En ik ben helemaal gelukkig. Ik heb de topwedstrijden uit de HCE gezien, en Chelsea - Man U en de OS. En straks ook nog studio sportquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:12 schreef Erasmusch het volgende:
Klote OS. Eerst als geen Chelski- Man Utd in de pub door gaelic hurling oid en nu dit. Hele zondag verpest. Ohnee, toch niet![]()
Volgens mij gewoon Sky? Iig 2 Ierse/Britse ploegen. WEX (Wrexham?) en nog 1.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Hey, Hurling roeleert ja!
(Hurling was zeker via Setanta?)
Coolquote:Sky dedica una grande diretta per la gara tra Fermana e Napoli.
Il pre-partita, su Sky, si aprirą a partire dalle 19.30, con uno speciale riguardante il primo mese della squadra partenopea, con il commento del grande Josč Altafini. A partire dalle 20.30, invece, si aprirą la diretta dallo stadio di Fermo.
Idd, gaaf!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Cool
Ik zie Sky en Napoli, ik denk iets in de trant van: Sky gaat Napoli uitzenden? Een special over Napoli volgens mijquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, gaaf!!![]()
wat staat er in hemelsnaam
jammer ik moet werken, maar anders had ik deze altijd beladen topper zeker gekekenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:12 schreef zjroentje het volgende:
Vanaf 11.35 uur live op de ZDF, Japan - Duitsland.
Zo, is dat ff boffen op mn vrije dag.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:12 schreef zjroentje het volgende:
Vanaf 11.35 uur live op de ZDF, Japan - Duitsland.
tis zowaar een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:09 schreef Butra het volgende:
[..]
Zo, is dat ff boffen op mn vrije dag.
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie goal van Ballack.
dat ik dat ooit nog zou zeggen
VFB Stuttgartquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:55 schreef zjroentje het volgende:
Kuranyi.
Is dat een debuterende speler, want ik ken hem niet?quote:Zweimal.
en dadelijk de wedstrijd die daarop volgde, West Duitsland - Argentiniequote:Op maandag 27 december 2004 04:17 schreef rubbereend het volgende:
nu, West Duitsland - Engeland van het WK 1990 op de WDR
Das mooi dat gaan we wel even kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Volgende week heeft SBS live de 1e wedstrijd halve finale league cup tussen SCUM en Chelski
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Volgende week heeft SBS live de 1e wedstrijd halve finale league cup tussen SCUM en Chelski
Mooi veel united live dusquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
de replay van Exeter - SCUM is 19 Januari live op de BBC.
En morgen dus Chelski - SCUM halve finale league cup, 20.30 uur SBS
uitleg pleasequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ludacriss het volgende:
Leuk voor de Engelsen zonder Sky uk maar die wel een schotel hebben... kunnen ze er gratis naar kijken!
Op volle oorlogssterkte of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
En morgen dus Chelski - SCUM halve finale league cup, 20.30 uur SBS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |