quote:Handige Linkjes:
Super NES
Het Super Nintendo Entertainment System werd in 1993 uitgebracht in Europa. Spelers waren overdonderd door de beelden en gameplay die een spectaculair nieuw tijdperk in de geschiedenis inwijdden. De Super Nintendo bood stereogeluid, los van elkaar scrollende achtergronden, en twee keer zoveel geheugen als de oude NES. De spelcassettes herbergden gigantische spelwerelden, waarin je wekenlang kon rondzwerven.Controller
Voortbordurend op het ontwerp van de NES-controller, zetten de ontwerpkunstenaars bij Nintendo de standaard voor toekomstige videogame-controllers met de foutloze Super Nintendo-controller. De comfortabele vierpuntsdruktoets was weer aanwezig, terwijl twee extra knoppen en de introductie van de schouderknoppen voor nog meer besturingsmogelijkheden zorgden. Als je wilt weten waar hedendaagse controller-ontwerpers hun inspiratie vandaan halen, hoef je alleen maar naar deze controller te kijken.Graphics Power
De ingebouwde DSP (Digital Signal Processor) van de Super Nintendo kan in een oogwenk gecompliceerde berekeningen uitvoeren, om prachtige spelbeelden te genereren. Hierdoor wordt bijvoorbeeld de "Mode 7"-techniek mogelijk, waardoor 2D-landschappen in drie dimensies kunnen worden gedraaid en bewogen. De pseudo 3D-tracks in Super Mario Kart zijn hiervan bijvoorbeeld een goed voorbeeld. In het waanzinnige F-Zero doen de supersnelle beelden zelfs de stoerste gamer naar adem happen.Super FX
Terwijl andere systemen bleven steken in platte graphics, werkte Nintendo stiekem aan een revolutie in de wereld van de videogames. Spelcassettes die waren voorzien van een Super FX chip maakten het mogelijk om echte 3D polygonenbeelden te ervaren, zoals in het prachtige vlieg-en-schietspel Star Wing. In latere spellen, zoals Yoshi's Island, werd de Super FX 2 chip gebruikt om vormen te buigen en uit te rekken op de mafste en mooiste manieren.Spelaanbod
Nintendo's grootste helden van de NES en uit de speelhal, keerden in flitsende stijl terug op de Super Nintendo. Super Mario World, The Legend of Zelda: A Link to the Past, Donkey Kong Country, Super Metroid, Super Mario Kart ... in hun eigen genres zijn deze klassiekers nog steeds de beste ooit, tot op de dag van vandaag. Third-parties hebben de totale catalogus van de Super Nintendo uitgebreid tot meer dan 500 games.
FAQ Games & Consoles (Update 30 / 11 / 03 )
http://www.nintendo.nl (algemene Ninty info)
http://www.gamefaqs.com (voor als je vast zit in je ouwe SNES games)
Centraal Verzamel en Reparatie Topic, deel 7 (voor als je SNES het niet meer doet)
http://www.gameplayer.nl (om je collectie te updaten)
quote:Nee, maar 9 van de 10 keer komt er een welles nietes discussie over downloaden, en dat kap ik maar meteen af
Op donderdag 4 december 2003 16:30 schreef SuperPolm het volgende:
Ik zet er toch geen links bij?
Ik heb de snes nog ergens liggen, ff opzoeken
Chrono Trigger
Op de voet gevolgd door:
Final Fantasy III
Mario Kart
Star Fox
Idd de beste console allertijden. Owh jah Notorious > hij kwam in 1992 naar Europa
quote:Damn! Ik scroll naar beneden... Zie de foto van Mario Kart en ik krijg gewoon kippevel!
Op donderdag 4 december 2003 21:37 schreef Wedge het volgende:Mario Kart
Zo`n supergaaf spel!
Even een speltip: Supertennis!
Heb ik van de goedheiligman gekregen, en het is echt super om anderen bruut te naaien met boogballetjes enzo..
Daarnaast natuurlijk een potje ouderwets matten met Street Fighter II turbo!
Wat nou x-box of playstation? Zolang mijn SNES het doet begin ik er niet aan!
- Mario Kart
- Starwing
- Super Mario World
- Donkey Kong Country (geweldige muziek!!)
- Street Fighter 2
- Mortal Kombat 2
deze games maken deze console tot de beste console ooit! Er moet nog veel gedaan worden aan de huidige generatie games en consoles om dit succes voor mij te overtreffen!
quote:Die wil ik!!! Weet iemand nog een adresje waar die goedkoop te krijgen is? Hier in Enschede hebben we namelijk 2 winkeltjes waar ze nog SNES spellen hebben, en ook voor een schappelijke prijs (7,50 - 15 euro)
Op zaterdag 17 januari 2004 21:42 schreef Retarded het volgende:
Mijn toppers:
- Donkey Kong Country (geweldige muziek!!)
Weet iemand dus wat goedkopers???
quote:Ebay :)
Op zondag 18 januari 2004 21:17 schreef parterrepact het volgende:[..]
Die wil ik!!! Weet iemand nog een adresje waar die goedkoop te krijgen is? Hier in Enschede hebben we namelijk 2 winkeltjes waar ze nog SNES spellen hebben, en ook voor een schappelijke prijs (7,50 - 15 euro)
Alleen vinden ze het nodig voor een spel als Donkey Kong bikkelhard 40 euro te vragen!!
Dat feestje doe ik dus niet aan mee...Weet iemand dus wat goedkopers???
quote:deze games heb ik sowieso interesse in! Heb je toevallig nog een andere console? (eventuele ruil?)
Op maandag 19 januari 2004 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
- Donkey Kong Country 2 & 3
-Mickey Mania
-Yoshi's Island
-Aladdin
quote:aladdin was ook lol ja!
Op maandag 19 januari 2004 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
weten jullie ongeveer wat een goede prijs is voor een SNES met 2 controllers (1tje is een beetje kapot) en de spellen:
-Battletoads
-Super mario All stars
-Donkey Kong Country 1,2 & 3
-Lawnmower man
-Pilot wings
-Mickey Mania
-Earthworm Jim 2
-Yoshi's Island
-Aladdin
-Super Ghouls & Ghosts
-Zombies (ate my neighbours)
-Mr.Nutz
ongeveer de helft heeft nog het doosje en sommigen het boekje, wel licht beschadigd allebei.
quote:ja ik heb een Playstation 2, GBA en een gamecube. wat heb je in de aanbieding?
Op maandag 19 januari 2004 22:55 schreef Retarded het volgende:[..]
deze games heb ik sowieso interesse in! Heb je toevallig nog een andere console? (eventuele ruil?)
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 20-01-2004 15:08]
Mail of V&A
En verder nog:
Super Mario World
Super Maria Allstars (blijft cool)
Spiderman & The X-Men (ppfffff, moeilijk....)
X-Men: Apocalypse
Mortal Kombat 1, 2 en 3 (deel 1 was nog gecensureerd )
Donkey Kong Country 1
PLOK
Bubsy 1 (melig!)
Jurassic Parc 2 (nog NOOIT uitgespeeld)
[Dit bericht is gewijzigd door ironx op 27-01-2004 14:29]
Heerlijk.
mijn SNESlijstje:
SNES USA + controller + Snes 'advantage' - compleet
- Super Mario RPG compleet
- The Mystical Quest starr. Mickey Mouse
SNES PAL + 2x controller + Game Genie - compleet
- Killer Instinct - compleet
- Turtles Tournament Fighters - compleet
- Super Mario World (bij SNES)
- Super Mario World 2; Yoshi's Island - compleet
- Secret of Evermore (duitstalig) - compleet
- Super Mario Allstars - compleet
- Street Fighter II - compleet
- Donkey Cong Country - compleet
- Zelda; Link to the Past - compleet
- Asterix & Obelix
- Starwing FX
- Tiny Toon Adventures; Buster Busts Loose
- Art of Fighting
- Super Ghouls 'n Ghosts
quote:Jaaa, die heb ik
Op dinsdag 27 januari 2004 15:54 schreef Roi het volgende:
Ik krijg dus binnenkort eindelijk een Super Scope
Dat zijn ze als het goed is, valt op zich nog wel mee er zijn van die wazige controllers die het met minder moeten doen
ik moet dat spel hebben, wie helpt me?
quote:Nope
Op dinsdag 27 januari 2004 22:14 schreef speert.flies het volgende:
Ben ik die enige die Indiane Jones supervet vond op de SNES?
quote:Hou niet zo van voetbalspellen, maar vond deze redelijk vermakelijk.
Op woensdag 28 januari 2004 14:34 schreef speert.flies het volgende:
en International Superstar Soccer Deluxe?
quote:het beste spel op de snes
quote:Speelde ik totdat ik PES op de PS2 kocht
quote:kon je tenminste wel vanaf de middelijn scoren
Op dinsdag 3 februari 2004 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fifa had vroeger een isometrisch spelaanzicht, dat suckte.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:49 schreef chibibo het volgende:
Sorry, maar...
hier kan je spul van zelda 3 downloaden....misschien kan je dan je eigen zelda 3 maken (of niet natuurlijk
)
maja, ik ga ff die site verkennen
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 03-02-2004 22:07]
quote:eeuuuhhhmmmm...., wat is dat, een isometrisch aanzicht???
Op dinsdag 3 februari 2004 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fifa had vroeger een isometrisch spelaanzicht, dat suckte.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:06 schreef parterrepact het volgende:[..]
eeuuuhhhmmmm...., wat is dat, een isometrisch aanzicht???
quote:Plus dat er geen 'diepte' in zit, m.a.w. objecten worden niet kleiner weergegeven wanneer de afstand groter wordt. Het is een soort 'nep 3D'.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schuin van boven af.
quote:Die heb ik hier niet...
Op dinsdag 3 februari 2004 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schuin van boven af. Pak gerust een woordenboek
quote:Jaaa, zelda 3
Op dinsdag 3 februari 2004 21:56 schreef Famas het volgende:
Eén van de beste, zo niet, hét beste spel dat ik ooit gespeeld heb: Zelda 3[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:jaja, met het programma 'RPG maker 2000' kan je zelf RPG's maken (doh)...dus ook een nieuwe zelda versie
Op dinsdag 3 februari 2004 22:06 schreef Famas het volgende:
klik hierhier kan je spul van zelda 3 downloaden....misschien kan je dan je eigen zelda 3 maken
(of niet natuurlijk
)
maja, ik ga ff die site verkennen
-edit-
heilige stront, dat gaat écht veel werk worden ...al die animaties enzo..hmm
....
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 04-02-2004 16:16]
Grote Klasse
Doom Troopers:
Looney Tunes Basketball:
Sunset Riders:
er waren vroeger trouwens veel meer spellen die je met z'n 2en kon spelen.
quote:Dit hele bericht had je nooit moeten plaatsen!!!
Op woensdag 4 februari 2004 16:09 schreef Famas het volgende:[..]
jaja, met het programma 'RPG maker 2000' kan je zelf RPG's maken (doh)...dus ook een nieuwe zelda versie
![]()
, zal wel veel werk zijn...maja
als iemand de link moet hebben waar je dat programma kan downloaden, mail maar ff naar broekzak7@hotmail.com-edit-
heilige stront, dat gaat écht veel werk worden...al die animaties enzo..hmm
....
[Dit bericht is gewijzigd door Ardenlyn op 10-02-2004 16:04]
quote:nee, ik dacht van niet.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:34 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Hoort een SNES iets te laten zien op de TV als je hem aanzet zonder spel er in?
Heb de snes pas geleden weer herontdenkt en speel nu snesspellen met mn videokaart van 300euro
Deze , maar dan voor de SNES
quote:Wordt er hier dan kwaad naar me gekeken als ik zeg dat ik de superscope, compleet met de 6 in 1 in doos en yoshi's safari compleet op zolder heb liggen.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:11 schreef Roi het volgende:
Yoshi's Safari is dus nergens te vinden (in Nederland)
quote:nee hoor, gewoon diep respect
Op vrijdag 13 februari 2004 19:40 schreef Pirate_Jim het volgende:[..]
Wordt er hier dan kwaad naar me gekeken als ik zeg dat ik de superscope, compleet met de 6 in 1 in doos en yoshi's safari compleet op zolder heb liggen.
ik had de 20 topgames gehouden en de rest verkocht voor 7 euro per stuk. Verdien je toch weer 70x7 euro terugquote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
Pas geleden kwam mijn broertje met een anbieding van en klant. Hij wilde zijn SNES met 90 (!) spellen verkopen, Super Scope erbij, alle dozen in perfecte staat, extra controllers, 4 player hub voor het luttele bedrag van 250 Euro! Meteen gedaan natuurlijk. 45 Spellen houd ik zelf en de andere verkoop ik weer, ik had namelijk gelijk alle goede titels dubbel
Ga ook eens kijken of ik nog een SNES kan vinden... Vindt het toch een pracht van een systeemquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik smijt vaak mijn joypads kapot met MarioKart of SF II dus ik zal ook een rondneuzen met koninginnedag...
Meld binnenkort maar even waar de advertentie('s) staat/staanquote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
Pas geleden kwam mijn broertje met een anbieding van en klant. Hij wilde zijn SNES met 90 (!) spellen verkopen, Super Scope erbij, alle dozen in perfecte staat, extra controllers, 4 player hub voor het luttele bedrag van 250 Euro! Meteen gedaan natuurlijk. 45 Spellen houd ik zelf en de andere verkoop ik weer, ik had namelijk gelijk alle goede titels dubbel
International Superstar Soccer Deluxe was hetquote:Op woensdag 14 april 2004 16:44 schreef BMWM3 het volgende:
Ik speelde op de SNES heel vaak "Superstar Soccer DeluxeWas echt een geweldige game
Meld: Ze staan nu op marktplaats. Ik heb ze net allemaal verlengd. (Diegene die nog verkocht moeten dan). Over het algemeen vind ik 12,50 p. st een nette prijs.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:37 schreef Roi het volgende:
[..]
Meld binnenkort maar even waar de advertentie('s) staat/staan
Vooral voor Mariokart en Donkey Kong heb ik wel eens hogere bedragen gezien.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:40 schreef Retarded het volgende:
euh ik denk voor je snes een euro of 35. De games:
SF2 10 euro
SMW 12,50 euro
SMK 15 euro
MK3 12,50 euro
SMAS 12,50 euro
DKC 15 euro
hehe, gewoon goed zoeken! dit alles heeft me maar 60 euro gekostquote:Op zondag 25 april 2004 13:24 schreef parterrepact het volgende:
[..]
Vooral voor Mariokart en Donkey Kong heb ik wel eens hogere bedragen gezien.
Hier bij de Gameshop vragen ze er gewoon nog bikkelhard 40 euro voor...
Wel topspellen trouwens wat je op je lijstje hebt staan!
Meesterlijk machtig gruwelijk bruut vet spel! Ik heb het alleen niet meer, geloof ikquote:Op dinsdag 3 februari 2004 21:56 schreef Famas het volgende:
Eén van de beste, zo niet, hét beste spel dat ik ooit gespeeld heb: Zelda 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flashbackquote:Op maandag 26 april 2004 13:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik moet:'( van dit topic.
Moet nu terugdenken aan de tijd dat ik hem had verkocht voor 150 gulden (ff7 van gekocht overigens).
Spellen als Super Metroid
Zelda 3
Doom
Super mario World/All stars
Jurassic Park
Kart
Flashback!
En nog 30 andere meer en mindere bekende games.
Hmm lufia en terranigma..quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:36 schreef Cid het volgende:
Sinds kort (weer) trotse eigenaar van een SNES!!
Ben nu bezig al mijn oude spellen weer te verzamelen, en natuurlijk al die meesterlijke RPGs.
Heb ondertussen weten te bemachtigen
-Super Mario Allstars
-Turtles in Time
- Fire converter
En ben nog opzoek (deze wil ik compleet hebben)
- Chrono Trigger
- Secret of Mana
- Lufia
- Terranigma
En vast nog veel meer, moet binnenkort weer eens ga shoppen op ebay
in het grote reparatie topic staan ook tips, ik heb het tot nu toe alleen met mijn nes geprobeert en dan met glassex, wceend en nog meer troep uit het keukenkastje ik zal ff aan mijn moeder vragen of ze ook zo'n dinges doekje heeftquote:Op maandag 17 mei 2004 18:44 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
mijn snes was ook erg gelig toen ik hem kocht. Maar ik heb em een poosje geleden met een doekje van mijn moeder schoongemaakt (hara) en daar ging heel veel vuil ermee vanaf, ook die spellen knapten helemaal op. Alleen het voorste gedeelte kreeg ik niet helemaal meer schoon/wit
Dan koop je er toch weer een? Kost niet veel. (ik heb er nog wel een met zelda er bij; 40 euro).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:07 schreef Albertinho het volgende:
Baal natuurlijk als een stekker dat ik de SNES heb weggedaan,
Terranigma, die heb ik ook nog, compleet met doosje en boekje, prachtig spel is hetquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:36 schreef Cid het volgende:
Sinds kort (weer) trotse eigenaar van een SNES!!
Ben nu bezig al mijn oude spellen weer te verzamelen, en natuurlijk al die meesterlijke RPGs.
Heb ondertussen weten te bemachtigen
-Super Mario Allstars
-Turtles in Time
- Fire converter
En ben nog opzoek (deze wil ik compleet hebben)
- Chrono Trigger
- Secret of Mana
- Lufia
- Terranigma
En vast nog veel meer, moet binnenkort weer eens ga shoppen op ebay
Heet die draak nie Flamie of Blackie of zoiets, wel leuk, even met een trommeltje trommelen en je kon de hele wereld overquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:16 schreef stigchel het volgende:
waarom is secret of mana zo duur dan? Ik heb een amerikaanse met een converter. Ik heb hem nooit uitgespeeld, ik kwam bij een of andere witte vliegende draak en die kon ik gewoon niet kapot krijgen. Tien jaar geleden ofzo.
Flammie om precies te zijn.Was ook de Eindbaas.Briljant spel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:50 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
Heet die draak nie Flamie of Blackie of zoiets, wel leuk, even met een trommeltje trommelen en je kon de hele wereld over
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:40 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ja lufia is cool, alleen baal ik wel een beetje dat ik de nederlandse versie heb. Sinds kort heb ik Chrono Trigger dat is echt het beste spel ooit gemaakt
Flammie was niet de eindbaas, dat was een andere Mana Beast.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:42 schreef thunderbunny het volgende:
Flammie om precies te zijn.Was ook de Eindbaas.Briljant spel.
Ik vind het tot nu toe de beste console aller tijden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mooi he de SNES? De kinderen van nu spelen het bij ons nog steeds altijd als ze langskomen.
ja, vond ik ook..quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Mooie deal
Als je em niet eens kent moet je em laten liggen voor de echte verzamelaar.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:12 schreef Snok het volgende:
Illusion of Time, is dat wat? en is het een beetje rare?
ik ken het wel van naam, maar aangezien ik niet van de snes periode was en er nu 1 gekocht heb ben ik ff rond aan het kijken.. ik kan hem overnemen van een vriend, en vroeg me af of ie rare was.. that's all..quote:Op maandag 19 juli 2004 11:23 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Als je em niet eens kent moet je em laten liggen voor de echte verzamelaar.
maar die heeft em eigenlijk toch al.
Ik gok op Road Runner.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:35 schreef parterrepact het volgende:
En de volgende spellen heb ik van iemand geleend, ik moest ze binnenkort op 1tje na maar eens terugdoen (1 x raden welke ik mooi hou)
Waarschijnlijk 'Looney Tunes Basketball'.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik gok op Road Runner.
Ik moet toegeven dat Road Runner, ondanks het feit dat het een baggerspel is, me enorm veel plezier heeft bezorgd. De manier waarop ze Wile E. Coyote en zijn uitvindingen in het spel hebben verwerkt is geniaal.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarschijnlijk 'Looney Tunes Basketball'.![]()
Ik heb er slechts 1 gespeeld, een platformer waarin je Road Runner binnen een tijdslimiet naar het einde van het level moet loodsen, terwijl Wile E. Coyote je achter je aan zit met 1 van zijn uitvindingen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Roadrunner heb ik weleens gehuurd maar daar zijn meerdere games voor de SNES. En ik zou niet meer weten welke ik precies heb gespeeld.
Was Super Tennis. Ik speelde altijd als John. was inderdaad een fantastisch spel, vooral als je met z´n 2en speelde. Spannende wedstrijden.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:45 schreef Bbfreak het volgende:
Hoe heette dat tennis spel wat je schuin van onder zag? Kon je tennissen met dames en heren.
Was super verslavend. Een van die dames heette Amy. Speelde ik altijd mee![]()
Ik zag hem hier bij de gameshop laatst liggen voor een eurootje of 13, dat was incl. muis en muismatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:01 schreef Kondros het volgende:
Hoeveel is Mario paint eigenlijk waard, incl pad en muis? (geen box)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help!!!!Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Eerlijk gezegd geen idee. Maar op computerbeurzen kom ik ze nog weleens tegen. Je kan ook ff kijken met de search in V&A. Daar zijn ze volgens ook weleens verkocht.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:55 schreef Snok het volgende:
Hoeveel is Metroid (card. only) en SM World 2 (card only) waard ongeveer? (beide vandaag gekocht, Ebay)
Ik heb Secret of Mana (USA) wel aan de praat gekregen met mijn fire converter. Chrono Trigger werkt er ook prima op...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:18 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Nu heb ik dus vandaag de amerikaanse versie van secret of mana binnengehad. Tof denk je dan, dus ik vol goede moet secret of mana in mijn fire converter (die ik al had voor chrono trigger) gedaan, werkt het nietDus nu is mijn vraag: heeft hier iemand secret of mana US en zo ja met welke converter werkt dat spel WEL
Ja bij mij werkt ie inmiddels ookquote:Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef Cid het volgende:
Ik heb Secret of Mana (USA) wel aan de praat gekregen met mijn fire converter. Chrono Trigger werkt er ook prima op...
Zondequote:Op vrijdag 10 september 2004 09:44 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. *dillema* Ik heb geld nodig!
Ja, ik weet het.. ik best gave spellen vind ik zelf! Maar ik speel er niet zo supervaak op.. hmm..quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde
Ik ook. Niet dat ik geld nodig heb, maar ik heb nu een PS2 dus dat ding staat stof te happen (of is dit heiligschennis?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:44 schreef Snok het volgende:
Hmm.. ik zit er over te denken om mijn SNES verzameling te verkopen.. *dillema* Ik heb geld nodig!
Dat zijn geen rare's, dat zijn gewilde games maar erg makkelijk te vinden. Doordat ze gewild zijn kan je er op zich nog wel wat voor krijgen, gewoon omdat iedereen ze tof vind om te spelen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:17 schreef Snok het volgende:
@Kiff: 200 zat ik ook aan te denken ja.. zitten best wel wat rare's tussen (metroid, dk3 etc.) maar ik ben echt aan het twijfelen.. kut kut kut
Mooi spelquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:41 schreef ScienceFriction het volgende:
Axelay
Zo'n emulator is maar niks. Het gaat om de controllers in je handen voelen.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:20 schreef orfu het volgende:
snes rules!!
heb een goede emulatormet alle spellen ooit gemaakt erin
supah relaxed, heb ook een 'echte' snes staan hoor ;P met veel spellen
zelda rules, lufia rules, mariokart rules!
*kuch* [TK] Super Metroid (PAL) voor de SNES *kuch*quote:Op woensdag 15 september 2004 19:21 schreef Tijn het volgende:
Die gaat op de "wannahave"-lijst
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef ScienceFriction het volgende:
Nou Tijn... kopen dus
Heb je daar een overzicht van? Misschien heb ik nog wel wat voor jequote:Op woensdag 15 september 2004 19:21 schreef Tijn het volgende:
Die gaat op de "wannahave"-lijst
Haha, het is niet ècht een lijst hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je daar een overzicht van? Misschien heb ik nog wel wat voor je
add me op MSN. heeft geen zin om op FOK! prijzen te gaan noemen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:16 schreef SilverBolt het volgende:
Mega Man X zou ik graag van je kopen maar ik weet toch wel dat ik zodadelijk flink overboden ga worden
Fantastisch spel. Waarom m'n broertje 'm ooit heeft verkocht...quote:Op donderdag 16 september 2004 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Unirally heerscht.
En ik wil ISSD nog, want die heb ik echt duizenden uren gespeeld vroeger.
Dan ben ik maar even zo vrij geweest een leuk bod te plaatsen...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:55 schreef Snok het volgende:
[..]
*kuch* [TK] Super Metroid (PAL) voor de SNES *kuch*
![]()
Ik heb hem helaas al verkocht.. sorryquote:Op woensdag 22 september 2004 13:50 schreef parterrepact het volgende:
[..]
Dan ben ik maar even zo vrij geweest een leuk bod te plaatsen...
Ga uit van de vraagprijzen die ik er achter heb gezet en tel er voor elk spel waar doos en handleiding bij zit 3 euro bij op en je hebt prijzen waarvoor je voor de meeste spellen wel iemand vinden zult als je ze los verkoopt. Als pakket met een snes er bij kun je er nooit meer dan 100 euro voor krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb hier ook nog liggen:
Pilotwings (2x) : 5
super mario allstars : 12
battletoads : 7
mortal kombat : 8
mr nutz : 4
zombies : 4
super ghouls & ghosts : 9
aladdin : 8
donkey kong country : 15
donkey kong country 2 : 20
donkey kong country 3 : 20
yoshi's island : 15
earthworm jim 2 : 7
mickey mania : 8
lawnmower man : 2
van ongeveer de helft heb ik de doosjes nog (al dan niet beschadigd)
weet iemand hoeveel ik hiervoor zou kunnen vragen? misschien doe ik ze dan wel weg, ligt hier toch stof te verzamelen.
100 euro lijkt me ook een hele mooie prijs hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:02 schreef Kiff het volgende:
[..]
Als pakket met een snes er bij kun je er nooit meer dan 100 euro voor krijgen.
ik heb vroeger ook zo'n ding gehad maar zou niet meer weten hoe het precies werkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:05 schreef Chrizzly het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe een Super Wild Card 16M 3201 werkt?
Het lukt me niet om mijn eigen spellen op diskette te krijgen. Hij kopieert wel iets naar diskette maar het is daarna niet af te spelen, wat doe ik fout? Alle hulp is welkom.
(Mijn excuses als het hier niet mag)
Soms moet er een origineel spel in de Wild Card zitten om een gekopieerd spel te kunnen spelen, als het gekopieerde spel gebruik maakt van een speciale chip die normaal in de cartridge zit (bijv. de SuperFX chip, de DSP chip en de SA1 chip).quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb vroeger ook zo'n ding gehad maar zou niet meer weten hoe het precies werkt.
misschien moet het spel op meerdere diskettes? dat moest bij sommige spellen.
Kreeg meteen weer kriebels toen ik die screenshots zag! Het is als de dag van gister dat ik m toen op TV zag bij PowerPlay (met Martijn Krabbé)quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:30 schreef HansvanOchten het volgende:
Spel was echt zo verschrikkelijk mooi.
Grpahics waren origineel, en een superstrak intro filmpje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:48 schreef Snok het volgende:
Ik kreeg net weer een gamepje!Boxed PAL Street Fighter Alpha 2
Hoeveel is dat waard?
Nu heb ik alle SF's gehadEerst Street Fighter, toen SF Turbo, toen Super SF, nu SF Alpha
Ik zou het niet weten.... :S Ik denk niet al te veel, misschien dat de oude SF 1 of deel 2 nog wel wat waard zijn.quote:
Heb je geen gemis aan die Analoge buttons van de Gamecube dan met deze joystick? Ik snap het nut niet zo heel erg van deze joystick namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is zo'n SNES controller comfortabel, anders heb ik wel interesse in zo'n controllerVoor de GC dan.
Owjah, gbaspelerquote:Op zondag 12 december 2004 19:01 schreef TAG-Speedy het volgende:
Dat ding is voor fighters (Soul Calibur) of de Gameboy Player, daarvoor werken ze prima is mijn ervaring (heb er twee). Games die gebruik maken van de stick zijn niet te spelen
Ik kwam dit toevallig tegen.. en ik heb ze nog liggen hier.. interesse?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef MaZz_ het volgende:
Ik ben niet zo goed met prijzen JimJim, wel weet ik dat ik al héél lang op zoek ben naar:
donkey kong country 2
donkey kong country 3
*biedt zich aan !!!![]()
Nou, DKC 2 wil ik ook nog wel mits ie compleet met doos en handleiding isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:45 schreef Snok het volgende:
[..]
Ik kwam dit toevallig tegen.. en ik heb ze nog liggen hier.. interesse?
Helaas, strict genomen bestaat Secret of Mana 2 niet. Er is wel een opvolger gemaakt van Secret of Mana, genaamd Seiken Densetsu 3. Het spel dat wij kennen als Secret of Mana heet in Japan namelijk Seiken Densetsu 2, en is weer de opvolger van wat wij kennen als Final Fantasy Adventure op de Gameboy.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef b0r het volgende:
Ik had ook gehoord dat 'Secret of Mana 2' bestond, maar die heb ik nooit kunnen vinden, iemand die hier meer over weet? Of was die versie alleen in Japan verkrijgbaar?
quote:EUR 139,50
Voor hoeveel danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:39 schreef MaZz_ het volgende:
Hmmm, vandaag Terranigma (cart-only) gekocht, is dat een redelijke prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |