quote:U vraagt, wij draaien..
Op vrijdag 5 december 2003 20:24 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je weet overigens dat je fok.nl als link op je website hebt staan? Je kan beter naar het politieke gedeelte linken, want de FrontPage van fok staat niet bekend om de kwaliteit (een hele grote understatement).
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:26 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien..
Kijk, dit soort directe democratie hebben we nodig.
quote:Hebben we volgens mij vannochtend nog een hele discussie over gehad in deze slowchat
Op vrijdag 5 december 2003 19:56 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:
Mochten jullie trouwens op mijn weblog kijken, dan ben ik benieuwd wat jullie van de twee berichtjes van vandaag vinden. Ik heb me er nogal boos over gemaakt namelijk. Ben benieuwd naar jullie oordeel.
quote:Nee, hij laadt erg snel. @home is gewoon kapot. Ik vind het niet kunnen dat een krant zo'n bericht post. Beetje schandalig. Misschien kan je de krant er op aanspreken of anders gewoon via de rechter. Veel mensen horen het weerwoord niet en nemen het dan aan voor de waarheid.
Op vrijdag 5 december 2003 20:16 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:[..]
Ok, misschien maak ik mij wel druk over niks.
Traag? Istie te groot?
quote:Ik vind het antwoord van Zalm op de vraag of Nederland vol is (Ja), veel erger voor het "vreemdelingen-imago" van de VVD dan deze column.
Op vrijdag 5 december 2003 20:31 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nee, hij laadt erg snel. @home is gewoon kapot. Ik vind het niet kunnen dat een krant zo'n bericht post. Beetje schandalig. Misschien kan je de krant er op aanspreken of anders gewoon via de rechter. Veel mensen horen het weerwoord niet en nemen het dan aan voor de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |