Dan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
Iemand ook zulke ervaringen ? En wat doen we eraan ?
quote:Ik noem ze al wijf ja, geen wive ! Dus denk heus niet dat ze willen trouwen ofzo hoor.
Op zaterdag 6 december 2003 01:37 schreef AngelWings het volgende:
jemig man?
je noemt ze al wijf
das fout nr 1
daarbij wat denk je dan dat je ze kunt naaien door de kabel heen?
get a life....
quote:
get a life....
quote:Vuile webcam wanker!
Op zaterdag 6 december 2003 01:36 schreef defender het volgende:
Gaat het daarna de ondeugende kant op, en ja hoor..........ze gaan slapen
Je gaat toch niet zo 123 ff geil tegen een meissie aanpraten ?
Damn.. jij moet nog veel leren zeg.....
quote:Kink(y) in de kabel ;P
jemig man?
je noemt ze al wijf
das fout nr 1
daarbij wat denk je dan dat je ze kunt naaien door de kabel heen?
get a life....
quote:Had ik het over een webcam ? Ben geen voyeur hoor ! Ben man genoeg om een plaatje erbij te fantaseren, de meeste vrouwen hebben te weinig zelfvertrouwen om zich helemaal over te geven en mij te plezieren (en haar fantasie te delen)
Op zaterdag 6 december 2003 01:42 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Vuile webcam wanker!
quote:Daarnaast kun je niet eens wanken zie ik in je profiel
Op zaterdag 6 december 2003 01:45 schreef defender het volgende:[..]
Had ik het over een webcam ? Ben geen voyeur hoor ! Ben man genoeg om een plaatje erbij te fantaseren, de meeste vrouwen hebben te weinig zelfvertrouwen om zich helemaal over te geven en mij te plezieren (en haar fantasie te delen)
quote:12 jarigen zijn meestal nog te onervaren om spannende voorstellen te doen, vanaf 19 jaar is voor mij jong genoeg. Maar zelfs oudere wijven denken tegenwoordig dat ze door alleen serieus te lullen boeiend zijn. Ben geen maatschappelijk werker
Op zaterdag 6 december 2003 01:43 schreef Phreak het volgende:
gefrustreerd dat je alleen 12 jarige meisjes tegen komt ofzo ?Je gaat toch niet zo 123 ff geil tegen een meissie aanpraten ?
Damn.. jij moet nog veel leren zeg.....
quote:Of ik getrouwd ben of niet maakt niet uit, want ik wil een opwindend gesprek, geen echtegenote
Op zaterdag 6 december 2003 01:45 schreef Lariekoek het volgende:
Je bent trouwens getrouwd?
quote:Bel een sexlijn.
Op zaterdag 6 december 2003 01:47 schreef defender het volgende:[..]
Of ik getrouwd ben of niet maakt niet uit, want ik wil een opwindend gesprek, geen echtegenote
quote:Misschien een idee dat wij met elkaar gaan msn-en ?
Op zaterdag 6 december 2003 01:45 schreef Chirma het volgende:
zo is het leven van een nerd, ik ben er meegestopt maar en nu nog eenzamer
quote:12 jarigen doen het vaker dan 19 jarigen (bij mij dan)
Op zaterdag 6 december 2003 01:46 schreef defender het volgende:[..]
12 jarigen zijn meestal nog te onervaren om spannende voorstellen te doen, vanaf 19 jaar is voor mij jong genoeg. Maar zelfs oudere wijven denken tegenwoordig dat ze door alleen serieus te lullen boeiend zijn. Ben geen maatschappelijk werker
quote:Dat kost geld, via de internet verbinding van mijn werk kost het niks.
Op zaterdag 6 december 2003 01:47 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Bel een sexlijn.
quote:Dit gaat niet over Jim posters bevlekken of knikkeren, maar over sex !
Op zaterdag 6 december 2003 01:48 schreef Chirma het volgende:[..]
12 jarigen doen het vaker dan 19 jarigen (bij mij dan)
quote:Oeehhh, big bad ass hacker
Op zaterdag 6 december 2003 01:49 schreef zalm het volgende:
Vind je het gek, ik zou je gelijk een mailbom sturen als ik zo'n "wijf" was, en doe het vaak zat voor vriendinnen van me, je hoeft het echt niet te proberen om bij men vriendin zo'n gesprek te beginnen, want je gaat smeken dat je pc nog wil opstarten de volgende morgen,
quote:Kijk anders maar op www.korrelatie.nl
Op zaterdag 6 december 2003 01:50 schreef gekke_sandra het volgende:
09060666 ofzoietsmisschien kan je daar beter je frustraties op kwijt
quote:Hoe weet jij hoe ik op msn doe ? Ben jij misschien een van die wijven geweest ? En ik wil je vriendin niet eens spreken daar, want als ze bezet zijn, hebben ze nog vaker hoofdpijn.
Vind je het gek, ik zou je gelijk een mailbom sturen als ik zo'n "wijf" was, en doe het vaak zat voor vriendinnen van me, je hoeft het echt niet te proberen om bij men vriendin zo'n gesprek te beginnen, want je gaat smeken dat je pc nog wil opstarten de volgende morgen, je bent gewoon een vieze, hopeloze, levenloze, vriendinloze, pedofiele, goorlap. Sorry hoor maar als jij een klote avond hebt omdat er niemand naar je wil kijken via de webcam terwijl jezelf rukt, zou ik toch eens naar de dokter gaan, dat is namelijk niet gezond. Wat ook zou helpen is ipv een vriendin op MSN zoeken, een vriendin in een discotheek, kroeg, weetikveelwaar zoeken. Dat werkt veel beter, dan kan je namelijk gelijk al zien of ze je überhaupt naakt willen zien. Maar zoals jij op MSN doet, daar vallen ze echt niet voor.
Nog maar niet te spreken over een goed gesprek. En goed is geil, en niet over ziektes, familie en huishoudelijke karweitjes. Daar kunnen ze de Libelle toch voor lezen ?
quote:wat een aap ben je dan ook he
Op zaterdag 6 december 2003 01:46 schreef defender het volgende:
[..]
12 jarigen zijn meestal nog te onervaren om spannende voorstellen te doen, vanaf 19 jaar is voor mij jong genoeg. Maar zelfs oudere wijven denken tegenwoordig dat ze door alleen serieus te lullen boeiend zijn. Ben geen maatschappelijk werker
je moet eerst het vertrouwen van dat soort vrouwtjes inwinnen, dat doe je door naar hun problemen te luisteren !
vrouwen =! mannen
die denken niet zomaar aan sex enzo, tenzij het echte sletten zijn, maar die zijn toch te arrogant enzo
quote:*klik*
Op zaterdag 6 december 2003 01:51 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Kijk anders maar op www.korrelatie.nl
Nou daar heb ik veel aan, weinig advertenties, dus weinig te babbelen. Heb je misschien een foute link gegeven ?
Heb jij geen zin ?
Of misschien tref je net vrouwen met andere interesses.
Jij zou toch ook gaan slapen als ze opeens begint over haar borduursel werkje waar ze al 3 maanden mee bezig is...?
(Misschien moet je naar een sexkanaal gaan, hoef je niet eerst drie uur je erectie te onderdrukken )
quote:Echte vrouwen zeuren teveel, willen altijd praten over vanalles, en zijn snel jaloers. Ik wil juist alleen de lusten, niet de lasten. En als ik uren naar hun gezeur luister, mogen ze er best iets tegenover stellen.
Op zaterdag 6 december 2003 01:51 schreef Kevin_D het volgende:
Negeren,
echte vrouw zoeken
want sex via msn is zooi saai, vrij logisch dat ze er gewoon mee kappen als ze zin hebben.
quote:Bel maar, 0900 - 1450
Op zaterdag 6 december 2003 01:52 schreef defender het volgende:[..]
*klik*
Nou daar heb ik veel aan, weinig advertenties, dus weinig te babbelen. Heb je misschien een foute link gegeven ?
Heb jij geen zin ?
quote:Ga dan naar de hoeren.
Op zaterdag 6 december 2003 01:53 schreef defender het volgende:[..]
Echte vrouwen zeuren teveel, willen altijd praten over vanalles, en zijn snel jaloers. Ik wil juist alleen de lusten, niet de lasten. En als ik uren naar hun gezeur luister, mogen ze er best iets tegenover stellen.
Ik vraag toch niet teveel ? Ik offer me op door al dat gezwam aan te horen.
quote:Een goed gesprek is oke, maar 1 op 1 is nog veel beter. Hebben ze geen biologie gehad ?
Op zaterdag 6 december 2003 01:51 schreef Jimbolino het volgende:
vrouwen =! mannen
die denken niet zomaar aan sex enzo, tenzij het echte sletten zijn, maar die zijn toch te arrogant enzo
quote:Het is een vrouw
Op zaterdag 6 december 2003 01:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh, wacht, je rukt jezelf dan ook, terwijl ze je zien op de webcam? En je kent ze verder niet en zij jou niet? Hoe kom je aan hun dan? Hahaha
quote:Ja en dan zeker hun drankjes betalen ? En dan peren ze hem alsnog. Nee dat is een dure gok
Op zaterdag 6 december 2003 01:52 schreef teknomist het volgende:
Ze moet ze ook in een cafe oid ontmoeten... kun je ze gelijk mee naar huis nemen en weet je ook direct hoe mooi of lelijk ze zijn
quote:Dacht je dat neuken gratis was dan?
Op zaterdag 6 december 2003 01:54 schreef defender het volgende:[..]
Ja en dan zeker hun drankjes betalen ? En dan peren ze hem alsnog. Nee dat is een dure gok
quote:Oh shit, daarom willen die vrouwen niet met me sexen !
Op zaterdag 6 december 2003 01:54 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Het is een vrouw
Thanks ! Bedankt !
Ik ga het nu maar eens bij mannen proberen dan !
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 01:46 schreef defender het volgende:[..]
in realiteit zeker 27 jaar, nog nooit een vriendin gehad, laat staan geneukt, en te verlegen voor de hoeren?
indeed, get a life...
quote:Goedkoper dan de hoeren iig als je het goed aan pakt
Op zaterdag 6 december 2003 01:54 schreef defender het volgende:[..]
Ja en dan zeker hun drankjes betalen ? En dan peren ze hem alsnog. Nee dat is een dure gok
quote:whehehe
Op zaterdag 6 december 2003 01:55 schreef defender het volgende:[..]
Oh shit, daarom willen die vrouwen niet met me sexen !
Thanks ! Bedankt !
quote:Je bent getrouwd..
Thanks ! Bedankt !
quote:Waarom vraag jij je echtgenoot niet gewoon of je hem mag neuken met een voorbinddildo om?
Thanks ! Bedankt !
quote:Heb ik al
Op zaterdag 6 december 2003 01:56 schreef SwOoSh het volgende:[..]
whehehe
en dan nog msn nemen en dan ben je klaar
Zal ik je even toevoegen ?
quote:[doodsbang zijn modus]
Vind je het gek, ik zou je gelijk een mailbom sturen als ik zo'n "wijf" was, en doe het vaak zat voor vriendinnen van me, je hoeft het echt niet te proberen om bij men vriendin zo'n gesprek te beginnen, want je gaat smeken dat je pc nog wil opstarten de volgende morgen, je bent gewoon een vieze, hopeloze, levenloze, vriendinloze, pedofiele, goorlap. Sorry hoor maar als jij een klote avond hebt omdat er niemand naar je wil kijken via de webcam terwijl jezelf rukt, zou ik toch eens naar de dokter gaan, dat is namelijk niet gezond. Wat ook zou helpen is ipv een vriendin op MSN zoeken, een vriendin in een discotheek, kroeg, weetikveelwaar zoeken. Dat werkt veel beter, dan kan je namelijk gelijk al zien of ze je überhaupt naakt willen zien. Maar zoals jij op MSN doet, daar vallen ze echt niet voor.
help! een script kiddie!
quote:ga je man is lastigvallen joh
Op zaterdag 6 december 2003 01:56 schreef defender het volgende:
kom mannen bewijs eens dat jullie het wel ergens over kunnen hebben en mij op mijn intelegentie kunnen versieren
quote:wahahaha *checkt homepage*
Vind je het gek, ik zou je gelijk een mailbom sturen als ik zo'n "wijf" was, en doe het vaak zat voor vriendinnen van me, je hoeft het echt niet te proberen om bij men vriendin zo'n gesprek te beginnen, want je gaat smeken dat je pc nog wil opstarten de volgende morgen
quote:intelewattes?
kom mannen bewijs eens dat jullie het wel ergens over kunnen hebben en mij op mijn intelegentie kunnen versieren
quote:Ja dag, als ik zelf een wijf ben, heb ik dus ook recht om op t laatste moment af te haken ! Cool !
Op zaterdag 6 december 2003 01:57 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Waarom vraag jij je echtgenoot niet gewoon of je hem mag neuken met een voorbinddildo om?
quote:
quote:Dat gaat niet op voor alle vrouwen. Sommige vrouwen denken ook wel "zomaar" aan seks hoor, daar hoef je geen slet voor te zijn. Jullie moeten vrouwen niet zo onderschatten. Wij hebben ook gewoon behoeftes, net als mannen, hoor!
De meeste vrouwen worden niet geil van een beeldscherm alleen.
quote:Hoofdpijn is geen excuus meer tegenwoordig.
Op zaterdag 6 december 2003 01:58 schreef defender het volgende:[..]
Ja dag, als ik zelf een wijf ben, heb ik dus ook recht om op t laatste moment af te haken ! Cool !
quote:of accepteren
Op zaterdag 6 december 2003 01:57 schreef defender het volgende:[..]
Heb ik al
Zal ik je even toevoegen ?
quote:Maar jullie poepen niet!
Op zaterdag 6 december 2003 01:58 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
[..]Dat gaat niet op voor alle vrouwen. Sommige vrouwen denken ook wel "zomaar" aan seks hoor, daar hoef je geen slet voor te zijn. Jullie moeten vrouwen niet zo onderschatten. Wij hebben ook gewoon behoeftes, net als mannen, hoor!
quote:Begin maar met bier te drinken, shag te roken en je okselhaar laten staan
Op zaterdag 6 december 2003 02:00 schreef defender het volgende:
wie heeft er dan eindelijk de oplossng voor mij, ben een vrouw wil als een man kunnen lullen en er dan toch nog op het laatste moment kunnen kappen.
quote:En af en toe aan je kruis krabben.
Op zaterdag 6 december 2003 02:01 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Begin maar met bier te drinken, shag te roken en je okselhaar laten staan
quote:blablabla
Op zaterdag 6 december 2003 02:04 schreef defender het volgende:
Elke vorm van bodyhair is a big no no, een mooi getrimde poes heerlijk, en dan ook nog een goed gesprek als ze er maar wat tegenover stelt
quote:
Elke keer is het weer raak, ontmoet je een leuke dame op msn, klets je de hele avond over van alles en nog wat. Gaat het daarna de ondeugende kant op, en ja hoor..........ze gaan slapenDan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
[Dit bericht is gewijzigd door mennojan op 06-12-2003 02:07]
quote:Je wilde toch een man zijn?
Op zaterdag 6 december 2003 02:04 schreef defender het volgende:
Elke vorm van bodyhair is a big no no, een mooi getrimde poes heerlijk, en dan ook nog een goed gesprek als ze er maar wat tegenover stelt
quote:Klopt
Op zaterdag 6 december 2003 02:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Nee. Wij vrouwen zijn geen normale mensen. Wij poepen niet.![]()
![]()
En ouders hebben nooit sex
quote:Weet je trouwens al wat buitenspel is?
Op zaterdag 6 december 2003 02:06 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Je wilde toch een man zijn?
Zeikerd!
quote:Alleen de voordelen wil ik wel, niet de nadelen. Ik ga echt niet boeren laten tijdens een soap of olie lopen verversen.
Op zaterdag 6 december 2003 02:06 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Je wilde toch een man zijn?
Zeikerd!
quote:Dat zijn juist de voordelen
Op zaterdag 6 december 2003 02:10 schreef defender het volgende:[..]
Alleen de voordelen wil ik wel, niet de nadelen. Ik ga echt niet boeren laten tijdens een soap of olie lopen verversen.
quote:Maar je wilt wel staand kunnen plassen?
Op zaterdag 6 december 2003 02:10 schreef defender het volgende:[..]
Alleen de voordelen wil ik wel, niet de nadelen. Ik ga echt niet boeren laten tijdens een soap of olie lopen verversen.
quote:Je hebt me door, ik wilde voor 1 dag een man spelen, maar ik heb gefaald. Hoe kwam je erachter ?
Op zaterdag 6 december 2003 02:10 schreef gekke_sandra het volgende:
Hč wacht ff hoor. Hoe je doet en hoe ik het lees, zou ik eerder denken dat je een man bent. In je fotoboek staat dat je een vrouw/getrouwd bent. Ben je pot dan? Nee, want je bent getrouwd met een man en hebt (peet) kinders. Ben je dan bi?Trouwens, vind je man dat wel goed als je zo met andere mensen praat?
Ik deed toch best mannelijk posten. En ik praat ook met een baard in mijn keel.
Dem.........wat ben jij slim.........
quote:Mits een vrouw me helpt hem vast te houden natuurlijk
Op zaterdag 6 december 2003 02:11 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Maar je wilt wel staand kunnen plassen?
quote:Waarom postte jij dit 2 keer ? Wil je de aandacht van mij afhalen, en naar jezelf toe trekken ? Ik was er juist zo trots op
Op zaterdag 6 december 2003 02:10 schreef gekke_sandra het volgende:
Hč wacht ff hoor. Hoe je doet en hoe ik het lees, zou ik eerder denken dat je een man bent. In je fotoboek staat dat je een vrouw/getrouwd bent. Ben je pot dan? Nee, want je bent getrouwd met een man en hebt (peet) kinders. Ben je dan bi?Trouwens, vind je man dat wel goed als je zo met andere mensen praat?
Maar jij bent vrouw he ? Heb je msn ?
quote:Daarvoor heb je een moeder
Op zaterdag 6 december 2003 02:12 schreef defender het volgende:[..]
Mits een vrouw me helpt hem vast te houden natuurlijk
quote:Op je intelegentie?
(sorry voor dat 2 x posten, maar kan nix wijzigen want mn fok is kapot)
quote:Kapot?
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Jaha... reuze...scherp gezien hč, zo 's nachts
quote:Hehe, ik probeer een beetje dom, ongeschoold en hulpeloos over te komen, en nu pas krijg ik reactie
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef hace_x het volgende:[..]
Op je intelegentie?
quote:Dan zou je msn kunnen starten
Op zaterdag 6 december 2003 02:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Jaha... reuze...scherp gezien hč, zo 's nachts
quote:Je zou een man nadoen, niet een vrouw.
Op zaterdag 6 december 2003 02:14 schreef defender het volgende:[..]
Hehe, ik probeer een beetje dom, ongeschoold en hulpeloos over te komen, en nu pas krijg ik reactie
quote:dat dom nadoen lukt aardig
Hehe, ik probeer een beetje dom, ongeschoold en hulpeloos over te komen, en nu pas krijg ik reactie
quote:Het is ook allemaal een beetje te doorzichtig
quote:Nee hoor, ik ben niet zo aandachtsgeil. Laten we de aandacht vooral aan jou blijven besteden. Ik zou ook wel voor één dag een man willen zijn
Waarom postte jij dit 2 keer ? Wil je de aandacht van mij afhalen, en naar jezelf toe trekken ? Ik was er juist zo trots op
Maar jij bent vrouw he ? Heb je msn ?
quote:Je weet niet wat je mist.
Op zaterdag 6 december 2003 02:19 schreef gekke_sandra het volgende:Ook staand plassen lijkt me gaaf
en ik vraag me ook wel af hoe het is om als een man seks te hebben met een vrouw... maarre, jij hebt het iets extremer volgens mij. Overigens, staand plassen kunnen we al! Plastuit! En ja, ik heb em es en.
quote:Wat ga je ons onthullen?
Op zaterdag 6 december 2003 02:19 schreef gekke_sandra het volgende:Overigens, staand plassen kunnen we al! Plastuit! En ja, ik heb em es en.
quote:Ja
Kapot?
quote:Uw e-mail deed het toch niet?
Op zaterdag 6 december 2003 02:23 schreef gekke_sandra het volgende:
(Swami!!!!!!waar blijven mn foto's?
![]()
)
quote:Oe, jawel
Uw e-mail deed het toch niet?
quote:Nee ik heb niet zulke ervaringen. Ik vermaak mezelf en niet op MSN.
Elke keer is het weer raak, ontmoet je een leuke dame op msn, klets je de hele avond over van alles en nog wat. Gaat het daarna de ondeugende kant op, en ja hoor..........ze gaan slapenDan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
Je kunt dit oplossen door met minder hoge verwachtingen te gaan MSNnen of je gerief elders te zoeken. Match ik je profiel met dit bericht dan kun jij daarvoor het gemakkelijkst bij een COC bij jou in de buurt terecht. Dat voorkomt nog andere teleurstellingen.
volgende vraag...
quote:heb ik ook "last" van ... maar dan ook nog eens irl.
Op zaterdag 6 december 2003 02:19 schreef nozem het volgende:
Ik heb vrij veel leuke, serieuze mensen via icq/msn leren kennen. Het is maar wat je aantrekt denk ik dan..
quote:Ik? nee. Ik reageer op hem/haar what ever
Op zaterdag 6 december 2003 04:00 schreef The_bird het volgende:
Oeps gevoelige snaar geraakt wil je het in de groep gooien?
quote:kansloos... kinkybabbelen over het internet.... echt triest.. spreek af en ga er heen als het klikt... dan is het pas fun!
Op zaterdag 6 december 2003 01:38 schreef defender het volgende:[..]
Ik noem ze al wijf ja, geen wive ! Dus denk heus niet dat ze willen trouwen ofzo hoor.
Verder wil ik niet naaien, maar een beetje leuke kinky babbel moet er toch wel af kunnen ?
quote:Oh yeah... Bier2k3 owned you there for sure
Op zaterdag 6 december 2003 04:08 schreef bier2k3 het volgende:[..]
kansloos... kinkybabbelen over het internet.... echt triest.. spreek af en ga er heen als het klikt... dan is het pas fun!
quote:And so I did.......... en dan ben je ineens getrouwd
Op zaterdag 6 december 2003 04:08 schreef bier2k3 het volgende:[..]
kansloos... kinkybabbelen over het internet.... echt triest.. spreek af en ga er heen als het klikt... dan is het pas fun!
[Dit bericht is gewijzigd door Devilnl op 06-12-2003 04:24]
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 04:19 schreef Devilnl het volgende:
//offtopic.
DAMN gooide bijna bier in me toetsen bord.... ZONDE. als ik het er echt in ge-morst had
Dan zou je niet meer kunnen posten, en dorst krijgen
quote:nee, ik kleine puistenkopjes als jij ook niet
vrouwen nemen je niet serieus op MSN
quote:wat wil je dan van ze, dat ze gaan hijgen met letters typen? get a life
Elke keer is het weer raak, ontmoet je een leuke dame op msn, klets je de hele avond over van alles en nog wat. Gaat het daarna de ondeugende kant op, en ja hoor..........ze gaan slapen
quote:wen er maar aan, voor zo'n dom iemand is er weinig positief perspectief voor je weggelegd, zeker als je ze "wijf" noemt en vindt dat iemand je gebruikt als die persoon gewoon op een "normale" manier met je chat. Ga wat nuttigs doen dan, rukken over de playboy ofzo
Dan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
quote:nee, zoeken naar een touw?
quote:D. O. R. K
Op zaterdag 6 december 2003 04:52 schreef The_bird het volgende:
Een touw... een vrouw wat bedoel je daar mee, en rukken boven de playboy is nuttig nog tenminste iemand die een mooie vrouw op haar kwaliteit kan inschatten
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 04:46 schreef dr.dunno het volgende:[..]
nee, ik kleine puistenkopjes als jij ook niet
[..]wat wil je dan van ze, dat ze gaan hijgen met letters typen? get a life
[..]wen er maar aan, voor zo'n dom iemand is er weinig positief perspectief voor je weggelegd, zeker als je ze "wijf" noemt en vindt dat iemand je gebruikt als die persoon gewoon op een "normale" manier met je chat. Ga wat nuttigs doen dan, rukken over de playboy ofzo
[..]nee, zoeken naar een touw?
kun je misschien nog een touw vastknopen aan jouw beweegredenen, bijvoorbeeld
quote:je klinkt inderdaad heel erg "newbie"-achtig... ik ga dit niet eens aan je uitleggen rukkertje
Op zaterdag 6 december 2003 04:52 schreef The_bird het volgende:
Een touw... een vrouw wat bedoel je daar mee, en rukken boven de playboy is nuttig nog tenminste iemand die een mooie vrouw op haar kwaliteit kan inschatten
quote:ah collega, onze paden kruisen wederom; wellicht kunnen we elkaar via msn op de hoogte stellen van dergelijke kuttopics, teneinde een hogere reply-efficiency te bereiken?
Op zaterdag 6 december 2003 04:55 schreef sig000 het volgende:[..]
!
quote:Denk dat ze op je afknappen. Zij wilde gewoon een avond kletsen. Terwijl jij nog niet in de gaten hebt. Dat je digitaal nog niet kan ketsen.
Dan wens ik ze welterusten, maar baal als een stekker. Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !Iemand ook zulke ervaringen ? En wat doen we eraan ?
quote:dus wat je eigenlijk zegt is dat al dat leuke geklets een verkapte paringsdans van je is...
nou voor hun dus niet!
quote:ben ik het helemaal mee eens!!
Op zaterdag 6 december 2003 10:37 schreef tribianni het volgende:
Waar blijft dat slotje nou???
quote:
(...) op msn (...) Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
Dit is hetzelfde als naar een feestje voor blinden gaan en dan zeggen dat de vrouwen je niet zien staan.
quote:Ga nou niet zo zitten zeiken om een slotje, ik vind het wel een intrigerend topic. Na een jaar of 10 internet wordt het door sommige mensen al gezien als DE realiteit, da's toch wel interressant..
Op zaterdag 6 december 2003 17:33 schreef gekke_sandra het volgende:
Ha-ha... hmm... joehoe Frenkie, Zwaaibaai dingie... slotje?
quote:Wajo misbruikt nog wel.. Kom op joh, het is msn..... Je ziet elkaar via beeldschermpjes, no real life. Get a life..
Op zaterdag 6 december 2003 04:46 schreef dr.dunno het volgende:[..]
nee, ik kleine puistenkopjes als jij ook niet
[..]wat wil je dan van ze, dat ze gaan hijgen met letters typen? get a life
[..]wen er maar aan, voor zo'n dom iemand is er weinig positief perspectief voor je weggelegd, zeker als je ze "wijf" noemt en vindt dat iemand je gebruikt als die persoon gewoon op een "normale" manier met je chat. Ga wat nuttigs doen dan, rukken over de playboy ofzo
[..]nee, zoeken naar een touw?
kun je misschien nog een touw vastknopen aan jouw beweegredenen, bijvoorbeeld
quote:En dat terwijl je haar zo graag wou gebruiken om je zak leeg te krijgen
Heel mijn avond naar de klote voor zo een wijf dat me gewoon gebruikt heeft !
quote:Je moet ook niet op msn een of andere willekeurige griet aanklikken, ga naar een plek waar vrouwen(mensen in het algemeen) komen juist voor dat stukje, dan kom je een stuk verder.
Stellenchat bv(je bent getrouwd dus je mag erop )...
quote:whahahaha
jij bent echt een 'ik-kan-zelfs-geen-cybersex-krijgen-'huilie
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 01:45 schreef defender het volgende:
Ben man genoeg om een plaatje erbij te fantaseren
quote:Zoooo jij hebt er verstand van.
Op zaterdag 6 december 2003 20:09 schreef erodome het volgende:[..]
Je moet ook niet op msn een of andere willekeurige griet aanklikken, ga naar een plek waar vrouwen(mensen in het algemeen) komen juist voor dat stukje, dan kom je een stuk verder.
Stellenchat bv(je bent getrouwd dus je mag erop
)...
Heb je nog meer tips?
quote:Misschien heb je elke avond wel met een vent zitten kletsen...
quote:TS is vrouw.
Op zondag 7 december 2003 16:15 schreef Geblaat het volgende:
Misschien heb je elke avond wel met een vent zitten kletsen...
Misschien heb je je foto aan het einde van de avond verstuurd en gaan ze daarna slapen
Misschien zit niet iedereen mastruberend achter zijn PC.
Misschien ben jij precies wel die persoon, waarom vrouwen mannen niet serieus nemen op MSN, want je hebt VERWACHTINGEN !
Misschien moet je es aan je pik trekken VOOR je gaat chatten, want dan is het DAARNA ook nog leuk..
Misschien moet je nog wat ouder worden voor je aan die dingen gaat denken, want je reactie is nou niet echt volwassen...
Misschien heeft het feit dat je geen relatie hebt iets met je reacties te maken...
Slotje pls
quote:Haha, ja en ik was ook zeer verbaasd dat dit topic zo lang heeft gelopen. Na een blik in je fotoboek wist ik al dat het onzin was namelijk
Op zondag 7 december 2003 18:30 schreef defender het volgende:
Nou ik zal dan maar verraden dat ik geen puistenkopperige wanhopige man ben die elke avond op MSN zit te rukken, maar stiekem een getrouwde vrouw, die op een baldadige avond een topic heeft geopend, dat eigenlijk in onzin hoordeSlotje pls
quote:Je was een van de weinigen
Op zondag 7 december 2003 19:09 schreef nozem het volgende:[..]
Haha, ja en ik was ook zeer verbaasd dat dit topic zo lang heeft gelopen. Na een blik in je fotoboek wist ik al dat het onzin was namelijk
quote:Nee.....
Op zondag 7 december 2003 15:03 schreef hace_x het volgende:[..]
Zoooo jij hebt er verstand van.
Heb je nog meer tips?
Heb er ook niet veel verstand van, ken alleen wat chats voor "swingers"...
Ben geen cybersexer, vind dat echt niks aan, oersaai een beetje een kerel of een dame klaar proberen te typen, nee das niks voor mij, doe het liever irl
quote:Hey, deze moet ik onthouden voor als ik me een keer in een situatie heb gekletst waar ik me bijna niet meer uit kan redden
Op zondag 7 december 2003 18:30 schreef defender het volgende:
Nou ik zal dan maar verraden dat ik geen puistenkopperige wanhopige man ben die elke avond op MSN zit te rukken, maar stiekem een getrouwde vrouw, die op een baldadige avond een topic heeft geopend, dat eigenlijk in onzin hoordeSlotje pls
Ow enne, Lariekoek kwam op pagina 2 al met de opmerking "het is een vrouw", dus nou mag jij voor jezelf inschatten hoe lang er nog serieuze reacties blijven komen en hoe lang je kan blijven herhalen dat het "slechts een geintje was"
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:55 schreef HenryHill het volgende:[..]
Hey, deze moet ik onthouden voor als ik me een keer in een situatie heb gekletst waar ik me bijna niet meer uit kan redden
Ow enne, Lariekoek kwam op pagina 2 al met de opmerking "het is een vrouw", dus nou mag jij voor jezelf inschatten hoe lang er nog serieuze reacties blijven komen en hoe lang je kan blijven herhalen dat het "slechts een geintje was"
Denk je dat ik het me dan aantrek als men hier fel reageert ? Sorry, maar dat doe ik niet. Wilde meer voorkomen dat nog meer mensen over de rooie gaan in hun reacties, en blijkbaar niet gelezen hebben dat ik idd een vrouw ben.
Dus als je het graag open wilt houden, dan kan ik er wel mee leven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |