quote:ja zeker n goede ruil
Op dinsdag 16 december 2003 22:51 schreef RjD2 het volgende:[..]
Khad gisteren gekocht :
die 2 cd's van Us 3
Eazy - E - Str8 off tha streets of Comptonlaatstgenoemde gaat geruild worden voor : Mobb Deep - The Infamous
goede ruil of niet?!Laterr
quote:niet?
Op dinsdag 16 december 2003 22:59 schreef Timo20 het volgende:[..]
ja zeker n goede ruil
en wat in je post over Castro stond dat "Palestina" gratis is te downloaden op z`n site: dat heb ik ook gedaan maar da is maar 37 seconden
Zit wat werk van The RZA op, dus een beetje hiphop is het wel .
Geen zelfverheerlijking en niet erg interssant maar wel oldschool :) .. wel bijna 20 MB trouwens (ik moet beter leren capturen ... ik weet).
Enne... wat is die plaat ook al weer met die overduidelijke James Brown samples... ?
quote:Vette shit hoor!
Op dinsdag 16 december 2003 23:22 schreef cosmick het volgende:
Heb nog een videobandje kunnen bemachtigen van ouwe hiphopparty in Zwolle. Ik draai, en op het laatst zie je nog iets gescratch van wat ik denk dat het in Hedon is
ps: het geluid is zo brak dat ik niet goed die tracks kan horen.
quote:Jah, veel te zacht hè. Sorry.. ook erg brakke tape moet ik zeggen. Zal me van de week ff verdiepen in Pinnacle Studio waarmee ik ongetwijfeld het geluid kan verbeteren.
Op dinsdag 16 december 2003 23:25 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Vette shit hoor!
ps: het geluid is zo brak dat ik niet goed die tracks kan horen.
Video is uit 1990 btw ...
quote:Dope hoor!
Op dinsdag 16 december 2003 23:29 schreef cosmick het volgende:
Jah, veel te zacht hè. Sorry.. ook erg brakke tape moet ik zeggen. Zal me van de week ff verdiepen in Pinnacle Studio waarmee ik ongetwijfeld het geluid kan verbeteren.Video is uit 1990 btw ...
Met Pinnacle kun je dat idd verbeteren, maar ookal zet ik hem hard, het geluid is te hol plus ik ken al die oudere hiphop helaas niet allemaal zo goed, dus vandaar dat ik het zo snel niet herken denk ik. Maar iig leuk om al die gasten te zien. Laatst had ik nog een filmpje gezien van Erick-E die heel fresh staat te scratchen bij een DMC finale. Moment, zal ff opzoeken...
edit: hij stond op partyscene.nl, maar de link werkt niet meer.
quote:Bedoel je de DMC World Championships '89? Dat heb ik op video. Cutmaster Swift won toen... na Alladdin. Heb ook nog audio-opnames van E... destijds bij de Soulshow uitgezonden (toen gepresenteerd door Martijn K.).. best dope!
Op dinsdag 16 december 2003 23:33 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Laatst had ik nog een filmpje gezien van Erick-E die heel fresh staat te scratchen bij een DMC finale. Moment, zal ff opzoeken...
quote:Die bedoel ik dus. Zo vet hoe hij er alleen al uitziet, met dat t-shirt in z'n broek gestopt, enorme foute kleding. Echt vet om te zien. Maarreh, als je dat capturen onder de knie hebt moet je maar 's een leuke rip maken van die video.
Op dinsdag 16 december 2003 23:37 schreef cosmick het volgende:
Bedoel je de DMC World Championships '89? Dat heb ik op video. Cutmaster Swift won toen... na Alladdin. Heb ook nog audio-opnames van 'm.. destijds bij de Soulshow uitgezonden (toen gepresenteerrd door Martijn K.).. best dope!
quote:JAWEL!
Op dinsdag 16 december 2003 19:19 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
maar is er geen nummer van? het is echt vet!
quote:
Op woensdag 17 december 2003 07:44 schreef MIC1_ het volgende:[..]
JAWEL!
Raekwon - Guillotine (Swords)![]()
quote:bedoel je Get Down van Nas? of heb je het over een nummer in die video? in dat geval moet je deze post maar negeren.
Enne... wat is die plaat ook al weer met die overduidelijke James Brown samples... ?
quote:Ik heb het over het nummer in de video inderdaad
Op woensdag 17 december 2003 10:32 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
bedoel je Get Down van Nas? of heb je het over een nummer in die video? in dat geval moet je deze post maar negeren.
quote:Ah, ik heb even een beroep gedaan op mijn partner in crime, SERCH.. en die wist mij te vertellen dat het hier om W.I.S.E. Guyz gaat met "EF yoU eN Kay E" (... de eersten die bReEzAh gebruikten
quote:*gedownload
Op woensdag 17 december 2003 10:30 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
bedankt. vanmiddag maar ff downloaden.
quote:Yup, één van de beste solo Wu albums
Op woensdag 17 december 2003 14:07 schreef jimjim1983 het volgende:
*gedownloadsuper vet nummer
dat album (only built for cuban linx) was toch ook dope?
is er iemand deze lyrics herkent en er een titel&artiest aan kan koppelen?
"But If you wanna to rush to place,
and... ...
I fart in my hand and touch your face"
&
"I was digging trough records while you were digging your nose."
superstrakke lines verder, 't is een stukje uit een funk/hiphop mixset
"Grade A Gold Blend"
maar heb 'r helaas geen tracklist van...
weet iemand toevallig welk plaatje dit is?
thx
quote:Welke behoren nog meer tot de beste? Method Man - Tical vind ik er iig bij horen en die heb ik dan ook al.
Op woensdag 17 december 2003 14:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Yup, één van de beste solo Wu albums
quote:Ik heb Uncontrolled Substance van Inspecta Deck...
Op woensdag 17 december 2003 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Welke behoren nog meer tot de beste? Method Man - Tical vind ik er iig bij horen en die heb ik dan ook al.
quote:Genius/GZA - Liquid Swords
Op woensdag 17 december 2003 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Welke behoren nog meer tot de beste? Method Man - Tical vind ik er iig bij horen en die heb ik dan ook al.
Killah Priest - Heavy Mental. Hij zit niet direct bij de Wu-Tang Clan, maar behoort wel tot de familie
De overige albums zijn allemaal wel aardig, maar zijn geen classics. Tical hoort zeker nog bij de klassieke Wu albums
quote:het komt me vaag bekend voor, ik denk er ff over
Op woensdag 17 december 2003 14:19 schreef realist_ik het volgende:
hey, ik had ff een vraagje...is er iemand deze lyrics herkent en er een titel&artiest aan kan koppelen?
"But If you wanna to rush to place,
and... ...
&
"I was digging trough records while you were digging your nose."superstrakke lines verder, 't is een stukje uit een funk/hiphop mixset
"Grade A Gold Blend"maar heb 'r helaas geen tracklist van...
weet iemand toevallig welk plaatje dit is?
thx
quote:thx
Op woensdag 17 december 2003 14:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
het komt me vaag bekend voor, ik denk er ff over
quote:Is dit niet een stukje van Aesop Rock?
hey, ik had ff een vraagje...is er iemand deze lyrics herkent en er een titel&artiest aan kan koppelen?
quote:Is het misschien "I'll come running back to you" van Edan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |