quote:Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een originele reactie.
Op donderdag 4 december 2003 14:17 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Als je op reis gaat naar india, dan moet je je wel laten inenten tegen ziektes hoor.
Ikzelf ben anderhalve maand nadat het uitging tussen mijn ex en mij na bijna anderhalf jaar ook verliefd geworden op een meisje wat ik al wel vaker gezien had en gesproken had, maar kreeg deze keer pas de zogeheten hots...
quote:?????? off topic ?????
Op donderdag 4 december 2003 14:17 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Als je op reis gaat naar india, dan moet je je wel laten inenten tegen ziektes hoor.
Maar nu on topic: De liefde is wispelturig, dat is het leuke eraan.
quote:Ik snap de reactie alleen niet.. wat heeft dat te maken met deze post?
Op donderdag 4 december 2003 14:19 schreef Fester het volgende:[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een originele reactie.
ontopic:
Je kunt best wel weer verliefd worden, waarom niet??
Er zijn ook mensen die verliefd worden op een ander als ze nog een relatie hebben.
quote:het is een metafoor....waarbij de 'reis naar india' zijn nieuwe verliefdheid symboliseert...
Op donderdag 4 december 2003 14:21 schreef supremecy het volgende:[..]
Ik snap de reactie alleen niet.. wat heeft dat te maken met deze post?
sim-pel
quote:En hoe lang duurde die relatie?
Op donderdag 4 december 2003 14:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan goed, de ene keer zit er meer tijd tussen vorige en de nieuwe, de andere keer minder...Ikzelf ben anderhalve maand nadat het uitging tussen mijn ex en mij na bijna anderhalf jaar ook verliefd geworden op een meisje wat ik al wel vaker gezien had en gesproken had, maar kreeg deze keer pas de zogeheten hots...
quote:Welke? Met mijn ex? Die duurde 1 jaar, 4 maanden...
Op donderdag 4 december 2003 14:26 schreef Twirxxx het volgende:[..]
En hoe lang duurde die relatie?
Met het meisje waar ik een oogje op heb: geen idee, zal er eerst maar eens gezelligheid etc mee opbouwen...
quote:Ja, precies, zo denk ik er ook over. Heb niks geen zin om dingen te gaan overhaasten.
Op donderdag 4 december 2003 14:27 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Welke? Met mijn ex? Die duurde 1 jaar, 4 maanden...
Met het meisje waar ik een oogje op heb: geen idee, zal er eerst maar eens gezelligheid etc mee opbouwen...
quote:Ja hoor, kan best....
Op donderdag 4 december 2003 14:15 schreef Twirxxx het volgende:
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
of je bent gewoon ervaren met flink wat eelt op je ziel of je was al latent verliefd op de ander?
Maar goed, het kan ook gewoon zomaar zijn dat je van je stuk wordt geveegd door een ander....wees alleen wel zeker dat het niet een "rebound" verkering gaat worden...
quote:Precies! Als het al wat wordt, wil ik inderdaad niet dat het een rebound wordt. Overigens weet dit meisje dat ik net uit een andere relatie gedonderd ben... Wil in ieder geval eerlijk en duidelijk zijn.
Op donderdag 4 december 2003 14:31 schreef hassanjassan het volgende:[..]
Ja hoor, kan best....
of je bent gewoon ervaren met flink wat eelt op je ziel of je was al latent verliefd op de ander?
Maar goed, het kan ook gewoon zomaar zijn dat je van je stuk wordt geveegd door een ander....wees alleen wel zeker dat het niet een "rebound" verkering gaat worden...
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
gewoon ff er over heen gaan..dan verder kijken
quote:Dat hoop ik dus niet. Daarom probeer ik m'n gevoel ook een beetje te temperen. Als later blijkt dat ik nog steeds die gevoelens heb, is het misschien toch geen rebound. Vind ik het meisje veel te leuk voor trouwens.
Op donderdag 4 december 2003 14:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
rebound verliefdheid?
quote:Dat hoop ik dus niet. Daarom probeer ik m'n gevoel ook een beetje te temperen. Als later blijkt dat ik nog steeds die gevoelens heb, is het misschien toch geen rebound. Vind ik het meisje veel te leuk voor trouwens.
Op donderdag 4 december 2003 14:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
rebound verliefdheid?
quote:meestal weet je achteraf pas of het rebound was of niet
Op donderdag 4 december 2003 14:41 schreef Twirxxx het volgende:[..]
Dat hoop ik dus niet. Daarom probeer ik m'n gevoel ook een beetje te temperen. Als later blijkt dat ik nog steeds die gevoelens heb, is het misschien toch geen rebound. Vind ik het meisje veel te leuk voor trouwens.
succes iig!
Maar nu ik die verhalen hoor over rebound enzo, en dat je dat pas achteraf weet, dat maakt me wel ff ongerust... ben namelijk ECHT verliefd op haar en xou het niet willen hebben dat t een (onbewuste) rebound is...
quote:Volgens mij is het ook nog eens een keer zo, dat als je echt verliefd bent, je wel weet dat het geen rebound-relatie is. Ik zou me daar dan niet al te druk over maken.
Op donderdag 4 december 2003 15:10 schreef Logix het volgende: (...)Maar nu ik die verhalen hoor over rebound enzo, en dat je dat pas achteraf weet, dat maakt me wel ff ongerust... ben namelijk ECHT verliefd op haar en xou het niet willen hebben dat t een (onbewuste) rebound is...
quote:who cares.
Een maand geleden heeft mijn vriendinnetje het na anderhalf jaar onverwachts uitgemaakt. Twee weken geleden kwam ik een ander meisje tegen. Tussen ons klikte het en nu begin ik het gevoel te krijgen dat ik verliefd wordt. En nu sta ik dus van mezelf te kijken. Hoe kan dat zo vlug gaan? Is dan die verliefdheid wel echt?
quote:En soms kan dat maanden duren voordat je zelf iets doorhebt,
Ja hoor, kan best....
Eindelijk de waarheid op tafel...!!!! Amen
oh ja...
Be happy, het is je gegund.
India = nieuwe vriendin oke daar kom ik ook zelf op maar moet hij voorzorgs matregelen nemen tegen zijn verliefdheid = de reis??
Ik niet snap
9 van de 10 keer is het een rebound, ik zou er nu iig niks mee doen en ff lekker rustig aan doen. Je bent vrijgezel hoor na 1,5 jaar!!!
quote:Beetje botte reactie : Het stelde zeker niet veel voor?
Misschien moet je eerste maar eens over jezelf nadenken ipv over een ander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |