quote:Wie mag jou in je bek spugen?
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben. Mensen die in de trein uit hun neus zitte te vreten vin ik ook erg
quote:dieren.
Op zaterdag 6 december 2003 15:45 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Wie mag jou in je bek spugen?
quote:...en hoe kwam dat dan
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben
Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg (stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)
Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.
quote:Zie topic ASO Wijf. Vrouw rochelde uit haar raampje van haar auto. Maar ja, ik had wel kutwijf gezegd...
Op zaterdag 6 december 2003 15:47 schreef Isabeau het volgende:[..]
...en hoe kwam dat dan
Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg
(stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)
Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.
[Dit bericht is gewijzigd door biertapper op 06-12-2003 15:55]
quote:been there, done that.
Op zaterdag 6 december 2003 15:50 schreef biertapper het volgende:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
hang ik daar in verse ( 2e hands) Spaghetti met me handen iiiieeuuuw
quote:Hahaha dies best wel wreed
Op zaterdag 6 december 2003 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is meteen het gekste. Laatste schooldag van de middelbare school en we waren gaan zuipen. Na een paar uur werd ik misselijk en ging naar de wc om eens flink te kosten. Toen ik eenmaal uitgekost was en ik weer een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik verkeerd om zat (ik zat dus op de pot in plaats van met mijn kop erin te hangen). De hele wc zat onder de kots, muren, deur, wc-pot, vloer, plafond (!). Gek genoeg had ik 1 spettertje op mijn schoen, voor de rest niks! Ik ben opgestaan, heb met een stuk wc papier de deur opengemaakt (klink zat ook onder) en heb mijn vrienden snel een cafe verder meegenomen.
quote:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
quote:ik in een slak, wel me me sokken aan...
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
Lekker alles uitrochelen op de WC, maar ik had die frikandel nog in m'n klauwen. Dus ik legde hem maar even naast me neer . De volgende dag werd er ergens in een hoekje van het toilet een half-ondergekotste verschrompelde frikandel teruggevonden
.
quote:beter dan andersom
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
quote:OMG sick bastard !
Op zaterdag 6 december 2003 16:06 schreef Tarantino het volgende:
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
Daarna maar ff een uur onder de douche gestaan (handen ook onder) en de volgende dag mn fiets in de autowasstraat gezet... ranzige boel...
Het was dorpsfeest en een vent (rond de 40 jaar) staat al de hele avond te tongen met een vrouw. Ik ga op een gegeven moment pissen en diezelfde gast staat te kosten in de pisbak. Wat blijkt hij had een kunstgebit en hij vist dat gebit uit de kots en doet hem zonder af te spoelen weer is zijn mond. Twee minuten later staat hij weer te tongen met die vrouw.
Een kerel die ik kende van de middelbare school moest enorm kakken, hij was namelijk gigantisch aan de schijterij. Met pijn en moeite heeft hij het gered tot het huis van zijn oma (dat was enigszins in de buurt).
Daar aangekomen stond hij op het punt van ontploffen. Hij wordt binnengelaten... rent de kamer door naar de plee... maakt zijn broek los tijdens het rennen... gooit de pleedeur open (heeft geen tijd om het licht aan te doen)... vliegt op de pot en begint meteen aan te blubberen.
Hij had dus niet in de gaten dat de deksel van de wc nog naar beneden stond. Alles zat vol stront... dat kun je je wel voorstellen natuurlijk.
quote:stel dat zijn opa nog op de plee zat
Op zaterdag 6 december 2003 16:14 schreef TETSU het volgende:
Het volgende is mij gelukkig niet zelf overkomen:Een kerel die ik kende van de middelbare school moest enorm kakken, hij was namelijk gigantisch aan de schijterij. Met pijn en moeite heeft hij het gered tot het huis van zijn oma (dat was enigszins in de buurt).
Daar aangekomen stond hij op het punt van ontploffen. Hij wordt binnengelaten... rent de kamer door naar de plee... maakt zijn broek los tijdens het rennen... gooit de pleedeur open (heeft geen tijd om het licht aan te doen)... vliegt op de pot en begint meteen aan te blubberen.
Hij had dus niet in de gaten dat de deksel van de wc nog naar beneden stond. Alles zat vol stront... dat kun je je wel voorstellen natuurlijk.
quote:iieeeeeeeeuww
Op zaterdag 6 december 2003 16:14 schreef TETSU het volgende:
Het volgende is mij gelukkig niet zelf overkomen:Een kerel die ik kende van de middelbare school moest enorm kakken, hij was namelijk gigantisch aan de schijterij. Met pijn en moeite heeft hij het gered tot het huis van zijn oma (dat was enigszins in de buurt).
Helaas liepen er daar ook Schotse hooglanders en die leggen van die heerlijke vlaaien. Met een zo´n 50 km/h met m´n schoen door zo´n vlaai. Het zat tot boven m´n knieën. Gelukkig vreten die beesten alleen maar gras en stinkt dat niet zo.
Toch meer even het water ingesprongen.
quote:lol
Op zaterdag 6 december 2003 16:56 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Op de brommer op een grasveldje rijden. Twee voeten aan de grond om te voorkomen dat ik zou vallen.Helaas liepen er daar ook Schotse hooglanders en die leggen van die heerlijke vlaaien. Met een zo´n 50 km/h met m´n schoen door zo´n vlaai. Het zat tot boven m´n knieën. Gelukkig vreten die beesten alleen maar gras en stinkt dat niet zo.
Toch meer even het water ingesprongen.
Met mijn blote voet in de kattenkots gaan staan, vond ik zelf wel wat minder
quote:Soortgelijk verhaal:
Sux.
Op een mooie zaterdagmiddag op een veldje gaan voetballen met een paar vrienden. Je denk "ach het is mooi weer waarom ga ik niet met blote voeten spelen". Ik was lekker aan het voetballen tot het moment dat ik met een blote voet in een verse hondedrol trap. Ik voelde het zo lekker tussen me tenen door kruipen
* Ook in het zwembad, ik weet nog die hoe ik dacht, waarom ligt daat een blaadje op de bodem dus ik duik en pak het, opeens besefte ik dat het een drol was, maar die perste ik dus mooi tussen m'n vingers door
! wat heb ik toen lang mijn handen gewassen zeg pfff.
Ik zie vaak nare dingen maar 'this takes the biscuit' ! !
[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 06-12-2003 17:40]
Trouwens ook een keer toen ik klein was kreeg ik het boven op mijn kop, toen ik ergens onder een boom stond... maar toen was het van een duif
quote:Afgelopen jaar zat ik zon attractie in geleen he...
Op zaterdag 6 december 2003 16:08 schreef hallo_mensen het volgende:
afgelopen jaar op de kermis in geleen
een keertje gebungeed daarna een x eclipse daarna space roller
en toen om een beetje bij te komen maar het reuzenrad
heb ik van boven uit naar beneden gekotst was best wel lachen toen we eruit mochten gingen we onder kijken waar het lag was alles super ver uit elkaar
En zo'n gast die koste ons allemaal onder
en die kermist pik stopte dat ding ook niet ... ik w8 eerstw at gaat het hard regenen opeens
quote:
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
quote:Dat moet iedereen toch wel eens doen? Als je na het stappen in de auto of bus moet kotsen, dan kan je toch gewoon niet anders?
Op zaterdag 6 december 2003 18:26 schreef De_kerstman het volgende:[..]
![]()
Bllllggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
quote:Dat is niet vies.. Dat is zielig
Op zaterdag 6 december 2003 18:45 schreef erodome het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is dat ik op 1 dag 3 keer letterlijk ondergekotst ben door mijn zoontje, sta je daar zelf kokhalsend met een ziek ventje in je armen....Bllllggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Op vakantie gebeurd toen ik een jaar of 10 was:
Ik zwom met een duikbrilletje onder water en zag een man die met een klein kindje (jaar of 2 a 3) in het water speelde en tegelijkertijd met zn andere hand zich zat af te trekken.
quote:Nee, dat vind ik niet normaal.
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef Helaaz het volgende:
Weet niet of het hier goed onder valt, maar het is wel erg smerig!!Op vakantie gebeurd toen ik een jaar of 10 was:
Ik zwom met een duikbrilletje onder water en zag een man die met een klein kindje (jaar of 2 a 3) in het water speelde en tegelijkertijd met zn andere hand zich zat af te trekken.
quote:gezonde mensen bellen dan de politie ofzo. Of waarschuwen de zwembad boys.
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef Helaaz het volgende:
Weet niet of het hier goed onder valt, maar het is wel erg smerig!!Op vakantie gebeurd toen ik een jaar of 10 was:
quote:Ik vroeg niet het erchste, ik vroeg het zmerigste, sukkel!!!
Op zaterdag 6 december 2003 17:25 schreef JaWi het volgende:
Het ergste wat mij ooit is overkomen is een dierenvriend die spelfouten maakte.
quote:Het was en zielig en vies......
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef Repelsteeltjuh het volgende:[..]
Dat is niet vies.. Dat is zielig
Geloof me als de kots over je heendruipt dan is dat echt wel vies hoor...
Brrrrrrrrrrr...
En dan zo min mogelijk proberen te laten merken omdat het ventje zielig is.
quote:Ik heb het aan mijn vader verteld en die is inderdaad naar de toezichthouder van het zwembad gegaan. Kan me niet meer herinneren hoe het is afgelopen...
Op zaterdag 6 december 2003 18:53 schreef err het volgende:[..]
gezonde mensen bellen dan de politie ofzo. Of waarschuwen de zwembad boys.
quote:He, heb precies hetzelfde gehad, achter mijn rug om werd mijn fiets meegenomen door een junk toen ik even aan het praten was.
Op zaterdag 6 december 2003 16:08 schreef tvdleur het volgende:
Iemand die mn fiets achter mn rug probeerde te jatten toen ik ff stond te praten van de fiets af gemept (was hij het niet mee eens, dus nog een paar meppen gegeven) waardoor mn fiets onder zijn bloed zatDaarna maar ff een uur onder de douche gestaan (handen ook onder) en de volgende dag mn fiets in de autowasstraat gezet... ranzige boel...
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:38 schreef UFOtje het volgende:[..]
Dat moet iedereen toch wel eens doen? Als je na het stappen in de auto of bus moet kotsen, dan kan je toch gewoon niet anders?
quote:Owwwww, dude. Die is SUPER ranzig!!
quote:Oi, ik leef met je mee... een neefje van me liet ook eens zien wat 'ie gegeten had. Oh, mijn mooie broek!
Op zaterdag 6 december 2003 18:45 schreef erodome het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is dat ik op 1 dag 3 keer letterlijk ondergekotst ben door mijn zoontje, sta je daar zelf kokhalsend met een ziek ventje in je armen....Bllllggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 06-12-2003 19:24]
Ik had kunnen stikken, maar dat even terzijde..
quote:Zo, hallo. Je zou eens moeten weten wat er allemaal in die shoarmakeukens afspeelt. A Bug's Life is er nix bij vergeleken.
Op zaterdag 6 december 2003 19:23 schreef Aventura het volgende:
Kots is kennelijk zo ongeveer het toppunt van ranzigheid..Vind ik zelf ook wel. Ik heb iets anders heel erg goors meegemaakt: ik bestelde
roti bij de Surinamer. Wij zo te eten ervan, geen probleem. Zie ik vanuit mijn ooghoek iets wegkruipen zo over mijn bank heen. Een enorme kakkerlak. Zeker wel 3 cm lang. Ik weet heel zeker dat ik zelf geen kakkerlakken heb, nooit gehad, daarna ook nooit meer een gezien, mijn buren ook niet. Dus dat beest MOET zijn meegekomen met mijn eten.
*ril* ik wil niet weten hoe die keuken van die toko eruitziet!
Ugh ik moet bijna weer kokken als ik eraan denk. Heeft heel lang geduurd voordat ik weer roti kon eten (wel ergens anders besteld, natuurlijk).
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ik op een hoekje van een straat met een beste vriendin aan het praten was en er een klein kind voorbij reed en me volop in mn gezicht spuugde. Maar dat kan nog niet tegen die andere keer op. Een keer was ik aan het vechten met mijn buurjongen...En het werd steeds harder. Toen gooide hij me op de grond (grasveld) en worstelden we daar verder en toen rook ik een onaangename geur.... juist....
hadden we fijn door de hondenpoep gerold... Oleeej! Lang leven mensen die hun honden uitlaten op een speelterein!
Oleej, lang leve mensen die door de hondenpoep liggen te rollen. Btw: waarom heb je dat kind niet teruggerochelt? Had íe tenminste wat manieren geleerd (of was het een ze?)
quote:Ja wat je zegt.
Op zaterdag 6 december 2003 19:35 schreef dierenvriend het volgende:[..]
quote:Vroeg alleen maar aan gekke Sandra waarom ze dat kind niet terugrochelde om d'r manieren te leren
Op zaterdag 6 december 2003 19:42 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja wat je zegt.
quote:Heheh, bij mij op school was er eens iemand met een zak chips.. (liep naast mij)
Op zaterdag 6 december 2003 16:16 schreef maxso het volgende:
Ik heb eens een witte vochtige goedje , uit de lucht, in mijn kraag zien belanden..
GVD die schijtduiven....
Opeens plofte er een wit goedje in de zak
Hij werdt opeens wel erg vrijgevig met die chips
quote:* DePeer heeft eens in de trein gekotst
Op zaterdag 6 december 2003 18:38 schreef UFOtje het volgende:[..]
Dat moet iedereen toch wel eens doen? Als je na het stappen in de auto of bus moet kotsen, dan kan je toch gewoon niet anders?
quote:Wees blij dat het het toilet was. Dat is er namelijk voor kots, pies en poep
Op zaterdag 6 december 2003 20:23 schreef schatje het volgende:
Mijn vent heeft een keer het het hele toilet ondergekost.
quote:Maar het meeste kwam op de vloer enzo terecht
Op zaterdag 6 december 2003 20:38 schreef dierenvriend het volgende:[..]
Wees blij dat het het toilet was. Dat is er namelijk voor kots, pies en poep
Ik was 15 en op het feestje van n vriend van die toen 16 werd. Wij allemaal sterke drank gehad, ikzelf had 3/4de fles jägermeister op en nog wat wodka en dropshot enzo. Hagelenvol dus. Maar ik was niet de enige, er waren nog een aantal andere jongens en wat meiden, en om n beetje nuchter te worden zijn die n wandelingetje gaan maken, maar dat lukte mij dus niet. Ben daar gebleven. En op een gegeven moment lag k dus op mn armen op de glazen tafel in de huiskamer, gewoon mn bek open, en kots kots kots. Alles over die tafel en de vloer. Later komen die anderen dus trug, gaan 2 gasten in mijn kots staan springen En daarna die meiden alles opgeruimd. Nou iedereen was daar vol (behalve de jarige, die dronk toen geen alcolhol).
2de:
Op weg naar school dacht een vriend van me dat ie best met 70km/h op zn scootertje door de bocht kon. Niet dus, hij ging vet hard onderuit. Dus ik hem opgeraapt, en ik kijk s naar hm. Zit r n gat van n cm of 3 in zn broek, aan de zijkant van zn knie. Dus ik kijk s daardoor, nou gadver, een los stuk vel dat daar bungelt, en dan zo''n enorme witte vlek in t midden. Gadver man.
quote:Da's wel errug goor, inderdaad.
Op zaterdag 6 december 2003 20:49 schreef Flup84 het volgende:
2 dingen:Ik was 15 en op het feestje van n vriend van die toen 16 werd. Wij allemaal sterke drank gehad, ikzelf had 3/4de fles jägermeister op en nog wat wodka en dropshot enzo. Hagelenvol dus. Maar ik was niet de enige, er waren nog een aantal andere jongens en wat meiden, en om n beetje nuchter te worden zijn die n wandelingetje gaan maken, maar dat lukte mij dus niet. Ben daar gebleven. En op een gegeven moment lag k dus op mn armen op de glazen tafel in de huiskamer, gewoon mn bek open, en kots kots kots. Alles over die tafel en de vloer. Later komen die anderen dus trug, gaan 2 gasten in mijn kots staan springen
En daarna die meiden alles opgeruimd. Nou iedereen was daar vol (behalve de jarige, die dronk toen geen alcolhol).
2de:
Op weg naar school dacht een vriend van me dat ie best met 70km/h op zn scootertje door de bocht kon. Niet dus, hij ging vet hard onderuit. Dus ik hem opgeraapt, en ik kijk s naar hm. Zit r n gat van n cm of 3 in zn broek, aan de zijkant van zn knie. Dus ik kijk s daardoor, nou gadver, een los stuk vel dat daar bungelt, en dan zo''n enorme witte vlek in t midden. Gadver man.
Ik was op een feestje en een meisje wilde zoenen met een vriend van me. Hij had alleen teveel op en toen hun hoofden naar elkaar toe gingen moest hij ineens kotsen, heeft ie haar helemaal ondergekotst.
Het is wel een beetje lullig om te zeggen, maar ik kwam niet meer bij
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:38 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Niet zelf overkomen, maar wel gezien:Ik was op een feestje en een meisje wilde zoenen met een vriend van me. Hij had alleen teveel op en toen hun hoofden naar elkaar toe gingen moest hij ineens kotsen, heeft ie haar helemaal ondergekotst.
Het is wel een beetje lullig om te zeggen, maar ik kwam niet meer bij
quote:Ik de keuken, terwijl ik net tomatensoep ophad ... jummie
quote:Zoals een echte vent wel een keer doet in zn leven.
quote:Ik heb het toen met me gekke kop opgeruimd
Op zaterdag 6 december 2003 22:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Zoals een echte vent wel een keer doet in zn leven.
quote:Dat is niet handig he.
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb het toen met me gekke kop opgeruimd
.
quote:Nou ja, niet echt nee
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat is niet handig he.
Toetsenbord in de wasbak geflikkerd, andere aangesloten, en het rondje uitgespeeld. Daarna pas schoongemaakt
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:51 schreef meanmofo het volgende:
Ik heb een oude kat van 14 jaar oud en die is een beetje anaal incontinent en ik vond bij het brood smeren op het aanrecht een stukje Nutella, dacht ik, dus ik ga er met m'n vinger doorheen en steek het, lul die ik ben in mijn mond, bleek dat er her en der op het aanrecht 'Nutella' lag. En het is echt smerig, echt, stront van je kat.
Die keer dat ik dronken onder m';n eigen kussen kotste was bijna lekker vergeleken met die lik kattestront.
sorry
Ik heb mijn buurman geroken toen hij al een week dood in huis lag...de begrafenisondernemer en de politie waren bij hem in huis en de voordeur stond open toen ik nietsvermoedend langsliep. Die ontbindingsstank vergeet ik echt mijn leven lang niet meer.
quote:De individualisering was weer toegeslagen
Op zaterdag 6 december 2003 22:51 schreef Trinity77 het volgende:[..]
![]()
![]()
sorry
Ik heb mijn buurman geroken toen hij al een week dood in huis lag...de begrafenisondernemer en de politie waren bij hem in huis en de voordeur stond open toen ik nietsvermoedend langsliep. Die ontbindingsstank vergeet ik echt mijn leven lang niet meer.
quote:Nietus
Op zaterdag 6 december 2003 23:46 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
De individualisering was weer toegeslagen
Die man wilde zelf met niemand contact, toen ik me keurig aan hem wilde voorstellen wilde hij gewoon de deur niet open doen, dus ja...
Plus dat ik in die tijd bijna nooit thuis was, dus mijn geweten is brandschoon
En ik zat een keertje heerlijk kersen te eten. Na een halve kilo verorbert te hebben, kwam ik op het briljante idee om te kijken of er geen beruchte kersenmaden inzaten. Bij de eerste kers die ik aandachtig bekeek was het raak.... ik moest bijna kotsen, en ik had het met plezier gedaan..
Diezelfde jongen heeft op een ander feest een half uur met een theedoek over zijn hoofd heen boven een emmer gevuld met kots gehangen... Toen hij naar huis werd gebracht in de auto pleurde de emmer met kots over hem heen en besloot hij er een dutje in te doen !
Toen heeft 'ie als wraak maar op mijn voeten gescheten. Getver. Ik werd er pas wakker toen ik dacht 'wat is dat voor koude smurrie aan mijn poten?'.
Die stront was dus al koud toen. Ik vind de poes nu niet lief meer.
ik maak eigenlijk nooit iets vies mee... het vieste wat ik ooit gezien heb is waarschijnlijk een dooie spin
quote:Jij bent zielig.
Op zondag 7 december 2003 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
das niet vies, das een plaatje van iets dat nieteens bestaat
Ik laat de hond uit en die was mega aan het roppen aan de riem...dus ik gooi mijn sleutels dan nog wel eens zijn kant op om even de aandacht te krijgen...hij zat namelijk achter een vogeltje aan...
De eerste keer ging dat goed, viel vlak achter zijn reet neer...hij schrok, keek om en lette weer keurig op...2 e keer, weer achter een vogeltje aan willen dus weer hang ik in de riem...pak mijn sleutels...gooi...zelfde effect...mooi dacht ik dus!
Dus ik pak die sleutels uit het gras en stop ze in mijn jaszak...haal mijn tengel weer uit mijn jas en loop verder...opeens glibberig gevoel aan mijn hand, ik kijk;
mijn hele vingers onder de hondestront! niet van mijn eigen hond maar van een andere! Had ik mijn sleutelbos dus in een bult met stront gegooid!
GATVER DE GATVER! Dus heel voorzichtig die sleutels uit mijn zak halen...die heeeeel sleutelbos (ongeveer 8 sleutels en twee sleutelhangers van pooh en van de ABN AMRO...allemaal met sleufjes en gleufjes! zat helemaaaal onder de stront! mijn hand dus ook...Ik heb staan gieren op straat! Ik vegen aan blaadjes half kostend, die hond van me dom naar me kijken natuurlijk...echt die kotsneiging onderdrukken...burp burp burp...nou dat ging goed! \
Gelukkig 1 sleutel nog schoon, en dat was de sleutel vande centrale ingang van de flat...de voordeur stond nog open dus ik kon eenmaal boven zo door naar de keuken...hele sleutelbos in de bak gegooid, heet water erop en een kwartier laten liggen, handen schrobben, chloor erbij en alles!
Gatver wat is dat vies!
quote:
Op zondag 7 december 2003 02:22 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik 14 was nam ik altijd mijn hond mee naar bed. Niet om spannende dingen mee te doen, maar het was altijd zo lekker warm aan de voeten.
Dat deed ik tot op een gegeven nacht dat ik wakker werd omdat het beest op mijn hoofd aan het pissen was.
Het goorste vind ik toch echt als ik met m'n katerige kop het melkpak pak en er een slok uit neem en de melk is duidelijk niet goed meer
Wat ik bovendien een razige actie van mijzelf blijf vinden: Nadat ik was beroofd in de stad en een gat in m'n hoofd eraan had overgehouden de Mac binnenlopen voor servetjes (om het bloed me te stelpen). De blik op de gezichten van de etende klanten was goud waard.
quote:Die overvliegende duiven toch...
Op zondag 7 december 2003 02:50 schreef denise-d het volgende:
ik heb een keer sperma op mn haar en in mn gezicht gekregen, dat is pas vies!!!!!!!!
Afijn bij gebrek aan een reageer buisje met dop kwam me moeder toendertijd op het briljante idee om dus gewoon zo'n drinkbeker van school te gebruiken om die urine van haar in te doen...
Op de een of andere manier had ik toen ook wel dorst gekregen en ik zet dus die beker met wat ik dacht appelsap aan mn mond om te drinken, komt nog net op tijd mn moeder met de mededeling dat er dus helemaal geen appelsap in zit .
Ik had er nog net geen slok van genomen, maar het scheelde niet veel .
Ik woon op een boerderij en ik had vroeger (nu staat ie bijna totallos in de schuur) een kart. Die dingen zijn dus best wel laag en ik reed altijd op een stuk pad van 1 km lang waar 2x per dag de koeien heen en weer naar de weilanden lopen. Dat betekend dus een hoop verse koeien vlaaien en daar reed ik daar dan altijd met mn kart doorheen, heb meerdere malen verse shit in me mond gevangen.
K vond het toen nooit erg, maar als ik eraan terug denk... .
quote:
Op zondag 7 december 2003 03:03 schreef WattaFakka het volgende:
Nog 1:Ik woon op een boerderij en ik had vroeger (nu staat ie bijna totallos in de schuur) een kart. Die dingen zijn dus best wel laag en ik reed altijd op een stuk pad van 1 km lang waar 2x per dag de koeien heen en weer naar de weilanden lopen. Dat betekend dus een hoop verse koeien vlaaien en daar reed ik daar dan altijd met mn kart doorheen, heb meerdere malen verse shit in me mond gevangen.
K vond het toen nooit erg, maar als ik eraan terug denk...
.
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Jij bent zielig.
Iiiiieeeeeeuuuuw!
quote:Ik had vorige week ook nog arterieel bloed over me heen. Ik moest een bloedgas afnemen en het bloed spoot er aan de achterkant van de spuit uit
Op zondag 7 december 2003 00:35 schreef Farao het volgende:
Nu maak ik vrij maak "smerige" dingen mee, qua verwondingen, maar een patient met een slagadderlijke bloeding waarbij 't bloed je letterlijk om te oren spuit. 't zat overal, in m'n haar, gezicht, nek, dat was toch wel minder prettig.
Paar weken geleden zat een internist wat te prutsen aan een enorme bobbel onder de oksel van een mevrouw. Toen hij er iets te hard in kneep spoot de inhoud dus weg en ik kon nog net op tijd wegstappen. Het idee alleen al dat iemand anders pus over me heen was gespoten
quote:Doet me denken aan de tijd dat ik in het ziekenhuis toen ik 9 was, k werd aan hypodspadie geopereerd en ik kreeg zo'n buisje in me l*l die niet helemaal paste waardoor de zusters elke dag me pis opvingen
Op zondag 7 december 2003 00:35 schreef Farao het volgende:
Nu maak ik vrij maak "smerige" dingen mee, qua verwondingen, maar een patient met een slagadderlijke bloeding waarbij 't bloed je letterlijk om te oren spuit. 't zat overal, in m'n haar, gezicht, nek, dat was toch wel minder prettig.
quote:Ik schonk laatst wat limonade in, draai me om om de fles weg te zetten, pak daarna dat glas en zet het aan m'n mond. Toen voelde ik opeens wat tegen m'n lip aan komen, trek dat glas met een ruk weg van m'n mond en kijk er in. Legt er 1 of andere vliegenlarf
Op zondag 7 december 2003 13:04 schreef Catsy het volgende:
Maakte laatst iets heel goors mee...Ik nam een paar slokken uit een pak sap dat in de koelkast stond. Terwijl ik mijn derde slok nam, voelde ik iets raars, spuugde mijn slok meteen uit in de gootsteen en zag zo'n vieze groene schimmel met van die pluizige randjes...Ieuw....![]()
quote:Heb ik ook eens gehad ja
Op zondag 7 december 2003 13:04 schreef Catsy het volgende:
Maakte laatst iets heel goors mee...Ik nam een paar slokken uit een pak sap dat in de koelkast stond. Terwijl ik mijn derde slok nam, voelde ik iets raars, spuugde mijn slok meteen uit in de gootsteen en zag zo'n vieze groene schimmel met van die pluizige randjes...Ieuw....![]()
En ik heb ook eens gehad, een aantal jaar geleden, dat er een enorme steenpuist op mn reet zat. Deed altijd ontzettend pijn als ik er op ging zitten enzo. Toen lag ik een keer in mn bed, en zat ik er weer aan te wroeten. Sprong ie ineens open!!! Mn hele hand onder het pus en bloed enzo
[..]
Heb ik ook eens gehad ja
En ik heb ook eens gehad, een aantal jaar geleden, dat er een enorme steenpuist op mn reet zat. Deed altijd ontzettend pijn als ik er op ging zitten enzo. Toen lag ik een keer in mn bed, en zat ik er weer aan te wroeten. Sprong ie ineens open!!! Mn hele hand onder het pus en bloed enzo
[/quote
*'s morgens toen ik op het station stond om de bus te nemen naar school kreeg ik een duivenflats recht op mijn hoofd
quote:een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen
Op zondag 7 december 2003 14:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
*een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen*'s morgens toen ik op het station stond om de bus te nemen naar school kreeg ik een duivenflats recht op mijn hoofd
quote:ik ga niet kinderachtig terug zitten spugen. kwaad met kwaad vergelden is niet goed, ookal gaat het om spugen.
Op zondag 7 december 2003 18:47 schreef dierenvriend het volgende:[..]
een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen
Waarom heb je 'm niet met gelijke munt terugbetaald? Je wist toch wie het was?
Op vakantie deden we doen durfen of de waarheid, een gast koos doen en moest toen mijn oor uitlikken , dat was
( ja we hadden wat biertjes op
)
quote:Het was een hij enne nee volgens mij niet, ik was helemaal overdonderd... ik werd vervolgens wel een soort van Hulk die hem aan zn jasje optilde en hem vertelde watvoor debiel hij wel niet was en vervolgens zijn fiets van een berg afsmeet
Op zaterdag 6 december 2003 19:35 schreef dierenvriend het volgende:[..]
quote:Ik zou d'r gewoon op kotsen. Iedereen schijnt dat hier te doen.
Op zondag 7 december 2003 19:18 schreef gekke_sandra het volgende:
belachelijke kinders van tegenwoordig....![]()
quote:Dat klinkt best stoer.
Op zondag 7 december 2003 19:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Trouwens...ervoor ook eens gehad dat een jongetje in mn gezicht durfde te spugen, maar hij was een stuk ouder. Toen heb ik wel keihard terug gespuugd, takke jong
"boehoe jij hebt nep nikes *spuug*"
HA hij was gewoon jaloers, omdat ik gaaf was en hij niet
Ik ben ooit per ongeluk bij een homo van 45 thuis op de bank beland. Was met m'n zatte kop met die gast naar huis gegaan, maar was ff vergeten dattie homo was . Dom natuurlijk, magoed. Zei die gast, met zo'n 'geil' bekkie: 'Je bent zo'n lekker vent, zal ik je ff lekker pijpen?'
. Ik wist niet hoe gauw ik weg moest wezen...
De volgende ochtend werd ik drijvend in de stukken halfverteerde gerookte zalm en haring weer wakker
.
quote:Die reactie daar.
Op zondag 7 december 2003 11:35 schreef LoggedIn het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op
Toen ik een jaar of 12 was, heeft mijn broer over me heen gepist terwijl we buiten aan het spelen waren.
En om jullie voor te zijn: Nee, we waren geen doktertje aan het spelen.
quote:Ach ja... niet alles in je leven kan stoer zijn hè
Op zondag 7 december 2003 19:35 schreef LoggedIn het volgende:[..]
vind eigenlijk van niet
quote:Heel herkenbaar
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochtends in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
Ook een keertje met een enorm dronken kop tegen een boom staan aanpissen... Vervolgens wat zitten rommelen met het meisje dat ik naar huis aan het brengen was... en waar deden we dat? Tegen die boom dus ja ... Resultaat: Kleren stonken de volgende dag gruwelijk naar zeik in combinatie met gras
[Dit bericht is gewijzigd door Douwe op 07-12-2003 21:18]
Toen liep de stront op een gegeven moment via m'n benen m'n schoenen in
quote:Ik heb 2 keer de bus ondergekotst in alle stilte op terugweg van discotheek, .. echt kut
quote:wie had íe in willen huren, advocaat Spong ofzo?
Op zondag 7 december 2003 19:18 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Het was een hij enne nee volgens mij niet, ik was helemaal overdonderd... ik werd vervolgens wel een soort van Hulk die hem aan zn jasje optilde en hem vertelde watvoor debiel hij wel niet was en vervolgens zijn fiets van een berg afsmeet
En hij roepen dat hij me aan ging klagen zo klein als hij was (9 ofzo) belachelijke kinders van tegenwoordig....
![]()
quote:Vertel!!!
Op zondag 7 december 2003 18:56 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik ga niet kinderachtig terug zitten spugen. kwaad met kwaad vergelden is niet goed, ookal gaat het om spugen.
maar ik heb wel acties ondernomen ja
quote:Kijk, that's the spirit. Belachelijke kutkinders van tegenwoordig.
Op zondag 7 december 2003 19:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Trouwens...ervoor ook eens gehad dat een jongetje in mn gezicht durfde te spugen, maar hij was een stuk ouder. Toen heb ik wel keihard terug gespuugd, takke jong
"boehoe jij hebt nep nikes *spuug*"
HA hij was gewoon jaloers, omdat ik gaaf was en hij niet
Hij durft het wel
toen ik de tussendeur opendeed kwam de aroma van een verse drol me tegenmoet en er lag daar een joekel op de grond. Het wc papier waar ie zijn reet mee afveegde had ie netjes in een prullenbak gestopt
later komt mn baas eraan voor een bakje koffie, en zoekt een roerstaafje, gebruikt ie die potlood
jullie geloven het vast niet, zou ik ook niet doen als ik het niet zelf meegamaakt had, maar tis echt waar
Hij kotste recht vooruit maar hield zijn hand half voor zijn bek waardoor 't tussen al zijn vingers door spoot en dus een hoog aantal mensen kon raken
quote:getver
Op maandag 8 december 2003 00:10 schreef Vision het volgende:
andere maat van me kwam op de kermis een attractie uit en kotste spontaan over 3-5 wijven heen.Hij kotste recht vooruit maar hield zijn hand half voor zijn bek waardoor 't tussen al zijn vingers door spoot en dus een hoog aantal mensen kon raken
quote:Dan had ik toch een mooie zachte steen gezocht
Op maandag 8 december 2003 00:14 schreef Hello_Dientje het volgende:[..]
getver
bij mij heeft iemand al eens over mijn jas heen gekost op scouting. Ik moest hem eigenlijk als kussen gebruiken. Toen heb ik hem afgeveegt onder gerolt en gespoten met deoderant maar je rook het nog steeds
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:17 schreef Prego het volgende:
ik heb in italie gewerkt als beheerder voor een nederlandse touroperator, toen was van een van de stacaravannen de plee verstopt, of ik die kon maken.
ik onder dat ding gaan liggen, trok mijn collega kei hard aan de afvoer buis met als gevolg dat ik de hele inhoud van die plee in me gezicht kreeg. ik heb me eigen nog nooit zo walgelijk gevoeld, ik werd er echt onpasselijk van. die mensen die de caravan huurde schaamde zich dood, anders ik wel
ik en vriend gingen (toen we 15 ofzo waren) samen altijd zuipen bij hem thuis en dan hagelevol naar het centrum lopen om uit te gaan
wij aan het lopen.. ik was helemaal door elkaar van het zuipen en begon wat kiezelsteentje in het "geld teruggave bakje" van een parkeerautomaat te duwen... ik moest al een tijdheel nodig pissen. dus voor de lol pis ik ook nog s in dat bakje ...
die vriend van me was ook zat en liep wat achterop.. komt ie aanlopen.. denk ie dat er geld in dat teruggave bakje zit.. (het was al donker trouwens) hij erin aan het wroeten.. opeens zegt ie tegen mij (ik lette niet echt op) dat er allemaal natte steentjes inzaten
ik het hem uitgelegd.. hij helemaal flippen op mij enz.. wou hij het ook nog aan mij gaan afvegen..
dus ik wegrennen, en heel hard aan het lachen.. hij erachteraan met zijn handen nog nat van mijn zeik.. gelukkig had ie me niet te pakken gekregen ghehehhe
quote:of niet
Op zondag 7 december 2003 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Die overvliegende duiven toch...
quote:waarom dan? kwam die naar je toelopen zei die 'ga es zitten', en piste die vervolges met een grote grijns over je heen, terwijl jij daar maar beetje zat te zitten
Toen ik een jaar of 12 was, heeft mijn broer over me heen gepist terwijl we buiten aan het spelen waren.En om jullie voor te zijn: Nee, we waren geen doktertje aan het spelen.
quote:OMG
ik heb in italie gewerkt als beheerder voor een nederlandse touroperator, toen was van een van de stacaravannen de plee verstopt, of ik die kon maken.
ik onder dat ding gaan liggen, trok mijn collega kei hard aan de afvoer buis met als gevolg dat ik de hele inhoud van die plee in me gezicht kreeg. ik heb me eigen nog nooit zo walgelijk gevoeld, ik werd er echt onpasselijk van. die mensen die de caravan huurde schaamde zich dood, anders ik wel
Op hetzelfde boerenerf elkaar bekogelen met rotte aardappels, ook leuk.
En een keer toen ik klein was, lag ik helemaal poor ziek in bed. Moest ik kotsen, dus ik ren naar de badkamer, en dan weet je gewoon dat je de wc (die 1,5 meter verder is dan de wasbak) niet meer haalt, dus de eerste de beste gelegenheid aangrijpt.. De wasbak dus. Ging allemaal netjes erin. Alleen was het dus een beetje jammer dat er maar van die kleine gaatjes in zitten, waar kots dus eigelijk net niet doorheen kan.. Dat mocht ik dus lekker er doorheen prakken. Mwaaaaam.
- Toen mijn zusje nog een baby was lag ik op de bank en tilde ik haar boven me op ik kon nog net koedie-koe uitbrengen voordat ze me bek volkotste
- na een avondje in de bios met toenmalig vriendinntje lief liepen we terug over de korenmarkt (ernem) en stapte ik met mijn mooie schoenen vol in een hoop kots
- toen ik nog klein was duwde me nichtje me in me rug ik viel met mijn handen vol een een tamp hondenschijt
- in een plas hondenzeik gaan staan bij een vriend thuis
- ik ging eens met mijn achterneef op zijn roeibootje varen in de gracht bij ons achter maar ik heb een etter van een achterneef
het regende dus de boot liep langzaam vol water, hij deed er nog een schepje bovenop door water uit de gracht in de boot te scheppen
op een gegeven moment zei ik "ok hou nu maar op" maar dat was dus te laat
de boot helde naar rechts en zonk
ik lag midden in een gracht waar in de zomer het maandverband en de tampons doorheen dreven
quote:gehehe
Op zondag 7 december 2003 23:19 schreef dierenvriend het volgende:[..]
Kijk, that's the spirit. Belachelijke kutkinders van tegenwoordig.
quote:Gad-ver-damme!
quote:Gatverdegatverdegatver!!!!
Op maandag 8 december 2003 11:55 schreef Foo_niks het volgende:
Met een stel kenissen in de trein waaronder een pesoon die varken werd genoemd.
Hygiene vond hij een vies woord dus hij rook al niet al te fris,doet hij op een gegeven moment zijn broek open,draait met zijn vinger onder zijn voorhuid door en begint met de smegma poppetjes op het raam te tekenen.
quote:gehehe
Op maandag 8 december 2003 19:41 schreef rickywilliams het volgende:[..]
gehehe
Is dat alles wat je kunt roepen?
quote:ik heb ooit eens een hond zijn bek volgescheten nadat hij op me stoep had gepoept
Op maandag 8 december 2003 21:59 schreef dierenvriend het volgende:[..]
gehehe
Is dat alles wat je kunt roepen?
Even later kwamen er een jongen en een meisje langs met hevige ruzie, en die kennis van me zei dat ze maar met hem moest bekken en dat deed ze dan maar uit wraak
- 's nachts iets voelen lopen in je slaapzak, maar ik dacht dat het ik me maar verbeelde. Even later voelde ik het weer, toch maar ff opgestaan en slaapzak uitgeschud: kwam een tor van ongeveer 2 cm uit
quote:ben jij een atjar jongen?
Op maandag 8 december 2003 22:44 schreef Rio het volgende:
JAWEL! We hebben een lolbroek lieve mensen! Lachen met jou.
quote:OMG, dit is echt goor
Toen gingen alle registers los en hebbe de hele douche bedekt met kots...
quote:lol
Op woensdag 10 december 2003 13:25 schreef Miss_mini het volgende:
ik kwam s.morgens vroeg beneden en ik had koude voeten (geen sokken aan) m,n sloffjes waren ook nergens te bekennen,naja dan maar gewoon schoenen aan. Ik dacht al na een tijdje rondgelopen te hebben,dat de zool binnen in m,n schoen stuk was want ik voelde iets wat los zat.....dus na een tijdje trek ik die schoen uit......zit me daar een joekel van een spin in met van die vieze lange poten!!! man wat heb ik gegild...:'(
Nou die dudes waren zo bezopen als wat, en ze besloten maar het spel te doen"dubbele boterham". Ik had ook geen idee wat het inhield, ik kende tenslotte het spel niet, maargoed ik vertel.
Ze trokken hun broek uit en begonnen een wedstrijdje te houden wie als eerste klaarkwam met een potje masturberen , het hele goedje dat eruit kwam moest je op de boterham mikken. Ik snapte er toen ook niets van, zowiezo het feit dat daar 5 gozers naast elkaar potje stonden te rukken is al vies, maargoed hier komt het.. Wie als LAATSTE klaarkwam en het goedje op de boterham mikte, moest hem opeten.
Die vriend van me stond kotsend ( anderen ook ofcorse ) te bekijken hoe 1 van hun met de grootste tegenzin ooit die boterham zat op te eten.
GOOR
Naja, aantal jaar terug, was toen nog goed bevriend met een kerel hier uit het dorp. Gast is hovenier, en had op een avond een feestje met collega's. Naja, je kent het wel, boeren onder mekaar (nofi, goeie gasten waren het), dus die gaan niet telkens voor 1 pilsje lopen, nee die pakken gelijk voor heel de zaal, maar dan voor zichzelf...
Nou die maat van mij, 1,80 m lang, en 130 kilo, kan aardig wat hebben. Dacht hij zelf ook. Dus lekker met hun meezuipen. Naja, avondje wordt laat, en de meesten gaan al naar huis. Maat van mij ook, al wilden zijn benen niet zo heel erg meer. Met 3 man auto ingetild, lekker laten maffen, en naar huis gereden. Thuis aangekomen, werd ie wakker."Kvoel me niet zzzoo lllekker jongens..." kwam er met pijn en moeite uit...
Collega's van hem mijn maat naar de wc gedragen ( die ook badkamer was), en hem daar de boel onder laten kotsen. "Tis hhhhier wel ranzig nu hhhhè"... kon ie nog uitbrengen. "Maakt niet uit Rinus, je zusje ruimt dat morgen wel op" "ga jij maar lekker slapen..." Die gasten hem dus op bed gelegd, en weer weg gegaan.
En toen werd ie 's ochtends wakker. "Hhhmmz, ligt wel llllekker, maar beetje nat hiero, kut ik heb me bed ondergekotst!".......... dacht ie......
Maat van mij slaat dus de dekens van zich af, en ontdekt dat ie in zijn eigen diarree heb liggen maffen.... En toen kwam zijn zusje op de kamer, die net de badkamer had schoongemaakt....
Doet het nog steeds erg goed op feestjes, als hij er weer bij is...
quote:Moet ik je Indonesisch gaan leren? gaan we niet doen, net zo'n leuk topic dit!
Op dinsdag 9 december 2003 11:03 schreef rickywilliams het volgende:[..]
ben jij een atjar jongen?
Sand over it please
quote:Dat zusje zat gewoon daar alles op te ruimen?
Op woensdag 10 december 2003 23:13 schreef Tekno het volgende:
Hahaha, rlxd topic, hou ik van.Naja, aantal jaar terug, was toen nog goed bevriend met een kerel hier uit het dorp. Gast is hovenier, en had op een avond een feestje met collega's. Naja, je kent het wel, boeren onder mekaar (nofi, goeie gasten waren het), dus die gaan niet telkens voor 1 pilsje lopen, nee die pakken gelijk voor heel de zaal, maar dan voor zichzelf...
Nou die maat van mij, 1,80 m lang, en 130 kilo, kan aardig wat hebben. Dacht hij zelf ook. Dus lekker met hun meezuipen. Naja, avondje wordt laat, en de meesten gaan al naar huis. Maat van mij ook, al wilden zijn benen niet zo heel erg meer. Met 3 man auto ingetild, lekker laten maffen, en naar huis gereden. Thuis aangekomen, werd ie wakker."Kvoel me niet zzzoo lllekker jongens..." kwam er met pijn en moeite uit...
Collega's van hem mijn maat naar de wc gedragen ( die ook badkamer was), en hem daar de boel onder laten kotsen. "Tis hhhhier wel ranzig nu hhhhè"... kon ie nog uitbrengen. "Maakt niet uit Rinus, je zusje ruimt dat morgen wel op"
"ga jij maar lekker slapen..." Die gasten hem dus op bed gelegd, en weer weg gegaan.
En toen werd ie 's ochtends wakker. "Hhhmmz, ligt wel llllekker, maar beetje nat hiero, kut ik heb me bed ondergekotst!".......... dacht ie......
Maat van mij slaat dus de dekens van zich af, en ontdekt dat ie in zijn eigen diarree heb liggen maffen.... En toen kwam zijn zusje op de kamer, die net de badkamer had schoongemaakt....
Doet het nog steeds erg goed op feestjes, als hij er weer bij is...
quote:Wat een badjassen, ik bedoel badasses.
Op vrijdag 12 december 2003 12:00 schreef Badjas_Johnny het volgende:
Na een avondje stappen wou ik nog ff bij de Febo bikken.
Raak ik een beetje aan de praat met een groep jongens zegt er een: Moet je ff opletten. Waarna hij een Hamburger uit de muur haalde, even goed rochelde, tussen het broodje spuugde en hem weer trug legde.
Na een minuutje w88 was het raak. Er kwam een dronken student aan die de hamburger uit de muur trok en hem genietend op at.
Wel lache...behalve toen ze vertelden dat ze al een half uurtje hiermee bezig waren....mn 3e hamburger die ik net aan eten was smaakte toch iets minder goed.
In plaats dat die gozer het afveegt aan een zakdoekje ofzo, slurpt ie het lekker weer op en likte ie z'n vingers erna goed af.
Hij dacht dat ik het niet had gemerkt omdat ik moest opletten met rijden, maar ik heb het allemaal dus heerlijk mogen aanschouwen vanuit m'n ooghoeken.
Dat vond ik dus behoorlijk ranzig.
Verder doen al die kotsmomenten me weinig, heb zelf maar een keer of 3 in m'n hele leven gekotst, en dat was niet van de drank.
quote:Dit vind ik echt met stip de smerigste, ik word er gewoon echt onpasselijk van als ik daaraan denk. BAH!!!
Op vrijdag 12 december 2003 18:58 schreef Refragmental het volgende:
Tijdens het rijlessen hoeste de instructeur een vette rochel op, gelukkig ving ie die op met z'n hand.In plaats dat die gozer het afveegt aan een zakdoekje ofzo, slurpt ie het lekker weer op en likte ie z'n vingers erna goed af.
Hij dacht dat ik het niet had gemerkt omdat ik moest opletten met rijden, maar ik heb het allemaal dus heerlijk mogen aanschouwen vanuit m'n ooghoeken.
Dat vond ik dus behoorlijk ranzig.
quote:spinnen zijn vet lief
Op woensdag 10 december 2003 13:25 schreef Miss_mini het volgende:
ik kwam s.morgens vroeg beneden en ik had koude voeten (geen sokken aan) m,n sloffjes waren ook nergens te bekennen,naja dan maar gewoon schoenen aan. Ik dacht al na een tijdje rondgelopen te hebben,dat de zool binnen in m,n schoen stuk was want ik voelde iets wat los zat.....dus na een tijdje trek ik die schoen uit......zit me daar een joekel van een spin in met van die vieze lange poten!!! man wat heb ik gegild...:'(
SCAT
en bezoek wat sites die er opkomen... dat is smerig..en grappig
Zo, ik was helemaal schoon en nu moest ik fokking snel mezelf droogmaken want anders ging het helemaal verkeerd. half zeiknat in me broek en shirt gesprongen.Alles plakte enzo, maar ja. shit happends. Al me rotzooi gepakt en snel naar de wc;s gerent. Jes. er is er 1 vrij. alles op de grond geflikkert. deur op slot. broek omlaag en dit alles in ongeveer een half sec. en toen : pFRRFFFPPPFFfrrfieeuwww. Alles kwam er met mach2 uit en ik scheet lekker mezelf heerlijk leeg. Hmmmm. Wat was dat lekker voor mijn spieren.
Zo lekker klaar, douw me klauw in die rolhouder. ZIT ER GEWOON GEEN WC ROL IN. Keb net de halve wc-pot onder zitten verven en er is gewoon GEEN WC-PAPIER. Fuck, fuck, fuck. Wat nu???. Dan voel je je echt verschrikkelijk kut. echt erg gewoon.
Nu zit er aan de binnenkant van de rol altijd een kartonnenrolletje. Die heb ik uit die bak gescheurt. Die opengescheurt en tegen me hol aan gedaan. Me broek weer omhoog. De wc doorgespoelt en schoongemaakt met de toiletborstel. Al mijn rotzooi weer gepakt en naar een andere wc gewandelt (zover dit mogelijk was met een kartonnen ding bij je hol tegen al de stront die er nog zit). Alles schoongemaakt op een andere wc. Toen ik klaar was ben ik nog maar een keer gaan douchen, zo vies vond ik het gewoon. En mijn vriendin snapte maar niet waar ik bleef . Die lachte zich helemaal rot.
Klote wc's op een camping.
Was er dus een gast op de camping die het presteerde 2 x op 1 dag met zijn zatte kop in die sloot te fietsen. Nah ik denk als je daar een slok van binnen krijgt dan kan je ook ongeschonden 10 jaar in het rampgebied van Tjernobyl ( ofzoiets) leven. Echt te ranzig voor woorden.
Nou ja en dat was mijn verhaal
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:59 schreef paullo het volgende:
Ben ooit eens in Noordwijk op vakantie geweest was toen 16 ofzo en daar had je een ongelooflijk ranzige camping waar een sloot naast lag. In die sloot lag dus alles van drollen tot pis tot gebruikte condooms. Ook was het erg warm dus stilstaand water begint dan behoorlijk te stinken plus alle troep van de mensen er nog bij.Was er dus een gast op de camping die het presteerde 2 x op 1 dag met zijn zatte kop in die sloot te fietsen. Nah ik denk als je daar een slok van binnen krijgt dan kan je ook ongeschonden 10 jaar in het rampgebied van Tjernobyl ( ofzoiets) leven. Echt te ranzig voor woorden.
Je hebt trouwens een prachtig userID: 59009
quote:Huh ??
Op maandag 15 december 2003 23:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Je hebt trouwens een prachtig userID: 59009
quote:Als je met je muis over je naam gaat dan zie je een nummer, dat is je usernummer en die vind hij mooi
Op maandag 15 december 2003 23:43 schreef paullo het volgende:[..]
Huh ??
quote:Hehe ik zie niks maar zal wel aan mij liggen.
Op maandag 15 december 2003 23:45 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Als je met je muis over je naam gaat dan zie je een nummer, dat is je usernummer en die vind hij mooi
.
quote:Dit zie je dan: http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=[b]59009[/b] Het gaat dus om 59009 en er is naar mijn mening niks moois aan maar iemand anders vindt van wel
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef paullo het volgende:[..]
Hehe ik zie niks maar zal wel aan mij liggen.
En wat is er mooi aan dat nummer dan??
quote:Ik zal het als trots man dragen en het met mijn leven beschermen
Op maandag 15 december 2003 23:52 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Dit zie je dan: http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=[b]59009[/b] Het gaat dus om 59009 en er is naar mijn mening niks moois aan maar iemand anders vindt van wel
.
quote:En welke camping in Noordwijk was dat? Als ik vragen mag?
Op maandag 15 december 2003 22:59 schreef paullo het volgende:
Ben ooit eens in Noordwijk op vakantie geweest was toen 16 ofzo en daar had je een ongelooflijk ranzige camping waar een sloot naast lag. In die sloot lag dus alles van drollen tot pis tot gebruikte condooms. Ook was het erg warm dus stilstaand water begint dan behoorlijk te stinken plus alle troep van de mensen er nog bij.Was er dus een gast op de camping die het presteerde 2 x op 1 dag met zijn zatte kop in die sloot te fietsen. Nah ik denk als je daar een slok van binnen krijgt dan kan je ook ongeschonden 10 jaar in het rampgebied van Tjernobyl ( ofzoiets) leven. Echt te ranzig voor woorden.
quote:Geloof duin en burg ofzoiets
Op dinsdag 16 december 2003 00:00 schreef Nimitz het volgende:[..]
En welke camping in Noordwijk was dat? Als ik vragen mag?
quote:dijk en burg
Op dinsdag 16 december 2003 00:01 schreef paullo het volgende:[..]
Geloof duin en burg ofzoiets
De eigenaar was gek van rode auto´s dat ik nog weet
Ach, verder niet van belang. Heb het niet zo op noordwijk. In de zomer een terrassie (Y) maar die tenten
En tja ik was toen 16 dus vond die discotheken daar best wel geinig. Zou het nu ook niet echt iets meer vinden denk ik.
Nou dat heb ik geweten, ik lag nog niet in de tent (naast mijn broertje ) Of ik moet snel die klep lost maken (gaat natuurlijk nooit in een keer wanneer het echt moet).
Dus ik kots de helft over mijn broertjes matras heen en de rest uit de tent, maar we lagen half scheef dus het stroomde allemaal heerlijk mijn gezicht aan in omdat ik te lam was om nog in de tent te kruipen.
Met als resultaat dat ik super pijn aan mijn ogen had volgende dag, en alles onder de kots lag (ook in de tent). Toen ik wakker werd zag ik mijn broertje met zn T-Shirt als gasmasker of zo rechtopzitten omdat hij de tent niet uit durfde.
Ik wil niet weten hoelang hij daar heeft gezeten in die stank
En deze zomervakantie ging ik met vrienden op vakantie op een camping. Loop ik met Mugielz (Fok! naam) naar het winkeltje, zien we daar twee vrouwen lopen. Niets raars aan. Totdat er ineens een gaat lopen kotsen daar. Recht op straat. Kijkt er een keer naar, en loopt weer verder. Zwaar raar.
quote:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochtends in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
De put die zo´n beetje midden achter onder de terrasvlonders zit stroomde over en verspreidde een vreselijke stank ...
Goed plees dich dus...
Vlonders opzij, putdeksel open en met emmers een hele hoop eruit halen en in grote tonnen gooien zodat we bij de pomp konden komen...
Die put is behoorlijk diep, een metertje of 2, en we konden hem dus niet volledig leeg emmeren...
Tot overmaat van ramp liet een van mijn collega strandwerkers de ketting waarmee de pomp opgehesen kan worden in die put vallen...
Omdat ik de enige was die een tetanus prik had gehad was ik dus (helaas) de uitverkorene om de pomp te gaan halen !!!!
Trap in de prut-put en naar beneden...
Wel met een tuinslang in de mond om te kunnen ademen want in die put zou je van de ammoniak en methaangassen vrij snel out gaan, en een snorkelbril op om de ogen te beschermen tegen diezelfde ammoniak-lucht...
Pomp gevonden en doorgegeven naar boven...
Ik heb zeker een uur staan douchen en 2 hele grote flessen shampoo gebruikt maar toe stonk ik nog naar de ellende...
Soeppie iemand ?
quote:Dit is net zo'n verhaal die je altijd in india hoort ofzo. 1 iemand valt in een beerput, de rest probeert hem te redden. Maar gaat zelf ook dood.
Op dinsdag 16 december 2003 00:30 schreef MrLunk het volgende:
-beerput verhaal-
Laatst liet iemand haar mobieltje vallen in z'n beerput, ze bood een beloning van 50 euro voor diegene die hem eruit haalde. Zijn uiteindelijk 6 doden gevallen
Oftewel was niet zo slim om daar in te gaan, zelfs niet met een lucht slang...
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:02 schreef geekmeister het volgende:
jullie willen smerig? smerig en grappig: ga naar google, zoek naarSCAT
quote:Of speel het Scat Kwartet.
Op maandag 15 december 2003 12:02 schreef geekmeister het volgende:
jullie willen smerig? smerig en grappig: ga naar google, zoek naarSCAT
http : // members . lycos . nl / scatkwartet
Dit filmpje bekijken scoort behoorlijk hoog
quote:Dat ik daarop klikte ne de eerste seconde zag vond ik al smerig genoeg
Op dinsdag 16 december 2003 23:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
LINKDit filmpje bekijken scoort behoorlijk hoog
quote:bah!
http://www.dejenerate.net/ruxpin/pub/GOATSETHEVIDEO.wmvDit filmpje bekijken scoort behoorlijk hoog
Ik aan dat ding trekken, maar hij deed het niet. En een paar jongens moesten nog ff pissen voor de wedstrijd, dus stonden voor de deur van 'ey Schiet is op joh'. Ik daar met een rood hooft. Ik zo van:'Ja, hij trekt niet door'. Toen snel waterzak gepakt, en al het water leeggegooit in de plee. En gelukkig was de drol weg, alleen het stonk echt erg ....
quote:Deze is echt te erg ........... brrrr.... hij is zo ranzig, ik heb twee keer gekeken. Wat is dat toch in een mens
http://www.dejenerate.net/ruxpin/pub/GOATSETHEVIDEO.wmvDit filmpje bekijken scoort behoorlijk hoog
In onze rommelkamer (waar nooit iemand komt) hing al een tijdje een 'raar' luchtje. Ik snapte het maar niet en ben dus op een gegeven moment alles maar af gaan zoeken. Bleek er ONDER de wasmand het 3e katje te liggen. Een maand geleden dood geboren..
Helemaal ontbonden en weggerot. We hebben laminaat in die kamer liggen dus dat was makkelijk op te ruimen. Maar zooooooo goor..
Een paar weken later kom ik weer eens op zolder. Daar komen we al helemaal nooit, en daar hing diezelfde lucht als in de rommelkamer.
Neeeee toch, dacht ik..
En ja hoor, in een hoek op een matras ligt het 4e katje.
Helemaal in de matras getrokken en helemaal uitgedroogd. Alleen de schedel kon je nog zien, en de contouren van het lichaampje.
Die geurr......
quote:man ik durf niet eens op die link te klikken, bang dat er weer dingen op mijn netvlies verschijnen die ik er nooit meer af krijg. en dan bekijk je het nog 2 keer ook. en vraag je je af wat dat in een mens is.
Op vrijdag 26 december 2003 19:43 schreef Ma-sage het volgende:
Deze is echt te erg ........... brrrr.... hij is zo ranzig, ik heb twee keer gekeken. Wat is dat toch in een mens
STRANGE DAYS HAVE FOUND US
quote:
Op zondag 7 december 2003 01:23 schreef Hilje23 het volgende:
pas geleden;Ik laat de hond uit en die was mega aan het roppen aan de riem...dus ik gooi mijn sleutels dan nog wel eens zijn kant op om even de aandacht te krijgen...hij zat namelijk achter een vogeltje aan...
De eerste keer ging dat goed, viel vlak achter zijn reet neer...hij schrok, keek om en lette weer keurig op...2 e keer, weer achter een vogeltje aan willen dus weer hang ik in de riem...pak mijn sleutels...gooi...zelfde effect...mooi dacht ik dus!
Dus ik pak die sleutels uit het gras en stop ze in mijn jaszak...haal mijn tengel weer uit mijn jas en loop verder...opeens glibberig gevoel aan mijn hand, ik kijk;
mijn hele vingers onder de hondestront! niet van mijn eigen hond maar van een andere! Had ik mijn sleutelbos dus in een bult met stront gegooid!
GATVER DE GATVER! Dus heel voorzichtig die sleutels uit mijn zak halen...die heeeeel sleutelbos (ongeveer 8 sleutels en twee sleutelhangers van pooh en van de ABN AMRO...allemaal met sleufjes en gleufjes! zat helemaaaal onder de stront! mijn hand dus ook...Ik heb staan gieren op straat! Ik vegen aan blaadjes half kostend, die hond van me dom naar me kijken natuurlijk...echt die kotsneiging onderdrukken...burp burp burp...nou dat ging goed! \
Gelukkig 1 sleutel nog schoon, en dat was de sleutel vande centrale ingang van de flat...de voordeur stond nog open dus ik kon eenmaal boven zo door naar de keuken...hele sleutelbos in de bak gegooid, heet water erop en een kwartier laten liggen, handen schrobben, chloor erbij en alles!Gatver wat is dat vies!
Heb lang niet meer zo hard gelachen!
Allemaal snot bij de ABN Amro. Gatverdamme. Gelijk maar ff cafetje ingerend om dat er af te wassen.
Echt niet lekker om je geld zo te ontvangen.
Dis alleen niet t ergste maarja.
Toen het oppaskindje van boven aan de trap 4x naar beneden kotste en aangezien alles daar wit geverfd was, alles zat onder. Ze hadden zo te zien rijst gegeten.
quote:Haha ja die is wel heel erg
Op vrijdag 26 december 2003 19:43 schreef Ma-sage het volgende:[..]
Deze is echt te erg ........... brrrr.... hij is zo ranzig, ik heb twee keer gekeken. Wat is dat toch in een mens
quote:LOL!!!
Op maandag 15 december 2003 13:02 schreef GenesiZ het volgende:
Mijn eerste campeerprobleem.
[..]
Keb net de halve wc-pot onder zitten verven en er is gewoon GEEN WC-PAPIER. Fuck, fuck, fuck. Wat nu???. Dan voel je je echt verschrikkelijk kut. echt erg gewoon.
[..]
Klote wc's op een camping.
Erg leuk een broer die HBO-V heeft gedaan en stage heeft gelopen in het ziekenhuis. Dan krijg je ook erg leuke dingen te horen.
Praat hij erover dat er iets is waardoor je niet kan schijten...en dat, als het niet verholpen wordt, dat je na een tijdje gewoon poep uitkotst .
Nog een hap van je eten, Remco?
quote:voelt lekker he .
Op vrijdag 2 januari 2004 19:52 schreef GWD het volgende:
euh bij mij ... in de hondepoep getrapt ... met mijn blote voeten wel te verstaan
quote:Duuuuuuude! Die sjit is echt ranzig...
quote:Vergeet dat Filmpje.....Welk Filmpje?.......Nooit een filmpje gezien hier......
Op vrijdag 2 januari 2004 19:54 schreef FLipKick het volgende:
Wat gebeurt in dat filmpje dan!?
quote:Kut he ik wil ook weten wat er gebeurd in dat filmpje maar ik heb dingen op internet gezien die ik achteraf echt nooit had willen zien...dus dit waarschijnlijk ook.... leg eens uit iemand die wel dapper genoeg was om dat filmpje te bekijken
Op vrijdag 2 januari 2004 20:35 schreef Tu5 het volgende:[..]
Vergeet dat Filmpje.....Welk Filmpje?.......Nooit een filmpje gezien hier......
quote:een man probeerd een grote drol naar buiten te werken... Heb niet echt gedetaileerd zitten kijken, halverwege maar het schermpje weggedrukt
Op vrijdag 2 januari 2004 23:42 schreef Ataririot het volgende:[..]
Kut he ik wil ook weten wat er gebeurd in dat filmpje maar ik heb dingen op internet gezien die ik achteraf echt nooit had willen zien...dus dit waarschijnlijk ook.... leg eens uit iemand die wel dapper genoeg was om dat filmpje te bekijken
quote:Idd... echt te ziek.......
Op vrijdag 2 januari 2004 23:48 schreef WattaFakka het volgende:[..]
een man probeerd een grote drol naar buiten te werken... Heb niet echt gedetaileerd zitten kijken, halverwege maar het schermpje weggedrukt
.
Er was zelfs een moment dat ik dacht dat ik een Freggel zag, maar heb niet echt meer opnieuw durven kijken.....
Ik liep vorig jaar op de kermis in Geleen onder het reuzenrad door...quote:Op zaterdag 6 december 2003 16:08 schreef hallo_mensen het volgende:
afgelopen jaar op de kermis in geleen
een keertje gebungeed daarna een x eclipse daarna space roller
en toen om een beetje bij te komen maar het reuzenrad
heb ik van boven uit naar beneden gekotst was best wel lachen toen we eruit mochten gingen we onder kijken waar het lag was alles super ver uit elkaar
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:43 schreef Happy_Sonic het volgende:
Het ergste en smerigste was dat ik ooit met een jongen stond te zoenen. Hij was een stuk groter dan ik en op een gegeven moment voelde ik zijn kwijl langs mijn nek aflopen... dat was echt ranzig... daarna nooit meer met hem gezoend...![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:40 schreef Realzm het volgende:
Op een party moest ik een keer een grote boodschap opeens afleveren. Dus ik ga naar de wc, krijg je zo'n trainspottingwc![]()
![]()
kheb eerst 5 minuten gestaan om het relatief schoon te krijgen. Maar wat was dat goor
Nee, ik lees eruit dattie die plee zelf zo ernstig had bevuildquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:37 schreef Matty___ het volgende:
[..]
weet je ik zou dan gewoon naar een andere wc gaan
Scherpquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:47 schreef barbarab het volgende:
Dat ik een verse kabeljauw van de albert heijn uit de verpakking haalde en daar twee blauwe wormen onder lagen.. AH dat zijn zeker de kleintjes waar ze het altijd over hebben dacht ik nog Daar moeten ze dan maar eens wat beter op letten![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik lees eruit dattie die plee zelf zo ernstig had bevuild
Nog iets goors, wat ik heb meegemaakt: ik had roti besteld. Wij op de bank te eten. Zie ik opees vanuit mijn ooghoek iets zwarts wegkruipen op de bank. Nadere bestudering wees uit dat het een kakkerlak was. Aangezien ik er in mijn (keurig schone) huisje nog nooit eentje had gezien kon ik maar 1 ding concluderen, het ding was als verstekeling met onze bestelling meegelift.
Mijn God, ik dact dat ik alles zou onderkotsen, gelukkig niet gebeurd maar oh, wat een kutervaring.
Tis ook al wel weer 5 maanden geledenquote:Op zaterdag 6 december 2003 19:23 schreef Aventura het volgende:
Kots is kennelijk zo ongeveer het toppunt van ranzigheid..Vind ik zelf ook wel. Ik heb iets anders heel erg goors meegemaakt: ik bestelde
roti bij de Surinamer. Wij zo te eten ervan, geen probleem. Zie ik vanuit mijn ooghoek iets wegkruipen zo over mijn bank heen. Een enorme kakkerlak. Zeker wel 3 cm lang. Ik weet heel zeker dat ik zelf geen kakkerlakken heb, nooit gehad, daarna ook nooit meer een gezien, mijn buren ook niet. Dus dat beest MOET zijn meegekomen met mijn eten.
*ril* ik wil niet weten hoe die keuken van die toko eruitziet!
Ugh ik moet bijna weer kokken als ik eraan denk. Heeft heel lang geduurd voordat ik weer roti kon eten (wel ergens anders besteld, natuurlijk).
Ik had het niet zelf gedaan, maar blijkbaar kunnen anderen onder invloed niet meer zo goed richten als ze moeten pissen..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik lees eruit dattie die plee zelf zo ernstig had bevuild
Dijk en Burgquote:Op dinsdag 16 december 2003 00:11 schreef paullo het volgende:
dijk en burg was het ja
En tja ik was toen 16 dus vond die discotheken daar best wel geinig. Zou het nu ook niet echt iets meer vinden denk ik.
Eigen schuld: lama's spugen alleen als je ze pestquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:14 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ikzelf kan me zo snel niks heugen, enkel dat 1 van mijn broertjes als kind eens door een lama in zijn gezicht is gespuugd. Ranzig!![]()
* Op Lijstje noteer van vakantie gebieden waar ik niet heen hoef.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dijk en Burg Kreta, Gran Canaria, Lloret en Mallorca
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:24 schreef B_BOY het volgende:
daarna weesten pilsen
trug
meej
gesien
Dat is nog niks vergeleken bij de schaamhaar pizza van Dirty Sanchezquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:53 schreef Weemz het volgende:
HOEZO RANZIG?
Laatst bij VivaLaBam (MTV) gingen ze de grote teennagel van zo'n vent die zich nooit wast er van af trekken. Vervolgend pulkt die vent die nagel school en maakt er een ketting van...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom op zeg, een haar in een augurk-hamrolletje is toch niet zo erg?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
bij een niet nader te noemen belgische friettent in Emmen (veel kunnen het er niet zijn dus), een zakje patat bestellen bij een compleet ranzige dikke belg in bezweet wit hemd, toch maar opeten want ik viel om van de honger, ben ik halverwege de zak, kom ik een gekrulde haar tegen, snel die zak weggedonderd, ik had niet eens zin meer om terug te gaan om m'n geld terug te vragen en die ranzige gast weer te zien![]()
![]()
doe ik eens sociaal door op een verjaardag van een oude vrouw uit de straat op bezoek te gaan, pak ik zo'n augurk in hamrol hapje, neem ik een hap, zit er een grijze haar in![]()
![]()
2 vergelijkbare verhalen, 2 keer compleet ranzig en traumaopwekkend
OMG, die was echt fucking ranzigquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken bij de schaamhaar pizza van Dirty Sanchez
als je 'm uit je mond moet plukken?!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:59 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op zeg, een haar in een augurk-hamrolletje is toch niet zo erg?
ik vind het echt niet erg hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 02:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
als je 'm uit je mond moet plukken?!
eet smakelijk dan
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:15 schreef nozem het volgende:
Mijn broer heeft in het golfslagbad eens een voorbijdrijvend kwakje per ongeluk in geslikt. In dat zelfde golfslagbad kwam ik in de stroomversnelling in botsing met een flinke drol die er vervolgens door de badmeester met een netje uit gevist werd.
Het was me het dagje wel toen..
trainspotting idee krijgquote:Op maandag 10 mei 2004 11:50 schreef doemaardrie het volgende:
Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.
En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
quote:Op zaterdag 6 december 2003 16:13 schreef Tarantino het volgende:
Is me niet overgekomen maar wel gezien:
Het was dorpsfeest en een vent (rond de 40 jaar) staat al de hele avond te tongen met een vrouw. Ik ga op een gegeven moment pissen en diezelfde gast staat te kosten in de pisbak. Wat blijkt hij had een kunstgebit en hij vist dat gebit uit de kots en doet hem zonder af te spoelen weer is zijn mond. Twee minuten later staat hij weer te tongen met die vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |