abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15145145
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
pi_15145222
Als je op reis gaat naar india, dan moet je je wel laten inenten tegen ziektes hoor.
pi_15145243
gewoon ff er over heen gaan..

dan verder kijken

'The world is mine'
pi_15145260
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:17 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Als je op reis gaat naar india, dan moet je je wel laten inenten tegen ziektes hoor.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een originele reactie.
  donderdag 4 december 2003 @ 14:20:15 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15145284
Kan goed, de ene keer zit er meer tijd tussen vorige en de nieuwe, de andere keer minder...

Ikzelf ben anderhalve maand nadat het uitging tussen mijn ex en mij na bijna anderhalf jaar ook verliefd geworden op een meisje wat ik al wel vaker gezien had en gesproken had, maar kreeg deze keer pas de zogeheten hots...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15145288
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:17 schreef WcB0rSt3l het volgende:
?????? off topic ?????

Maar nu on topic: De liefde is wispelturig, dat is het leuke eraan.

Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_15145321
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:19 schreef Fester het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een originele reactie.

Ik snap de reactie alleen niet.. wat heeft dat te maken met deze post?

ontopic:

Je kunt best wel weer verliefd worden, waarom niet??
Er zijn ook mensen die verliefd worden op een ander als ze nog een relatie hebben.

In a world without walls, who needs Windows or Gates...
pi_15145356
Het geeft me ook zeker een goed gevoel en ik merk dan ook dat ik me stukken beter voel. Dat heb ik er zeker mee bereikt. Verder wil ik het vooral rustig aan doen.
  donderdag 4 december 2003 @ 14:23:15 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_15145361
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:21 schreef supremecy het volgende:

[..]

Ik snap de reactie alleen niet.. wat heeft dat te maken met deze post?

het is een metafoor....waarbij de 'reis naar india' zijn nieuwe verliefdheid symboliseert...

sim-pel

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_15145438
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan goed, de ene keer zit er meer tijd tussen vorige en de nieuwe, de andere keer minder...

Ikzelf ben anderhalve maand nadat het uitging tussen mijn ex en mij na bijna anderhalf jaar ook verliefd geworden op een meisje wat ik al wel vaker gezien had en gesproken had, maar kreeg deze keer pas de zogeheten hots...

En hoe lang duurde die relatie?
  donderdag 4 december 2003 @ 14:27:56 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15145484
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:26 schreef Twirxxx het volgende:

[..]

En hoe lang duurde die relatie?

Welke? Met mijn ex? Die duurde 1 jaar, 4 maanden...

Met het meisje waar ik een oogje op heb: geen idee, zal er eerst maar eens gezelligheid etc mee opbouwen...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15145584
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Welke? Met mijn ex? Die duurde 1 jaar, 4 maanden...

Met het meisje waar ik een oogje op heb: geen idee, zal er eerst maar eens gezelligheid etc mee opbouwen...

Ja, precies, zo denk ik er ook over. Heb niks geen zin om dingen te gaan overhaasten.
pi_15145589
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef Twirxxx het volgende:
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
Ja hoor, kan best....

of je bent gewoon ervaren met flink wat eelt op je ziel of je was al latent verliefd op de ander?

Maar goed, het kan ook gewoon zomaar zijn dat je van je stuk wordt geveegd door een ander....wees alleen wel zeker dat het niet een "rebound" verkering gaat worden...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_15145691
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:31 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Ja hoor, kan best....

of je bent gewoon ervaren met flink wat eelt op je ziel of je was al latent verliefd op de ander?

Maar goed, het kan ook gewoon zomaar zijn dat je van je stuk wordt geveegd door een ander....wees alleen wel zeker dat het niet een "rebound" verkering gaat worden...

Precies! Als het al wat wordt, wil ik inderdaad niet dat het een rebound wordt. Overigens weet dit meisje dat ik net uit een andere relatie gedonderd ben... Wil in ieder geval eerlijk en duidelijk zijn.
En ja, enig eelt op m'n ziel heb ik wel...
  donderdag 4 december 2003 @ 14:36:06 #15
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15145719
ach waarom niet
aka Man-Mountain
pi_15145735
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
gewoon ff er over heen gaan..

dan verder kijken

pi_15145770
rebound verliefdheid?
pi_15145863
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
rebound verliefdheid?
Dat hoop ik dus niet. Daarom probeer ik m'n gevoel ook een beetje te temperen. Als later blijkt dat ik nog steeds die gevoelens heb, is het misschien toch geen rebound. Vind ik het meisje veel te leuk voor trouwens.
pi_15145898
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
rebound verliefdheid?
Dat hoop ik dus niet. Daarom probeer ik m'n gevoel ook een beetje te temperen. Als later blijkt dat ik nog steeds die gevoelens heb, is het misschien toch geen rebound. Vind ik het meisje veel te leuk voor trouwens.
pi_15145942
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:41 schreef Twirxxx het volgende:

[..]

meestal weet je achteraf pas of het rebound was of niet
das het lastige ervan!

succes iig!

pi_15145978
Thanx allemaal voor jullie reacties! Moest het gewoon even kwijt.
  donderdag 4 december 2003 @ 15:10:14 #22
52363 Logix
love the cow..
pi_15146724
Hmm, ik had na een relatie van 2 jr ook zoiets. Ik kwam een week later een meisje tegen, die ik overigens al wel vaag kende, en 't begon allemaal steeds leuker te worden, en we werden verliefd.. En kregen na een aantal weken een relatie (ongeveer 6 weken NA mijn vorige relatie)...

Maar nu ik die verhalen hoor over rebound enzo, en dat je dat pas achteraf weet, dat maakt me wel ff ongerust... ben namelijk ECHT verliefd op haar en xou het niet willen hebben dat t een (onbewuste) rebound is...

ginormous, egantic!
pi_15146812
Kan gebeuren

lekker toch , Ik zou het niet in de weg gaan staan

pi_15146847
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:10 schreef Logix het volgende: (...)

Maar nu ik die verhalen hoor over rebound enzo, en dat je dat pas achteraf weet, dat maakt me wel ff ongerust... ben namelijk ECHT verliefd op haar en xou het niet willen hebben dat t een (onbewuste) rebound is...

Volgens mij is het ook nog eens een keer zo, dat als je echt verliefd bent, je wel weet dat het geen rebound-relatie is. Ik zou me daar dan niet al te druk over maken.
  donderdag 4 december 2003 @ 15:16:02 #25
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15146905
Dat maakt toch niet uit!!!! Je moet gewoon je gevoelens de vrije loop geven... Maar je moet ze ook wel weer in de gaten houden, hoe moeilijk of dom het ook klinkt!! het is echt zo...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15155746
ik heb het zelf ook, het is nu 6 weken uit en ik begin iemand nu toch wel erg leuk te vinden. ik had nooit gedacht dat dat, in mijn ogen,zo snel zou kunnen maar het is dus toch zo....
ik weet zeker dat ik niet naar mn ex terug wil, en ik hoef ook geen relatie om hem dan te vergeten. ik vind deze jongen gewoon ontzettend leuk en ben er wel blij mee,........
I don't give myself a name, other people'll do that for me!
  donderdag 4 december 2003 @ 20:42:03 #27
75740 Arthur_Shawcross
I like fresh red meat
pi_15155773
quote:
who cares.
pomp die meid.
The real hannibal cannibal.
  donderdag 4 december 2003 @ 20:42:20 #28
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_15155783
quote:
Ja hoor, kan best....
En soms kan dat maanden duren voordat je zelf iets doorhebt,
en dan overkomt het je ineens en word je wakker,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 4 december 2003 @ 20:49:38 #29
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15155983
Sure...

Eindelijk de waarheid op tafel...!!!! Amen

oh ja...
Be happy, het is je gegund.

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  donderdag 4 december 2003 @ 22:53:37 #30
51865 _OehOe_Loenatik_
Ook mooie vrouwen worden oud..
pi_15159852
en toch vraag ik me af wat dat inenten nou voor een betekenis heeft.

India = nieuwe vriendin oke daar kom ik ook zelf op maar moet hij voorzorgs matregelen nemen tegen zijn verliefdheid = de reis??

Ik niet snap

En dat heeft niks met romantiek te maken.
pi_15165735
Ik leerde eens een gozer kennen en die bleek ook verliefd op mij te zijn, maar toen hoorde ik van hem dat het net 1 maand uit was met zijn vriendin en dat zij het uitmaakte maar dat hij er totaal mee klaar was en toen dat meisje hem terug wilde koos hij toch echt voor mij! Maar helaas na 1 week was het toch echt uit want het bleek dat hij nog wel gevoelens had voor haar (waar ik al voor vreesde) en nu hebben ze weer wat met elkaar!

9 van de 10 keer is het een rebound, ik zou er nu iig niks mee doen en ff lekker rustig aan doen. Je bent vrijgezel hoor na 1,5 jaar!!!

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_15166550
Het ligt er natuurlijk gewoon aan hoever je bent, vaak als een relatie stuk loopt ben je er al een tijdje naar toe aan het groeien (het gaat natuurlijk aan alle kanten fout in je huidige relatie, t gaat niet voor nix uit neem ik aan) dus kan je al heel ver zijn met verwerken...
And when you kill a man, you're a murderer Kill many, and you're a conqueror Kill them all...Ooh...Oh you're a god!
pi_15172748
Des te echter als je je vorige liefde kunt loslaten. Betekent dat je met een goede basis begonnen bent. Was je maandenlang depressief geweest dan klopt er iets niet.
pi_15223144
quote:
Beetje botte reactie : Het stelde zeker niet veel voor?
Want het lijkt erop dat je emotioneel niet te geraakt bent... anders heb je geen behoefte aan iemand. Natuurlijk kan het per persoon verschillen (blah blah)

Misschien moet je eerste maar eens over jezelf nadenken ipv over een ander

pi_15885347
Onzin. Doordat hij dat andere meisje leuk vindt, denkt hij over z'n ex heen te zijn. De echte klap komt nog wel kan ik je vertellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')