quote:Geen idee, ik denk dat ik het over het hoofd heb gezien
Op donderdag 4 december 2003 16:48 schreef donald_dick het volgende:
Zwaaibaai? waarom laat je zoiets dan staan en post je alles weg, behalve dan de meest domme opmerking van Hellum ?
quote:nadat ik hem 2 keer had gequote ?
Op donderdag 4 december 2003 16:49 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Geen idee, ik denk dat ik het over het hoofd heb gezien
quote:ja
Op donderdag 4 december 2003 16:50 schreef donald_dick het volgende:[..]
nadat ik hem 2 keer had gequote ?
Dank U.
quote:Daar valt over te discussiere!! Maar wat is er nou met dat oude ding gebeurt?? Vol? Flushed???
Op donderdag 4 december 2003 16:59 schreef HeLLuM het volgende:
Mijn opmerkingen waren alles behalve dom. Ze waren eerder direct, eerlijk en duidelijk. Niets mis mee.
quote:Geen discussies hier aub!
Op donderdag 4 december 2003 21:46 schreef Gertsan het volgende:[..]
Daar valt over te discussiere!! Maar wat is er nou met dat oude ding gebeurt?? Vol? Flushed???
quote:gelezen
Op donderdag 4 december 2003 18:04 schreef Maanvis het volgende:
ZWAAIBAAI, WIL JE SVP DIT EFFE LEZEN????Dank U.
quote:nope heb ik ook geen zin in, had gewoon een slechte dag vandaag
Op donderdag 4 december 2003 21:52 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Geen discussies hier aub!
trouwens mn post over agorafobie is geopend... krijgt hij je goedkeuring of vind je hem bagger?
quote:Ze waren behoorlijk dom, dyslectische mongolen? kennelijk weet je niet eens wat een mongool inhoudt
Op donderdag 4 december 2003 16:59 schreef HeLLuM het volgende:
Mijn opmerkingen waren alles behalve dom. Ze waren eerder direct, eerlijk en duidelijk. Niets mis mee.
gelukkig zegt dat iets meer over jezelf dan over anderen...
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:05 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
ja
Daarnaast bleef je reageren op posts die ge-edit waren. Alsof ik dat voor nix zit te doen.
Dat blijft niet leuk.
modjes zijn geen god
quote:Nee, gelukkig niet zeg... Ik zou een slechte zijn
Op zaterdag 6 december 2003 22:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
het klinkt heel kinderlijk, maar ze begint zelf dus. ik begin niet met het afzeiken als "doos" etc
wie de bal kaatste kan hem terug verwachten
ik heb het recht iets terug te zeggen als de ander zich zo aansteltmodjes zijn geen god
Ik snap bal / kaatsen etc heel goed hoor. Alleen is dit topic er in elk geval de plaats niet voor. En wie er begonnen is boeit dan niet zo; het moet gewoon een keer over zijn, want anders help je (niet jij in het bijzonder, maar 'je' in het algemeen) het hele topic om zeep.
quote:Ik heb jullie beiden gevraagd gewoon op te houden. En wie er begonnen is? Mods zijn geen God, maar ook geen schooljuf. Beetje een dooddoener, maar net zo waar.
Op zaterdag 6 december 2003 22:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
wie begint is de meest schuldige.
iemand die erop terug reageert omdat ze zich beledigd voelt, moet je niet aanpakken. de beginner moet je aanpakken, want als die niet was begonnen was er geen vuiltje aan de lucht geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |