Het vorige deel: Wat lees je nu? Deel 11
Zelf ben ik nu bezig in Atonement van Ian McEwan, mooi geschreven, leuk verhaal over familieverwikkelingen.
Vorige week uitgelezen:
- Vernon God Little - DBC Pierre
- Life of Pi - Yann Martel
- Timeline - Michael Crichton
quote:Hoe is de bovenste? Ik heb hem al vaak zien liggen en dan toch net niet meegenomen.
Op vrijdag 5 december 2003 02:08 schreef Libris het volgende:
- Life of Pi - Yann Martel
- Timeline - Michael Crichton
Timeline ken ik wel, ben eigenlijk wel benieuwd naar de verfilming die eraan komt maar ik ben bang dat die tegen gaat vallen.
quote:Life of Pi is echt een onzettend prachtig boek
Op vrijdag 5 december 2003 02:12 schreef Dagonet het volgende:
Hoe is de bovenste? Ik heb hem al vaak zien liggen en dan toch net niet meegenomen.
Ik heb vandaag De Verborgen Glimlach van Nicci French binnengekregen. Ik had meegedaan aan een wedstrijd (ECI), en heb nu een gesigneerd exemplaar gewonnen Normaal hou ik niet zo van dit soort boeken (heb altijd het idee dat het van die misdaadromannetjes zijn die iedereen meeneemt op vakantie voor tussendoor), maar nu ben ik natuurlijk wel verplicht om ermee te gaan beginnen. Ben benieuwd!
quote:Life of Pi is erg goed en leest goed weg, ik heb hem in het Engels gelezen.
Op vrijdag 5 december 2003 02:12 schreef Dagonet het volgende:[..]
Hoe is de bovenste? Ik heb hem al vaak zien liggen en dan toch net niet meegenomen.
Timeline ken ik wel, ben eigenlijk wel benieuwd naar de verfilming die eraan komt maar ik ben bang dat die tegen gaat vallen.
Ik las op IMBD dat de film van timeline erg tegen valt, jammer want het verhaal is wel redelijk.
- Harry Potter deeltje 5
- Phileine zegt sorry (was wel nieuwsgierig nadat ik de film had gezien)
- Dagboek van Anne Frank (voor de zoveelste keer..blijft mooi!)
En ben bezig met de donkere toren eerste boek.
Invasion.
Geen idee van wie. ( wil het eigenmlijk niet eens weten)
Gaat over China welke de derde wereld orloog begint en de USA binnen vallen.
Verder zit ik ook nog in the tweede deel van de Farseer Trilogy.
The Tawny Man serie.
Voor alle Fantasy freaks
Absluut lezen.
Robin Hobb is hier nog beter als in de eerste 3 Boeken .
Fools Errand is prachtig
Ik zit nu in Golden Fool en kan het eigenlijk al niet meer weg leggen .
Aan een Boven Poster
Ik vond de live ships maar niks. Maar daar zijn zoveel meningen over als er sites over Robin Hobb bestaan.
[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 05-12-2003 15:17]
The heerser van Machiavelli
Art of war van Sun Tzu
De wetenschap der politiek van Bart Tromp
Laatst uitgelezen:
Russische maffia van Robert I. Friedman
quote:Ik vond het eerste boek wel erg leuk om te lezen, maar ik moest toch nog ff langs de bieb, meteen maar ff de eerste 2 boeken van die serie van Hobb gehaald. Thnx for the tip
Op vrijdag 5 december 2003 14:38 schreef CANARIS het volgende:Verder zit ik ook nog in the tweede deel van de Farseer Trilogy.
The Tawny Man serie.
Voor alle Fantasy freaks
Absluut lezen.
Robin Hobb is hier nog beter als in de eerste 3 Boeken .
Fools Errand is prachtig
Ik zit nu in Golden Fool en kan het eigenlijk al niet meer weg leggen .Aan een Boven Poster
Ik vond de live ships maar niks. Maar daar zijn zoveel meningen over als er sites over Robin Hobb bestaan.
Echt leuk geschreven, in de tegenwoordige tijd, hij-vorm met hele sterke dialogen.
Net uit boek over Susan Smith. Moeder die haar 2 zoontjes van 3 en 1 in hun stoeltjes in de auto vastgebonden in het water liet rijden. Daarna kwam ze met het verhaal dat een zwarte man haar kinderen gekidnapped had.waargebeurd
Net begonnen. Jack Olsen predator: Rape,Madness and Injustice in Seattle.
quote:Dat wil ik ook weer doen.
Op vrijdag 5 december 2003 13:49 schreef socko het volgende:
Ik denk dat deze het meest genoemd word:
Ik lees nu de donald duckEn ben bezig met de donkere toren eerste boek.
Interessant boek over de organisatie en werking van de Nederlandse politie.
quote:Ik moet zeggen dat ik het eerste deel ook de mindere van het stel vindt. Ik ben begonnen met deel 2 (Ik had de film van deel 1 gezien, en voordat ik de 2e film ging kijken wou ik er het boek van gelezen hebben), en in mijn enthousiasme heb ik toen 3, 4 en 5 ook gelezen. Toen ik daarna een keer aan deel1 begon schrok ik ervan hoe slecht ik die eigenlijk vond
Op zondag 7 december 2003 00:14 schreef Dodec het volgende:
Ik zit op de helft van de eerste Harry Potter. Op aanraden van m'n zus en een klasgenoot. Het is wel aardig ... alleen ... ik heb nog niet echt zin om al die andere delen te lezen.
Ik heb trouwens 'De verborgen Glimlach' uit, en vond hem tegen mijn verwachtingen in best goed. Vooral het einde was . Erg gemeen gedaan trouwens, want rond het laatste hoofdstuk denk je: 'tjah, dat had ik wel aan zien komen.' Maar dan veranderd het hele plot ineens op de een na laatste bladzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |