abonnement Unibet Coolblue
pi_15262554
Die Sjors/Wendela ook... Ze doet altijd alsof ze zo'n braaf, vriendelijk, slim, verstandig meisje is, maar ondertussen pakt ze gewoon met Milan op z'n bek! Ongelofelijk! Wat laag van d'r! Ze is nog slechter dan Tracey... hell... ik vind het zelfs zielig voor die aap van een Morris! En Milan... Nou gaat 'ie al voor de 2e keer vreemd. Hoe gaat hij dàt nou weer uitleggen aan Charlie?!
pi_15262903
Waarom weet de hele familie gelijk op welke manier Robert zelfmoord wil plegen en dan ook nog van welk dak? En hoe komt men zo gemakkelijk op het dak van een gebouw?
pi_15263748
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:04 schreef Crazy_Diamond het volgende:
Waarom weet de hele familie gelijk op welke manier Robert zelfmoord wil plegen en dan ook nog van welk dak? En hoe komt men zo gemakkelijk op het dak van een gebouw?
HAHA.. nou ga naar een willekeurig gebouw en probeer op het dak te gaan staan.. wedden.. lukt je in no time.. er is sowieso meestal een brandtrap.
En tja, als iemand een afscheidsbrief schrijft en daarin duidelijk maakt dat hij er een einde aan wil maken, denk ik nie dat ie bedoeld dat ie weekendje naar parijs gaat ofzo...

wat ie nu aan charlie moet vertellen? gewoon: MAZZZZZZLLLLLL!!!!!!
Sjors en Milan

pi_15265571
quote:
En tja, als iemand een afscheidsbrief schrijft en daarin duidelijk maakt dat hij er een einde aan wil maken, denk ik nie dat ie bedoeld dat ie weekendje naar parijs gaat ofzo...
Dat ie zelfmoord wil plegen zal ze inderdaad vrij gauw duidelijk zijn.... maar hoe weten ze
a. op welke manier hij zelfmoord wil plegen (voor 't zelfde geld met de polsen in zn eigen huis)
b. als ze al weten dat ie springt, vanaf welk gebouw?
  dinsdag 9 december 2003 @ 01:46:18 #105
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_15266360
Ze hadden daarvoor Milan toch aan de lijn die zei dat Robert daar de trap omhoog was gegaan blah blah. Dus zijn ze net als Milan eerst in zijn huis gaan zoeken en toen het dak op.

Waarom wilden ze hem daarna in bad hebben? En waarom komt er maar geen professionele hulp ? Die vent is toch ver heen ?

Thnx
pi_15267201
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:46 schreef Flashfire het volgende:

Waarom wilden ze hem daarna in bad hebben?


Dat snapte ik nou ook niet..... beetje vreemd
  FOK!fossiel dinsdag 9 december 2003 @ 08:33:36 #107
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15267287
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:54 schreef P-Style het volgende:
Die Sjors/Wendela ook... Ze doet altijd alsof ze zo'n braaf, vriendelijk, slim, verstandig meisje is, maar ondertussen pakt ze gewoon met Milan op z'n bek! Ongelofelijk! Wat laag van d'r! Ze is nog slechter dan Tracey... hell... ik vind het zelfs zielig voor die aap van een Morris! En Milan... Nou gaat 'ie al voor de 2e keer vreemd. Hoe gaat hij dàt nou weer uitleggen aan Charlie?!
Inderdaad... Vuile slet!!
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 08:21 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat snapte ik nou ook niet..... beetje vreemd


Om even te relaxen??

En Jef doet echt ontzettend irri om het achter te houden.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15267319
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:54 schreef P-Style het volgende:
Die Sjors/Wendela ook... Ze doet altijd alsof ze zo'n braaf, vriendelijk, slim, verstandig meisje is, maar ondertussen pakt ze gewoon met Milan op z'n bek! Ongelofelijk! Wat laag van d'r! Ze is nog slechter dan Tracey... hell... ik vind het zelfs zielig voor die aap van een Morris! En Milan...

Vorige week nog jammerde iedereen dat ze te preuts was.
Neemt ze eindelijk wat aktie en is het weer niet goed.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_15268530
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:46 schreef Flashfire het volgende:
Ze hadden daarvoor Milan toch aan de lijn die zei dat Robert daar de trap omhoog was gegaan blah blah. Dus zijn ze net als Milan eerst in zijn huis gaan zoeken en toen het dak op.
Oow, tja, ik had vrijdag dus niet gezien, dus dit deel was mij onbekend. Ik wist niet dat het het dak van Roberts appartementencomplex was...
pi_15268789
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 08:37 schreef FeestNummer het volgende:

[..]


Vorige week nog jammerde iedereen dat ze te preuts was.
Neemt ze eindelijk wat aktie en is het weer niet goed.


het is alleen een beetje lekker voorspelbaar en
Bleghiii !!!
pi_15268971
Hopelijk wil Sjors nu wel neuken
pi_15269004
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:35 schreef BobRooney het volgende:
Hopelijk wil Sjors nu wel neuken

ze heeft nix te willen!
Bleghiii !!!
pi_15269106
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:37 schreef Kaps00ny het volgende:

[..]

[afbeelding]
ze heeft nix te willen!


  dinsdag 9 december 2003 @ 15:53:16 #114
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_15276993
Ik vond het wel schattig, Sjors en Milan, maar vandaag gaan ze er toch weer van schrikken, en zeggen dat het een foutje was en nooit meer mag gebeuren en dat niiiieeeemand het mag weten enzo.. Jammer ...
Nulla verba sed acta
pi_15284074
Stefano!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:36:26 #116
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_15284079
Goedenavond kunt u een eurotje missen?
stefano
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:36:57 #117
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_15284092
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:36 schreef Svensational het volgende:
Stefano!
potver! je bent me voor
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_15284143
Pffff wat zijn er toch veel leugens in die soap.
De jeugdigen kijkers het goede voorbeeld geven enzo.....
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_15284444
STEFANO!!!

"Milan, maak me gek!" whaha... ik begin nu toch wel een beetje respect te krijgen voor Tracy hoor. Ze stond wel in haar recht om Sjorsje uit te schelden. Tracy is oke ole ole !!!

pi_15285254
Steeeeeeeef .
pi_15285997
Ik vind GTST op dit moment best leuk

Verhaallijnen zijn ok.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_15287049
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:34 schreef R_ON het volgende:
Ik vind GTST op dit moment best leuk

Verhaallijnen zijn ok.


Ja dat wel maar die Neppe : Morris
Charlie
En Harmsen niet .

Ik heb medeleiden met Barbera in 1 maand zijn haar beide kinderen totaal veranderd!!.

[Dit bericht is gewijzigd door _bigmac_ op 09-12-2003 22:07]

pi_15287156
Iemand caps van Valerie deze aflevering? Of ergens waar ik ze kan vinden? D'r haar zat namelijk leuk .

(Ja ik doe inspi op voor de kapper vrijdag .)

pi_15287736
Het valt me wel op dat elk probleem in GTST op dit moment iets te maken heeft met een leugen. Tijd dus om die leugens aan iedereen te vertellen en dan mag Stefano weer een leuk verhaallijntje krijgen
pi_15288389
Broer en zus worden alle 2 genaait .

Moeten ze maar niet van uiterlijk veranderen .

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')