch. Hoe houdt ze het vol, dacht ik vaak. Ikzelf zocht hem wel eens op, ook later in Rekken-Oost waar hij een paar keer werd behandeld. Hij wist ook wel dat hij moest stoppen, maar hij kon het niet.
Ook Ben zag zijn broer achteruit gaan. Hij deed waar hij zin in had, kwam afspraken niet na. Dat stoorde me wel, ik pushte hem, hij wou het ook, maar deed het niet. Ik wist toen niet wat er aan de hand was, vertelt Ben, dat hoorde ik pas later.
Wat toen dus niet bekend was, kwam pas later naar voren. Gino leed aan de borderline-ziekte. Jo en Stien, alweer enkele jaren terug in Enschede, volgden een speciale cursus over deze veelzijdige stoornis. Toen begrepen we de gespleten persoonlijkheid van Gino. Hij is ermee geboren, maar de ziekte komt pas later tot uiting, vertellen de ouders. Het is een pakket van meerdere ziektes, schizofrenie, achtervolgingswaanzin, manische depressiviteit. Gino hoorde steeds stemmen in zijn hoofd, die hem prompt de verkeerde kant op wilden sturen. Die stoornissen worden vaak onderschat. Gino had bij Twente en Heracles veel pech en voelde zich daardoor minderwaardig. Als hij wel eens een speler uit die tijd sprak of op tv zag, voelde hij zich schuldig, ten opzichte van hen, van ons, van de trainers. Zijn talent en zijn hoofd combineerde niet met elkaar. Dan huilde hij vaak. Mama, zei hij dan, het zit in mijn hoofd, maar wat het is, kan ik niet verwoorden. En vorig jaar zei hij: Ik wou maar dat ik kanker had.
Stien denkt dat het verkeerd is geweest om hem al zo jong onder druk te zetten. FC Twente, Zeist, al die selectie-elftallen, die prestatiedrang, die druk, dat moeten, dat is niet goed geweest voor hem. Maar we vallen de voetbalsport niet af, want daar wist men ook niet dat Gino een borderliner was. Dat is de laatste jaren pas duidelijk geworden.
Het huwelijk met Monique liep vier jaar geleden stuk. Met een borderliner is haast niet samen te leven, weet moeder Stien. Soms zijn ze jaloers, soms achterdochtig, soms veranderen ze binnen vijf minuten van stemming. De scheiding maakte de situatie nog erger. Het waren beroerde jaren. Gino had medicijnen en dronk veel alcohol, een slechte combinatie. Hij wilde die stemmen verjagen. We zagen hem wegkwijnen, zegt Jo. De alcohol had bezit genomen van zijn leven, hij kwam er niet meer uit, zegt Ben.
Gino wilde in stilte sterven, zo zei hij een tijdje geleden tegen zijn ouders. Hij was weer in een situatie beland, die nergens nog een uitgang bood naar een normaal leven, zelfs geen nooduitgang. Als het dan zover zou komen, hoefden er geen advertenties in de krant en bij de crematie zou alleen de naaste familie uitgenodigd moeten worden. Op de achttiende juli van dit jaar overleed de 33-jarige Gino. Jo, zijn beste vriend zoals hij altijd zei, was die middag bij hem, zoals hij bijna iedere dag wel even langs kwam. Pa, ik ben moe. Doe mama de groeten, zei Gino nog. Ga maar lekker slapen, antwoordde Jo, ik kom morgen terug. Dat was om kwart over drie. Het geteisterde lichaam was doodop. Rustig slapend, thuis op de bank, hield zijn hart er om vier uur mee op. Een medebewoner was bij hem.
Er kwam geen berichtje in de krant, geen advertentie. Dat was nou eenmaal zijn eigen wens geweest. Omdat hij zich schuldig voelde.
Ik denk nog vaak aan de periode dat we samen thuis woonden, zegt Ben. Goede herinneringen, maar ook trieste, want ik kan het er nooit meer met hem over hebben. Maar hij heeft zijn rust nu en dat geeft me ook wel een goed gevoel.
Nu we terugdenken aan onze zoon kunnen we zijn leven beter duiden. We vragen ons ook niet meer af of wij wel naar Zeeland hadden moeten gaan', zegt Stien. Je zoekt de schuld eerst bij jezelf. Maar de doktoren vinden dat onterecht. Want het zat altijd al in hem. We zijn verdrietig, maar we weten dat Gino zijn rust heeft. Dat zeg ik ook regelmatig tegen hem, als ik zijn foto zie, als ik langs zijn huis rij, als ik aan hem denk. Rust nu maar lekker uit jongen. Het is goed zo.
[Dit bericht is gewijzigd door El_Bassie op 08-12-2003 17:24]
en volgens mij is hij nu op huurbasis
quote:Dat bedoel ik, die kerel was geen wereldtalent en heeft het zelfs tot het Nederlands elftal geschopt.
Op zondag 7 december 2003 20:50 schreef s0k het volgende:
Reuser wil ik nou niet echt geflopt noemen
Ik zou liever af en toe spelen bij Ipswich, dan vaste kracht bij FC Groningen
Heeft iemand trouwens ooit nog wel een wat van Nano van Barcelona gehoord, volgens mij is die echt geflopt, terwijl hij toch toen ie nog "klein" was echt het mannetje was.
quote:Schaam je voor deze opmerking. Veron is een hele goede speler.
Op zondag 7 december 2003 21:21 schreef popolon het volgende:[..]
Misschien wel tekenend voor een mislukt talent: Nou is hij een middelmatige voetballer die al jaren niet opvalt.
Financieel heeft ie 't wel beter dan eerder genoemde namen
Ben gewoon geen fan van hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Biggs op 08-12-2003 17:46]
quote:Dat zeg ik.
Op maandag 8 december 2003 17:43 schreef Nyluzzz het volgende:[..]
Heeft iemand trouwens ooit nog wel een wat van Nano van Barcelona gehoord, volgens mij is die echt geflopt, terwijl hij toch toen ie nog "klein" was echt het mannetje was.
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:43 schreef Biggs het volgende:[..]
Schaam je voor deze opmerking. Veron is een hele goede speler.
Nope.
Maar we dwalen af want hij is niet 'mislukt'.
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 08-12-2003 18:26]
quote:ga ergens anders kansloos baggeren..
Op maandag 8 december 2003 18:30 schreef JaWi het volgende:
Johan Cruijff!
En Ton Blanker natuurlijk.
quote:Man wat een indrukwekkend verhaal
Op maandag 8 december 2003 17:15 schreef El_Bassie het volgende:
heel verhaal
quote:Dit zijn echt de talenten die het niet gemaakt hebben en daar zijn er maar weinig van. Ledezma en Lamptey zijn ook nog wel goede namen. De rest vind ik gewoon spelers waar door veel mensen meer van verwacht werd, maar toch allemaal wel een behoorlijke carriere hebben gehad.
Op maandag 8 december 2003 20:26 schreef raptorix het volgende:[..]
Man wat een indrukwekkend verhaal
Doet me denken aan iemand uit zaandam, was ook een enorm talent en voetbalde in de Ajax Jeugd, dook in natuurwater van een brug boven op een fietswrak, liep een dwarsleasie op tot ze borst, ben ze naam vergeten, zal eens aan me zus vragen die weet het denk ik wel.
quote:Die is hard op weg, maar helemaal mag je hem nog niet afschrijven. Hij blijft een hoop talent hebben en ik heb de stille hoop dat hij het uiteindelijk toch haalt
Op maandag 8 december 2003 19:38 schreef methodmich het volgende:
Theo Janssen mag hier eigenlijk ook niet ontbreken.
Hoe doet Mexes het trouwens tegenwoordig? Was ook zo'n verchrikkelijke belofte.
quote:Die gaat z'n belofte wel inlossen.
Op maandag 8 december 2003 22:19 schreef Smeich het volgende:
Hoe doet Mexes het trouwens tegenwoordig? Was ook zo'n verchrikkelijke belofte.
mocht het laatst op proef proberen bij RKC maar kreeg geen contract
quote:Ook bij Haarlem niet aan de bak gekomen dacht ik...
Op dinsdag 9 december 2003 13:22 schreef AirRaid het volgende:
Sergio de Windt vertrok ooit eens al 17-jarige van de Ajax A naar Juventus, maar kon het daar niet waar makenmocht het laatst op proef proberen bij RKC maar kreeg geen contract
Was een hele belofte toen hij naar Veendam kwam, speelde in een aantal Oranje-jeugdelftallen maar uiteindelijk is er niet zoveel van geworden. Vooral qua loopsnelheid schiet hij tekort. Als je hem ziet rennen is het net een hobbelpaard.
quote:goeie morgen die speelt bij Middlesbrough!!! op huurbasis! Jij bent ook een oplettend iemand!!
die mendieta, speelt die trouwens wel eens bij barcelona, prima voetballer maar hoor daar weinig van..
quote:Jij ook niet echt, hier is hij op pagina 2 of 3 al op gewezen en toen heeft ie al gereageerd ook.
Op dinsdag 9 december 2003 15:51 schreef Pirres het volgende:[..]
goeie morgen die speelt bij Middlesbrough!!! op huurbasis! Jij bent ook een oplettend iemand!!
quote:Lol die gast heeft bij Barca en ManU rond gelopen met die beperkte kwaliteiten van em, dus sja ik vind hem nou niet bepaald mislukt
Op dinsdag 9 december 2003 17:58 schreef Leshy het volgende:
Jordi Cruyff
quote:Dan mag jij dat even fijn toelichten.
Op dinsdag 9 december 2003 19:25 schreef pfaf het volgende:
is Rivaldo al genoemd?
zo nee: ik nomineer Rivaldo
zo ja: sorry, 8 pagina's is me te veel
En ik zou je best maar doen!
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:25 schreef pfaf het volgende:
is Rivaldo al genoemd?
zo nee: ik nomineer Rivaldo
zo ja: sorry, 8 pagina's is me te veel
quote:Er zijn wel meer geflopte talenten bij topclubs geweest. Voor Man Utd, Barca, Real of Milan spelen maakt je niet direct een wereldster.
Op dinsdag 9 december 2003 18:17 schreef DAMH het volgende:
Lol die gast heeft bij Barca en ManU rond gelopen met die beperkte kwaliteiten van em, dus sja ik vind hem nou niet bepaald mislukt
quote:Tsja maar hij was dan ook niet echt een super talent ofsow, kvind en een speler met beperkte kwaliteiten en voor zo iemand (deels door ze pa) heeft ie het toch best ver geschopt
Op dinsdag 9 december 2003 19:51 schreef Leshy het volgende:[..]
Er zijn wel meer geflopte talenten bij topclubs geweest. Voor Man Utd, Barca, Real of Milan spelen maakt je niet direct een wereldster.
quote:Die vind ik persoonlijk iets te jong om als mislukking op te geven. Maar je wilt keepers?
Op dinsdag 9 december 2003 20:00 schreef twi het volgende:
Was Gino Coutinho al voorbijgekomen?
Isaksson, Manninger, Carini..
Allemaal van dat grut wat op zeer jonge leeftijd naar een topclub verhuisde maar daar slechts mislukt zijn.
quote:nee absoluut niet, PSV had hem moeten houden en nooit ten Rouwelaar moeten halen
Op dinsdag 9 december 2003 20:00 schreef twi het volgende:
Was Gino Coutinho al voorbijgekomen?
quote:Goeienavond, we hebben het hier over WERELDTALENTEN. Ik weet niet of je wel eens in Emmen bent geweest, maar dat is iets anders dan Barcelona of Amsterdam waar de echte werldtalenten vandaan komen.
Op dinsdag 9 december 2003 16:56 schreef raptorix het volgende:
jelle ten rouwelaar is ook wel hard op weg
(P.S. Voordat iemand mad wordt over mijn kritiek op emmen, ik kom er zelf ook vandaan)
quote:U kent het concept smiley
Op dinsdag 9 december 2003 23:27 schreef Nyluzzz het volgende:[..]
Goeienavond, we hebben het hier over WERELDTALENTEN. Ik weet niet of je wel eens in Emmen bent geweest, maar dat is iets anders dan Barcelona of Amsterdam waar de echte werldtalenten vandaan komen.
(P.S. Voordat iemand mad wordt over mijn kritiek op emmen, ik kom er zelf ook vandaan)
quote:Het is maar hoe je het bekijkt, de man was goed op dreef tot zijn auto ongluk. m.a.w. hij was status als talent al wel gepasseerd...
Op zondag 7 december 2003 18:43 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Gianluigi Lentini.
quote:Lentini was machtig hoor en had zijn stempel al gedrukt. Wat van hem werd verwacht zette hij ook neer tot hij niet meer kon door omstandigheden.
Op woensdag 10 december 2003 00:50 schreef Patron het volgende:[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, de man was goed op dreef tot zijn auto ongluk. m.a.w. hij was status als talent al wel gepasseerd...
Die heeft zelfs bij Torino in de serie-A gespeeld.
quote:Bijvoorbeeld
Op woensdag 10 december 2003 02:32 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Marek Saganowski
(kon wel prachtig missen voor open doel (Groningen-uit) Dat deed zels Tomasson hem niet na
quote:klopt van Basten bekende ooit dat hij vroeger als jongetje ging kijken hoe Vanenburg speelde bij de jeugdelftallen.....
Op woensdag 10 december 2003 10:58 schreef Litman het volgende:
Gerald Vanenburg werd vroeger als een groter talent beschouwd dan Van Basten: op z'n 20e een eigen video, enorm populair etc. Vervolgens naar PSV waar hij een contract voor het leven kreeg en tot "leider"van PSV werd gebombardeerd. Vanenburg ging net zo risicoloos voetballen, als Johan Vogel nu. Doodzonde van dit technische talent, die ze nooit "leider" hadden moeten maken, omdat die druk veel te groot was voor hem. In een vrijere rol zou hij veel meer tot zijn recht zijn gekomen en hem niet naar Japan (het land van de ondergaande voetballer) hebben gevoerd.
quote:Tsja net als Erwin koeman niet de stap durven nemen naar het Echte buitenland ofsow ...
Op woensdag 10 december 2003 13:30 schreef rubbereend het volgende:[..]
klopt van Basten bekende ooit dat hij vroeger als jongetje ging kijken hoe Vanenburg speelde bij de jeugdelftallen.....
En verder tot nu toe ook Eric Addo, ook binnen gehaald als groot talent
Op mijn lijstje staan verder nog:
Le Tissier
Oulida *Johan heeft het voor hem verpest
Jordi (ondanks topclubs heeft hij daar nooit wat afgedwongen)
Dani (die van Ajax) *best voetballende junk
Peter Hoekstra *kon je van die gozer genieten
Sion *puik voorbeeldje van verkeerde mentaliteit en karakter
Barry van Galen *je ziet gewoon dat hij meer klasse in huis heeft
Kanu *droevige reden maar hoort zeker in dit rijtje thuis
Henry van der Vegt *hartproblemen stonden een doorbraak in de weg
Moens *altijd een geweldige keeper gevonden
Henk Timmer *helaas zal het nu wel altijd bij proeven blijven
Marciano Vink *kon meer maar fysiek werkte niet mee
Machlas *kon het echt wel
Walker *mag maar niet doorbreken
Hofland *misschien te vroeg op dit lijstje maar vrees dat hij er wel op gaat komen
zijn naam (Dan Petersen ) ben ik kwijt maar Ajax had vroeger een deense rechtsbuiten die beter zou worden dan Bergkamp. Constant geblesseerd en uiteindelijk naar Monaco gegaan. Vanaf daar ben ik hem uit het oog verloren.
quote:Bij Genoa.
Op woensdag 10 december 2003 01:57 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Kazioshu Miura?Die heeft zelfs bij Torino in de serie-A gespeeld.
En al die Russen, da's vaak een mentale kwestie.
quote:Klopt ja dan petersen. Nooit meer iets van gehoord. In zijn ajax tijd was hij zeer goed. Het zelfde geld trouwens voor Ole Tobiasen.
Op donderdag 11 december 2003 14:56 schreef sqlsmurft het volgende:zijn naam (Dan Petersen
) ben ik kwijt maar Ajax had vroeger een deense rechtsbuiten die beter zou worden dan Bergkamp. Constant geblesseerd en uiteindelijk naar Monaco gegaan. Vanaf daar ben ik hem uit het oog verloren.
quote:Popolon plaatste dit enkele pagina's terugmbt Dan Petersen:
Op donderdag 11 december 2003 20:15 schreef Biggs het volgende:[..]
Klopt ja dan petersen. Nooit meer iets van gehoord. In zijn ajax tijd was hij zeer goed. Het zelfde geld trouwens voor Ole Tobiasen.
1990/91 Odense
1991/92 Ajax
1992/93 Ajax
1993/94 Ajax
1994/95 AS Monaco
1995/96 AS Monaco
1996/97 AS Monaco
1997/98 Standard Luik
1998/99 Standard Luik
1999/00 SC Bastia
2000/01 SC Bastia
2001/02 SC Bastia
Jovan Kirovski is ook een amerikaans talent die bij vele topteams onder contract heeft gestaan maar nooit is doorgebroken.
quote:
quote:Volgens mij speelt-ie tegenwoordig bij Middleborough...
Op vrijdag 12 december 2003 11:11 schreef Timo20 het volgende:[..]
![]()
![]()
is 1 van de beste spelers uit de spaanse competitie! speelt bij barcelona en in t spaans elftal: noem ik niet echt mislukt!
quote:ja klopt heb me berichtje ook ff ge-edit
Op vrijdag 12 december 2003 11:13 schreef Doc het volgende:[..]
Volgens mij speelt-ie tegenwoordig bij Middleborough...
quote:Mag best naar Eindhoven komen, hij kan het zeker nog maken
Op vrijdag 12 december 2003 11:38 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Bosko Balaban, die werd als een groot talent gekocht door Aston Villa van Dinamo Zagreb, maar werd gelijk weer verhuurd aan Zagreb, en heeft nu zijn contract afgekocht en zit nu dus zonder club.
quote:als je bij Ajax, Inter en Arsenal gespeelt heb is je carriere echt mislukt hoor
Op donderdag 11 december 2003 14:56 schreef sqlsmurft het volgende:Kanu *droevige reden maar hoort zeker in dit rijtje thuis
quote:dat ie minder is geworden kwam door zijn hartkwaal, maar mislukt kan ik hem niet noemen
Op vrijdag 12 december 2003 11:48 schreef Bartoli het volgende:
bij Ajax was die goed daarna is die de mislukking ingegaan das jammer vooral als een kaliber van Kanu
Danny Hesp past misschien ook wel in het rijtje. Na zijn tragische blessure heeft hij nooit meer het nivo gehaald wat er in zat. Was voorbestemd om de verdedigingsleider van Ajax te worden. Door zijn blessure werd het ene Frank de Boer....
quote:dit is de grens het moet wel om talenten gaan hoor
Op vrijdag 12 december 2003 19:10 schreef _bigmac_ het volgende:
Ferry de haan .
quote:LoL oke Ferry is zelfs de naam *Talent* niet waard,
Op vrijdag 12 december 2003 19:20 schreef rubbereend het volgende:[..]
dit is de grens het moet wel om talenten gaan hoor
Damn wat was het ned elftal slecht toen hij bijna was opgeroepen.
quote:Had ie maar nooit van Ajax naar psv moeten gaan. Vuile verrader
Op woensdag 10 december 2003 10:58 schreef Litman het volgende:
Gerald Vanenburg werd vroeger als een groter talent beschouwd dan Van Basten: op z'n 20e een eigen video, enorm populair etc. Vervolgens naar PSV waar hij een contract voor het leven kreeg en tot "leider"van PSV werd gebombardeerd. Vanenburg ging net zo risicoloos voetballen, als Johan Vogel nu. Doodzonde van dit technische talent, die ze nooit "leider" hadden moeten maken, omdat die druk veel te groot was voor hem. In een vrijere rol zou hij veel meer tot zijn recht zijn gekomen en hem niet naar Japan (het land van de ondergaande voetballer) hebben gevoerd.
Bobson
Ferry de haan .
Hosé.
Knopper.
De Neefjes Caïro zijn nooit supertalenten geweest, ook niet totaal mislukt..Ferry de haan is geen talent (ook nooit geweest) Hosé is inderdaad mislukt..Knopper is bij Ajax mislukt, maar doet hij prima in de subtop.
Hij was ooit zo goed.
quote:Ik wist het, dat je deze zou posten.
Op zondag 14 december 2003 01:10 schreef tong80 het volgende:
Rode kaart voor de la Pena vandaag tegen z'n oude club Barcelona.Hij was ooit zo goed.
quote:Quaresma ook, wat is die door het ijs gezakt zeg
Op zondag 14 december 2003 01:10 schreef tong80 het volgende:
Rode kaart voor de la Pena vandaag tegen z'n oude club Barcelona.Hij was ooit zo goed.
Erwin Koen ofzoiets, speelde een paar wedstrijden goed en daarna ook niets meer van gehoord
quote:Is een held in de Regionalliga, dat kan toch niet iedereen zeggen...
Op zondag 14 december 2003 13:47 schreef Duder het volgende:
Die ene gabber uit groningenErwin Koen ofzoiets, speelde een paar wedstrijden goed en daarna ook niets meer van gehoord
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:22 schreef AirRaid het volgende:
Sergio de Windt vertrok ooit eens al 17-jarige van de Ajax A naar Juventus, maar kon het daar niet waar makenmocht het laatst op proef proberen bij RKC maar kreeg geen contract
quote:heeft het volgens mij ook bij Haarlem nog ff geprobeerd..
Op zondag 14 december 2003 17:56 schreef El_Bassie het volgende:[..]
en
Guadalajara (de witte condor van het andesgebergte )
http://xxr.xs4all.nl/jiskefet/scene/condor.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Kamigot op 14-12-2003 19:38]
quote:Wat een onzin
Op zondag 14 december 2003 19:33 schreef Kamigot het volgende:
Benny Mcarthy
Mido
Vd vaart is ook goed op weg met z'n swalbes
Bruggink
quote:Ik vind ze allemaal totnogtoe behoorlijk mislukt
Op zondag 14 december 2003 19:37 schreef Biggs het volgende:[..]
Wat een onzin
quote:Van de Vaart
Op zondag 14 december 2003 19:39 schreef Kamigot het volgende:[..]
Ik vind ze allemaal totnogtoe behoorlijk mislukt
quote:omg
Benny Mcarthy
Mido
Peter Hoekstra
Brugginken
Guadalajara (de witte condor van het andesgebergte
)
[afbeelding]
http://xxr.xs4all.nl/jiskefet/scene/condor.htm
quote:Benni doet het in Portugal niet onaardig, Mido kan je nog niet zeggen en bovendien doet die het helemaal niet gek in Marseille.
Benny Mcarthy
Mido
Peter Hoekstra
Bruggink
quote:Ze zijn op v/d Vaart na allemaal in nederland mislukt ??.
Op maandag 15 december 2003 15:40 schreef methodmich het volgende:[..]
Benni doet het in Portugal niet onaardig, Mido kan je nog niet zeggen en bovendien doet die het helemaal niet gek in Marseille.
quote:Wat is mislukt, als Benni weg moest van de trainer die hem geen professionaliteit verweet, en Mido eigenlijk ook.
Op maandag 15 december 2003 16:42 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Ze zijn op v/d Vaart na allemaal in nederland mislukt ??.
Mido liep 1 op 2 qua goals, ik denk niet dat je dan mislukt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |