abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15155521
Deeltje 2
Deel 1 is hier te vinden
OP met dank aan Chocobo

Prince of Persia The Sands of Time wordt ontwikkeld door Ubisoft. Volgens de meeste gamesites en bladen die op E3 aanwezig waren zagen de komende knaller van dit jaar en wordt ook veel uitgeroepen tot de E3 titel van 2003. De screens zien er belovend uit en een bedrijf als Ubisoft achter de titel met ervaring in games als bv Splinter Cell is ook niet verkeerd.

Coole website : http://www.prince-of-persia.com/

Trailer : ftp://ftp.ubisoft.fr/video/pc/princeofpersia/princeofpersia-trailer.zip

De trailer bevat een aantal in-game beelden die je niet gaat geloven. Echte features zijn nog niet bekend maar ik ben wel benieuwd wat de gamers van deze titel vinden. Het lijkt me erg cool

Artwork

Straight Soul Reaver combat this is not. Combat is more engaging, more fluid, more dynamic, more responsive, and soaked with more visual flare than other titles. You can even do more. In addition to the above, it's possible to slash while shimmying alongside walls, dangling from ropes, hanging from ledges, flipping from rods, and flying through the air. Practically all of us at one point in time thought aloud that this was how Enter the Matrix should have been done, especially since this game even includes some of those Matrix style special effects Danny mentioned. Fear not, hardcore PoP fan, it won't ruin the experience for you.

Every character moves with startling believability and fluidity. Graphical effects from the glow of torches (all lights in the final will be dynamic and soft, and very much like SC), to the flow of tapestries (which Splinter actually took from this!), to the billow of smoke, to the haze of a dusty battlefield, to the burn of a blazing desert sun upon limestone, and the soft ripple of an indoor pool as it reflects and refracts appropriately, distorting the lower half of ankles submerged in it, are everywhere. It's insanity! This is not PS2. Crisp, clean, defined, rich, and littered with effects previously thought impossible for that system, Prince of Persia may very well redefine what is expected of graphics in third-person action on the PlayStation. And the end promise? All of that which was seen plus higher resolution everything and even more effects on other platforms.

According to one rep, all versions should be available in November, but another mentioned that the PC version may slip to early 2004. Whatever the case, we're more than willing to wait and you should be, too. Early candidate for game of show? Perhaps. All I know is that we can't stop talking about it around here.

Screenshots OMG Dit geloof je toch niet En dit zijn dan de PS2 screens,.... de Cube en Xbox versies zullen wat geiler zijn

Deze onderstaande movies wil ik IGNinsiders toch niet onthouden.

We've got our first look at Ubi Soft's previously silent project Prince of Persia: Sands of Time. And, wow, is it gorgeous. Whether you're speaking the jargon of GameCube, PlayStation 2, or Xbox, this title shines. What platform does it look so beautiful on? The PlayStation 2. It will surely look dazzling on the rest.

Ubi Soft has created an absolutely unbelievable engine, featuring unchallenged cinematic cameras, special effects, and art design. We can't wait to get our hands on this one again soon.

To pass the time, we've been hypnotizing ourselves with these clips. Join us, won't you?

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi1.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi2.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi3.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi4.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi5.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi6.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi7.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi8.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi9.mov

Maar ik denk ook aan de gamers zonder IGNinsider

Ass stab
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/princeofpersia320_051203_08.mov

Palace assault
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/princeofpersia320_051203_02.mov

[Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 04-12-2003 20:38]

pi_15155648
mag ik even aannemen dat deze game ook echt te spelen is (dat het uit komt op de pc heet dat dus)
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  donderdag 4 december 2003 @ 20:39:27 #3
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_15155694
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:37 schreef Demon-X het volgende:
mag ik even aannemen dat deze game ook echt te spelen is (dat het uit komt op de pc heet dat dus)
hmm je kunt hem kopen dus ik neem aan van wel
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_15155696
Sterker nog, hij is al uit op de PC als het goed is, en ik kan uit ervaring vertellen dat hij heel lekker speelt met een joypad
pi_15155929
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:39 schreef dapluiz het volgende:
Sterker nog, hij is al uit op de PC als het goed is, en ik kan uit ervaring vertellen dat hij heel lekker speelt met een joypad
joypad
verrader
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15160092
Het spel is schokt als de nete bij mij, met een P4 2,53 Ghz 512 ddr en GF4 TI 4200.

Wat doe ik verkeerd .

edit: doetetal.

[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 05-12-2003 01:57]

... hier geweest te zijn!!!!
pi_15163854
Fijn...bij mij doet ie het niet eens....

Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!" .

Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet .

En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen.

pi_15166280
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:47 schreef Demon-X het volgende:

[..]

joypad
verrader

Haha, vind het voor dit soort spellen wel net ff wat lekkerder spelen dan toetsenbord en muis
pi_15167150
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 01:38 schreef WimP het volgende:
Fijn...bij mij doet ie het niet eens....

Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!" .

Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet .

En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen.

Neem dan ook een Ti4600
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_15168321
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 09:47 schreef kippiej het volgende:

[..]

Neem dan ook een Ti4600

pi_15168340
jah speelt stukken beter met een joypad!!!

kwam gisteren alleen niet verder waar je dat meisje moet helpemn met knokken

vrijdag 5 december 2003 @ 18:08:38 #12
19284 B
van benbenieuwd
pi_15181355
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:49 schreef rival het volgende:
jah speelt stukken beter met een joypad!!!

kwam gisteren alleen niet verder waar je dat meisje moet helpemn met knokken

ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig

iemand nog tipssssssssss

pi_15183847
Ik heb deel 1 van dit topic niet gelezen, maar ik geef hier gewoon wel mijn mening over dit spel

[edit]
de pc versie heb ik het over
[/edit]

zoooooowwww!
Wat een ongeloofelijk vet spel is dit zeg!
Ik heb de afgelopen tijd echt een heleboel spellen gespeeld, en dit is toch echt 1 van de mooiste en leukste die ik heb gespeeld!.
De factoren die het zo extreem vet maken zijn voornamelijk de sfeer (echt zo'm typische midden oosten sfeer, en supergave levels. Maar ook de leningheid van het mannetje waarmee je speelt. Je kan echt alles met dat poppetje!
Ook de gevechten zijn zeer spectaculair! Ook omdat de vijanden terug kunnen reizen in de tijd, moet je ze meerdere keren verslaan.

Het spel doet me ook veel denken aan Tomb Raider. Ook met al die puzzels, hindernissen waar je langs moest enzo.
Conclusie: Echt een aanrader dit spel!

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_15184344
Tis zeker een leuke game, een echte klassieker. Ik denk weer met terug aan die tijd dat Prince of Persia 2D was

Mooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe.

Cijfer: 7,5

pi_15184382
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:05 schreef Dizpalesco het volgende:
Tis zeker een leuke game, een echte klassieker. Ik denk weer met terug aan die tijd dat Prince of Persia 2D was

Mooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe.

Cijfer: 7,5

Beste review die ik ooit gelezen heb.
pi_15184508
OH SORRY

Prince of Persia

Nu staat alweer het vierde deel voor de deur en maakt de Prince zijn debuut op de nextgen consoles.
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.

Verhaal uit de doeken doen.
Je bent de kroonprins van een Perzisch land en alles is rustig en iedereen leidt zijn normale leventje. De problemen beginnen echter wanneer je vader het paleis van de Indiaanse Maharajah aanvalt.
Tijdens heel dit gebeuren word je misleid door een geest en kom je plots terecht in een kamer met een dolk en een zandloper. Die zandloper heeft natuurlijk een betekenis. Wat blijkt, is dat die zandloper de vloek van 'Sands of Time' met zich meebrengt.
Jouw missie? Die vloek ongedaan maken.

De lenige prins!
Qua gameplay kan je aan de hand van afbeeldingen en informatie niet veel zeggen, maar als we even opnoemen wat er allemaal mogelijk is in Prince Of Persia krijg je al gauw een goed beeld van wat heel de game inhoudt qua gameplay.

De prins is namelijk heel lenig en kan heel wat moves uit zijn mouwen toveren. Die lenigheid is wel nodig want de omgeving ligt volgezaaid met boobytraps, die je één voor één moet ontwijken. Om dergelijke boobytraps te ontwijken kan je bijvoorbeeld op een muur lopen, aan een gordijn vastklampen en springen naar een trapeze om vervolgens op de begane grond neer te landen. Je denkt waarschijnlijk dat al die moves niet makkelijk uit te voeren zijn, maar dat is het juist wel. Bovendien word je alles uitgelegd in een uitgebreid tutorial.
De vijanden variëren van wilde vogels tot rovers en zelf kwade geesten. Deze vijanden zouden een hoge AI graad hebben, maar dat kunnen we nu nog niet besluiten.

You can cheat death!
In een valkuil belanden betekent niet altijd het einde. Wanneer je een vijand verslaat, zal die in zand uiteenvallen. Dit zand moet je verzamelen, want daarmee kan je enkele magische krachten gebruiken. Een eerste magische kracht is revival, die ervoor zorgt dat je vijftien seconden terugkeert in de tijd.
De restraint-kracht zorgt ervoor dat heel de omgeving stil kom te staan, waar jij natuurlijk optimaal gebruik kan van maken. Met de delay en haste krachten vertraag of versnel je vanzelfsprekend de tijd.

Graphics.
Zoals je nu weet, speelt dit verhaal zich af in het Perzische wereldje. Deze wereld ziet er erg mooi uit. Alles speelt zich eigenlijk af in een paleizencomplex, maar gelukkig is er genoeg variatie om ons te kunnen bekoren. Ook de lichteffecten zien er erg gelikt uit. Als er stof opwaait zie je de lichtstralen van de zon erdoor schijnen en door het lichte briesje bewegen de palmbomen heen en weer. Wanneer je in het water loopt zou je ook de druppeltjes van je schoeisel zien lopen, wat natuurlijk erg mooi is.

Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt.
Kom je een omgeving binnen, krijg je even een overzicht van de omgeving. Ook het inzoomen en uitzoomen zou heel gemakkelijk en vloeiend verlopen.

Conclusie:
Het ziet er naar uit dat Prince Of Persia: The Sands Of Time een knaller van formaat gaat worden. De game heeft erg leuke gameplay aspecten, die menig gamer zal weten bekoren.

pi_15184588
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:13 schreef Dizpalesco het volgende:
OH SORRY

Prince of Persia

Nu staat alweer het vierde deel voor de deur en maakt de Prince zijn debuut op de nextgen consoles.
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.

Verhaal uit de doeken doen.
Je bent de kroonprins van een Perzisch land en alles is rustig en iedereen leidt zijn normale leventje. De problemen beginnen echter wanneer je vader het paleis van de Indiaanse Maharajah aanvalt.
Tijdens heel dit gebeuren word je misleid door een geest en kom je plots terecht in een kamer met een dolk en een zandloper. Die zandloper heeft natuurlijk een betekenis. Wat blijkt, is dat die zandloper de vloek van 'Sands of Time' met zich meebrengt.
Jouw missie? Die vloek ongedaan maken.

De lenige prins!
Qua gameplay kan je aan de hand van afbeeldingen en informatie niet veel zeggen, maar als we even opnoemen wat er allemaal mogelijk is in Prince Of Persia krijg je al gauw een goed beeld van wat heel de game inhoudt qua gameplay.

De prins is namelijk heel lenig en kan heel wat moves uit zijn mouwen toveren. Die lenigheid is wel nodig want de omgeving ligt volgezaaid met boobytraps, die je één voor één moet ontwijken. Om dergelijke boobytraps te ontwijken kan je bijvoorbeeld op een muur lopen, aan een gordijn vastklampen en springen naar een trapeze om vervolgens op de begane grond neer te landen. Je denkt waarschijnlijk dat al die moves niet makkelijk uit te voeren zijn, maar dat is het juist wel. Bovendien word je alles uitgelegd in een uitgebreid tutorial.
De vijanden variëren van wilde vogels tot rovers en zelf kwade geesten. Deze vijanden zouden een hoge AI graad hebben, maar dat kunnen we nu nog niet besluiten.

You can cheat death!
In een valkuil belanden betekent niet altijd het einde. Wanneer je een vijand verslaat, zal die in zand uiteenvallen. Dit zand moet je verzamelen, want daarmee kan je enkele magische krachten gebruiken. Een eerste magische kracht is revival, die ervoor zorgt dat je vijftien seconden terugkeert in de tijd.
De restraint-kracht zorgt ervoor dat heel de omgeving stil kom te staan, waar jij natuurlijk optimaal gebruik kan van maken. Met de delay en haste krachten vertraag of versnel je vanzelfsprekend de tijd.

Graphics.
Zoals je nu weet, speelt dit verhaal zich af in het Perzische wereldje. Deze wereld ziet er erg mooi uit. Alles speelt zich eigenlijk af in een paleizencomplex, maar gelukkig is er genoeg variatie om ons te kunnen bekoren. Ook de lichteffecten zien er erg gelikt uit. Als er stof opwaait zie je de lichtstralen van de zon erdoor schijnen en door het lichte briesje bewegen de palmbomen heen en weer. Wanneer je in het water loopt zou je ook de druppeltjes van je schoeisel zien lopen, wat natuurlijk erg mooi is.

Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt.
Kom je een omgeving binnen, krijg je even een overzicht van de omgeving. Ook het inzoomen en uitzoomen zou heel gemakkelijk en vloeiend verlopen.

Conclusie:
Het ziet er naar uit dat Prince Of Persia: The Sands Of Time een knaller van formaat gaat worden. De game heeft erg leuke gameplay aspecten, die menig gamer zal weten bekoren.

pi_15193033
Ik heb dit spel nu ook, ik snap alleen niet wat er in de intro gebeurd. Die prince vlugt voor zn vader die in gesprek is met zn vijand ik snap er helemaal niks van.. ik weet wel dat het heel cool aanvoelt om meteen je eerste kill te combineren met 2 salto's
pi_15193112
Nee, in het begin veroreveren ze een stad.
De prins neemt de dolk mee als aandenken.

Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan.

We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 6 december 2003 @ 04:12:05 #20
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15193276
quote:
Mwah Splinter Cell was toch niet zooo slecht
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_15196100
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 03:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, in het begin veroreveren ze een stad.
De prins neemt de dolk mee als aandenken.

Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan.

ah okee dan weet ik dat ook weer
pi_15196955
is de game al uit voor de cube of pc?
pi_15202373
quote:
l

Dit zijn stuk voor stuk goede spellen. Beyon good and evil en splinter cell krijgen zelfs allemaal negens. Dan zijn ze dus echt niet slecht bezig.
pi_15202454
* vosss start mIRC nog eens op, want dit ziet er toch wel gaaf uit!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15224688
Ik krijg hem deze week
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zondag 7 december 2003 @ 17:22:09 #26
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_15224857
ik snap niet helemaal hoe je combo's kan uitvoeren. Kan iemand mij dat misschien uitleggen. (PC versie) Je kan sommige attacks ook rebouden maar snap niet hoe dat moet...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zondag 7 december 2003 @ 17:32:39 #27
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15225252
Heb sinds lange tijd weer eens een PS2 game gekocht (laatste was Dark Chronicle geloof ik) en MAN! wat heerst deze game. Wilde eigenlijk wachten tot de xbox versie, maar heb me toch niet in kunnen houden. De controls zijn zoals altijd weer even wennen, maar wat een heerlijke game!
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 8 december 2003 @ 11:39:03 #28
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15243258
goed... afgelopen weekend uitgespeeld.
Ik was al enorm onder de indruk van deze game, maar het einde is echt geniaal!
Ik kan Prince of Persia niet hard genoeg aanprijzen.
Dit spel zal de komende jaren als een klassieker te boek staan.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_15243438
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:39 schreef Smots het volgende:
Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo
Mijn games
  maandag 8 december 2003 @ 11:48:33 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_15243510
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:39 schreef Smots het volgende:
Welk platform?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_15243526
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Zijn de controls een beetje makkelijk? of moet je uren oefenen op die combo's enzo

Nee het is gewoon knoppen rammen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_15243678
Smots onder de indruk? Toe maar...!
pi_15243748
quote:

[..]

Toen ik em begon te spelen op pc dacht ik...tering dit gaat nooit lukken zonder Gamepad...maar de controls zijn echt simpel...maar toch erg cool!
de prins beweegt lekker vlot...animaties zijn lekker vloeiend...echt een super game!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 8 december 2003 @ 12:05:06 #34
10785 Smots
pi_15243968
quote:

[..]

nee, ze vloeien echt met het allergrootste gemak uit je controller.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 8 december 2003 @ 12:05:29 #35
10785 Smots
pi_15243978
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:48 schreef Verbal het volgende:

[..]

Welk platform?

V.

ps2
over de PC kan ik je niets vertellen, sorry
pi_15243989
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:05 schreef Smots het volgende:

[..]

nee, ze vloeien echt met het allergrootste gemak uit je controller.

Mooi zo!.. Kan haast niet wachten om het te gamen!.. Maar eerst ff Silent Hill 3 uitspelen
Mijn games
  maandag 8 december 2003 @ 12:06:28 #37
10785 Smots
pi_15244000
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:54 schreef Oksel het volgende:
Smots onder de indruk? Toe maar...!
en niet een beetje.
Ik denk dat dit voor mij wel de game van het jaar is.
Onder voorbehoud, want ik ben nu bezig met Beyond Good & Evil
pi_15244291
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:06 schreef Smots het volgende:

[..]

en niet een beetje.
Ik denk dat dit voor mij wel de game van het jaar is.
Onder voorbehoud, want ik ben nu bezig met Beyond Good & Evil

.. want?

Hoe is het verhaal?
Hoe is de muziek?
Hoe zijn de Graphics?
Originaliteit?

maandag 8 december 2003 @ 12:34:46 #40
10785 Smots
pi_15244644
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

.. want?

Hoe is het verhaal?

1 van de mooiste verhalen die ik dit jaar in een game heb aangetroffen. vooral het einde is magnifiek!
quote:
Hoe is de muziek?
lekker, het geeft de game een echt Oosters tintje zonder vervelend te zijn.
quote:
Hoe zijn de Graphics?
Zeeeeeeeeeeer OK. de omgevingen zien er echt prachtig uit en ook de manier waarop de prins beweegt is supersmooth
quote:
Originaliteit?
De game leent hier en daar wel wat aspecten van andere games, maar gebruikt deze elementen op zo'n originele manier dat ze er alleen maar beter op worden. Voorbeeld? Blinx had al eerder de optie om met te tijd te kloten, maar PoP-tSoT verbetert dit gegeven enorm. Ook het (geniale) leveldesign Ico heeft hier en daar als inspiratiebron gediend voor PoP, maar ook hier streeft de Perzische Prins zijn inspirators ver voorbij.
(En dat zegt wat, want ik vond Ico een juweel van een game)
pi_15246846
Klinkt goed Smots..!

Ik krijg vandaag of morgen Pikmin binnen.. van't weekend Mario Party 5 gehaald.. dus!

maandag 8 december 2003 @ 15:10:08 #42
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15248589
moet ik zeker ook hebben op de cube of Ps2.
Heb alleen nu al teveel spellen en te weinig tijd dus...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 8 december 2003 @ 17:10:08 #43
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15251311
Ik zit vast

Ik moet namelijk iets pakken ofzo ergens bovenaan en dan moet ik naar boven springen met de special move, maar dat lukt niet

Zie hier: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/POP 2003-12-08 17-10-24-03.JPG (openen in nieuw venster)

[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 08-12-2003 17:12]

maandag 8 december 2003 @ 17:14:29 #44
10785 Smots
pi_15251437
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:10 schreef WattaFakka het volgende:
Ik zit vast

Ik moet namelijk iets pakken ofzo ergens bovenaan en dan moet ik naar boven springen met de special move, maar dat lukt niet

Zie hier: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/POP 2003-12-08 17-10-24-03.JPG (openen in nieuw venster)

loop met behulp van de special action rechts tegen het beeld omhoog, en als je dan aan de top van je klautermove bent aangekomen moet je naar links richten en dan springen (jaja, TIMING!)
Eenmaal aangekomen aan de linkerkant spring je en richt je naar rechts.
Zo ga je verder: links, rechts, links, rechts etc totdat je jezelf omhoog hebt gewerkt.
  maandag 8 december 2003 @ 17:17:52 #45
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15251546
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:14 schreef Smots het volgende:

[..]

loop met behulp van de special action rechts tegen het beeld omhoog, en als je dan aan de top van je klautermove bent aangekomen moet je naar links richten en dan springen (jaja, TIMING!)
Eenmaal aangekomen aan de linkerkant spring je en richt je naar rechts.
Zo ga je verder: links, rechts, links, rechts etc totdat je jezelf omhoog hebt gewerkt.

tnx . Maar nog best wel lastig, ben ik na 10x proberen eindelijk boven, spring ik per ongeluk weer te hoog .
  maandag 8 december 2003 @ 18:00:41 #46
10785 Smots
pi_15252783
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:17 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

tnx . Maar nog best wel lastig, ben ik na 10x proberen eindelijk boven, spring ik per ongeluk weer te hoog .

graag gedaan
pi_15253595
Toch loopt het nog niet echt storm in dit topic. Het is wel een van de spellen waar ik het meest van verwacht..
pi_15260437
Vind ik ook raar.
NFS:U is al aan zijn 9e topic bezig, terwijl dat eigenlijk maar een kutspel is.
PoP is velen malen beter. ..maargoed de promotie van PoP was natuurlijk wel veel minder. Ik denk dat het binnenkort als er meer mond op mond reclame is gemaakt dat het dan meer stormloopt.
pi_15260470
Oja, bytheway.
Ik kan met PoP geen screenshotje maken? Iemand een ideetje hoe dit wel kan?
Sommige beelden MOET ik gewoon even vastleggen
pi_15260700
Dat gevoel dat je het 'moet' vastleggen heb ik ook veel.

Daarom had ik meer dan 1 gig aan uncompressed screenshot materiaal.

Gewoon op print screen rammen tijdens het spelen, en daarna in je installatiefolder kijken.

maandag 8 december 2003 @ 22:40:28 #51
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15262056
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:55 schreef kippiej het volgende:
Oja, bytheway.
Ik kan met PoP geen screenshotje maken? Iemand een ideetje hoe dit wel kan?
Sommige beelden MOET ik gewoon even vastleggen
Ik gebruik daar Fraps voor .
pi_15279412
wat een klotespel zeg dat je hem niet kan draaien met een geforce 4 mx
heb al de andere nieuwe spellen call of duty nfsu max payne niks geen last,en deze geeft alleen foutmeldingen op mn videokaart
kan hem gelukkig nog omruilen
pi_15279447
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:43 schreef crash_bandicoot het volgende:
wat een klotespel zeg dat je hem niet kan draaien met een geforce 4 mx
heb al de andere nieuwe spellen call of duty nfsu max payne niks geen last,en deze geeft alleen foutmeldingen op mn videokaart
kan hem gelukkig nog omruilen
Nee.
Een Geforce4 MX is gewoon een kutkaart.
pi_15279478
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Nee.

Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken
pi_15279491
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:46 schreef crash_bandicoot het volgende:

[..]

Lazer op man waarom heb ik bij die andere dan geen problemen ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken

Ubisoft heeft de beste titels van de laatste maanden inho .
pi_15279502
ik heb em op de ps2 ,, heb em een twee uurtjes gespeelt of zo en ik zit nu al vast! Dus als iemand mij bij het volgende kan vertellen wat te doen, graag!

Je moet een blok op een knop schuiven, hek gaat open en dan kom je bij een hele grote ruimte met een grote 'laser' straal en in et midden ook een heel groot iets, maar ik kom bij die ruimte dus niet verder dan de deuropening,, geen idee waar ik heen moet. Ben al zo'n beetje van alle kanten van et 'balkon' afgesprongen e.d.,,

help,,,

pi_15279521
Zoek wat spiegels en begin die te schuiven/draaien.
pi_15279549
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:47 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ubisoft heeft de beste titels van de laatste maanden inho .

nou toch jammer voor iedereen met een geforce 4 mx en dat zijn er een hoop,
pi_15279573
weet je cker dat er spiegels zijn,, der is bijna geen bewegingsruimte want ik heb maar een klein stukje om op te staan. Staat wel een schakelaar,, maar die doet nix,,
pi_15282650
ik zit hier vast!

Weet iemand wat ik hier moet doen? Uit die vision wordt ik ook niks wijzer op
pi_15283986
Ik ben daar nog niet, maar hangt daar niet in het midden een touw oid ?
Misschien moet je die hebben.
Verder echt een top game dit, ik heb m op de PC met een gamepad, en hij speelt echt subliem.
Ook vind ik af en toe tijdens het vechten die mix van die oosterse muziek en beetje "metal" achtig (het klinkt iets agressiever iig ) heel erg tof
pi_15284654
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:32 schreef dapluiz het volgende:
Ik ben daar nog niet, maar hangt daar niet in het midden een touw oid ?
Misschien moet je die hebben.
Verder echt een top game dit, ik heb m op de PC met een gamepad, en hij speelt echt subliem.
Ook vind ik af en toe tijdens het vechten die mix van die oosterse muziek en beetje "metal" achtig (het klinkt iets agressiever iig ) heel erg tof
Dat touw heb ik wel gezien hoor, wijsneus

Ik kan er alleen niks mee

pi_15285763
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:53 schreef kippiej het volgende:

[..]

Dat touw heb ik wel gezien hoor, wijsneus

Ik kan er alleen niks mee

Zwaaien --> Jump @ knop --> Jump vanaf knop terug naar touw
pi_15286530
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:27 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Zwaaien --> Jump @ knop --> Jump vanaf knop terug naar touw

Ja ik had het al gevonden. tnx iig
  woensdag 10 december 2003 @ 10:44:32 #65
10785 Smots
pi_15296158
quote:

[..]
ubisoft kunnen gewoon geen spellen maken

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
pi_15308189
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:44 schreef Smots het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

.. ik krijg hem morgen of overmorgen!!
Mijn games
  woensdag 10 december 2003 @ 18:17:30 #67
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15308217
Vet spel .!111111
  donderdag 11 december 2003 @ 11:05:50 #68
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15325295
quote:

[..]

Geforce 4MX is een opgevoerde Geforce 2. Antieke hardware, low-budgut shitkaart. Je moet je brakke 3d prestatie-frustratie niet botvieren op een developer die een game maakt die geschikt is voor actuele hardware.

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  donderdag 11 december 2003 @ 11:19:02 #69
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_15325601
quote:

[..]

Die MX-serie is niet voor niks zo goedkoop hoor Jij dacht n superdeal te hebben voor 75 euro terwijl alle andere kaarten 300+ euro zijn zeker...
pi_15335993
Ik zit in die toren met al die gangen (PC) en als je in een verkeerde gang loopt beland je weer terug aan het begin.
Hoe kom je daar in godsnaam voorbij?
Je moet gang 3,7,4 nemen oid. maar ik beland echt niet hogerop.
pi_15336195
je moet naar het geluid luisteren, de gang waar je water hoort te druppelen moet je in lopen.

Ik zat er ook over te piekeren, maar als je het eenmaal weet is ie eigenlijk hardstikke simpel.

pi_15336255
Ah, dat is dus de clue.
Ik zat al te kijken naar tekens op de muur, wapperende gordijntjes, etc.
bdankt
pi_15336426
Ik heb um!!! .. Maar ik moet eerst SH3 uitspelen.. kga denk ik direct maar beginnen
Mijn games
  vrijdag 12 december 2003 @ 18:57:53 #74
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15364788
Kep m gekocht voor een echte weggeef prijs! Niet in een winkel, niet illegaal... Tis tevens een versie die niet iedereen heeft. Tis een versie waarvan ik meerdere games heb.

Nieuwsgierig!?

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
pi_15365849
Erm kheb em zojuist uitgespeeld op pc...mooi einde trouwens daar had je gelijk in smots
maaruh ik zie nergens PoP1 staan....weet iemand waar ik die MOET zien?
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:07:04 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_15370729
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:57 schreef Robhimself het volgende:
Kep m gekocht voor een echte weggeef prijs! Niet in een winkel, niet illegaal... Tis tevens een versie die niet iedereen heeft. Tis een versie waarvan ik meerdere games heb.

Nieuwsgierig!?

Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien Idd niet illegaal en niet in de winkel.

Wat betreft POP1 staat in het hoofdmenu onder extra's geloof ik. Heb PoP sinds vandaag pas voor het eerst gespeeld en zag het daar staan... ben erg benieuwd naar die feature!!!! Wat een prachtspel was dat vroeger, zelfs m'n beide zussen waren er aan verslaafd! En die houden absoluut niet van games

edit :heb zojuist effe POP1 feature gespeeld, erg leuk, jammer dat ze het poppetje uit deel 2 erin hebben gezet, das niet het echte karakter uit deel 1. Maargoed, leuk als extraatje, meer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door JK op 13-12-2003 00:53]

pi_15372822
wat een lovende woorden hier weer over deze game. Ik vind het een leuk spel maar echt niet zijn geld waardig! Ik heb hem twee weken geleden op de pc binnen 2 dagen uitgespeeld in precies 7uur en 4 minuten. Vanaf het moment dat ik het spel heb uitgespeeld heb ik het nooit meer gespeeld.. en het nodigt ook niet echt uit. Niets verandert en om nou die sleur van puzzeltjes en eentonige gevechten nog een keer door te maken??? Nee.. geef mij maar een spel met een langere houdbaarheidsdatum. Ik ben in het spel nergens tegenaan gelopen en amper dood gegaan... Een uitdaging van niks.
  zaterdag 13 december 2003 @ 11:36:34 #78
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15375543
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:07 schreef JK het volgende:

[..]

Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien Idd niet illegaal en niet in de winkel.

zondag 14 december 2003 @ 10:37:41 #79
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15397256
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Nee.

Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_15399915
quote:
Op zondag 14 december 2003 10:37 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee

Dat is vreemd ja.
pi_15405361
wat een grfx .. Heb hem net voor het eerst in me ps2 gedaan.. dat muurlopen is zoooo cool
Mijn games
  zondag 14 december 2003 @ 17:19:24 #82
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15406240
Hoe moet ik verder

Hier ben ik: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/pop.JPG

Dat is op 7% van het spel.

pi_15406896
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

.. want?

Hoe is het verhaal?
Hoe is de muziek?
Hoe zijn de Graphics?
Originaliteit?

allereerst hallo allemaal ben nieuw hier en het is mn eerste post

[ontopic]
Ik vind het een TOP-spel gewoon, ik hield nooit van dit soort avonture spellen maar deze is gewoon te vet. Verhaal heb niet helemaal gesnopen aan het eind, maar wel een goed verhaal.
Muziek is gewoon perfect. Heb nog wat links voor wat soundtracks van het spel. Een member op het ubisoft forum heeft een paar soundtracks geript van het spel, goede kwaliteit ook.

This is the music from the fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Fight.rar

This is the music from the credits:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/Time_Only_Knows.rar

Stairs Music ( muziek bij een oneindige trap:):
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Magic_Cavern.rar

The fight ep2:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Fight_2.rar

The last fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Last_Fight.rar

The Prison fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Prison.rar

The intro music:
http://members.lycos.nl/ilmaestro3/Pop_Intro_Music.mp3

Hoop dat ze werken!!! (rechtermuisknop, doel opslaan als)

veel plezier

Baggie

zondag 14 december 2003 @ 18:42:53 #84
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15408298
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:42 schreef Hakkert het volgende:
wat een grfx .. Heb hem net voor het eerst in me ps2 gedaan.. dat muurlopen is zoooo cool
die van mij is overigens 128 Mb, en die van mensen die ik ken waar ie niet werkt, die zijn allemaal 64 MB
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_15414996
Heb nu net de optie gekregen dat ik tijd langzaam kan laten lopen tijdens een gevecht.. coool
Mijn games
pi_15415174
Hij kost voor de PLAYSTATION 2: 26 euro...!!! bij www.play.com
Dat is een prikkie!!
pi_15424912
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
....
maaruh ik zie nergens PoP1 staan....weet iemand waar ik die MOET zien?
http://www.princeofpersiagame.com/minigame/index.php
pi_15427485
kicken!
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:08:02 #89
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15450438
Wow, ik vind het echt een fantastisch spel, de hele sfeer van de vorige prince of persia;s is er gewoon weer maar nu in prachtige graphics. Ik vond Prince of Persia 3d al gewoon een goed spel, alleen hier is de combat veel uitgebreider, je hebt echt het idee dat je veel kan en niet perse hoeft te button-smashen. Uiteraard is de dagger of time een heel leuke optie, en ook et muurlopen is een goede toevoeging. Al is het wel wennen, want iedere keer als ik een grote kuil zie, dan denk ik: hmm hoe doe ik dit, maar dan kan je natuurlijk langs de muur lopen.

Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens.

pi_15450959
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:08 schreef BlackSheep het volgende:
Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens.
Ik vind juist dat je de 3 verschillende camerastandpunten erg goed kan gebruiken en zo ook altijd overzicht hebt...
Mijn games
  dinsdag 16 december 2003 @ 15:49:47 #91
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15457453
ja ik geef toe, soms zijn de camera standpunten ook echt heerlijk om mee te spelen, maar soms denk je echt van, ik moet nu zulke wilde toeren uithalen, dan zou et handig zijn als ik ook zou zien wat ik deed.
  woensdag 17 december 2003 @ 02:33:02 #92
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15473121
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:08 schreef B het volgende:

[..]

ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig

iemand nog tipssssssssss

Ik zit hier dus gewoon vast, tot hier was 't spel best makkelijk maar die vader krijg ik gewoon niet dood, ik blijf maar over hem heen springen en in zijn rug hakken, en Farah blijft maar met pijl en boog op hem schieten, het doet hem niks. Ik zie wel van die oranje spikkels als ik hem raak, is dat bloed of zijn dat vonken, ik snap er niks van (XBox)
pi_15479324
Ja dat dacht ik dus ook, maar je raakt hem wel degelijk hoor, gewoon door blijven hakken, uiteindelijk stort hij ter aarde
pi_15480230
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het! Ik heb nu net dat vechten een beetje goed door... ik kan nu 3 dingen met de tijd ofzo... slowmotion tijdens een gevecht.. terugdraaien en als ik iemand met de dagger steek dat tie voor hem alleen langzaam gaat.. Er was gloof ik ook nog een vierde maar weenie of ik die kan .. Vanavond ff kieken
Mijn games
  woensdag 17 december 2003 @ 13:11:17 #95
10785 Smots
pi_15480575
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:59 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het! Ik heb nu net dat vechten een beetje goed door... ik kan nu 3 dingen met de tijd ofzo... slowmotion tijdens een gevecht.. terugdraaien en als ik iemand met de dagger steek dat tie voor hem alleen langzaam gaat.. Er was gloof ik ook nog een vierde maar weenie of ik die kan .. Vanavond ff kieken
d'r komt nog één SUPERVETTE move aan in de game.
Een soort van 'opperstopper'!
  woensdag 17 december 2003 @ 13:11:42 #96
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15480587
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:59 schreef Hakkert het volgende:
Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is.
  woensdag 17 december 2003 @ 13:13:04 #97
10785 Smots
pi_15480633
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:11 schreef Miwe het volgende:

[..]

Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is.

ja, die dus.
(had je eigenlijk niet moeten verklappen, maar soit)
  woensdag 17 december 2003 @ 13:15:24 #98
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15480706
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:13 schreef Smots het volgende:

[..]

ja, die dus.

Ik heb ook niet alles verteld. En het blijft toch wel een gave move.
pi_15481834
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:13 schreef Smots het volgende:

[..]

ja, die dus.

Hoe doe ik de move op de ps2?
Mijn games
  woensdag 17 december 2003 @ 13:55:54 #100
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15481877
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:54 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Hoe doe ik de move op de ps2?

Special action + time-dagger knop tegelijk. Geen idee welke dat zijn op de PS2, maar dat weet je vast zelf wel.
pi_15481898
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:55 schreef Miwe het volgende:

[..]

Special action + time-dagger knop tegelijk. Geen idee welke dat zijn op de PS2, maar dat weet je vast zelf wel.

ah oke.. strakkes ff proberen
Mijn games
  woensdag 17 december 2003 @ 14:09:26 #102
10785 Smots
pi_15482249
He's got the best training in all of Persia. He's an agile, athletic hero yearning for combat. And he's about to embark on the battle of a lifetime as he fights to recapture the Sands of Time, the most powerful magic ever unleashed. As he confronts an army of evil Sand Creatures, he'll need to rely on every last skill he's learnt. So, what's behind the Prince's fighting skills? And what kind of moves will help him vanquish his foes?

The fight system in Prince of Persia The Sands of Time(tm) was developed according to a very simple principle: it had to be spectacular. Creative Director Patrice Desilets and his team worked to implement the level of swordsmanship and combat found in previous Prince of Persia games. They and drew three imaginary distance-based circles around the Prince: near, close and far - and created numerous animations that deliver a fluidity of movement regardless of range: for instance, Attack-Near-Front; Attack-Close-Front; Attack-Far-Front; Attack-Close-Back; Retrieve-Far-Right . . . and so on.

Whether slashing, blocking, or using his dagger to retrieve the Sands of Time from a felled enemy's body, the Prince wields his equipment like a master. Desilets and the development team also created a host of fighting moves that would serve the Prince well - and amaze gamers - during his clashes, such as:

Attack: The Square button initiates a sword attack
Retrieve: Use the Triangle to retrieve Sand from an enemy
Block: The R1 button enables the Prince to block attacks from an enemy
Vault: Press the X-button in the direction of an enemy, and vault over them. This can be very helpful in getting out of tight situation and repositioning the Prince for optimum attack (press the Square button for a Vaulting Attack - follow with the Triangle button for a quick retrieve)
Freeze: Press the Triangle button - if you have enough Sand in the dagger, the enemy will freeze - if there aren't enough Sands for a Freeze, the Prince will execute a dagger attack
Counter-Attack: Press and hold the R1 button to block, and wait until the enemy strikes, then press the Square button to launch a devastating counter-attack. This takes a bit of practice, but once mastered, it can fell an enemy in a single blow
Counter-Retrieve: Press and hold R1 to block - when the enemy strikes, press the Triangle button to do a quick retrieve and destroy the enemy
Wall Attack: When fighting near a wall, use it for rebound attacks. Point the left analog stick toward the wall, and press X + Square to launch a rebound attack straight at the enemy. Or, press X twice to rebound and jump over the enemy's head

woensdag 17 december 2003 @ 14:13:36 #103
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15482368
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:30 schreef BlackSheep het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, maar je raakt hem wel degelijk hoor, gewoon door blijven hakken, uiteindelijk stort hij ter aarde
Dat viel toch tegen, die oranje spikkels waren toch vonkjes van de afweer met zijn zwaard... wat ik moest doen was steeds één hourglass terug gaan in de tijd, daardoor kwamen zijn maatjes weer terug, die weer verslaan, en daarna de vader weer aanvallen.. na drie keer dit herhaald te hebben was hij opeens kwetsbaar en zag ik geen vonkjes meer maar van die gele flitsen die je normaal bij vijanden ziet als je ze raakt. Toen was ie ook binnen 15 klappen dood of zo.
pi_15501632
ik zit een beetje vast,,

Met de ps2 dus geen screenshots als info,,

Probleem: Kom grote ruimte binnen waar je enkele zandmannetjes moet verslaan. Daarna gaat de prinses op een knop staan, je schuift zelf een beeld tegen een knop en dan ren je tegen de muur op om de derde knop in te drukken. Hierna ga je een gangetje in waar je net de deuren van hebt geopend. Hier moet je een hendel 360graden rond draaien waarna in de grote ruimte het water weg loopt. Terug gekomen in de grote ruimte moet je met wat klauter en slinger werk aan twee stangen gaan hangen. Nu gaat er een soort van sluisdeur open en nadat ik hier een rotsblok in heb gegooid heb ik geen idee meer wat ik moet doen,,

Hoop dat et een beetje duidelijk is,,

Help!

donderdag 18 december 2003 @ 01:18:00 #105
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15502029
Als je dat blok in de sluis geduwd heb moet je terug naar waar je vandaan komt, die diepe gang waar je pingpongend tegen de muren omhoog bent gegaan. Die moet je weer door, nu de andere kant op. Dan vind je in een kamer waar je eerder was dat blok en kun je het onder een ladder schuiven.
  donderdag 18 december 2003 @ 04:09:32 #106
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15503191
pi_15504063
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:13 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Dat viel toch tegen, die oranje spikkels waren toch vonkjes van de afweer met zijn zwaard... wat ik moest doen was steeds één hourglass terug gaan in de tijd, daardoor kwamen zijn maatjes weer terug, die weer verslaan, en daarna de vader weer aanvallen.. na drie keer dit herhaald te hebben was hij opeens kwetsbaar en zag ik geen vonkjes meer maar van die gele flitsen die je normaal bij vijanden ziet als je ze raakt. Toen was ie ook binnen 15 klappen dood of zo.

Ik dacht dat je met de oranje spikkels het opensplijten van zijn lichaam bedoelde, zoals je altijd ziet als je een sand vijand raakt. Maar dat met de tijd terug draaien, dat vind ik wel vaag, want dat heb ik misschien maar 1 keer gedaan, maar ik ben dus iedere keer op hem afgerend over hem heen gesprongen en em toen gemept, en dat de hele tijd, en af en toe als ie niet goed stond een dagger attack. En na een hele tijd ging ie dan toch zwakker worden en langzaam vervagen enzo.
pi_15504077
[quote]Op donderdag 18 december 2003 08:07 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Maar dat met de tijd terug draaien, dat vind ik wel vaag, want dat heb ik misschien maar 1 keer gedaan.[/qute]

Wacht maar tot je wat grotere valkuilen tegenkomt.

donderdag 18 december 2003 @ 10:35:08 #109
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15506101
Ik heb PoP1 unlocked!
pi_15508958
quote:
Op donderdag 18 december 2003 04:09 schreef Vibromass het volgende:
[afbeelding]
.. Ik zit nu op 57% van de game ofzo.. Hij speelt heerlijk weg
Mijn games
pi_15514515
quote:
Wacht maar tot je wat grotere valkuilen tegenkomt.
haha, ik had et over dat stukje bij die baas, de dagger of time heb ik al vele malen moeten gebruiken hoor, zo'n held ben ik nou ook weer niet
  donderdag 18 december 2003 @ 22:27:46 #112
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15526718
Uitgespeeld whee

Supergame dit

vrijdag 19 december 2003 @ 00:16:43 #113
4259 JK
pi_15529896
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:35 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb PoP1 unlocked!
Zijn maar 3 levels en het kereltje uit deel 2, niet eens uit deel 1:( maarja, leuk dat het erbij zit. Mooiste moment is al je dat zwaard pakt.
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:14:13 #114
57510 WeSjUh
masters of teh leet
pi_15542590
ik krijg zijn vader maar niet verslagen
pi_15543598
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:14 schreef WeSjUh het volgende:
ik krijg zijn vader maar niet verslagen
Das een makkie.. Je moet ondertussen wel healen he
Mijn games
pi_15543627
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:49 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Das een makkie.. Je moet ondertussen wel healen he

Healen? .
Zo makkelijk is hij trouwens niet, je eerste echte gevecht, met een slecht zwaard.
pi_15543782
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:50 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Healen? .
Zo makkelijk is hij trouwens niet, je eerste echte gevecht, met een slecht zwaard.

Dat is toch in die vrij grote locatie of niet?... Kan wezen dat ik ergens anders zit. Ik zit op 57%.. Ik dacht dat ik paps had verslagen in een ruimte waar achterin water was
Mijn games
  vrijdag 19 december 2003 @ 18:29:35 #118
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15547709
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:55 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Dat is toch in die vrij grote locatie of niet?... Kan wezen dat ik ergens anders zit. Ik zit op 57%.. Ik dacht dat ik paps had verslagen in een ruimte waar achterin water was

Jup, het fonteintje helemaal achterin in de zaal, met middenin een hoopje zand. ik zit nu net op 50 %.
pi_15548243
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:29 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Jup, het fonteintje helemaal achterin in de zaal, met middenin een hoopje zand. ik zit nu net op 50 %.

Dan had ik toch gelijk.. Dan kan je jezelf weer een beetje health geven..
Mijn games
pi_15548266
Healen kan altijd na een gevecht. Er zit altijd een waterkraan verstopt.
pi_15548323
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Healen kan altijd na een gevecht. Er zit altijd een waterkraan verstopt.
TIJDENS het gevecht heb ik het over en jij zei dat het niet kon Dat klopt dus niet
Mijn games
pi_15548347
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:59 schreef Hakkert het volgende:

[..]

TIJDENS het gevecht heb ik het over en jij zei dat het niet kon Dat klopt dus niet

Tijdens een gevecht heb ik het nooit nodig gehad .
Maar het kan wel, aanvallen doen ze nooit als je zand in je dagger propt of water drinkt.
pi_15549833
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:59 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Tijdens een gevecht heb ik het nooit nodig gehad .
Maar het kan wel, aanvallen doen ze nooit als je zand in je dagger propt of water drinkt.

Ze vallen je wel aan hoor als je water drinkt tijdens een gevecht
Mijn games
pi_15552134
Ik zit vast op 62 % (Out of the well) Kan iemand me helpen????

Het is de bedoeling dat ik in een ruimte met een valkuil vol pinnen via een touw in het midden twee knoppen indruk die op de muur zitten.

Eerst eentje om een brug neer te halen en daarna eentje om de deur achter die brug te openen. Via het touw kan je slingerend tegen één van de knoppen aan springen zodat deze geactiveerd wordt, maar daarna val je gelijk naar beneden in de punten. Terug springen gaat ook niet,, want het touw waar ik vandaan komt is te ver.

Weet iemand hoe ik verder kan......

pi_15553305
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 21:45 schreef Axle het volgende:
Ik zit vast op 62 % (Out of the well) Kan iemand me helpen????

Het is de bedoeling dat ik in een ruimte met een valkuil vol pinnen via een touw in het midden twee knoppen indruk die op de muur zitten.

Eerst eentje om een brug neer te halen en daarna eentje om de deur achter die brug te openen. Via het touw kan je slingerend tegen één van de knoppen aan springen zodat deze geactiveerd wordt, maar daarna val je gelijk naar beneden in de punten. Terug springen gaat ook niet,, want het touw waar ik vandaan komt is te ver.

Weet iemand hoe ik verder kan......

Eerder in dit topic staat ook al een post van mij dat ik daar vast zat idd.
Gewoon naar de onderkant van het touw klimmen, op knop jumpen, en weer terug op touw jumpen (afzetten tegen muur dus).
pi_15553614
Okay bedankt.

Ik ga het nog een paar keer proberen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar ik blijf het wel proberen.

pi_15553751
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:43 schreef Axle het volgende:
Okay bedankt.

Ik ga het nog een paar keer proberen. Tot nu toe is het nog niet gelukt, maar ik blijf het wel proberen.

Belangrijk is dat je echt helemaal onderaan het touw hangt en op het hoogste punt er pas van springt
Mijn games
pi_15555507
Balen man,

Wat doe ik nou fout. Het lukt gewoon niet. Ik heb al jullie advies opgevolgt. Onderaan het touw. Op het laatst springen en gelijk weer terug springen. Hij haalt het gewoon niet terug naar het touw...

vrijdag 19 december 2003 @ 23:50:51 #129
57510 WeSjUh
masters of teh leet
pi_15555676
ik zit nu serieus al 3 uur te kloten met dat gevecht tegen me vader..
ik heb alles geprobeerd, counter attacks, vaulting attacks..
hij wil niet
pi_15555994
quote:
ik zit nu serieus al 3 uur te kloten met dat gevecht tegen me vader..
ik heb alles geprobeerd, counter attacks, vaulting attacks..
hij wil niet
Probeer hem eerst met je dagger te steken, en daarna vol met je zwaard er tegen aan!!

[Dit bericht is gewijzigd door Axle op 20-12-2003 00:10]

pi_15556064
Ik ben nog steed bezig met dat klote touw.
Ik kan proberen wat ik wil maar het lukt gewoonweg niet.

Nog iemand advies???????????

zaterdag 20 december 2003 @ 00:27:12 #132
57510 WeSjUh
masters of teh leet
pi_15556542
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 00:02 schreef Axle het volgende:

[..]

Probeer hem eerst met je dagger te steken, en daarna vol met je zwaard er tegen aan!!

hij blocked gewoon alles
pi_15556752
Wachten tot die gast wil slaan. Als hij beweegt om te gaan slaan, dan moet jij snel meppen.
Dan is het hardstikke makkelijk.
  zaterdag 20 december 2003 @ 00:48:47 #134
57510 WeSjUh
masters of teh leet
pi_15557037
not easy :/
gvd wordt er gek van!
pi_15558075
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:35 schreef Robhimself het volgende:
Ik heb PoP1 unlocked!
hoe? ik heb em niet gekregen
  zaterdag 20 december 2003 @ 02:20:41 #136
57510 WeSjUh
masters of teh leet
pi_15558341
pfff eindelijk verslagen
het is echt simpel ..
je moet gewoon de aanvallen blocken en direct chargen met je dagger..
daarna meteen een vault erachterna met een slag van je dagger..
herhaal dit 50x ofzo
pi_15559285
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 02:20 schreef WeSjUh het volgende:
pfff eindelijk verslagen
het is echt simpel ..
je moet gewoon de aanvallen blocken en direct chargen met je dagger..
daarna meteen een vault erachterna met een slag van je dagger..
herhaal dit 50x ofzo
Over je vader heen springen is nog makkelijker.
Steeds in de rug slaan .
  zaterdag 20 december 2003 @ 09:10:55 #138
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15559393
Ik zit nu ff vast , rond 55 % ofzo zal het wel zijn. Als je op die hele smalle richels moet balanceren, en dan gaan die vogels je aanvallen, dat is op zich wel te overwinnen, maar daarna zie ik ff niet hoe ik daar verder zou moeten. Je hebt daar 2 a 3 tegels allemaal achter gesloten deuren en ja, kweet et ff niet meer.

trouwens, die prinses is soms echt irritant, dan ben je net bezig in een gevecht, hoor je weer: help!. Schiet je haar te hulp, wordt ze net neergemept, kan ik weer opnieuw beginnen.

pi_15559430
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 09:10 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zit nu ff vast , rond 55 % ofzo zal het wel zijn. Als je op die hele smalle richels moet balanceren, en dan gaan die vogels je aanvallen, dat is op zich wel te overwinnen, maar daarna zie ik ff niet hoe ik daar verder zou moeten. Je hebt daar 2 a 3 tegels allemaal achter gesloten deuren en ja, kweet et ff niet meer.

trouwens, die prinses is soms echt irritant, dan ben je net bezig in een gevecht, hoor je weer: help!. Schiet je haar te hulp, wordt ze net neergemept, kan ik weer opnieuw beginnen.

spoiler:

Na een tijdje krijg je de mogelijkheid om een rad te draaien, en er gaat een hek omhoog. Op dit moment moet je zo snel mogelijk terug naar het begin gaan (tip: spring je weg, en niet lopen.) en over het hek dat je nu omhoog hebt gehaald kan je muurrennen .

zaterdag 20 december 2003 @ 12:37:20 #140
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15561593
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:16 schreef JK het volgende:

[..]

Zijn maar 3 levels en het kereltje uit deel 2, niet eens uit deel 1:( maarja, leuk dat het erbij zit. Mooiste moment is al je dat zwaard pakt.

Zijn alle levels hoor Kep alle passwords opgeschreven, zijn er wel iets meer als 3
pi_15562991
Ik ben nu in zo'n grote kamer vol met lampen ofzo aan het plafond
Mijn games
pi_15568449
spoiler:
ik heb net het (denk ik laatste) zwaard gekregen.. OMG
Mijn games
pi_15568499
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:22 schreef Hakkert het volgende:
spoiler:
ik heb net het (denk ik laatste) zwaard gekregen.. OMG

spoiler:
Die dat je geen dagger meer nodig hebt? Die pwnt idd
pi_15570267
Op zaterdag 20 december 2003 00:06 schreef Axle het volgende:
Ik ben nog steed bezig met dat klote touw.
Ik kan proberen wat ik wil maar het lukt gewoonweg niet.

Nog iemand advies???????????

pi_15570416
dat je op die knoppen moet springen? Gewoon, net iets voor je de knop raakt al op springen drukken, naar het touw, draaien, de andere knop, weer hetzelfde, in 1 keer eraf springen en door het poortje
  zondag 21 december 2003 @ 11:14:25 #146
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15575178
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 09:10 schreef BlackSheep het volgende:

Via die muurtjes moet je eerst naar het platform lopen/springen wat recht tegenover het platform is waar je binnenkwam. Daar haal je een schakelaar om en gaat de deur eronder open. Naar beneden: deur door, schakelaar omhalen -> alle hekken gaan dicht en er komen een zooi scarabee-achtige insecten die je ff moet hakken.

Dan komt het stress-gedeelte: er is weer een trek-schakelaar vrij gekomen op de begane grond rechts van de hoek waar je bent binnengekomen, die trek je uit en dan gaat die grote deur open. Daar moet je overheen rennen vanaf het platform waar je bent binnengekomen om boven die trekschakelaar uit te komen. Maar hoe je daar zo snel komt, mag je zelf bedenken.

pi_15575679
Ik heb hem gisteravond uitgespeeld Wat een heerlijke game is het ook!
Mijn games
pi_15575690
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb hem gisteravond uitgespeeld Wat een heerlijke game is het ook!
Het einde is --> ..... .... .... .... ....
pi_15575728
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:46 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het einde is --> ..... .... .... .... ....

Geweldig idd ... Ik moest gewoon hardop lachen
Mijn games
  zondag 21 december 2003 @ 15:23:38 #150
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15581437
Ik ben nu ook bij dat touw slingeren met die 2 pressureplates. Best pittig, maar het is goed te doen, je hebt wat reserves he . Ik begin nu trouwens toch wel men prinsesje een beetje te missen hoor, speel al zo lang zonder haar
pi_15582465
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:23 schreef BlackSheep het volgende:
Ik ben nu ook bij dat touw slingeren met die 2 pressureplates. Best pittig, maar het is goed te doen, je hebt wat reserves he . Ik begin nu trouwens toch wel men prinsesje een beetje te missen hoor, speel al zo lang zonder haar
wat een schatje is het he!
Mijn games
  zondag 21 december 2003 @ 17:51:42 #152
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15585926
Ze is onuitstaanbaar
Maar nu ik al een hele tijd zo zielsalleen speel, dan denk ik toch van, een beetje aanspraak was toch ook wel leuk eigenlijk
pi_15586324
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:51 schreef BlackSheep het volgende:
Ze is onuitstaanbaar
Maar nu ik al een hele tijd zo zielsalleen speel, dan denk ik toch van, een beetje aanspraak was toch ook wel leuk eigenlijk
Aanspraak? je bedoelt dat bekvechten
Mijn games
pi_15586375
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam . Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
  zondag 21 december 2003 @ 18:13:55 #155
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15586536
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik nou écht de enige die fluitend dat stukje met dat touw doorkwam . Ik kon me niet voorstellen dat iemand daar moeite mee kon hebben.
khad ook niet echt moeite met het hele spel...dat touw stukje was ff lastig maar kheb er niet vastgezeten
pi_15586686
quote:
*uche uche* ego
Mijn games
pi_15586889
quote:
heb er denk 1 keer moeten rewinden
pi_15587484
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:19 schreef Hakkert het volgende:

[..]

*uche uche* ego

Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg .

Maar dat touw is gewoon enorm simpel.

zondag 21 december 2003 @ 18:59:29 #159
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15587873
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Welnee, zelf zat ik een hele tijd vast bij die vogels en die smalle richels. Wat waren die irritant zeg .

Dat vond ik dan weer niet zo moeilijk. Je kan blokken met je zwaard, dan gebeurt er sowieso al niks. Maar zelfs al doe je het niet, nadat ze zo'n aanval gedaan hebben val je, hang je aan je handen, binnen 'n seconde sta je weer op de richel en sla je hem dood.
quote:
Ach, het kostte me een paar pogingen. Het is ff de juiste hoogte vinden op het touw.
pi_15588228
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Touw was simpel en die vogels ook.. Soms moet je ff wat proberen, maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijk is
Mijn games
  zondag 21 december 2003 @ 19:59:34 #161
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15589540
quote:
dan ga ik je nu uit je droom helpen
Ik heb er best moeite mee, vast zit ik niet, want ik weet wat ik moet doen, ik weet hoe, het wil gewoon niet vlotten. Dat timen vind ik vrij lastig. De eerste lukt me meestal wel, maar die 2e keer dan heb ik te weinig pogingen om die ook nog goed te timen.
pi_15590737
quote:
Ik ben er eindelijk voorbij. Een kwestie van het juiste moment springen inderdaad. Toen ik hem eindelijk door had, ging de tweede ook in één keer goed gelijk (alleen was ik te laat bij de deur), maar de derde keer ging ook gelijk goed. Dus eindelijk kan ik verder.

Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond....

[Dit bericht is gewijzigd door Axle op 21-12-2003 21:18]

maandag 22 december 2003 @ 17:37:04 #163
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15614777
Wat kan ik met het 3e zwaard trouwens voor leuks?
pi_15614871
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:37 schreef BlackSheep het volgende:
Wat kan ik met het 3e zwaard trouwens voor leuks?
Met 2 slagen zijn de monsters dood .
.
pi_15614893
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:37 schreef Axle het volgende:

[..]

Ik ben er eindelijk voorbij. Een kwestie van het juiste moment springen inderdaad. Toen ik hem eindelijk door had, ging de tweede ook in één keer goed gelijk (alleen was ik te laat bij de deur), maar de derde keer ging ook gelijk goed. Dus eindelijk kan ik verder.

Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het ff een pittig stukie in het spel vond....

Yeah, zodra je een beetje vertrouwd bent met touwslingeren is het in ene ruk doorgaan daar .
  maandag 22 december 2003 @ 22:01:29 #166
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_15622535
hm

[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 22-12-2003 22:29]

dinsdag 23 december 2003 @ 00:17:36 #167
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_15626651
is dit spel nog ergens te koop voor de x-box??? ik heb hier in de buurt (rijswijk/den-haag) al een groot aantal winkels afgelopen, maar iedereen roept uitverkocht
daaaaaaaaaaaaaaag
  dinsdag 23 december 2003 @ 02:15:46 #168
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_15628680
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:17 schreef miereneuker het volgende:
is dit spel nog ergens te koop voor de x-box??? ik heb hier in de buurt (rijswijk/den-haag) al een groot aantal winkels afgelopen, maar iedereen roept uitverkocht
Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 23 december 2003 @ 09:25:42 #169
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15630765
Ik ben nu dus gevangen genomen, en als je dan net wakker word in die gevangenis, dan is dat muziekje echt ruig. Krijg je zo'n lekker gitaarmuziekje, en dan zo'n overview van zo'n kolossale gevangenis. Toen dacht ik ow yeah, hier komt vast een baas of zoiets, dat viel dan wel weer tegen. Nu ben ik alweer men prinsesje kwijt
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:06:41 #170
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_15654653
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 02:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

Knap... hij is hier nog niet uit voor zover ik weet.

heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn

enig id wat de release date is??

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_15656435
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 23:06 schreef miereneuker het volgende:

[..]

heerlijk.... personeel dat op de hoogte is... we hebben hem niet dus hij zal wel uitverkocht zijn

enig id wat de release date is??

Nog een maandje wachten
Mijn games
pi_15675979
Ik heb net POP op de PC geinstalleerd en ik wil hem opstarten, zegt ie dit:

Your videocard « NVIDIA GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.

Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..

pi_15676272
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:01 schreef fokaapje het volgende:

Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.

Ze laten tijdens de installatie vet groot het Nvidia logo zien en dan wordt deze kaart niet ondersteund ??????????????????????????? Hoe zit dit ? is hier een patch voor ofzo ? pleaZzzzzz help me out..

Verkeerde drivers geinstalleerd?
Mijn games
pi_15676552
Nee, de GeForce 4 MX is een kutkaart.
Zo simpel is het, niets meer dan een turbo Geforce 2.
Die wordt niet ondersteund.
pi_15701574
hmm ik heb hem net uitgespeeld maar dat stuk waar je random in een deur moest lopen en dan de volgende moest gokken (in zon ronde zaal met 2 verdiepingen van die ongein) dat vind ik dus zwaar onacceptabel

verder zat ik elke keer te zeuren dat de puzzels irritant waren en het vechten te lang duurde en niet leuk was. het leukste is gewoon het rond rennen en klimmen en alles. toch wel een 9+ als cijfer

pi_15701792
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:11 schreef ErikN het volgende:
hmm ik heb hem net uitgespeeld maar dat stuk waar je random in een deur moest lopen en dan de volgende moest gokken (in zon ronde zaal met 2 verdiepingen van die ongein) dat vind ik dus zwaar onacceptabel

verder zat ik elke keer te zeuren dat de puzzels irritant waren en het vechten te lang duurde en niet leuk was. het leukste is gewoon het rond rennen en klimmen en alles. toch wel een 9+ als cijfer

was niet random zat geloof ik met geluid logica in
pi_15701905
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:20 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja dat las ik net al ergens, maar ik heb schreeuwende mensen om me heen en dan hoor je het niet die trap erna was ook dom ik dacht dat het weer hetzelfde was en ben terug naar boven gelopen, en toen dus weer naar beneden
  vrijdag 26 december 2003 @ 16:16:40 #178
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_15720537
hmmzz.. ik zit een beejte vast..

ik ben op 33 procent ofzo, en dan moet ik zo'n hendel omhalen, dat er voor bepaalde tijd een deur opengaat. Moet ik door zo'n hindernissenbaan heen.....heel easy enzo tot ik op het einde kom, dan staan er 3 van die spike traps naast elkaar.....hoe kom ik daar langs ?

bvd

I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_15720742
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 16:16 schreef ill_Bill het volgende:
hmmzz.. ik zit een beejte vast..

ik ben op 33 procent ofzo, en dan moet ik zo'n hendel omhalen, dat er voor bepaalde tijd een deur opengaat. Moet ik door zo'n hindernissenbaan heen.....heel easy enzo tot ik op het einde kom, dan staan er 3 van die spike traps naast elkaar.....hoe kom ik daar langs ?

bvd

Als je langzaam loopt merken de spike traps je niet op, en kan je er gewoon overheen lopen.
  vrijdag 26 december 2003 @ 16:49:49 #180
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_15721198
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Als je langzaam loopt merken de spike traps je niet op, en kan je er gewoon overheen lopen.

THNKS
I got a problem solver, and his name is Revolver.
  vrijdag 26 december 2003 @ 16:51:00 #181
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15721220
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:20 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

En sowieso was het steeds dezelfde volgorde qua deuren, dus als je alle mogelijkheden probeert kom je er ook. Of je luistert gewoon naar het water.
pi_15742373
Goed, ik heb net weer bijna me joypad tegen de muur kapot gegooid, wat is dat vechtgedeelte in die lift super irritant zeg
Het is niet echt moeilijk, maar die stomme trut moet weer steeds dood gaan, heel frustrerend.
  zaterdag 27 december 2003 @ 15:15:04 #183
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15742427
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:12 schreef dapluiz het volgende:
Goed, ik heb net weer bijna me joypad tegen de muur kapot gegooid, wat is dat vechtgedeelte in die lift super irritant zeg
Het is niet echt moeilijk, maar die stomme trut moet weer steeds dood gaan, heel frustrerend.
Dit snap ik dan weer niet, ik heb het spel uitgespeeld en het meisje is niet één keer dood gegaan. Ze riep af en toe wel eens help en dan ging haar krachtmeter wat omlaag, maar ik kon 't rustig aan doen, echt kritisch werd het nooit.
pi_15745104
Vaag, bij mij was het als ik me een beetje op de rest concentreerde dat zij na 3 klappen ofzo al de pijp uit ging..
Maargoed, na veel proberen eindelijk gelukt, en m ook gelijk maar uitgespeeld
pi_15745501
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:12 schreef dapluiz het volgende:
Dat wijf schoot mij dood in de lift
Mijn games
  zondag 28 december 2003 @ 13:49:01 #186
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15763965
Ok ff een grote edit, ik heb het uitgespeeld. Wat vonden jullie van het eindgevecht. Leuk gedaan? Goeie moeilijkheidsgraad enzo?

[Dit bericht is gewijzigd door BlackSheep op 28-12-2003 18:15]

maandag 29 december 2003 @ 11:21:24 #187
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_15790267
Weet iemand misschien hoe ik dat ding moet pakken bij het eerste level waar je op zo;n beeld moet klimmen en waar ook al die palen omheen staan, het zal wel super easy zijn maar het lukt me niet iemand??
pi_15790330
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:21 schreef masterr112 het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik dat ding moet pakken bij het eerste level waar je op zo;n beeld moet klimmen en waar ook al die palen omheen staan, het zal wel super easy zijn maar het lukt me niet iemand??
Je moet dat beeld beklimmen, wat opzich niet veel uitleg nodig heeft. Behalve dat je dan op het einde tegen de zijkant van het hoofd moet oprennen en dan tussen de 2 muren moet jumpen. Dat vereist wat oefening en timing, maar het is te doen.
pi_15790377
quote:
Op zondag 28 december 2003 13:49 schreef BlackSheep het volgende:
Ok ff een grote edit, ik heb het uitgespeeld. Wat vonden jullie van het eindgevecht. Leuk gedaan? Goeie moeilijkheidsgraad enzo?
idd.. was goed te doen en daar hou ik wel van
Mijn games
  maandag 29 december 2003 @ 11:31:20 #190
10785 Smots
pi_15790456
quote:
Op zondag 28 december 2003 13:49 schreef BlackSheep het volgende:
Ik vond de eindbaas eigenlijk wel lekker. Niet te moeilijk, niet te makkelijk. Gewoon lekker.
  maandag 29 december 2003 @ 18:26:38 #191
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15802086
Ik vond hem wat aan de makkelijke kant eigenlijk, de filmpjes eromheen waren wel heel geslaagd. Alleen ik lette niet eens zo goed op bij het vechten en ik had nog ruim de helft van men leven over. Naja, op zich wel leuk dat het een zwaardgevecht was.
Het is natuurlijk moeilijk om de verhouding:
1. Machtige tovenaar die alles kan
2. Een redelijk verslaanbare eindbaas
goed te krijgen. Ziet hij er echt supermachtig uit, kun je natuurlijk niet zo'n watje als eindbaas maken. Maar is hij helemaal niet zo sterk, isset een beetje krom als hij in et eindgevecht wel enorm moeilijk is. Ik vond het wel jammer dat ik zo heel snel het einde naderde, vanaf dat je bovenop de sands of time stond is het eigenlijk heel snel gegaan .

Al met al is het een geweldig spel, ik blijf er over praten op dit moment, en dat zal nog wel even zo blijven. Het is echt een spel waar je helemaal in opgaat, mede dankzij de leuke verhaallijn en de makkelijk uit te voeren acties van de prins die hem door heel afwisselende levels leiden. (oei, dit klinkt echt net als een review )

Ik denk dat ik nu toch maar eens Prince of Persia 3d uit de kast ga halen, die moet ik ook nog uitspelen

dinsdag 30 december 2003 @ 12:54:23 #192
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15822131
Trouwens, ik vind het nogal vreemd dat ik op bepaalde screenshots dingen zie in het spel, die ik zelf niet gezien heb, of ik heb heel slecht opgelet. Zo zie je in de trailer de prince vechten met een groot tijgerachtig beest. Noooooit gezien hoor........Hoe kan dit. Verschil tussen platforms, beta versie in de trailer, en dat het in de echte versie eruit is gehaald ofzo?
Nou hier nog 2 voorbeelden, waarvan ik me sterk afvraag of ik ze ben tegengekomen

pi_15823678
hey mensen ik zit nu bij 33% ik heb net zo'n steen door een luik geduwd wat moet ik nu doen dan? ik kom niet verder
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_15824837
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 13:44 schreef piertje2 het volgende:
hey mensen ik zit nu bij 33% ik heb net zo'n steen door een luik geduwd wat moet ik nu doen dan? ik kom niet verder
niemand????
pi_15825645
Je moet een stuk terug lopen, waarvan je vandaan komt. Daar ligt die steen in zon kamer. En de rest wijst zichzelf eigenlijk
pi_15827296
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:46 schreef Argonath het volgende:
Je moet een stuk terug lopen, waarvan je vandaan komt. Daar ligt die steen in zon kamer. En de rest wijst zichzelf eigenlijk
spoiler:
je moest toch een ladder op als ik het me goed herinner
Mijn games
pi_15828720
danke danke
  dinsdag 30 december 2003 @ 16:52:28 #198
4259 JK
pi_15829786
He daar zit ik nu ook Das de meest uitgebreide puzzel die ik tot nu toe heb gezien. Ik zit dus ook op 33% en ben daar nu NET voorbij. Net opgeslagen, vanavond of morgen weer verder
pi_15829832
Hey jongens, op de UBI forums staat hoe je dat PoP level die naar 3d is geconvert unlockt:
http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=popgeneral&id=zztje

en het werkt is best wel leuk

dinsdag 30 december 2003 @ 17:45:24 #200
4259 JK
pi_15831526
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:53 schreef Xrenity het volgende:
Hey jongens, op de UBI forums staat hoe je dat PoP level die naar 3d is geconvert unlockt:
http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=popgeneral&id=zztje

en het werkt is best wel leuk

:} GEWELDIG!!!!
Hij werkt idd
Deze 1e level speelt veel fijner dan de 'original' die je kan spelen.

Lachen, ik ga 'm nu effe doen....

edit: Zo, uitgespeeld, jammer dat er geen vijandje zit aan het eind maar ze hebben die laatste deur goed nagemaakt Hehhhe echt leuk

Ze zouden best een budget titel kunnen maken met de POPSOT besturing en de originele POP levels.. why not eh?

[Dit bericht is gewijzigd door JK op 30-12-2003 17:54]

pi_15857253
quote:

Het ligt aan POP. Bij het menu wordt er voor een 2de x gecheckt of je videokaart geschikt is.

Maarrrr ik draai hem nu op een GeForce2MX!
Door gebruik te maken van het proggie 3D Analyser en de volgende instellingen (http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=techsupport&id=zzymb).
(ik gebruik echter de 0 0 voor hardware id & en geen window).

Als je via dit proggie POP start vraagt hij wellicht om de safemode (tot nu toe altijd ja gezegt, maar volgens mij kan je ook zonder doen). Daarna graphics helemaal naar beneden halen en dan langzamerhand steeds zwaarder zetten.

pi_15857981
ik blijf gvd vast zitten weet echt niet waar ik heen moet welke kant moet ik nou op als ik dat laddertje op ben geklommen naar de over kant kan ik niet springen dit bij 33% als je net zo'n steen door de ruit heb gegooid
  woensdag 31 december 2003 @ 17:01:57 #203
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15860476
Heeft niemand een verklaring voor die grote tijger in de trailer en die screens die ik gepost heb?

Pff...........ik weet zo niet echt precies wat je bedoelt piertje2......je hebt net dat blok van boven naar beneden geduwd.......en nu ben je die ladder opgeklommen........Dan kom je uit zo;n barst in de muur gelopen......en dan krijg je de prince van voren te zien, en je staat op zo'n houten platformpje........zo ja........dan moet je naar echts springen, en dan kan je als het goed is aan een richel vasthouden.........

Maar ik kan et ook mishebben hoor.......tijdje geleden. Maar ik herinner me wel dat rond die tijd er inderdaad een sprong was die ik probeerde te maken waarvan ik echt dacht......dat haalt ie nooit.......en toen et toch redde.

pi_15870392
quote:

Had ik ook last van, oplossing een gewone geforce 4 er in douwen. In de minimum specs staat trouwens ook dat je minstens een geforce 3 of hoger moet hebben exclusief een geforce 4 MX (omdat deze slechter is dan een geforce 3).
pi_15872737
quote:
Twee halen, één betalen in januari

2004 is nog niet begonnen en Ubisoft staat al klaar met hun eerste promotie aanbieding.

Ubisoft, een van de grootste developers/uitgevers, heeft voor ons al iets moois om naar uit te kijken. Buiten het feit dat er natuurlijk een aantal topgames geplant staan, waaronder Splinter Cell 2 : Pandara Tomorrow, hebben ze voor de hele maand januari een leuke aanbieding.

Als je in deze maand namelijk Prince Of Persia : The Sands Of time koopt voor de PS2, NGC, Xbox of PC, krijg je voor datzelfde platform Splinter Cell gratis!

Wilde je één van deze spellen dus nog graag hebben, zorg dan dat je die in januari koopt!
Let er dus wel op dat je Splinter Cell dan voor het zelfde systeem krijgt als waar voor je Prince of Persia koopt.

*edit*
Deze aanbieding is voorlopig alleen in Amerika van toepassing maar zal ongetwijfeld ook naar andere landen komen.
Wanneer dit zal worden is helaas nog niet bekend.

Bron: Insidegamer.nl

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_15872753
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Leuke actie alleen beetje laat, denk dat veel gamers splinter cell of Prince of persia al hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 1 januari 2004 @ 13:21:35 #207
4259 JK
pi_15874134
quote:
Op woensdag 31 december 2003 15:38 schreef piertje2 het volgende:
ik blijf gvd vast zitten weet echt niet waar ik heen moet welke kant moet ik nou op als ik dat laddertje op ben geklommen naar de over kant kan ik niet springen dit bij 33% als je net zo'n steen door de ruit heb gegooid
Je kan wel direct naar het platform springen, is me in 1x gelukt. Probeerde het eerst heel moeilijk maar je moet toch echt gewoon schuin springen en dan ben je klaar met die puzzel bijna
pi_15874413
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 10:46 schreef Tain het volgende:

[..]

Leuke actie alleen beetje laat, denk dat veel gamers splinter cell of Prince of persia al hebben

ik heb ze allebij nog niet
als price of persia een beetje vet is (een vriend neemt 'm mee uit Engeland) ga ik 'm hier wel halen...ff wachten op die actie dus
pi_15874570
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:02 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Nog een maandje wachten

Voor de xbox release... lullig is dat dan.... heb em lekker al... en uitgespeeld
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_15899529
hmm dit is echt gaar .. kheb Athlon XP 2600 + met Aus deluxe moederbord. 120 gig hd 7200 8mb cache en MSI Geforce4 ti4200.. ligt het aan mij of is dit systeem gewoon te traag??? Het spel draait in laagste resolutie niet eens!!

maybe dat het aan drivers liggen van mn videokaart.. ik heb nog steeds de drivers van de cd geinstalleerd.. overigens wel direct x 9 er op gezet..

iemand ideeen???

bvd

pi_15906293
weet iemand wat de minimale radeon kaart is, waar dit spel op draait? wil de pc versie kopen, maar ik heb een 7500. te oud zeker?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 22:20:25 #212
4259 JK
pi_15912379
Ik wordt zo F*CKING gestoord van 1 minpunt in het spel, en dat is het naar beneden walljumpen. Er zijn 2 punten in het spel, de eerste deed ik al even over, maar de 2e... allejezus ben al bijna een uur bezig om naar beneden te springen, elke keer val ik na een paar sprongen dood naar beneden.

Zit nu op 95% ofzo.. AARGGHH !!!!!!!

Edit :
Bug in het spel : I LOVE YOU !!!!!!
Zo, na anderhalf uur k*tten viel ik eindeiljk dood vlak voor de deur. Resultaat, we gaan verder waar ik dood viel.... pffffff wat een opluchting zeg !!!! Voelt goed !

[Dit bericht is gewijzigd door JK op 02-01-2004 22:50]

pi_15942982
quote:
Op woensdag 31 december 2003 15:10 schreef LockedForAll het volgende:
Maarrrr ik draai hem nu op een GeForce2MX!
Door gebruik te maken van het proggie 3D Analyser en de volgende instellingen (http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?name=techsupport&id=zzymb).
(ik gebruik echter de 0 0 voor hardware id & en geen window).
Link is veranderd (raar), maar voor verder info, ga naar het ubisoft forum:
http://forums.ubi.com/Default.asp?
Dan POP: The Sands Of Time - Tech Support

En zoeken naar 3D Analyser.
(Ps. In het weekend is het forum niet vooruit te branden!)

pi_15943839
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:50 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand wat de minimale radeon kaart is, waar dit spel op draait? wil de pc versie kopen, maar ik heb een 7500. te oud zeker?
Downoad de demo.
pi_15949012
er is nog geen demo toch...?
  zondag 4 januari 2004 @ 21:09:54 #216
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_15963446
Wauw, het is echt een supermooi spel! En het verhaal is opzich wel erg lineair, maar het voelt niet erg bekrompen aan ofzo... Zijn zat plaatsen waar je extra's kunt halen (meer leven ofzo). Enige lastige vind ik af en toe de camera besturing. Soms kun je niet goed kijken waar je bent maar gelukkig hebben we 2 andere views, al had ik liever gehad dat first person ook lopend zou kunnen. Hier wat screenshots (printscreen geeft een bmp in je installdir, geresized naar 640x480)

De zoo, erg mooi met wuivende palmen enzo, mja daar wordt je ook het hele spel mee verwend.

Onze prince is een echte lefgozer
  zondag 4 januari 2004 @ 22:24:11 #217
4259 JK
pi_15965632
Die birdcage zit leuk in elkaar! Het hele spel heeft gewoon leuke puzzels, ik hoop dan ook op een deel 2 met zulk soort puzzels, hoeft niet eens met de prince te zijn. Inmiddels na dat ik die 'bug' had gehad heb ik 'm direct uitgespeeld, dus hij ligt hier nu te stoffen in de kast

Echt een van de hoogste toppers van 2003.. no doubt

Redactie Frontpage maandag 5 januari 2004 @ 22:27:03 #218
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_15994787
Prachtig spel, maar hoe kom ik van dat megavage beeld af! Ik zie bijna niks!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_16017068
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 23:54 schreef LockedForAll het volgende:

[..]

Link is veranderd (raar), maar voor verder info, ga naar het ubisoft forum:
http://forums.ubi.com/Default.asp?
Dan POP: The Sands Of Time - Tech Support

En zoeken naar 3D Analyser.
(Ps. In het weekend is het forum niet vooruit te branden!)

kun je me ook vertellen met welke instellingen je dit voor elkaar hebt gekregen? ik heb volgens mij alles al geprobeerd, maar blijf foutmeldingen krijgen.
pi_16034548
Ik zit vast in een ruimte met water en pilaren, waar je veel van touw naar touw moet springen, ben volgens mij in elke ruimte geweest (o.a. 1 die leidde naar fontein waar ik extra ''levenslijn" kreeg). Is op ongeveer 60% van het spel. Iemand enig idee? Moet ik soms terug?
pi_16034783
Je hoeft in het spel nooit terug. Als ik het mij goed herinner zit je in een soort kerker. Kijk naar een touw dat uit een gat in het dak komt, daar moet je naartoe zien te komen. Je moet eerst ergens een dobbelsteen naar beneden gooien zodat je weer ergens anders in de kerker ergens opkan. En dan kan je pas de weg naar dat touw vinden.

Ik heb het spel net uitgespeeld, en wow wat een game is dit zeg. Moeilijkste stukje is toch wel the elevator op 81%, zonder haste is dit echt niet te doen (en met haste waar ik later achterkwam is het best makkelijk )

pi_16035040
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:56 schreef DinoPK het volgende:
Je hoeft in het spel nooit terug. Als ik het mij goed herinner zit je in een soort kerker. Kijk naar een touw dat uit een gat in het dak komt, daar moet je naartoe zien te komen. Je moet eerst ergens een dobbelsteen naar beneden gooien zodat je weer ergens anders in de kerker ergens opkan. En dan kan je pas de weg naar dat touw vinden.

Ik heb het spel net uitgespeeld, en wow wat een game is dit zeg. Moeilijkste stukje is toch wel the elevator op 81%, zonder haste is dit echt niet te doen (en met haste waar ik later achterkwam is het best makkelijk )

Ohhhhh, daar heb ik niet aangedacht. Bedankt voor je snelle reactie
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:02:23 #223
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16040479
vind het vechten in dit spel maar kut, heb je je vijand dood, 'zuig je hem op' met je zwaardje, komt hij alsnog terug.... zet dan gewoon meer vijanden in een kamer om mee te beginnen.

en soms doet de camera wat irri verschuiven als je recht wil lopen, draait de cam en loop je recht op het ravijn af....

verder wel een gaaf spel, wat ik met die uitleg op de techsupport van hierboven ook eindelijk kan spelen

daaaaaaaaaaaaaaag
pi_16041097
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:02 schreef miereneuker het volgende:
vind het vechten in dit spel maar kut, heb je je vijand dood, 'zuig je hem op' met je zwaardje, komt hij alsnog terug.... zet dan gewoon meer vijanden in een kamer om mee te beginnen.

en soms doet de camera wat irri verschuiven als je recht wil lopen, draait de cam en loop je recht op het ravijn af....

verder wel een gaaf spel, wat ik met die uitleg op de techsupport van hierboven ook eindelijk kan spelen

Een vijand die is opgezogen komt niet terug.. Wel opletten he!
Mijn games
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2004 @ 18:09:30 #225
3926 crew  Djeez
pi_16044134
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:27 schreef Djeez het volgende:
Prachtig spel, maar hoe kom ik van dat megavage beeld af! Ik zie bijna niks!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_16044469
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:09 schreef Djeez het volgende:

[..]

pc versie zeker?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:37:19 #227
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_16044793
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:35 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Een vijand die is opgezogen komt niet terug.. Wel opletten he!

nee, maar als je hem opzuigt komt er een andere voor terug, what's the point?
daaaaaaaaaaaaaaag
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2004 @ 18:52:48 #228
3926 crew  Djeez
pi_16045147
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:22 schreef Tain het volgende:

[..]

pc versie zeker?

Ja, idd. Hoezo ?
pi_16045341
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:37 schreef miereneuker het volgende:

[..]

nee, maar als je hem opzuigt komt er een andere voor terug, what's the point?

Dat je niet alle vijanden in 1x krijgt die je niet aan kan
Mijn games
pi_16047237
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:52 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja, idd. Hoezo ?

pc games zijn heel erg afhankelijk van welke videokaart en welke drivers je daarvoor hebt. Dus het beste wat je kan doen is de allernieuwste drivers voor je videokaart downloaden en kijken of je het probleem nog steeds hebt. En misschien paar instellingen veranderen, die toch misschien te zwaar zijn voor je videokaart
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 00:22:24 #231
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_16118541
ik heb em zojuist uitgespeeld

erg leuk spel. heb der volop van genoten

eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_16119607
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:22 schreef FullySedated het volgende:
ik heb em zojuist uitgespeeld

erg leuk spel. heb der volop van genoten

Heerlijk spel idd
Mijn games
pi_16172000
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 18:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kun je me ook vertellen met welke instellingen je dit voor elkaar hebt gekregen? ik heb volgens mij alles al geprobeerd, maar blijf foutmeldingen krijgen.
* Aan vinken:

Force max. pixel shader 1.4 version
Force low precision pixel shader
Force high precision oixel shader

Emulate HW Tools TNL caps
t/m
Emulate Max sim. textures

{Bij ANTI-DETECT MODE}
Shaders
Textures

{Bij Remove stuttering}
Quality mode

Ik gebruik 3D Analyser 2.26.
Bij nieuwere versies zou je nog de "Force windowed mode" (Bij DX8/9) aan kunnen zetten, maar dat was bij mij niet nodig!

Draait op een Asus GeForce 2MX (originele, geen 200/400).
Krijg dinsdag een FX5200... (lekker goedkoop, speel toch bijna nooit games)

Wat bij mij het beste werkte is het spel eerst zonder 3D Analyser opstarten. Dat lukt dan wel niet, maar wanneer je hem daarna wel met 3D Analyser start, krijg je een safe-mode optie. Dan start het spel en moet je eerst bij de grafische opties alles heel laag zetten (en bij een GeFroce2 MX zeker de Fog uitzetten, dan zie je tenminste een menu, anders een wit scherm!). Daarna expirimenteren met de settings.

[Dit bericht is gewijzigd door LockedForAll op 12-01-2004 10:49]

pi_16172371
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, idd. Hoezo ?
Heb je de Fog uitgezet?
pi_16184572
Ik heb me niet verdiept inde de p of p topics.. maar wil ff zeggen dat het probleem met de Geforce4 (niet de mx) (spel hapert ontiechelijk) verholpen kan worden door nieuwe driver te downloaden op www.nvidia.com
pi_16216102
zal ik hem voor de PC of xbox nemen?

alles van de PC is gewoon goed behalve de kaart een Nvidia Geforce 5200. en een xbox is een xbox

Redactie Frontpage dinsdag 13 januari 2004 @ 18:19:37 #237
3926 crew  Djeez
pi_16227722
quote:
Op maandag 12 januari 2004 00:19 schreef LockedForAll het volgende:

[..]

Heb je de Fog uitgezet?

Ja, maar dat helpt geen zak! En aan de kaart kan het niet liggen, die zit er net een maandje in, omdat de andere kapot was. Is een Ati Radeon 9800, helaas niet de Pro-uitvoering.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:46:02 #238
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16236144
Wat een stom spel.
Prince of Persia: Sands of Time ondersteunt geen Geoforce 4 MX.
pi_16238559
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 22:46 schreef nlboy het volgende:
Wat een stom spel.
Koop een console!
Mijn games
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:28:39 #240
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_16250664
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 22:46 schreef nlboy het volgende:
Wat een stom spel.
nee.. wat een stomme video kaart :p
koop dan ook geen sloeber verzie van de gforce
  woensdag 14 januari 2004 @ 16:00:16 #241
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16255373
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:56 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Koop een console!

Heb ik..een PS2
maarja daar speel ik niet zo graag op.
  woensdag 14 januari 2004 @ 16:02:26 #242
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16255445
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:28 schreef FullySedated het volgende:

[..]

nee.. wat een stomme video kaart :p
koop dan ook geen sloeber verzie van de gforce

Tja ik had die pc voor heel goedkoop gekocht en alle spellen doen het met die kaart behalve PoP:SoT.
En ik ben niet de enige die de MX heeft, ik denk dat de meeste Geoforce 4 gebruikers MX hebben.
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:34:09 #243
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_16282197
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:02 schreef nlboy het volgende:

[..]

Tja ik had die pc voor heel goedkoop gekocht en alle spellen doen het met die kaart behalve PoP:SoT.
En ik ben niet de enige die de MX heeft, ik denk dat de meeste Geoforce 4 gebruikers MX hebben.

ik niet hoor. heb nog nooit een mx verzie gehad van een gforce. haalde al gelijk uit alle recenties dat het niet verstanding was om der zo eens te kopen.
ik heb de volgende sloeber verzie. de ti4200. die zijn echt ni duur en die kunnen wel alles.
pi_16282260
Ik heb het spel vorig week gekocht en ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben. Ik heb nog niet veel tijd gehad om te spelen; ik moet eerst nog wat andere uitspelen
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:46:12 #245
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_16282609
Wanneer komt ie nu voor de XBOX

jezus eind februari pas

Drop you like an ill, bad habit
pi_16300609
Deze vraag zal vast al gesteld zijn, maar
ik heb geen zin om heel het topic door te
spitten.
Is het mogelijk om met je muis te bewegen
ipv van met pijltjestoetsen? (Heb 't niet over
de camera-stand, gewoon bewegen).
  zondag 18 januari 2004 @ 11:26:29 #247
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_16361684
Niet dat ik weet
pi_16542881
Ik ben nu op 93% en ik moet bij een stukje via de muren naar beneden springen, hoe doe ik dit?
pi_16543060
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:46 schreef pmponer het volgende:
Wanneer komt ie nu voor de XBOX

jezus eind februari pas

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_16543216
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:23 schreef SuperPolm het volgende:
Deze vraag zal vast al gesteld zijn, maar
ik heb geen zin om heel het topic door te
spitten.
Is het mogelijk om met je muis te bewegen
ipv van met pijltjestoetsen? (Heb 't niet over
de camera-stand, gewoon bewegen).
net of dat lekker loopt :x
pi_16595870
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben nu op 93% en ik moet bij een stukje via de muren naar beneden springen, hoe doe ik dit?
Op dezelfde manier als je tussen twee muren naar boven klimt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_16596171
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Op dezelfde manier als je tussen twee muren naar boven klimt.

naar boven springen doe je door op het goede moment op x te drukken, het lijkt me niet dat je dan opeens naar beneden springt ipv naar beneden.
pi_16596204
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

naar boven springen doe je door op het goede moment op x te drukken, het lijkt me niet dat je dan opeens naar beneden springt ipv naar beneden.

Dat deed ie bij mij wel
pi_16596858
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat deed ie bij mij wel

bij mij niet
pi_16597051
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

bij mij niet

Niet ver daar voor had je een ook een ontiegelijk rottig klimstukje. Zeker als je niet meer beschikt over de dolk.
pi_16597391
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:13 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niet ver daar voor had je een ook een ontiegelijk rottig klimstukje. Zeker als je niet meer beschikt over de dolk.

bedoel je dat tussen die 2 muren die best een eind uit elkaar staan? en waar je niet op de rand onderaan kunt staan omdat die schuin afloopt? daar zit ik nu vast, hoe kom je daar voorbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')