Om te testen hoe goed mensen zijn strips vinden heb ik besloten om hier een poll neer te zetten. Ipv alleen te stemmen zet ook aub ff je mening er neer. Welke goed zijn en welke bagger etc...
Klein beeld van zijn soort strips (idd, dit zijn nog niet echt strips, maar dit is zijn stijl van humor):
Poll: Hoe vinden jullie zijn strips?
Imho.
vond het wel geinig iig
Heb je er nog meer
quote:Idd, dacht ik ook al aan. Van die tekeningen waar van alles op gebeurd!
Op vrijdag 5 december 2003 18:55 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan hij leuke tandarts posters gaan maken.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:57 schreef Disorder het volgende:
Ik vind zijn tekenstijl wel charmant. Een beetje kamagurka achtig. Maar de grappen vind ik niet leuk.
Lache man
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 05-12-2003 19:03]
quote:Ik snap de grap niet? Alles voor de halve prijs, maar de halve prijs is eigenlijk de hele prijs.. hahaha?
Op vrijdag 5 december 2003 18:58 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik kwam net een aantal van deze tegen:en die vond ik eerlijk gezegd een stuk minder.
kans om te slagen in de markt acht ik laag.
in Nederland zijn er te veel tekenaars te veel designers. Het is maar een heel klein groepje wat aan de man komt met striptekenen. Hij kan zich beter breder gaan orienteren. Kan hij met photosoep, illustrator enz omgaan?? Misschien moet is dan is kijken of ie iets bakt van designen...iets anders zou ik niet weten.
quote:haha ja het zijn "grapjes" die al vaker gebruikt zijn , maar opzich ziet het er wel leuk uit.
Op vrijdag 5 december 2003 19:01 schreef R34L-SIcK het volgende:
Niet echt origineel, sterker nog, meerdere heb ik al eerder gehoord/ gezien/ gelezen.
Of is dat juist de clou.......Lache man
Heb je er nog meer ?
quote:nope
Op vrijdag 5 december 2003 19:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
extreem 1337...?
en dat is in correct nederlands?
quote:l33t
Op vrijdag 5 december 2003 19:15 schreef Lexie het volgende:
En, heb ik kans?
quote:
En, heb ik kans?
quote:Dieuwertje Blokhut
Op vrijdag 5 december 2003 19:20 schreef Blokhut het volgende:
Ik vond die derde echt goed, de rest was matig. Op zich wel een leuke tekenstijl, alleen de grappen zullen wat beter moeten imho.
quote:hahahaha ja die is super !!
En, heb ik kans?
ej ehh, wat vind jij van de tekeningen? ik ben nog steeds in ontwikkeling zeg maar want plusminus 2 weken geleden had ik nog n andere stijl (n beetje anders dan, maar ik verander snel), ik vind nu om m'n tekeningen terug te zien dat de kleur soms beter kan en nog meer kan beter en zo maar goed..
..welke marloes ben jij? ik ben al die namen natuurlijk weer vergeten he, al die tijd terug da weet ik nie meer hoor.
gr'n mark v. eijk
p.s. ik vond de tekeningen erg leuk!
quote:ik moest best hard lachen
En, heb ik kans?
quote:
En, heb ik kans?
Die is iig leuker.
En ach, het zal wel iets Gummbah-Kamagurka-wannabee achtigs zijn. en die twee zijn nou eenmaal de grootmeesters in de belachelijk-droge humor.
Ik geef hem niet echt veel kans, dan kan 'ie beter andere strips gaan tekenen, al heeft 'ie zijn tekenstijl niet echt mee.
Maar nu ik dit zie: http://members.chello.nl/a.vaneijk01/ .
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 05-12-2003 22:30]
quote:Ik vind het heel grappig eigenlijk
En, heb ik kans?
quote:Dat is gewoon zielig.
Op vrijdag 5 december 2003 22:23 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Maar nu ik dit zie: http://members.chello.nl/a.vaneijk01/.
quote:Mijn Sipjes
Op vrijdag 5 december 2003 22:31 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ik vind het heel grappig eigenlijk
Lekker simpel!
De bedenker van Sip
Alleen hoop ik wel dat je je school af maakt, want je maakt wel fokking veel spelvauten.
quote:
wat is nou een website ZONDER sex, inderdaad, een KUTsite.
mannen, klik hier!
p.s. hij werkt nog niet..hèhè
Maar goed, ik heb net 2 sjef van oekel strips gekocht, dus mijn humor is niet zo fijngevoelig.
quote:OMG...
Op vrijdag 5 december 2003 22:23 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Hij kan in principe wel leuk tekenen, alleen de grappen liggen erg voor de hand en zijn niet vernieuwend. In principe kan iedereen dit maken die aardig kan tekenen en een beetje nadenkt.Maar nu ik dit zie: http://members.chello.nl/a.vaneijk01/
.
quote:
En, heb ik kans?
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, ik heb net 2 sjef van oekel strips gekocht, dus mijn humor is niet zo fijngevoelig.
Klare lijn.
Die vriend van jou, Mark v. Eyk, heeft oog voor detail.
Een brood op z'n kop op de plank, een mes nog in een brood, sneetje op de grond....enz.
quote:Dat 'oog voor detail' noemen vind ik wel heel erg ver gaan hoor....
Op zaterdag 6 december 2003 10:27 schreef Mes het volgende:
Die vriend van jou, Mark v. Eyk, heeft oog voor detail.
Een brood op z'n kop op de plank, een mes nog in een brood, sneetje op de grond....enz.
..not.
Ik vind dus dat ie gewoon de HAVO had moeten afmaken, maar nu hij dat niet heeft gedaan, is dit zijn enige houvast...... zeggen dat ie hoogbegaafd is en het maken in de striptekenwereld. Als ie er maar zelf in blijft geloven, kan ie het zeker maken in dat wereldje.. lose yourself
[Dit bericht is gewijzigd door RondFokker op 07-12-2003 00:33]
quote:En zegt: "Dokter, dokter, hij doet het niet"?
Op zondag 7 december 2003 00:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een strip over iemand die met zijn vis in zijn handen bij de dierenarts komt...
quote:je vergeet de [sarcastisch] tags
Op zondag 7 december 2003 00:31 schreef SunChaser het volgende:Ik zit hier gewoon te janken van het lachen!
quote:"oh ik zie het al.."
Op zondag 7 december 2003 00:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op een strip over iemand die met zijn vis in zijn handen bij de dierenarts komt...
of die van die man die op de bus staat te wachten.. of die van die 2 ballonnen in de woestijn.. of die van die 2 die naar Parijs gingen.. etc. etc. dus..
quote:Ik vond het echt leuk. De tekeningen waren niet slechter dan Kamagurka of Hein de Kort.
Op zondag 7 december 2003 00:57 schreef BdR het volgende:
je vergeet de [sarcastisch] tags
Hein de kort:
vandaag dacht ik bij mezelf,
morgen bij m'n zusje
Die is wel grappig want iets doordachter. Jij beeldt de grap uit in de andere vorm (iemand zegt halve zool en je ziet een halve zool). Het is het net niet en kan zelfs een vorm van opkomende schizofrenie zijn, want deze patienten raken ook bezeten van woordassociaties waarna de werkelijkheid gaat defragmenteren. Daarnaast hebben ze decorum angst wat kan verklaren dat het de tekeningen van je zgn. vriend zijn.
Conclusie
Psychiater combineren met beroepskeuzetest, ga bijvoorbeeld houtbewerking doen in Deventer. Uniek creatief beroep met heel veel vraag. Aan striptekenen is geen ruk meer te verdienen.
quote:Hein de Kort is juist z'n grote idool, check z'n site
Op zondag 7 december 2003 01:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik vond het echt leuk. De tekeningen waren niet slechter dan Kamagurka of Hein de Kort.
quote:whoa..
Op zondag 7 december 2003 03:31 schreef giovan het volgende:
Het is het net niet en kan zelfs een vorm van opkomende schizofrenie zijn, want deze patienten raken ook bezeten van woordassociaties waarna de werkelijkheid gaat defragmenteren. Daarnaast hebben ze decorum angst wat kan verklaren dat het de tekeningen van je zgn. vriend zijn.Conclusie
Psychiater combineren met beroepskeuzetest, ga bijvoorbeeld houtbewerking doen in Deventer. Uniek creatief beroep met heel veel vraag. Aan striptekenen is geen ruk meer te verdienen.
quote:Die onderste vind ik wel lachen.
En, heb ik kans?
Die stripjes die de topicstarter plaatst zijn quasi-leuk. Van die afgezaagde grappen. Tekenstijl vind ik wel goed.
Vind die Kwok link trouwens ook leuk... smaken verschillen blijkbaar
Ik denk dat ie beter een school kan afmaken in plaats van zich er te goed voor voelen, een creatieve opleiding volgen waarin misschien nog wel wat voor hem weggelegd is.
quote:Wat maakt dat nou uit. Niet iedereen is een "Don Lawrence". Ik vind dat hij juist een karaktestieke stijl heeft. Ik had de tekeningen graag wel iets duidelijker/contrasterender ingekleurd gezien.
Op maandag 8 december 2003 14:07 schreef DivineJester het volgende:
De tekenstijl is kinderlijk, niet echt doordacht en niet uitgebalanceerd. Zo'n stripje zie je ook al getekend door kinderen van een jaar of 12/13. Hij kan waarschijnlijk echt niet beter dit in tegenstelling tot bijv. Hein de Kort, die een rommelige, vergelijkbare tekenstijl heeft, maar ook wel degelijk een echt kunstwerkje kan neerzetten.
Vond het wel leuk gevonden, wie komt erbij om dat nummer te zingen?
Mooie promostunt , volgens mij heet hij Marc? Wellicht een goed alternatief voor Bauer
succes Marc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |