Iedereen veel plezier .
Wat ik jammer vind is de maximale breedte van 550 pixels. Kunnen de foto's niet op een andere pagina die wel gehost is op fok geshowd worden zodat ze mooi op 768 breed kunnen ofzo?
quote:Zou in verband met dit thema helemaal nog niet zo'n slecht idee zijn. Maar je kan de foto's ook clickable maken natuurlijk.
Op vrijdag 5 december 2003 00:52 schreef Lortnoc het volgende:
Ook even een terugvindpost.Wat ik jammer vind is de maximale breedte van 550 pixels. Kunnen de foto's niet op een andere pagina die wel gehost is op fok geshowd worden zodat ze mooi op 768 breed kunnen ofzo?
quote:Opzich is dat wel een probleem idd.
Ook even een terugvindpost.Wat ik jammer vind is de maximale breedte van 550 pixels. Kunnen de foto's niet op een andere pagina die wel gehost is op fok geshowd worden zodat ze mooi op 768 breed kunnen ofzo?
Maar goed, ik wil ook wel eens mee doen.
Hoop dat het me lukt
hm...
moet ik ff in mijn brein gaan spitten
3luik, tijd voor wat nadenken en goed rondkijken
quote:pcies
Op vrijdag 5 december 2003 08:45 schreef RoelerMF het volgende:
hopelijk komt de inspiratie voor 27 december
quote:Drieluik
Op vrijdag 5 december 2003 08:25 schreef Xilantof het volgende:
toch 3luik geworden?hm...
moet ik ff in mijn brein gaan spitten
3luik, tijd voor wat nadenken en goed rondkijken
Begin jij nou maar eens op tijd, ipv hele tijd een grote mond hebben maar niet meedoen
quote:Neem aan dat je er ook drie onder elkaar kunt doen?
Op vrijdag 5 december 2003 06:26 schreef SpeedyGJ het volgende:[..]
Opzich is dat wel een probleem idd.
De foto's worden met 3 luik wel wat langer.
Of je moet je plaatjes zo klein maken zodat je er niks meer van ziet.
Persoonlijk vind ik dit onderwerp niet zo geweldig. Dus behalve als ik een geniaal idee krijg, doe ik misschien niet mee...
quote:Seizoenen
Op vrijdag 5 december 2003 10:34 schreef texelonia het volgende:
Nou had ik een leuk idee voor dit onderwerp, maar daarvoor heb ik toch wel een aantal maanden nodig om te verwezenlijken
Ik heb hier nog wel een vierluik liggen van de villa van een klant in 4 seizoenen maar of hij er nu zo gelukkig van wordt als ik het hier post... nah.
Ik vind het ook een lastig onderwerp maar ik denk dat het hersenkraken wel tot leuke dingen kan leiden. Het leuk fotograferen van een kind is makkelijker maar dit kan denk ik wel tot creatievere ideeen leiden.
quote:Idd
Op vrijdag 5 december 2003 09:58 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Drieluik
Begin jij nou maar eens op tijd, ipv hele tijd een grote mond hebben maar niet meedoen
Ik heb al wel wat ideetjes, helaas niet veel mogelijkheden om foto's te maken, omdat ik mijn camera z.s.m. weg wil brengen voor reparatie...
quote:Nee dat was het niet
Op vrijdag 5 december 2003 10:44 schreef rique het volgende:Seizoenen
Ach, wie weet kom ik nog wel op een leuk idee, de maand is nog maar net begonnen
*inspiratieloos is*
quote:Je foto kan clickable gemaakt worden
quote:Das misschien inderdaad beter ivm grote en alles
Op vrijdag 5 december 2003 14:42 schreef portier het volgende:[..]
Je foto kan clickable gemaakt worden
.
quote:Inmiddels de regeltjes al iets verduidelijkt daarover
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Das misschien inderdaad beter ivm grote en alles
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 09:58 schreef Yvonnetje het volgende:
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:34 schreef Elefes het volgende:
Idd![]()
quote:Als je geen foto inlevert dan diskwalificeer ik je voor de komende 6 maanden
Op vrijdag 5 december 2003 15:06 schreef Xilantof het volgende:[..]
[..]
ik ga mijn best doen
maar denken en fokken lukt welmaar dan moet ik uiteindelijk wel iets bedenken natuurlijk...
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:09 schreef portier het volgende:[..]
Als je geen foto inlevert dan diskwalificeer ik je voor de komende 6 maanden
.
Grapje
Ik kijk vol spanning uit naar de inzending van Xilantof, na al die maanden
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:09 schreef portier het volgende:[..]
Als je geen foto inlevert dan diskwalificeer ik je voor de komende 6 maanden
.
quote:ikke ook
Op vrijdag 5 december 2003 15:14 schreef Elefes het volgende:Grapje
Ik kijk vol spanning uit naar de inzending van Xilantof, na al die maanden
Mocht je een foto in willen leveren zet er dan EXPLICIET bij dat je die foto in wilt leveren
quote:dan lever ik het in (ben ik eens de eerste)
Op vrijdag 5 december 2003 17:19 schreef portier het volgende:
OwjaMocht je een foto in willen leveren zet er dan EXPLICIET bij dat je die foto in wilt leveren
Even aanpassen graag beiden .
quote:hhhmmmm 'k had de eerste foto's voor beweging al klaar. Blijkbaar kun je ook nog te snel zijn.
Op vrijdag 5 december 2003 16:23 schreef Re het volgende:
Dagje studerenEerste poging klein
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:00 schreef The_Frog het volgende:[..]
hhhmmmm 'k had de eerste foto's voor beweging al klaar. Blijkbaar kun je ook nog te snel zijn.
En dan zie ik hier mijn idee al verbeeld.
Leuk drieluik btw
quote:de drie kleine fotootjes zijn 180 breed dus 540 en die kunnen best gewoon naast elkaar (en weet ik veel hoe ik er een geheel van kan maken
Op vrijdag 5 december 2003 17:38 schreef portier het volgende:
De foto moet 1 geheel zijn en de grote versie max max 1000 breed zijn (ff aangepast). De kleine versie dus 550.Even aanpassen graag beiden
.
quote:Gewoon met PS.
Op vrijdag 5 december 2003 18:19 schreef Re het volgende:[..]
de drie kleine fotootjes zijn 180 breed dus 540 en die kunnen best gewoon naast elkaar (en weet ik veel hoe ik er een geheel van kan maken
) gezet worden met de iets grotere erachter gelinkt ofzo
File > Open
Je drie foto's
In je nieuwe file slepen
Netjes recht zetten
Opslaan
Posten
.
quote:Microsoft Photo Editor dan? Standaard progje hier. Kan je ook een nieuwe pic maken en de andere pics erin kopieren plakken. Of een ander progje, het is vrijwel altijd mogelijk.
Op vrijdag 5 december 2003 18:33 schreef Re het volgende:
dat lukt niet, ik post een drieluik en ik maak er een, ik ben geen fotoshop wizzkid
quote:in de tussentijd had je het allang kunnen uploaden, ik ga er zelf geen onnodige tijd meer instoppen, dan load je alleen de 3 kleintjes maar op, jij bent hier de coordinator, is het niet goed dan gaat het over en wacht ik wel tot het Januari thema
Op vrijdag 5 december 2003 18:44 schreef portier het volgende:[..]
Microsoft Photo Editor dan? Standaard progje hier. Kan je ook een nieuwe pic maken en de andere pics erin kopieren plakken. Of een ander progje, het is vrijwel altijd mogelijk.
Als ik van 30 mensen 6 foto's moet gaan uploaden, posten en goedzetten ben ik godeslang bezig. Het is best in 1 plaatje te zetten, dus graag.
p.s. dit is dus niet mijn foto
quote:thanks
Op vrijdag 5 december 2003 19:09 schreef Briggy het volgende:
Ik heb ze effe aan elkaar geplakt... als ik um moet mailen, dan roept u maar.p.s. dit is dus niet mijn foto
Van oorsprong hoeft dat niet persee namelijk.
quote:Je bedoeld in tijd?
Op vrijdag 5 december 2003 20:53 schreef Kimmie het volgende:
Moet de drieluik persee een sequentie zijn?Van oorsprong hoeft dat niet persee namelijk.
quote:Lijkt mij niet....als het op een bepaalde manier maar een geheel vormt. Laat je creativiteit de vrije loop zou ik zeggen
Op vrijdag 5 december 2003 20:53 schreef Kimmie het volgende:
Moet de drieluik persee een sequentie zijn?Van oorsprong hoeft dat niet persee namelijk.
groet,
Frida - zelf nog geeeeeeeeeeeeen idee wat op de foto te zetten overigens
quote:Dit mailde ik reeds naar iemand.
Een drieluik is een compositie van 3 foto's die samen een geheel vormen. In het slowchattopic staan nu 2 extra voorbeelden. Het kan vanalles zijn. Een tijdsopeenvolging (zoals de voorbeelden), maar ook bijvoorbeeld 3 verschillende bloemen bij elkaar. Of het rechterstuk van een fiets, het middenstuk van een andere fiets en het linkerstuk van weer een andere fiets. Je kan er echt heel veel kanten mee op.
[Dit bericht is gewijzigd door dane op 06-12-2003 11:59]
Ik heb nog wel wat liggen wat geschikt is. Kimmie heeft vast wel een vermoeden wat dat is...
quote:Het is ook geen "officieel" drieluik, en hij hoeft ook geen dicht-klap-functie te hebben. Het gaat erom drie foto's in één afbeelding te plaatsen.
Op zaterdag 6 december 2003 17:28 schreef phileine het volgende:
Bij een "officieel" drieluik (dwz die altaarstukken), zijn de buitenste twee altijd de helft van de middelste. Dat waren dan namelijk een soort deurtjes die dichtgeklapt konden worden.
quote:jaja snap ik wel. Ik ging alleen even in op het "het is niet gebruikelijk". misschien had ik er even "betwetermodus" bij moeten zetten
Op zaterdag 6 december 2003 18:50 schreef dane het volgende:[..]
Het is ook geen "officieel" drieluik, en hij hoeft ook geen dicht-klap-functie te hebben. Het gaat erom drie foto's in één afbeelding te plaatsen.
quote:Tnx! Alleen heb ik nog niks
Op zaterdag 6 december 2003 22:13 schreef phileine het volgende:
Rewimo, ik had dit subforum nog helemaal niet ontdekt joh. Kwam door die opmerking van jou in Ouder(s).
Ik kan je wel helpen met het plakken van die foto's, mail maar.
Ik ben ook weer van plan mee te doen! Voor een fotomaak-n00b als ik is dit onderwerp nog een heel gepuzzel, maari k ga het proberen
-edit- aanpassen niet gelukt
[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 07-12-2003 19:56]
quote:De klikbare versie is iig te groot
Op zondag 7 december 2003 17:27 schreef Tronica het volgende:
Ik hoop dat ik het klikbaar heb geplaatst nu
Kleine poging, is het wat??
code:[img=550,142]plaatje[/img]
Het drieluik van Briggy, met de meeuwen, is erg mooi trouwens.
quote:leuk dat je er ook bent Phil. ! Kleurrijke foto
Op zaterdag 6 december 2003 22:11 schreef phileine het volgende:
Hier dan mijn echte inzending, een staaltje typisch multicultureel Amsterdam:Klik op de image voor een grote versie.
quote:misschien als suggestie om de horizonnetjes gelijk te zetten (en recht?) wat worden de andere twee?
Op dinsdag 9 december 2003 12:36 schreef Dagobert het volgende:
Was toevallig al bezig een tijdje, tis de bedoeling dat het een vijfluik gaat worden, maar heb al wel drie leuke
. Dank u.
NIET MIJN INZENDING
tmoest allemaal snel snel dus niet veel bijzonders
Deze lever ik nog niet in dus, maar deze vinkwel de mooiste tot nu toe. Niet?
-edit- foto aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door dane op 09-12-2003 15:51]
quote:Hij is inderdaad superorgineel
Op dinsdag 9 december 2003 15:03 schreef dane het volgende:
Zit nog heel erg te dubben over wat ik moet inleveren, laat staan wat ik moet verzinnen. Ik heb al wel wat drieluikjes gemaakt. Eéntje daarvan is deze:Deze lever ik nog niet in dus, maar deze vinkwel de mooiste tot nu toe. Niet?
[edit]: Deze foto vind ik super!
[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 09-12-2003 18:05]
quote:Armpjes kloppen idd niet met het lichaam, maar dat was ook een beetje de bedoeling...
Op dinsdag 9 december 2003 15:07 schreef Offy het volgende:[..]
Hij is inderdaad superorgineel
Maar die armpjes kloppen niet helemaal met het lichaam, en dat stoort me een beetje...Als je er zelf niet mee zit zou ik hem gewoon inzenden.
*armen aanpast*
quote:Je grote versie is ongeveer 500 pixels te groot
Op dinsdag 9 december 2003 15:07 schreef dawg het volgende:
De mijne:Dit is de definitieve inzending (en ook nog mijn eerste drieluik).
quote:dit zijn er toch drie
Op dinsdag 9 december 2003 12:52 schreef Re het volgende:[..]
misschien als suggestie om de horizonnetjes gelijk te zetten (en recht?) wat worden de andere twee?
Maar die horizonnetjes is idd een beetje mal. Zie nu pas dat die ene een beetje schevig is Zal er eens over denken wat ik er mee kan
quote:Ik heb je inmiddels gemaild
Op zaterdag 6 december 2003 22:13 schreef phileine het volgende:
Rewimo, ik had dit subforum nog helemaal niet ontdekt joh. Kwam door die opmerking van jou in Ouder(s).
Ik kan je wel helpen met het plakken van die foto's, mail maar.
quote:als serie van 5
Op dinsdag 9 december 2003 17:52 schreef Dagobert het volgende:[..]
dit zijn er toch drie
...
Ik heb er één met een beige border en één met een zwarte border, wat is het mooiste?
Graag jullie reacties en/of kritiek
Wat stelt de rechtse foto eigenlijk voor? Een perronnetje waar geen rails op aansluit ofzo?
quote:Is inderdaad een heel oud perron waar de rails inmiddels al bij weg is gehaald... rechts zie je nog een stukje rails liggen
Op woensdag 10 december 2003 14:01 schreef Yeahinho het volgende:
Zwarte border vind ik het mooist, maarja wie ben ik....Wat stelt de rechtse foto eigenlijk voor? Een perronnetje waar geen rails op aansluit ofzo?
![]()
Ik ben nu een witte achtergrond met zwarte borders aan het maken en ziet er inderdaad niet verkeerd uit!
quote:Tnx
Op woensdag 10 december 2003 15:34 schreef Repelsteel het volgende:
Hier een url waar het gebruik van UBB code wordt uitgelegd:http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq#9
Oke, hierbij een poging om architectuur met natuur te combineren. Dit is nog niet mijn definiteive inzending aangezien ik nog met andere dingen ook bezig ben.
quote:de code is niet helemaal gelukt
Op woensdag 10 december 2003 16:14 schreef Tronica het volgende:[..]
Tnx
Oke, hierbij een poging om architectuur met natuur te combineren. Dit is nog niet mijn definiteive inzending aangezien ik nog met andere dingen ook bezig ben.
maare mooie foto's verder, alleen mis ik iets... een gevoel ofzo..
Voor de grote versie:
http://members.chello.nl/d.vanspijker/1%20klein2.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 10-12-2003 18:04]
quote:Ook voor jou geldt, als je de grote versie geplaatst wilt hebben mag die maximaal 1000 pixels zijn
Op woensdag 10 december 2003 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik doe eens lekker voor de gezelligheid (lol) mee
Ik zie wel wat het wordt.
Dit is ook gelijk mijn inzendingVoor de grote versie:
http://members.chello.nl/d.vanspijker/1%20klein.jpg
quote:Dat is dus de vraag. Iets soortgelijks
Op woensdag 10 december 2003 00:56 schreef Re het volgende:[..]
als serie van 5
quote:Oke ik zal em veranderen
Op woensdag 10 december 2003 17:47 schreef portier het volgende:[..]
Ook voor jou geldt, als je de grote versie geplaatst wilt hebben mag die maximaal 1000 pixels zijn
.
:edit: Veranderd
[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 10-12-2003 18:04]
quote:Top, hij staat erbij
Op woensdag 10 december 2003 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:[..]
Oke ik zal em veranderen
:edit: Veranderd
quote:Oke dan thnx!
Op woensdag 10 december 2003 18:07 schreef portier het volgende:[..]
Top, hij staat erbij
.
[Dit bericht is gewijzigd door Bonaparte op 10-12-2003 19:26]
quote:mooie foto's
Op woensdag 10 december 2003 19:11 schreef The_Frog het volgende:
ff die code uitproberen
quote:wel mooi, maar niet echt een drieluik, beetje resizen, naast elkaar. en hij wordt dan best mooi
Op woensdag 10 december 2003 19:21 schreef Bonaparte het volgende:
Nog niet me inzending maar ik vond hem wel leuk .
quote:Bijna.
Op woensdag 10 december 2003 20:12 schreef Dagobert het volgende:
Horizonentjes recht gemaakt
Maar mooi drieluik, sfeervol enzo. Het grijze kader werkt hier goed.
Dat worden punten, als de rest niet met nog mooiere exemplaren er overheen komt
quote:Ja bergen rechtbuigen lukt niet echt
Op woensdag 10 december 2003 20:16 schreef the-O het volgende:[..]
Bijna.
Maar mooi drieluik, sfeervol enzo. Het grijze kader werkt hier goed.
quote:niet eens?
Op woensdag 10 december 2003 20:50 schreef Dagobert het volgende:[..]
Ja bergen rechtbuigen lukt niet echt
quote:
Horizonentjes recht gemaaktDeze lever ik bij deze in
Heb je hier ook een grotere versie van?
quote:Heel mooi.
Horizonentjes recht gemaaktDeze lever ik bij deze in
Met dank aan Phileine voor het maken van het drieluik zelf
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 11-12-2003 15:22]
quote:het idee is erg leuk
Op donderdag 11 december 2003 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Hierbij mijn voorlopige inzending. Het is een verjaardagstaartetendrieluik geworden: ons zoontje Christan aan de taart op zijn 1e, 2e en 3e verjaardagMet dank aan Phileine voor het maken van het drieluik zelf
alleen is de code niet echt gelukt....
quote:Nou, dat lukt bij mij blijkbaar ook niet, zelfs al doe ik precies zoals het in de faq staat, dan krijg ik nog die blauwe rand niet
Op donderdag 11 december 2003 13:59 schreef Xilantof het volgende:
quote:ik zou het eerlijk gezegt niet weten
Op donderdag 11 december 2003 14:44 schreef Tronica het volgende:[..]
Nou, dat lukt bij mij blijkbaar ook niet, zelfs al doe ik precies zoals het in de faq staat, dan krijg ik nog die blauwe rand niet
Vertel dan even wat we fout doen in plaats van alleen maar te zeggen dat het niet gelukt is??
quote:Okee, probeer ik dat even.. Ik heb dus maar de afmetingen gehalveerd. Hoop dat het nu wel lukt dan. Dit is trouwens mijn inzending.
Op donderdag 11 december 2003 14:55 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik zou het eerlijk gezegt niet weten
maar je moet toch de maten op geven die je wilt dat dat blauwe randje krijgt?
quote:Heb ff voor je gechecked,die industar ft2 levert je bij verkoop ongeveer 225 a 250 euro op!
Op donderdag 11 december 2003 15:04 schreef Tronica het volgende:[..]
Okee, probeer ik dat even.. Ik heb dus maar de afmetingen gehalveerd. Hoop dat het nu wel lukt dan. Dit is trouwens mijn inzending.
quote:Holy Shit!
Op donderdag 11 december 2003 15:12 schreef fotoloog het volgende:[..]
Heb ff voor je gechecked,die industar ft2 levert je bij verkoop ongeveer 225 a 250 euro op!
Code weer niet gelukt blijkbaar
quote:Die had ik weer bij iemand anders gejat
Op donderdag 11 december 2003 13:59 schreef Xilantof het volgende:[..]
het idee is erg leuk
Nu lukt het wel. Okee, meteen maar definitieve inzending van maken dan
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 11-12-2003 15:23]
quote:Oeps!!!
Op donderdag 11 december 2003 16:46 schreef portier het volgende:
Tronica en Rewimo: Ik wil van jullie beiden graag een versie die 550 breed is. De grote versie resizen met de img tag maakt de foto niet kleiner
. Om ervoor te zorgen dat het centrale topic geen grote modemkiller wordt graag even een geresizede versie hier plaatsen zodat ik ze in het centrale topic kan zetten.
Dank u.
Zo beter dan??
quote:Fotowedstrijd December 2003 - Centraal topic
Op donderdag 11 december 2003 16:58 schreef Tronica het volgende:[..]
Oeps!!!
Sorry!!
Ik dacht juist dat het gezien het karakter van een drieluik (breedte dus) geoorloofd was dat in het stemtopic ook links kwamen naar de grotere, en dus beter beoordeelbare, versie.Zo beter dan??
[afbeelding]
.
quote:Ik heb hem gemaild, mag dat ook?
Op donderdag 11 december 2003 16:46 schreef portier het volgende:
Tronica en Rewimo: Ik wil van jullie beiden graag een versie die 550 breed is. De grote versie resizen met de img tag maakt de foto niet kleiner
. Om ervoor te zorgen dat het centrale topic geen grote modemkiller wordt graag even een geresizede versie hier plaatsen zodat ik ze in het centrale topic kan zetten.
Dank u.
.
Transport van een vriesketel over het Noordhollands Kanaal van Den Helder naar Alkmaar op 09 december j.l. Je ziet soms de sleepboot en soms de duwboot. Het is dus één geheel wat er vaarde. De rechtse is geplaatst in het Noordhollands Dagblad. (Alkmaar)
quote:Erg mooi. Vooral de derde vind ik mooi.
Op vrijdag 12 december 2003 19:46 schreef Geminis het volgende:
Mijn drieluikje!
Transport van een vriesketel over het Noordhollands Kanaal van Den Helder naar Alkmaar op 09 december j.l. Je ziet soms de sleepboot en soms de duwboot. Het is dus één geheel wat er vaarde. De rechtse is geplaatst in het Noordhollands Dagblad. (Alkmaar)
quote:Deze vind ik ook wel erg mooi
Op vrijdag 12 december 2003 19:46 schreef Geminis het volgende:
Mijn drieluikje!
quote:Het lijkt me niet dat daar moeilijk over gedaan kan worden..Lekker draaien die hap, het blijft toch dezelfde foto?
Op zaterdag 13 december 2003 19:59 schreef bakkerl het volgende:
Is het naast het croppen van de foto' ook toegestaan om de foto (voor de crop) een x aantal graden te draaien?
quote:Of je je camera nou draait of de foto zal niet uitmaken
Op zaterdag 13 december 2003 19:59 schreef bakkerl het volgende:
Is het naast het croppen van de foto' ook toegestaan om de foto (voor de crop) een x aantal graden te draaien?
Ben benieuwd of ik het nog haal
Ik kan zelf namelijk wienig aan de 2e foto doen, hopen dat het goed gaat ( nee kvertel lekker niet hoe of wat )
Heb de foto's ook op volle grootte, maar niet in drieluik gemaakt Eerst verkleind, toen geplakt
Denk dat ik ook nog een Canada weiland erin ga stoppen
Dan zit ik nu op 4 van 5, misschien toch maar 6 gaan doen En dan nog lijstjes vinden
Iemand feedback?
quote:mooi idee! vind de eerste en de derde foto zeker mooi....over die tweede twijfel ik een beetje, is niet zo'n speciale foto maar is niet onaardig als 'rustpunt' in het drieluik...
Op zondag 14 december 2003 17:02 schreef texelonia het volgende:
Mijn eerste idee even snel in elkaar geflanst:Iemand feedback?
quote:Dank je
Op zondag 14 december 2003 17:06 schreef Abbadon het volgende:mooi idee! vind de eerste en de derde foto zeker mooi....over die tweede twijfel ik een beetje, is niet zo'n speciale foto maar is niet onaardig als 'rustpunt' in het drieluik...
quote:Het idee wat ik in mijn achterhoofd had was eigenlijk regen. Op foto 1 zie je regendruppels, op foto 2 regenwolken en foto 3 een plas van regenwater. Is dat te vergezocht misschien?
Op zondag 14 december 2003 17:11 schreef Dagobert het volgende:
Ik mis ook een beetje een vorm van connectie ofzo tussen 2 en 3, weet niet precies waar het in zit. 1 en 2 zijn soortgelijk perspectief, 3 helemaal anders. 1 en 3 zijn met water 2 weer niet
Ik wilde eigenlijk een foto maken van een plas terwijl het regent, en dat je dus van die kringen erin ziet door de regendruppels. Maar die is tot nu toe nog niet mooi gelukt.
quote:Ik zit te zien.
Op zondag 14 december 2003 17:02 schreef texelonia het volgende:
Mijn eerste idee even snel in elkaar geflanst:Iemand feedback?
Als je Foto 1 nou op de 2de plaats doet en die 2de foto op de 1ste dan vind ik het wel mooier over komen.
Dus:
1: Regenwolken komen eraan.
2: Het regent.
3: Eindigt met plas water
quote:ik dacht zelf aan regen als thema...
Op zondag 14 december 2003 17:11 schreef Dagobert het volgende:
Ik mis ook een beetje een vorm van connectie ofzo tussen 2 en 3, weet niet precies waar het in zit. 1 en 2 zijn soortgelijk perspectief, 3 helemaal anders. 1 en 3 zijn met water 2 weer niet
foto 2 : donkere wolken rukken op
foto 1 : naar buiten kijken terwijl het regent
foto 3 : de regen is voorbij
zoiets iig.....zeg het maar als ik er volledig naast zit
quote:Daar heb je wel een goed punt eigenlijk, zo had ik het nog niet bekeken
Op zondag 14 december 2003 17:17 schreef SpeedyGJ het volgende:Ik zit te zien.
Als je Foto 1 nou op de 2de plaats doet en die 2de foto op de 1ste dan vind ik het wel mooier over komen.
Dus:
1: Regenwolken komen eraan.
2: Het regent.
3: Eindigt met plas water
En Abbadon, je had het goed
quote:uiteraard
Op zondag 14 december 2003 17:21 schreef texelonia het volgende:En Abbadon, je had het goed
quote:qua volgorde wel ja....maar dit is minder mooi imho, qua vlakverdeling en foto's....die eerste plassen-foto was mooier, en ik zou nog eens proberen een andere wolkenfoto te maken
Op zondag 14 december 2003 17:37 schreef texelonia het volgende:
Dan zou het dus zoiets worden, qua volgorde:
quote:idd
Op zondag 14 december 2003 17:39 schreef Abbadon het volgende:
die eerste plassen-foto was mooier
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:24 schreef Abbadon het volgende:
mag zoiets eigenlijk ook?
Of het mag weet ik niet, maar hij is wel gaaf!
quote:dank je
Op zondag 14 december 2003 20:25 schreef Yeahinho het volgende:!!
Of het mag weet ik niet, maar hij is wel gaaf!
leek me wel leuk om wat anders te doen dan een 'standaard' vorm...pas ook beter bij deze foto's...
quote:Wmb wel hoor.
quote:K zou niet weten waarom niet
Ziet er idd erg cool uit
* druide10 bedankt portier nog even
[Dit bericht is gewijzigd door druide10 op 14-12-2003 23:10]
quote:perfect....is dan bij deze mijn inzending
Op zondag 14 december 2003 20:54 schreef portier het volgende:[..]
Wmb wel hoor.
Hmm en van het verkleinen worden de foto's niet bepaald mooier...
quote:poezenfoto's
Op maandag 15 december 2003 14:38 schreef texelonia het volgende:
Is dit ook wat? Waarschijnlijk vinden de meesten het onderwerp niet zo interessantHmm en van het verkleinen worden de foto's niet bepaald mooier...
quote:Dat dacht ik al
Op maandag 15 december 2003 14:39 schreef Abbadon het volgende:[..]
poezenfoto's
quote:nee, is niet liefff
Op maandag 15 december 2003 14:42 schreef texelonia het volgende:[..]
Dat dacht ik al
Maar is toch liefff![]()
quote:Ik vind het idee heel erg leuk! Alleen vind ik die middelste foto niet echt recht aandoen (hoe mooi hij ook is
Op maandag 15 december 2003 15:15 schreef DjMisterY het volgende:
(bijna) allemaal drieluiken naast elkaar daarom even kijken wat hier de reacties op zijnHet idee is de bovenste foto is bol, de middelste recht en de onderste hol.
quote:portier, waarom staan niet alle inzendingen erbij? (die met dat spoor, met dat architectuur)
Op maandag 15 december 2003 17:30 schreef portier het volgende:
Alles is toegevoegd trouwens.
Gewoon... uit nieuwsgierig.
quote:Waarschijnlijk omdat de inzenders nog niet hebben aangegeven dat ze definitief met die foto's mee willen doen
Op maandag 15 december 2003 17:58 schreef Geminis het volgende:[..]
portier, waarom staan niet alle inzendingen erbij? (die met dat spoor, met dat architectuur)
Gewoon... uit nieuwsgierig.
quote:zoiets dacht ik al, maar kon het niet helemaal terughalen uit hun posts.
Op maandag 15 december 2003 18:13 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat de inzenders nog niet hebben aangegeven dat ze definitief met die foto's mee willen doen
dank
quote:Wat hij zegt dus
Op maandag 15 december 2003 18:13 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat de inzenders nog niet hebben aangegeven dat ze definitief met die foto's mee willen doen
quote:Ik had het er (expres) niet expliciet bij gezegd, maar je hebt mijne (die katten) er wel bij gezet. Het was nog niet als definitieve inzending bedoeld, sorry...
Op maandag 15 december 2003 18:24 schreef portier het volgende:Wat hij zegt dus
. Er worden hier ook pics gepost en naar meningen gevraagd, maar als je de foto geplaats wilt hebben moet je dat er even expliciet bijzetten
.
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:24 schreef portier het volgende:[..]
Wat zij zegt dus
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:28 schreef texelonia het volgende:[..]
Ik had het er (expres) niet expliciet bij gezegd, maar je hebt mijne (die katten) er wel bij gezet. Het was nog niet als definitieve inzending bedoeld, sorry...
quote:Dat had ik nl. ook!
Op maandag 15 december 2003 18:28 schreef texelonia het volgende:[..]
Ik had het er (expres) niet expliciet bij gezegd, maar je hebt mijne (die katten) er wel bij gezet. Het was nog niet als definitieve inzending bedoeld, sorry...
quote:In principe maakt het weinig uit. Als ik een echte definitieve versie heb kun je hem ook gewoon vervangen ofzow
Op maandag 15 december 2003 18:35 schreef portier het volgende:
.
Ik zie het nu. Ik vond het zo mooi met 'Grote versie' erbij enzo. Moet ie weg?
quote:Dat was geen inzending? Het is namelijk toch wel bijna de ultieme inleverpost
Op maandag 15 december 2003 18:36 schreef Geminis het volgende:[..]
Dat had ik nl. ook!
quote:Uhmm, ik bedoel ook eigenlijk dat ik het er niet expliciet bij had gezet. Sorry ik ben nog 'nieuw' hier
Op maandag 15 december 2003 18:42 schreef portier het volgende:[..]
Dat was geen inzending? Het is namelijk toch wel bijna de ultieme inleverpost
.
quote:Bien sur
Op maandag 15 december 2003 18:39 schreef texelonia het volgende:[..]
In principe maakt het weinig uit. Als ik een echte definitieve versie heb kun je hem ook gewoon vervangen ofzow
quote:Bon!
Op maandag 15 december 2003 18:45 schreef Geminis het volgende:[..]
Uhmm, ik bedoel ook eigenlijk dat ik het er niet expliciet bij had gezet. Sorry ik ben nog 'nieuw' hier
edit: beestjes benoemd
[Dit bericht is gewijzigd door Dasmans op 16-12-2003 07:41]
quote:Oh goed! Heb je ook de grote versie?
Op dinsdag 16 december 2003 00:32 schreef Dasmans het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
Ik ga opnieuw beginnen
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:32 schreef Dasmans het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
Kan geen foto's meer maken helaas, camera is weg voor reparatie Zal dus van de week eens kijken of ik nog wat leuke foto's heb voor een drieluik
quote:Helaas, geen grote versie. Speciaal gemaakt voor 550 breed. Maareh... sorry?
Op dinsdag 16 december 2003 00:36 schreef Geminis het volgende:[..]
Oh goed! Heb je ook de grote versie?
Ik ga opnieuw beginnen
Helaas heb ik tussen het in- en uitpak- en sjouwwerk (lees: verhuizen) door geen tijd om foto's te maken En dat terwijl ik het echt een ge-wel-dig onderwerp vind! Nou ja, hopelijk volgende maand beter
Ondertussen kijk ik natuurlijk wel wat voor moois er tussen de inzendingen zit!
quote:verhuizen als onderwerp drieluik
Op dinsdag 16 december 2003 17:20 schreef Yvonnetje het volgende:
Komen mooie foto's voorbij hierHelaas heb ik tussen het in- en uitpak- en sjouwwerk (lees: verhuizen) door geen tijd om foto's te maken
En dat terwijl ik het echt een ge-wel-dig onderwerp vind! Nou ja, hopelijk volgende maand beter
Ondertussen kijk ik natuurlijk wel wat voor moois er tussen de inzendingen zit!
en de grote versie. Eigenlijk wilde ik de 3 arcen gebruiken maar 1 staat momenteel in de steigers Dus nu enkel degene van La Défense.
quote:- Inpakken in oude huis
Op dinsdag 16 december 2003 18:35 schreef Re het volgende:[..]
verhuizen als onderwerp drieluik
Zoiets dus?
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:42 schreef Yeahinho het volgende:[..]
- Inpakken in oude huis
- Vervoer onderweg
- Uitpakken in nieuwe huisZoiets dus?
Ik had hem iets anders in gedachten
Oude huis - verhuisdoos - nieuwe huis
quote:Drieluik hoeft niet altijd chornoligisch te zijn he
Op dinsdag 16 december 2003 19:42 schreef Yeahinho het volgende:[..]
- Inpakken in oude huis
- Vervoer onderweg
- Uitpakken in nieuwe huisZoiets dus?
-Verhuisdozen
-koffie drinken in de pauze
-lege dozen
Jammergenoeg zit de camera al ingepakt, en heb ik wel wat anders aan m'n hoofd als foto's maken tijdens het klussen/verhuizen
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:50 schreef Dagobert het volgende:Drieluik hoeft niet altijd chornoligisch te zijn he
Dago toch....let op je spelling!
dit zijn wat natuurfoto's van m'n vakantie's, curacao, kroatie en australie,
het idee erachter is een beetje dat die palmbomen uit de grond groeien... en verder vond ik het gewoon mooie foto's
quote:Uh, ja waar groeien palmbomen anders vandaan.
Op dinsdag 16 december 2003 23:31 schreef Onnem het volgende:
m'n eerste plaatsing op dit forum, maar vond dit zo'n leuk onderwerp!
trouwens echt allemaal prachtige foto's maken jullie!dit zijn wat natuurfoto's van m'n vakantie's, curacao, kroatie en australie,
het idee erachter is een beetje dat die palmbomen uit de grond groeien... en verder vond ik het gewoon mooie foto's
quote:Wie nie waagt wie nie wint...!
Op woensdag 17 december 2003 01:39 schreef Tronica het volgende:
Wat plaatsen jullie allemaal prachtige drieluikjes!!
Ik voel me inmiddeld een beetje beschaamd dat ik denk mee te kunnen doen
quote:Volgens mij gaat het niet alleen om de foto's, maar ook om het idee achter het drieluik
quote:
Dit is meteen mijn definitieve inzending.
Wat de foto's gemeen hebben is de donkere, "doomy" sfeer. Met dit drieluik wil ik mijn kijk op de wereld laten zien, dat de industrialisatie alles kapot maakt. Misschien kunnen jullie dat niet hieruit halen. Iedereen zal wel andere gedachtes/gevoelens bij deze foto's hebben, maar zeker is dat deze foto's bij elkaar horen.
euhm even voor alle duidelijkheid ... zonsopgang in motion en ondergang in motion
quote:Ik kan het ook al opgeven volgens mij. Vorige maand heb ik niet eens één stem gehad. Okay, toen had ik geen tijd om een goeie foto te maken, maar toch...
quote:Ik vind je poezen van dit keer wel mooi!
Op woensdag 17 december 2003 20:36 schreef texelonia het volgende:[..]
Ik kan het ook al opgeven volgens mij. Vorige maand heb ik niet eens één stem gehad. Okay, toen had ik geen tijd om een goeie foto te maken, maar toch...
Maar jah, ik blijf het proberen, als ik de mogelijkheid nog heb om m'n idee uit te werken
Ik zit zelf nog steeds te twijfelen wat ik in zal zenden..
quote:dat zijn toch 3 aparte foto's?!?
Op woensdag 17 december 2003 23:02 schreef The_Frog het volgende:
Even een vraagje:
moeten het drie aparte foto's zijn?
Of mag dit ook?
Het geheel moet 1 foto zijn, maar bestaan uit 3 foto's samengeplakt
quote:De linkse foto is een kopie van de rechtse, maar dan gespiegeld (of omgedraaid
Op woensdag 17 december 2003 23:11 schreef metallicattim het volgende:[..]
dat zijn toch 3 aparte foto's?!?
Het geheel moet 1 foto zijn, maar bestaan uit 3 foto's samengeplakt
Of het mag weet ik niet, daar laat ik anderen over oordelen
quote:Of het mag weet ik niet.
Op woensdag 17 december 2003 23:02 schreef The_Frog het volgende:
Even een vraagje:
moeten het drie aparte foto's zijn?
Of mag dit ook?
quote:Ennu, TheFrog, je had al eerder een optie met die planten (url). Ookal met de twee buitenste foto's hetzelfde. Dat zijn dan toch niet echt 3 aparte foto's dan. Meer een "tweeluik", maar dan met een dubbele foto erin.
Op woensdag 17 december 2003 23:11 schreef metallicattim het volgende:[..]
dat zijn toch 3 aparte foto's?!?
Het geheel moet 1 AFBEELDING zijn, maar bestaan uit 3 foto's samengeplakt
quote:Klopt ik heb nog zo'n soort drieluik, maar dan niet gespiegeld.
Op donderdag 18 december 2003 00:31 schreef dane het volgende:[..]
Ennu, TheFrog, je had al eerder een optie met die planten (url). Ookal met de twee buitenste foto's hetzelfde. Dat zijn dan toch niet echt 3 aparte foto's dan. Meer een "tweeluik", maar dan met een dubbele foto erin.
Waarbij het dus best drie keer dezelfde foto kan zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 18-12-2003 13:55]
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:54 schreef Dagobert het volgende:
In mijn ogen is een drieluik elke willekeurig combinaties waarbij drie afbeeldingen samen 1 geheel vormen. Waarbij zelfs het aanelkaar plakken van drie 'random' foto's in mijn ogen dus een drieluik is.Waarbij het dus best drie keer dezelfde foto kan zijn.
quote:dit ziet er uit als een foto die in 3en is geknipt..
Op donderdag 18 december 2003 17:55 schreef Dropkick het volgende:
[afbeelding]
wel een mooie foto trouwens
quote:Volgens mij is het dat ook
Op donderdag 18 december 2003 18:18 schreef Xilantof het volgende:[..]
dit ziet er uit als een foto die in 3en is geknipt..
wel een mooie foto trouwens
En idd een erg mooi plaatje, heel romantisch
-edit-
Tegen de popup .
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 22-12-2003 17:41]
quote:Hij werkt niet, je zal je wel moeten aanmelden voor die groep oid. Zou je de foto naar mij kunnen mailen? portier@fok.nl
Op donderdag 18 december 2003 22:11 schreef rust het volgende:
ik wil graag meedoen met de wedstrijd.
de foto's zijn niet super maar het idee erachter is als volgt;
poes ziet-poes vraagt-poes krijgt
quote:Hee die heb ik eerder gezien op FOK!, maar je hebt m behoorlijk misvormt ofnie?! hij is een beetje breed uitgerekt nu. Das wel jammer.
[afbeelding]
quote:Ik vind het een prachtige foto, maar ik vind het geen drieluik... Het idee van een drieluik waar ik aan vasthou is een combinatie van 3 foto's die een geheel vormen en dat is iets anders dan een mooie foto maken en die in drieen knippen. Het is een andere techniek die je moet gebruiken. Sorry
[afbeelding]
quote:Top
Op vrijdag 19 december 2003 15:45 schreef Dropkick het volgende:
Ok ik had al zo'n vermoeden daarom had ik hem ook nog niet ingestuurd.Ik ga nog wel ff op pad om er iets moois van te brouwen.Is trouwens mooi onderwerp dus dat zal wel weer lukken
Dit is de kleine versie van mijn inzending. De grote versie is te groot voor picserver, maar is aan portier gemaild.
quote:woei, mooi zeg
Op vrijdag 19 december 2003 16:32 schreef k_man het volgende:
[afbeelding]Dit is de kleine versie van mijn inzending. De grote versie is te groot voor picserver, maar is aan portier gemaild.
(maar dat kan ook komen door mijn voorkeur voor architectuur )
knap gedetailleerde gebouwen.. alleen die middelste is niet helemaal goed...(bouwkundig gezien dan )
quote:Mooi , simpel,,, erg sprekend
Op zaterdag 20 december 2003 17:56 schreef Dropkick het volgende:
Nog niet de inzending
[afbeelding]
Te druk met werkgehad... volgende maand doe ik wel mee hoop ik
*zin in heeft*
Maybe kan ik dan toch nog mee doen
Voor mij vertelt een drieluik een verhaal. Aangezien mijn hobby wandelen is wilde ik het verhaal van een wandeling vertellen. Een wandeling begint (naast een beginpunt) met een richting. Een wandeling eindigt met het einddoel en daartussen ligt de weg die bewandeld wordt. Mijn wandeling was heel erg mooi, mooie paden tussendoor en mijn einddoel was het strand. Door de springvloed van vandaag was er geen strand, alleen beukend water (zie ook het stormtopic).
Deze indeling is tevens van toepassing op het leven. Iedereen geeft op de een of andere manier richting aan zijn leven. Dit kan bijvoorbeeld door een godsdienst gebeuren maar er zijn ook talloze andere richtinggevers. Men bewandelt volgens die aanwijzingen het pad van het leven om uiteindelijk bij het einddoel aan te komen.
Maargoed, hier dus mijn triptiek:
en de grotere versie : http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=585143
Portier, dit is mijn officiële inzending.
Dus kdenk dat ik nog een Drieluik van iets anders ga maken, heb ik wel nog meer keus, mjah dat zie ik dan wel weer
kheb nog tot de 27e
quote:Ik vind dit wel doorgaan voor drieluik eigenlijk. 3 losse foto's in een een of andere compositie --> drieluik.
Op zondag 21 december 2003 22:32 schreef Offy het volgende:
Ik heb vol overgave op 'drieluik' gestemd, maar nu ik zelf wat leuks wil gaan schieten kom ik er achter dat dat moeilijker is dan ik dachtIk heb gelukkig nog een week! Even een vraagje tussendoor: ik ben van plan geen 'drie-fotos-op-een-rij'-drieluik te maken. Mag zoiets als dit bijvoorbeeld ook? (dus dat je ze op elkaar plakt ipv naast elkaar)
Persoonlijk vind ik het jammer dat de foto van dropkick is afgekeurd omdat het geen drieluik zou zijn. Het is inderdaad maar 1 foto maar toch vind ik dat de foto de term drieluik best mag dragen. In de regels staat inderdaad dat het 3 verschillende foto's moeten zijn maar in theorie zou de foto van dropkick dus wel geldig zijn als het een stitch was van 3 losse fotos met exact hetzelfde resultaat .
quote:*zich bij aansluit
Op zondag 21 december 2003 23:35 schreef rique het volgende:[..]
Ik vind dit wel doorgaan voor drieluik eigenlijk.
quote:Wat ik al zei, het gaat om de techniek van het samenvoegen van 3 losse foto's tot 1 geheel. Dan bedoel ik echt losstaande foto's, een stich hoort daar imho dus niet bij
Persoonlijk vind ik het jammer dat de foto van dropkick is afgekeurd omdat het geen drieluik zou zijn. Het is inderdaad maar 1 foto maar toch vind ik dat de foto de term drieluik best mag dragen. In de regels staat inderdaad dat het 3 verschillende foto's moeten zijn maar in theorie zou de foto van dropkick dus wel geldig zijn als het een stitch was van 3 losse fotos met exact hetzelfde resultaat.
quote:Tjah, wat dat betreft bevinden we ons een beetje in grijs gebied geloof ik. Ik kan me voorstellen dat de foto van Dropkick afgekeurd word, omdat het in principe maar 1 foto is, maar in het drieluik van The_Frog is ook 2x dezelfde foto gebruikt. Dat mag dan weer wel
Op zondag 21 december 2003 23:40 schreef portier het volgende:Wat ik al zei, het gaat om de techniek van het samenvoegen van 3 losse foto's tot 1 geheel. Dan bedoel ik echt losstaande foto's, een stich hoort daar imho dus niet bij
.
Dus als hij 3x dezelfde foto zou nemen, is het wel een volwaardig drieluik, maar 1 foto in drieën geknipt niet.
Op een of andere manier vallen we iedere maand over de regels, die door iedereen anders opgevat wordt
klein verzoekje trouwens om de post van Rust te editten...Ik wordt een beetje gestoord van die popup iedere keer
quote:Duidelijk.
Op zondag 21 december 2003 23:40 schreef portier het volgende:
Wat ik al zei, het gaat om de techniek van het samenvoegen van 3 losse foto's tot 1 geheel. Dan bedoel ik echt losstaande foto's, een stich hoort daar imho dus niet bij.
Mijn voorbeeld was inderdaad bedoeld (zoals Offy zegt) om het grijze gebied aan te wijzen, uiteraard ben ik een groot voorstander van het samensmelten van 3 foto's, bij mijn drieluik hoort ook een heel verhaal en dat is denk ik ook onderdeel van het creatieve proces. Ik moet zeggen dat ik de opdracht vrij moeilijk vond en het beoordelen is nog moeilijker omdat het onderwerp vrij gekozen mag worden maar dat maakt deze opdracht ook bijzonder charmerend. Ik vind de inzendingen tot nu toe over het algemeen van erg hoog creatief niveau!
-edit- Bij de meeste triptieken hoort een verhaal. Ik hoop ook dat die verhalen gelezen worden door de mensen die op de foto's stemmen. Zo zit ik nu bijvoorbeeld dit topic door te nemen en door de verschillende verhalen krijg je toch een andere kijk op sommige drieluiken. Wat mij betreft is de gedachte achter de samenvoeging naast de uitvoering ervan ook heel erg belangrijk.
quote:Mijn foto is nog niet toegevoegd
Op vrijdag 5 december 2003 17:35 schreef Briggy het volgende:
Mijn bijdrage voor december...
Dit is dus mijn inzending voor december...
quote:Wat voor pop-up krijg je precies?
Op zondag 21 december 2003 23:43 schreef Offy het volgende:
klein verzoekje trouwens om de post van Rust te editten...Ik wordt een beetje gestoord van die popup iedere keer
quote:Sorry, ik had niet meer meegekregen dattie verkleind was
Op maandag 22 december 2003 12:16 schreef Briggy het volgende:[..]
Mijn foto is nog niet toegevoegd
Dit is dus mijn inzending voor december...
quote:Oh, krijgen jullie die niet?
Op maandag 22 december 2003 13:32 schreef portier het volgende:[..]
Wat voor pop-up krijg je precies?
Maar we zijn al een pagina verder, dus het maakt eigenlijk niet meer uit
quote:net je winupdates geinstaleerd?
Op maandag 22 december 2003 16:34 schreef Offy het volgende:[..]
Oh, krijgen jullie die niet?
Maar we zijn al een pagina verder, dus het maakt eigenlijk niet meer uit
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:46 schreef Re het volgende:[..]
net je winupdates geinstaleerd?
Ben ik echt de enige die dit krijgt? (volgens mij komt dat gewoon omdat Rust zijn foto op een MSN-site staat, en ik me daar voor geen goud aan ga melden )
quote:Ik krijg in zijn post niets te zien, maar de volgende post wordt hij ge-quote en zie ik wel de link naar de afbeelding, als ik daarop klik krijg ik ook een inlogscherm van MSN!
Op maandag 22 december 2003 16:49 schreef Offy het volgende:[..]
Ben ik echt de enige die dit krijgt? (volgens mij komt dat gewoon omdat Rust zijn foto op een MSN-site staat, en ik me daar voor geen goud aan ga melden
)
quote:Ligt het niet aan je pjoeter? Dit is um gewoon hoor
Op maandag 22 december 2003 15:19 schreef k_man het volgende:
Zeg portier, ik weet niet wat je met de grote versie van mijn inzending hebt uitgespookt, maar het ziet er ontzettend beroerd uit als ik 'm open. Vooral de lijntjes in de blauwe gevel lopen niet meer goed. Dat was toch niet zo bij de versie die ik mailde?
quote:Hmm..Tijd voor een popup-killer
Op maandag 22 december 2003 17:14 schreef Geminis het volgende:[..]
Ik krijg in zijn post niets te zien, maar de volgende post wordt hij ge-quote en zie ik wel de link naar de afbeelding, als ik daarop klik krijg ik ook een inlogscherm van MSN!
quote:ik ga misschien wel ff gek doen ja
Op zondag 21 december 2003 15:24 schreef Elefes het volgende:
Hmm, ik ben benieuwd of Xilantof deze maand wel mee gaat doen?
moet ik wel het goede rolletje vinden natuurlijk
dan maar 2 wegbrengen
quote:i know
Op maandag 22 december 2003 17:43 schreef portier het volgende:
Kimmie: De foto die in het centrale topic staat is de foto die ik binnen heb gekregen, maar de kwaliteit is niet echt je dat?
tis kunst
quote:Ik dacht nog, zal ik het posten of niet
Op maandag 22 december 2003 18:45 schreef Kimmie het volgende:[..]
i know
tis kunst
quote:Bedankt!
Op maandag 22 december 2003 17:41 schreef portier het volgende:
Tis nu iig weg.
Kimmie, zou je misschien uit kunnen leggen wat er precies op de eerste foto staat? Ik zie het echt niet Of is het de bedoeling dat we er uren naar gaan staren om uit te vinden wat het nou precies is?
quote:Een stuk mooier dan dat vorige cola-blikje!
Op maandag 22 december 2003 19:09 schreef Dropkick het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
http://mvdlubbe.yi.org/img/Natuur/2003-12-22-golfmensdrieluik-groot.jpg
quote:Heel erg mooi
Op maandag 22 december 2003 22:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Voor diegenen die behoefte hebben aan de achterlijk grote versie van mijn inzending:http://mvdlubbe.yi.org/img/Natuur/2003-12-22-golfmensdrieluik-groot.jpg
quote:jammer van dat mannetje wat ervoor staat, maar verder zeer mooi
Op maandag 22 december 2003 22:10 schreef mvdlubbe het volgende:
Voor diegenen die behoefte hebben aan de achterlijk grote versie van mijn inzending:http://mvdlubbe.yi.org/img/Natuur/2003-12-22-golfmensdrieluik-groot.jpg
quote:Eh, ja. Dat is zeg maar het punt. Eigenlijk.
Op dinsdag 23 december 2003 11:18 schreef Re het volgende:[..]
jammer van dat mannetje wat ervoor staat, maar verder zeer mooi
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:25 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Eh, ja. Dat is zeg maar het punt. Eigenlijk.
.
Helaas moest ik mijzelf en cam in veiligheid brengen, wat lukte. Hij haalde het ook. Het was een prachtgezicht.
Dat hele stuk waar hij op loopt en tot 50 meter achter was 10cm hoog gevuld met water, 10 seconden later. Echt impressive.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:53 schreef Xilantof het volgende:
mijn foto's gaan zo naar de uurs-service...
hopelijk vanavond (als er goede foto's bij zitten, that this..)
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:06 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik met de 2 rolletjes naar de boer.
rolletjes inleveren. uurtje later keer ik terug..
en wat zag ik...
hele mooie foto's... dat wel
maar had ik de verkeerde rolletjes in geleverd![]()
stomme, stomme ik
so, by human errordoe ik helaas niet mee.
de foto's komen wel. maar weer te laat
heb geen geld meer voor de uurs-service... dus de goede foto's gaan naar de gewone, en komen dus te laat
(misschien dat ik van de nu ontwikkelde foto's wel wat op internet gooi, bij het portrettendeel
* proest....
Volgende keer beter. Ouwesok heeft wel een idee, maar net iets te weinig tijd, en nu die tijd er wel is is het takkenweer .
Ik verzin wel wat anders......
Ik heb mijn foto ingeleverd, omdat ik het een lekker warm geheel vond zo net voor de kerst en in deze koude (sneeuwerige ) dagen..
Helaas is mijn camera weg voor reparatie (6 tot 8 weken ) dus net nu ik een heleboel goede ideeën krijg, kan ik geen foto's meer maken...
quote:Inderdaad zeg
Op dinsdag 23 december 2003 14:53 schreef Elefes het volgende:
Het is niet te geloven, Xilantof..
Je mag het ook wel zeggen als je niet mee wilt doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |