quote:Ik dacht dat hij een eigen column bedoelde. Een column van iemand anders plaatsen is of een nieuwsbericht of plagiaat. Zonder commentaar is een column van iemand anders dus een mening van iemand anders en zou om die reden niet zonder commentaar moeten blijven, omdat er anders geen eigen bijdrage is van plaatser. Poeh hee, wat een zin.
Op donderdag 4 december 2003 12:59 schreef freako het volgende:
Misschien aardig om dan te vermelden WAAROM je een column plaatst, ben je het er mee eens, of juist niet?
quote:Wij komen op dezelfde plekken geloof ik.
Op donderdag 4 december 2003 13:00 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Nederlandse christelijke cellen in Azië ...bron: http://www.geenstijl.nl/gm/archives/00000400.html
quote:Ik zeg niet dat je geen humor zou mogen hanteren.....alleen dat sommigen geen gevoel voor humor hebben of ronduit misplaatste humor gebruiken om het "leuk" te maken.
Op donderdag 4 december 2003 12:56 schreef pberends het volgende:
Dan hou je het juist niet leuk.
Onzin lijkt me een geschiktere plaats voor veel "leukigheid"
quote:Ik denk dat Politiek en Satire ( = onzin?) niet van elkaar los te maken zijn.
Op donderdag 4 december 2003 13:05 schreef thoth het volgende:[..]
Ik zeg niet dat je geen humor zou mogen hanteren.....alleen dat sommigen geen gevoel voor humor hebben of ronduit misplaatste humor gebruiken om het "leuk" te maken.
Onzin lijkt me een geschiktere plaats voor veel "leukigheid"
quote:Ik mag hopen van wel.
Op donderdag 4 december 2003 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:Ik denk dat Politiek en Satire ( = onzin?) niet van elkaar los te maken zijn.
quote:Ja, eigen column kan natuurlijk ook. Nieuwsbericht is ook niet noodzakelijk, wel makkelijk.
Op donderdag 4 december 2003 13:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik dacht dat hij een eigen column bedoelde. Een column van iemand anders plaatsen is of een nieuwsbericht of plagiaat. Zonder commentaar is een column van iemand anders dus een mening van iemand anders en zou om die reden niet zonder commentaar moeten blijven, omdat er anders geen eigen bijdrage is van plaatser. Poeh hee, wat een zin.
quote:Zit wat in maar satire en onzin zijn volgens mij twee verschillende zaken. Met name op een kwaliteitsforum als Fok.
Op donderdag 4 december 2003 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat Politiek en Satire ( = onzin?) niet van elkaar los te maken zijn.
quote:Kom, kom, niet overdrijven.
Op donderdag 4 december 2003 13:09 schreef thoth het volgende:[..]
Zit wat in maar satire en onzin zijn volgens mij twee verschillende zaken. Met name op een kwaliteitsforum als Fok.
quote:Eens.
Op donderdag 4 december 2003 13:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kom, kom, niet overdrijven.Ik zou wel eens wat statistieken van leeftijd willen zien op fok. Bij veel mensen die ik ken spreekt fok niet aan wegens de puberale uitstraling. Het wordt pas echt kwaliteit als jong t/m oud (bejaard) meedoet.
(Ik had geen zin om een "kijk mij eens sarcasme hanteren"'-smiley achter mijn opmerking te plaatsen maar een probleem is wel dat het hoge pubergehalte van Fok een inhoudelijke discussie in de serieuzere fora vaak in de weg staat)
Iets ontopperigs: nieuwsdump op FP en een copy/paste ervan op het forum alleen als er een eigen mening aan toegevoegd is. Minstens. Lijkt me zo.
quote:Eens.
Op donderdag 4 december 2003 12:59 schreef freako het volgende:[..]
Inhoudelijke eisen graag. Het blijft een discussieforum. Nieuwsdump kan wel in het slowchattopic.
quote:Mee eens.
Op donderdag 4 december 2003 10:36 schreef Ype het volgende:[..]
Één van de weinige subfora waar er nog eisen worden gesteld aan het openen van een topic, zodat je tenminste nog enigzins kwaliteit krijgt
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |