abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15149064
Beste FOK!!! lezers.....niet lezeressen.

Ligt het nou aan mij of is het stereotype man een uitstervend ras. ik beschouw mezelf als 1 van de oude stempel. Eigen baas, eigen wil en een hoop eigenaardigheden. Eigenlijk het enige moderne aan mij is dat ik niet "meer" rook.

Vrouwen willen tegenwoordig meer de gevoelige kant op ik bedoel ik kan best een traantje wegpinken als ik weer zie hoe nederland in de eerste wedstrijd afging als een gieter tegen schotland en ook was best gemotioneerd toen ik hoorde dat de voorzitter van de tuf tuf club ging opstappen. Maar verder ook niet.

Nee je moet tegenwoordig kunnen janken als je naar een emotionele film kijkt, het is verdorie maar een film. De enige emotie die een film bij me losbrengt is wanneer er een godslekkerding daarop verschijnt. Ik bedoel elke kerel reageert daarop.

Waarom is het verkeerd om een beetje ouderwetse ideeën erop na te houden. De kerel die werkt de vrouw blijft thuis. Tja en wil ze graag werken ook geen probleem huren we wel een huishoudster in. Maar denk toch niet dat ik het huis ga schoonmaken, wel ruim ik me eigen rommel op en doe ik af en toe de afvas (ik stop ze in de vaatwasser) maar das gewoon voor eigen levensbehoud.

Om dan nu te zeggen dat ik lui ben aangelegd, nou nee ik werk hard en sport regelmatig en ja schuine moppen vertellen en af en toe eens aan je klokkenspel krabben hoort nu eenmaal bij een man. Net als het laten van een beste boer, liefst zo diep mogelijk en als niemand je verbeteren kan ook nog trots erop zijn ook.

Praten over voetbal en auto's moet kunnen, okee als ik een meid aanspreek in de kroeg heb ik het wel over andere dingen. Das wel weer voorbij als ik meer dan een week bij der ben. Ze moet wel weten wie ik ben natuurlijk.

En dan heb je nog sex, vrouwen vinden dat alle mannen te veel met sex bezig zijn. Natuurlijk zijn we dat, we zijn op de wereld om te neuken en vrouwen om geneukt te worden. Men noemt dat voortplanting het zin in onze genen. Mag ik en ik vind het een heerlijke verpichting.

Ben ik nu de enige die zo denkt, denk het toch niet. Kom op jongens dit laten we toch niet toe dat vrouwen ons willen veranderen in semi gevoelige mannen. Face it ondanks alles blijven we kerels met een doel. Namelijk ons zelf.

Yippee kayee en mijn zweep komt mee...
pi_15149115
Als het is zoals je zegt, ben ik blij dat wij (good guys) in de meerderheid zijn !

[Dit bericht is gewijzigd door NoFeary op 04-12-2003 16:28]

Squeeky.net
pi_15149122
Jij komt er wel

=nuancering=

Ik denk dat de meeste mannen alleen onder elkaar zullen zeggen dat ze dit geweldig vinden, maar ik denk dat niemand dit verder echt wil.

pi_15149181
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:25 schreef RodeoCowboy het volgende:
verhaal...

Vrouwen willen tegenwoordig meer de gevoelige kant op ik bedoel ik kan best een traantje wegpinken als ik weer zie hoe nederland in de eerste wedstrijd afging als een gieter tegen schotland en ook was best gemotioneerd toen ik hoorde dat de voorzitter van de tuf tuf club ging opstappen. Maar verder ook niet.

... rest verhaal

*proest*
Eagels may soar, but weasles don't get stuck in jet engines.
pi_15149350
ga een boek schrijven. dit is eecht fantastisch! hahaha
hulde!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_15149367
quote:
Praten over voetbal en auto's moet kunnen, okee als ik een meid aanspreek in de kroeg heb ik het wel over andere dingen. Das wel weer voorbij als ik meer dan een week bij der ben. Ze moet wel weten wie ik ben natuurlijk.
Ok dus eerst lieg je tegen dr en probeer je je anders voor te doen om daarna de hork uit te hangen
pi_15149428
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:35 schreef rwr-xr-x het volgende:

[..]

Ok dus eerst lieg je tegen dr en probeer je je anders voor te doen om daarna de hork uit te hangen

Ik zeg niet dat ik lieg, want dat doe ik niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ga geen vrouw het bed inlullen door te liegen. Of een relatie beginnen en dan vreemdgaan. Dat zeg ik niet. Zoals ik al zei ik ben een ouderwetse wat dat aangaat.
pi_15149750
Koos Kansloos

Ben een man en redelijk ouderwets in de zin dat ik een vrouw ten huwelijk vraag ipv andersom, de deur voor haar open doe, etc maar dat betekent niet dat ik afgestompt ben.
Ik weet niet wat jij aan waarden en normen hebt meegekregen van je ouders maar ik denk dat ze dit niet voor ogen hebben gehad.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15149855
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:47 schreef sqlsmurft het volgende:
Koos Kansloos

Ben een man en redelijk ouderwets in de zin dat ik een vrouw ten huwelijk vraag ipv andersom, de deur voor haar open doe, etc maar dat betekent niet dat ik afgestompt ben.
Ik weet niet wat jij aan waarden en normen hebt meegekregen van je ouders maar ik denk dat ze dit niet voor ogen hebben gehad.

Ja maar dat doe ik ook wel.......... Maar alleen dat andere accepteren ze niet en dat is een kwalijke zaak.

Ja. ff een paar goede eigenschappen

1. ik geef ze alles wat ze hebben wil (anders blijven ze zeuren)
2. als ze geen werk heeft krijgt ze geld van mij (mits ze het huis schoonmaakt)
3. Natuurlijk hou je een deur voor een vrouw open (dat doe ik zelfs voor oudere mensen)
4. Af en toe een kadootje of iets leuk met der verjaardig doe ik ook wel
5. Ja en houden van ook alleen moet ze me nemen zoals ik ben

Want ik ga me echt niet veranderen......

donderdag 4 december 2003 @ 16:52:39 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15149881
Ik zie hier eigenlijk wel wat in ..

Laat een man een man blijven en een vrouw een vrouw

Ik wil me namelijk ongeneerd druk kunnen maken over mijn haar, tieten en nagels.
Ik wil zo min mogelijk werken
Ik wil eens per maand compleet labiel doen, zonder gezeik
Ik wil ook geneukt worden als ik een keer NIET dronken ben
Ik wil op een voetstuk, maar verder met rust gelaten worden

Zo hoort dat gewoon

pi_15149907
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:37 schreef RodeoCowboy het volgende:
Ik zeg niet dat ik lieg, want dat doe ik niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ga geen vrouw het bed inlullen door te liegen. Of een relatie beginnen en dan vreemdgaan. Dat zeg ik niet. Zoals ik al zei ik ben een ouderwetse wat dat aangaat.
Ik snap wat je bedoelt (deels) te zeggen, de vraag is echter begrijp jij wat je op papier hebt gezet?

Kort samengevat staat er zo iets als: "Ik verwacht dit, dat en zus van een partner en daarvoor geef ik haar niets. Ik weet dat er zoiets als een vrouwelijke identiteit maar ik ontken deze liever dan dat ik de moeite neem en het respect toon om deze te leren kennen."

Pretty much vraag ik me af of je ook nog iets ziet in vrouwen afgezien van de gaten die er in zo'n vrouw zitten. De SGP heeft nog behoefte on ongeemancipeerde mannen die ook in de vrouwelijk-zelfbewustzijns-ontkenningssfase zitten.

You're loss...

quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:52 schreef SHE het volgende:
....
Zo hoort dat gewoon
Match made in heaven?

[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 04-12-2003 16:55]

I need TP, TP for my Bunghole....
  donderdag 4 december 2003 @ 16:53:56 #12
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15149922
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:52 schreef SHE het volgende:

Laat een man een man blijven en een vrouw een vrouw

Ik wil me namelijk ongeneerd druk kunnen maken over mijn haar, tieten en nagels.
Ik wil zo min mogelijk werken
Ik wil eens per maand compleet labiel doen, zonder gezeik
Ik wil ook geneukt worden als ik een keer NIET dronken ben
Ik wil op een voetstuk, maar verder met rust gelaten worden

Zo hoort dat gewoon

My kind of a woman, wheehaaai

donderdag 4 december 2003 @ 16:56:35 #13
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15150003
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:53 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt (deels) te zeggen, de vraag is echter begrijp jij wat je op papier hebt gezet?

Kort samengevat staat er zo iets als: "Ik verwacht dit, dat en zus van een partner en daarvoor geef ik haar niets. Ik weet dat er zoiets als een vrouwelijke identiteit maar ik ontken deze liever dan dat ik de moeite neem en het respect toon om deze te leren kennen."

Pretty much vraag ik me af of je ook nog iets ziet in vrouwen afgezien van de gaten die er in zo'n vrouw zitten. De SGP heeft nog behoefte on ongeemancipeerde mannen die ook in de vrouwelijk-zelfbewustzijns-ontkenningssfase zitten.

You're loss...

Sorry dat ik niet duidelijk overkom, maar ik ben het niet gewend om over dingen te discusieren anders dan voetbal, sex, auto's en geld. Maar ja iets anders hoeft dan ook niet echt. Alleen in het uiterste geval van nood.
  donderdag 4 december 2003 @ 16:59:09 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15150100
oh en het is YOUR LOSS

of

You're lost

donderdag 4 december 2003 @ 16:59:53 #15
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_15150123
hahaha
echt een grappig stukje..
Ik vind dat dit wel een colum mag worden op de frontpage!!!

Hoe kun je dat indienen dan?
Een mod die dat kan ofzo?

ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_15150678
Ik denk dat je nu misschien nog een kans maakt om een meisje tegen te komen, maar naar mate steeds meer en meer vrouwen verder studeren denk ik at dit ras van mannen gedoemd tot uitsterven is (niet dat ik er een traan om zou laten).
Vrouwen met een hogere opleiding zien het echt niet zitten hun diploma dat ze na jaren werk hebben verkregen aan de muur te hangen en hun echtgenoot zijn sloffen te gaan brengen.

Als man en vrouw dan een gelijke opleiding hebben en samen werken krijgt de vrouw ook een eigen inkomen. Hierdoor hoeft ze echt niet meer alles te pikken van haar echtgenoot. Ze weet dat ze ook op haar eigenbenen kan staan zonder haar man dus kan ze een eerlijke verdeling van de arbeid gaan eisen. Zie het als een ruilproces, als de vrouw geld van de man krijgt zal ze in ruil een groter deel van het huishouden op zich nemen.

Ik juich deze evolutie alleen maar toe en ik ben zelf heel gelukkig met mijn gevoelig vriendje

I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_15150768
Je moet er gewoon wat voor doen om een lekker wijf te krijgen, en dus ook de vrouwtjes kunnen begrijpen. Ook al doe je maar alsof, het werkt wel.
  donderdag 4 december 2003 @ 17:18:23 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15150769
Als afgestudeerd bedrijfskundige kan ik me eerlijk gezegd niets beters voorstellen ..........
  donderdag 4 december 2003 @ 17:21:26 #19
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15150857
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:18 schreef SHE het volgende:
Als afgestudeerd bedrijfskundige kan ik me eerlijk gezegd niets beters voorstellen ..........
Als uitgewerkte zelfstandige ondernemer (zonder enige vorm van goede opleiding) vind ik dit een topvrouw.....
  donderdag 4 december 2003 @ 17:23:33 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15150915
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:21 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Als uitgewerkte zelfstandige ondernemer (zonder enige vorm van goede opleiding) vind ik dit een topvrouw.....

Nu nog een goddelijk lijf , dito hoofd en een gezonde dosis humor en we sluiten voor 31/12 nog de deal van het jaar
  donderdag 4 december 2003 @ 17:24:15 #21
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15150934
Maar even weer to topic.....

Hoe komt het dat nu ineens de vrouwen alle macht krijgen. Zijn de mannen dan zo bang tegenwoordig dat de feministische groeperingen ga winnen. Kom nou er zijn zelfs genoeg vrouwen die een kerel willen hebben waar ze van opaan kunnen i.p.v. een gevoelig mannetje die geeneens baas is over zichzelf.

Daar gaat het wel naartoe......

pi_15150961
BHFH heeft een nieuwe aanpak bedacht...

en het lijkt verdomme nog effect te hebben ook !

pi_15151086
een echt watje is nu ook niet direct waar we op zitten wachten maar ik zoek eerder een man die op gelijk niveau met me staat. We verwachten wel iets of wat dat een man voor ons opkomt en ons verdedigd maar daar zoek ik niet speciaal een vriend voor.
pi_15151160
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:25 schreef Neverstop het volgende:
BHFH heeft een nieuwe aanpak bedacht...

en het lijkt verdomme nog effect te hebben ook !

hmmm nu je het zegt, ik had het kunnen weten
  donderdag 4 december 2003 @ 18:19:05 #25
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_15152323
Ik heb liever een man zoals TS dan een man die elke dag moet praten en huilen, en het bij elke film moeilijk heeft bij wijze van spreken

Het maakt mij allemaal op zich niet zoveel uit, als ie maar wel respecteert dat ik ook vrouw ben (ben het helemaal met SHE eens )

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  donderdag 4 december 2003 @ 18:20:29 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15152351
quote:
Op donderdag 4 december 2003 18:19 schreef sundae het volgende:
Ik heb liever een man zoals TS dan een man die elke dag moet praten en huilen, en het bij elke film moeilijk heeft bij wijze van spreken

Het maakt mij allemaal op zich niet zoveel uit, als ie maar wel respecteert dat ik ook vrouw ben (ben het helemaal met SHE eens )

Ik wist wel dat er nog echte vrouwen rondliepen
  donderdag 4 december 2003 @ 18:27:02 #27
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15152479
quote:
Op donderdag 4 december 2003 18:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik wist wel dat er nog echte vrouwen rondliepen

Gelukkig maar,

donderdag 4 december 2003 @ 19:00:17 #28
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15153176
Ben het 100 % eens met ts, k'was zelf ook min of meer altijd een goode guy, zo van vrouwen willen begrijpen en de hele mikmak die ons in de media wordt aangepraat, maar dat werkt dus NIET als het om vrouwen gaat. Door de opkomst van het feminisme zijn veel mannen zo vrouwelijk geworden, het meerendeel van de vrouwen valt hier dus absoluut niet op, dus alle jongens die amper scoren, WAKE UP!

Sinds ik niks meer om de mening van vrouwen geef, en ze zelfs af en toe beledig heb ik gelijk de vrouw van mijn dromen aan de haak geslagen en het gaat nu alweer een half jaar als een tierelier (terwijl ze me gvd 2 keer eerder heeft afgewezen).

Buck it
  donderdag 4 december 2003 @ 19:10:05 #29
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15153423
quote:
Op donderdag 4 december 2003 19:00 schreef megajelquer het volgende:
Ben het 100 % eens met ts, k'was zelf ook min of meer altijd een goode guy, zo van vrouwen willen begrijpen en de hele mikmak die ons in de media wordt aangepraat, maar dat werkt dus NIET als het om vrouwen gaat. Door de opkomst van het feminisme zijn veel mannen zo vrouwelijk geworden, het meerendeel van de vrouwen valt hier dus absoluut niet op, dus alle jongens die amper scoren, WAKE UP!

Sinds ik niks meer om de mening van vrouwen geef, en ze zelfs af en toe beledig heb ik gelijk de vrouw van mijn dromen aan de haak geslagen en het gaat nu alweer een half jaar als een tierelier (terwijl ze me gvd 2 keer eerder heeft afgewezen).

Ik had me geen beter voorbeeld kunnen bedenken....

face it women nee REAL MEN

pi_15153448
Ach zolang je er gelukkig bij bent, waarom niet? Maar ik zou er niet over zeuren dat mannen zo gevoelig worden..., dingen veranderen nu eenmaal, en in dit geval niet de verkeerde kant op vind ik.
Want zeg nu zelf, er is echt meer in het leven dan FOEBAAAL!, (srry) auto's en geld hoor. Neem dat van mij aan
  donderdag 4 december 2003 @ 19:13:06 #31
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15153498
quote:
Op donderdag 4 december 2003 19:10 schreef PrinceSL het volgende:
Ach zolang je er gelukkig bij bent, waarom niet? Maar ik zou er niet over zeuren dat mannen zo gevoelig worden..., dingen veranderen nu eenmaal, en in dit geval niet de verkeerde kant op vind ik.
Want zeg nu zelf, er is echt meer in het leven dan FOEBAAAL!, (srry) auto's en geld hoor. Neem dat van mij aan
Je bent SEX vergeten,

sorry moest ik nog even melden

pi_15159963
Je moet gewoon jezelf blijven! Ben je een huilebalk, so be it!
Kan iemand bepalen waar alle (3 miljard) vrouwen op zouden vallen? Ieder mens is uniek.

Ben zelf ook een man, maar ik heb dus echt nooit begrepen wat er zo leuk aan is om te boeren/scheten te laten.
Die lucht komt uit je aars, vanuit je stinkende darmen en daar vervuil je de lucht mee. Wat een humor!

donderdag 4 december 2003 @ 22:59:14 #33
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15160066
quote:
Op donderdag 4 december 2003 19:13 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Je bent SEX vergeten,

sorry moest ik nog even melden

Goed dat je 'm daar even aan herinnerd !
pi_15160258
ach wat een gelul. Iedere vrouw wil gewoon een leuk, lief vriendje die dat laatste niet overdreven is, maar op een echte klootzak zit geen vrouw te wachten. Een man mag wel een foute indruk geven
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:38:25 #35
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15168116
quote:
Op donderdag 4 december 2003 22:56 schreef Kontiki het volgende:
Je moet gewoon jezelf blijven! Ben je een huilebalk, so be it!
Kan iemand bepalen waar alle (3 miljard) vrouwen op zouden vallen? Ieder mens is uniek.
En dan komt natuurlijk de volgende vraag: wat is jezelf blijven? IMO is dat dus je niets aantrekken van wat anderen van je vinden in je doen en laten, dus ook (of misschien wel vooral) niet van vrouwen

[Dit bericht is gewijzigd door megajelquer op 05-12-2003 10:40]

Buck it
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:39:24 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15168140
Bad guy:

ja dat is peter andre

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:49:19 #37
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15168344
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
Bad guy:

[afbeelding]

ja dat is peter andre

Het hoeft niet maar dit net zo goed het type sissie zijn, iemand die het perfecte lichaam wil (hetzij voor zichzelf hetzij voor de vrouwen of mannen)

Iemand met een kale kop en een bierbuik kan net zo goed over komen als een bad guy. Met andere woorden het gaat veel eerder over gedrag dan uiterlijk. Het uiterlijk is er alleen maar handig om het eerste contact te maken

Buck it
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:50:06 #38
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15168359
quote:
Op donderdag 4 december 2003 22:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Goed dat je 'm daar even aan herinnerd !

Natuurlijk dat ik hem daar aan herrinner, mijn leven staat centraal in het teken van SEX.
pi_15168738
Van mij hoeft een man echt niet overdreven gevoelig te zijn, als mijn man gaat huilen bij een film dan lach ik hem hartelijk uit

Doet hij ook bij mij trouwens hoor, heb weleens van die rare buien dat ik ineens om een film een traantje kan laten.
Daar word ik dan meestal wel mee geplaagd

Nee, een overdreven gevoelige man hoeft het niet te zijn, maar een echte botte hond vind ik nog erger.
Ik word gaarne behandeld als een lady, of gewoon als mens

Voetbal vind ik helemaal niets, een auto vind ik alleen interresant als hij rijdt, oftewel als vervoermiddel(ok ok of het moet een audi TT roadster zijn ).
Sex is wel een leuk onderwerp, maarja als dat als enige onderwerp overblijft dan word het wel erg saai...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:35:55 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15169615
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
Bad guy:

[afbeelding]

ja dat is peter andre

what the hell is dat??
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:46:49 #41
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15169984
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:35 schreef SHE het volgende:

[..]

what the hell is dat??

Een zwart wit foto met een bad guy die vrouwen liever hebben dan een gevoelige persoonlijkheid zoals Albert Verlinden.....
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:49:11 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15170088
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:46 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Een zwart wit foto met een bad guy die vrouwen liever hebben dan een gevoelige persoonlijkheid zoals Albert Verlinden.....

Hij ziet er naar mijn idee meer gay uit dan Kwalbert..sterker nog, deze knul heeft gay heel groot over zijn wasbordje staan.

Geil lijf, dat zeker!

Maar zeker gay

pi_15170377
Zozo, was ieder maar zo'n stoere mannelijke man als TS
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:57:44 #44
72730 megajelquer
Live life aggresively!!
pi_15170416
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Maar zeker gay

Idd gay en een eigengeilerd
Buck it
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:02:46 #45
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15170589
Maar is dat niet waar alles naartoe gaat met dat feministische gedoe????? Kerels die allemaal verwijfd worden. Net als dat domme reclame stukje. Dat de man het huishouden doet enzo .....

Nou ik niet, ik pas daarvoor. Ik heb nu ook een schoonmaakster in dienst en dat bevalt mij prima.....

Oh ja ik ben geen lui varken hoor, maar ik ga niet elke dag in mijn leven huishouder spelen of hoe je dat noemt. Een keer de dweil erdoor en een keer stofzuigen. Prima, maar dan wel 1 keer per week.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:02:58 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15170596
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Zozo, was ieder maar zo'n stoere mannelijke man als TS
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:06:00 #47
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15170733
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Maar als EC WA gaat aanvallen, gaan we dan even samen fotootjes nemen..........
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:07:23 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15170779
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:06 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Maar als EC WA gaat aanvallen, gaan we dan even samen fotootjes nemen..........

Jij maakt ze, ik lach wel
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:17:33 #49
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15171051
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij maakt ze, ik lach wel

Maar als die 2 gaan matten, mag je ook wel lekker bij mij thuis komen, gooi ik de openhaard aan. Zet ik wat sfeermuziek op, voer ik je lichtelijk dronken. Dan heerlijk elkaars lichaam ontdekken.......

Of even in de taal dat iedereen het begrijpt, zuipen en neuken dus. Waarom oeilijk doen als je het simpel kunt houden toch?

vrijdag 5 december 2003 @ 12:19:45 #50
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171105
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:17 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Maar als die 2 gaan matten, mag je ook wel lekker bij mij thuis komen, gooi ik de openhaard aan. Zet ik wat sfeermuziek op, voer ik je lichtelijk dronken. Dan heerlijk elkaars lichaam ontdekken.......

Of even in de taal dat iedereen het begrijpt, zuipen en neuken dus. Waarom oeilijk doen als je het simpel kunt houden toch?

Gelukkig..ik leek even een moment van zwakte bij je te bespeuren.
Alhoewel een open haard een minimale vereiste is, los van de sfeervolle neukmuziek.

Beetje aankleden mag best, als de rest uit is

vrijdag 5 december 2003 @ 12:19:56 #51
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15171110
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:46 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHA

sorry maar ik kan hier kostelijk om lachen...
volgens mij probeer je dit duidelijk te maken:

stoer zijn is cool, emoties hebben of homo zijn niet..

(en die conclusie trek ik omdat je bij elk tegenovergestelde van stoer een homo opnoemt...)

vrouwen (en mannen) kan het niet boeien of iemand stoer is of niet, als ie maar zichzelf is (in veel gevallen .) het feit dat iemand emoties kan hbben is omdat emoties in de meeste gevallen eerlijk zijn en laten zien hoe een persoon zelf is.. als jij als stoere goezer constant met het masker van stoerigheid oploopt om maar niet de facade te breken (stel je voor da je eens een jankbui zou hebben, da mag nie, da kan nie!) kan da al snel niet realistisch overkomen..

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:21:12 #52
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15171143
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:59 schreef SHE het volgende:
oh en het is YOUR LOSS

of

You're lost

Stupid typo's!
Werken en posten is lastig te combineren, maar aanzienlijk leuker dan werken alleen...

Ik bedoel de your variant inderdaad en uiteraard She....

Volledig OnT:

quote:
Op donderdag 4 december 2003 18:19 schreef sundae het volgende:

Ik vind het wel grappig dat vrouwen mannen alleen maar kunnen onder verdelen in twee categorien: Male Chauvinist Pig en Useless Crybaby.

Misschien iets minder zwart/wit denken ladies? Ik kan je verzekeren dat ik niet hou van oeverloos geouwehoer en gelul maar ik heb toch echt geen behoefte om een vrouw rechtstreeks naar de keuken door te sturen. Maar goed that's me, and I'm an Alien misschien dat ik het aardse denken even niet meer volg of zo...

[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 05-12-2003 12:28]

vrijdag 5 december 2003 @ 12:27:47 #53
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15171305
Iedereen mag emoties hebben, maar niet iedereen hoeft ermee te koop te lopen. Als iemand mij kwetst door mij te beledigen (ze bedenken zich wel 2 keer als ze me zien) dan ga ik heus niet met ze om 1 tafel zitten en onze gevoelens naar elkaar uiten

Nope ik geef zo een knakker dan een klap volop zijn muil. Is het een vrouw dan wordt het wel al iets moeilijker, want die sla ik niet. Tenzij ze (in speciale gelegenheden om en rond het sexdomein) er om vraagt.

Trouwens ik hoef ook niet andermans problemen of emoties te weten. kom op nou zeg, dat overdreven gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn.

De enige emotie die publiekelijk toon is tevredenheid. De rest gaat ze geen flikker aan.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:36:12 #54
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15171492
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:27 schreef RodeoCowboy het volgende:
Iedereen mag emoties hebben, maar niet iedereen hoeft ermee te koop te lopen. Als iemand mij kwetst door mij te beledigen (ze bedenken zich wel 2 keer als ze me zien) dan ga ik heus niet met ze om 1 tafel zitten en onze gevoelens naar elkaar uiten

Nope ik geef zo een knakker dan een klap volop zijn muil. Is het een vrouw dan wordt het wel al iets moeilijker, want die sla ik niet. Tenzij ze (in speciale gelegenheden om en rond het sexdomein) er om vraagt.

Trouwens ik hoef ook niet andermans problemen of emoties te weten. kom op nou zeg, dat overdreven gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn.

De enige emotie die publiekelijk toon is tevredenheid. De rest gaat ze geen flikker aan.

hmzz slagen verkopen, dit klinkt meer als een excuse omdat je je emoties juist niet in de hand hebt...

als jij iemand slaat, dan is dat een boze emotie, die je weer wel wilt tonen, maar als iemand dood is die je mag, owee als je huilt, want dat soort dingen hoef je niet te tonen. owee als je ruzie hebt want stel je voor dat je een emotie toont die ergens jouw zwakte geeft..

naar mijn mening ben je geowon bang om in een situatie een zwakkere te zijn (iets wat door emtoies getoond kan worden) en heb je een enorm masker voor je om die zwaktes te verbergen.. punt.

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:36:15 #55
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15171493
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:27 schreef RodeoCowboy het volgende:

Wie is je aan het kwetsen dan? Waarom zou hij/zij je willen kwetsen?
En als je zo'n indrukwekkende vent bent: Hoe kan je dan gekwetst worden door opmerkingen van mensen die er verder niet toe doen?
Nothing anyone says can get to me unless I let them...

Voor de rest heeft natuurlijk niemand de behoefte om bij elke gelegenheid even in de groep te bespreken hoe je er emotioneel voorstaat. Zoals je zegt dat gaat ze geen ruk aan. Maar als ik met 1 persoon onder een dak moet leven dan scheelt het een hoop aanvaringen als ik en de dame snappen wat er bij de ander speelt.

Dan kan je elkaar op de juiste momenten met rust laten of juist niet. Als ik niet zou weten wat er door die ander heen gaat zou het de rest van mijn leven een trial-and-error based relatie zijn.

pi_15171514
volgens mij is TS niet zo heel errug intelligent...

geeft niet ploerten moeten er ook zijn

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:38:47 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171559
Alien, hij doelde ook niet op de geslotenheid naar zijn toekomstige levenspartner...maar gedrag naar de buitenwereld.

2 b Honest..zo zit ik ook wel in elkaar. Sterker nog, ik ben maar op 2 momenten emotioneel;

Als ik ongesteld ben of als mijn dierbaren iets hebben...

Verder moet je je niet zo gek laten maken door mensen en het leven, anders wordt alles 1 grote emotionele bodemloze put.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:41:06 #58
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15171603
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:38 schreef SHE het volgende:
Alien, hij doelde ook niet op de geslotenheid naar zijn toekomstige levenspartner...maar gedrag naar de buitenwereld.

2 b Honest..zo zit ik ook wel in elkaar. Sterker nog, ik ben maar op 2 momenten emotioneel;

Verder moet je je niet zo gek laten maken door mensen en het leven, anders wordt alles 1 grote emotionele bodemloze put.

je bent op alle fronten wel emotioneel: is het niet als je boos bent, dan is het wel als je vrolijk bent. Ik ga ook niet rennend over straat roepen dat ik teringverliefd ben of wat dan ook, maar als ik me ergens over opwind bij mij op school omdat er iets gewoon oneerlijk is, dan kan ik boos worden, en dan ga ik niet mensen op hun bek rammen, maar dan bespreek ik dat. fuck die redelijkheid, maar het werkt wel het beste.

hetgaat volgens mij meer om communicatie dan om emotie bij de TS.

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:42:41 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15171638
en iets wat ik al langer had moeten doen:

ik trap m naar R&P .

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:43:35 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171661
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

je bent op alle fronten wel emotioneel: is het niet als je boos bent, dan is het wel als je vrolijk bent. Ik ga ook niet rennend over straat roepen dat ik teringverliefd ben of wat dan ook, maar als ik me ergens over opwind bij mij op school omdat er iets gewoon oneerlijk is, dan kan ik boos worden, en dan ga ik niet mensen op hun bek rammen, maar dan bespreek ik dat. fuck die redelijkheid, maar het werkt wel het beste.

hetgaat volgens mij meer om communicatie dan om emotie bij de TS.

Tuurlijk, durf duidelijke taal te vragen en te spreken...zo krijg je in de interactie met redelijk normale mensen ook de juiste emotie
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:45:57 #61
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15171717
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Tuurlijk, durf duidelijke taal te vragen en te spreken...zo krijg je in de interactie met redelijk normale mensen ook de juiste emotie

ja psies..

dat is mijn vraag: waarom gruwelen mensen van het woord emotie terwijl juist dat woord een mens maakt? .

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:50:51 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171860
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:45 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja psies..

dat is mijn vraag: waarom gruwelen mensen van het woord emotie terwijl juist dat woord een mens maakt? .

Ik gruwel echt niet bij het woord emotie hoor...Ik denk TS ook niet

Ik gruwel bij misplaatste emotie en het totaal uit verband rukken van emotie.
Face it, dat vieze woord "emancipatie" heeft er mijns inziens alleen maar voor gezorgd dat mannen het natuurlijk gedrag helemaal zijn verloren. Ok, het beeld van de neanderthaler die zijn vrouw het hol in sleurt is natuurlijk iets wat mooi is bijgetrokken...maar ik vind dat het anno 2003 is doorgeslagen en mannen zo verwijfd zijn geraakt dat ik in elke relatie tot nu toe een soort hartsvriendin heb gekend.

Die hoef ik dus niet.

Ik wil idd een echte vent, die zich goed voelt als man en dat op alle typische manieren uit.
Ik hoef geen zweverige bal die bij elke vertrekking in mijn gezicht vraagt wat er met me is.

De natuur heeft de verschillen fysiek en mentaal al zo bepaald....daar kun je je maar beter bij neerleggen en het beste uit beiden werelden halen.

Zo krijg je de bal wel rond

vrijdag 5 december 2003 @ 12:54:29 #63
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15171960
Mag ik er ook even op wijzen dat ik buiten de ring, nog nooit iemand heb geslagen. Ik wou alleen maar aangeven dat ik zo een soort discussie kort houd. Heel kort.

Het valt me gewoon op door deze hele feminisme wave.... De mannen meer zijn veranderd dan de vrouwen. Ik vind het prima dat een vrouw een carriere wil hebben als bijv. brandweer mederwerker, piloot en alle andere plekken behalve dan als schoonmaakster en secretaresse.

Die ontwikkeling is prima, kijk dat de vrouwen meer mannelijkheid hebben is okee. Maar laat de mannen nou mannen wezen en als ze nu eenmaal alleen van sex, auto, geld en voetbal houden. Laat hem dat is zijn recht.

Trouwens als ik niet intelligent was, had ik nu niet een goedlopend bedrijf en was ik niet financieel onafhankelijk. Door juist mijn visie en standpunt vast te houden ben ik gegroeid tot wat ik ben. Niet dat alles juist is maar toch.

I am a guy and proud of it.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:56:15 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15172006
Anders herhaal je gewoon even wat ik heb gezegd
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:58:12 #65
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172050
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:56 schreef SHE het volgende:
Anders herhaal je gewoon even wat ik heb gezegd
Had het nog niet gezien, werd ff afgelijd door de MAXIM. Daar staat Catherine Bell in namelijk. Wauw, dat vind ik dus echt een mooie vrouw.
pi_15172062
Geniaal topic
pi_15172082
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:53 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

My kind of a woman, wheehaaai

Haal haar nou niet aan!
Sommige moet je ook weer niet te veel onderschatten.
Ben bang, dat als ze met je klaar is, dat van achteren je binnenvoering er half uithangt.

Ook al is ze het schatje uit het fotoboek.

pi_15172094
Kunnen we nu weer lekker gaan lullen over bier, voetbal en vrouwen
Wie bestelt de bitterballen
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:03:01 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15172161
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:58 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Had het nog niet gezien, werd ff afgelijd door de MAXIM. Daar staat Catherine Bell in namelijk. Wauw, dat vind ik dus echt een mooie vrouw.

Afgelijd?

Zo'n zware klus zal het niet geweest zijn

vrijdag 5 december 2003 @ 13:03:02 #70
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172164
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:59 schreef Frenkie het volgende:
Kunnen we nu weer lekker gaan lullen over bier, voetbal en vrouwen
Wie bestelt de bitterballen
Staan klaar, ff een kratje opentrekken dan maar???????
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:03:17 #71
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15172174
quote:

verhaal

broeder!
aka Man-Mountain
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:03:51 #72
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15172184
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:38 schreef SHE het volgende:

Ah, in dat geval TS, een kleine herziening van het standpunt (echte bikkels doen niet aan excuses, sorry ) ...

In principe geloof ik in gelijke rechten en plichten voor elk mens. Verschillen in de fysieke en psychologische bepakking bestaan tussen mannen en vrouwen en daar kan je weinig aan doen. Dus ja, een man moet een man blijven en een vrouw ook vooral vrouw.

Met heel veel "vrienden", vrienden en kennissen van gelijk geslacht overgesproken in het verleden en volgens mij zal de man die in zijn hart altijd wel een krijger blijven. Althans, al die heren ik incl. hebben er een handje van om problemen niet uit de weg te gaan, hun gevoelens te maskeren voor hen die het niets aan gaat en zijn eigenlijk altijd op zoek naar een nobel strijdperk. Maar dat zijn genetische trekjes die de laatste tijd voor ons in Europa eigenlijk meer problemen geven dan dat ze nuttig zijn.

Emoties zijn verder ook echt niet mijn sterkste kant. De enige keer dat je mij ziet huilen is door pure agressie* (paar tandjes erger dan iemand een mep willen verkopen zeg maar)en inderdaad dat wordt ik alleen als men aan "de mijnen" komt.

Maar emoties zijn verder toch overrated IMHO want het enigste dat ze uithalen is de persoon die ze ervaart dwingen stomme beslissingen te nemen. Emoties kunnen wat mij betreft dus richting recycle bin maar ga dat nou niet verwarren met gevoel in het algemeen. Gevoel heeft wel degelijk nut en erover praten is onder omstandigheden pure noodzaak.

* En nee, de auteur heeft daar nog nooit aan toegegeven. Maar vermoorde, verkrachtte en verbrandde familieleden doen wat met je (met name Bosnia)

[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 05-12-2003 13:06]

vrijdag 5 december 2003 @ 13:03:59 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15172190
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:59 schreef E2-E4 het volgende:

[..]

Haal haar nou niet aan!
Sommige moet je ook weer niet te veel onderschatten.
Ben bang, dat als ze met je klaar is, dat van achteren je binnenvoering er half uithangt.

Ook al is ze het schatje uit het fotoboek.

Ik ben anders best schattig met mijn nagels in je rug
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:04:00 #74
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172191
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Afgelijd?

Zo'n zware klus zal het niet geweest zijn

Ik pak alles groots aan........
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:08:52 #75
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15172308
emancipatie komt voornamelijk voor in de westerse wereld, de andere 75% van de wereld doet t nog zoals rodeo zegt
aka Man-Mountain
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:10:39 #76
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172358
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:08 schreef Doctor_Bara het volgende:
emancipatie komt voornamelijk voor in de westerse wereld, de andere 75% van de wereld doet t nog zoals rodeo zegt
Als de meerderheid stemt, krijg ik dus gelijk........YES
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:17:07 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15172523
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:08 schreef Doctor_Bara het volgende:
wtf heeft emancipatie te maken met het stoer doen van een gozer? me dunkt dat het meer te maken heeft met de stoerheid van een griet.

trouwens: in die andere 75% van de landen heb je ondedrukking van een bepaald gedeelte van het volk, das wa anders dan het tegenovergstelde van emancipatie..

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:19:28 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15172591
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:10 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Als de meerderheid stemt, krijg ik dus gelijk........YES

Niet arrogant worden ineens
Stuur eens een mailtje, dan beoordeel ik wel of je ook buiten de virtuele wereld een practice what you preach mentaliteit hanteert
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:20:26 #79
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172616
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Niet arrogant worden ineens
Stuur eens een mailtje, dan beoordeel ik wel of je ook buiten de virtuele wereld een practice what you preach mentaliteit hanteert

DEAL
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:20:51 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15172632
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:17 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wtf heeft emancipatie te maken met het stoer doen van een gozer? me dunkt dat het meer te maken heeft met de stoerheid van een griet.

trouwens: in die andere 75% van de landen heb je ondedrukking van een bepaald gedeelte van het volk, das wa anders dan het tegenovergstelde van emancipatie..

Gelukkig zei jij het al
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:25:44 #81
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15172787
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Gelukkig zei jij het al

ik kan wel blaten hoor .
put
your
clothes
on!
pi_15172803
Als ik het goed begrijp is dit dus de tegenhanger van al die "vrouwen willen een klootzak" huiltopics.

Hier kan iedereen ff melden hoe een klootzak hij niet is en dat de vrouwen dat ook niet leuk vinden

vrijdag 5 december 2003 @ 13:26:58 #83
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15172825
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:26 schreef Frenkie het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit dus de tegenhanger van al die "vrouwen willen een klootzak" huiltopics.

Hier kan iedereen ff melden hoe een klootzak hij niet is en dat de vrouwen dat ook niet leuk vinden

je bent er bijna frenkie .
put
your
clothes
on!
pi_15172847
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:26 schreef Jerruh het volgende:
je bent er bijna frenkie .
Ik ben geen klootzak
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:30:06 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15172914
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:26 schreef Frenkie het volgende:
Goed dan, ik ben een enorme klootzak en heb al menig vrouw een traumaatje bezorgd met m'n botte gedrag. Zo goed?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:30:12 #86
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15172917
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ben geen klootzak

frenkie-emancipatie .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:31:10 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15172951
Mods,
pas op voor slowchat!
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:31:49 #88
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172981
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ben geen klootzak

ik ook niet, alleen volgens het stereotype beeld wel. Maar das weer een nieuwe topic op zich.
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:33:14 #89
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15173022
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:31 schreef SHE het volgende:
Mods,
pas op voor slowchat!
---edit---

LOL

pi_15173076
quote:
Mods,
pas op voor slowchat!
Wij mogen dat, wij zijn mods remember
Wat is eigenlijk het probllem Rodeo-Clown..??
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:34:36 #91
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15173082
quote:
Mods,
pas op voor slowchat!
haha soms laten wij ons ook ff gaan!

maarem SHE: ik ben het nogmaals met je eens, ik kan me zeer vinden in wat jij zegt, maar ik kreeg bij de TS gewoon de indruk dat het allemaal krampachtig overkwam: ik moet me stoer houden, ik ben TEGEN het mietificatie van de samenleving, terwijl dat dingen zijn die je normaal gesproken overkomen en die je gewoon in de hand moet zien te houden..

da was meer mijn insteek .

put
your
clothes
on!
pi_15173113
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:34 schreef Jerruh het volgende:
maarem SHE: ik ben het nogmaals met je eens, ik kan me zeer vinden in wat jij zegt, maar ik kreeg bij de TS gewoon de indruk dat het allemaal krampachtig overkwam: ik moet me stoer houden, ik ben TEGEN het mietificatie van de samenleving, terwijl dat dingen zijn die je normaal gesproken overkomen en die je gewoon in de hand moet zien te houden..

Dat vind ik ook, ik vind het nogal gemaakt eerlijk gezegd. En dit zijn toch dingen waar je als man niet over na gaadt denken, doe ff normaal zeg.
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:37:42 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15173165
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

haha soms laten wij ons ook ff gaan!

Nee hoor, TS doet gewoon precies wat hij denkt dat bij mij in de smaak gaat vallen... taktiek is dat, net als bij voetbal.
Hij bedenkt eerst waar hij gaat staan, ziet vervolgens dat alleen aanvallend werkt en hij de verdediging even moet laten rust. Hij past er goed voor op, om niet buitenspel te staan en gaat dan diep spelen.

Nu is alleen de vraag wat er gebeurt als hij een vrije trap krijgt...

pi_15173207
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee hoor, TS doet gewoon precies wat hij denkt dat bij mij in de smaak gaat vallen... taktiek is dat, net als bij voetbal.
Hij bedenkt eerst waar hij gaat staan, ziet vervolgens dat alleen aanvallend werkt en hij de verdediging even moet laten rust. Hij past er goed voor op, om niet buitenspel te staan en gaat dan diep spelen.

Vrouwen die in voetbalmetaforen praten..
jakkieeeeeee
Drink je ook bier..??
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:39:29 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15173223
Ik drink niks wat maar enigzins op urine lijkt
pi_15173257
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:39 schreef SHE het volgende:
Hoe meer bier ik drink, hoe minder mijn pis op bier lijkt
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:41:05 #97
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15173274
quote:
sinas is best lekker hoor .

maarem: noemt men dat niet gewoon impulsiviteit?

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:42:19 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15173323
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

sinas is best lekker hoor .

maarem: noemt men dat niet gewoon impulsiviteit?

Ik drink uit principe ook geen frisdrank

en wat bedoel je?

vrijdag 5 december 2003 @ 13:43:50 #99
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15173376
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:35 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, ik vind het nogal gemaakt eerlijk gezegd. En dit zijn toch dingen waar je als man niet over na gaadt denken, doe ff normaal zeg.

Normalieter ook niet, maar ik zie steeds meer in mijn omgeving huilebalken worden. Echt klagen en klagen en zeuren.

In mijn ervaring zie je een probleem dan los je het op in plaats van dagenlang rondzeuren en malen.

Stel, je vriendin gebruikt make-up of een parfum die haar eigenlijk totaal niet staat. Dan kun je 2 dingen doen. Je kunt het oude weggooien en samen nieuwe halen en gelijk keuren bij aanschaf.

Of mijn favoriet: "Schat het make up staat je voor geen meter doe wat anders op, ik wil me niet schamen" Duidelijk simpel en to the point

En dan nu wat er fout gaat...

Schat ik vind je die make-up niet erg goed staan, mijn vrienden zeiden al dat bla bla bla en zelfs je zus is het met me eens dat bla bla bla het niet erg goed bij je past. Liever zie ik iets anders, maar als jij je daar beter bij voel dan kun je het gerust ophouden om te kotsen

vrijdag 5 december 2003 @ 13:45:44 #100
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15173452
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:37 schreef SHE het volgende:

[..]

SCOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:47:13 #101
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15173501
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:45 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

SCOREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik gok dat hij ver naast schiet.
Doeltrap
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:47:24 #102
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15173507
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:43 schreef RodeoCowboy het volgende:
Of mijn favoriet: "Schat het make up staat je voor geen meter doe wat anders op, ik wil me niet schamen" Duidelijk simpel en to the point
Ik zeg er helemaal niks over. Wat boeit mij dat nou als zij voor lul loopt Lekker belangrijk, zeg ik dan. Alleen als ze er expliciet naar zou vragen zou ik gewoon zeggen dat ik het compleet kut met peren vind, zonder verdere toelichting.
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:48:50 #103
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15173561
quote:
Ik heb nog een paar goede flessen Chateaux du libre staan thuis een beetje donker maar best te drinken. Als dat niet wil heb ik ook nog hooghoudt, Vodka en Breezers in mijn barretje staan.
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:51:32 #104
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15173649
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:48 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Ik heb nog een paar goede flessen Chateaux du libre staan thuis een beetje donker maar best te drinken. Als dat niet wil heb ik ook nog hooghoudt, Vodka en Breezers in mijn barretje staan.

Breezers..
Ben jij nou een man..??
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:52:36 #105
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15173677
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Breezers..
Ben jij nou een man..??

ok bad guys emancipatie .

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:58:28 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15173885
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:48 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Het is Wodka en ook het enige wat ik naast wijn wens te drinken.

Breezers vind ik walgelijk

vrijdag 5 december 2003 @ 13:59:43 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15173920
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik zeg er helemaal niks over. Wat boeit mij dat nou als zij voor lul loopt Lekker belangrijk, zeg ik dan. Alleen als ze er expliciet naar zou vragen zou ik gewoon zeggen dat ik het compleet kut met peren vind, zonder verdere toelichting.

Als een vrouw expliciet ergens naar vraagt, ben je pas echt een lul als je ook daadwerkelijk antwoord geeft
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:00:46 #108
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15173955
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Als een vrouw expliciet ergens naar vraagt, ben je pas echt een lul als je ook daadwerkelijk antwoord geeft

Echte mannen hmmmmmm-en
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:01:53 #109
61288 Duna
Still Going Strong
pi_15173980
quote:

Blablablabla...

Jij vindt jezefl nu vast ontzettend stooooooooeeeeeeeeeeeeer

[Dit bericht is gewijzigd door Duna op 05-12-2003 14:02]

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:02:42 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174006
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:00 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Echte mannen hmmmmmm-en

Die liegen , alsof ze door de gestapo verhoord worden en hun leven op het spel staat.

In feite is dat namelijk ook precies zo

[Dit bericht is gewijzigd door SHE op 05-12-2003 14:04]

vrijdag 5 december 2003 @ 14:03:27 #111
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15174020
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Breezers..
Ben jij nou een man..??

Ja, ik zelf drink eigenlijk alleen maar bier, maar ik heb ook wel eens vrouwen op bezoek.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:03:42 #112
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15174030
Vrouwen willen helemaal geen gevoelige man.

Ja dat zeggen ze wel, maar puntje bij paaltje willen ze een bruut die zegt dat ze dr bek moet houden waarna die dr neukt.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15174033
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:01 schreef Duna het volgende:

[..]

Jij vindt jezefl nu vast ontzettend stooooooooeeeeeeeeeeeeer

Motivatie?
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:04:31 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15174054
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:59 schreef SHE het volgende:
En hoe noem je dan een vrouw die expliciet ergens naar vraagt?
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:05:51 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174095
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:04 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

een ontzettende doos, aangezien je als vrouwe zijnde ( mits je de spelregels kent ), NOOIT een man iets expliciet moet vragen
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:06:45 #116
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15174121
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:04 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Meestal een zeurderd als het om iets anders gaat dan sex.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:07:21 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15174149
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:02 schreef SHE het volgende:

Die liegen , alsof ze door de gestapo verhoord worden en hun leven op het spel staat.

Nee, da's geen echte man, maar een slapjanus die bang is dattie geen sex krijgt als hij je niet naar de mond praat. Gelukkig is dat in de praktijk toch nooit zo.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:10:57 #118
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15174281
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:03 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Ja, ik zelf drink eigenlijk alleen maar bier, maar ik heb ook wel eens vrouwen meisjes op bezoek.

vrijdag 5 december 2003 @ 14:11:21 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174295
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, da's geen echte man, maar een slapjanus die bang is dattie geen sex krijgt als hij je niet naar de mond praat. Gelukkig is dat in de praktijk toch nooit zo.

Sex staat hier volledig buiten.
Het betreft hier aandachttrekkerij en vragen om bevestiging...maar hopen op ontkenning.. dat ja=nee en nee=ja syndroom
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:15:53 #120
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15174437
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Het betreft hier aandachttrekkerij en vragen om bevestiging...maar hopen op ontkenning.. dat ja=nee en nee=ja syndroom

Als er voetbal op tv is, dan hum ik gewoon
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:16:46 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174467
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als er voetbal op tv is, dan hum ik gewoon

Een slimme meid is niet thuis als er voetbal op tv is
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:18:14 #122
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15174513
SHE: bek houden en pijpen.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:22:44 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174671
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:18 schreef Robert_Jensen het volgende:
SHE: bek houden en pijpen.
Dombo Voor een fatsoenlijke blowjob zul je toch echt je mond open moeten doen
pi_15174675
quote:

Ligt het nou aan mij of is het stereotype man een uitstervend ras........

I LOVE YOU MAN!!!!!! Begin een politieke partij! mijn stem heb je!!!!
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:23:54 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174706
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:22 schreef Burrug het volgende:

[..]

I LOVE YOU MAN!!!!!! Begin een politieke partij! mijn stem heb je!!!!

Mijn idee, dan word ik wel voorzitter...of achterzitter

maakt me niet zoveel uit

vrijdag 5 december 2003 @ 14:25:28 #126
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15174752
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Een slimme meid is niet thuis als er voetbal op tv is

Dan is ze nooit thuis
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:26:30 #127
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15174785
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Dombo Voor een fatsoenlijke blowjob zul je toch echt je mond open moeten doen

Ik zou pas raar opkijken als het je toch zou lukken
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:26:48 #128
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15174802
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:23 schreef SHE het volgende:

[..]

maakt me niet zoveel uit

Je mag ook wel boven op mij zitten.......

Een eigen partij beginnen, hoe zou die dan moeten heten. Ik denk dat ik er misschien een topic over ga houden.

pi_15174820
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:23 schreef SHE het volgende:

[..]

maakt me niet zoveel uit

jij bent een vrouw!!!! niks voorzitter niks achterzitter, hoogstens babyzitter!!!!
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:28:31 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15174868
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:27 schreef Burrug het volgende:

[..]

jij bent een vrouw!!!! niks voorzitter niks achterzitter, hoogstens babyzitter!!!!

Niet in mijn wereld
Tegen de tijd dat ik er uberhaupt aan wil denken krijg je zo'n leuk Foster Parents pindaatje bij je happy-meal
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:28:43 #131
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15174876
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:27 schreef Burrug het volgende:

[..]

Ik heb al een frontman, het begint goed......
pi_15174965
hear hear!

geef mij maar een sterke, krachtige arrogante, man die ouderwets beschermt, zorgt en regelt!

Niet dat sentimentele gejank bij de woensdagavond-kramp-in-je-maag-zeik-snotter-film van rtl4. Hou eens op zeg!

tuurlijk moet ie wel kunnen praten over emotiezaken als het moet maar wat is er in hemelsnaam mis met een beetje echte mannelijke man?

enne voetbal, nee sorry dat heeft niets met mannelijkheid te maken, is gewoon neanderthalergedrag

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:33:07 #133
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15175069
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:30 schreef DarkElf het volgende:
hear hear!

geef mij maar een sterke, krachtige arrogante, man die ouderwets beschermt, zorgt en regelt!

Niet dat sentimentele gejank bij de woensdagavond-kramp-in-je-maag-zeik-snotter-film van rtl4. Hou eens op zeg!

tuurlijk moet ie wel kunnen praten over emotiezaken als het moet maar wat is er in hemelsnaam mis met een beetje echte mannelijke man?

enne voetbal, nee sorry dat heeft niets met mannelijkheid te maken, is gewoon neanderthalergedrag

Maar als een man voetbal wil kijken, dan gaat hij voetbal kijken. Das nu net het punt.
pi_15175078
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:28 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Ik heb al een frontman, het begint goed......

Party van de Man!!!!!
pi_15175100
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:33 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Maar als een man voetbal wil kijken, dan gaat hij voetbal kijken. Das nu net het punt.

tsjah en als een vrouw Sex in the city wilt kijken, kijkt hij of mee of hij gaat maar even aan de pc knutselen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:33:50 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15175103
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:11 schreef SHE het volgende:
Dat lijkt me logisch, dat het kipje dan om positieve aandacht zit te hunkeren. Maar daar heb ik nou niet echt een boodschap aan eerlijk gezegd.

En nee, sex staat hier niet buiten wat de mannelijke kant betreft. Droefies genoeg die hun grietje naar het mondje praten om maar in de smaak te vallen.

vrijdag 5 december 2003 @ 14:34:11 #137
74408 MegaGeek
Just another prick in the wall
pi_15175117
1 woord, 2 lettergrepen.

Begint met een K, eindigt op ANSLOOS!!!

[Dit bericht is gewijzigd door MegaGeek op 05-12-2003 14:34]

One Unix to rule them all, One Resolver to find them,
One IP to bring them all and in the zone bind them.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:34:20 #138
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15175120
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:26 schreef RodeoCowboy het volgende:
Je mag ook wel boven op mij zitten.......
Dus eigenlijk is dit topic net als al die "vrouwen willen een klootzak" topics.

Je wilt gewoon een keertje neuken..
pffffffffff loop een kroeg binnen, ben je sneller klaar.

pi_15175134
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Niet in mijn wereld
Tegen de tijd dat ik er uberhaupt aan wil denken krijg je zo'n leuk Foster Parents pindaatje bij je happy-meal

ik wil die happymeal openen en dat jij er dan naakt uitspringt en ff een lapdance verzorgt!
dat is mijn wereld!!!
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:41:00 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15175402
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:34 schreef Burrug het volgende:

[..]

ik wil die happymeal openen en dat jij er dan naakt uitspringt en ff een lapdance verzorgt!
dat is mijn wereld!!!

ja man, goed idee
pi_15175456
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef SHE het volgende:

[..]

ja man, goed idee

mcdonalds, half 4, den haag megastores, be there!
ik ben te herkennen aan me geen broek aan!
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:42:51 #142
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15175479
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:34 schreef MegaGeek het volgende:
1 woord, 2 lettergrepen.

Begint met een K, eindigt op ANSLOOS!!!

Dat zie je goed
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:47:51 #143
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15175667
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:34 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is dit topic net als al die "vrouwen willen een klootzak" topics.

Je wilt gewoon een keertje neuken..
pffffffffff loop een kroeg binnen, ben je sneller klaar.

Bullshit.

Ten eerste ik loop niemand naar der mond te praten. Sterker nog dit is nu eenmaal mijn levensopvatting. Ik kom vaak bot en hard over. Maar dat maakt me geen klootzak, dat bestrijd ik ten top.

Nu nog even het volgende... ik heb niet gezegd dat mannen en vrouwen geen gelijke mogen wezen. Dat moedig ik zelfs aan. Echter dat gezanik en geblêr moet eens afgelopen zijn.

Voorbeeld...

Gozer +/- 26 jaar, giga grote bek over zijn vriendin, als ik neuken wil heeft ze maar te neuken en ik bepaal wel hoe het loopt. (dit zegt hij in aanwezigheid van zijn vrienden)

Eind resultaat...

Vriendin komt binnenlopen en hij slaat om als een blad. In mijn ogen zijn dat dus net zulke mietjes als de "overdreven" semi gevoelige kerels. Het zijn slappe zakkenwassers en meer niet.

Ik ben zoals ik ben. Als ik vandaag iemand een lul vind is dat morgen ook nog en overmorgen en zo verder.....

Dus ga me niet met zo een figuur vergelijken door je eigen conclusies te trekken, want als ik ergens een hekel aan heb zijn het achter de ellenboogse hielenlikkers die hun gedrag alleen maar aanpassen om ergens bij te horen.

pi_15175798
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Dus ga me niet met zo een figuur vergelijken door je eigen conclusies te trekken, want als ik ergens een hekel aan heb zijn het achter de ellenboogse hielenlikkers die hun gedrag alleen maar aanpassen om ergens bij te horen.

hey lijsttrekker, ik moet als jou voorzitter er op attenderen dat frenkie heel veel macht heeft hier en hij houd er niet van als iemand hem dwarsboomt! Hij is namelijk nogal geil van de macht die hij heeft!!!

ps: heinsbroek heeft zich zojuist aangemeld voor onze partij!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Burrug op 05-12-2003 14:54]

vrijdag 5 december 2003 @ 14:53:52 #145
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15175911
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:50 schreef Burrug het volgende:

[..]

hey lijsttrekker, ik moet als jou voorzitter er op attenderen dat frenkie heel veel macht heeft hier en hij houd er niet van als iemand hem dwarsboomt! Hij is namelijk nogal geil van de macht die hij heeft!!!

ps: heinsbroek heeft zich zojuist aangemeld voor onze partij!!!

Yipppee
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:56:19 #146
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15175999
quote:
jij plaatst jezelf in het hokje "bad guy" dat doe ik niet hoor...

verder is het wel een lachwekkend topic

vrijdag 5 december 2003 @ 15:00:41 #147
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_15176145
quote:
Okay Rodeo, dat is dan een 100% agreement van de Alien. Je moet IMHO vooral doen zoals je bent en niet anders, beter, mooier or whatever...

Maaruh, laat Heinsbroek daar nou net een handje van hebben dus who the hell is happy about his joining?

quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:56 schreef Frenkie het volgende:

jij plaatst jezelf in het hokje "bad guy" dat doe ik niet hoor...

Vind het inderdaad een ongelukkige benaming voor "man van staal" zoals uit de verdere topic-posts naar voren kwam. Zou een zware wereld zijn als iedere niet-verwijfde (geen verwijzing naar homo's hier...) man ineens een "bad guy" zou zijn.

Ik kan best wel hard en koud en gevoelloos zijn indien noodzakelijk maar voorlopig zie ik mezelf nog steeds als een "good guy".

pi_15176307
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:00 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Okay Rodeo, dat is dan een 100% agreement van de Alien. Je moet IMHO vooral doen zoals je bent en niet anders, beter, mooier or whatever...

Maaruh, laat Heinsbroek daar nou net een handje van hebben dus who the hell is happy about his joining?

heinsbroek heeft zich aangemeld! dat zegt nog niet dat hij een rol gaat spelen in onze partij!!!!
andere aanmelder tot nu toe:
-emiel ratelband
-arnold swartzekachel
-pistolen paultje
-leslie nielsen

CDA PAS MAAR OP, WE KOMEN ERAAN!!!!!

vrijdag 5 december 2003 @ 15:08:40 #149
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15176419
Met Bad Guy bedoelde ik eigenlijk het negatieve image over hoe er over mensen als mij worden gedacht. Das toch wel erg negatief en ondoordacht.

Dat ik mijn emoties minder toon en toch een beetje banaal overkom, probeer ik juist in een ander daglicht te plaatsen.

Eerlijk toegegeven is de titel een beetje ongepast, maar hij staat er nu eenmaal. Fouten worden gemaakt.

pi_15176878
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:08 schreef RodeoCowboy het volgende:
Met Bad Guy bedoelde ik eigenlijk het negatieve image over hoe er over mensen als mij worden gedacht. Das toch wel erg negatief en ondoordacht.

Dat ik mijn emoties minder toon en toch een beetje banaal overkom, probeer ik juist in een ander daglicht te plaatsen.

Eerlijk toegegeven is de titel een beetje ongepast, maar hij staat er nu eenmaal. Fouten worden gemaakt.

moderators maken geen fouten!!! die corrigeren ze alleen!!!
  vrijdag 5 december 2003 @ 15:44:11 #151
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_15177452
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:23 schreef Burrug het volgende:

[..]

vrijdag 5 december 2003 @ 17:19:54 #152
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15180180
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:23 schreef Burrug het volgende:

[..]

Ze maken wel fouten, jij bent namelijk nog steeds niet gebanned terwijl je dit topic al slowchattende om zeep aan het helpen bent.

Maar overigens vind ik het prima dat er vervrouwelijkte mietjes rondwandelen. Zo blijven er meer vrouwen voor de Echte Mannen over

Ach, het is slechts een trend. In Grease heb je ook wannabees die die gangster uit proberen te hangen omdat dat bij het beeld van "de man" in die tijd paste. Das net zo triest als mannen die nu sokken aan het breien zijn. Over 15 jaar is iedereen weer cool, of in ieder geval toch wannabe-cool, en zo blijkt maar weer:

de bal is rond

pi_15180522
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:19 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ze maken wel fouten, jij bent namelijk nog steeds niet gebanned terwijl je dit topic al slowchattende om zeep aan het helpen bent.

de bal is rond

ah gut, ben je zoveel gepest joh vroeger arm jochie??? En heb je nu niemand om je te troosten???
wedden voor 120 euro dat je hierop gaat reageren!!!! Ik weet dat je zoveel geld hebt, want je staat er heel stoer mee op de foto!!! Grote jongen hoor!
  vrijdag 5 december 2003 @ 17:34:45 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15180548
Haantjes
pi_15180773
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:30 schreef DarkElf het volgende:
hear hear!

Helemaal mee eens .
  vrijdag 5 december 2003 @ 17:59:27 #156
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_15181118
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:34 schreef SHE het volgende:
Haantjes
Nee, dat hoort ook bij de 'echte' man: laten zien dat je the man bent, en als anderen proberen ook zo te zijn, dan moet je ze overtreffen - nooit over je heen laten lopen

Ja ja ja, je bent een vent of je bent het niet he....

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:00:26 #157
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15181151
quote:

[..]

Bullshit.

Ten eerste ik loop niemand naar der mond te praten. Sterker nog dit is nu eenmaal mijn levensopvatting. Ik kom vaak bot en hard over. Maar dat maakt me geen klootzak, dat bestrijd ik ten top.

Nu nog even het volgende... ik heb niet gezegd dat mannen en vrouwen geen gelijke mogen wezen. Dat moedig ik zelfs aan. Echter dat gezanik en geblêr moet eens afgelopen zijn.

Voorbeeld...

Gozer +/- 26 jaar, giga grote bek over zijn vriendin, als ik neuken wil heeft ze maar te neuken en ik bepaal wel hoe het loopt. (dit zegt hij in aanwezigheid van zijn vrienden)

Eind resultaat...

Vriendin komt binnenlopen en hij slaat om als een blad. In mijn ogen zijn dat dus net zulke mietjes als de "overdreven" semi gevoelige kerels. Het zijn slappe zakkenwassers en meer niet.

Ik ben zoals ik ben. Als ik vandaag iemand een lul vind is dat morgen ook nog en overmorgen en zo verder.....

dit heeft niks met mannengedrag te maken...
helemaal niks...

dat van je vriend geeft aan dat hij een masker opzet als hij bij jullie of bij zijn vriendin is, en wa jij zegt geeft aan dat je niet graag over dingen lang wilt nadenken en weinig bereid bent tot compromissen.

niks te maken met macho gedrag, meet met egogedrag

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:00:31 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15181155
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Nee, dat hoort ook bij de 'echte' man: laten zien dat je the man bent, en als anderen proberen ook zo te zijn, dan moet je ze overtreffen - nooit over je heen laten lopen

Ja ja ja, je bent een vent of je bent het niet he....

Tuurlijk, want web-wise is iedereen een badass motherfucker
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:01:01 #159
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15181171
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:02 schreef RodeoCowboy het volgende:

De eerste nacht scheet ik dan ook bijna 7 kleuren stront (ben namelijk niet zo een held)

Daat gaat je topic.
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:01:38 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15181190
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:01 schreef Retro het volgende:

[..]

Daat gaat je topic.

link, bron!
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:03:22 #161
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15181235
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:01 schreef SHE het volgende:

[..]

link, bron!

Praag is helemaal niet goedkoop. (wel dicht, al)
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:05:04 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15181275
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:03 schreef Retro het volgende:

[..]

Praag is helemaal niet goedkoop. (wel dicht, al)

Hahahaha

vrijdag 5 december 2003 @ 18:06:31 #163
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15181310
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:34 schreef SHE het volgende:
Haantjes
Best lekker aan het spit boven het kampvuur, met een goede droge witte wijn
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:07:29 #164
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15181328
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Hahahaha

Hee hoe zou jij het vinden dat allerlij hoeren op je af kwam lopen en je geen vrouwen slaat. Ben je gauw uitgekakt....

Retro scherp opgelet trouwens, een echte Diehard.....

vrijdag 5 december 2003 @ 18:09:26 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15181372
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:06 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Best lekker aan het spit boven het kampvuur, met een goede droge witte wijn

en wat stokbrood & foie gras n'importe quand, n'importe ou
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:09:43 #166
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15181382
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:01 schreef Retro het volgende:

[..]

Daat gaat je topic.

Ik kan me niet herinneren dat de TS ooit iets heeft gezegd over alle vrouwen die hij, adonis als hij is, moeiteloos om zijn vinger wond?

vrijdag 5 december 2003 @ 18:10:15 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15181393
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:07 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Hee hoe zou jij het vinden dat allerlij hoeren op je af kwam lopen en je geen vrouwen slaat. Ben je gauw uitgekakt....

Retro scherp opgelet trouwens, een echte Diehard.....

Je bent sowieso mijn held...
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:11:59 #168
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_15181441
Ik ben het helemaal met de TS eens.

Zelf ben ik ook 'ouderwets' en dat wordt me vaak genoeg gezegd. Ik trek me er echter niks van aan. Zo ben ik en ik voel me zo goed. Ik sta in control, ik ben trots op de dingen die ik bereikt heb. Ik speel spelletjes met dames, dat is niet om iemand te bedonderen, maar gewoon voor de gein. Geloof het of niet, maar de dames hebben ook lol. Als de dame mij weet te verslaan dan heeft ze mijn eeuwige respect gewonnen. Respect geef ik niet, dat moet iemand waard zijn.

Ik ben zeker een heertje, ik houd ook van romantiek, natuurlijk houd ik de deur open en neem ik een jas aan. Niks dan het beste voor mijn meid! Ook heb ik veel voor haar over, als zij iets gedaan wil hebben krijgt ze het 9 van de 10 keer. Ik zie haar als vrouw en met haar charmes krijgt ze een hoop gedaan.

Tegenwoordig moeten mannen dus gevoelig doen. Brrr... Ik wil best gevoelig doen, maar verwacht niet dat ik het gemeend doe. Kijk gewoon naar mijn lichaamstaal en zie dat dingen mij ook raken, zo ben ik als man. Overigens ben ik een gevoelig persoon met een gouden hart, de meid die dat ziet maakt indruk op me, ook zij krijgt mijn respect. Ik vind het leuk dat er vrouwen zijn die andere vrouwen oproepen hun vent meer als vriendin te krijgen of meer ge-emancipeerd. Verwacht alleen niet dat ik daar van onder de indruk ben. Kijk als je naar Alanis Morissette vind ik dat best, ik luister naar mannen die mannen oproepen man te zijn!

De vriend van mijn beste vriendin is best een leuke jongen. De laatste keer dat ik met hem sprak ging het dus over dit onderwerp. Volgens hem kon ik een aantal dingen niet maken, daarmee zou ik tere dames zieltjes kwetsen. Hij houdt rekening met zijn vriendin (anders gezegd denkt hij eerst aan zijn vriendin en dan pas aan zichzelf), hij is gevoelig en hij praat over alles, hij bindt in wanneer zij dat van hem vraagt Ik kreeg een heel vies gevoel bij alles wat hij zei. Ik vond hem verwijfd, laat ik eerlijk zijn. Zo zou ik dus nooit willen zijn! Denk nu niet dat ik eerst aan mezelf denk en dan pas aan mijn meid. Ik ben geen egoist! Wat ik wel doe is kijken waar wij beide voordeel aan hebben. Ik praat niet over alles, dat is niet omdat het me geen reet interesseert, maar omdat ik het romantischer vind om te praten met mijn lichaam en ondertussen zeg ik dus weinig.

Dames willen jullie nu echt een vent die gevoelig gaat zitten praten? Die ja en amen knikt? Over alles praat waar je met je beste vriendin ook over praat? Sorry ik vind het saai. Praten voorkomt misschien woorden in een relatie, voor mij is het meer dat ik geniet van woorden. Juist het feit dat je die woorden samen de wereld uitkrijgt zorgt ervoor dat ik meer van een meid ga houden. Als je het niet met elkaar eens bent ga daar dan op in, mijn liefde verdwijnt echt niet door ruzie, kijk de ene keer win ik, de andere keer wint zij. Zo kom je op 50/50 en dan win je beide. Dat is toch veel gaver dan meningsverschillen onder het kleed te werken, doen alsof er niks aan de hand is en even emotie loos verder te gaan met je relatie!

Wat is er mis met het oude rollen patroon? Ik misbruik echt niemand en de meid heeft echt altijd mijn respect, liefde en steun puur vanuit mijn hart. Zoals ik al eerder zag staan in dit topic... dames er zitten ook voordelen aan voor jullie!
Wat ik snap is dat het niet goed is dat de man het voor het zeggen heeft. Dat ben ik met de dames eens, dat zal bij mij ook niet gebeuren. Dat vrouwen voor zichzelf opkomen vind ik prima, maar neem dan niet de macht over! De waarheid ligt in het midden, beide leveren iets in.

[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 05-12-2003 18:21]

don't you know my tears will cause an inferno
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:13:10 #169
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15181475
Een echte man houdt dat ook voor zichzelf, als je als pauw gelijk al je veren laat zien heb je niets meer achter de hand.......
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:13:55 #170
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15181485
ff tussendoor: tis geen adoratie of wa dan ook topic van de TS. Hou het bij het onderwerp, anders zoek je maar een andere informatiestroom, zoals mail, postduif of kleitabletten..
put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:14:55 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15181511
We hebben vriendinnen om mee te praten en mannen om lief te hebben en er zo beiden in het leven beter van te worden..op alle fronten.

Net als dat mannen naast hun relaties , gewoon een goede vriendin moeten kunnen hebben..dat schijnen veel vrouwen nog niet helemaal te begrijpen geloof ik.

En vice versa trouwens..mannen snappen er ook geen snars van als je er mannelijke vrienden op nahoud..

vrijdag 5 december 2003 @ 18:24:41 #172
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15181744
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:11 schreef Wizard_of_life het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met de TS eens.

Zelf ben ik ook 'ouderwets' en dat wordt me vaak genoeg gezegd. Ik trek me er echter niks van aan bla bla bla bla . Zoals ik al eerder zag staan in dit topic... dames er zitten ook voordelen aan voor jullie!

Dit gedeelte klopt als een bus, niets tegen in te brengen. Dat is dus ook mijn punt. Alleen kon ik het niet beter verwoorden.

[/quote]

Wat ik snap is dat het niet goed is dat de man het voor het zeggen heeft. Dat ben ik met de dames eens, dat zal bij mij ook niet gebeuren. Dat vrouwen voor zichzelf opkomen vind ik prima, maar neem dan niet de macht over! De waarheid ligt in het midden, beide leveren iets in.
[/quote]

Ik ben persoonlijk best wel overheersend in een relatie, ik ben ook gewend om de baas te zijn. Wel is het voor mij belangerijk als ik een gelijke relatie aan ga met een vrouw. Dat ik mijn eigen gewoontes en persoonlijkheid niet ga veranderen. Ik zeg ook niet dat mensen een voorbeeld aan mij moeten nemen. Daarin is iedereen vrij.

Er kan maar 1 Rodeo Cowboy zijn.

Gelukkig

vrijdag 5 december 2003 @ 18:31:33 #173
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_15181877
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:24 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk best wel overheersend in een relatie, ik ben ook gewend om de baas te zijn. Wel is het voor mij belangerijk als ik een gelijke relatie aan ga met een vrouw. Dat ik mijn eigen gewoontes en persoonlijkheid niet ga veranderen. Ik zeg ook niet dat mensen een voorbeeld aan mij moeten nemen. Daarin is iedereen vrij.

Er kan maar 1 Rodeo Cowboy zijn.

Gelukkig

Als ik geen tegengas krijg is dat precies wat er in mijn relatie gebeurd. Ik kick ontzetten op tegengas, ik wil namelijk niet de baas worden, maar als een meid ja en amen gaat zeggen is voor mij de lol er heel gauw af. Het is misschien heel tegenstrijdig, het één zeggen en het ander doen, ik weet dit van mezelf, anderen doen precies hetzelfde en weten dat niet... dus big deal, zo steekt een man in elkaar.
don't you know my tears will cause an inferno
pi_15182015
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:31 schreef Wizard_of_life het volgende:

[..]

........... als een meid ja en amen gaat zeggen is voor mij de lol er heel gauw af. .............

Voor mij niet, dan wordt het pas echt party-time.
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:43:36 #175
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15182113
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:31 schreef Wizard_of_life het volgende:

[..]

Als ik geen tegengas krijg is dat precies wat er in mijn relatie gebeurd. Ik kick ontzetten op tegengas, ik wil namelijk niet de baas worden, maar als een meid ja en amen gaat zeggen is voor mij de lol er heel gauw af. Het is misschien heel tegenstrijdig, het één zeggen en het ander doen, ik weet dit van mezelf, anderen doen precies hetzelfde en weten dat niet... dus big deal, zo steekt een man in elkaar.

Strijd is ok, het houdt je scherp (ook buiten je relatie). Het is voor een hoop mensen wel moeilijk om precies de goede balans te vinden (wel het roer in handen hebben, maar niet overheersen/onderdrukken). En anderen geven het roer uit slapheid maar uit handen.. losers.
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:45:31 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15182151
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:43 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Strijd is ok, het houdt je scherp (ook buiten je relatie). Het is voor een hoop mensen wel moeilijk om precies de goede balans te vinden (wel het roer in handen hebben, maar niet overheersen/onderdrukken). En anderen geven het roer uit slapheid maar uit handen.. losers.

Of 2 kapiteinen op 1 schip...zo zijn al mijn relaties gestrand
  vrijdag 5 december 2003 @ 18:52:27 #177
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15182338
Dit is wat mij betreft het laatste wat ik op deze topic plaats....

Ondanks dat iedereen zijn eigen meningen ergens over heeft, is het wel duidelijk dat het ideaal beeld dat door de media wordt gecrëeerd als perfecte man niet helemaal zo perfect.

Nu hebben we het over 2 uitersten gehad ik (ben echt zo) en de gevoelige type. Beiden hebben emoties en gaan daar op verschillende wijze mee om. Waar mij het om ging was dat ook al komt iemand hard en bot over, wil dat niet per definitie zeggen dat zo een persoon slecht is.

In ieder geval veel plezier, ik ga nog ff mijn MAXIM verder lezen en een goede porno kijken onder het genot van een paar bitterballen en een Hertog Jan. Ik kan het helaas niet al te laat maken want ik moet morgen een wedstrijd spelen.

Bedankt en tot ziens.

vrijdag 5 december 2003 @ 18:53:21 #178
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15182363
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Of 2 kapiteinen op 1 schip...zo zijn al mijn relaties gestrand

quote:
...wel het roer in handen hebben...
pi_15182523
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:52 schreef RodeoCowboy het volgende:
Ondanks dat iedereen zijn eigen meningen ergens over heeft, is het wel duidelijk dat het ideaal beeld dat door de media wordt gecrëeerd als perfecte man niet helemaal zo perfect.
Alsof een meisje zich laat leiden door de media? Bovendien scoren hufters op tv vaak goed bij de vrouwen.
  vrijdag 5 december 2003 @ 19:01:25 #180
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_15182559
quote:
Nu hebben we het over 2 uitersten gehad ik (ben echt zo) en de gevoelige type. Beiden hebben emoties en gaan daar op verschillende wijze mee om. Waar mij het om ging was dat ook al komt iemand hard en bot over, wil dat niet per definitie zeggen dat zo een persoon slecht is.

In ieder geval veel plezier, ik ga nog ff mijn MAXIM verder lezen en een goede porno kijken onder het genot van een paar bitterballen en een Hertog Jan. Ik kan het helaas niet al te laat maken want ik moet morgen een wedstrijd spelen.

Bedankt en tot ziens.

Hahaha, nou moet je jezelf niet belachelijk gaan maken he. Je legt het er zo dik op "ik ben een man en ik doe dingen die IK wil" en je bent er *zo* blij mee, dat het niet geloofwaardig meer overkomt.

Als je minder had gezegd was je veel geloofwaardiger geweest.

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 5 december 2003 @ 19:05:11 #181
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15182643
Internet bied altijd meer perspectief...;)

Het is real life wat de mannen van de mietjes scheidt...

vrijdag 5 december 2003 @ 19:13:09 #182
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15182878
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:05 schreef SHE het volgende:

En zo is het

Zin in een gebraden haantje?

vrijdag 5 december 2003 @ 19:17:31 #183
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15183006
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:13 schreef 360sjors het volgende:

[..]

En zo is het

Zin in een gebraden haantje?

pi_15183114
quote:

............en een goede porno kijken onder het genot van een paar bitterballen en een Hertog Jan.............

You are such a bad guy
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:28:59 #185
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15184889
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:05 schreef SHE het volgende:

Je komt me over alsof je met de tong op knieen achter RodeoCowboy aan loopt. Het hele topic door al.

Ben het overigens wel eens dat het maar eens einde moet zijn met de mannelijke vertrutting.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:32:44 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15184975
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:28 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Je komt me over alsof je met de tong op knieen achter RodeoCowboy aan loopt. Het hele topic door al.

Ben het overigens wel eens dat het maar eens einde moet zijn met de mannelijke vertrutting.

Het komt niet alleen zo over, het is zo & vice versa
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:39:17 #187
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15185102
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Het komt niet alleen zo over, het is zo & vice versa

vice versa baart me nog het meest zorgen
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:43:38 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15185215
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:39 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

vice versa baart me nog het meest zorgen

Mij ook eigenlijk
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:21:43 #189
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15185954
Eigenlijk komt dit hele verhaal van die RodeoCowboy er gewoon op neer dat hij ontzettend dominant is. Niks meer en niks minder. Heeft op zich niks met mannelijkheid te maken. Sommige vrouwen hebben daar ook last van (vaak van die hele enge ).

Overigens gaan een dominante persoonlijkheid en een onderdanige persoonlijkheid in een relatie juist prima samen, weet ik uit ervaring. 2 dominante persoonlijkheden bij mekaar is echt een drama .

vrijdag 5 december 2003 @ 21:23:04 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15185983
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:21 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk komt dit hele verhaal van die RodeoCowboy gewoon op neer dat hij ontzettend dominant is. Niks meer en niks minder. Heeft op zich niks met mannelijkheid te maken. Sommige vrouwen hebben daar ook last van (vaak van die hele enge ).

Overigens gaan een dominante persoonlijkheid en een onderdanige persoonlijkheid in een relatie juist prima samen, weet ik uit ervaring. 2 dominante persoonlijkheden bij mekaar is echt een drama.

Met die dominantie valt het wel mee hoor ... er bestaat altijd nog zoiets als een toetsenbord..dat maakt elke nerd een casanova
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:28:36 #191
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186074
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Met die dominantie valt het wel mee hoor ... er bestaat altijd nog zoiets als een toetsenbord..dat maakt elke nerd een casanova

En van elke burgertrut een cyberslet, hoewel die best lekker kunnen zijn.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:29:38 #192
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15186087
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:23 schreef SHE het volgende:
Ook goed, hij doet net oftie heel dominant is met die verhaaltjes van hem. Dominantie heeft overigens ook niet per se iets te maken met het hebben van casanova-kwaliteiten.

Hoe weet jij trouwens dat het wel meevalt? Ken je TS persoonlijk?

vrijdag 5 december 2003 @ 21:30:50 #193
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15186110
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:28 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

En van elke burgertrut een cyberslet, hoewel die best lekker kunnen zijn.

Niet zo stoer...Poker win je alleen met een hoop azen,

I'll show you mine, if you show me yours

vrijdag 5 december 2003 @ 21:31:35 #194
51865 _OehOe_Loenatik_
Ook mooie vrouwen worden oud..
pi_15186125
quote:

Ligt het nou aan mij of is het stereotype man een uitstervend ras. ik beschouw mezelf als 1 van de oude stempel. Eigen baas, eigen wil en een hoop eigenaardigheden. Eigenlijk het enige moderne aan mij is dat ik niet "meer" rook.

Ten eerste zou ik een stereotype man geen ras willen noemen maar eerder een soort. Ten tweede uitsterven?? Nooit van de evolutie leer gehoord van Darwin (Survival of the fittest) en niet roken is modern? wat heeft dat nou met de bad of good guys te maken??
quote:

Nee je moet tegenwoordig kunnen janken als je naar een emotionele film kijkt, het is verdorie maar een film. De enige emotie die een film bij me losbrengt is wanneer er een godslekkerding daarop verschijnt. Ik bedoel elke kerel reageert daarop.

Volgens mij moet je je topicname aanpassen in "bad&pathetic guys like me" Wie gaat er nou janken om voetbal (tis maar voetbal)? En niet janken om een film, stoerdoenerij imo. Als jij vindt dat "het verdorie maar een film is" dan heb je de bedoeling van een zo'n film niet echt begrepen en is het inderdaad ook nergens voor nodig dat jij er naar kijkt.
quote:
Waarom is het verkeerd om een beetje ouderwetse ideeën erop na te houden. De kerel die werkt de vrouw blijft thuis. Tja en wil ze graag werken ook geen probleem huren we wel een huishoudster in. Maar denk toch niet dat ik het huis ga schoonmaken, wel ruim ik me eigen rommel op en doe ik af en toe de afvas (ik stop ze in de vaatwasser) maar das gewoon voor eigen levensbehoud.
Jezus man grow up, in welke tijd leef jij... geef je een raad zoek eens op internet http://www.vandale.nl en type het woord emancipatie in. Je zult zeker de meest interessante vrouw met zo'n instelling krijgen
quote:
Om dan nu te zeggen dat ik lui ben aangelegd, nou nee ik werk hard en sport regelmatig en ja schuine moppen vertellen en af en toe eens aan je klokkenspel krabben hoort nu eenmaal bij een man. Net als het laten van een beste boer, liefst zo diep mogelijk en als niemand je verbeteren kan ook nog trots erop zijn ook.

Oh ja en probeer ook eens op die site te zoeken naar :
- flexibiliteit
- bekrompen
- conservatief
- evolutie
quote:
En dan heb je nog sex, vrouwen vinden dat alle mannen te veel met sex bezig zijn. Natuurlijk zijn we dat, we zijn op de wereld om te neuken en vrouwen om geneukt te worden. Men noemt dat voortplanting het zin in onze genen. Mag ik en ik vind het een heerlijke verpichting.
Voeg toe aan het vorige lijstje
- homo erectus

Jezus man denk jij ook zo over je moeder? Ze moest geneukt worden door je vader omdat hij zonodig moest omdat het in zijn genen zit?
Jij ziet sex als een verplichting en je verlaagt je daarmee direct tot de dierenwereld. Als jij zo nodig moet dan koop je maar een kunstkut en ga je daar maar je nutteloze genen dumpen (sorry voor mijn taal gebruik maar dit slaat echt nergens op!!)
Sex als verplichting en dan ook heerlijk vinden. Je zou eens moeten weten als je sex ervaart puur uit vrije wil omdat het gewoon lekker is, ach ja dat zal je wel niet kunnen begrijpen.

quote:
Ben ik nu de enige die zo denkt, denk het toch niet. Kom op jongens dit laten we toch niet toe dat vrouwen ons willen veranderen in semi gevoelige mannen. Face it ondanks alles blijven we kerels met een doel. Namelijk ons zelf.
Jammer genoeg zijn er idd nog mensen die zo denken en jij bent er een voorbeeld van. Ik weet dat dit soort uitsterft want de evolutie staat niet stil maar jij kennelijk wel...

succes met het zoeken naar jou ideale vrouw...

En dat heeft niks met romantiek te maken.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:32:13 #195
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15186133
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ook goed, hij doet net oftie heel dominant is met die verhaaltjes van hem. Dominantie heeft overigens ook niet per se iets te maken met het hebben van casanova-kwaliteiten.

Hoe weet jij trouwens dat het wel meevalt? Ken je TS persoonlijk?

Integendeel, de opmerking was gebaseerd op ervaring..

De man die mij weet te temmen , moet nog geboren worden..

vrijdag 5 december 2003 @ 21:33:02 #196
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186143
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben bezig............momentje
pi_15186149
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:31 schreef _OehOe_Loenatik_ het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik een stereotype man geen ras willen noemen maar eerder een soort. Ten tweede uitsterven?? Nooit van de evolutie leer gehoord van Darwin (Survival of the fittest) en niet roken is modern? wat heeft dat nou met de bad of good guys te maken??
[..]

Volgens mij moet je je topicname aanpassen in "bad&pathetic guys like me" Wie gaat er nou janken om voetbal (tis maar voetbal)? En niet janken om een film, stoerdoenerij imo. Als jij vindt dat "het verdorie maar een film is" dan heb je de bedoeling van een zo'n film niet echt begrepen en is het inderdaad ook nergens voor nodig dat jij er naar kijkt.
[..]

Jezus man grow up, in welke tijd leef jij... geef je een raad zoek eens op internet http://www.vandale.nl en type het woord emancipatie in. Je zult zeker de meest interessante vrouw met zo'n instelling krijgen
[..]

Oh ja en probeer ook eens op die site te zoeken naar :
- flexibiliteit
- bekrompen
- conservatief
- evolutie
[..]

Voeg toe aan het vorige lijstje
- homo erectus

Jezus man denk jij ook zo over je moeder? Ze moest geneukt worden door je vader omdat hij zonodig moest omdat het in zijn genen zit?
Jij ziet sex als een verplichting en je verlaagt je daarmee direct tot de dierenwereld. Als jij zo nodig moet dan koop je maar een kunstkut en ga je daar maar je nutteloze genen dumpen (sorry voor mijn taal gebruik maar dit slaat echt nergens op!!)
Sex als verplichting en dan ook heerlijk vinden. Je zou eens moeten weten als je sex ervaart puur uit vrije wil omdat het gewoon lekker is, ach ja dat zal je wel niet kunnen begrijpen.
[..]

Jammer genoeg zijn er idd nog mensen die zo denken en jij bent er een voorbeeld van. Ik weet dat dit soort uitsterft want de evolutie staat niet stil maar jij kennelijk wel...

nee op jouw zit iemand te wachten
Fatal Error! Hit any user to continue
pi_15186159
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik wil ook mee genieten. Online met die stripact !!
pi_15186166
dominantie heeft nix met dit topic te maken.

en botte stereotype man kan net zo goed onderdanig zijn.
en een charmeur kan ook dominant zijn als een madderfakker.

vrijdag 5 december 2003 @ 21:34:31 #200
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15186172
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:31 schreef _OehOe_Loenatik_ het volgende:

Sjezus man, voel je je aangesproken ofzo?
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:35:15 #201
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15186182
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:34 schreef kiw het volgende:

en botte stereotype man kan net zo goed onderdanig zijn.
en een charmeur kan ook dominant zijn als een madderfakker.

Tell 'm !
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:36:36 #202
51865 _OehOe_Loenatik_
pi_15186210
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:33 schreef melliw-naj het volgende:

[..]

We hadden het hier ook niet over mij, ik heb niet gezegd hoe ik ben maar we hadden het hier over de bad guy....

Duhhh wel even bij de les blijven!

vrijdag 5 december 2003 @ 21:37:00 #203
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15186218
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:34 schreef kiw het volgende:
Dominantie juist wel, maar het wel of niet zijn van een charmeur dus juist niet. TS zegt dattie 'de baas' wil zijn in een relatie, lekker doen waar hij zin in heeft en niet bereid is een compromis te sluiten. Dat noem je dus 'dominant'.
pi_15186219
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Tell 'm !

Verdomme SHE, ik wil je 2 azen zien.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:37:52 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15186232
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:37 schreef Biblis.Hyperia het volgende:

[..]

Verdomme SHE, ik wil je 2 azen zien.

Je wint alleen met 4
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:38:57 #206
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15186256
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:32 schreef SHE het volgende:
Sommige mensen moet je niet willen temmen. Dat werkt averechts.
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:40:52 #207
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186298
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:33 schreef melliw-naj het volgende:

[..]

Op jouw ook niet, je bent dus echt stereo-type mijn wetenschap is wet, nou ik kan eerlijk zeggen dat ik bij de dames erg in trek ben. Dat wil niet zeggen dat ik met elke willekeurige huppelkut het bed induik. Maar toch als ik zou willen...

Maar wat jij dan voorstelt......

Nee op jouw zitten ze te wachten.......

vrijdag 5 december 2003 @ 21:43:08 #208
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186336
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Integendeel, de opmerking was gebaseerd op ervaring..

Ik wil je niet temmen alleen maar berijden
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:44:18 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15186359
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:43 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Ik wil je niet temmen alleen maar berijden

Enough chitchat
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:46:15 #210
51865 _OehOe_Loenatik_
pi_15186405
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Sjezus man, voel je je aangesproken ofzo?

nee hoor had gewoon zin in schoppen....
En dit was wel heel makkelijk, om maar in voetbaltermen te praten schot voor open doel...
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:47:22 #211
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15186429
SHE en rodeocowboy sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G

. get my intention!

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 21:47:39 #212
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186435
Ik kom mijn hotmail niet in.....
pi_15186487
topicstarter is een kloon en wil alleen maar geinen.

de vent die hij zegt te zijn is een boer van een jaar of 40 met een typhusgrote bierbuik die meurt als de hel omdat het em toch teveel moeite kost om te gaan douchen.
kortom een rasaso.

helaas bestaan die niet in dat kader onder jongeren, zeker niet als ie nog beweert in trek bij dames te zijn. en anders is ie gewoon weg niet de persoon die ie beweert te zijn.

vrijdag 5 december 2003 @ 21:52:58 #214
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186575
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Enough chitchat

Check mijn profiel voor mijn msn..... Het lukt me niet om aan te melden..... Stuur me een mailtje en ik stuur je het meteen terug zogauw mijn MSN het weer doet.
pi_15186577
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 21:47 schreef Jerruh het volgende:
SHE en rodeocowboy sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G

. get my intention!

denk wel meer als kissing...
gelijk hedde, kapot gade
pi_15186589
[edit] offtopic onzinnige post.

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 05-12-2003 22:01]

gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:04:35 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15186850
offtopic reacties zijn verwijderd. die horen hier niet.
put
your
clothes
on!
pi_15186879
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:04 schreef Jerruh het volgende:
nou ut ging toch over badguys? die misdragen zich tog?
gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:07:09 #219
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15186923
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:04 schreef Jerruh het volgende:
Dan had je driekwart van het topic wel kunnen verwijderen met al dat gechitchat
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:09:36 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15186969
Doe's even lief tegen Jerruh

Klootzakken!

vrijdag 5 december 2003 @ 22:10:40 #221
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15186989
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan had je driekwart van het topic wel kunnen verwijderen met al dat gechitchat

Blijf van der af GRRRRRRRRR, zij doet alleen haar werk
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:16:16 #222
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15187101
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:10 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Blijf van der af GRRRRRRRRR, zij doet alleen haar werk

ik ben een bad gay guy ja .

maarem, we dwalen af..

hoe zou je een bad guy volgens jou herkennen rodeo?

put
your
clothes
on!
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:22:12 #223
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15187236
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik ben een bad gay guy ja .

maarem, we dwalen af..

hoe zou je een bad guy volgens jou herkennen rodeo?

Die herken je pas als het te laat is.......... Maar je ziet het wel meteen. Dat zeggen ze dus altijd van mij, ik ben een boef in een mooie verpakking. Heel simpel, ik heb ook genoeg op mijn kerfstok. Maar een bad gus wil niet meteen zeggen dat ik ook gemeen ben.

SHE lijkt me bijvoorbeeld een echte bad girl, echt wel de moeite waard om even een weekendje aan te spenderen. Daarom Bad = Good en in mijn ogen Good = meestal Bad want die zeuren en zeiken te veel.

Dus ben ik een bad guy

pi_15187442
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:22 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

. Heel simpel, ik heb ook genoeg op mijn kerfstok. Maar een bad gus wil niet meteen zeggen dat ik ook gemeen ben.

Wat bedoel je daarmee? Ik wil niet direkt zeggen dat het een tegenstelling is, maar ben best nieuwsgierig hoe je dat uitlegt.
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:33:56 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15187522
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:30 schreef Biblis.Hyperia het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Ik wil niet direkt zeggen dat het een tegenstelling is, maar ben best nieuwsgierig hoe je dat uitlegt.

Anders ik wel

Ik wacht nog steeds op de bad ass moves

pi_15187623
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:22 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Die herken je pas als het te laat is.......... Maar je ziet het wel meteen. Dat zeggen ze dus altijd van mij, ik ben een boef in een mooie verpakking. Heel simpel, ik heb ook genoeg op mijn kerfstok. Maar een bad gus wil niet meteen zeggen dat ik ook gemeen ben.

SHE lijkt me bijvoorbeeld een echte bad girl, echt wel de moeite waard om even een weekendje aan te spenderen. Daarom Bad = Good en in mijn ogen Good = meestal Bad want die zeuren en zeiken te veel.

Dus ben ik een bad guy

Dus je bent een crimineel?
gelijk hedde, kapot gade
pi_15187635
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Anders ik wel

Ik wacht nog steeds op de bad ass moves

praatjes vullen geen gaatjes....
gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:39:00 #228
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15187655
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:38 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

praatjes vullen geen gaatjes....

pi_15187676
- edit: doe eens even normaal -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 05-12-2003 22:51]

pi_15187712
- edit: hou eens op met die onzin -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 05-12-2003 22:52]

gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:45:22 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15187817
- edit: reactie op offtopic -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 05-12-2003 22:54]

vrijdag 5 december 2003 @ 22:48:36 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15187897
- edit: reactie op offtopic -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 05-12-2003 22:54]

pi_15188100
De opruimdienst is weer in de straat
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:55:55 #234
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15188119
Wederom offtopic en onzin-reacties verwijderd. Een vriendelijk doch dringend verzoek om het nu serieus te houden.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15188141
- edit: ophouden met je onzin -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 05-12-2003 23:00]

vrijdag 5 december 2003 @ 22:57:46 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15188175
Met pijn in mijn hart...mijn laatste Fok! minuten van dit jaar tikken weg.

Kus aan alle betrokkenen & don't be afraid 4 real life ok?

vrijdag 5 december 2003 @ 23:02:09 #237
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15188304
Topic voorlopig gesloten, want hier heb ik geen zin in.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')