abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15199203
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben. Mensen die in de trein uit hun neus zitte te vreten vin ik ook erg
pi_15199218
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben. Mensen die in de trein uit hun neus zitte te vreten vin ik ook erg
Wie mag jou in je bek spugen?
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:46:58 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15199250
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:45 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wie mag jou in je bek spugen?

dieren.
pi_15199254
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben
...en hoe kwam dat dan

Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg (stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)

Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:48:25 #5
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_15199272
Toen ik met hockey op m'n neus ben geraakt met een hockeystick en vervolgend het mooie waterveld van Nijmegen even heb ondergesmeurd met het bekende rode goedje
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_15199277
Ik ben een keer in de kots gaan zitten in Chessington (pretpark in Engeland).
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:50:14 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15199299
ben in me studententijd een keer over me nek gegaan omdat ik te veel had gezopen, op zich niets bijzonders ware het niet dat het op een smalle trap gebeurde en ik over mijn eigen kots naar boven moest proberen te komen, en dat lukte idd niet waardoor ik door en in me eigen kots de trap weer afgleed
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_15199311
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...en hoe kwam dat dan

Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg (stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)

Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.

Zie topic ASO Wijf. Vrouw rochelde uit haar raampje van haar auto. Maar ja, ik had wel kutwijf gezegd...
pi_15199313
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochtends in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door biertapper op 06-12-2003 15:55]

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_15199346
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is meteen het gekste. Laatste schooldag van de middelbare school en we waren gaan zuipen. Na een paar uur werd ik misselijk en ging naar de wc om eens flink te kosten. Toen ik eenmaal uitgekost was en ik weer een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik verkeerd om zat (ik zat dus op de pot in plaats van met mijn kop erin te hangen). De hele wc zat onder de kots, muren, deur, wc-pot, vloer, plafond (!). Gek genoeg had ik 1 spettertje op mijn schoen, voor de rest niks! Ik ben opgestaan, heb met een stuk wc papier de deur opengemaakt (klink zat ook onder) en heb mijn vrienden snel een cafe verder meegenomen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:53:31 #11
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15199369
Niet echt iets noemenswaardig
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:53:53 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15199382
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:50 schreef biertapper het volgende:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
been there, done that.
pi_15199384
een beest dat in de apenheul z'n behoefte doet op mijn hoofd
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:54:17 #14
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_15199389
Op de boot naar Engeland (DFDS Seaways) 's avonds nog ff op het dek

hang ik daar in verse ( 2e hands) Spaghetti met me handen iiiieeuuuw

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:54:25 #15
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15199391
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is meteen het gekste. Laatste schooldag van de middelbare school en we waren gaan zuipen. Na een paar uur werd ik misselijk en ging naar de wc om eens flink te kosten. Toen ik eenmaal uitgekost was en ik weer een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik verkeerd om zat (ik zat dus op de pot in plaats van met mijn kop erin te hangen). De hele wc zat onder de kots, muren, deur, wc-pot, vloer, plafond (!). Gek genoeg had ik 1 spettertje op mijn schoen, voor de rest niks! Ik ben opgestaan, heb met een stuk wc papier de deur opengemaakt (klink zat ook onder) en heb mijn vrienden snel een cafe verder meegenomen.
Hahaha dies best wel wreed
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_15199404
quote:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:55:00 #17
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15199409
Wahahahahahaa
pi_15199425
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
pi_15199454

Leuk topic .

zaterdag 6 december 2003 @ 16:01:45 #20
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_15199546
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
ik in een slak, wel me me sokken aan...
achja, het was zon vocktige nacht en ik was te lui om mijn schienen aan te doen
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:02:51 #21
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15199575
Ik was lekker een frikandel aan het eten op een feest toen ik ineens moest kotsen...

Lekker alles uitrochelen op de WC, maar ik had die frikandel nog in m'n klauwen. Dus ik legde hem maar even naast me neer . De volgende dag werd er ergens in een hoekje van het toilet een half-ondergekotste verschrompelde frikandel teruggevonden .

pi_15199629
quote:
Sux.
beter dan andersom
pi_15199651
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:07:28 #24
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_15199679
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:06 schreef Tarantino het volgende:
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
OMG sick bastard !
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_15199716
Iemand die mn fiets achter mn rug probeerde te jatten toen ik ff stond te praten van de fiets af gemept (was hij het niet mee eens, dus nog een paar meppen gegeven) waardoor mn fiets onder zijn bloed zat

Daarna maar ff een uur onder de douche gestaan (handen ook onder) en de volgende dag mn fiets in de autowasstraat gezet... ranzige boel...

pi_15199722
afgelopen jaar op de kermis in geleen
een keertje gebungeed daarna een x eclipse daarna space roller
en toen om een beetje bij te komen maar het reuzenrad
heb ik van boven uit naar beneden gekotst was best wel lachen toen we eruit mochten gingen we onder kijken waar het lag was alles super ver uit elkaar
046
Dank aan Yeahinho
pi_15199833
Is me niet overgekomen maar wel gezien:

Het was dorpsfeest en een vent (rond de 40 jaar) staat al de hele avond te tongen met een vrouw. Ik ga op een gegeven moment pissen en diezelfde gast staat te kosten in de pisbak. Wat blijkt hij had een kunstgebit en hij vist dat gebit uit de kots en doet hem zonder af te spoelen weer is zijn mond. Twee minuten later staat hij weer te tongen met die vrouw.

In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:14:27 #28
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_15199850
Het volgende is mij gelukkig niet zelf overkomen:

Een kerel die ik kende van de middelbare school moest enorm kakken, hij was namelijk gigantisch aan de schijterij. Met pijn en moeite heeft hij het gered tot het huis van zijn oma (dat was enigszins in de buurt).
Daar aangekomen stond hij op het punt van ontploffen. Hij wordt binnengelaten... rent de kamer door naar de plee... maakt zijn broek los tijdens het rennen... gooit de pleedeur open (heeft geen tijd om het licht aan te doen)... vliegt op de pot en begint meteen aan te blubberen.
Hij had dus niet in de gaten dat de deksel van de wc nog naar beneden stond. Alles zat vol stront... dat kun je je wel voorstellen natuurlijk.

Just like the bunny!
pi_15199882
Ik heb eens een witte vochtige goedje , uit de lucht, in mijn kraag zien belanden..
GVD die schijtduiven....
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:16:29 #30
63302 rockstah
New World Disorder
pi_15199888
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:14 schreef TETSU het volgende:

Een kerel die ik kende van de middelbare school moest enorm kakken, hij was namelijk gigantisch aan de schijterij. Met pijn en moeite heeft hij het gered tot het huis van zijn oma (dat was enigszins in de buurt).
Daar aangekomen stond hij op het punt van ontploffen. Hij wordt binnengelaten... rent de kamer door naar de plee... maakt zijn broek los tijdens het rennen... gooit de pleedeur open (heeft geen tijd om het licht aan te doen)... vliegt op de pot en begint meteen aan te blubberen.
Hij had dus niet in de gaten dat de deksel van de wc nog naar beneden stond. Alles zat vol stront... dat kun je je wel voorstellen natuurlijk.

stel dat zijn opa nog op de plee zat
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:53:59 #31
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_15200797
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:14 schreef TETSU het volgende:

iieeeeeeeeuww
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_15200871
Op de brommer op een grasveldje rijden. Twee voeten aan de grond om te voorkomen dat ik zou vallen.

Helaas liepen er daar ook Schotse hooglanders en die leggen van die heerlijke vlaaien. Met een zo´n 50 km/h met m´n schoen door zo´n vlaai. Het zat tot boven m´n knieën. Gelukkig vreten die beesten alleen maar gras en stinkt dat niet zo.

Toch meer even het water ingesprongen.

In het land der blinden is éénoog koning.
pi_15201257
op school wil ut de wc stappen, pak de deur klink vast - die met stront ingesmeerd was
pi_15201297
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:56 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Op de brommer op een grasveldje rijden. Twee voeten aan de grond om te voorkomen dat ik zou vallen.

Helaas liepen er daar ook Schotse hooglanders en die leggen van die heerlijke vlaaien. Met een zo´n 50 km/h met m´n schoen door zo´n vlaai. Het zat tot boven m´n knieën. Gelukkig vreten die beesten alleen maar gras en stinkt dat niet zo.

Toch meer even het water ingesprongen.

lol
pi_15201417
K wor egt misselijk van dit topic..gatverr
  zaterdag 6 december 2003 @ 17:18:00 #36
19242 yavanna
Results may vary.
pi_15201493
Vies topic

Met mijn blote voet in de kattenkots gaan staan, vond ik zelf wel wat minder

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_15201650
quote:
Sux.
Soortgelijk verhaal:

Op een mooie zaterdagmiddag op een veldje gaan voetballen met een paar vrienden. Je denk "ach het is mooi weer waarom ga ik niet met blote voeten spelen". Ik was lekker aan het voetballen tot het moment dat ik met een blote voet in een verse hondedrol trap. Ik voelde het zo lekker tussen me tenen door kruipen

X
X
X
pi_15201666
* Een keer in het zwembad, moets er een kind kotsen, dus ik zo 'snel naar de WC!' ondertussen vloog de kost al over mij heen

* Ook in het zwembad, ik weet nog die hoe ik dacht, waarom ligt daat een blaadje op de bodem dus ik duik en pak het, opeens besefte ik dat het een drol was, maar die perste ik dus mooi tussen m'n vingers door ! wat heb ik toen lang mijn handen gewassen zeg pfff.

pi_15201694
Het ergste wat mij ooit is overkomen is een dierenvriend die spelfouten maakte.
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 6 december 2003 @ 17:39:33 #40
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_15202123
Ik heb een zwerver zijn schoenen uit zien doen terwijl hij geen sokken aan had. Hij had enkele weken met die schoenen aan gelopen en bij gebrek aan sokken maar plastic tassen om zijn voeten gedaan. De aanblik en de lucht van de lappen verweekt en ontbindend weefsel deden mij walgen.

Ik zie vaak nare dingen maar 'this takes the biscuit' ! !

[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 06-12-2003 17:40]

Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 6 december 2003 @ 17:42:06 #41
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_15202187
Dat ik een keer (vorig jaar) op het schoolplein stond... en er een meeuwenflats op mijn mouw viel

Trouwens ook een keer toen ik klein was kreeg ik het boven op mijn kop, toen ik ergens onder een boom stond... maar toen was het van een duif

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_15202742
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:08 schreef hallo_mensen het volgende:
heb ik van boven uit naar beneden gekotst was best wel lachen toen we eruit mochten gingen we onder kijken waar het lag was alles super ver uit elkaar
Afgelopen jaar zat ik zon attractie in geleen he...

En zo'n gast die koste ons allemaal onder
en die kermist pik stopte dat ding ook niet ... ik w8 eerstw at gaat het hard regenen opeens

zaterdag 6 december 2003 @ 18:15:19 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_15203188
Studeerde tandheelkunde.
Moet je een kunstgebit maken.
Op een mooie dag gaan dan de resterende tanden eruit en de plastieke tanden erin!
Ik half juni patiënt gebeld; "Kunnen we mooi na de vakantie mee beginnen" had ik bedacht.
Dus half september komt die gast zegt ie: "Ben maar gestopt met poetsen toen we die afspraak hadden gemaakt". 3 maanden En ja; groene tanden bestaan
En ja; de mens is een lopende darm, maar dat had de oplettende lezer al uit de vorige topiques begrepen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_15203481
quote:
ho ho ho
pi_15203562
Ik fietste een keer over een dooie muis heen en toen kwam er allemaal bruin spul uit
pi_15203757
ben met blote voeten over de stront van m'n kat uitgeglede, het zat ineens overal.
ADO kan die subsidie nu wel vergeten
pi_15203766
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:26 schreef De_kerstman het volgende:

[..]

Dat moet iedereen toch wel eens doen? Als je na het stappen in de auto of bus moet kotsen, dan kan je toch gewoon niet anders?

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:43:06 #48
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_15203878
Laatst na twee maanden een mokkataart teruggevonden... Leek wel een fokking schilderij met al die kleuren.....
(btw. erwtensoep wordt na een paar weken koelkast oranje, en et ruikt naar zure melk.. )
Hoogbevaagd
pi_15203933
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is dat ik op 1 dag 3 keer letterlijk ondergekotst ben door mijn zoontje, sta je daar zelf kokhalsend met een ziek ventje in je armen....

Bllllggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15204014
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:45 schreef erodome het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is dat ik op 1 dag 3 keer letterlijk ondergekotst ben door mijn zoontje, sta je daar zelf kokhalsend met een ziek ventje in je armen....

Dat is niet vies.. Dat is zielig
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:48:25 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15204022
Het smerigste voor mezelf.. Mn kamer draaide van de drank en ik was te ziek om de hele gang af te lopen naar de wc. (Studentenflat) Dus ik heb gekotst in mn wasbak.. daarna weer in bed gestapt.
En toen ik weer wakker werd hing er al een verdacht weeig luchtje in de kamer.. Ik wilde een slok water nemen, vergeten van de kots, en de hele wasbak lag tot de nok toe gevuld met kots. Dat had alles doen verstoppen. Dat opruimen met een kater
The truth was in here.
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:48:50 #52
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15204037
Weet niet of het hier goed onder valt, maar het is wel erg smerig!!

Op vakantie gebeurd toen ik een jaar of 10 was:

Ik zwom met een duikbrilletje onder water en zag een man die met een klein kindje (jaar of 2 a 3) in het water speelde en tegelijkertijd met zn andere hand zich zat af te trekken.

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:51:27 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15204116
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef Helaaz het volgende:

Ik zwom met een duikbrilletje onder water en zag een man die met een klein kindje (jaar of 2 a 3) in het water speelde en tegelijkertijd met zn andere hand zich zat af te trekken.

Nee, dat vind ik niet normaal.
The truth was in here.
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:53:07 #54
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_15204161
parkietenpoep opgegegeten. (dacht dat het een pulk was)
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:53:59 #55
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_15204194
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef Helaaz het volgende:

gezonde mensen bellen dan de politie ofzo. Of waarschuwen de zwembad boys.
pi_15204274
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 17:25 schreef JaWi het volgende:
Het ergste wat mij ooit is overkomen is een dierenvriend die spelfouten maakte.
Ik vroeg niet het erchste, ik vroeg het zmerigste, sukkel!!!
pi_15204370
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef Repelsteeltjuh het volgende:

[..]

Dat is niet vies.. Dat is zielig

Het was en zielig en vies......

Geloof me als de kots over je heendruipt dan is dat echt wel vies hoor...

Brrrrrrrrrrr...
En dan zo min mogelijk proberen te laten merken omdat het ventje zielig is.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15204452
Water waarin wekenlang allerlei insecten in lagen te rotten wat ik over mijn hand kreeg. De geur was onmenselijk. Gelukkig had ik geen wondje op mijn hand want als dat in mijn bloedstroom was geraakt, dan zou ik gemuteerd zijn.
pi_15204483
Ik werk in een zwembad en heb een keer een drol uit het bad gevist
slettebak [@] gmail.com
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:08:53 #60
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15204645
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:53 schreef err het volgende:

[..]

gezonde mensen bellen dan de politie ofzo. Of waarschuwen de zwembad boys.

Ik heb het aan mijn vader verteld en die is inderdaad naar de toezichthouder van het zwembad gegaan. Kan me niet meer herinneren hoe het is afgelopen...
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:10:54 #61
64810 Flip21
Damn you all and such
pi_15204709
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:08 schreef tvdleur het volgende:
Iemand die mn fiets achter mn rug probeerde te jatten toen ik ff stond te praten van de fiets af gemept (was hij het niet mee eens, dus nog een paar meppen gegeven) waardoor mn fiets onder zijn bloed zat

Daarna maar ff een uur onder de douche gestaan (handen ook onder) en de volgende dag mn fiets in de autowasstraat gezet... ranzige boel...

He, heb precies hetzelfde gehad, achter mijn rug om werd mijn fiets meegenomen door een junk toen ik even aan het praten was.
Toen ik hem van m'n fiets afsloeg trok 'ie helaas alleen een mes...
Dan kan wel zo zijn, maar toch heb ik gelijk!
pi_15204786
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:38 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Dat moet iedereen toch wel eens doen? Als je na het stappen in de auto of bus moet kotsen, dan kan je toch gewoon niet anders?

ho ho ho
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:13:38 #63
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15204800
quote:
Owwwww, dude. Die is SUPER ranzig!!
(en waarom gaat het hier allemaal alleen maar over kotsen? Is het inslikken van een horde insecten niet ranzig genoeg (echt waar...))
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:19:33 #64
67587 The_NiteAngyl
pi_15205002
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:45 schreef erodome het volgende:

Oi, ik leef met je mee... een neefje van me liet ook eens zien wat 'ie gegeten had. Oh, mijn mooie broek!
Disgusting!
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:23:06 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15205119
Kots is kennelijk zo ongeveer het toppunt van ranzigheid..Vind ik zelf ook wel. Ik heb iets anders heel erg goors meegemaakt: ik bestelde
roti bij de Surinamer. Wij zo te eten ervan, geen probleem. Zie ik vanuit mijn ooghoek iets wegkruipen zo over mijn bank heen. Een enorme kakkerlak. Zeker wel 3 cm lang. Ik weet heel zeker dat ik zelf geen kakkerlakken heb, nooit gehad, daarna ook nooit meer een gezien, mijn buren ook niet. Dus dat beest MOET zijn meegekomen met mijn eten.
*ril* ik wil niet weten hoe die keuken van die toko eruitziet!
Ugh ik moet bijna weer kokken als ik eraan denk. Heeft heel lang geduurd voordat ik weer roti kon eten (wel ergens anders besteld, natuurlijk).

[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 06-12-2003 19:24]

pi_15205128
Dat ik op een hoekje van een straat met een beste vriendin aan het praten was en er een klein kind voorbij reed en me volop in mn gezicht spuugde. Maar dat kan nog niet tegen die andere keer op. Een keer was ik aan het vechten met mijn buurjongen... En het werd steeds harder. Toen gooide hij me op de grond (grasveld) en worstelden we daar verder en toen rook ik een onaangename geur.... juist.... hadden we fijn door de hondenpoep gerold... Oleeej! Lang leven mensen die hun honden uitlaten op een speelterein!
Delivered without an information leaflet
pi_15205168
Ik heb een keer in m'n slaap over mezelf heen gekotst. Ik werd wakker met harde brokjes op m'n dekens

Ik had kunnen stikken, maar dat even terzijde..

zaterdag 6 december 2003 @ 19:28:20 #68
67587 The_NiteAngyl
pi_15205272
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:23 schreef Aventura het volgende:
Kots is kennelijk zo ongeveer het toppunt van ranzigheid..Vind ik zelf ook wel. Ik heb iets anders heel erg goors meegemaakt: ik bestelde
roti bij de Surinamer. Wij zo te eten ervan, geen probleem. Zie ik vanuit mijn ooghoek iets wegkruipen zo over mijn bank heen. Een enorme kakkerlak. Zeker wel 3 cm lang. Ik weet heel zeker dat ik zelf geen kakkerlakken heb, nooit gehad, daarna ook nooit meer een gezien, mijn buren ook niet. Dus dat beest MOET zijn meegekomen met mijn eten.
Ugh ik moet bijna weer kokken als ik eraan denk. Heeft heel lang geduurd voordat ik weer roti kon eten (wel ergens anders besteld, natuurlijk).
Zo, hallo. Je zou eens moeten weten wat er allemaal in die shoarmakeukens afspeelt. A Bug's Life is er nix bij vergeleken.
pi_15205445
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ik op een hoekje van een straat met een beste vriendin aan het praten was en er een klein kind voorbij reed en me volop in mn gezicht spuugde. Maar dat kan nog niet tegen die andere keer op. Een keer was ik aan het vechten met mijn buurjongen... En het werd steeds harder. Toen gooide hij me op de grond (grasveld) en worstelden we daar verder en toen rook ik een onaangename geur.... juist.... hadden we fijn door de hondenpoep gerold... Oleeej! Lang leven mensen die hun honden uitlaten op een speelterein!

Oleej, lang leve mensen die door de hondenpoep liggen te rollen. Btw: waarom heb je dat kind niet teruggerochelt? Had íe tenminste wat manieren geleerd (of was het een ze?)

zaterdag 6 december 2003 @ 19:42:08 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15205596
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:35 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

Ja wat je zegt.
The truth was in here.
pi_15206051
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja wat je zegt.

Vroeg alleen maar aan gekke Sandra waarom ze dat kind niet terugrochelde om d'r manieren te leren
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:58:03 #72
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_15206068
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:16 schreef maxso het volgende:
Ik heb eens een witte vochtige goedje , uit de lucht, in mijn kraag zien belanden..
GVD die schijtduiven....
Heheh, bij mij op school was er eens iemand met een zak chips.. (liep naast mij)

Opeens plofte er een wit goedje in de zak
Hij werdt opeens wel erg vrijgevig met die chips

Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:59:30 #73
69609 DePeer
pi_15206098
Oh, en een keer de ochtend na luilakken (toen ik nog in m'n krantenbezorgfase zat ) kwam ik een brievenbus tegen die gevuld was met pindakaas en mayonaise... probeer daar maar eens een krant tussen te krijgen
  zaterdag 6 december 2003 @ 20:03:02 #74
69609 DePeer
pi_15206197
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:38 schreef UFOtje het volgende:

[..]

* DePeer heeft eens in de trein gekotst
(ik heb nog steeds medelijden met de mensen die het zouden opruimen, en ook met de mensen die aan de overkant zaten)
pi_15206616
Mijn vent heeft een keer het het hele toilet ondergekost .
pi_15206859
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:23 schreef schatje het volgende:
Wees blij dat het het toilet was. Dat is er namelijk voor kots, pies en poep
pi_15206890
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:38 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

Wees blij dat het het toilet was. Dat is er namelijk voor kots, pies en poep

Maar het meeste kwam op de vloer enzo terecht .
pi_15207058
2 dingen:

Ik was 15 en op het feestje van n vriend van die toen 16 werd. Wij allemaal sterke drank gehad, ikzelf had 3/4de fles jägermeister op en nog wat wodka en dropshot enzo. Hagelenvol dus. Maar ik was niet de enige, er waren nog een aantal andere jongens en wat meiden, en om n beetje nuchter te worden zijn die n wandelingetje gaan maken, maar dat lukte mij dus niet. Ben daar gebleven. En op een gegeven moment lag k dus op mn armen op de glazen tafel in de huiskamer, gewoon mn bek open, en kots kots kots. Alles over die tafel en de vloer. Later komen die anderen dus trug, gaan 2 gasten in mijn kots staan springen En daarna die meiden alles opgeruimd. Nou iedereen was daar vol (behalve de jarige, die dronk toen geen alcolhol).

2de:
Op weg naar school dacht een vriend van me dat ie best met 70km/h op zn scootertje door de bocht kon. Niet dus, hij ging vet hard onderuit. Dus ik hem opgeraapt, en ik kijk s naar hm. Zit r n gat van n cm of 3 in zn broek, aan de zijkant van zn knie. Dus ik kijk s daardoor, nou gadver, een los stuk vel dat daar bungelt, en dan zo''n enorme witte vlek in t midden. Gadver man.

pi_15207172
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:49 schreef Flup84 het volgende:
2 dingen:

Ik was 15 en op het feestje van n vriend van die toen 16 werd. Wij allemaal sterke drank gehad, ikzelf had 3/4de fles jägermeister op en nog wat wodka en dropshot enzo. Hagelenvol dus. Maar ik was niet de enige, er waren nog een aantal andere jongens en wat meiden, en om n beetje nuchter te worden zijn die n wandelingetje gaan maken, maar dat lukte mij dus niet. Ben daar gebleven. En op een gegeven moment lag k dus op mn armen op de glazen tafel in de huiskamer, gewoon mn bek open, en kots kots kots. Alles over die tafel en de vloer. Later komen die anderen dus trug, gaan 2 gasten in mijn kots staan springen En daarna die meiden alles opgeruimd. Nou iedereen was daar vol (behalve de jarige, die dronk toen geen alcolhol).

2de:
Op weg naar school dacht een vriend van me dat ie best met 70km/h op zn scootertje door de bocht kon. Niet dus, hij ging vet hard onderuit. Dus ik hem opgeraapt, en ik kijk s naar hm. Zit r n gat van n cm of 3 in zn broek, aan de zijkant van zn knie. Dus ik kijk s daardoor, nou gadver, een los stuk vel dat daar bungelt, en dan zo''n enorme witte vlek in t midden. Gadver man.

Da's wel errug goor, inderdaad. Geef mij dan toch maar een fluim van een volwassen vrouw
pi_15207267
Niezen, terwijl je je biscuitje net genoeg gekauwd had en em door wilde gaan slikken... Ook erg fris
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_15208436
Niet zelf overkomen, maar wel gezien:

Ik was op een feestje en een meisje wilde zoenen met een vriend van me. Hij had alleen teveel op en toen hun hoofden naar elkaar toe gingen moest hij ineens kotsen, heeft ie haar helemaal ondergekotst.

Het is wel een beetje lullig om te zeggen, maar ik kwam niet meer bij

..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_15208470
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:38 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Niet zelf overkomen, maar wel gezien:

Ik was op een feestje en een meisje wilde zoenen met een vriend van me. Hij had alleen teveel op en toen hun hoofden naar elkaar toe gingen moest hij ineens kotsen, heeft ie haar helemaal ondergekotst.

Het is wel een beetje lullig om te zeggen, maar ik kwam niet meer bij

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_15208486
quote:
Ik de keuken, terwijl ik net tomatensoep ophad ... jummie
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:51:13 #84
48819 meanmofo
Up to Lexington, 125
pi_15208822
Ik heb een oude kat van 14 jaar oud en die is een beetje anaal incontinent en ik vond bij het brood smeren op het aanrecht een stukje Nutella, dacht ik, dus ik ga er met m'n vinger doorheen en steek het, lul die ik ben in mijn mond, bleek dat er her en der op het aanrecht 'Nutella' lag. En het is echt smerig, echt, stront van je kat.
Die keer dat ik dronken onder m';n eigen kussen kotste was bijna lekker vergeleken met die lik kattestront.
  zaterdag 6 december 2003 @ 22:26:20 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15209778
quote:
Zoals een echte vent wel een keer doet in zn leven.
The truth was in here.
pi_15209807
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zoals een echte vent wel een keer doet in zn leven.

Ik heb het toen met me gekke kop opgeruimd .
  zaterdag 6 december 2003 @ 22:27:51 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15209824
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb het toen met me gekke kop opgeruimd .

Dat is niet handig he.
The truth was in here.
pi_15209922
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is niet handig he.

Nou ja, niet echt nee .
pi_15210017
Kotsen door mijn neus toen ik het in probeerde te houden omdat ik midden ik me midden in een drukke gang op school bevond en ik niet wilde kotsen waar iedereen bij was...
pi_15210145
Zat een keertje lekker te gamen, kotst mijn kat mn hele toetsenbord onder

Toetsenbord in de wasbak geflikkerd, andere aangesloten, en het rondje uitgespeeld. Daarna pas schoongemaakt

pi_15210600
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:51 schreef meanmofo het volgende:
Ik heb een oude kat van 14 jaar oud en die is een beetje anaal incontinent en ik vond bij het brood smeren op het aanrecht een stukje Nutella, dacht ik, dus ik ga er met m'n vinger doorheen en steek het, lul die ik ben in mijn mond, bleek dat er her en der op het aanrecht 'Nutella' lag. En het is echt smerig, echt, stront van je kat.
Die keer dat ik dronken onder m';n eigen kussen kotste was bijna lekker vergeleken met die lik kattestront.

sorry

Ik heb mijn buurman geroken toen hij al een week dood in huis lag...de begrafenisondernemer en de politie waren bij hem in huis en de voordeur stond open toen ik nietsvermoedend langsliep. Die ontbindingsstank vergeet ik echt mijn leven lang niet meer.

pi_15211591
Ik vind de meeste dingen hier nog wel meevallen eigenlijk, zelf niet echt wat te melden denk ik.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_15212365
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:51 schreef Trinity77 het volgende:

[..]

sorry

Ik heb mijn buurman geroken toen hij al een week dood in huis lag...de begrafenisondernemer en de politie waren bij hem in huis en de voordeur stond open toen ik nietsvermoedend langsliep. Die ontbindingsstank vergeet ik echt mijn leven lang niet meer.

De individualisering was weer toegeslagen
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_15212454
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:46 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

De individualisering was weer toegeslagen

Nietus

Die man wilde zelf met niemand contact, toen ik me keurig aan hem wilde voorstellen wilde hij gewoon de deur niet open doen, dus ja...
Plus dat ik in die tijd bijna nooit thuis was, dus mijn geweten is brandschoon

pi_15212482
Op school...
Mijn pen viel achter de verwarming in, dus ik op de tast grabbelen. Kom ik opeens eens slijmerige substantie tegen. Zat ik gewoon in een groene klodder te vissen van een of andere goorlap . Die pen heb ik volgens mij maar laten liggen..

En ik zat een keertje heerlijk kersen te eten. Na een halve kilo verorbert te hebben, kwam ik op het briljante idee om te kijken of er geen beruchte kersenmaden inzaten. Bij de eerste kers die ik aandachtig bekeek was het raak.... ik moest bijna kotsen, en ik had het met plezier gedaan..

pi_15212551
De wc onderkotsen natuurlijk ook, zoals zovelen. Het ranzigste is denk ik nog op een boot met zo'n smerig chemisch toilet, waarbij je met een pompje water moet pompen om alles weg te spoelen, met een - al eerder hiervoor gebruikte - schroevedraaier je eigen stront wegpurken. Terwijl het schuifje openstaat naar het reservoir eronder.
pi_15212577
In de kots van jezelf en andere mensen moeten liggen heb ik overigens ook meegemaakt, maar toen was het gelukkig redelijk donker.
  zaterdag 6 december 2003 @ 23:56:07 #98
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15212598
Een jongen die zo dronken was dat hij, liggend in een stoel, over zichzelf had heengekotst... Dat was niet zo erg, dat hij daarna vrolijk zijn vingers er doorheen haalde en het begon op te likken, dat was wel ranzig !

Diezelfde jongen heeft op een ander feest een half uur met een theedoek over zijn hoofd heen boven een emmer gevuld met kots gehangen... Toen hij naar huis werd gebracht in de auto pleurde de emmer met kots over hem heen en besloot hij er een dutje in te doen !

zondag 7 december 2003 @ 00:02:54 #99
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_15212797
Ik was een keer boos en toen wilde ik een glasplaat doormidden slaan en dat ging zo door m'n pols. Dikke snee. Ik helemaal hysterisch. Daar denk ik eigelijk liever niet aan.
feest
  zondag 7 december 2003 @ 00:03:08 #100
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_15212806
een vriendin van me was een keertje op een schoolfeestje zo zat dat een leraar haar naar huis moest brengen. op zich niet zo een probleem maar tijdens de rit had ze 2x heel de auto onder gekotst. misschien niet zo ranzig maar wel grappig
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  zondag 7 december 2003 @ 00:23:01 #101
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_15213355
Dat ik thuis (bij moeders) naar de kroeg was geweest, dronken in bed van mijn broertje, die er niet was en ik niet op het logeerbed hoefde. Ik had de kat blijkbaar meegenomen, dacht dat dat wel gezellig zou zijn. Deur dicht, slapen. Tot 's ochtends de kat moet schijten, hij heeft vast enorm hard gemiauwd, maar ik hoor natuurlijk niks.

Toen heeft 'ie als wraak maar op mijn voeten gescheten. Getver. Ik werd er pas wakker toen ik dacht 'wat is dat voor koude smurrie aan mijn poten?'.

Die stront was dus al koud toen. Ik vind de poes nu niet lief meer.

Ik heb al een boek.
pi_15213406
Urine van een patient over mijn tenen. ( dat was 1 flesje alcohol minder op de afd. )
Met een wattenstokje pus van een wond halen en in een potje doen ( meerdere keren)
Hetzelfde geldt voor vieze sputum ( slijm)
Tja.. hoort bij werk
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_15213555
waarom heeft iedereen het maar over kots... dat is zo goor toch niet... behalve dan die gast die het daarna weer oplikte

ik maak eigenlijk nooit iets vies mee... het vieste wat ik ooit gezien heb is waarschijnlijk een dooie spin

zondag 7 december 2003 @ 00:34:04 #104
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_15213653
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:30 schreef LoggedIn het volgende:
een dooie spin
feest
  zondag 7 december 2003 @ 00:35:40 #105
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_15213692
Nu maak ik vrij maak "smerige" dingen mee, qua verwondingen, maar een patient met een slagadderlijke bloeding waarbij 't bloed je letterlijk om te oren spuit. 't zat overal, in m'n haar, gezicht, nek, dat was toch wel minder prettig.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_15213693
das niet vies, das een plaatje van iets dat nieteens bestaat
  zondag 7 december 2003 @ 00:41:01 #107
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_15213836
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:35 schreef LoggedIn het volgende:
das niet vies, das een plaatje van iets dat nieteens bestaat
Jij bent zielig.
feest
  zondag 7 december 2003 @ 01:23:27 #108
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_15214596
pas geleden;

Ik laat de hond uit en die was mega aan het roppen aan de riem...dus ik gooi mijn sleutels dan nog wel eens zijn kant op om even de aandacht te krijgen...hij zat namelijk achter een vogeltje aan...

De eerste keer ging dat goed, viel vlak achter zijn reet neer...hij schrok, keek om en lette weer keurig op...2 e keer, weer achter een vogeltje aan willen dus weer hang ik in de riem...pak mijn sleutels...gooi...zelfde effect...mooi dacht ik dus!

Dus ik pak die sleutels uit het gras en stop ze in mijn jaszak...haal mijn tengel weer uit mijn jas en loop verder...opeens glibberig gevoel aan mijn hand, ik kijk;

mijn hele vingers onder de hondestront! niet van mijn eigen hond maar van een andere! Had ik mijn sleutelbos dus in een bult met stront gegooid!

GATVER DE GATVER! Dus heel voorzichtig die sleutels uit mijn zak halen...die heeeeel sleutelbos (ongeveer 8 sleutels en twee sleutelhangers van pooh en van de ABN AMRO...allemaal met sleufjes en gleufjes! zat helemaaaal onder de stront! mijn hand dus ook...Ik heb staan gieren op straat! Ik vegen aan blaadjes half kostend, die hond van me dom naar me kijken natuurlijk...echt die kotsneiging onderdrukken...burp burp burp...nou dat ging goed! \
Gelukkig 1 sleutel nog schoon, en dat was de sleutel vande centrale ingang van de flat...de voordeur stond nog open dus ik kon eenmaal boven zo door naar de keuken...hele sleutelbos in de bak gegooid, heet water erop en een kwartier laten liggen, handen schrobben, chloor erbij en alles!

Gatver wat is dat vies!

- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
  zondag 7 december 2003 @ 02:16:07 #109
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_15215059
Ik liep een keer op mijn blote voeten, in het donker de tuin in.
Toen stond ik op een naaktslak.
De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_15215099
Toen ik 14 was nam ik altijd mijn hond mee naar bed. Niet om spannende dingen mee te doen, maar het was altijd zo lekker warm aan de voeten.
Dat deed ik tot op een gegeven nacht dat ik wakker werd omdat het beest op mijn hoofd aan het pissen was.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_15215211
quote:
Op zondag 7 december 2003 02:22 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik 14 was nam ik altijd mijn hond mee naar bed. Niet om spannende dingen mee te doen, maar het was altijd zo lekker warm aan de voeten.
Dat deed ik tot op een gegeven nacht dat ik wakker werd omdat het beest op mijn hoofd aan het pissen was.

Het goorste vind ik toch echt als ik met m'n katerige kop het melkpak pak en er een slok uit neem en de melk is duidelijk niet goed meer

Wat ik bovendien een razige actie van mijzelf blijf vinden: Nadat ik was beroofd in de stad en een gat in m'n hoofd eraan had overgehouden de Mac binnenlopen voor servetjes (om het bloed me te stelpen). De blik op de gezichten van de etende klanten was goud waard.

American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_15215243
ik heb een keer sperma op mn haar en in mn gezicht gekregen, dat is pas vies!!!!!!!!
pi_15215252
quote:
Op zondag 7 december 2003 02:50 schreef denise-d het volgende:
ik heb een keer sperma op mn haar en in mn gezicht gekregen, dat is pas vies!!!!!!!!
Die overvliegende duiven toch...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 7 december 2003 @ 02:58:00 #114
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15215290
Wij namen vroeger naar de basisschool altijd van die plastic drinkbekers + draaidop mee met limonade, appelsap of melk. Nu had me zus op een zekere dag een blaasontsteking en daarom moest ze urine door de dokter laten onderzoeken.

Afijn bij gebrek aan een reageer buisje met dop kwam me moeder toendertijd op het briljante idee om dus gewoon zo'n drinkbeker van school te gebruiken om die urine van haar in te doen...

Op de een of andere manier had ik toen ook wel dorst gekregen en ik zet dus die beker met wat ik dacht appelsap aan mn mond om te drinken, komt nog net op tijd mn moeder met de mededeling dat er dus helemaal geen appelsap in zit .

Ik had er nog net geen slok van genomen, maar het scheelde niet veel .

... hier geweest te zijn!!!!
  zondag 7 december 2003 @ 03:03:45 #115
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15215317
Nog 1:

Ik woon op een boerderij en ik had vroeger (nu staat ie bijna totallos in de schuur) een kart. Die dingen zijn dus best wel laag en ik reed altijd op een stuk pad van 1 km lang waar 2x per dag de koeien heen en weer naar de weilanden lopen. Dat betekend dus een hoop verse koeien vlaaien en daar reed ik daar dan altijd met mn kart doorheen, heb meerdere malen verse shit in me mond gevangen.

K vond het toen nooit erg, maar als ik eraan terug denk... .

pi_15216309
quote:
Op zondag 7 december 2003 03:03 schreef WattaFakka het volgende:
Nog 1:

Ik woon op een boerderij en ik had vroeger (nu staat ie bijna totallos in de schuur) een kart. Die dingen zijn dus best wel laag en ik reed altijd op een stuk pad van 1 km lang waar 2x per dag de koeien heen en weer naar de weilanden lopen. Dat betekend dus een hoop verse koeien vlaaien en daar reed ik daar dan altijd met mn kart doorheen, heb meerdere malen verse shit in me mond gevangen.

K vond het toen nooit erg, maar als ik eraan terug denk... .

ho ho ho
pi_15217211
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Jij bent zielig.

waar slaat dat nou weer op
  zondag 7 december 2003 @ 12:06:08 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_15217756
Komt er laatst een grietje uit mijn klas, 6 jaar:
"Juf, ik krijg de WC niet doorgespoeld."
Ik dacht dat hij verstopt zou zijn, dus ga even kijken.
Ligt er echt een supergrote, enorm dikke drol te dampen. Ik spoel door, blijft het ding plakken. En stinken...! Toen heb ik met een hele grote dikke prop WCpapier die drol weggeduwd.

Iiiiieeeeeeuuuuw!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_15218654
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:35 schreef Farao het volgende:
Nu maak ik vrij maak "smerige" dingen mee, qua verwondingen, maar een patient met een slagadderlijke bloeding waarbij 't bloed je letterlijk om te oren spuit. 't zat overal, in m'n haar, gezicht, nek, dat was toch wel minder prettig.
Ik had vorige week ook nog arterieel bloed over me heen. Ik moest een bloedgas afnemen en het bloed spoot er aan de achterkant van de spuit uit Ik geloof niet dat dat ding helemaal in orde was. Dus ik zat heerlijk onder het bloed

Paar weken geleden zat een internist wat te prutsen aan een enorme bobbel onder de oksel van een mevrouw. Toen hij er iets te hard in kneep spoot de inhoud dus weg en ik kon nog net op tijd wegstappen. Het idee alleen al dat iemand anders pus over me heen was gespoten

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 december 2003 @ 12:59:55 #120
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15219051
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:35 schreef Farao het volgende:
Doet me denken aan de tijd dat ik in het ziekenhuis toen ik 9 was, k werd aan hypodspadie geopereerd en ik kreeg zo'n buisje in me l*l die niet helemaal paste waardoor de zusters elke dag me pis opvingen (spoot alle kanten op).
pi_15219139
Maakte laatst iets heel goors mee...Ik nam een paar slokken uit een pak sap dat in de koelkast stond. Terwijl ik mijn derde slok nam, voelde ik iets raars, spuugde mijn slok meteen uit in de gootsteen en zag zo'n vieze groene schimmel met van die pluizige randjes...Ieuw....
pi_15219341
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:04 schreef Catsy het volgende:
Maakte laatst iets heel goors mee...Ik nam een paar slokken uit een pak sap dat in de koelkast stond. Terwijl ik mijn derde slok nam, voelde ik iets raars, spuugde mijn slok meteen uit in de gootsteen en zag zo'n vieze groene schimmel met van die pluizige randjes...Ieuw....
Ik schonk laatst wat limonade in, draai me om om de fles weg te zetten, pak daarna dat glas en zet het aan m'n mond. Toen voelde ik opeens wat tegen m'n lip aan komen, trek dat glas met een ruk weg van m'n mond en kijk er in. Legt er 1 of andere vliegenlarf in m'n glas . Ik heb meteen dat glas maar leeggegooid en wat verbijsterd rondgelopen .
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_15219777
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:04 schreef Catsy het volgende:
Heb ik ook eens gehad ja

En ik heb ook eens gehad, een aantal jaar geleden, dat er een enorme steenpuist op mn reet zat. Deed altijd ontzettend pijn als ik er op ging zitten enzo. Toen lag ik een keer in mn bed, en zat ik er weer aan te wroeten. Sprong ie ineens open!!! Mn hele hand onder het pus en bloed enzo

Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_15220165
Toen ik een keer moest kotsen scheet ik me tegelijkertijd toch in mijn broek. Volgens mij komt dat omdat op zo'n moment je hele lichaam zich ontspant ofzo en alles dus open gaat, lol. Gatverdamme, moest bijna weer kotsen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_15220261
[quote]Op zondag 7 december 2003 13:33 schreef daReaper het volgende:

[..]

Heb ik ook eens gehad ja

En ik heb ook eens gehad, een aantal jaar geleden, dat er een enorme steenpuist op mn reet zat. Deed altijd ontzettend pijn als ik er op ging zitten enzo. Toen lag ik een keer in mn bed, en zat ik er weer aan te wroeten. Sprong ie ineens open!!! Mn hele hand onder het pus en bloed enzo
[/quote

pi_15220728
*een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen

*'s morgens toen ik op het station stond om de bus te nemen naar school kreeg ik een duivenflats recht op mijn hoofd

pi_15221570
Ik had vorig jaar een feest bji Manweth en daar was iets te veel drank in combinatie met drugs :p Het werd manweth iets te veel dus kotste hij eerst een stuk straat onder, en thuis ook nog eens de hele WC (knap hor, echt niets erin )
Dat wilde hij toen ook nog met zijn zatte kop schoon gaan maken, met doekjes, maar dat versmeerde het allemaal nog erger, alles zat er onder
pi_15222603
Iets van een voedselvergiftiging; terwijl ik een excursie had bij een bank in A'dam... daar begon het al tijdens een presentatie... maken dat je weg komt, rennen door de grote mooie hal, net het toilet bereiken, de wasbak vol kotsen, direct terugwillen (met de trein...) naar E'de en vervolgens zo'n 4 keer per half uur gruwelijk over je nek gaan.... en ja ook op volle perrons met mensen, in de trein...overal.... t was gewoon niet te stoppen en inhouden kon ook niet.... in de trein wel netjes de hele rit op het toilet geweest wel bij iedere stop netjes weer op het perron gekotst... djeeez... wat was dat een smerige nachtmerrie... wel grappig om aan terug te denken...
pi_15227928
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:16 schreef Hanneke1983 het volgende:
*een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen

*'s morgens toen ik op het station stond om de bus te nemen naar school kreeg ik een duivenflats recht op mijn hoofd

een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen
Waarom heb je 'm niet met gelijke munt terugbetaald? Je wist toch wie het was?
pi_15228171
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:47 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

een buurjongetje van 8 die het leuk vond om recht in mijn gezicht te spugen
Waarom heb je 'm niet met gelijke munt terugbetaald? Je wist toch wie het was?

ik ga niet kinderachtig terug zitten spugen. kwaad met kwaad vergelden is niet goed, ookal gaat het om spugen.
maar ik heb wel acties ondernomen ja
pi_15228558
Pas nog onder het autorijden (mn pa dan ) moest ik ineens zo nodig schijten, op een hek gaan zitten ergens bij een druk kruipunt en alles laten lopen.

Op vakantie deden we doen durfen of de waarheid, een gast koos doen en moest toen mijn oor uitlikken , dat was ( ja we hadden wat biertjes op )

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_15228788
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:35 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

Het was een hij enne nee volgens mij niet, ik was helemaal overdonderd... ik werd vervolgens wel een soort van Hulk die hem aan zn jasje optilde en hem vertelde watvoor debiel hij wel niet was en vervolgens zijn fiets van een berg afsmeet En hij roepen dat hij me aan ging klagen zo klein als hij was (9 ofzo) belachelijke kinders van tegenwoordig....
  zondag 7 december 2003 @ 19:19:05 #133
67587 The_NiteAngyl
pi_15228828
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:18 schreef gekke_sandra het volgende:
belachelijke kinders van tegenwoordig....
Ik zou d'r gewoon op kotsen. Iedereen schijnt dat hier te doen.
pi_15228929
Trouwens... ervoor ook eens gehad dat een jongetje in mn gezicht durfde te spugen, maar hij was een stuk ouder. Toen heb ik wel keihard terug gespuugd, takke jong "boehoe jij hebt nep nikes *spuug*" HA hij was gewoon jaloers, omdat ik gaaf was en hij niet
  zondag 7 december 2003 @ 19:27:52 #135
67587 The_NiteAngyl
pi_15229076
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Trouwens... ervoor ook eens gehad dat een jongetje in mn gezicht durfde te spugen, maar hij was een stuk ouder. Toen heb ik wel keihard terug gespuugd, takke jong "boehoe jij hebt nep nikes *spuug*" HA hij was gewoon jaloers, omdat ik gaaf was en hij niet
Dat klinkt best stoer.
  zondag 7 december 2003 @ 19:40:32 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15229381
Ik ben, toen ik een jaar of elf was, ooit een keer in m'n arm gebeten door een gozer die net een boterham met pindakaas had gegeten . Ik begin weer te kokhalzen als ik eraan denk.

Ik ben ooit per ongeluk bij een homo van 45 thuis op de bank beland. Was met m'n zatte kop met die gast naar huis gegaan, maar was ff vergeten dattie homo was . Dom natuurlijk, magoed. Zei die gast, met zo'n 'geil' bekkie: 'Je bent zo'n lekker vent, zal ik je ff lekker pijpen?' . Ik wist niet hoe gauw ik weg moest wezen...

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 7 december 2003 @ 19:53:48 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15229735
Ohja, ik heb ook weleens m'n bed ondergekotst, na een avondje zuipen voorafgegaan door een vreetfestijn. Ik ben er toen gewoon in blijven liggen onder het motto 'morgen zien we wel weer verder, wie weet is het wel een droom of verdwijnt het vanzelf oid'.

De volgende ochtend werd ik drijvend in de stukken halfverteerde gerookte zalm en haring weer wakker .

zondag 7 december 2003 @ 19:59:45 #139
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_15229884
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:35 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op

Die reactie daar.
feest
pi_15230392
Mja, ik denk dat een compleet trappenhuis onder de kots door mijn toedoen toch wel het hoogst scoort.
T zat zelfs op t plafond.
Ik had nl geprobeert een complete omkeer van m'n maag binnen te houden door m'n hand voor m'n mond te drukken...
Overal naar toe gespoten, en ja het kwam ook uit m'n neus.
Ironische was dat de WC 3m verderop was
  zondag 7 december 2003 @ 20:18:37 #141
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_15230433
Helemaal vergeten.

Toen ik een jaar of 12 was, heeft mijn broer over me heen gepist terwijl we buiten aan het spelen waren.

En om jullie voor te zijn: Nee, we waren geen doktertje aan het spelen.

Just like the bunny!
pi_15231002
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:35 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

vind eigenlijk van niet

Ach ja... niet alles in je leven kan stoer zijn hè
  zondag 7 december 2003 @ 20:59:51 #143
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_15231974
quote:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochtends in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
Heel herkenbaar

Ook een keertje met een enorm dronken kop tegen een boom staan aanpissen... Vervolgens wat zitten rommelen met het meisje dat ik naar huis aan het brengen was... en waar deden we dat? Tegen die boom dus ja ... Resultaat: Kleren stonken de volgende dag gruwelijk naar zeik in combinatie met gras

[Dit bericht is gewijzigd door Douwe op 07-12-2003 21:18]

pi_15234224
Toen ik op de bank zat en moest kotsen. De bank staat zo'n 3 meter van de vensterbank af, en ook die zat onder. Paar maanden terug was dat
pi_15234576
Toen ik klein was een keer mijn bed ondergekotst en dan in slaap vallen. Je wilt niet weten wat voor ranzige zooi het de volgende morgen was
  zondag 7 december 2003 @ 22:19:18 #146
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15234747
Ik heb ook een keer in m'n broek gescheten op de fiets. Het was in de zomer, ik had een korte broek aan en ik had last van diarree.

Toen liep de stront op een gegeven moment via m'n benen m'n schoenen in

pi_15234981
Ik ging een keer verstoppertje doen en verstopte me achter en boom.
Opeens begon het raar te ruiken, dus ik kijk ff, lag ik op een dood vogeltje...
Ik hoop dat ie al dood was voordat ik op hem ging liggen
  zondag 7 december 2003 @ 22:26:37 #148
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15235001
quote:
Ik heb 2 keer de bus ondergekotst in alle stilte op terugweg van discotheek, .. echt kut
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  FOK!fossiel zondag 7 december 2003 @ 22:35:58 #149
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_15235332
Met mijn fiets, onderweg naar school...reed ik altijd een helling af...beetje modderig, ahd net geregedn...gledd ik uit, dwars door een grote hoop stront
pi_15236580
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:18 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Het was een hij enne nee volgens mij niet, ik was helemaal overdonderd... ik werd vervolgens wel een soort van Hulk die hem aan zn jasje optilde en hem vertelde watvoor debiel hij wel niet was en vervolgens zijn fiets van een berg afsmeet En hij roepen dat hij me aan ging klagen zo klein als hij was (9 ofzo) belachelijke kinders van tegenwoordig....

wie had íe in willen huren, advocaat Spong ofzo?
pi_15236625
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:56 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ik ga niet kinderachtig terug zitten spugen. kwaad met kwaad vergelden is niet goed, ookal gaat het om spugen.
maar ik heb wel acties ondernomen ja

Vertel!!!
pi_15236721
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Kijk, that's the spirit. Belachelijke kutkinders van tegenwoordig.
pi_15237532
had ooit eens met een maat van me gewed dat hij niet in zo'n tussen coupe van een trein durfde te schijten. (don't ask).

Hij durft het wel

toen ik de tussendeur opendeed kwam de aroma van een verse drol me tegenmoet en er lag daar een joekel op de grond. Het wc papier waar ie zijn reet mee afveegde had ie netjes in een prullenbak gestopt

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15238097
Iemand heeft eens in mijn rugzak overgegeven! Heel erg aardig. Plus vroeger zaten een paar kinderen in een berg honden stront met een stokje te prikken. Ze zwaaide met dat stokje en ik kreeg het in mn gezicht en mn haren. Heb de hele dag onder de douche gestaan.
pi_15238166
op mn vakantiewerk heb ik eens meegemaakt dat een collega jeuk had aan zijn aars, en er met een potlood aan zat te krabben.

later komt mn baas eraan voor een bakje koffie, en zoekt een roerstaafje, gebruikt ie die potlood

jullie geloven het vast niet, zou ik ook niet doen als ik het niet zelf meegamaakt had, maar tis echt waar

blaat
pi_15238210
andere maat van me kwam op de kermis een attractie uit en kotste spontaan over 3-5 wijven heen.

Hij kotste recht vooruit maar hield zijn hand half voor zijn bek waardoor 't tussen al zijn vingers door spoot en dus een hoog aantal mensen kon raken

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15238308
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:10 schreef Vision het volgende:
andere maat van me kwam op de kermis een attractie uit en kotste spontaan over 3-5 wijven heen.

Hij kotste recht vooruit maar hield zijn hand half voor zijn bek waardoor 't tussen al zijn vingers door spoot en dus een hoog aantal mensen kon raken

getver bij mij heeft iemand al eens over mijn jas heen gekost op scouting. Ik moest hem eigenlijk als kussen gebruiken. Toen heb ik hem afgeveegt onder gerolt en gespoten met deoderant maar je rook het nog steeds
pi_15238329
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:14 schreef Hello_Dientje het volgende:

[..]

getver bij mij heeft iemand al eens over mijn jas heen gekost op scouting. Ik moest hem eigenlijk als kussen gebruiken. Toen heb ik hem afgeveegt onder gerolt en gespoten met deoderant maar je rook het nog steeds

Dan had ik toch een mooie zachte steen gezocht .
pi_15238369
ik heb in italie gewerkt als beheerder voor een nederlandse touroperator, toen was van een van de stacaravannen de plee verstopt, of ik die kon maken.
ik onder dat ding gaan liggen, trok mijn collega kei hard aan de afvoer buis met als gevolg dat ik de hele inhoud van die plee in me gezicht kreeg. ik heb me eigen nog nooit zo walgelijk gevoeld, ik werd er echt onpasselijk van. die mensen die de caravan huurde schaamde zich dood, anders ik wel
  maandag 8 december 2003 @ 00:48:15 #160
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15239046
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:17 schreef Prego het volgende:
ik heb in italie gewerkt als beheerder voor een nederlandse touroperator, toen was van een van de stacaravannen de plee verstopt, of ik die kon maken.
ik onder dat ding gaan liggen, trok mijn collega kei hard aan de afvoer buis met als gevolg dat ik de hele inhoud van die plee in me gezicht kreeg. ik heb me eigen nog nooit zo walgelijk gevoeld, ik werd er echt onpasselijk van. die mensen die de caravan huurde schaamde zich dood, anders ik wel
ge-ni-aal
  maandag 8 december 2003 @ 01:44:08 #161
64810 Flip21
Damn you all and such
pi_15239661
Tijdens een vakantie in Spanje (Blanes) een paar jaar geleden een meisje opgepikt in de discotheek. Mee naar appartement genomen, liggen we later op m'n bed ik met m'n hoofd tussen haar benen haar met mijn tong te bewerken, laat ze opeens een scheet recht in m'n gezicht! Schrok me eerst de pleuris, wat een smerige anti-climax.. Meisje schaamde zich dood en wist niet hoe snel ze weg moest gaan..
Toen m'n maatjes het de volgende ochtend hoorden konden ze niet bijkomen van het lachen...
Dan kan wel zo zijn, maar toch heb ik gelijk!
  maandag 8 december 2003 @ 02:07:49 #162
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15239829
ik heb van het weekend mijn oma helpen verhuizen.. de wasmachine moest een lang gladde trap af (buiten).. ik dat aan het dragen samen met mijn broer.. opeens denk ik, gvd lekt dat ding water ofzo, waar ik hem vast heb... ik kijk.. loopt er allemaal bloed langsof..
ja maar je kunt zo'n ding natuurlijk niet loslaten.. dus eerst naar onderen gedragen.. ik kijk naar mijn hand..
een diepe snee in mijn duim.. naja das nog niet zo erg.. alleen was het net of iemand er met een kaasschaaf langs was gegaan.. een stak vel hangt er los langs.. en die wasmachina stond al heel lang daar en zat van achter vol met stof en weet ik wat > wat dus ook in mijn wond zat..
dat hangende vel met allemaal grijs stof enz op de wond zag niet fris uit..
mijn nichtje (van 27) ging bijna over haar nek toen ze me was aan het verbinden
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  maandag 8 december 2003 @ 02:25:15 #163
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15239900
owja valt me net nog een hele ranzig in, maar niet voor mij ghehehe

ik en vriend gingen (toen we 15 ofzo waren) samen altijd zuipen bij hem thuis en dan hagelevol naar het centrum lopen om uit te gaan

wij aan het lopen.. ik was helemaal door elkaar van het zuipen en begon wat kiezelsteentje in het "geld teruggave bakje" van een parkeerautomaat te duwen... ik moest al een tijdheel nodig pissen. dus voor de lol pis ik ook nog s in dat bakje ...

die vriend van me was ook zat en liep wat achterop.. komt ie aanlopen.. denk ie dat er geld in dat teruggave bakje zit.. (het was al donker trouwens) hij erin aan het wroeten.. opeens zegt ie tegen mij (ik lette niet echt op) dat er allemaal natte steentjes inzaten

ik het hem uitgelegd.. hij helemaal flippen op mij enz.. wou hij het ook nog aan mij gaan afvegen..

dus ik wegrennen, en heel hard aan het lachen.. hij erachteraan met zijn handen nog nat van mijn zeik.. gelukkig had ie me niet te pakken gekregen ghehehhe

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_15239971
Toen ik in een grand cafe werkte zat een paar weken lang een oud schippertje aan de bar. Op een middag vlak voor dinnertime was hij weer geweest, had ie flink ingenomen en even op het toilet doorgebracht. Terwijl ik mensen hun eten serveerde denk ik sjiiiiit wat stinkt het hier. Ik naar de toiletten boven, had ie niet alleen de hele plee ondergescheten maar het zat ook ook de muren en de deurkruk (hoe krijgt iemand het voor elkaar vraag je je af) Had geen keus dan schoonmaken omdat ik alleen was, de hele zaak stonk en klanten op een gegeven moment ook wel naar het toilet zouden moeten. De volgende dag kwam ie weer alsof er niets aan de hand was en na zijn derde borreltje zei ik maar waarom hij geen vierde kreeg. Hij moest huilen en heb 'm nooit meer gezien. Tja.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_15239996
quote:
Op zondag 7 december 2003 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Die overvliegende duiven toch...

of niet
pi_15243307
quote:
Toen ik een jaar of 12 was, heeft mijn broer over me heen gepist terwijl we buiten aan het spelen waren.

En om jullie voor te zijn: Nee, we waren geen doktertje aan het spelen.

waarom dan? kwam die naar je toelopen zei die 'ga es zitten', en piste die vervolges met een grote grijns over je heen, terwijl jij daar maar beetje zat te zitten
quote:
OMG die is toch wel de ranzigste van alles
pi_15243385
Dat drie jaar terug, toen we van vakantie terug kwamen, de stroom bleek te zijn uitgevallen en zeg maar de hele koelkast onder de maden zat......
de buren lette op ons huis, maar gingen 3 dagen voodat wij terugkwamen op vakantie en dan ga je er van uit dat er dus niks gebeurd...wel dus...
nog nooit zoveel maden bij elkaar gezien en dan moet je het nog op gaan ruimen ook
  maandag 8 december 2003 @ 11:55:20 #168
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_15243716
Met een stel kenissen in de trein waaronder een pesoon die varken werd genoemd.
Hygiene vond hij een vies woord dus hij rook al niet al te fris,doet hij op een gegeven moment zijn broek open,draait met zijn vinger onder zijn voorhuid door en begint met de smegma poppetjes op het raam te tekenen.
Klaar?
Ik niet!
pi_15243801
Mijn "lieve" broertje die toen wij klein waren zei: ik heb een snoepje en daarop een bromvlieg in mijn mond propte
Datzelfde "lieve" broertje die zei vang en toen een rotte appel naar boven gooide
pi_15244334
M'n zusje had es een x een naaktslak in dr schoen...
Dat ding leefde nog.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 8 december 2003 @ 12:32:08 #171
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_15244582
Vroegah, speelden wij als kleine jongetjes vaak op het erf van een boer in de buurt. Daar stond ook een oude campeerauto. Dus wij klimmen voorin, proberen te starten, doen alsof je ergens rijdt, etc. (ding was zowat vastgeroest aan de grond) Maar goed, op een gegeven moment denk ik: Ik ruik wat. Kijken we achterin, blijkt er een kat op bed te liggen.. Al een tijdje. Was niet veel meer van over, de kat had plaatsgemaakt voor stank van rottend vlees. Bleeeehh..

Op hetzelfde boerenerf elkaar bekogelen met rotte aardappels, ook leuk.

En een keer toen ik klein was, lag ik helemaal poor ziek in bed. Moest ik kotsen, dus ik ren naar de badkamer, en dan weet je gewoon dat je de wc (die 1,5 meter verder is dan de wasbak) niet meer haalt, dus de eerste de beste gelegenheid aangrijpt.. De wasbak dus. Ging allemaal netjes erin. Alleen was het dus een beetje jammer dat er maar van die kleine gaatjes in zitten, waar kots dus eigelijk net niet doorheen kan.. Dat mocht ik dus lekker er doorheen prakken. Mwaaaaam.

pi_15250371
Stappen met vrienden. Nichtje van een vriend gaat mee en daagt mij uit wie het meest kan zuipen..
Op een gegeven moment wil ze naar buiten om frisse lucht te halen. Ik mee, begint ze toch te kotsen.
Moest ik haar de hele tijd bijdraaien zodat ze niet in haar kots bleef liggen
's avonds heb ik haar in bed gelegd. Na een half uurtje nog maar ff kijken hoe het ging.
Had ze het koud, vroeg mij of ik haar warm wou maken. Van het een komt het ander.... ik haar n*#ken.
Toen ik 's ochtends wakker werd vond ik mezelf toch niet zo tof meer
pi_15250866
Mijn leven bestaat uit ranzigheden

- Toen mijn zusje nog een baby was lag ik op de bank en tilde ik haar boven me op ik kon nog net koedie-koe uitbrengen voordat ze me bek volkotste

- na een avondje in de bios met toenmalig vriendinntje lief liepen we terug over de korenmarkt (ernem) en stapte ik met mijn mooie schoenen vol in een hoop kots

- toen ik nog klein was duwde me nichtje me in me rug ik viel met mijn handen vol een een tamp hondenschijt

- in een plas hondenzeik gaan staan bij een vriend thuis

- ik ging eens met mijn achterneef op zijn roeibootje varen in de gracht bij ons achter maar ik heb een etter van een achterneef het regende dus de boot liep langzaam vol water, hij deed er nog een schepje bovenop door water uit de gracht in de boot te scheppen op een gegeven moment zei ik "ok hou nu maar op" maar dat was dus te laat de boot helde naar rechts en zonk ik lag midden in een gracht waar in de zomer het maandverband en de tampons doorheen dreven

pi_15255493
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:19 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

Kijk, that's the spirit. Belachelijke kutkinders van tegenwoordig.

gehehe
pi_15255852
quote:
Gad-ver-damme!
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_15255932
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:55 schreef Foo_niks het volgende:
Met een stel kenissen in de trein waaronder een pesoon die varken werd genoemd.
Hygiene vond hij een vies woord dus hij rook al niet al te fris,doet hij op een gegeven moment zijn broek open,draait met zijn vinger onder zijn voorhuid door en begint met de smegma poppetjes op het raam te tekenen.
Gatverdegatverdegatver!!!!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_15260533
Ik ben een echte mazzelaar. als ik sommige topics hier lees, dan
Dan kom ik er met wat speeksel van een vrouw van in de 40 genadig vanaf. bovendien had ik het over mezelf afgeroepen. Ik ben een slecht mens en verdiende een afstraffing
pi_15260604
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:41 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

gehehe

gehehe

Is dat alles wat je kunt roepen?

pi_15261826
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:59 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

gehehe

Is dat alles wat je kunt roepen?

ik heb ooit eens een hond zijn bek volgescheten nadat hij op me stoep had gepoept
  maandag 8 december 2003 @ 22:44:23 #180
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_15262202
JAWEL! We hebben een lolbroek lieve mensen! Lachen met jou.
Ik heb al een boek.
pi_15262347
Iemand die ik ken was nogal dronken en vond het grappig dat ie zichzelf in zijn mond kon piesen (wat ie dus ook deed).

Even later kwamen er een jongen en een meisje langs met hevige ruzie, en die kennis van me zei dat ze maar met hem moest bekken en dat deed ze dan maar uit wraak

maandag 8 december 2003 @ 23:25:16 #182
34586 kepler
No bounce, no play
pi_15263602
- met scouting waren we een nachtspel aan het doen, en iemand moest onwijs schijten. Hij mocht wel een jas van iemand lenen, tegen de brandnetels. Komt tie even later terug, blijkt hij de hele jas onder gescheten te hebben hoe die het gedaan heeft weten we nog niet

- 's nachts iets voelen lopen in je slaapzak, maar ik dacht dat het ik me maar verbeelde. Even later voelde ik het weer, toch maar ff opgestaan en slaapzak uitgeschud: kwam een tor van ongeveer 2 cm uit

The line is a dot to you!
pi_15269533
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:44 schreef Rio het volgende:
JAWEL! We hebben een lolbroek lieve mensen! Lachen met jou.
ben jij een atjar jongen?
pi_15272111
quote:
OMG, dit is echt goor .
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:00:08 #185
76676 skippesoepie
capo di tutti capi............
pi_15272574
Hahaha, stel je warme zomerdag voor + een simpele gozer die weken eerder een auto ongeluk heeft gehad waarbij bovenbeen zwaar beschadigd is geraakt, meneer heeft zichzelf wel even ontslagen uit het ziekenhuis want dat is niks voor hem.....
Maar verband moet er tog eens af(zat er al minstens 3 weken om) dus hebben hem onder de douche teweken gezet( lucht was al zo versmeerd dat eerste nekmoment al aanbrak)
Maar als dan na dikke 2 uur weken onder de douche op een stoeltje zittend het verband eraf wil.....blijkt dat die freak al een stuk doodzwart vlees in zn been heeft zitten met een doorsnee van vijna 10 centimeter!!!

Toen gingen alle registers los en hebbe de hele douche bedekt met kots...

veni, bibi,vomui......
  woensdag 10 december 2003 @ 13:25:32 #186
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_15300601
ik kwam s.morgens vroeg beneden en ik had koude voeten (geen sokken aan) m,n sloffjes waren ook nergens te bekennen,naja dan maar gewoon schoenen aan. Ik dacht al na een tijdje rondgelopen te hebben,dat de zool binnen in m,n schoen stuk was want ik voelde iets wat los zat.....dus na een tijdje trek ik die schoen uit......zit me daar een joekel van een spin in met van die vieze lange poten!!! man wat heb ik gegild...:'(
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_15302059
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:25 schreef Miss_mini het volgende:
ik kwam s.morgens vroeg beneden en ik had koude voeten (geen sokken aan) m,n sloffjes waren ook nergens te bekennen,naja dan maar gewoon schoenen aan. Ik dacht al na een tijdje rondgelopen te hebben,dat de zool binnen in m,n schoen stuk was want ik voelde iets wat los zat.....dus na een tijdje trek ik die schoen uit......zit me daar een joekel van een spin in met van die vieze lange poten!!! man wat heb ik gegild...:'(
lol
feest
  woensdag 10 december 2003 @ 18:07:40 #188
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15307982
Ik heb het zelf niet gedaan :\ , maar gehoord van een goede vriend en die deed er wel aan mee. Echt ziek. Nou.. het heet de dubbele boterham, misschien kennen sommige het wel, ik moest alleen al kokhalzen toen ik het hoorde.

Nou die dudes waren zo bezopen als wat, en ze besloten maar het spel te doen"dubbele boterham". Ik had ook geen idee wat het inhield, ik kende tenslotte het spel niet, maargoed ik vertel.

Ze trokken hun broek uit en begonnen een wedstrijdje te houden wie als eerste klaarkwam met een potje masturberen , het hele goedje dat eruit kwam moest je op de boterham mikken. Ik snapte er toen ook niets van, zowiezo het feit dat daar 5 gozers naast elkaar potje stonden te rukken is al vies, maargoed hier komt het.. Wie als LAATSTE klaarkwam en het goedje op de boterham mikte, moest hem opeten.

Die vriend van me stond kotsend ( anderen ook ofcorse ) te bekijken hoe 1 van hun met de grootste tegenzin ooit die boterham zat op te eten.

GOOR

woensdag 10 december 2003 @ 23:13:42 #189
22417 Tekno
I am the way...
pi_15317924
Hahaha, rlxd topic, hou ik van.

Naja, aantal jaar terug, was toen nog goed bevriend met een kerel hier uit het dorp. Gast is hovenier, en had op een avond een feestje met collega's. Naja, je kent het wel, boeren onder mekaar (nofi, goeie gasten waren het), dus die gaan niet telkens voor 1 pilsje lopen, nee die pakken gelijk voor heel de zaal, maar dan voor zichzelf...

Nou die maat van mij, 1,80 m lang, en 130 kilo, kan aardig wat hebben. Dacht hij zelf ook. Dus lekker met hun meezuipen. Naja, avondje wordt laat, en de meesten gaan al naar huis. Maat van mij ook, al wilden zijn benen niet zo heel erg meer. Met 3 man auto ingetild, lekker laten maffen, en naar huis gereden. Thuis aangekomen, werd ie wakker."Kvoel me niet zzzoo lllekker jongens..." kwam er met pijn en moeite uit...

Collega's van hem mijn maat naar de wc gedragen ( die ook badkamer was), en hem daar de boel onder laten kotsen. "Tis hhhhier wel ranzig nu hhhhè"... kon ie nog uitbrengen. "Maakt niet uit Rinus, je zusje ruimt dat morgen wel op" "ga jij maar lekker slapen..." Die gasten hem dus op bed gelegd, en weer weg gegaan.

En toen werd ie 's ochtends wakker. "Hhhmmz, ligt wel llllekker, maar beetje nat hiero, kut ik heb me bed ondergekotst!".......... dacht ie......

Maat van mij slaat dus de dekens van zich af, en ontdekt dat ie in zijn eigen diarree heb liggen maffen.... En toen kwam zijn zusje op de kamer, die net de badkamer had schoongemaakt....

Doet het nog steeds erg goed op feestjes, als hij er weer bij is...

Fuck you fuckin' fuck!
  donderdag 11 december 2003 @ 21:42:43 #190
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_15341487
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:03 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

ben jij een atjar jongen?

Moet ik je Indonesisch gaan leren? gaan we niet doen, net zo'n leuk topic dit!

Sand over it please

Ik heb al een boek.
pi_15341545
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:13 schreef Tekno het volgende:
Hahaha, rlxd topic, hou ik van.

Naja, aantal jaar terug, was toen nog goed bevriend met een kerel hier uit het dorp. Gast is hovenier, en had op een avond een feestje met collega's. Naja, je kent het wel, boeren onder mekaar (nofi, goeie gasten waren het), dus die gaan niet telkens voor 1 pilsje lopen, nee die pakken gelijk voor heel de zaal, maar dan voor zichzelf...

Nou die maat van mij, 1,80 m lang, en 130 kilo, kan aardig wat hebben. Dacht hij zelf ook. Dus lekker met hun meezuipen. Naja, avondje wordt laat, en de meesten gaan al naar huis. Maat van mij ook, al wilden zijn benen niet zo heel erg meer. Met 3 man auto ingetild, lekker laten maffen, en naar huis gereden. Thuis aangekomen, werd ie wakker."Kvoel me niet zzzoo lllekker jongens..." kwam er met pijn en moeite uit...

Collega's van hem mijn maat naar de wc gedragen ( die ook badkamer was), en hem daar de boel onder laten kotsen. "Tis hhhhier wel ranzig nu hhhhè"... kon ie nog uitbrengen. "Maakt niet uit Rinus, je zusje ruimt dat morgen wel op" "ga jij maar lekker slapen..." Die gasten hem dus op bed gelegd, en weer weg gegaan.

En toen werd ie 's ochtends wakker. "Hhhmmz, ligt wel llllekker, maar beetje nat hiero, kut ik heb me bed ondergekotst!".......... dacht ie......

Maat van mij slaat dus de dekens van zich af, en ontdekt dat ie in zijn eigen diarree heb liggen maffen.... En toen kwam zijn zusje op de kamer, die net de badkamer had schoongemaakt....

Doet het nog steeds erg goed op feestjes, als hij er weer bij is...

Dat zusje zat gewoon daar alles op te ruimen?
feest
pi_15354378
Na een avondje stappen wou ik nog ff bij de Febo bikken.
Raak ik een beetje aan de praat met een groep jongens zegt er een: Moet je ff opletten. Waarna hij een Hamburger uit de muur haalde, even goed rochelde, tussen het broodje spuugde en hem weer trug legde.
Na een minuutje w88 was het raak. Er kwam een dronken student aan die de hamburger uit de muur trok en hem genietend op at.
Wel lache...behalve toen ze vertelden dat ze al een half uurtje hiermee bezig waren....mn 3e hamburger die ik net aan eten was smaakte toch iets minder goed.
pi_15362219
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:00 schreef Badjas_Johnny het volgende:
Na een avondje stappen wou ik nog ff bij de Febo bikken.
Raak ik een beetje aan de praat met een groep jongens zegt er een: Moet je ff opletten. Waarna hij een Hamburger uit de muur haalde, even goed rochelde, tussen het broodje spuugde en hem weer trug legde.
Na een minuutje w88 was het raak. Er kwam een dronken student aan die de hamburger uit de muur trok en hem genietend op at.
Wel lache...behalve toen ze vertelden dat ze al een half uurtje hiermee bezig waren....mn 3e hamburger die ik net aan eten was smaakte toch iets minder goed.
Wat een badjassen, ik bedoel badasses.
feest
pi_15364798
Tijdens het rijlessen hoeste de instructeur een vette rochel op, gelukkig ving ie die op met z'n hand.

In plaats dat die gozer het afveegt aan een zakdoekje ofzo, slurpt ie het lekker weer op en likte ie z'n vingers erna goed af.
Hij dacht dat ik het niet had gemerkt omdat ik moest opletten met rijden, maar ik heb het allemaal dus heerlijk mogen aanschouwen vanuit m'n ooghoeken.
Dat vond ik dus behoorlijk ranzig.

Verder doen al die kotsmomenten me weinig, heb zelf maar een keer of 3 in m'n hele leven gekotst, en dat was niet van de drank.

vrijdag 12 december 2003 @ 19:17:54 #195
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15364961
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:58 schreef Refragmental het volgende:
Tijdens het rijlessen hoeste de instructeur een vette rochel op, gelukkig ving ie die op met z'n hand.

In plaats dat die gozer het afveegt aan een zakdoekje ofzo, slurpt ie het lekker weer op en likte ie z'n vingers erna goed af.
Hij dacht dat ik het niet had gemerkt omdat ik moest opletten met rijden, maar ik heb het allemaal dus heerlijk mogen aanschouwen vanuit m'n ooghoeken.
Dat vond ik dus behoorlijk ranzig.

Dit vind ik echt met stip de smerigste, ik word er gewoon echt onpasselijk van als ik daaraan denk. BAH!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 december 2003 @ 19:30:57 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15365107
In de trein op weg van werk naar huis werd ik zomaar ineens niet lekker, heb de treincoupé ondergekotst Voelde me vreselijk opgelaten... Al die mensen die naar je kijken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15366838
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:25 schreef Miss_mini het volgende:
spinnen zijn vet lief
pi_15424362
jullie willen smerig? smerig en grappig: ga naar google, zoek naar

SCAT

en bezoek wat sites die er opkomen... dat is smerig..en grappig

pi_15426094
Mijn eerste campeerprobleem. Ik ging dit jaar voor het eerst camperen met mijn vriendin. Elke dag lekker douchen en normaal gesproken ging ik altijd netjes bouten voordat ik ging douchen maar dit keer hoefde ik niet (de grootste fout die ik gemaakt had ). Ik die douche in, alle kleren uit, douche aan en lekker douchen. En ja hoor. na 2 min moest ik toch scheiten. Nou, alles dan maar op dubbele snelheid, snel douchen en dan scheiten. Snel haar wassen, alles schoonsoppen. Onderhand moest ik heel erg nodig dus de bilspieren stonden al flink op spanning om alles binnen te houden.

Zo, ik was helemaal schoon en nu moest ik fokking snel mezelf droogmaken want anders ging het helemaal verkeerd. half zeiknat in me broek en shirt gesprongen.Alles plakte enzo, maar ja. shit happends. Al me rotzooi gepakt en snel naar de wc;s gerent. Jes. er is er 1 vrij. alles op de grond geflikkert. deur op slot. broek omlaag en dit alles in ongeveer een half sec. en toen : pFRRFFFPPPFFfrrfieeuwww. Alles kwam er met mach2 uit en ik scheet lekker mezelf heerlijk leeg. Hmmmm. Wat was dat lekker voor mijn spieren.

Zo lekker klaar, douw me klauw in die rolhouder. ZIT ER GEWOON GEEN WC ROL IN. Keb net de halve wc-pot onder zitten verven en er is gewoon GEEN WC-PAPIER. Fuck, fuck, fuck. Wat nu???. Dan voel je je echt verschrikkelijk kut. echt erg gewoon.

Nu zit er aan de binnenkant van de rol altijd een kartonnenrolletje. Die heb ik uit die bak gescheurt. Die opengescheurt en tegen me hol aan gedaan. Me broek weer omhoog. De wc doorgespoelt en schoongemaakt met de toiletborstel. Al mijn rotzooi weer gepakt en naar een andere wc gewandelt (zover dit mogelijk was met een kartonnen ding bij je hol tegen al de stront die er nog zit). Alles schoongemaakt op een andere wc. Toen ik klaar was ben ik nog maar een keer gaan douchen, zo vies vond ik het gewoon. En mijn vriendin snapte maar niet waar ik bleef . Die lachte zich helemaal rot.

Klote wc's op een camping.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 15 december 2003 @ 22:59:26 #200
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15442944
Ben ooit eens in Noordwijk op vakantie geweest was toen 16 ofzo en daar had je een ongelooflijk ranzige camping waar een sloot naast lag. In die sloot lag dus alles van drollen tot pis tot gebruikte condooms. Ook was het erg warm dus stilstaand water begint dan behoorlijk te stinken plus alle troep van de mensen er nog bij.

Was er dus een gast op de camping die het presteerde 2 x op 1 dag met zijn zatte kop in die sloot te fietsen. Nah ik denk als je daar een slok van binnen krijgt dan kan je ook ongeschonden 10 jaar in het rampgebied van Tjernobyl ( ofzoiets) leven. Echt te ranzig voor woorden.

Nou ja en dat was mijn verhaal

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_15443068
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:59 schreef paullo het volgende:
Ben ooit eens in Noordwijk op vakantie geweest was toen 16 ofzo en daar had je een ongelooflijk ranzige camping waar een sloot naast lag. In die sloot lag dus alles van drollen tot pis tot gebruikte condooms. Ook was het erg warm dus stilstaand water begint dan behoorlijk te stinken plus alle troep van de mensen er nog bij.

Was er dus een gast op de camping die het presteerde 2 x op 1 dag met zijn zatte kop in die sloot te fietsen. Nah ik denk als je daar een slok van binnen krijgt dan kan je ook ongeschonden 10 jaar in het rampgebied van Tjernobyl ( ofzoiets) leven. Echt te ranzig voor woorden.

Je hebt trouwens een prachtig userID: 59009

feest
  maandag 15 december 2003 @ 23:43:31 #202
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15444298
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Je hebt trouwens een prachtig userID: 59009

Huh ??
  maandag 15 december 2003 @ 23:45:37 #203
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15444354
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:43 schreef paullo het volgende:

[..]

Huh ??

Als je met je muis over je naam gaat dan zie je een nummer, dat is je usernummer en die vind hij mooi .
  maandag 15 december 2003 @ 23:50:12 #204
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15444463
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:45 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Als je met je muis over je naam gaat dan zie je een nummer, dat is je usernummer en die vind hij mooi .

Hehe ik zie niks maar zal wel aan mij liggen.
En wat is er mooi aan dat nummer dan??
  maandag 15 december 2003 @ 23:52:34 #205
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15444528
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef paullo het volgende:

[..]

Hehe ik zie niks maar zal wel aan mij liggen.
En wat is er mooi aan dat nummer dan??

Dit zie je dan: http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=[b]59009[/b] Het gaat dus om 59009 en er is naar mijn mening niks moois aan maar iemand anders vindt van wel .
  maandag 15 december 2003 @ 23:55:21 #206
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15444608
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:52 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Dit zie je dan: http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=[b]59009[/b] Het gaat dus om 59009 en er is naar mijn mening niks moois aan maar iemand anders vindt van wel .

Ik zal het als trots man dragen en het met mijn leven beschermen
pi_15444743
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:59 schreef paullo het volgende:

En welke camping in Noordwijk was dat? Als ik vragen mag?
  dinsdag 16 december 2003 @ 00:01:50 #208
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15444786
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:00 schreef Nimitz het volgende:

[..]

En welke camping in Noordwijk was dat? Als ik vragen mag?

Geloof duin en burg ofzoiets
De eigenaar was gek van rode auto´s dat ik nog weet
pi_15444952
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:01 schreef paullo het volgende:

[..]

Geloof duin en burg ofzoiets
De eigenaar was gek van rode auto´s dat ik nog weet

dijk en burg
De duinpan
duinrust

Ach, verder niet van belang. Heb het niet zo op noordwijk. In de zomer een terrassie (Y) maar die tenten

dinsdag 16 december 2003 @ 00:11:16 #210
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15445070
dijk en burg was het ja

En tja ik was toen 16 dus vond die discotheken daar best wel geinig. Zou het nu ook niet echt iets meer vinden denk ik.

pi_15445222
Ik was een keer op vakantie in Spanje, en je weet het wel. Op het strand lekker zuipen.

Nou dat heb ik geweten, ik lag nog niet in de tent (naast mijn broertje ) Of ik moet snel die klep lost maken (gaat natuurlijk nooit in een keer wanneer het echt moet).

Dus ik kots de helft over mijn broertjes matras heen en de rest uit de tent, maar we lagen half scheef dus het stroomde allemaal heerlijk mijn gezicht aan in omdat ik te lam was om nog in de tent te kruipen.

Met als resultaat dat ik super pijn aan mijn ogen had volgende dag, en alles onder de kots lag (ook in de tent). Toen ik wakker werd zag ik mijn broertje met zn T-Shirt als gasmasker of zo rechtopzitten omdat hij de tent niet uit durfde.

Ik wil niet weten hoelang hij daar heeft gezeten in die stank

En deze zomervakantie ging ik met vrienden op vakantie op een camping. Loop ik met Mugielz (Fok! naam) naar het winkeltje, zien we daar twee vrouwen lopen. Niets raars aan. Totdat er ineens een gaat lopen kotsen daar. Recht op straat. Kijkt er een keer naar, en loopt weer verder. Zwaar raar.

Kusje
  dinsdag 16 december 2003 @ 00:19:29 #212
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15445265
quote:
ken t ja
is best beschamend
  dinsdag 16 december 2003 @ 00:30:52 #213
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_15445498
Op het strand van bloemendaal hebben de strandtenten een beerput...
Ja das zo´n put waar alle stront, kots en pis en alle andere dingen die men door de pot spoelt (tampons, inlegkruisjes, vieze onderbroeken etc. etc. Je kunt het niet zo gek verzinnen of het zit erin) bij elkaar komt...
In die put zit een pomp met een vermaler die alle troep tot prut vermaald en dan via een dikke slang naar het hoger op de boulevard gelegen riool pompt...

De put die zo´n beetje midden achter onder de terrasvlonders zit stroomde over en verspreidde een vreselijke stank ...

Goed plees dich dus...

Vlonders opzij, putdeksel open en met emmers een hele hoop eruit halen en in grote tonnen gooien zodat we bij de pomp konden komen...

Die put is behoorlijk diep, een metertje of 2, en we konden hem dus niet volledig leeg emmeren...

Tot overmaat van ramp liet een van mijn collega strandwerkers de ketting waarmee de pomp opgehesen kan worden in die put vallen...

Omdat ik de enige was die een tetanus prik had gehad was ik dus (helaas) de uitverkorene om de pomp te gaan halen !!!!

Trap in de prut-put en naar beneden...
Wel met een tuinslang in de mond om te kunnen ademen want in die put zou je van de ammoniak en methaangassen vrij snel out gaan, en een snorkelbril op om de ogen te beschermen tegen diezelfde ammoniak-lucht...

Pomp gevonden en doorgegeven naar boven...

Ik heb zeker een uur staan douchen en 2 hele grote flessen shampoo gebruikt maar toe stonk ik nog naar de ellende...

Soeppie iemand ?

pi_15445679
Moraal van bovenstaand verhaal: een tetanusprik? Liever niet.
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:50:20 #215
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15448694
Vanuit een schone douche op een (door de kat ondergezeikte) badmat moeten gaan staan omdat je je evenwicht verliest
If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  dinsdag 16 december 2003 @ 12:10:20 #216
77460 Zwelgje85
Schat,Love you...
pi_15452017
Ik heb het gehad met me huisdier , die zat bij me op schoot en ik was net gedoucht en toen ineens liet het beestje alles uit zn gaaatje lopen , kon ik weer onder de douche...:?
  dinsdag 16 december 2003 @ 14:22:20 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_15455203
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:30 schreef MrLunk het volgende:
-beerput verhaal-
Dit is net zo'n verhaal die je altijd in india hoort ofzo. 1 iemand valt in een beerput, de rest probeert hem te redden. Maar gaat zelf ook dood.

Laatst liet iemand haar mobieltje vallen in z'n beerput, ze bood een beloning van 50 euro voor diegene die hem eruit haalde. Zijn uiteindelijk 6 doden gevallen

Oftewel was niet zo slim om daar in te gaan, zelfs niet met een lucht slang...

The line is a dot to you!
  dinsdag 16 december 2003 @ 14:26:47 #218
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_15455324
zzz
  dinsdag 16 december 2003 @ 19:52:07 #219
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_15463535
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:02 schreef geekmeister het volgende:

SCAT

Just like the bunny!
pi_15467735
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:02 schreef geekmeister het volgende:

SCAT

Of speel het Scat Kwartet.

http : // members . lycos . nl / scatkwartet

Kusje
pi_15469820
http://www.dejenerate.net/ruxpin/pub/GOATSETHEVIDEO.wmv

Dit filmpje bekijken scoort behoorlijk hoog

Calmer than you are
pi_15469932
net had ik wel iets smerigs meegemaakt:
meisje:
ik moet poepen,
hij steekt zijn tong al naarbuiten
gadverdamme
pi_15515094
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
LINK

Dat ik daarop klikte ne de eerste seconde zag vond ik al smerig genoeg
pi_15688690
quote:

bah!
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  donderdag 25 december 2003 @ 05:35:49 #225
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15688745
Masterlijk topic, net een aantal keren echt helemaal dubbel gelegen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 26 december 2003 @ 19:26:40 #226
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15724512
Ik moest ergens voetballen. Toen moest ik echt nodig schijten. Dus ik eerst maar ff de warming-up doen. Toen na de warming up beetje doorgelopen naar de kleedkamer, om ff snel te schijten. Owww en het stonk echt té erg!!. Dus ik wil doortrekken voordat alle jongens komen, doet de 'doortrekker' het niet ...

Ik aan dat ding trekken, maar hij deed het niet. En een paar jongens moesten nog ff pissen voor de wedstrijd, dus stonden voor de deur van 'ey Schiet is op joh'. Ik daar met een rood hooft. Ik zo van:'Ja, hij trekt niet door'. Toen snel waterzak gepakt, en al het water leeggegooit in de plee. En gelukkig was de drol weg, alleen het stonk echt erg ....

vrijdag 26 december 2003 @ 19:43:16 #227
30561 Ma-sage
Je weet niet wat je voelt!
pi_15724864
quote:

Deze is echt te erg ........... brrrr.... hij is zo ranzig, ik heb twee keer gekeken. Wat is dat toch in een mens
pi_15727630
Mijn kat is afgelopen zomer bevallen van 2 katjes.
Tenminste, dat dacht ik...................

In onze rommelkamer (waar nooit iemand komt) hing al een tijdje een 'raar' luchtje. Ik snapte het maar niet en ben dus op een gegeven moment alles maar af gaan zoeken. Bleek er ONDER de wasmand het 3e katje te liggen. Een maand geleden dood geboren..
Helemaal ontbonden en weggerot. We hebben laminaat in die kamer liggen dus dat was makkelijk op te ruimen. Maar zooooooo goor..
Een paar weken later kom ik weer eens op zolder. Daar komen we al helemaal nooit, en daar hing diezelfde lucht als in de rommelkamer.
Neeeee toch, dacht ik..
En ja hoor, in een hoek op een matras ligt het 4e katje.
Helemaal in de matras getrokken en helemaal uitgedroogd. Alleen de schedel kon je nog zien, en de contouren van het lichaampje.

Die geurr......

Pom.. Pom.. Tiedom..
  donderdag 1 januari 2004 @ 01:30:15 #229
79087 johndavis
watch out for the succubus
pi_15869707
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:43 schreef Ma-sage het volgende:
Deze is echt te erg ........... brrrr.... hij is zo ranzig, ik heb twee keer gekeken. Wat is dat toch in een mens
man ik durf niet eens op die link te klikken, bang dat er weer dingen op mijn netvlies verschijnen die ik er nooit meer af krijg. en dan bekijk je het nog 2 keer ook. en vraag je je af wat dat in een mens is.

STRANGE DAYS HAVE FOUND US

drugs are bad mkaaaaay
pi_15871078
quote:
Op zondag 7 december 2003 01:23 schreef Hilje23 het volgende:
pas geleden;

Ik laat de hond uit en die was mega aan het roppen aan de riem...dus ik gooi mijn sleutels dan nog wel eens zijn kant op om even de aandacht te krijgen...hij zat namelijk achter een vogeltje aan...

De eerste keer ging dat goed, viel vlak achter zijn reet neer...hij schrok, keek om en lette weer keurig op...2 e keer, weer achter een vogeltje aan willen dus weer hang ik in de riem...pak mijn sleutels...gooi...zelfde effect...mooi dacht ik dus!

Dus ik pak die sleutels uit het gras en stop ze in mijn jaszak...haal mijn tengel weer uit mijn jas en loop verder...opeens glibberig gevoel aan mijn hand, ik kijk;

mijn hele vingers onder de hondestront! niet van mijn eigen hond maar van een andere! Had ik mijn sleutelbos dus in een bult met stront gegooid!

GATVER DE GATVER! Dus heel voorzichtig die sleutels uit mijn zak halen...die heeeeel sleutelbos (ongeveer 8 sleutels en twee sleutelhangers van pooh en van de ABN AMRO...allemaal met sleufjes en gleufjes! zat helemaaaal onder de stront! mijn hand dus ook...Ik heb staan gieren op straat! Ik vegen aan blaadjes half kostend, die hond van me dom naar me kijken natuurlijk...echt die kotsneiging onderdrukken...burp burp burp...nou dat ging goed! \
Gelukkig 1 sleutel nog schoon, en dat was de sleutel vande centrale ingang van de flat...de voordeur stond nog open dus ik kon eenmaal boven zo door naar de keuken...hele sleutelbos in de bak gegooid, heet water erop en een kwartier laten liggen, handen schrobben, chloor erbij en alles!

Gatver wat is dat vies!

Heb lang niet meer zo hard gelachen!

[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
pi_15871309
Zonet in de stad.. naja zonet.

Allemaal snot bij de ABN Amro. Gatverdamme. Gelijk maar ff cafetje ingerend om dat er af te wassen.

Echt niet lekker om je geld zo te ontvangen.

Dis alleen niet t ergste maarja.

pi_15871577
Toen ik het pak melk aan de mond zette en de dikke klonters naar binnen voelde glijden...

Toen het oppaskindje van boven aan de trap 4x naar beneden kotste en aangezien alles daar wit geverfd was, alles zat onder. Ze hadden zo te zien rijst gegeten.

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_15905317
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:43 schreef Ma-sage het volgende:

[..]

Haha ja die is wel heel erg
Deed ook behoorlijk pijn zo te horen.. ik snap het ook niet echt. Ik dacht dat ie uit ging scheuren..
Pom.. Pom.. Tiedom..
  FOK!fossiel vrijdag 2 januari 2004 @ 19:40:51 #234
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15907618
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:02 schreef GenesiZ het volgende:
Mijn eerste campeerprobleem.
[..]
Keb net de halve wc-pot onder zitten verven en er is gewoon GEEN WC-PAPIER. Fuck, fuck, fuck. Wat nu???. Dan voel je je echt verschrikkelijk kut. echt erg gewoon.
[..]
Klote wc's op een camping.
LOL!!! .
Heb me rot zitten lachen... hoe herkenbaar ook. Gelukkig dat met het wc-papier niet.

Erg leuk een broer die HBO-V heeft gedaan en stage heeft gelopen in het ziekenhuis. Dan krijg je ook erg leuke dingen te horen.
Praat hij erover dat er iets is waardoor je niet kan schijten...en dat, als het niet verholpen wordt, dat je na een tijdje gewoon poep uitkotst .
Nog een hap van je eten, Remco?

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15907918
euh bij mij ... in de hondepoep getrapt ... met mijn blote voeten wel te verstaan
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_15907976
Wat gebeurt in dat filmpje dan!?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:16:39 #237
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15908657
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 19:52 schreef GWD het volgende:
euh bij mij ... in de hondepoep getrapt ... met mijn blote voeten wel te verstaan
voelt lekker he .
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:33:57 #238
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_15909146
quote:

Duuuuuuude! Die sjit is echt ranzig...
Hoogbevaagd
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:35:22 #239
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_15909185
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 19:54 schreef FLipKick het volgende:
Wat gebeurt in dat filmpje dan!?
Vergeet dat Filmpje.....Welk Filmpje?.......Nooit een filmpje gezien hier......
Hoogbevaagd
pi_15915242
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:35 schreef Tu5 het volgende:

[..]

Vergeet dat Filmpje.....Welk Filmpje?.......Nooit een filmpje gezien hier......

Kut he ik wil ook weten wat er gebeurd in dat filmpje maar ik heb dingen op internet gezien die ik achteraf echt nooit had willen zien...dus dit waarschijnlijk ook.... leg eens uit iemand die wel dapper genoeg was om dat filmpje te bekijken
"Be realistic demand the impossible"
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:48:54 #241
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15915442
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:42 schreef Ataririot het volgende:

[..]

Kut he ik wil ook weten wat er gebeurd in dat filmpje maar ik heb dingen op internet gezien die ik achteraf echt nooit had willen zien...dus dit waarschijnlijk ook.... leg eens uit iemand die wel dapper genoeg was om dat filmpje te bekijken

een man probeerd een grote drol naar buiten te werken... Heb niet echt gedetaileerd zitten kijken, halverwege maar het schermpje weggedrukt .
  zaterdag 3 januari 2004 @ 01:47:50 #242
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_15918601
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:48 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

een man probeerd een grote drol naar buiten te werken... Heb niet echt gedetaileerd zitten kijken, halverwege maar het schermpje weggedrukt .

Idd... echt te ziek.......
Hoogbevaagd
pi_15922650
Ja hahaha..ik ben er ook een poos onpasselijk van geweest en dus poste ik hem maar in dit Topic

Er was zelfs een moment dat ik dacht dat ik een Freggel zag, maar heb niet echt meer opnieuw durven kijken.....

Calmer than you are
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:54:26 #244
77460 Zwelgje85
Schat,Love you...
pi_18932841
Nee ik weet wat pas smerig is wat ik meegemaakt heb: Ik heb eens 'Sperm'in me oor en achter in me keel gehad, man ik moest bijna kotsen!!
pi_18933889
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:08 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik liep vorig jaar op de kermis in Geleen onder het reuzenrad door...

j/k
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:05:46 #246
94145 Zakkewasser
Zakkewasser wast het wit...
pi_18934501
Ooit weleens meegedaan met een wedstijd modelschijten?

Nou ik wel...
Ieder jaar wordt hier een wedstrijd modelschijten gehouden. Iedereen krijgt dan 2 opdrachten en wie het mooiste model kan schijten die krijgt 1 kilo koeienschijt mee naar huis.

Vorig jaar waren er 2 wedstrijdonderdelen namelijk:

- Alfabet schijten

- Een schilderij namaken van een bekende schilder met je eigen schijt.

Nou kan je verzekeren het stinkt daar flink in die varkensstal als iedereen aan het schijten is en wat een lawaai. Dit jaar is het duikplankschijten. Er zijn 3 hoogtes. De 2m, de 4m en de 8m duikplankschijten. Je moet dan vanaf die hoogte een dikke drol proberen te schijten in een klein rond glaasje op de vloer. Het tweede wedstijdonderdeel is schijthappen. Op een hoogte van 30 cm boven je hoofd wordt een draad gespannen waaraan jouw uitgedroogde drol wordt gehangen. Degene die hem het eerste eraf weet te happen heeft gewonnen. Ik verheug me er nu al op...
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:07:58 #247
93819 Versuvia
Schijt aan de buren
pi_18934574
Whahahaha geweldige topic
pi_18934745
Ach ja, woepiedepoepie als je met iemand in bed ligt en die laat een dikke natte scheet tegen je been is niet zo fijn .
QQ
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:17:22 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18934843
Ik stond een keer op de metro te wachten, 't was een beetje een gure achterafhalte (spaklerweg), en toen keek ik opzij en ik zag een zwerver gehurkt zitten, en ik zag zo een sliert stront bungelen. Hij zat daar verdomme gewoon te bouten!. Getver, ik word nog oppasselijk als ik eraan denk *ril*
  donderdag 6 mei 2004 @ 17:17:26 #250
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_18934845
Ik ben een keer ondergekotst door een goede vriend, terwijl ik lag te slapen. Hij had niet door dat ik naast hem lag en ik werd echt wakker van warme flatsen tegen mn gezicht, BAH. Ik proefde het zelfs! Maar ik was zelf ook niet helemaal helder en ben vrolijk doorgeslapen. Die ochtend erop toen ik nuchter was, was het ineens stukken minder!
pi_18935328
was eens met de hele familie aan het eten bij de chinees, mijn tante zat tegenover me aan een tafeltje en begon opeens met haar tanden te knarsen, haalde ze er een slagtand van een varken ofzo uit haar mond. dat was de laatste keer dat ik bij een chinees had gegeten
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
pi_18936137
Vorig jaar in oostenrijk. Ik had soort van rijst met bruine of witte bonen gegeten. Savonds uitgeweest in lokale discotheek. We hadden paar biertjes gedronken van 2 verschillende merken. Toen gingen we naar het huisje terug, en kwamen we buiten. Toen kregen we gewoon een klap omdat we van superwarm naar buiten, iets van -4 graden, gingen. Eindelijk thuis gekomen, wij slapen. word ik opeens wakker. Kon het toen gewoon niet geloven eerst. Had ik in mijn slaap gekotst
Zo ranzig, Ik lag gelukkig met me hoofd iets over het dekbedovertrek heen, want de bonen zag je daarop gewoon liggen. Zo vies gewoon. Vriend van mij werd toen wakker, en schrok zich de pleuris en keek of het niet in zijn bed lag want bedden stonden naast elkaar. Hij moest toen ook kotsen door dat goedje van mij
TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
DVD's
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:40:34 #253
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18936462
Laatst met mooi weer mijn terras aan het opknappen. Plantjes verpotten enzo. Met de gieter wilde ik water geven, maar het ding bleek verstopt. Ik peur met mijn vingers erin, maar krijg de prop bladeren niet weggeduwd. Met een stokje lukt het wel.
Het blijkt geen prop bladeren te zijn, maar een dode, opgezwollen, natte, halfverrotte muis...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 6 mei 2004 @ 18:43:21 #254
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_18936520
Het ergste en smerigste was dat ik ooit met een jongen stond te zoenen. Hij was een stuk groter dan ik en op een gegeven moment voelde ik zijn kwijl langs mijn nek aflopen... dat was echt ranzig... daarna nooit meer met hem gezoend...
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:04:12 #255
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_18954593
Wel ik heb ooit in een enrom zatte bui in mijn moeder haar kleerkast geurineerd ...

Verder na een tuinfeest in het tuinhuis gaan slapen ... 's morgens wakker geworden met een vuilzak in de armen en ik was nog zo zat dat ik dacht dat het mijn vriendin was.

Van beide voorvallen heeft een snuggere vriend foto's getrokken en die laten zien op een familie feest ...

Ik let nu op met zuipen hahahaha.
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_18954657
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 18:43 schreef Happy_Sonic het volgende:
Het ergste en smerigste was dat ik ooit met een jongen stond te zoenen. Hij was een stuk groter dan ik en op een gegeven moment voelde ik zijn kwijl langs mijn nek aflopen... dat was echt ranzig... daarna nooit meer met hem gezoend...
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18955164
Mijn zoontje had een heeele volle diarreeluier geproduceerd en kreeg een driftaanval toen ik die luier net open had. De stront zat overal, tot in mijn mond, haren en mijn gezicht. Toen stonden we dus half zes 's ochtends de schijt van de muren te krabben. Hij had paprika gegeten...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18957406
Op een party moest ik een keer een grote boodschap opeens afleveren. Dus ik ga naar de wc, krijg je zo'n trainspottingwc

kheb eerst 5 minuten gestaan om het relatief schoon te krijgen. Maar wat was dat goor
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:37:05 #259
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_18963264
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:40 schreef Realzm het volgende:
Op een party moest ik een keer een grote boodschap opeens afleveren. Dus ik ga naar de wc, krijg je zo'n trainspottingwc

kheb eerst 5 minuten gestaan om het relatief schoon te krijgen. Maar wat was dat goor
weet je ik zou dan gewoon naar een andere wc gaan
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_18968298
Ikzelf kan me zo snel niks heugen, enkel dat 1 van mijn broertjes als kind eens door een lama in zijn gezicht is gespuugd. Ranzig!
pi_18969180
Nou met oud en nieuw. Helemaal lazerus het bed in gedoken. Volgende ochtend om 11 uur wakker, drijvend in je eigen kotst, hele bed onder, vensterbank en raam ook. Ik denk dat ik na de eerste lading kotst geprobeert heb om uit het raam te kotsen majah dat was dicht. Nog flink dronken en met een opkomende kater snel alles proberen schoon te maken voordat mn pa wakker zou worden. Majah hij had het diezelfde dag al geroken.
Duurde 3 maanden voordat die lucht weg was.

En een keer met school op skivakantie. Eerste avond zuipen en zo'n gast was helemaal zat. Lagen we daar dus met zn 7en op de kamer. Die gast lag nog geen 2 minuten op bed en het licht was net uit toen we opeens 'blublbllbubblbbuubbblub' hoorden. Iedereen beetje lachen maar niemand had zin om het licht aan te doen. Volgende ochtend wordt ik wakker. zie ik die gast daar zn bed schoonmaken. En het ranzigste was nog wel dat de meeste kost vanaf zijn bed (stapelbed, hij sliep boven) naar beneden was gedropen in de handbagage van degene die onder hem lag. Diskman, strips en andere dingen allemaal onder de kotst .
Jupiler is goed
  zaterdag 8 mei 2004 @ 01:13:05 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18969248
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:37 schreef Matty___ het volgende:

[..]

weet je ik zou dan gewoon naar een andere wc gaan
Nee, ik lees eruit dattie die plee zelf zo ernstig had bevuild
Nog iets goors, wat ik heb meegemaakt: ik had roti besteld. Wij op de bank te eten. Zie ik opees vanuit mijn ooghoek iets zwarts wegkruipen op de bank. Nadere bestudering wees uit dat het een kakkerlak was. Aangezien ik er in mijn (keurig schone) huisje nog nooit eentje had gezien kon ik maar 1 ding concluderen, het ding was als verstekeling met onze bestelling meegelift.
Mijn God, ik dact dat ik alles zou onderkotsen, gelukkig niet gebeurd maar oh, wat een kutervaring.
pi_18969745
Dat ik een verse kabeljauw van de albert heijn uit de verpakking haalde en daar twee blauwe wormen onder lagen.. AH dat zijn zeker de kleintjes waar ze het altijd over hebben dacht ik nog Daar moeten ze dan maar eens wat beter op letten
vroeger wilde ik later knikkeren
pi_18971819
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 01:47 schreef barbarab het volgende:
Dat ik een verse kabeljauw van de albert heijn uit de verpakking haalde en daar twee blauwe wormen onder lagen.. AH dat zijn zeker de kleintjes waar ze het altijd over hebben dacht ik nog Daar moeten ze dan maar eens wat beter op letten
Scherp
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18972502
euhmm
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 01:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nog iets goors, wat ik heb meegemaakt: ik had roti besteld. Wij op de bank te eten. Zie ik opees vanuit mijn ooghoek iets zwarts wegkruipen op de bank. Nadere bestudering wees uit dat het een kakkerlak was. Aangezien ik er in mijn (keurig schone) huisje nog nooit eentje had gezien kon ik maar 1 ding concluderen, het ding was als verstekeling met onze bestelling meegelift.
Mijn God, ik dact dat ik alles zou onderkotsen, gelukkig niet gebeurd maar oh, wat een kutervaring.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:23 schreef Aventura het volgende:
Tis ook al wel weer 5 maanden geleden
Jupiler is goed
pi_18972583
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 01:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik had het niet zelf gedaan, maar blijkbaar kunnen anderen onder invloed niet meer zo goed richten als ze moeten pissen..

Of heel goed richten aangezien ze alles perfect langs de pot pisten
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_18977619
ik heb een x over een vriend van me (elwin) heengekotst. vond ie nie tleuk.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:11:49 #268
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_18978443
Wat een goor topic.
Met stip op nummer 1 qua ranzigheid vind ik toch wel de smegmapoppetjes.

Zelf heb ik qua ranzigheid geen dingen meegemaakt die hier niet al vermeld zijn.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:16:32 #269
1484 kastanova
Ah mên..
pi_18978542
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:11 schreef paullo het volgende:
dijk en burg was het ja

En tja ik was toen 16 dus vond die discotheken daar best wel geinig. Zou het nu ook niet echt iets meer vinden denk ik.
Dijk en Burg
De hele dag naakt of in boxershort over de camping lopen...
Koelkast van de buren kopen en over de muur heenflikkeren....
Drugs (hash + pillen) gratis van de buren krijgen omdat ze naar huis gingen...
Tien piek bij een tent met wijven naar binnen schuiven en ze deden een striptease...
Douchen met de brandslang...

De beste vakantie die ik ooit gehad heb, zelfs beter dan Kreta, Gran Canaria, Lloret en Mallorca
I was an atheist until I realized I was God
pi_18980009
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 00:14 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ikzelf kan me zo snel niks heugen, enkel dat 1 van mijn broertjes als kind eens door een lama in zijn gezicht is gespuugd. Ranzig!
Eigen schuld: lama's spugen alleen als je ze pest
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:27:25 #271
68023 LennyKravitz
Fly away...
pi_18980075
Een duif die al langsvliegend het voor elkaar krijg je op je keel te schijten... gelukkig nog geen 10cm hoger...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:35:31 #272
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18980280
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dijk en Burg Kreta, Gran Canaria, Lloret en Mallorca
* Op Lijstje noteer van vakantie gebieden waar ik niet heen hoef.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:44:14 #273
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18980504
Jaren geleden zat ik eens bij een vriend van mij op het balkon, en we zaten bier te drinken, aan de overkant van de straat zagen we een enorm dikke hondedrol liggen, hebben er toen een uur naar zitten kijken, te wachten tot er iemand in zou trappen.
Na ongeveer een uur of zo, komt er een echtpaar met zo´n plaatjesboek barbiemeisjes dochter aan, wit jurkje, blonde vlechten, teenslippers.
Fletz spetter, spoot tussen haar tenen door.
Wij helemaal in een deuk natuurlijk. Moeder woest, vroeg of die van ons was
Wij : Nee hoor, je mag hem houden!
De vader kon het bijna niet houden van het lachen, en ma werd steeds kwader, dochter huilen en de stank was zo erg dat we het op het balkon konden ruiken.
Kind aan het kokken, net al ma

HIlaries.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:02:37 #274
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_18980958
valsch
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:24:21 #275
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_18981374
em ff denken.
na een personeelsfeest hele avond gratis drank. een collega en goede vriend van me kotste zijn eigen bord vol bij de jappaner. daarna bord op zijn kop boven opgezet en tafel laten afruimen. (ben benieuwd wat het keukenpersoneel ervan vond)
daarna weesten pilsen in een kroeg daarna. mijn baas brengt mij naar huis. ik heel zijn spliksplinternieuwe 5-serie (1 week oud) ondergekotst.

vogelschijt heb ik ook vaak genoeg op me rug gehad. bende buiten aant werken zonder shirt tis tenslotte goei weer. flats.

en afgelopen 2 mei. weeste dauwtrappen en hele nacht gewekt. en hele ochtend doorgezopen. en dus om half 4 smiddags trug. met me zatte kop nog meej naar oma geweest. om half 8 in me bed gedoken savonds. en toen maandag ochtend wordt ik wakker wil gaan pissen. heel de plee onder de kots. toen kreeg ik een deja vu. dit had ik al eerder gesien. toen alles maar ff gecleand.

en ja dit was het wel wat ik zo ff kon bedenken.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:26:08 #276
1484 kastanova
Ah mên..
pi_18981405
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:24 schreef B_BOY het volgende:
daarna weesten pilsen
trug
meej
gesien
.
I was an atheist until I realized I was God
pi_18981714
Ik gaf iets van vier jaar geleden eens een verjaardagsfeest, een beetje de leeftijd waarop iedereen begon te drinken... toen was er een gozer die er niet zo goed tegen kon en éérst de kamer er onder kotste en daar bijna in zijn eigen kots lag. Toen hebben we hem naar de wc gesleept, terwijl hij onderweg nog even over de jassen heenkotste. In de wc aangekomen ging hij OM de wc heen kotsen, waarna we hem maar naar buiten geschopt hebben. Het ranzigste was dat mijn hond de kots die in de kamer lag op zat te eten Ik heb aardig lopen kokhalsen van dat beeld geloof ik.
pi_18985194
HOEZO RANZIG?

Laatst bij VivaLaBam (MTV) gingen ze de grote teennagel van zo'n vent die zich nooit wast er van af trekken. Vervolgend pulkt die vent die nagel school en maakt er een ketting van...

pi_18985535
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:53 schreef Weemz het volgende:
HOEZO RANZIG?

Laatst bij VivaLaBam (MTV) gingen ze de grote teennagel van zo'n vent die zich nooit wast er van af trekken. Vervolgend pulkt die vent die nagel school en maakt er een ketting van...

Dat is nog niks vergeleken bij de schaamhaar pizza van Dirty Sanchez
Jupiler is goed
pi_18985757
Mijn nichtje (toen 1 jaar oud ongeveer) die voor mijn neus een stukje van dr eigen poep opeet
"Zeilen is de duurste manier om zo langzaam mogelijk nergens naartoe te gaan..."
Tomorrow I'll change and today won't mean a thing
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:17:08 #281
85085 right-wing
Voor het Vaderland
pi_18985766
Afvalbakje op het aanrecht>kapotte eieren in het afvalbakje gegooid>op vakantie> terug van vakantie gekomen> schimel kwam werkelijk uit het afvalbakje zetten. Zo'n smerig gezicht.

En ik heb schoonmaakwerk gedaan. Iemand weleens plee's schoongemaakt? En dan die urinoirs gezien, elke dag weer tig haren op moeten ruimen van anderen. (ja, raad maar wat voor haar) Zo smerig, die mensen die zulk haar verliezen alsof het op hun hoofd uitvalt.
pi_18986370
Shoarma bestellen en er dan een vingernagel in vinden
Het heeft heel lang geduurd voordat ik weer shoarma at.

Zoontje van een kennis van ons op de kermis in zo'n soort van bank atractie wat naar boven en dan weer naar beneden gaat, zien we hem wit worden en kost alles onder op het moment dat dat ding weer naar beneden ging, dus alles kwam bij de mensen boven hem terecht.
We hebben gelachen
  zondag 9 mei 2004 @ 01:49:57 #283
71496 le_knightclub_soda
Less than zero
pi_18988290
bij een niet nader te noemen belgische friettent in Emmen (veel kunnen het er niet zijn dus), een zakje patat bestellen bij een compleet ranzige dikke belg in bezweet wit hemd, toch maar opeten want ik viel om van de honger, ben ik halverwege de zak, kom ik een gekrulde haar tegen, snel die zak weggedonderd, ik had niet eens zin meer om terug te gaan om m'n geld terug te vragen en die ranzige gast weer te zien

doe ik eens sociaal door op een verjaardag van een oude vrouw uit de straat op bezoek te gaan, pak ik zo'n augurk in hamrol hapje, neem ik een hap, zit er een grijze haar in

2 vergelijkbare verhalen, 2 keer compleet ranzig en traumaopwekkend
  zondag 9 mei 2004 @ 01:59:10 #284
67128 capibar
pi_18988392
quote:
Op zondag 9 mei 2004 01:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
bij een niet nader te noemen belgische friettent in Emmen (veel kunnen het er niet zijn dus), een zakje patat bestellen bij een compleet ranzige dikke belg in bezweet wit hemd, toch maar opeten want ik viel om van de honger, ben ik halverwege de zak, kom ik een gekrulde haar tegen, snel die zak weggedonderd, ik had niet eens zin meer om terug te gaan om m'n geld terug te vragen en die ranzige gast weer te zien

doe ik eens sociaal door op een verjaardag van een oude vrouw uit de straat op bezoek te gaan, pak ik zo'n augurk in hamrol hapje, neem ik een hap, zit er een grijze haar in

2 vergelijkbare verhalen, 2 keer compleet ranzig en traumaopwekkend
kom op zeg, een haar in een augurk-hamrolletje is toch niet zo erg?
  zondag 9 mei 2004 @ 02:11:23 #285
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18988549
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 23:07 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Dat is nog niks vergeleken bij de schaamhaar pizza van Dirty Sanchez
OMG, die was echt fucking ranzig Een van de smerigste dingen die de TV mij ooit gebracht heeft...
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 9 mei 2004 @ 02:12:43 #286
71496 le_knightclub_soda
Less than zero
pi_18988565
quote:
Op zondag 9 mei 2004 01:59 schreef capibar het volgende:

[..]

kom op zeg, een haar in een augurk-hamrolletje is toch niet zo erg?
als je 'm uit je mond moet plukken?!
eet smakelijk dan
  zondag 9 mei 2004 @ 02:15:20 #287
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18988594
Een haar in m'n eten die ik vervolgens uit m'n mond moet plukken levert mij ook altijd kokhalsmomenten op
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 9 mei 2004 @ 02:31:56 #288
67128 capibar
pi_18988804
quote:
Op zondag 9 mei 2004 02:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

als je 'm uit je mond moet plukken?!
eet smakelijk dan
ik vind het echt niet erg hoor
pi_18998763
In de krokusvakantie, ik gaf een feest bij mij thuis. Mn beste vriend had weinig gegeten die dag en ging toch lekker veel zuipen. Resultaat: De pan met braadvet en frikandellen en bitterballen, helemaal vol met kattebrokken, overal kattebrokken. Zon melk-opklop-ding vol met haar

En dan de kots nog. OVERAL! Alle Wc's, dat was niet zo erg, maar ook op de vensterbank, en mijn moeders schoenen die daar onder stonden. Heb ik allemaal beetje op moeten ruimen de volgende morgen (wanneer die weer zon 10x heeft gekotst, maar dit keer wel netjes in de wc).

En als kind een keer duivenschijt recht op mn hoofd.

En langs het naakt-gedeelte van het meer waar we waren lopen. Allemaal saggy 60+ers. AAAAAERGH!

Heb zelf ook nog es in de huiskamer gekotst van mn beste vriend, dit gebeurde voordat hij mijn hele huis onderkotste... was vast wraak.

En een keer, ik moest pissen, dus ik ergens buiten pissen, had nogal wat op, dus ik stond onder een lantaarnpaal. En tijdens het pissen moest ik ook nog eens kotsten, tegelijk, onder een lantaarnpaal. Vond het wel knap van mezelf
pi_18999175
was in de tijd van de zogeheette: Processie-rupsen, weetjewel van dei harige rupsen die jeuk over je hele lichaam geven als je ook maar 1 haartje van ze binnekrijgt..

ik liep dus mooi met een vriendin langs me fiets door een of andere parkje of weg anar huis, toen ik op een gegeven moment iets tussen de kraag van mijn jas voelde vallen. ikke helemaal in paniek want ik heb de dikste scheit van heel die processie rupes. helemaal gaan springen en krassen want ik dacht dus: er zit zoon vies jeukend beest in mijn jas, in paniek naar huis, kijk ik in de spiegel; was het dus niet zoon onderkruipsel, maar de behoefte van een vogl,, die ik dus overal had gesmeert met het krassen en bewegen.. lekker..

mijn vriendin trouwens kwam 5 minuten late schuddend van het lachen ook nog eens binnenvallen.. had me neit even gewaarschuwd ofzo..
...failure is not my enemy
the fear of failure is my enemy.
pi_19003401
* Mijn vader (die onderweg was naar de achtertuin) bood mij een keer een Gangmaker aan (zo'n cakeje met chocola op de bovenkant). Dus inhalige ik neem zonder te kijken een grote hap en terwijl ik heftig zit te kauwen komt er ineens een enorme glycerinesmaak omhoog zetten.
Toen ik naar mijn koekje keek, was die tot mijn grote schrik in de gedaante van een Furby veranderd!! Hij was helemaal beschimmeld! Ik kreeg meteen kotsneigingen en heb wel een halfuur mijn mond staan spoelen om die vieze rotsmaak uit mijn mond te krijgen. Gatver! wat was dat goor!
Mijn vader had hem trouwens nog net niet in zjin mond gestoken. Die zag het al toen hij hem in zijn handen had. Terwijl ik heel hard gadverdamme riep, kwam hij pas binnenzetten met een: "oh je hebt hem al opgegeten?"

* Mijn zus had een keer een appel genomen en daar een flinke hap uitgenomen.
Ze vond de appel wel heel sponzig aanvoelen in har mond en toen ze naar haar appel keek, zag ze dat deze helemaal bruin was geworden.

* Mijn zus en mijn nichtje hebben ook een keer leeuwenpis in hun gezicht gekregen. Ze stonden bij Blijdorp naar de leeuwen en de tijgers te kijken. Een leeuw draaide zich om en piste midden in hun gezicht. Ze waren helemaal zeiknat en mijn nichtje kreeg ook leeuwenpis in d'r mond . Toen gingen ze een wc zoeken en mijn oma wist de weg wel (zei ze). Die had ze dus compleet de verkeerde kant op gestuurd, waardoor ze heel Blijdorp voorzien hadden van een pislucht.

* Onze kat sliep een keer bij mij op bed en midden in de nacht werd ik wakker omdat ik hem een beetje geluid hoorde maken. Ik dacht dat er niets aan de hand was, dus ik ging weer verder slapen.
Toen ik 's ochtends wakker werd werd ik getrakteerd op de uitgespuugde maaginhoud van de kat....op mijn kussen!!!! Nou toen was ik wel wakker!
pi_19005080
Ik heb ooit eens in een dronken bui een bestelling opgenomen qua patat en ascessoires. Mijn huisgenoot die er nog een van me tegoed had,waarom weet ik niet meer, bestelde een frikadel. Samen met een andere huisgenoot hebben we toen een drol in een leeg frikadellebakje gestopt, ingepakt in een zakje met eet smakelijk nadat we er er nog zo'n wit plastic vorkje ingestoken hadden Dat is waarschijnlijk het meest smerige wat hij ooit heeft meegemaakt. Niets meer aan doen
vroeger wilde ik later knikkeren
  zondag 9 mei 2004 @ 22:12:01 #293
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_19005377
Dat een girl over mij heen kotste nadat ik haar een blijkbaar té diepe deepthroat gaf.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_19006745
Toen ik bij een supermarkt werkte liet een collega van me een vuilniszak met slachtafval vallen. De darmen kronkelden over m'n voeten. Ik ben niet over m'n nek gegaan, maar het scheelde weinig...
pi_19007483
bah kotstopic
  Redactie Frontpage zondag 9 mei 2004 @ 23:59:09 #296
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19008223
Ik heb es gewerkt bij de centrale slagerij van de Edah, die heel het Noorden van vlees moet voorzien. Op een dag kreeg ik als newbie een heel vies klusje: Ik moest vlees dat al lang over de datum was scheiden. Vlees ging in de destruktieton, rest ging bij het gewone afval. Zaten ook hele fijne bakjes bij met groene stukken vlees. Valt het stuk vlees ineens uit elkaar, kropen er allemaal maden over mijn hand! Ik heb twee dagen bijna niets gegeten...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 10 mei 2004 @ 00:03:01 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19008293
Ben ik de enige die daadwerkelijk kokhalsreflexen krijgt bij dit topic?
pi_19009431
Mijn broer heeft in het golfslagbad eens een voorbijdrijvend kwakje per ongeluk in geslikt. In dat zelfde golfslagbad kwam ik in de stroomversnelling in botsing met een flinke drol die er vervolgens door de badmeester met een netje uit gevist werd.

Het was me het dagje wel toen..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_19010337
Pakje totaal verrot vlees in de koelkast na een vakantie... OMG.
  maandag 10 mei 2004 @ 11:37:05 #300
67128 capibar
pi_19014029
quote:
Op maandag 10 mei 2004 01:15 schreef nozem het volgende:
Mijn broer heeft in het golfslagbad eens een voorbijdrijvend kwakje per ongeluk in geslikt. In dat zelfde golfslagbad kwam ik in de stroomversnelling in botsing met een flinke drol die er vervolgens door de badmeester met een netje uit gevist werd.

Het was me het dagje wel toen..

dat is nou ECHT goor.
  maandag 10 mei 2004 @ 11:50:41 #301
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_19014360
Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.

En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
  maandag 10 mei 2004 @ 13:07:38 #302
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_19016186
quote:
Op maandag 10 mei 2004 11:50 schreef doemaardrie het volgende:
Heb wel eens lang geleden gehad dat ik in de kroeg zat te schijten en ik ineens moest kotsen, snel omdraaien dus ik was alleen nog niet helemaal klaar met schijten en aangezien we al een aantal dagen achterelkaar aan het drinken waren was dat behoorlijke dunne dus. Maar goed omdraaien daar was ik dus net te laat mee gevolg een hele smerige wc zeg maar.

En het ergste was ook nog dat toen ik me broek stond op te hijsen ik ook nog uitgleed ( die wc was immers redelijk glibberig geworden aangezien er overal kots en diarree tegen de muren en op de grond zat ). Kon gelijk naar huis om te douchen want niemand wilde meer met me praten zeg maar
trainspotting idee krijg
pi_19016348
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:13 schreef Tarantino het volgende:
Is me niet overgekomen maar wel gezien:

Het was dorpsfeest en een vent (rond de 40 jaar) staat al de hele avond te tongen met een vrouw. Ik ga op een gegeven moment pissen en diezelfde gast staat te kosten in de pisbak. Wat blijkt hij had een kunstgebit en hij vist dat gebit uit de kots en doet hem zonder af te spoelen weer is zijn mond. Twee minuten later staat hij weer te tongen met die vrouw.
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')