Prince of Persia The Sands of Time wordt ontwikkeld door Ubisoft. Volgens de meeste gamesites en bladen die op E3 aanwezig waren zagen de komende knaller van dit jaar en wordt ook veel uitgeroepen tot de E3 titel van 2003. De screens zien er belovend uit en een bedrijf als Ubisoft achter de titel met ervaring in games als bv Splinter Cell is ook niet verkeerd.
Coole website : http://www.prince-of-persia.com/
Trailer : ftp://ftp.ubisoft.fr/video/pc/princeofpersia/princeofpersia-trailer.zip
De trailer bevat een aantal in-game beelden die je niet gaat geloven. Echte features zijn nog niet bekend maar ik ben wel benieuwd wat de gamers van deze titel vinden. Het lijkt me erg cool
Artwork
Straight Soul Reaver combat this is not. Combat is more engaging, more fluid, more dynamic, more responsive, and soaked with more visual flare than other titles. You can even do more. In addition to the above, it's possible to slash while shimmying alongside walls, dangling from ropes, hanging from ledges, flipping from rods, and flying through the air. Practically all of us at one point in time thought aloud that this was how Enter the Matrix should have been done, especially since this game even includes some of those Matrix style special effects Danny mentioned. Fear not, hardcore PoP fan, it won't ruin the experience for you.
Every character moves with startling believability and fluidity. Graphical effects from the glow of torches (all lights in the final will be dynamic and soft, and very much like SC), to the flow of tapestries (which Splinter actually took from this!), to the billow of smoke, to the haze of a dusty battlefield, to the burn of a blazing desert sun upon limestone, and the soft ripple of an indoor pool as it reflects and refracts appropriately, distorting the lower half of ankles submerged in it, are everywhere. It's insanity! This is not PS2. Crisp, clean, defined, rich, and littered with effects previously thought impossible for that system, Prince of Persia may very well redefine what is expected of graphics in third-person action on the PlayStation. And the end promise? All of that which was seen plus higher resolution everything and even more effects on other platforms.
According to one rep, all versions should be available in November, but another mentioned that the PC version may slip to early 2004. Whatever the case, we're more than willing to wait and you should be, too. Early candidate for game of show? Perhaps. All I know is that we can't stop talking about it around here.
Screenshots OMG Dit geloof je toch niet
En dit zijn dan de PS2 screens,.... de Cube en Xbox versies zullen wat geiler zijn
Deze onderstaande movies wil ik IGNinsiders toch niet onthouden.
We've got our first look at Ubi Soft's previously silent project Prince of Persia: Sands of Time. And, wow, is it gorgeous. Whether you're speaking the jargon of GameCube, PlayStation 2, or Xbox, this title shines. What platform does it look so beautiful on? The PlayStation 2. It will surely look dazzling on the rest.
Ubi Soft has created an absolutely unbelievable engine, featuring unchallenged cinematic cameras, special effects, and art design. We can't wait to get our hands on this one again soon.
To pass the time, we've been hypnotizing ourselves with these clips. Join us, won't you?
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi1.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi2.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi3.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi4.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi5.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi6.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi7.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi8.mov
http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi9.mov
Maar ik denk ook aan de gamers zonder IGNinsider
Ass stab
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/princeofpersia320_051203_08.mov
Palace assault
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/princeofpersia320_051203_02.mov
[Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 04-12-2003 20:38]
quote:hmm je kunt hem kopen dus ik neem aan van wel
Op donderdag 4 december 2003 20:37 schreef Demon-X het volgende:
mag ik even aannemen dat deze game ook echt te spelen is(dat het uit komt op de pc heet dat dus)
quote:joypad
Op donderdag 4 december 2003 20:39 schreef dapluiz het volgende:
Sterker nog, hij is al uit op de PC als het goed is, en ik kan uit ervaring vertellen dat hij heel lekker speelt met een joypad
Wat doe ik verkeerd .
edit: doetetal.
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 05-12-2003 01:57]
Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!" .
Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet .
En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen.
quote:Haha, vind het voor dit soort spellen wel net ff wat lekkerder spelen dan toetsenbord en muis
Op donderdag 4 december 2003 20:47 schreef Demon-X het volgende:[..]
joypad
verrader
quote:Neem dan ook een Ti4600
Op vrijdag 5 december 2003 01:38 schreef WimP het volgende:
Fijn...bij mij doet ie het niet eens....Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!"
.
Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet
.
En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen.
kwam gisteren alleen niet verder waar je dat meisje moet helpemn met knokken
quote:ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig
Op vrijdag 5 december 2003 10:49 schreef rival het volgende:
jah speelt stukken beter met een joypad!!!
kwam gisteren alleen niet verder waar je dat meisje moet helpemn met knokken
iemand nog tipssssssssss
[edit]
de pc versie heb ik het over
[/edit]
zoooooowwww!
Wat een ongeloofelijk vet spel is dit zeg!
Ik heb de afgelopen tijd echt een heleboel spellen gespeeld, en dit is toch echt 1 van de mooiste en leukste die ik heb gespeeld!.
De factoren die het zo extreem vet maken zijn voornamelijk de sfeer (echt zo'm typische midden oosten sfeer, en supergave levels. Maar ook de leningheid van het mannetje waarmee je speelt. Je kan echt alles met dat poppetje!
Ook de gevechten zijn zeer spectaculair! Ook omdat de vijanden terug kunnen reizen in de tijd, moet je ze meerdere keren verslaan.
Het spel doet me ook veel denken aan Tomb Raider. Ook met al die puzzels, hindernissen waar je langs moest enzo.
Conclusie: Echt een aanrader dit spel!
Mooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe.
Cijfer: 7,5
quote:Beste review die ik ooit gelezen heb.
Op vrijdag 5 december 2003 20:05 schreef Dizpalesco het volgende:
Tis zeker een leuke game, een echte klassieker. Ik denk weer met terug aan die tijd dat Prince of Persia 2D wasMooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe.
Cijfer: 7,5
Prince of Persia
Nu staat alweer het vierde deel voor de deur en maakt de Prince zijn debuut op de nextgen consoles.
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.
Verhaal uit de doeken doen.
Je bent de kroonprins van een Perzisch land en alles is rustig en iedereen leidt zijn normale leventje. De problemen beginnen echter wanneer je vader het paleis van de Indiaanse Maharajah aanvalt.
Tijdens heel dit gebeuren word je misleid door een geest en kom je plots terecht in een kamer met een dolk en een zandloper. Die zandloper heeft natuurlijk een betekenis. Wat blijkt, is dat die zandloper de vloek van 'Sands of Time' met zich meebrengt.
Jouw missie? Die vloek ongedaan maken.
De lenige prins!
Qua gameplay kan je aan de hand van afbeeldingen en informatie niet veel zeggen, maar als we even opnoemen wat er allemaal mogelijk is in Prince Of Persia krijg je al gauw een goed beeld van wat heel de game inhoudt qua gameplay.
De prins is namelijk heel lenig en kan heel wat moves uit zijn mouwen toveren. Die lenigheid is wel nodig want de omgeving ligt volgezaaid met boobytraps, die je één voor één moet ontwijken. Om dergelijke boobytraps te ontwijken kan je bijvoorbeeld op een muur lopen, aan een gordijn vastklampen en springen naar een trapeze om vervolgens op de begane grond neer te landen. Je denkt waarschijnlijk dat al die moves niet makkelijk uit te voeren zijn, maar dat is het juist wel. Bovendien word je alles uitgelegd in een uitgebreid tutorial.
De vijanden variëren van wilde vogels tot rovers en zelf kwade geesten. Deze vijanden zouden een hoge AI graad hebben, maar dat kunnen we nu nog niet besluiten.
You can cheat death!
In een valkuil belanden betekent niet altijd het einde. Wanneer je een vijand verslaat, zal die in zand uiteenvallen. Dit zand moet je verzamelen, want daarmee kan je enkele magische krachten gebruiken. Een eerste magische kracht is revival, die ervoor zorgt dat je vijftien seconden terugkeert in de tijd.
De restraint-kracht zorgt ervoor dat heel de omgeving stil kom te staan, waar jij natuurlijk optimaal gebruik kan van maken. Met de delay en haste krachten vertraag of versnel je vanzelfsprekend de tijd.
Graphics.
Zoals je nu weet, speelt dit verhaal zich af in het Perzische wereldje. Deze wereld ziet er erg mooi uit. Alles speelt zich eigenlijk af in een paleizencomplex, maar gelukkig is er genoeg variatie om ons te kunnen bekoren. Ook de lichteffecten zien er erg gelikt uit. Als er stof opwaait zie je de lichtstralen van de zon erdoor schijnen en door het lichte briesje bewegen de palmbomen heen en weer. Wanneer je in het water loopt zou je ook de druppeltjes van je schoeisel zien lopen, wat natuurlijk erg mooi is.
Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt.
Kom je een omgeving binnen, krijg je even een overzicht van de omgeving. Ook het inzoomen en uitzoomen zou heel gemakkelijk en vloeiend verlopen.
Conclusie:
Het ziet er naar uit dat Prince Of Persia: The Sands Of Time een knaller van formaat gaat worden. De game heeft erg leuke gameplay aspecten, die menig gamer zal weten bekoren.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:13 schreef Dizpalesco het volgende:
OH SORRY
Prince of Persia
Nu staat alweer het vierde deel voor de deur en maakt de Prince zijn debuut op de nextgen consoles.
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.
Verhaal uit de doeken doen.
Je bent de kroonprins van een Perzisch land en alles is rustig en iedereen leidt zijn normale leventje. De problemen beginnen echter wanneer je vader het paleis van de Indiaanse Maharajah aanvalt.
Tijdens heel dit gebeuren word je misleid door een geest en kom je plots terecht in een kamer met een dolk en een zandloper. Die zandloper heeft natuurlijk een betekenis. Wat blijkt, is dat die zandloper de vloek van 'Sands of Time' met zich meebrengt.
Jouw missie? Die vloek ongedaan maken.De lenige prins!
Qua gameplay kan je aan de hand van afbeeldingen en informatie niet veel zeggen, maar als we even opnoemen wat er allemaal mogelijk is in Prince Of Persia krijg je al gauw een goed beeld van wat heel de game inhoudt qua gameplay.
De prins is namelijk heel lenig en kan heel wat moves uit zijn mouwen toveren. Die lenigheid is wel nodig want de omgeving ligt volgezaaid met boobytraps, die je één voor één moet ontwijken. Om dergelijke boobytraps te ontwijken kan je bijvoorbeeld op een muur lopen, aan een gordijn vastklampen en springen naar een trapeze om vervolgens op de begane grond neer te landen. Je denkt waarschijnlijk dat al die moves niet makkelijk uit te voeren zijn, maar dat is het juist wel. Bovendien word je alles uitgelegd in een uitgebreid tutorial.
De vijanden variëren van wilde vogels tot rovers en zelf kwade geesten. Deze vijanden zouden een hoge AI graad hebben, maar dat kunnen we nu nog niet besluiten.You can cheat death!
In een valkuil belanden betekent niet altijd het einde. Wanneer je een vijand verslaat, zal die in zand uiteenvallen. Dit zand moet je verzamelen, want daarmee kan je enkele magische krachten gebruiken. Een eerste magische kracht is revival, die ervoor zorgt dat je vijftien seconden terugkeert in de tijd.
De restraint-kracht zorgt ervoor dat heel de omgeving stil kom te staan, waar jij natuurlijk optimaal gebruik kan van maken. Met de delay en haste krachten vertraag of versnel je vanzelfsprekend de tijd.
Graphics.
Zoals je nu weet, speelt dit verhaal zich af in het Perzische wereldje. Deze wereld ziet er erg mooi uit. Alles speelt zich eigenlijk af in een paleizencomplex, maar gelukkig is er genoeg variatie om ons te kunnen bekoren. Ook de lichteffecten zien er erg gelikt uit. Als er stof opwaait zie je de lichtstralen van de zon erdoor schijnen en door het lichte briesje bewegen de palmbomen heen en weer. Wanneer je in het water loopt zou je ook de druppeltjes van je schoeisel zien lopen, wat natuurlijk erg mooi is.Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt.
Kom je een omgeving binnen, krijg je even een overzicht van de omgeving. Ook het inzoomen en uitzoomen zou heel gemakkelijk en vloeiend verlopen.
Conclusie:
Het ziet er naar uit dat Prince Of Persia: The Sands Of Time een knaller van formaat gaat worden. De game heeft erg leuke gameplay aspecten, die menig gamer zal weten bekoren.
Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan.
quote:Mwah Splinter Cell was toch niet zooo slecht
Op vrijdag 5 december 2003 20:13 schreef Dizpalesco het volgende:
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.
quote:ah okee
Op zaterdag 6 december 2003 03:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, in het begin veroreveren ze een stad.
De prins neemt de dolk mee als aandenken.Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan.
quote:Dit zijn stuk voor stuk goede spellen. Beyon good and evil en splinter cell krijgen zelfs allemaal negens. Dan zijn ze dus echt niet slecht bezig.
Op vrijdag 5 december 2003 20:13 schreef Dizpalesco het volgende:
l
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.
quote:Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo
Op maandag 8 december 2003 11:39 schreef Smots het volgende:
goed... afgelopen weekend uitgespeeld.
Ik was al enorm onder de indruk van deze game, maar het einde is echt geniaal!
Ik kan Prince of Persia niet hard genoeg aanprijzen.
Dit spel zal de komende jaren als een klassieker te boek staan.
quote:Welk platform?
Op maandag 8 december 2003 11:39 schreef Smots het volgende:
goed... afgelopen weekend uitgespeeld.
Ik was al enorm onder de indruk van deze game, maar het einde is echt geniaal!
Ik kan Prince of Persia niet hard genoeg aanprijzen.
Dit spel zal de komende jaren als een klassieker te boek staan.
V.
quote:Nee het is gewoon knoppen rammen.
Op maandag 8 december 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:[..]
Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo
quote:Toen ik em begon te spelen op pc dacht ik...tering dit gaat nooit lukken zonder Gamepad...maar de controls zijn echt simpel...maar toch erg cool!
Op maandag 8 december 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:[..]
Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo
quote:nee, ze vloeien echt met het allergrootste gemak uit je controller.
Op maandag 8 december 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:[..]
Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo
quote:ps2
Op maandag 8 december 2003 11:48 schreef Verbal het volgende:[..]
Welk platform?
V.
quote:Mooi zo!.. Kan haast niet wachten om het te gamen!.. Maar eerst ff Silent Hill 3 uitspelen
Op maandag 8 december 2003 12:05 schreef Smots het volgende:[..]
nee, ze vloeien echt met het allergrootste gemak uit je controller.
quote:en niet een beetje.
Op maandag 8 december 2003 11:54 schreef Oksel het volgende:
Smots onder de indruk? Toe maar...!
quote:.. want?
Op maandag 8 december 2003 12:06 schreef Smots het volgende:[..]
en niet een beetje.
Ik denk dat dit voor mij wel de game van het jaar is.
Onder voorbehoud, want ik ben nu bezig met Beyond Good & Evil
Hoe is het verhaal?
Hoe is de muziek?
Hoe zijn de Graphics?
Originaliteit?
http://www1.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=7372&affid=11635
quote:1 van de mooiste verhalen die ik dit jaar in een game heb aangetroffen. vooral het einde is magnifiek!
Op maandag 8 december 2003 12:18 schreef Oksel het volgende:[..]
.. want?
Hoe is het verhaal?
quote:lekker, het geeft de game een echt Oosters tintje zonder vervelend te zijn.
Hoe is de muziek?
quote:Zeeeeeeeeeeer OK. de omgevingen zien er echt prachtig uit en ook de manier waarop de prins beweegt is supersmooth
Hoe zijn de Graphics?
quote:De game leent hier en daar wel wat aspecten van andere games, maar gebruikt deze elementen op zo'n originele manier dat ze er alleen maar beter op worden. Voorbeeld? Blinx had al eerder de optie om met te tijd te kloten, maar PoP-tSoT verbetert dit gegeven enorm. Ook het (geniale) leveldesign Ico heeft hier en daar als inspiratiebron gediend voor PoP, maar ook hier streeft de Perzische Prins zijn inspirators ver voorbij.
Originaliteit?
Ik krijg vandaag of morgen Pikmin binnen.. van't weekend Mario Party 5 gehaald.. dus!
Ik moet namelijk iets pakken ofzo ergens bovenaan en dan moet ik naar boven springen met de special move, maar dat lukt niet
Zie hier: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/POP 2003-12-08 17-10-24-03.JPG (openen in nieuw venster)
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 08-12-2003 17:12]
quote:loop met behulp van de special action rechts tegen het beeld omhoog, en als je dan aan de top van je klautermove bent aangekomen moet je naar links richten en dan springen (jaja, TIMING!)
Op maandag 8 december 2003 17:10 schreef WattaFakka het volgende:
Ik zit vastIk moet namelijk iets pakken ofzo ergens bovenaan en dan moet ik naar boven springen met de special move, maar dat lukt niet
Zie hier: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/POP 2003-12-08 17-10-24-03.JPG (openen in nieuw venster)
quote:tnx
Op maandag 8 december 2003 17:14 schreef Smots het volgende:[..]
loop met behulp van de special action rechts tegen het beeld omhoog, en als je dan aan de top van je klautermove bent aangekomen moet je naar links richten en dan springen (jaja, TIMING!)
Eenmaal aangekomen aan de linkerkant spring je en richt je naar rechts.
Zo ga je verder: links, rechts, links, rechts etc totdat je jezelf omhoog hebt gewerkt.
quote:graag gedaan
Op maandag 8 december 2003 17:17 schreef WattaFakka het volgende:[..]
tnx
. Maar nog best wel lastig, ben ik na 10x proberen eindelijk boven, spring ik per ongeluk weer te hoog
.
Daarom had ik meer dan 1 gig aan uncompressed screenshot materiaal.
Gewoon op print screen rammen tijdens het spelen, en daarna in je installatiefolder kijken.
quote:Ik gebruik daar Fraps voor
Op maandag 8 december 2003 21:55 schreef kippiej het volgende:
Oja, bytheway.
Ik kan met PoP geen screenshotje maken? Iemand een ideetje hoe dit wel kan?
Sommige beelden MOET ik gewoon even vastleggen
quote:Nee.
Op dinsdag 9 december 2003 17:43 schreef crash_bandicoot het volgende:
wat een klotespel zeg dat je hem niet kan draaien met een geforce 4 mx
heb al de andere nieuwe spellen call of duty nfsu max payne niks geen last,en deze geeft alleen foutmeldingen op mn videokaart
kan hem gelukkig nog omruilen
quote:Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken
Op dinsdag 9 december 2003 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nee.
Een Geforce4 MX is gewoon een kutkaart.
quote:Ubisoft heeft de beste titels van de laatste maanden inho
Op dinsdag 9 december 2003 17:46 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken
Je moet een blok op een knop schuiven, hek gaat open en dan kom je bij een hele grote ruimte met een grote 'laser' straal en in et midden ook een heel groot iets, maar ik kom bij die ruimte dus niet verder dan de deuropening,, geen idee waar ik heen moet. Ben al zo'n beetje van alle kanten van et 'balkon' afgesprongen e.d.,,
help,,,
quote:nou toch jammer voor iedereen met een geforce 4 mx en dat zijn er een hoop,
Op dinsdag 9 december 2003 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ubisoft heeft de beste titels van de laatste maanden inho
.
quote:Dat touw heb ik wel gezien hoor, wijsneus
Op dinsdag 9 december 2003 20:32 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben daar nog niet, maar hangt daar niet in het midden een touw oid ?
Misschien moet je die hebben.
Verder echt een top game dit, ik heb m op de PC met een gamepad, en hij speelt echt subliem.
Ook vind ik af en toe tijdens het vechten die mix van die oosterse muziek en beetje "metal" achtig (het klinkt iets agressiever iig) heel erg tof
Ik kan er alleen niks mee
quote:Zwaaien --> Jump @ knop --> Jump vanaf knop terug naar touw
Op dinsdag 9 december 2003 20:53 schreef kippiej het volgende:[..]
Dat touw heb ik wel gezien hoor, wijsneus
Ik kan er alleen niks mee
quote:Ja ik had het al gevonden. tnx iig
Op dinsdag 9 december 2003 21:27 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zwaaien --> Jump @ knop --> Jump vanaf knop terug naar touw
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Op dinsdag 9 december 2003 17:46 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:44 schreef Smots het volgende:[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
quote:Geforce 4MX is een opgevoerde Geforce 2. Antieke hardware, low-budgut shitkaart. Je moet je brakke 3d prestatie-frustratie niet botvieren op een developer die een game maakt die geschikt is voor actuele hardware.
Op dinsdag 9 december 2003 17:46 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken
quote:Die MX-serie is niet voor niks zo goedkoop hoor
Op dinsdag 9 december 2003 17:46 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken
Ik zat er ook over te piekeren, maar als je het eenmaal weet is ie eigenlijk hardstikke simpel.
Nieuwsgierig!?
quote:Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien
Op vrijdag 12 december 2003 18:57 schreef Robhimself het volgende:
Kep m gekocht voor een echte weggeef prijs! Niet in een winkel, niet illegaal... Tis tevens een versie die niet iedereen heeft. Tis een versie waarvan ik meerdere games heb.Nieuwsgierig!?
Wat betreft POP1 staat in het hoofdmenu onder extra's geloof ik. Heb PoP sinds vandaag pas voor het eerst gespeeld en zag het daar staan... ben erg benieuwd naar die feature!!!! Wat een prachtspel was dat vroeger, zelfs m'n beide zussen waren er aan verslaafd! En die houden absoluut niet van games
edit :heb zojuist effe POP1 feature gespeeld, erg leuk, jammer dat ze het poppetje uit deel 2 erin hebben gezet, das niet het echte karakter uit deel 1. Maargoed, leuk als extraatje, meer niet.
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 13-12-2003 00:53]
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:07 schreef JK het volgende:[..]
Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien
Idd niet illegaal en niet in de winkel.
quote:Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee
Op dinsdag 9 december 2003 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nee.
Een Geforce4 MX is gewoon een kutkaart.
quote:Dat is vreemd ja.
Op zondag 14 december 2003 10:37 schreef BlackSheep het volgende:[..]
Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee
Hier ben ik: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/pop.JPG
Dat is op 7% van het spel.
quote:allereerst hallo allemaal ben nieuw hier en het is mn eerste post
Op maandag 8 december 2003 12:18 schreef Oksel het volgende:[..]
.. want?
Hoe is het verhaal?
Hoe is de muziek?
Hoe zijn de Graphics?
Originaliteit?
[ontopic]
Ik vind het een TOP-spel gewoon, ik hield nooit van dit soort avonture spellen maar deze is gewoon te vet. Verhaal heb niet helemaal gesnopen aan het eind, maar wel een goed verhaal.
Muziek is gewoon perfect. Heb nog wat links voor wat soundtracks van het spel. Een member op het ubisoft forum heeft een paar soundtracks geript van het spel, goede kwaliteit ook.
This is the music from the fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Fight.rar
This is the music from the credits:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/Time_Only_Knows.rar
Stairs Music ( muziek bij een oneindige trap:):
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Magic_Cavern.rar
The fight ep2:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Fight_2.rar
The last fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Last_Fight.rar
The Prison fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Prison.rar
The intro music:
http://members.lycos.nl/ilmaestro3/Pop_Intro_Music.mp3
Hoop dat ze werken!!! (rechtermuisknop, doel opslaan als)
veel plezier
Baggie
quote:die van mij is overigens 128 Mb, en die van mensen die ik ken waar ie niet werkt, die zijn allemaal 64 MB
Op zondag 14 december 2003 16:42 schreef Hakkert het volgende:
wat een grfx.. Heb hem net voor het eerst in me ps2 gedaan.. dat muurlopen is zoooo cool
quote:http://www.princeofpersiagame.com/minigame/index.php
Op vrijdag 12 december 2003 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
....
maaruh ik zie nergens PoP1 staan....weet iemand waar ik die MOET zien?
Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens.
quote:Ik vind juist dat je de 3 verschillende camerastandpunten erg goed kan gebruiken en zo ook altijd overzicht hebt...
Op dinsdag 16 december 2003 11:08 schreef BlackSheep het volgende:
Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens.
quote:Ik zit hier dus gewoon vast, tot hier was 't spel best makkelijk maar die vader krijg ik gewoon niet dood, ik blijf maar over hem heen springen en in zijn rug hakken, en Farah blijft maar met pijl en boog op hem schieten, het doet hem niks. Ik zie wel van die oranje spikkels als ik hem raak, is dat bloed of zijn dat vonken, ik snap er niks van (XBox)
Op vrijdag 5 december 2003 18:08 schreef B het volgende:[..]
ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig
iemand nog tipssssssssss
quote:d'r komt nog één SUPERVETTE move aan in de game.
Op woensdag 17 december 2003 12:59 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het!Ik heb nu net dat vechten een beetje goed door... ik kan nu 3 dingen met de tijd ofzo... slowmotion tijdens een gevecht.. terugdraaien en als ik iemand met de dagger steek dat tie voor hem alleen langzaam gaat.. Er was gloof ik ook nog een vierde maar weenie of ik die kan
.. Vanavond ff kieken
quote:Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is.
Op woensdag 17 december 2003 12:59 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het!Ik heb nu net dat vechten een beetje goed door... ik kan nu 3 dingen met de tijd ofzo... slowmotion tijdens een gevecht.. terugdraaien en als ik iemand met de dagger steek dat tie voor hem alleen langzaam gaat.. Er was gloof ik ook nog een vierde maar weenie of ik die kan
.. Vanavond ff kieken
quote:ja, die dus.
Op woensdag 17 december 2003 13:11 schreef Miwe het volgende:[..]
Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is.
quote:Ik heb ook niet alles verteld.
Op woensdag 17 december 2003 13:13 schreef Smots het volgende:[..]
ja, die dus.
(had je eigenlijk niet moeten verklappen, maar soit)
quote:Hoe doe ik de move op de ps2?
Op woensdag 17 december 2003 13:13 schreef Smots het volgende:[..]
ja, die dus.
(had je eigenlijk niet moeten verklappen, maar soit)
quote:Special action + time-dagger knop tegelijk. Geen idee welke dat zijn op de PS2, maar dat weet je vast zelf wel.
Op woensdag 17 december 2003 13:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
Hoe doe ik de move op de ps2?
quote:ah oke.. strakkes ff proberen
Op woensdag 17 december 2003 13:55 schreef Miwe het volgende:[..]
Special action + time-dagger knop tegelijk. Geen idee welke dat zijn op de PS2, maar dat weet je vast zelf wel.
The fight system in Prince of Persia The Sands of Time(tm) was developed according to a very simple principle: it had to be spectacular. Creative Director Patrice Desilets and his team worked to implement the level of swordsmanship and combat found in previous Prince of Persia games. They and drew three imaginary distance-based circles around the Prince: near, close and far - and created numerous animations that deliver a fluidity of movement regardless of range: for instance, Attack-Near-Front; Attack-Close-Front; Attack-Far-Front; Attack-Close-Back; Retrieve-Far-Right . . . and so on.
Whether slashing, blocking, or using his dagger to retrieve the Sands of Time from a felled enemy's body, the Prince wields his equipment like a master. Desilets and the development team also created a host of fighting moves that would serve the Prince well - and amaze gamers - during his clashes, such as:
Attack: The Square button initiates a sword attack
Retrieve: Use the Triangle to retrieve Sand from an enemy
Block: The R1 button enables the Prince to block attacks from an enemy
Vault: Press the X-button in the direction of an enemy, and vault over them. This can be very helpful in getting out of tight situation and repositioning the Prince for optimum attack (press the Square button for a Vaulting Attack - follow with the Triangle button for a quick retrieve)
Freeze: Press the Triangle button - if you have enough Sand in the dagger, the enemy will freeze - if there aren't enough Sands for a Freeze, the Prince will execute a dagger attack
Counter-Attack: Press and hold the R1 button to block, and wait until the enemy strikes, then press the Square button to launch a devastating counter-attack. This takes a bit of practice, but once mastered, it can fell an enemy in a single blow
Counter-Retrieve: Press and hold R1 to block - when the enemy strikes, press the Triangle button to do a quick retrieve and destroy the enemy
Wall Attack: When fighting near a wall, use it for rebound attacks. Point the left analog stick toward the wall, and press X + Square to launch a rebound attack straight at the enemy. Or, press X twice to rebound and jump over the enemy's head
quote:Dat viel toch tegen, die oranje spikkels waren toch vonkjes van de afweer met zijn zwaard... wat ik moest doen was steeds één hourglass terug gaan in de tijd, daardoor kwamen zijn maatjes weer terug, die weer verslaan, en daarna de vader weer aanvallen.. na drie keer dit herhaald te hebben was hij opeens kwetsbaar en zag ik geen vonkjes meer maar van die gele flitsen die je normaal bij vijanden ziet als je ze raakt. Toen was ie ook binnen 15 klappen dood of zo.
Op woensdag 17 december 2003 12:30 schreef BlackSheep het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, maar je raakt hem wel degelijk hoor, gewoon door blijven hakken, uiteindelijk stort hij ter aarde
Met de ps2 dus geen screenshots als info,,
Probleem: Kom grote ruimte binnen waar je enkele zandmannetjes moet verslaan. Daarna gaat de prinses op een knop staan, je schuift zelf een beeld tegen een knop en dan ren je tegen de muur op om de derde knop in te drukken. Hierna ga je een gangetje in waar je net de deuren van hebt geopend. Hier moet je een hendel 360graden rond draaien waarna in de grote ruimte het water weg loopt. Terug gekomen in de grote ruimte moet je met wat klauter en slinger werk aan twee stangen gaan hangen. Nu gaat er een soort van sluisdeur open en nadat ik hier een rotsblok in heb gegooid heb ik geen idee meer wat ik moet doen,,
Hoop dat et een beetje duidelijk is,,
Help!
quote:Ik dacht dat je met de oranje spikkels het opensplijten van zijn lichaam bedoelde, zoals je altijd ziet als je een sand vijand raakt. Maar dat met de tijd terug draaien, dat vind ik wel vaag, want dat heb ik misschien maar 1 keer gedaan, maar ik ben dus iedere keer op hem afgerend over hem heen gesprongen en em toen gemept, en dat de hele tijd, en af en toe als ie niet goed stond een dagger attack. En na een hele tijd ging ie dan toch zwakker worden en langzaam vervagen enzo.
Op woensdag 17 december 2003 14:13 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat viel toch tegen, die oranje spikkels waren toch vonkjes van de afweer met zijn zwaard... wat ik moest doen was steeds één hourglass terug gaan in de tijd, daardoor kwamen zijn maatjes weer terug, die weer verslaan, en daarna de vader weer aanvallen.. na drie keer dit herhaald te hebben was hij opeens kwetsbaar en zag ik geen vonkjes meer maar van die gele flitsen die je normaal bij vijanden ziet als je ze raakt. Toen was ie ook binnen 15 klappen dood of zo.
[..]
Maar dat met de tijd terug draaien, dat vind ik wel vaag, want dat heb ik misschien maar 1 keer gedaan.[/qute]
Wacht maar tot je wat grotere valkuilen tegenkomt.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 04:09 schreef Vibromass het volgende:
[afbeelding]
quote:haha, ik had et over dat stukje bij die baas, de dagger of time heb ik al vele malen moeten gebruiken hoor, zo'n held ben ik nou ook weer niet
Wacht maar tot je wat grotere valkuilen tegenkomt.
quote:Zijn maar 3 levels en het kereltje uit deel 2, niet eens uit deel 1:( maarja, leuk dat het erbij zit. Mooiste moment is al je dat zwaard pakt.
Op donderdag 18 december 2003 10:35 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb PoP1 unlocked!
quote:Das een makkie.. Je moet ondertussen wel healen he
Op vrijdag 19 december 2003 15:14 schreef WeSjUh het volgende:
ik krijg zijn vader maar niet verslagen
quote:Healen?
Op vrijdag 19 december 2003 15:49 schreef Hakkert het volgende:[..]
Das een makkie.. Je moet ondertussen wel healen he
quote:Dat is toch in die vrij grote locatie of niet?... Kan wezen dat ik ergens anders zit. Ik zit op 57%.. Ik dacht dat ik paps had verslagen in een ruimte waar achterin water was
Op vrijdag 19 december 2003 15:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Healen?
.
Zo makkelijk is hij trouwens niet, je eerste echte gevecht, met een slecht zwaard.
quote:Jup, het fonteintje helemaal achterin in de zaal, met middenin een hoopje zand. ik zit nu net op 50 %.
Op vrijdag 19 december 2003 15:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
Dat is toch in die vrij grote locatie of niet?... Kan wezen dat ik ergens anders zit. Ik zit op 57%.. Ik dacht dat ik paps had verslagen in een ruimte waar achterin water was
quote:Dan had ik toch gelijk.. Dan kan je jezelf weer een beetje health geven..
Op vrijdag 19 december 2003 18:29 schreef BlackSheep het volgende:[..]
Jup, het fonteintje helemaal achterin in de zaal, met middenin een hoopje zand. ik zit nu net op 50 %.
quote:TIJDENS het gevecht heb ik het over en jij zei dat het niet kon
Op vrijdag 19 december 2003 18:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Healen kan altijd na een gevecht. Er zit altijd een waterkraan verstopt.
quote:Tijdens een gevecht heb ik het nooit nodig gehad
Op vrijdag 19 december 2003 18:59 schreef Hakkert het volgende:[..]
TIJDENS het gevecht heb ik het over en jij zei dat het niet kon
Dat klopt dus niet
quote:Ze vallen je wel aan hoor als je water drinkt tijdens een gevecht
Op vrijdag 19 december 2003 18:59 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Tijdens een gevecht heb ik het nooit nodig gehad
.
Maar het kan wel, aanvallen doen ze nooit als je zand in je dagger propt of water drinkt.
Het is de bedoeling dat ik in een ruimte met een valkuil vol pinnen via een touw in het midden twee knoppen indruk die op de muur zitten.
Eerst eentje om een brug neer te halen en daarna eentje om de deur achter die brug te openen. Via het touw kan je slingerend tegen één van de knoppen aan springen zodat deze geactiveerd wordt, maar daarna val je gelijk naar beneden in de punten. Terug springen gaat ook niet,, want het touw waar ik vandaan komt is te ver.
Weet iemand hoe ik verder kan......
quote:Eerder in dit topic staat ook al een post van mij dat ik daar vast zat idd.
Op vrijdag 19 december 2003 21:45 schreef Axle het volgende:
Ik zit vast op 62 % (Out of the well) Kan iemand me helpen????![]()
Het is de bedoeling dat ik in een ruimte met een valkuil vol pinnen via een touw in het midden twee knoppen indruk die op de muur zitten.
Eerst eentje om een brug neer te halen en daarna eentje om de deur achter die brug te openen. Via het touw kan je slingerend tegen één van de knoppen aan springen zodat deze geactiveerd wordt, maar daarna val je gelijk naar beneden in de punten. Terug springen gaat ook niet,, want het touw waar ik vandaan komt is te ver.
Weet iemand hoe ik verder kan......
Ik ga het nog een paar keer proberen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar ik blijf het wel proberen.
quote:Belangrijk is dat je echt helemaal onderaan het touw hangt en op het hoogste punt er pas van springt
Op vrijdag 19 december 2003 22:43 schreef Axle het volgende:
Okay bedankt.![]()
Ik ga het nog een paar keer proberen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar ik blijf het wel proberen.
Wat doe ik nou fout. Het lukt gewoon niet. Ik heb al jullie advies opgevolgt. Onderaan het touw. Op het laatst springen en gelijk weer terug springen. Hij haalt het gewoon niet terug naar het touw...
quote:Probeer hem eerst met je dagger te steken, en daarna vol met je zwaard er tegen aan!!
ik zit nu serieus al 3 uur te kloten met dat gevecht tegen me vader..
ik heb alles geprobeerd, counter attacks, vaulting attacks..
hij wil niet
[Dit bericht is gewijzigd door Axle op 20-12-2003 00:10]
Nog iemand advies???????????
quote:hij blocked gewoon alles
Op zaterdag 20 december 2003 00:02 schreef Axle het volgende:[..]
Probeer hem eerst met je dagger te steken, en daarna vol met je zwaard er tegen aan!!
quote:hoe? ik heb em niet gekregen
Op donderdag 18 december 2003 10:35 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb PoP1 unlocked!
quote:Over je vader heen springen is nog makkelijker.
Op zaterdag 20 december 2003 02:20 schreef WeSjUh het volgende:
pfff eindelijk verslagen
het is echt simpel ..
je moet gewoon de aanvallen blocken en direct chargen met je dagger..
daarna meteen een vault erachterna met een slag van je dagger..
herhaal dit 50x ofzo
trouwens, die prinses is soms echt irritant, dan ben je net bezig in een gevecht, hoor je weer: help!. Schiet je haar te hulp, wordt ze net neergemept, kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:spoiler:
Op zaterdag 20 december 2003 09:10 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zit nu ff vast , rond 55 % ofzo zal het wel zijn. Als je op die hele smalle richels moet balanceren, en dan gaan die vogels je aanvallen, dat is op zich wel te overwinnen, maar daarna zie ik ff niet hoe ik daar verder zou moeten. Je hebt daar 2 a 3 tegels allemaal achter gesloten deuren en ja, kweet et ff niet meer.trouwens, die prinses is soms echt irritant, dan ben je net bezig in een gevecht, hoor je weer: help!. Schiet je haar te hulp, wordt ze net neergemept, kan ik weer opnieuw beginnen.
quote:Zijn alle levels hoor
Op vrijdag 19 december 2003 00:16 schreef JK het volgende:[..]
Zijn maar 3 levels en het kereltje uit deel 2, niet eens uit deel 1:( maarja, leuk dat het erbij zit. Mooiste moment is al je dat zwaard pakt.
quote:spoiler:
Op zaterdag 20 december 2003 17:22 schreef Hakkert het volgende:
spoiler:ik heb net het (denk ik laatste) zwaard gekregen.. OMG
Nog iemand advies???????????
quote:Via die muurtjes moet je eerst naar het platform lopen/springen wat recht tegenover het platform is waar je binnenkwam. Daar haal je een schakelaar om en gaat de deur eronder open. Naar beneden: deur door, schakelaar omhalen -> alle hekken gaan dicht en er komen een zooi scarabee-achtige insecten die je ff moet hakken.
Op zaterdag 20 december 2003 09:10 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zit nu ff vast , rond 55 % ofzo zal het wel zijn. Als je op die hele smalle richels moet balanceren, en dan gaan die vogels je aanvallen, dat is op zich wel te overwinnen, maar daarna zie ik ff niet hoe ik daar verder zou moeten. Je hebt daar 2 a 3 tegels allemaal achter gesloten deuren en ja, kweet et ff niet meer.trouwens, die prinses is soms echt irritant, dan ben je net bezig in een gevecht, hoor je weer: help!. Schiet je haar te hulp, wordt ze net neergemept, kan ik weer opnieuw beginnen.
Dan komt het stress-gedeelte: er is weer een trek-schakelaar vrij gekomen op de begane grond rechts van de hoek waar je bent binnengekomen, die trek je uit en dan gaat die grote deur open. Daar moet je overheen rennen vanaf het platform waar je bent binnengekomen om boven die trekschakelaar uit te komen. Maar hoe je daar zo snel komt, mag je zelf bedenken.
quote:Het einde is -->
Op zondag 21 december 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb hem gisteravond uitgespeeldWat een heerlijke game is het ook!
![]()
quote:Geweldig idd
Op zondag 21 december 2003 11:46 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Het einde is -->
.....
....
....
....
....
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:23 schreef BlackSheep het volgende:
Ik ben nu ook bij dat touw slingeren met die 2 pressureplates. Best pittig, maar het is goed te doen, je hebt wat reserves he. Ik begin nu trouwens toch wel men prinsesje een beetje te missen hoor, speel al zo lang zonder haar
quote:Aanspraak? je bedoelt dat bekvechten
Op zondag 21 december 2003 17:51 schreef BlackSheep het volgende:
Ze is onuitstaanbaar
Maar nu ik al een hele tijd zo zielsalleen speel, dan denk ik toch van, een beetje aanspraak was toch ook wel leuk eigenlijk
quote:khad ook niet echt moeite met het hele spel...dat touw stukje was ff lastig maar kheb er niet vastgezeten
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam. Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
quote:*uche uche* ego
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam. Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
quote:heb er denk 1 keer moeten rewinden
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam. Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
quote:Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg
Op zondag 21 december 2003 18:19 schreef Hakkert het volgende:[..]
*uche uche* ego
Maar dat touw is gewoon enorm simpel.
quote:Dat vond ik dan weer niet zo moeilijk. Je kan blokken met je zwaard, dan gebeurt er sowieso al niks. Maar zelfs al doe je het niet, nadat ze zo'n aanval gedaan hebben val je, hang je aan je handen, binnen 'n seconde sta je weer op de richel en sla je hem dood.
Op zondag 21 december 2003 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg
.
quote:Ach, het kostte me een paar pogingen. Het is ff de juiste hoogte vinden op het touw.
Maar dat touw is gewoon enorm simpel.
quote:Touw was simpel en die vogels ook.. Soms moet je ff wat proberen, maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijk is
Op zondag 21 december 2003 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg
.
Maar dat touw is gewoon enorm simpel.
quote:dan ga ik je nu uit je droom helpen
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam. Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam . Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond....
[Dit bericht is gewijzigd door Axle op 21-12-2003 21:18]
quote:Met 2 slagen zijn de monsters dood
Op maandag 22 december 2003 17:37 schreef BlackSheep het volgende:
Wat kan ik met het 3e zwaard trouwens voor leuks?
quote:Yeah, zodra je een beetje vertrouwd bent met touwslingeren is het in ene ruk doorgaan daar
Op zondag 21 december 2003 20:37 schreef Axle het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er eindelijk voorbij. Een kwestie van het juiste moment springen inderdaad. Toen ik hem eindelijk door had, ging de tweede ook in één keer goed gelijk (alleen was ik te laat bij de deur), maar de derde keer ging ook gelijk goed. Dus eindelijk kan ik verder.
![]()
Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond....
quote:Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet.
Op dinsdag 23 december 2003 00:17 schreef miereneuker het volgende:
is dit spel nog ergens te koop voor de x-box??? ik heb hier in de buurt (rijswijk/den-haag) al een groot aantal winkels afgelopen, maar iedereen roept uitverkocht
quote:heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn
Op dinsdag 23 december 2003 02:15 schreef Dromer het volgende:[..]
Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet.
enig id wat de release date is??
quote:Nog een maandje wachten
Op dinsdag 23 december 2003 23:06 schreef miereneuker het volgende:[..]
heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn
enig id wat de release date is??
Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..
quote:Verkeerde drivers geinstalleerd?
Op woensdag 24 december 2003 19:01 schreef fokaapje het volgende:
Ik heb net POP op de PC geinstalleerd en ik wil hem opstarten, zegt ie dit:Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..
verder zat ik elke keer te zeuren dat de puzzels irritant waren en het vechten te lang duurde en niet leuk was. het leukste is gewoon het rond rennen en klimmen en alles. toch wel een 9+ als cijfer
quote:was niet random zat geloof ik met geluid logica in
Op donderdag 25 december 2003 21:11 schreef ErikN het volgende:
hmm ik heb hem net uitgespeeld maar dat stuk waar je random in een deur moest lopen en dan de volgende moest gokken (in zon ronde zaal met 2 verdiepingen van die ongein) dat vind ik dus zwaar onacceptabelverder zat ik elke keer te zeuren dat de puzzels irritant waren en het vechten te lang duurde en niet leuk was. het leukste is gewoon het rond rennen en klimmen en alles. toch wel een 9+ als cijfer
quote:ja dat las ik net al ergens, maar ik heb schreeuwende mensen om me heen en dan hoor je het niet
Op donderdag 25 december 2003 21:20 schreef Gamedemon het volgende:[..]
was niet random zat geloof ik met geluid logica in
ik ben op 33 procent ofzo, en dan moet ik zo'n hendel omhalen, dat er voor bepaalde tijd een deur opengaat. Moet ik door zo'n hindernissenbaan heen.....heel easy enzo tot ik op het einde kom, dan staan er 3 van die spike traps naast elkaar.....hoe kom ik daar langs ?
bvd
quote:Als je langzaam loopt merken de spike traps je niet op, en kan je er gewoon overheen lopen.
Op vrijdag 26 december 2003 16:16 schreef ill_Bill het volgende:
hmmzz.. ik zit een beejte vast..ik ben op 33 procent ofzo, en dan moet ik zo'n hendel omhalen, dat er voor bepaalde tijd een deur opengaat. Moet ik door zo'n hindernissenbaan heen.....heel easy enzo tot ik op het einde kom, dan staan er 3 van die spike traps naast elkaar.....hoe kom ik daar langs ?
bvd
quote:THNKS
Op vrijdag 26 december 2003 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Als je langzaam loopt merken de spike traps je niet op, en kan je er gewoon overheen lopen.
quote:En sowieso was het steeds dezelfde volgorde qua deuren, dus als je alle mogelijkheden probeert kom je er ook. Of je luistert gewoon naar het water.
Op donderdag 25 december 2003 21:20 schreef Gamedemon het volgende:[..]
was niet random zat geloof ik met geluid logica in
quote:Dit snap ik dan weer niet, ik heb het spel uitgespeeld en het meisje is niet één keer dood gegaan. Ze riep af en toe wel eens help en dan ging haar krachtmeter wat omlaag, maar ik kon 't rustig aan doen, echt kritisch werd het nooit.
Op zaterdag 27 december 2003 15:12 schreef dapluiz het volgende:
Goed, ik heb net weer bijna me joypad tegen de muur kapot gegooid, wat is dat vechtgedeelte in die lift super irritant zeg
Het is niet echt moeilijk, maar die stomme trut moet weer steeds dood gaan, heel frustrerend.
quote:Dat wijf schoot mij dood in de lift
Op zaterdag 27 december 2003 15:12 schreef dapluiz het volgende:
Goed, ik heb net weer bijna me joypad tegen de muur kapot gegooid, wat is dat vechtgedeelte in die lift super irritant zeg
Het is niet echt moeilijk, maar die stomme trut moet weer steeds dood gaan, heel frustrerend.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackSheep op 28-12-2003 18:15]
quote:Je moet dat beeld beklimmen, wat opzich niet veel uitleg nodig heeft. Behalve dat je dan op het einde tegen de zijkant van het hoofd moet oprennen en dan tussen de 2 muren moet jumpen. Dat vereist wat oefening en timing, maar het is te doen.
Op maandag 29 december 2003 11:21 schreef masterr112 het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik dat ding moet pakken bij het eerste level waar je op zo;n beeld moet klimmen en waar ook al die palen omheen staan, het zal wel super easy zijn maar het lukt me niet iemand??
quote:idd.. was goed te doen en daar hou ik wel van
Op zondag 28 december 2003 13:49 schreef BlackSheep het volgende:
Ok ff een grote edit, ik heb het uitgespeeld. Wat vonden jullie van het eindgevecht. Leuk gedaan? Goeie moeilijkheidsgraad enzo?
quote:Ik vond de eindbaas eigenlijk wel lekker. Niet te moeilijk, niet te makkelijk. Gewoon lekker.
Op zondag 28 december 2003 13:49 schreef BlackSheep het volgende:
Ok ff een grote edit, ik heb het uitgespeeld. Wat vonden jullie van het eindgevecht. Leuk gedaan? Goeie moeilijkheidsgraad enzo?
Al met al is het een geweldig spel, ik blijf er over praten op dit moment, en dat zal nog wel even zo blijven. Het is echt een spel waar je helemaal in opgaat, mede dankzij de leuke verhaallijn en de makkelijk uit te voeren acties van de prins die hem door heel afwisselende levels leiden. (oei, dit klinkt echt net als een review )
Ik denk dat ik nu toch maar eens Prince of Persia 3d uit de kast ga halen, die moet ik ook nog uitspelen
quote:niemand????
Op dinsdag 30 december 2003 13:44 schreef piertje2 het volgende:
hey mensen ik zit nu bij 33% ik heb net zo'n steen door een luik geduwd wat moet ik nu doen dan? ik kom niet verder
quote:spoiler:
Op dinsdag 30 december 2003 14:46 schreef Argonath het volgende:
Je moet een stuk terug lopen, waarvan je vandaan komt. Daar ligt die steen in zon kamer. En de rest wijst zichzelf eigenlijk
en het werkt is best wel leuk
quote::} GEWELDIG!!!!
Op dinsdag 30 december 2003 16:53 schreef Xrenity het volgende:
Hey jongens, op de UBI forums staat hoe je dat PoP level die naar 3d is geconvert unlockt:
http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=popgeneral&id=zztjeen het werkt
is best wel leuk
Lachen, ik ga 'm nu effe doen....
edit: Zo, uitgespeeld, jammer dat er geen vijandje zit aan het eind maar ze hebben die laatste deur goed nagemaakt Hehhhe echt leuk
Ze zouden best een budget titel kunnen maken met de POPSOT besturing en de originele POP levels.. why not eh?
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 30-12-2003 17:54]
quote:Het ligt aan POP. Bij het menu wordt er voor een 2de x gecheckt of je videokaart geschikt is.
Op woensdag 24 december 2003 19:01 schreef fokaapje het volgende:
Ik heb net POP op de PC geinstalleerd en ik wil hem opstarten, zegt ie dit:Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..
Maarrrr ik draai hem nu op een GeForce2MX!
Door gebruik te maken van het proggie 3D Analyser en de volgende instellingen (http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=techsupport&id=zzymb).
(ik gebruik echter de 0 0 voor hardware id & en geen window).
Als je via dit proggie POP start vraagt hij wellicht om de safemode (tot nu toe altijd ja gezegt, maar volgens mij kan je ook zonder doen). Daarna graphics helemaal naar beneden halen en dan langzamerhand steeds zwaarder zetten.
Pff...........ik weet zo niet echt precies wat je bedoelt piertje2......je hebt net dat blok van boven naar beneden geduwd.......en nu ben je die ladder opgeklommen........Dan kom je uit zo;n barst in de muur gelopen......en dan krijg je de prince van voren te zien, en je staat op zo'n houten platformpje........zo ja........dan moet je naar echts springen, en dan kan je als het goed is aan een richel vasthouden.........
Maar ik kan et ook mishebben hoor.......tijdje geleden. Maar ik herinner me wel dat rond die tijd er inderdaad een sprong was die ik probeerde te maken waarvan ik echt dacht......dat haalt ie nooit.......en toen et toch redde.
quote:Had ik ook last van, oplossing een gewone geforce 4 er in douwen. In de minimum specs staat trouwens ook dat je minstens een geforce 3 of hoger moet hebben exclusief een geforce 4 MX (omdat deze slechter is dan een geforce 3).
Op woensdag 24 december 2003 19:01 schreef fokaapje het volgende:
Ik heb net POP op de PC geinstalleerd en ik wil hem opstarten, zegt ie dit:Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
quote:
Twee halen, één betalen in januari
2004 is nog niet begonnen en Ubisoft staat al klaar met hun eerste promotie aanbieding.
Ubisoft, een van de grootste developers/uitgevers, heeft voor ons al iets moois om naar uit te kijken. Buiten het feit dat er natuurlijk een aantal topgames geplant staan, waaronder Splinter Cell 2 : Pandara Tomorrow, hebben ze voor de hele maand januari een leuke aanbieding.Als je in deze maand namelijk Prince Of Persia : The Sands Of time koopt voor de PS2, NGC, Xbox of PC, krijg je voor datzelfde platform Splinter Cell gratis!
Wilde je één van deze spellen dus nog graag hebben, zorg dan dat je die in januari koopt!
Let er dus wel op dat je Splinter Cell dan voor het zelfde systeem krijgt als waar voor je Prince of Persia koopt.*edit*
Deze aanbieding is voorlopig alleen in Amerika van toepassing maar zal ongetwijfeld ook naar andere landen komen.
Wanneer dit zal worden is helaas nog niet bekend.
Bron: Insidegamer.nl
quote:Leuke actie alleen beetje laat, denk dat veel gamers splinter cell of Prince of persia al hebben
Op donderdag 1 januari 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Je kan wel direct naar het platform springen, is me in 1x gelukt. Probeerde het eerst heel moeilijk maar je moet toch echt gewoon schuin springen en dan ben je klaar met die puzzel bijna
Op woensdag 31 december 2003 15:38 schreef piertje2 het volgende:
ik blijf gvd vast zitten weet echt niet waar ik heen moet welke kant moet ik nou op als ik dat laddertje op ben geklommen naar de over kant kan ik niet springendit bij 33% als je net zo'n steen door de ruit heb gegooid
quote:ik heb ze allebij nog niet
Op donderdag 1 januari 2004 10:46 schreef Tain het volgende:[..]
Leuke actie alleen beetje laat, denk dat veel gamers splinter cell of Prince of persia al hebben
quote:Voor de xbox release... lullig is dat dan.... heb em lekker al... en uitgespeeld
Op woensdag 24 december 2003 00:02 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nog een maandje wachten
maybe dat het aan drivers liggen van mn videokaart.. ik heb nog steeds de drivers van de cd geinstalleerd.. overigens wel direct x 9 er op gezet..
iemand ideeen???
bvd
Zit nu op 95% ofzo.. AARGGHH !!!!!!!
Edit :
Bug in het spel : I LOVE YOU !!!!!!
Zo, na anderhalf uur k*tten viel ik eindeiljk dood vlak voor de deur. Resultaat, we gaan verder waar ik dood viel.... pffffff wat een opluchting zeg !!!! Voelt goed !
[Dit bericht is gewijzigd door JK op 02-01-2004 22:50]
quote:Link is veranderd (raar), maar voor verder info, ga naar het ubisoft forum:
Op woensdag 31 december 2003 15:10 schreef LockedForAll het volgende:
Maarrrr ik draai hem nu op een GeForce2MX!
Door gebruik te maken van het proggie 3D Analyser en de volgende instellingen (http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=techsupport&id=zzymb).
(ik gebruik echter de 0 0 voor hardware id & en geen window).
En zoeken naar 3D Analyser.
(Ps. In het weekend is het forum niet vooruit te branden!)
quote:Downoad de demo.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:50 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand wat de minimale radeon kaart is, waar dit spel op draait? wil de pc versie kopen, maar ik heb een 7500. te oud zeker?
Echt een van de hoogste toppers van 2003.. no doubt
quote:kun je me ook vertellen met welke instellingen je dit voor elkaar hebt gekregen? ik heb volgens mij alles al geprobeerd, maar blijf foutmeldingen krijgen.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:54 schreef LockedForAll het volgende:[..]
Link is veranderd (raar), maar voor verder info, ga naar het ubisoft forum:
http://forums.ubi.com/Default.asp?
Dan POP: The Sands Of Time - Tech SupportEn zoeken naar 3D Analyser.
(Ps. In het weekend is het forum niet vooruit te branden!)
Ik heb het spel net uitgespeeld, en wow wat een game is dit zeg. Moeilijkste stukje is toch wel the elevator op 81%, zonder haste is dit echt niet te doen (en met haste waar ik later achterkwam is het best makkelijk )
quote:Ohhhhh, daar heb ik niet aangedacht. Bedankt voor je snelle reactie
Op woensdag 7 januari 2004 12:56 schreef DinoPK het volgende:
Je hoeft in het spel nooit terug. Als ik het mij goed herinner zit je in een soort kerker. Kijk naar een touw dat uit een gat in het dak komt, daar moet je naartoe zien te komen. Je moet eerst ergens een dobbelsteen naar beneden gooien zodat je weer ergens anders in de kerker ergens opkan. En dan kan je pas de weg naar dat touw vinden.Ik heb het spel net uitgespeeld, en wow wat een game is dit zeg. Moeilijkste stukje is toch wel the elevator op 81%, zonder haste is dit echt niet te doen (en met haste waar ik later achterkwam is het best makkelijk
)
en soms doet de camera wat irri verschuiven als je recht wil lopen, draait de cam en loop je recht op het ravijn af....
verder wel een gaaf spel, wat ik met die uitleg op de techsupport van hierboven ook eindelijk kan spelen
quote:Een vijand die is opgezogen komt niet terug.. Wel opletten he!
Op woensdag 7 januari 2004 16:02 schreef miereneuker het volgende:
vind het vechten in dit spel maar kut, heb je je vijand dood, 'zuig je hem op' met je zwaardje, komt hij alsnog terug.... zet dan gewoon meer vijanden in een kamer om mee te beginnen.en soms doet de camera wat irri verschuiven als je recht wil lopen, draait de cam en loop je recht op het ravijn af....
verder wel een gaaf spel, wat ik met die uitleg op de techsupport van hierboven ook eindelijk kan spelen
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:27 schreef Djeez het volgende:
Prachtig spel, maar hoe kom ik van dat megavage beeld af! Ik zie bijna niks!
quote:pc versie zeker?
Op woensdag 7 januari 2004 18:09 schreef Djeez het volgende:[..]
quote:nee, maar als je hem opzuigt komt er een andere voor terug, what's the point?
Op woensdag 7 januari 2004 16:35 schreef Hakkert het volgende:[..]
Een vijand die is opgezogen komt niet terug.. Wel opletten he!
quote:Ja, idd. Hoezo ?
Op woensdag 7 januari 2004 18:22 schreef Tain het volgende:[..]
pc versie zeker?
quote:Dat je niet alle vijanden in 1x krijgt die je niet aan kan
Op woensdag 7 januari 2004 18:37 schreef miereneuker het volgende:[..]
nee, maar als je hem opzuigt komt er een andere voor terug, what's the point?
quote:pc games zijn heel erg afhankelijk van welke videokaart en welke drivers je daarvoor hebt. Dus het beste wat je kan doen is de allernieuwste drivers voor je videokaart downloaden en kijken of je het probleem nog steeds hebt. En misschien paar instellingen veranderen, die toch misschien te zwaar zijn voor je videokaart
Op woensdag 7 januari 2004 18:52 schreef Djeez het volgende:[..]
Ja, idd. Hoezo ?
erg leuk spel. heb der volop van genoten
quote:Heerlijk spel idd
Op zaterdag 10 januari 2004 00:22 schreef FullySedated het volgende:
ik heb em zojuist uitgespeelderg leuk spel. heb der volop van genoten
quote:* Aan vinken:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kun je me ook vertellen met welke instellingen je dit voor elkaar hebt gekregen? ik heb volgens mij alles al geprobeerd, maar blijf foutmeldingen krijgen.
Force max. pixel shader 1.4 version
Force low precision pixel shader
Force high precision oixel shader
Emulate HW Tools TNL caps
t/m
Emulate Max sim. textures
{Bij ANTI-DETECT MODE}
Shaders
Textures
{Bij Remove stuttering}
Quality mode
__________________________
Ik gebruik 3D Analyser 2.26.
Bij nieuwere versies zou je nog de "Force windowed mode" (Bij DX8/9) aan kunnen zetten, maar dat was bij mij niet nodig!
Draait op een Asus GeForce 2MX (originele, geen 200/400).
Krijg dinsdag een FX5200... (lekker goedkoop, speel toch bijna nooit games)
Wat bij mij het beste werkte is het spel eerst zonder 3D Analyser opstarten. Dat lukt dan wel niet, maar wanneer je hem daarna wel met 3D Analyser start, krijg je een safe-mode optie. Dan start het spel en moet je eerst bij de grafische opties alles heel laag zetten (en bij een GeFroce2 MX zeker de Fog uitzetten, dan zie je tenminste een menu, anders een wit scherm!). Daarna expirimenteren met de settings.
[Dit bericht is gewijzigd door LockedForAll op 12-01-2004 10:49]
quote:Heb je de Fog uitgezet?
Op woensdag 7 januari 2004 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, idd. Hoezo ?
alles van de PC is gewoon goed behalve de kaart een Nvidia Geforce 5200. en een xbox is een xbox
quote:Ja, maar dat helpt geen zak! En aan de kaart kan het niet liggen, die zit er net een maandje in, omdat de andere kapot was. Is een Ati Radeon 9800, helaas niet de Pro-uitvoering.
Op maandag 12 januari 2004 00:19 schreef LockedForAll het volgende:[..]
Heb je de Fog uitgezet?
quote:Koop een console!
Op dinsdag 13 januari 2004 22:46 schreef nlboy het volgende:
Wat een stom spel.
Prince of Persia: Sands of Time ondersteunt geen Geoforce 4 MX.
quote:nee.. wat een stomme video kaart :p
Op dinsdag 13 januari 2004 22:46 schreef nlboy het volgende:
Wat een stom spel.
Prince of Persia: Sands of Time ondersteunt geen Geoforce 4 MX.
quote:Heb ik..een PS2
Op dinsdag 13 januari 2004 23:56 schreef Hakkert het volgende:[..]
Koop een console!
quote:Tja ik had die pc voor heel goedkoop gekocht en alle spellen doen het met die kaart behalve PoP:SoT.
Op woensdag 14 januari 2004 13:28 schreef FullySedated het volgende:[..]
nee.. wat een stomme video kaart :p
koop dan ook geen sloeber verzie van de gforce
quote:ik niet hoor. heb nog nooit een mx verzie gehad van een gforce. haalde al gelijk uit alle recenties dat het niet verstanding was om der zo eens te kopen.
Op woensdag 14 januari 2004 16:02 schreef nlboy het volgende:[..]
Tja ik had die pc voor heel goedkoop gekocht en alle spellen doen het met die kaart behalve PoP:SoT.
En ik ben niet de enige die de MX heeft, ik denk dat de meeste Geoforce 4 gebruikers MX hebben.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:46 schreef pmponer het volgende:
Wanneer komt ie nu voor de XBOXjezus eind februari pas
quote:net of dat lekker loopt :x
Op donderdag 15 januari 2004 23:23 schreef SuperPolm het volgende:
Deze vraag zal vast al gesteld zijn, maar
ik heb geen zin om heel het topic door te
spitten.
Is het mogelijk om met je muis te bewegen
ipv van met pijltjestoetsen? (Heb 't niet over
de camera-stand, gewoon bewegen).
quote:Op dezelfde manier als je tussen twee muren naar boven klimt.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben nu op 93% en ik moet bij een stukje via de muren naar beneden springen, hoe doe ik dit?
quote:naar boven springen doe je door op het goede moment op x te drukken, het lijkt me niet dat je dan opeens naar beneden springt ipv naar beneden.
Op maandag 26 januari 2004 14:35 schreef teknomist het volgende:[..]
Op dezelfde manier als je tussen twee muren naar boven klimt.
quote:Dat deed ie bij mij wel
Op maandag 26 januari 2004 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
naar boven springen doe je door op het goede moment op x te drukken, het lijkt me niet dat je dan opeens naar beneden springt ipv naar beneden.
quote:bij mij niet
Op maandag 26 januari 2004 14:47 schreef teknomist het volgende:[..]
Dat deed ie bij mij wel
quote:Niet ver daar voor had je een ook een ontiegelijk rottig klimstukje. Zeker als je niet meer beschikt over de dolk.
Op maandag 26 januari 2004 15:08 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
bij mij niet
quote:bedoel je dat tussen die 2 muren die best een eind uit elkaar staan? en waar je niet op de rand onderaan kunt staan omdat die schuin afloopt? daar zit ik nu vast, hoe kom je daar voorbij?
Op maandag 26 januari 2004 15:13 schreef teknomist het volgende:[..]
Niet ver daar voor had je een ook een ontiegelijk rottig klimstukje. Zeker als je niet meer beschikt over de dolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |