Ga uit van de vraagprijzen die ik er achter heb gezet en tel er voor elk spel waar doos en handleiding bij zit 3 euro bij op en je hebt prijzen waarvoor je voor de meeste spellen wel iemand vinden zult als je ze los verkoopt. Als pakket met een snes er bij kun je er nooit meer dan 100 euro voor krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb hier ook nog liggen:
Pilotwings (2x) : 5
super mario allstars : 12
battletoads : 7
mortal kombat : 8
mr nutz : 4
zombies : 4
super ghouls & ghosts : 9
aladdin : 8
donkey kong country : 15
donkey kong country 2 : 20
donkey kong country 3 : 20
yoshi's island : 15
earthworm jim 2 : 7
mickey mania : 8
lawnmower man : 2
van ongeveer de helft heb ik de doosjes nog (al dan niet beschadigd)
weet iemand hoeveel ik hiervoor zou kunnen vragen? misschien doe ik ze dan wel weg, ligt hier toch stof te verzamelen.
100 euro lijkt me ook een hele mooie prijs hoorquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:02 schreef Kiff het volgende:
[..]
Als pakket met een snes er bij kun je er nooit meer dan 100 euro voor krijgen.
ik heb vroeger ook zo'n ding gehad maar zou niet meer weten hoe het precies werkt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:05 schreef Chrizzly het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe een Super Wild Card 16M 3201 werkt?
Het lukt me niet om mijn eigen spellen op diskette te krijgen. Hij kopieert wel iets naar diskette maar het is daarna niet af te spelen, wat doe ik fout? Alle hulp is welkom.
(Mijn excuses als het hier niet mag)
Soms moet er een origineel spel in de Wild Card zitten om een gekopieerd spel te kunnen spelen, als het gekopieerde spel gebruik maakt van een speciale chip die normaal in de cartridge zit (bijv. de SuperFX chip, de DSP chip en de SA1 chip).quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:26 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb vroeger ook zo'n ding gehad maar zou niet meer weten hoe het precies werkt.
misschien moet het spel op meerdere diskettes? dat moest bij sommige spellen.
Kreeg meteen weer kriebels toen ik die screenshots zag! Het is als de dag van gister dat ik m toen op TV zag bij PowerPlay (met Martijn Krabbé)quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:30 schreef HansvanOchten het volgende:
Spel was echt zo verschrikkelijk mooi.
Grpahics waren origineel, en een superstrak intro filmpje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:48 schreef Snok het volgende:
Ik kreeg net weer een gamepje!Boxed PAL Street Fighter Alpha 2
Hoeveel is dat waard?
Nu heb ik alle SF's gehadEerst Street Fighter, toen SF Turbo, toen Super SF, nu SF Alpha
Ik zou het niet weten.... :S Ik denk niet al te veel, misschien dat de oude SF 1 of deel 2 nog wel wat waard zijn.quote:
Heb je geen gemis aan die Analoge buttons van de Gamecube dan met deze joystick? Ik snap het nut niet zo heel erg van deze joystick namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef KjellB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is zo'n SNES controller comfortabel, anders heb ik wel interesse in zo'n controllerVoor de GC dan.
Owjah, gbaspelerquote:Op zondag 12 december 2004 19:01 schreef TAG-Speedy het volgende:
Dat ding is voor fighters (Soul Calibur) of de Gameboy Player, daarvoor werken ze prima is mijn ervaring (heb er twee). Games die gebruik maken van de stick zijn niet te spelen
Ik kwam dit toevallig tegen.. en ik heb ze nog liggen hier.. interesse?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:36 schreef MaZz_ het volgende:
Ik ben niet zo goed met prijzen JimJim, wel weet ik dat ik al héél lang op zoek ben naar:
donkey kong country 2
donkey kong country 3
*biedt zich aan !!!![]()
Nou, DKC 2 wil ik ook nog wel mits ie compleet met doos en handleiding isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:45 schreef Snok het volgende:
[..]
Ik kwam dit toevallig tegen.. en ik heb ze nog liggen hier.. interesse?
Helaas, strict genomen bestaat Secret of Mana 2 niet. Er is wel een opvolger gemaakt van Secret of Mana, genaamd Seiken Densetsu 3. Het spel dat wij kennen als Secret of Mana heet in Japan namelijk Seiken Densetsu 2, en is weer de opvolger van wat wij kennen als Final Fantasy Adventure op de Gameboy.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:12 schreef b0r het volgende:
Ik had ook gehoord dat 'Secret of Mana 2' bestond, maar die heb ik nooit kunnen vinden, iemand die hier meer over weet? Of was die versie alleen in Japan verkrijgbaar?
quote:EUR 139,50
Voor hoeveel danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:39 schreef MaZz_ het volgende:
Hmmm, vandaag Terranigma (cart-only) gekocht, is dat een redelijke prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |