Vorige deel: [Centraal] Vragen of opmerkingen aan de ONZ-mods
quote:Hehe, ik had het net al zitten verkondigen, zullen zo wel twee slotjes zijn dan.
Op vrijdag 5 december 2003 13:33 schreef Anosmie het volgende:
Fok Memory IIDeze is dubbel.
Geen dank.
. Enzo.
quote:don't worry, mocht dat het geval zijn dan open ik er wel een topic over
Op vrijdag 5 december 2003 13:34 schreef Troel het volgende:[..]
Hehe, ik had het net al zitten verkondigen, zullen zo wel twee slotjes zijn dan.
Lieve modjes,
Wisten jullie trouwens dat de topictitel officieel [Centraal] Vragen aan of opmerkingen over de ONZ-mods hoort te zijn?
Waarschijnlijk wel. En waarschijnlijk zal het jullie aan jullie edele reet roesten.
Maar ik kon het toch niet laten.
Sorry.
*vingers strijkt*
quote:Succes, noem ze maar op
Op vrijdag 5 december 2003 16:26 schreef Dirk het volgende:
Alle redenen noteren zou de halve dag in beslag nemen.
quote:Je hebt gelijk, gewoon de noemer baggersmeilykutslowchatpostopkriktopic was genoeg geweest
Op vrijdag 5 december 2003 16:31 schreef Tiemie het volgende:[..]
Succes, noem ze maar op
.
quote:Dirk,
Op vrijdag 5 december 2003 16:47 schreef Dirk het volgende:
En dames en heren, even ter herinnering: dit is dus een serieus topic. Off-topic posts en slowchat wordt gedelete.
worden uw post automatisch na 10 minuten gewist?
want ik zie u namelijk nooit in ONZ posten, behalve als het een slotpost
betaamt.
m.v.g
P_P
quote:* Beter kijken.
Op vrijdag 5 december 2003 16:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dirk,worden uw post automatisch na 10 minuten gewist?
want ik zie u namelijk nooit in ONZ posten, behalve als het een slotpost
betaamt.m.v.g
P_P
Danke.
quote:Het was me al opgevallen! No worries.
Op zaterdag 6 december 2003 11:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan iemand eens even kijken naar dat ZUIG gedrag van BHFH-MM .
Zwaar irri , met hun kunstmatige topic omhooghoud gedoe.
En elkaars topics omhoogschoppen.Danke.
quote:_Calvin_, ik snap dat je erg blij bent met je tickets. Maar als we dit toe gaan staan dan is het hek van de dam. Dit forum is voor humorvolle topics, waar liefst goed over nagedacht is en waar wat diepgang inzit. Jij opent een topic over je kaartjes, een ander komt even melden dat hij vandaag niet naar school hoeft, texelonia komt even melden dat ze zo in bad gaat, etc. etc.
Op zaterdag 6 december 2003 13:21 schreef _Calvin_ het volgende:
Wat is dit nu weer! Wil ik even laten zien hoe blij ik was met het verkrijgen van mijn kaartjes, krijg ik een slotje. Was net bezig met een foto van de rij er bij te zetten!
Ik hoop wel dat je een gezellige avond hebt bij Teeuwen. En kijk anders even hier of je elders je ei kwijt kunt. .
quote:RemCow was me voor.
Op zaterdag 6 december 2003 19:45 schreef Xebrozius het volgende:
Om welk ongepast film-moment heb jij gelachen? kick to Film, tv en radio forum.
quote:Mij ook
Op zaterdag 6 december 2003 19:55 schreef CartWOman het volgende:[..]
RemCow was me voor.
quote:emmykuh, wat doe jij met BS's wachtwoord?
Op zaterdag 6 december 2003 20:01 schreef Bioslock het volgende:
jerruh ik had toch gewoon een vraag aan sunchaser waarom moet ie dan dicht stom hoor
quote:ik heb m al aan de ONZ-mods gegeven, die beslissen of het terecht is of niet. IMO is ie terecht, want het topic ging helemaal niet meer om die vraag aan sunchaser, maar verzandde in oeverloos gebagger!
Op zaterdag 6 december 2003 20:01 schreef Bioslock het volgende:
jerruh ik had toch gewoon een vraag aan sunchaser waarom moet ie dan dicht stom hoor
ik laat het nu aan de ONZmods over.. het was een gastslotje!
is al opgelost..
[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 07-12-2003 23:45]
quote:Niet denken dat jullie domineren daar, stelletje mafketels..
Op maandag 8 december 2003 14:19 schreef Amrod het volgende:
We worden de laatste tijd nogal "lastig" gevallen door users die de NB willen verkloten. Daarom hebben we dus een duidelijke OP gemaakt. De eerste die ik voor een waarschuwing wil voordragen is dan ook:
quote:Dat doen de mods al voor ons..
Op maandag 8 december 2003 14:23 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Niet denken dat jullie domineren daar, stelletje mafketels..
quote:precies!
Op maandag 8 december 2003 14:24 schreef boebiedoe het volgende:
En die hele reeks stelt niks voor met die flut verhalen en opkrikposts...
quote:Doe we ook niet, maar we willen de NB behouden en door users als jij, krijgen wij waarschuwingen dat ze de NB willen sluiten. En DAT is wat wij absoluut niet willen. De OP is duidelijk, en als je daar problemen mee hebt moet je gewoon ergens anders posten en niet komen klieren.
Op maandag 8 december 2003 14:23 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Niet denken dat jullie domineren daar, stelletje mafketels..
quote:Amen...
Op maandag 8 december 2003 14:26 schreef Amrod het volgende:[..]
Doe we ook niet, maar we willen de NB behouden en door users als jij, krijgen wij waarschuwingen dat ze de NB willen sluiten. En DAT is wat wij absoluut niet willen. De OP is duidelijk, en als je daar problemen mee hebt moet je gewoon ergens anders posten en niet komen klieren.
quote:
Doe we ook niet, maar we willen de NB behouden en door users als jij, krijgen wij waarschuwingen dat ze de NB willen sluiten. En DAT is wat wij absoluut niet willen. De OP is duidelijk, en als je daar problemen mee hebt moet je gewoon ergens anders posten en niet komen klieren.
Jullie gaan wachtkamer topics openen om te discussieren over wie het volgende topic gaat openen, zo nutteloos, dan open ik hem wel voor jullie
quote:Jullie nutteloze KUTREEKS, want dat is het, irriteert me zo mateloos in de AT..
quote:Als je het nsb regime wat momenteel over onzin waait wilt hanteren dan zou je eigenlijk al die klote reeksen moeten verwijderen. Maargoed dat is mijn mening.
quote:Wie doet daar opkrikposts ????? En als de verhalen daar je niet aanstaan moet je gewoon buiten blijven. Anderen kunnen het wel, waarom jij niet?
BBD laat ze lekker met rust gozer, ik heb ze liever daar dan all-over het forum ( nofi uiteraard )
Als jullie problemen met elkaar hebben mailen jullie maar, dit is de juiste plek om ruzie te maken over zoiets, okay?
Dus, ga buiten spelen, en BBD laat de nachtbar gewoon met rust man .
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 08-12-2003 14:38]
quote:Het is inderdaad slecht gesteld met sommige reeksen
Op maandag 8 december 2003 14:29 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Als je het nsb regime wat momenteel over onzin waait wilt hanteren dan zou je eigenlijk al die klote reeksen moeten verwijderen. Maargoed dat is mijn mening.
.
quote:Ik eis een functie om topics met het onderwerp nachtbar er in uit mijn AT te slopen...
Op maandag 8 december 2003 14:35 schreef jogy het volgende:
Jongens jongens! Stop eens met dat gekibbel joh!BBD laat ze lekker met rust gozer, ik heb ze liever daar dan all-over het forum ( nofi uiteraard
)
Als jullie problemen met elkaar hebben mailen jullie maar, dit is de juiste plek om ruzie te maken over zoiets okay.
Dus, ga buiten spelen, en BBD laat de nachtbar gewoon met rust man
.
Verder heb je wel gelijk hoor
quote:eh! does es niet!
Op maandag 8 december 2003 14:36 schreef Tizmo het volgende:[..]
Het is inderdaad slecht gesteld met sommige reeksen
.
quote:Heb ik ook al een keer voorgesteld trouwens, een vinkje als je een reeks opstart ofzo zodat je bij de AT de reeksen er uit kan slopen
Op maandag 8 december 2003 14:36 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Ik eis een functie om topics met het onderwerp nachtbar er in uit mijn AT te slopen...
Verder heb je wel gelijk hoor
Maarja, blij dat je het toch met me eens bent .
quote:Sommige reeksen PP, niet allemaal!
Op maandag 8 december 2003 14:46 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
eh! does es niet!
quote:ja, alsof Tizmo de homo reeks bedoeld...
Op maandag 8 december 2003 14:48 schreef jogy het volgende:[..]
Sommige reeksen PP, niet allemaal!
quote:Ach, het zou zomaar zo kunnen zijn dat ie een andere reeks bedoelt dan die 2 genoemde reeksen, zoals misschien de nachtbar die op het moment volgens sommige users die hier ook resideren een verslechtering van kwalitatieve posts meemaakt. De verslechtering is al zodanig dat er een waarschuwing is uitgegaan van mijn waarde collega Pjederdy, ( ookwel PDD genoemd ) richting deze voorgenoemde reeks dat de reeks op deze manier steeds minder bestaansrecht heeft.
Op maandag 8 december 2003 14:59 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
ja, alsof Tizmo de homo reeks bedoeld...
Al heb ik er het volste vertrouwen in dat de users in de Nachtbar het niet tot sluiting laten komen en vast en zeker weer een stijgende lijn in de kwaliteit van het posten teweeg kunnen brengen
.
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:10 schreef jogy het volgende:[..]
[lap tekst]
Dat willen we vanaaf volmaken, maar er heeft iemand, in eigen woorden, het topic gekaapt. Is het mogelijk de twee posts van dit jochie te verwijderen of leeg te maken? Wij zijn niet zo dol op dit soort nutteloos gedoe door mensen die niets met de reeks te doen hebben en hem daarmee dreigen te verzieken.
het topic is Vrolijk Verder - De nachtploeg gaat door
Bij voorbaat onze hartelijke dank.
En wat is er zo moeilijk aan om de regel te hanteren dat degene die de laatste post plaats in een topic het volgende topic opent? .
quote:Ikga de politiek in denk ik
Op maandag 8 december 2003 15:45 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
quote:Oeh, net op tijd
Op maandag 8 december 2003 17:00 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb dat ene topic gesloten. Open als de huidige vol is maar een nieuwe.En wat is er zo moeilijk aan om de regel te hanteren dat degene die de laatste post plaats in een topic het volgende topic opent?
.
Ehm, wat PDD zegt, uiteraard .
quote:Dat is jammer, want we hadden hem zo herbruikt
Op maandag 8 december 2003 17:00 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb dat ene topic gesloten. Open als de huidige vol is maar een nieuwe.
quote:.
En wat is er zo moeilijk aan om de regel te hanteren dat degene die de laatste post plaats in een topic het volgende topic opent?.
Als je eens meeleest in VV zal je zien dat het soms zo snel gaat dat dat niet werkt. En we hebben altijd heel gedisciplineerd de dubbele topics herbruikt. Dus zou je hem weer open willen maken? En evt die irritante posts verwijderen?
en als het zo snel gaat, dan mot je nie soveel ouwehoeruh!
quote:Ik bedoel dus eigenlijk dat elke reeks aan het verslechteren is.
Op maandag 8 december 2003 15:10 schreef jogy het volgende:-verhaal-
quote:Onder anderen
Op maandag 8 december 2003 14:59 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
ja, alsof Tizmo de homo reeks bedoeld...
Moet action-figures zijn , de i in figures ontbrak.
Zou u dit willen corrigeren?
Danke.
quote:Wat een teamwork!
Op maandag 8 december 2003 17:16 schreef Pjederdy het volgende:
Ah, mijn waarde collega had de posts al verwijderd, dan heb ik de eer om de mijne weg te halen zo het geheel dus weer slotloos te maken.en als het zo snel gaat, dan mot je nie soveel ouwehoeruh!
@Tizmo: .. Ow... erhm.. okay
quote:Gaarne een linkje leveren in toekomstige aanpassings en/of sluitaanvragen waarde VAC.
Op maandag 8 december 2003 17:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ow fuck , typo in topic.Moet action-figures zijn , de i in figures ontbrak.
Zou u dit willen corrigeren?Danke.
quote:u ouwehoert meer aan uw postaantal te zien
Op maandag 8 december 2003 17:16 schreef Pjederdy het volgende:
Ah, mijn waarde collega had de posts al verwijderd, dan heb ik de eer om de mijne weg te halen zo het geheel dus weer slotloos te maken.en als het zo snel gaat, dan mot je nie soveel ouwehoeruh!
quote:Ja, omdat het wel lijkt alsof elke reeks tegenwoordig een beetje vastgeroest is, zelfde users, sommige hebben een nogal vreemd toelaatbeleid, de reeksen waar ik in kom hebben steeds flauwere en mindere onderwerpen (bij eentje gaat het helemaal nergens meer over
Op maandag 8 december 2003 17:20 schreef jogy het volgende:@Tizmo:
.. Ow... erhm.. okay
quote:Misschien kunnen we ook meerdere sticky's krijgen, eentje voor wat minder spoedeisende dingen en eentje voor wat meer spoedeisende dingen, zoals titelveranderingen ofzo
Op maandag 8 december 2003 17:23 schreef vosss het volgende:
Hebben we ook adoratie-topics in ONZ over [betreffende mods]??
Ik heb op het moment nl ff niks te zeiken
quote:Ik ben voor
Op maandag 8 december 2003 17:27 schreef Tizmo het volgende:[..], maar misschien is het eens tijd geworden om de huidige reeksen eruit te flikkeren en nieuwe wat geest te laten
.
quote:Euhm, nee, dan krijgen we in al die topics geleuter, nu hoeven wij, de mods, maar 1 topic in de gaten te houden
Op maandag 8 december 2003 17:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
Misschien kunnen we ook meerdere sticky's krijgen, eentje voor wat minder spoedeisende dingen en eentje voor wat meer spoedeisende dingen, zoals titelveranderingen ofzo
.
quote:Wachten tot yvonne weer online komt uiteraard!
Op maandag 8 december 2003 17:30 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik ben voor
.
quote:Ja, maar de PI was verkeerd gekozen, want dan wordt het te onoverzichtelijk enzo, bladiebladiebla
Op maandag 8 december 2003 17:31 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Euhm, nee, dan krijgen we in al die topics geleuter, nu hoeven wij, de mods, maar 1 topic in de gaten te houden
.
quote:ik stem voor een Nerd-reeks
Ik ben voor
.
quote:Juist, een beetje frisse wind maakt het in ONZ misschien wel een stuk leuker
Ik ben voor
.
quote:Die bestaat al: Tweakers.net.
Op maandag 8 december 2003 17:35 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik stem voor een Nerd-reeks
.
Kunnen die mensen dan niet beter ergens een eigen forum openen waar ze lekker kunnen keutelen over dat ze boodschappen gaan doen of dat ze zo'n stoer toelatingsbeleid hebben?
Maw: Ik krijg soms het idee dat het bestaansrecht van een reeks is dat het een reeks is.
quote:Ik denk dat het dan nog steeds een bestaansrecht heeft, zolang het niet vastgeroest is en tenminste om de zoveel tijd ververst, en als het ergens over gaat natuurlijk
Op maandag 8 december 2003 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ik me soms wel oprecht afvraag: Er zijn users die alleen nog in "hun" reeks posten, verder kom ik ze nergens tegen op Fok!. Als dat opgaat voor het merendeel van de users van zo'n reeks, dan vraag ik me af wat nog het bestaansrecht is van die reeks.
quote:Dus al die mensen gewoon wegjagen?
Kunnen die mensen dan niet beter ergens een eigen forum openen waar ze lekker kunnen keutelen over dat ze boodschappen gaan doen of dat ze zo'n stoer toelatingsbeleid hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door Tizmo op 08-12-2003 17:45]
quote:Het was misschien een beetje kort door de bocht, maar soms heb ik het idee dat een reeks het MSN-niveau niet overstijgt. In losse topics volgt dan een slotje, maar omdat een reeks een reeks is, lijkt het soms alsof deze heilig is.
Op maandag 8 december 2003 17:42 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik denk dat het dan nog steeds een bestaansrecht heeft, zolang het niet vastgeroest is en tenminste om de zoveel tijd ververst, en als het ergens over gaat natuurlijk
.
[..]Dus al die mensen gewoon wegjagen?
Voor jou zijn ze misschien onzichtbaar maar ze hebben het leuk met elkaar (hoop ik), dus dat is ook niet een oplossing denk ik.
-edit- maar een eigen reeks lijkt mij ook wel leuk, dus het is ook een beetje jaloezie. .
Ze hebben immers hun eigen forum op http://www.nachtbar.nl
Wat een onzin dus om die gewoon te laten bestaan.
En maanvis, het is natuurlijk complete bullshit om users ergens anders heen te verwijzen omdat er een ander forum is met dezelfde strekking. Zullen we DIG, PTA, VLB, SPT etc ook maar opdoeken? daar zijn immers ook andere fora voor .
quote:Dat is toch anders
Op maandag 8 december 2003 18:00 schreef Pjederdy het volgende:
Anyway, ik denk dat het hier einde discussie is. Open er een nieuw topic over, evt in FB (als je het zo belangrijk vindt).En maanvis, het is natuurlijk complete bullshit om users ergens anders heen te verwijzen omdat er een ander forum is met dezelfde strekking. Zullen we DIG, PTA, VLB, SPT etc ook maar opdoeken? daar zijn immers ook andere fora voor
.
quote:En dat geldt voor alle reeksen in meerdere of mindere mate.
Op maandag 8 december 2003 18:19 schreef Maanvis het volgende:
en aangezien er in de nachtbaar toch de sfeer heerst van ons kent ons voegt het niets toe aan onzin, en hoeven we ze ook niet zielig te vinden omdat ze geen afvalforum meer hebben voor hun smileys, zwaaiposts en BIERTJE?'s.
quote:Dan ben je het op dat gebied helemaal met me eens
Op maandag 8 december 2003 18:21 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En dat geldt voor alle reeksen in meerdere of mindere mate.
NachtBar #1241 Maandag gehaktdag
Te bezopen voor woorden, en ik heb er serieus last van in mijn AT
quote:een tijd terug had t idd iets meer inhoud...
Op maandag 8 december 2003 18:26 schreef boebiedoe het volgende:
Mensen mensen, waar gaat de nachtbar nou in hemelsnaam over...NachtBar #1241 Maandag gehaktdag
quote:Boebiedoe, jouw AT zal mij worst wezen. Flikker heel ONZ eruit en je bent er van af. De reeks is er, and thats it.
Mensen mensen, waar gaat de nachtbar nou in hemelsnaam over...NachtBar #1241 Maandag gehaktdag
quote:Stop jij dan ook met kankeren over de bagger? Stop met modden, haal ONZ uit je AT, en je bent er vanaf..
Op maandag 8 december 2003 18:30 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Boebiedoe, jouw AT zal mij worst wezen. Flikker heel ONZ eruit en je bent er van af. De reeks is er, and thats it.
Dus vanaf nu horen we niks meer van jou?
Tof
quote:Deal!
Op maandag 8 december 2003 18:32 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Stop jij dan ook met kankeren over de bagger? Stop met modden, haal ONZ uit je AT, en je bent er vanaf..
Dus vanaf nu horen we niks meer van jou?
Tof
quote:Flikker toch op man, ben je nu niet blij dat je er ook 1 heb mogen openen
quote:En klaar maar weer
Op maandag 8 december 2003 18:38 schreef Amrod het volgende:[..]
Flikker toch op man, ben je nu niet blij dat je er ook 1 heb mogen openen
quote:JA SLUITEN
Op maandag 8 december 2003 21:30 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoi Ljurk!. Ik vind het een leuk topic... maar als je echt een slotje wil....
.
Topics deleten
Dit komt in de praktijk niet voor. Als topics dubbel of anderszins overbodig zijn worden ze over het algemeen gewoon gesloten.
Waarom werd mijn topic wel gedelete
(M'n post wat doe je )
quote:Ohw, dat is mij ook nog nooit gelukt
Op dinsdag 9 december 2003 09:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik voel ook heleboel jaloezie hier, van mensen die graag bij een reeks willen posten, maar niet echt integreren...
quote:Tijdelijk tizmo, tijdelijk!
Op dinsdag 9 december 2003 09:48 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ohw, dat is mij ook nog nooit gelukt
.
OMG, wat een dave-uitdrukking!
quote:GPD is niet de enige reeks
Op dinsdag 9 december 2003 09:52 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
Tijdelijk tizmo, tijdelijk!
OMG, wat een dave-uitdrukking!
quote:wel de enige die er toe doet!
Op dinsdag 9 december 2003 09:55 schreef Tizmo het volgende:[..]
GPD is niet de enige reeks
.
quote:Euhm, de slowchat mag in het GPD-HOMO-etc topic.
Op dinsdag 9 december 2003 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
wel de enige die er toe doet!
quote:Ik mail je wel even mijn inloggegeven J. kun je het zelf doen.
Op dinsdag 9 december 2003 11:25 schreef Kapoentje het volgende:
Hallo. Ik wil graag reageren in dit topic, mag het open?
*uitlogt*
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:57 schreef r8ality het volgende:
Eindhoven 598: BrrrrrrrrrrAangezien het huidige topic uit de topiclijst was gevallen, heb ik per ongeluk nog een deel aangemaakt. Op slot die handel! Bij voorbaat dank.
quote:Mag ik je er op wijzen dat je collega's Dirk en Jerruh geen enkel probleem hadden met dit topic?! En het topic ook nog wel eens gedoogd wordt?! In het kader van het plezieren van een bepaalde groep users...
Op dinsdag 9 december 2003 20:03 schreef Pjederdy het volgende:
ohja, sinterklaas is voorbij en deze reeks is al vaker gesloten, dus nu ook.
doei.
quote:Mag ik jou er dan op wijzen dat we de reeksendiscussie al lang en breed hebben gevoerd? En dat het een keer gedogen zeker niet kan worden aangevoerd als reden?
Op dinsdag 9 december 2003 20:09 schreef Gerdo het volgende:
Wat verkapt? Nix! [HETERO]!
[..]Mag ik je er op wijzen dat je collega's Dirk en Jerruh geen enkel probleem hadden met dit topic?! En het topic ook nog wel eens gedoogd wordt?! In het kader van het plezieren van een bepaalde groep users...
.
quote:Dat mag!
Op dinsdag 9 december 2003 20:17 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Mag ik jou er dan op wijzen dat we de reeksendiscussie al lang en breed hebben gevoerd? En dat het een keer gedogen zeker niet kan worden aangevoerd als reden?
Vond u het nu werkelijk nodig om mijn topic te sluiten? Ik bood de mensen hier de mogelijkheid om al hun vragen aan mij te stellen, of mij te vereren, mocht daar behoefte aan zijn.
U heeft het niet zo op de belasting zei u. Vindt u dat werkelijk een reden om een topic te sluiten? Dat is toch niet eerlijk? Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven?
Met vriendelijke groet,
uw belastingambtenaar
("Wij zijn er voor u!")
quote:De reden van sluiten was het hoge baggergehalte. Een zelfverheerlijkingstopic behoort niet tot de gewenste onderwerpen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:41 schreef belastingambtenaar het volgende:
Mijnheer PrivateRyan,Vond u het nu werkelijk nodig om mijn topic te sluiten? Ik bood de mensen hier de mogelijkheid om al hun vragen aan mij te stellen, of mij te vereren, mocht daar behoefte aan zijn.
U heeft het niet zo op de belasting zei u. Vindt u dat werkelijk een reden om een topic te sluiten? Dat is toch niet eerlijk? Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven?
Met vriendelijke groet,
uw belastingambtenaar
("Wij zijn er voor u!")
quote:I second that. Het waren kuttopics BS. En dat weet je zelf als de beste.
Op woensdag 10 december 2003 13:52 schreef Dirk het volgende:
Mjaaaaaa, of je opent gewoon geen topic!.
[Dit bericht is gewijzigd door Dirk op 10-12-2003 14:53]
quote:Ik wil het gewoon niet hebben, klaar.
Op woensdag 10 december 2003 15:00 schreef Roellio het volgende:
Seks!Wat ben jij een trieste, chagarijnige eikel.
Ga lekker in R&P modden ofzo.
Prima, maar dat doe je maar in je eigen tijd.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 10-12-2003 15:14]
quote:Het was ook een meldtopic.
Op woensdag 10 december 2003 15:11 schreef Burdie het volgende:
Ik heb de FAQ net doorgekeken, maar daar staat niet een lijstje in met newbies die nog niet door yvonne zijn afgezeken. Ik wilde haar enkel helpen
"Ja, ik!"
"Ikke!!"
"Ik ook!
"Ik moet er ook bij!"
Daar doen we niet aan! .
quote:Zelfs niet voor yvonne?? *puppyeyes*
Op woensdag 10 december 2003 15:18 schreef Dirk het volgende:
Daar doen we niet aan!.
Dit is mijn baggersmielykutslowchatpostopkriktopic
je post is fout, het moet een baggersmileykutslowchatpostopkriktopicslotje zijn ipv
baggersmielykutslowchatpostopkriktopicslotje
[Dit bericht is gewijzigd door Mangoworks2002 op 10-12-2003 16:25]
quote:Ik heb de TT gecopy-paste kan er niet veel aan doen dat je die verkeerd getyped hebt.
Op woensdag 10 december 2003 16:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jogy:Dit is mijn baggersmielykutslowchatpostopkriktopic
je post is fout, het moet een baggersmileykutslowchatpostopkriktopicslotje zijn ipv
baggersmielykutslowchatpostopkriktopicslotje
quote:whehehe die zit!!!
Op woensdag 10 december 2003 16:42 schreef jogy het volgende:[..]
Ik heb de TT gecopy-paste kan er niet veel aan doen dat je die verkeerd getyped hebt.
quote:Yvonne is trug!
Op woensdag 10 december 2003 17:23 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Tof hè? Internet.
.
quote:Maak mij blauw
Op woensdag 10 december 2003 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan iemand (lees moderator) wat doen aan het gebagger en gesmileypost in ONZ????
, dan doe ik het voor jou.
quote:Beetje puin geruimd.
Op woensdag 10 december 2003 20:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan iemand (lees moderator) wat doen aan het gebagger en gesmileypost in ONZ????
Eén van de modjes geeft later wel aan ons door wie er mag opzouten.
quote:beetje verdwaald?
Op woensdag 10 december 2003 21:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kan er iemand ook iets doen aan die laatste Shark Bait post in het keldertje?
btw, CW, vanwaar die aparte tag?
quote:Een lichtje voor Sophia
Op woensdag 10 december 2003 21:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
btw, CW, vanwaar die aparte tag?
quote:Maar jij bent wel erg kritisch! En en dat in ONZ... Je bent schoonmaak gek...Dwz dat als je aan het schoonmaken bent, je niet meer kunt stoppen.
Op woensdag 10 december 2003 14:43 schreef Pjederdy het volgende:[..]
I second that. Het waren kuttopics BS. En dat weet je zelf als de beste.
quote:Smetvrees it is.
Op donderdag 11 december 2003 01:07 schreef TheCamel het volgende:[..]
Maar jij bent wel erg kritisch! En en dat in ONZ... Je bent schoonmaak gek...Dwz dat als je aan het schoonmaken bent, je niet meer kunt stoppen.
Een opsomtopic?
Ik zie nergens in de FAQ dat dit niet mag..
Bovendien vind ik het al zeg ik het zelf een doordacht en vrij origineel topic.
Iedereen kan aangeven hoe hij/zij het liefst dmv een tag genoemd wil worden hier.
Wat is daar mis mee?
Ik zie tig ergere bagger wat wel open blijft.
Ik zat notabene in de verkeerde fora zelfs.. wilde het in GC openen eigenlijk!
Gaarne een reactie
quote:Voor jou misschien niet. Denk je ook weleens aan anderen? Kun jij voor anderen beslissen? En nu heb ik het niet over topics waar mensen niet meer dan 3 woorden neerzetten.
Op donderdag 11 december 2003 01:08 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Smetvrees it is.
En dat komt voornamelijk om de users niet eens meer de moeite nemen om iets leuks in elkaar te draaien maar het ene topic na het andere openen en daarin lekker op los baggeren. Nou, nou, big fun!.
quote:daar stond ie eerst toch ook
Op donderdag 11 december 2003 01:15 schreef Brennie het volgende:
quote:stond ook eerst in GC maar het is nou niet een topic waaruit een discussie oid dergelijks uitkomt maar puur een opsomtopic. en dat vond ik beter in onzin passen....
Op donderdag 11 december 2003 01:15 schreef Brennie het volgende:
Mag ik even weten waarom dit topic op slot is?
Welke ' tag ' zou jij achter je naam willen hier?Een opsomtopic?
Ik zie nergens in de FAQ dat dit niet mag..
Bovendien vind ik het al zeg ik het zelf een doordacht en vrij origineel topic.
Iedereen kan aangeven hoe hij/zij het liefst dmv een tag genoemd wil worden hier.
Wat is daar mis mee?
Ik zie tig ergere bagger wat wel open blijft.
Gaarne een reactie
nu vinden ze hem in onzin dus nog erger dan ik dacht dus sorry maar in GC wil hem niet hebben
quote:Dacht ik eigenlijk ook.. maar ik dacht daarna: "ik zal het wel verkeerd gezet hebben ofzo"
Op donderdag 11 december 2003 01:18 schreef Tiemie het volgende:[..]
daar stond ie eerst toch ook
Vreemd
quote:Ok, dat kan ik begrijpen ( dat het naar Onzin moet)
Op donderdag 11 december 2003 01:20 schreef nikky het volgende:[..]
stond ook eerst in GC maar het is nou niet een topic waaruit een discussie oid dergelijks uitkomt maar puur een opsomtopic. en dat vond ik beter in onzin passen....
nu vinden ze hem in onzin dus nog erger dan ik dacht dus sorry
maar in GC wil hem niet hebben
quote:Die was vol
Op donderdag 11 december 2003 01:15 schreef Brennie het volgende:Welke ' tag ' zou jij achter je naam willen hier?
Een opsomtopic?
Wel een leuk topic trouwens
quote:daar heb ik geen antwoord op meis. dat zul je dan aan de mod moeten vragen die hem dicht heeft gegooid. ( heb niet gezien wie )
Op donderdag 11 december 2003 01:21 schreef Brennie het volgende:[..]
Ok, dat kan ik begrijpen ( dat het naar Onzin moet)
Maar waarom het in Onzin dicht moet
Slaat nergens op..
Het is geen willekeurig baggeropsomtopic..
maar ik ga slapen dus als je geen ractie meer van me krijgt weet je waarom
quote:Vol
Op donderdag 11 december 2003 01:22 schreef Conflict het volgende:[..]
Die was vol
Wel een leuk topic trouwens
quote:Ok, no problem
Op donderdag 11 december 2003 01:23 schreef nikky het volgende:[..]
daar heb ik geen antwoord op meis. dat zul je dan aan de mod moeten vragen die hem dicht heeft gegooid. ( heb niet gezien wie )
maar ik ga slapen dus als je geen ractie meer van me krijgt weet je waarom
Opsomtopics zijn nou niet bepaald de meest inspirerende topics die je kunt bedenken en daarom meestal ook niet gewenst.
Als jij je openingspost wil aanpassen waarin je ook nog vraagt waarom iemand die tag wil en wat meer uitleg geeft, dan kantie wmb wel weer open.
Overigens hoef je niet aan te komen met het argument dat er topics openblijven die meer bagger zijn, ik lees niet alles.
Daarbij straalt je openingspost in je topic nou niet bepaald uit dat je er veel moeite voor hebt gedaan, of wel?
Naja.. laat maar zitten verder
quote:Niet veel moeite, maar tis ook weer niet het zoveelste baggergezeik.
Op donderdag 11 december 2003 01:36 schreef Pjederdy het volgende:
*Onzinmod meldt.Opsomtopics zijn nou niet bepaald de meest inspirerende topics die je kunt bedenken en daarom meestal ook niet gewenst.
Als jij je openingspost wil aanpassen waarin je ook nog vraagt waarom iemand die tag wil en wat meer uitleg geeft, dan kantie wmb wel weer open.
Overigens hoef je niet aan te komen met het argument dat er topics openblijven die meer bagger zijn, ik lees niet alles.
Daarbij straalt je openingspost in je topic nou niet bepaald uit dat je er veel moeite voor hebt gedaan, of wel?
quote:Duh, dat jij geen baggeraar bent dat weet ik ook wel
Op donderdag 11 december 2003 01:38 schreef Brennie het volgende:
Dit topic was serieus maar met een knipoog bedoeld.
PDD- Ik eis gerechtigheid :+
No offence verder, maar echt vriendelijk word ik niet te woord gestaan ( slotpost)
Terwijl het serieus, maar ook gewoon aardig bedoeld was.
Ik ben geen kutbaggeraar hoor![]()
Naja.. laat maar zitten verder
quote:Ok
Op donderdag 11 december 2003 01:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Duh, dat jij geen baggeraar bent dat weet ik ook wel
.
Maar om nou speciaal topics te gaan openen omdat je hier een vrag steld is wel typisch een eigenschap van een baggeraar.
En klik eens op mijn naam, dan zie je waarom ik in mijn sluitposts niet meer al te vriendelijk ben (het was nl slot nr. 153.664.485 ongeveer).
quote:Zeg, heb jij een handleiding over jezelf? Zodat wij, gebruikers, ons aan jou vreemde regeltjes kunnen houden bij het posten? Zodat wij, gebruikers, een beetje kunnen genieten van ONZ? Zonder dat een zestien(?) jarige ons elke keer eruit knikkert, omdat deze zestien(?) jarige nog niet een geheel gevoel voor humor/onzin heeft ontwikkeld? Jij maakt misbruik van de macht die jou gegeven is, ik vind dat misselijk makend en kinderachtig. Jij legt anderen jou gevoel voor humor/onzin op. Als jij nou HET grote voorbeeld bent he, post jij dan eens iets dat volgends jou LEUK/ONZIN is. Dan kunnen wij jou eens afkraken.
Op donderdag 11 december 2003 01:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
bla bla yekker de yekker
quote:Dat is niet lief, zo gaan we hier niet met elkaar om!
Op donderdag 11 december 2003 02:23 schreef TheCamel het volgende:[..]
Zeg, heb jij een handleiding over jezelf? Zodat wij, gebruikers, ons aan jou vreemde regeltjes kunnen houden bij het posten? Zodat wij, gebruikers, een beetje kunnen genieten van ONZ? Zonder dat een zestien(?) jarige ons elke keer eruit knikkert, omdat deze zestien(?) jarige nog niet een geheel gevoel voor humor/onzin heeft ontwikkeld? Jij maakt misbruik van de macht die jou gegeven is, ik vind dat misselijk makend en kinderachtig. Jij legt anderen jou gevoel voor humor/onzin op. Als jij nou HET grote voorbeeld bent he, post jij dan eens iets dat volgends jou LEUK/ONZIN is. Dan kunnen wij jou eens afkraken.
quote:Precies, waar ik naar toe wil.
Op donderdag 11 december 2003 02:46 schreef Conflict het volgende:[..]
Dat is niet lief, zo gaan we hier niet met elkaar om!
quote:Ik weet niet of jij een lurker bent of niet, maar als je een genoeg hier rondhangt krijg je vanzelf wel inzicht in wat leuk is ( of potentie heeft om leuk te zijn ) en wat niet. Dat is de ondankbare taak van de moderator, ze doen dat grotendeels op inzicht en niet strikt via de regeltjes, als ik in je verleden kijk van je posts zie ik 1 topic van jouw artistieke hand ( ja, dat was sarcastisch). het was een plaatje van 1 of andere vogel, hij past nog geeneens in het funny link&pic topic.
Zeg, heb jij een handleiding over jezelf? Zodat wij, gebruikers, ons aan jou vreemde regeltjes kunnen houden bij het posten? Zodat wij, gebruikers, een beetje kunnen genieten van ONZ? Zonder dat een zestien(?) jarige ons elke keer eruit knikkert, omdat deze zestien(?) jarige nog niet een geheel gevoel voor humor/onzin heeft ontwikkeld? Jij maakt misbruik van de macht die jou gegeven is, ik vind dat misselijk makend en kinderachtig. Jij legt anderen jou gevoel voor humor/onzin op. Als jij nou HET grote voorbeeld bent he, post jij dan eens iets dat volgends jou LEUK/ONZIN is. Dan kunnen wij jou eens afkraken.
Dus ik weet niet waarom je zo op je zaakie getrapt bent maar dat topic is gesloten omdat het een kuttopic was.
.
En als dat specifieke topic niet het probleem was geldt het ook voor de andere slotjes lijkt me.
quote:Nou Marcel, ik weet niet wat mijn vermeende leeftijd hiermee te maken heeft maar het gebagger is niet van de lucht, 80% van de topics waar jij in post is inmiddels dicht. Ik zou je aanraden om toch wat langer hier te lezen, zodat je de mores en de users leert kennen, in plaats van na een gesloten (slecht) topic meteen zo hoog van de toren te gaan blazen. Dat jij al 21 bent wil niet zeggen dat je een beter gevoel voor humor hebt ontwikkeld dan welke andere users. Mocht het wel zo zijn, dan mag je het bewijzen daar leuke topics te openen.
quote:PDD, ga je kamer opruimen!
Op donderdag 11 december 2003 09:54 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nou Marcel, ik weet niet wat mijn vermeende leeftijd hiermee te maken heeft maar het gebagger is niet van de lucht, 80% van de topics waar jij in post is inmiddels dicht. Ik zou je aanraden om toch wat langer hier te lezen, zodat je de mores en de users leert kennen, in plaats van na een gesloten (slecht) topic meteen zo hoog van de toren te gaan blazen. Dat jij al 21 bent wil niet zeggen dat je een beter gevoel voor humor hebt ontwikkeld dan welke andere users. Mocht het wel zo zijn, dan mag je het bewijzen daar leuke topics te openen.
Ff wat topics openen! .
quote:J. you go girl!
Op donderdag 11 december 2003 09:57 schreef Kapoentje het volgende:
Ik ben lekker al 26.Ff wat topics openen!
.
quote:Ik zei niet dat ik een beter gevoel voor onzin heb dan welke user dan ook....
Op donderdag 11 december 2003 09:54 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Nou Marcel, ik weet niet wat mijn vermeende leeftijd hiermee te maken heeft maar het gebagger is niet van de lucht, 80% van de topics waar jij in post is inmiddels dicht. Ik zou je aanraden om toch wat langer hier te lezen, zodat je de mores en de users leert kennen, in plaats van na een gesloten (slecht) topic meteen zo hoog van de toren te gaan blazen. Dat jij al 21 bent wil niet zeggen dat je een beter gevoel voor humor hebt ontwikkeld dan welke andere users. Mocht het wel zo zijn, dan mag je het bewijzen daar leuke topics te openen.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:55 schreef shmoopy het volgende:[..]
PDD, ga je kamer opruimen!
quote:Overigens ben ik niet HET voorbeeld van wat leuk/onzin is, dat heb je mij ook nooit horen beweren. En het posten van iets leuks is erg moeilijk aangezien er tientallen users net als jij op zit te wachten tot 1 van de mods iets opent om het vervolgens in no time kapot te baggeren, dus no thanks.
Op donderdag 11 december 2003 14:17 schreef TheCamel het volgende:[..]
Ik zei niet dat ik een beter gevoel voor onzin heb dan welke user dan ook....
Ik zit hier ook niet met een voorbeeldfunctie, maar meer als toezichthouder en, jammergenoeg, moet ik te vaak ingrijpen omdat er teveel users zijn die er een zootje van maken.
PDD, niet zo miepen. Jij weet, net als PrivateRyan, jogy en Dirk, juist heel goed wat een forum als ONZ juist zo leuk maakt. Waarom denk je dat juist jullie hier Modjes zijn?!
(Die kratjes Leffe zijn slechts een leuke bijkomstigheid van de sollicitatieprocedure voor Yvonne)
Jullie hebben alle 4 jullie sporen wel bewezen zowel in dit subforum als op andere subfora op Fok. Natuurlijk zijn er topics waarvan de humor je misschien ontgaat, maar waarvan je wel weet dat deze door een hoop andere users wel wordt gewaardeerd.
En praktisch iedereen hier is het gebagger goed zat en willen niets meer of minder dan een leuk en gezellig ONZ forum. Daarom zijn jullie er. Omdat jullie dat snappen, erkennen en actie ondernemen.
Einde pleidooi.
*veer in reet van [desbetreffende] ONZmod steekt*
Dikke tût van Anosmie
quote:Ehm...
Op donderdag 11 december 2003 19:09 schreef Anosmie het volgende:
zowel in dit subforum als op andere subfora op Fok.
( ! )
quote:NIETES!!! HET GING OVER HET OOR!!!!
Op donderdag 11 december 2003 21:02 schreef jogy het volgende:[..]
Slotjes zetten.
Hier, ik heb een voorbeeld voor je!
het is trouwens een kuttopic, sorrie
quote:JA MAAR HIJ ZEGT VIEZE WOORDEN HIJ ZEGT KUT!!!
Op donderdag 11 december 2003 21:05 schreef PrivateRyan het volgende:
NIET ZO SCHREEUWEN..
.
Want het is niet zo interressant meer als vroegah zeg maar.. En echte toptopics zijn er niet geweest (Xebro en FF doen het wel ok) de laatste 2 maanden (tot zo ver mijn lurkbereik rijkt..)
Is het mogelijk om weer eens een hersenspinsel bij hem te creeren zodat dit mogelijk word?
[Dit bericht is gewijzigd door Eddypeddy op 12-12-2003 17:33]
Trouwens wel heel erg dat bagger gesloten wordt en de grootste baggerkloon gewoon iemand uit de crew is.
Verder vind ik je wel aardig hoor, begrijp me niet verkeerd
quote:Hoi PDD, Wat vraag jij voor kerst? die gooide PR dicht met de melding dattie hem na 5 december weer zou openen, maar dat heeft ie nog niet gedaan!
Op vrijdag 12 december 2003 18:59 schreef Pjederdy het volgende:
Er is een foutje gemaakt en weer hersteld. Het wordt op prijs gesteld als het daar bij blijft.
Zou jij hem willen openen
quote:Moet je bij PR zijn
Op zaterdag 13 december 2003 15:47 schreef vosss het volgende:[..]
Hoi PDD, Wat vraag jij voor kerst? die gooide PR dicht met de melding dattie hem na 5 december weer zou openen, maar dat heeft ie nog niet gedaan!
Zou jij hem willen openen
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
PDD, man ventje zonder humor.
quote:the horror!
Op zaterdag 13 december 2003 22:54 schreef Pjederdy het volgende:
Slot, ban, bashtopic & een date met yvonne!
quote:Nog pakweg 75 reacties.
Op zondag 14 december 2003 03:01 schreef Xebrozius het volgende:
Is dit kuttopic nou nog niet op slot?
quote:Wie? Wat? Waar? Hoe?
Op zondag 14 december 2003 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie zijn er in hemelschnaam allemaal aan het modden in ONZ? Ik zie allemaal "vreemden" voorbijkomen!.
quote:Bron, link: Het was Saddam niet :).
Op zondag 14 december 2003 15:13 schreef Pjederdy het volgende:
Wie? Wat? Waar? Hoe?
quote:Ah, een invalslot van een invalmod. Niks mis mee
Op zondag 14 december 2003 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Bron, link: Het was Saddam niet :).
quote:Waarom wordt dat dan niet even een stukje doorgecommuniceerd naar de eindgebruiker? Ik vreeste al een nieuwe servercrash!
Op zondag 14 december 2003 15:16 schreef Pjederdy het volgende:
Ah, een invalslot van een invalmod. Niks mis mee.
Hoi, aardige yvonne, ik zie dat je weer terug bent. Leuk. Alles goed verder?
quote:Kom op zeg, daar is toch niks aan enzo? Reageer hier met een spoiler anders wordt je gebanned
Op zondag 14 december 2003 17:48 schreef Fegisje het volgende:
Waarom krijg ik nou weer een slotje op:
quote:Welk gedeelte van dat topic was leuk? De gimmick dat je met een spoilertag kunt reageren was al wel duidelijk, verder voegde het werkelijk niets toe.
Op zondag 14 december 2003 17:48 schreef Fegisje het volgende:
Waarom krijg ik nou weer een slotje op:
quote:Okee dan probeer ik het nog een keer. Maar dan zonder die "ban-waarschuwing".
Op zondag 14 december 2003 17:52 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Welk gedeelte van dat topic was leuk? De gimmick dat je met een spoilertag kunt reageren was al wel duidelijk, verder voegde het werkelijk niets toe.
Het leek me wel een goed idee. En het is trouwens niet voor niets een ONZIN-forum.
Bovendien worden bijna al mijn Topics gesloten... Dit lijkt me een goed vergaderpunt voor jullie.
quote:Probeer het maar niet, het ligt niet aan de ban waarschuwing.
Op zondag 14 december 2003 18:02 schreef Fegisje het volgende:[..]
Okee dan probeer ik het nog een keer. Maar dan zonder die "ban-waarschuwing".
Het leek me wel een goed idee. En het is trouwens niet voor niets een ONZIN-forum.
Bovendien worden bijna al mijn Topics gesloten... Dit lijkt me een goed vergaderpunt voor jullie.
Lees de FAQ van ONZIN anders even, dan zie je dat onzin niet voor onzinnigheid staat maar voor humor. Probeer dat op zijn minst in je topic te verwerekn, iets waar andere users leuk op kunnen reageren enzo. Anders blijven je topics dichtgaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Pooks op 14-12-2003 23:19]
quote:Geen van beide. Ik doe een Rondje Onzin. That's all.
Op maandag 15 december 2003 12:13 schreef Jereon het volgende:
Breuls zijn dag niet vandaag, misschien met het verkeerde been uit bed gestapt?
quote:Vandaar dat "leuke" topic dat jij opende...
Op maandag 15 december 2003 12:17 schreef Breuls het volgende:[..]
Geen van beide. Ik doe een Rondje Onzin. That's all.
quote:Ach schiet toch op....
Op maandag 15 december 2003 12:22 schreef Breuls het volgende:
Ik open geen leuke topics. Dat had je kunnen weten.
Wat mag er dan niet?
Staat er niet bij. Waarom zijn jullie van die gemene knullen?
quote:Goed punt onzin mag toch in onzin.....
Op maandag 15 december 2003 15:49 schreef Wedge het volgende:
Ik wil bij deze klagen over die gemene pjederdy en jogy. Ze sluiten de topics van mij en mijn vriendje Biggs zonder een goede reden. Even kijken in het lijstje.....Wat mag er dan niet?
- Topics met alleen een smiley als first post.
- Topics met als topictitel "Ik ga..." en met een first post "Spruitjes eten".
- Poll-topics. Het is prima om een poll in een reeds lopend topic te plaatsen, maar een topic met alleen een poll zal op slot gaan.
- Fotos van en URL's naar ranzigheden.
- Persoonlijke aanvallen en beledigingen, bash-topics.
- Lemmingen, ofwel het kopiëren van een bestaand topic en het veranderen van één letter of woord.
- Het opeenvolgend plaatsen van smileys in een topic.
- Postopkrik posts (het plaatsen van een nutteloze reactie om er weer een post bij te krijgen).
- ICQ / MAIL / MSN / IRC-topics (Eej gare deurknop, kom je eten?)
- User-icon topics. Deze gaan in principe meteen dicht.
- Bier!
posts of topics van gelijke strekking.
- Veel topics openen in korte tijd (het welbekende spammen), met als gevolg een
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef Pjederdy het volgende:
Lees de FAQ van ONZIN anders even, dan zie je dat onzin niet voor onzinnigheid staat maar voor humor. Probeer dat op zijn minst in je topic te verwerken, iets waar andere users leuk op kunnen reageren enzo. Anders blijven je topics dichtgaan.
quote:Humor genoeg knul:
Op maandag 15 december 2003 16:02 schreef Pjederdy het volgende:Lees de FAQ van ONZIN anders even, dan zie je dat onzin niet voor onzinnigheid staat maar voor humor. Probeer dat op zijn minst in je topic te verwerken, iets waar andere users leuk op kunnen reageren enzo. Anders blijven je topics dichtgaan.
quote:En we hebben ook genoeg reacties. Jullie zijn gemene kerels!
Op maandag 15 december 2003 15:55 schreef bramos-elvis het volgende:
Juist jongens, FOK is te streng!
Jullie topics zijn goed voor me humeur, open houwe
quote:Laatste punt, dat was em nou.
Op maandag 15 december 2003 15:49 schreef Wedge het volgende:
Ik wil bij deze klagen over die gemene pjederdy en jogy. Ze sluiten de topics van mij en mijn vriendje Biggs zonder een goede reden. Even kijken in het lijstje.....Wat mag er dan niet?
- Veel topics openen in korte tijd (het welbekende spammen), met als gevolg een
En ze moeten wel grappig blijven, naakt door het huis lopen was okay, die andere gingen gewoon nergens over.
quote:Hmmm het waren er maar twee of drie vandaag. De rest waren topics van vorige dagen. Een of andere idioot zat die topics te kicken.
Op maandag 15 december 2003 16:09 schreef jogy het volgende:[..]
Laatste punt, dat was em nou.
.
En ze moeten wel grappig blijven, naakt door het huis lopen was okay, die andere gingen gewoon nergens over.
quote:Idd, iemand liep ze te kicken, ik en mijn vriendje spammen niet hoor. Maar Jogie als jij ze nou niet leuk vindt, hoef je niet zo te generaliseren meneer. Dat is niet lief. Die andere knulletjes vinden ze wel leuk. Puh!
Op maandag 15 december 2003 16:09 schreef jogy het volgende:[..]
Laatste punt, dat was em nou.
.
quote:Dit knulletje vindt ze ook geen ruk aan, en helaas hebben deze twee knulletjes alletwee een slotknop.
Op maandag 15 december 2003 16:17 schreef Wedge het volgende:[..]
Idd, iemand liep ze te kicken, ik en mijn vriendje spammen niet hoor. Maar Jogie als jij ze nou niet leuk vindt, hoef je niet zo te generaliseren meneer. Dat is niet lief. Die andere knulletjes vinden ze wel leuk. Puh!
quote:Das weer minder, maar dan moet je bij de topickicker zijn, niet bij de Modjes, en de topics die we gesloten hebben waren echt van die 'heb jij dat ook meegemaakt?' topics, daar kan je weinig meer mee dan 'ja, dat heb ik ook gehad', naja. dat is dan leuk denk ik bij mezelf, en nu?
Op maandag 15 december 2003 16:12 schreef Biggs het volgende:[..]
Hmmm het waren er maar twee of drie vandaag. De rest waren topics van vorige dagen. Een of andere idioot zat die topics te kicken.
Kijk maar naar de topics die we open hebben gehouden, die hebben wel wat .
De mods maken uit wat leuk is en wat niet.
De admins kunnen er ook wat van.
Ze hebben waarschijnlijk een cursus gevolgt en weten nu wat men leuk vind en wat men niet leuk vind. Ze gaan voor het grote publiek, dus alleen humorloze topics blijven vrijwel altijd open en topics die juist humor bevatten worden gesloten...
het cursusinstituut waar zij de betreffende cursus hebben gevolgd heeft gefaald....
quote:Je hebt teveel macht hier....
Op maandag 15 december 2003 16:22 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dit knulletje vindt ze ook geen ruk aan, en helaas hebben deze twee knulletjes alletwee een slotknop.
Verder is jullie 'tweespan' wel erg obvious hoor.
quote:Jouw input werd niet gevraagd en is derhalve geheel overbodig.
Op maandag 15 december 2003 16:23 schreef Jereon het volgende:
[blablabla]
quote:Grmpf, het is niet dat wij zoveel slotjes kunnen zetten hoor, het is eerder dat heel veel users denken dat 'wow het regent buiten'of 'ik heb vandaag mijn teen gestoten aan een stoelpoot, deed echt vet pijn joh! Hebben jullie dat ook weleens gehad?' topics openen die op niets dan slowchat en bagger uitlopen. It's a dirty job, maar moet je maar eens kijken als er geen moderators online zijn, dan beginnen de users ( terecht ) te klagen dat het onder loopt met bagger en dan is dit subforum binnen de kortste keren verkloot.
Op maandag 15 december 2003 16:23 schreef Jereon het volgende:
het cursusinstituut waar zij de betreffende cursus hebben gevolgd heeft gefaald....
Dus ja, de modjes houden een oogje in het zeil, sluiten erg veel topics en zijn streng, maar alleen omdat ze dat moeten zijn, ik zou helemaal gelukkig zijn als ik zonder slotjes te zetten hier kon rondhangen, maar dat is niet aan mij jammer genoeg .
quote:Dat zeg ik
Op maandag 15 december 2003 16:31 schreef jogy het volgende:[..]
Grmpf, het is niet dat wij zoveel slotjes kunnen zetten hoor, het is eerder dat heel veel users denken dat 'wow het regent buiten'of 'ik heb vandaag mijn teen gestoten aan een stoelpoot, deed echt vet pijn joh! Hebben jullie dat ook weleens gehad?' topics openen die op niets dan slowchat en bagger uitlopen. It's a dirty job, maar moet je maar eens kijken als er geen moderators online zijn, dan beginnen de users ( terecht ) te klagen dat het onder loopt met bagger en dan is dit subforum binnen de kortste keren verkloot.
Dus ja, de modjes houden een oogje in het zeil, sluiten erg veel topics en zijn streng, maar alleen omdat ze dat moeten zijn, ik zou helemaal gelukkig zijn als ik zonder slotjes te zetten hier kon rondhangen, maar dat is niet aan mij jammer genoeg
.
quote:Mijn input borduurt deels verder op mijn eerdere inbreng in dit topic...
Op maandag 15 december 2003 16:27 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Jouw input werd niet gevraagd en is derhalve geheel overbodig.
@Jogy:
Ik weet dat de mods nodig zijn anders loopt het hier waarschijnlijk inderdaad over van de troep. Echter zijn de mods, en vandaag in mijn geval een admin, soms een beetje te snel met het sluiten van een topic...
quote:Al de 2de persoon naast ons die erover klaagt.
Op maandag 15 december 2003 16:34 schreef Jereon het volgende:[..]
Mijn input borduurt deels verder op mijn eerdere inbreng in dit topic...
helaas dus niet geheel overbodig....@Jogy:
Ik weet dat de mods nodig zijn anders loopt het hier waarschijnlijk inderdaad over van de troep. Echter zijn de mods, en vandaag in mijn geval een admin, soms een beetje te snel met het sluiten van een topic...
quote:Precies. Waarom zou het door mijn topics een zooitje worden??? helemaal niks mis met die topics en de humor. Jullie moeten eerst maar eens afwachten hoe er op zo'n topic gereageerd wordt en dan conclusies trekken.
Op maandag 15 december 2003 16:34 schreef Jereon het volgende:[..]
Mijn input borduurt deels verder op mijn eerdere inbreng in dit topic...
helaas dus niet geheel overbodig....@Jogy:
quote:In FB, het is alweer een poosje geleden
Op maandag 15 december 2003 16:39 schreef Pjederdy het volgende:
Anyway, dit is de manier waarop we hier in ONZ modden. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Ik ga er in ieder geval geen ellenlange discussies over aan. Mocht er behoefte aan zijn, dan kan er een apart topic worden geopend (de nummering ligt op dit moment geloof ik bij nr. 3547).
Hier in dit topic zijn we er over uitgeluld.
quote:Okay, wat PDD zegt, wij modereren hier, als je er echt niet mee eens bent moet je in FeedBack maar even een topic openen met een duidelijk verhaal hoe het anders moet, het liefst op zondag, maar okay.
Op maandag 15 december 2003 16:36 schreef Wedge het volgende:[..]
Al de 2de persoon naast ons die erover klaagt.
@jereon: tja, aangezien de modjes en admins hier ( ongezond) veel rondhangen op het forum mogen we wel zeggen dat we zien wanneer een topic in een 13 in een dozijn topic gaat veranderen en wanneer niet, en daar modereren we onder andere op.
dus mochten er nog beleidsmatige vragen en of opmerkingen zijn ( dus niet over afzonderlijk gesloten topics) moet je maar een feedbacktopic openen .
quote:Ik help nog even herrinneren..
Op vrijdag 12 december 2003 17:28 schreef Eddypeddy het volgende:
Ik vind dat jogy weer eens een "echt" topic moet openen. Gewoon als voorbeeld voor de rest van de 2ehandsbaggerusers.Want het is niet zo interressant meer als vroegah zeg maar.. En echte toptopics zijn er niet geweest (Xebro en FF doen het wel ok) de laatste 2 maanden (tot zo ver mijn lurkbereik rijkt..)
Is het mogelijk om weer eens een hersenspinsel bij hem te creeren zodat dit mogelijk word?
Ik geloof dat hij daar meestal even een kortsluitinkje in zijn synapsis nodig heeft .
quote:Tsssk....deze reactie geeft weer eens aan dat jullie toch niet luisteren naar kritiek van users op Fok.
Op maandag 15 december 2003 16:44 schreef jogy het volgende:Okay, wat PDD zegt, wij modereren hier, als je er echt niet mee eens bent moet je in FeedBack maar even een topic openen met een duidelijk verhaal hoe het anders moet, het liefst op zondag, maar okay.
En een nieuw topic van ons krijgt toch een slotje van jouw en pjerdery, los van de inhoud.:(
quote:Het zijn allemaal andere topics en er wordt leuk op gereageerd. Dat iemand ze nou kickt, lijkt het of er gespamt wordt.
....mogen we wel zeggen dat we zien wanneer een topic in een 13 in een dozijn topic gaat veranderen en wanneer niet, en daar modereren we onder andere op....
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:47 schreef Eddypeddy het volgende:[..]
Ik help nog even herrinneren..
Maak je geen zorgen hoor, het is onder controle, als ik ooit nog een leuk idee heb dan maak ik wel een topic aan, no problem, het zit me alleen even in de creabea ontbrekende gevoelens op het moment ..
Niet omdat ik blauw ben dus .
ik kan vanavond trouwens even niet sporten, ben pas laat terug van werk en moet dan dus nog naar huis, ik heb geen sportkleren bij me .
quote:
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:44 schreef jogy het volgende:[..]
Okay, wat PDD zegt, wij modereren hier, als je er echt niet mee eens bent moet je in FeedBack maar even een topic openen met een duidelijk verhaal hoe het anders moet, het liefst op zondag, maar okay.
quote:Waarom is dit topic er eigenlijk???
[Dit bericht is gewijzigd door Biggs op 15-12-2003 17:00]
quote:Ja, dat bedoel ik. ('t is een maat van me)
Op maandag 15 december 2003 16:51 schreef Pjederdy het volgende:
Ik denk niet dat dergelijke topics bij Jogy op commando ontstaan Eddy.Ik geloof dat hij daar meestal even een kortsluitinkje in zijn synapsis nodig heeft
.
Hij heeft gewoon ff wat hersenspinsels nodig die hij nu al zeker 3 maanden kwijt is Ik zal het anosmie maar niet kwalijk nemen, maar mis "de jogy" zo.. En denk dat er meerdere mensen zijn die dat gevoel hebben..
quote:JevergeettemeldenopzondageninFB
Op maandag 15 december 2003 16:44 schreef jogy het volgende:[..]
Okay, wat PDD zegt, wij modereren hier, als je er echt niet mee eens bent moet je in FeedBack maar even een topic openen met een duidelijk verhaal hoe het anders moet, het liefst op zondag, maar okay.
@jereon: tja, aangezien de modjes en admins hier ( ongezond) veel rondhangen op het forum mogen we wel zeggen dat we zien wanneer een topic in een 13 in een dozijn topic gaat veranderen en wanneer niet, en daar modereren we onder andere op.
dus mochten er nog beleidsmatige vragen en of opmerkingen zijn ( dus niet over afzonderlijk gesloten topics) moet je maar een feedbacktopic openen
.
quote:*zucht*
Op maandag 15 december 2003 16:52 schreef Wedge het volgende:[..]
Tsssk....deze reactie geeft weer eens aan dat jullie toch niet luisteren naar kritiek van users op Fok.
En een nieuw topic van ons krijgt toch een slotje van jouw en pjerdery, los van de inhoud.:(
Hier mogen de modjes van onzin niet modereren hoor, dus daar zijn je topics veilig voor de gewraakte handen van de tiranieke onzinmodjes .
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 15-12-2003 17:02]
quote:sorrie
Op maandag 15 december 2003 16:55 schreef Pjederdy het volgende:[..]
quote:Zodat sommige bagger users hun mening (dat hun (soort) topics geinig en inhoudelijk zijn) kunnen proberen door te drammen bij de modjes.
Op maandag 15 december 2003 16:56 schreef Biggs het volgende:[..]
Waarom is dit topic er eigenlijk???
Die modjes proberen die bagger users er dan van te overtuigen dat ze geen gelijk hebben; wat natuurlijk niet lukt.
De bagger user gaat door met baggeren, en de modjes gaan door met slotje zetten.
Maak je geen zorgen hoor, het is onder controle, als ik ooit nog een leuk idee heb dan maak ik wel een topic aan, no problem, het zit me alleen even in de creabea ontbrekende gevoelens op het moment ..
bullsh*t, kan niet bij jou..
Niet omdat ik ben dus
.
ik kan vanavond trouwens even niet sporten, ben pas laat terug van werk en moet dan dus nog naar huis, ik heb geen sportkleren bij me .
Je hebt toch ondergoed aan?
quote:geen generalisatie aub.
Op maandag 15 december 2003 17:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Zodat sommige bagger users hun mening (dat hun (soort) topics geinig en inhoudelijk zijn) kunnen proberen door te drammen bij de modjes.
Die modjes proberen die bagger users er dan van te overtuigen dat ze geen gelijk hebben; wat natuurlijk niet lukt.
De bagger user gaat door met baggeren, en de modjes gaan door met slotje zetten.
quote:Ik generaliseer helemaal niet. Jij opent (bijna) alleen maar bagger... ergo jij bent een bagger user.
Op maandag 15 december 2003 17:07 schreef Biggs het volgende:[..]
geen generalisatie aub.
quote:Ik heb trouwens wel een topicidee gekregen eddy, je kan em morgen aanschouwen
Op maandag 15 december 2003 17:03 schreef Eddypeddy het volgende:
-tekst-
quote:Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinge die dat vind. ik vind jou ook een bagger user
Op maandag 15 december 2003 17:14 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ik generaliseer helemaal niet. Jij opent (bijna) alleen maar bagger... ergo jij bent een bagger user.
quote:Jij mag van mij vinden wat je wilt. Maar als je echt wat te klagen hebt -> Feedback. En onderbouw het eens, je zal zien dat niet alleen de crew het met de ONZ modderators eens is.
Op maandag 15 december 2003 17:16 schreef Biggs het volgende:[..]
Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinge die dat vind. ik vind jou ook een bagger user
quote:Op verzoek van Jogy stop ik deze discussie. Dus als je wat te klagen heb open maar een apart topic in FB en niet hier. En onderbouw je meningen eens
Op maandag 15 december 2003 17:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Jij mag van mij vinden wat je wilt. Maar als je echt wat te klagen hebt -> [form=fb]. En onderbouw het eens, je zal zien dat niet alleen de crew het met de ONZ modderators eens is.
.
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
ONZ modderators
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:16 schreef jogy het volgende:Ik heb trouwens wel een topicidee gekregen eddy, je kan em morgen aanschouwen
.
quote:Er zal (hoop ik) een moment komen waar de moderators de bagger ingehaald hebben. Het zal me dan niks verbazen als hij gewoon weer meepost. Momenteel lijkt het godverdomme wel dweilen met de kraan open volgens mij. Ik vind ze trouwens nog soepel.
Op maandag 15 december 2003 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het overigens best jammer dat Gellarboy, vroeger een van de 'smaakmakers' in onzin, nu nog slechts met slotjes zwaait ipv leuke posts plaatst. Dat je moderator bent betekent nog niet dat je je verder afzijdig van het maken van leuke posts moet houden...
quote:Soepel qua bans aanvragen zijn ze wel ja, maar tegenwoordig lijkt het er veel op dat alleen PDD en Jogy nog moderaten, en de andere 2 er maar een beetje 'bijhangen'. Verder valt het me op dat alle moderators tegelijkertijd online zijn ipv op gespreide tijdstippen. Mijn kuikentje-topic, dat ik onder dwang van het kuikentje moest posten, bleef bijvoorbeeld veel te lang open. Dat kan zo toch niet?
Op maandag 15 december 2003 21:36 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Er zal (hoop ik) een moment komen waar de moderators de bagger ingehaald hebben. Het zal me dan niks verbazen als hij gewoon weer meepost. Momenteel lijkt het godverdomme wel dweilen met de kraan open volgens mij. Ik vind ze trouwens nog soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |