Volgens mij vinden vrouwen het heerlijk om zichzelf op te hemelen door te lezen over vrouwen die het nog slechter hebben, die nog lelijker zijn, nog dikker en nog minder succes in de liefde.
Ofwel vrouwen zijn echte krengen.. allemaal ![]()
Mannen daarintegen, die lezen juist over dingen die ze willen hebben die ze willen bereiken. Bijv autobladen, zitten ze zichzelf op te geilen op veel te dure wagens enzo en ze lezen fitness magazines waarin gespierde mannen staan enzo willen zij ook zijn, of ze lezne over geld omdat ze ook zo rijk willen zijn.
Ofwel.. mannen zijn strevers... allemaal ![]()
en daarom is het volgens mij dat mannen veel bereiken in het leven en vrouwen niks. Mannen kijken van ja dat wil ik ook en vrouwen hebben zoiets van... kan wel carrière gaan maken .. maar zij heeft het toch nog slechter als ik dus wat maak ik me druk
quote:geeft niet, ze zijn wel gericht op hun persoonlijkheden
Op woensdag 3 december 2003 22:05 schreef gellow het volgende:
generaliserend , niet iedereen leest van die bladen..
(Je weet wel, waarin voor de duizendste keer een vrouw verliefd wordt op een super knappe dokter of zo).
Ik lees wel eens wat artikeltjes uit Opzij, dat is wat anders dan de Opzij en gaat over vrouwen in de grotemensenwereld.
Streven de mannen in hun wijsheid Katja Schuurman na?
quote:Makkelijk , de playboy bijvoorbeeld.
Op woensdag 3 december 2003 22:08 schreef Bunny_feet het volgende:
Dan een vraagje van mij: Wat is het mannelijke equivalent van de zg. Dames/dokters romannetjes ?(Je weet wel, waarin voor de duizendste keer een vrouw verliefd wordt op een super knappe dokter of zo).
quote:De Playboy romans
Op woensdag 3 december 2003 22:08 schreef Bunny_feet het volgende:
Dan een vraagje van mij: Wat is het mannelijke equivalent van de zg. Dames/dokters romannetjes ?(Je weet wel, waarin voor de duizendste keer een vrouw verliefd wordt op een super knappe dokter of zo).
quote:neej sukkel, we willen ook zo'n wijf neuken .. daar streven we heen
Op woensdag 3 december 2003 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
Heel gek, maar een typisch vrouwenblad lijkt mij de Opzij en een typisch mannenblad de playboy.....Ik lees wel eens wat artikeltjes uit Opzij, dat is wat anders dan de Opzij en gaat over vrouwen in de grotemensenwereld.
Streven de mannen in hun wijsheid Katja Schuurman na?
quote:Ze begeren niet ze lezen over de problemen van een ander en voelen zich daardoor beter
Op woensdag 3 december 2003 22:12 schreef gellow het volgende:[..]
Makkelijk , de playboy bijvoorbeeld.
Vrouwen lezen over emoties , mannen (kijken)naar lust. Maar beide begeren. Maar dat is weer een ander onderwerp
[wb]
be·ge·ren (ov.ww.)
1 [form.] verlangen te bezitten => verlangen naar
Pardón???
Als je dit dan ook ff wilt onderbouwen?
Een vrouw die 2 kinderen heeft grootgebracht tot 2 normaal functionerende en redelijk opgeleide mensen (rolbevestigend voorbeeld) heeft niks bereikt?
Een vrouw die is staat is de zorg voor een (of meer!) kinderen te combineren met een drukke ban heeft niets bereikt?
Een vrouw die niet voor kinderen kiest maar voor een carrière heeft niets bereikt?
Een vrouw die de politiek in gaat, een hoge functie krijgt óndanks de nog altijd bestaande vooroordelen tegen vrouwen op dit soort posities, heeft niets bereikt??
ohhhhhhhh wacht. Ik snap het al.
Je hebt pas wat bereikt als je, bulkend van de centen je gespierde lichaam in een dikke mercedes kan verplaatsen....
Het hoeft natuurlijk ook totaal niet om de inhoud te gaan.
quote:hmm, neej ik vind je dierlijke instincten gebruiken niet echt behoren tot iets bereiken nee. Ik heb mijn hele leven 's avonds mijn bodje leeg gegeten, en dan heb ik ook niks bereikt
Op donderdag 4 december 2003 08:16 schreef Nijntjuh het volgende:
-hoop gelul-
neej als je een heel bedrijf opbouwd vanuit het niets, een product ontwikkeld waar je wereldwijde intresse in wekt en daar stinkend rijk mee wordt .. dan heb je iets bereikt.
owja en vrouwen in het kabinet .. zie minister borst, Do I need to say more ![]()
Vrouwen bouwen geen bdrijven op uit het niets?
maar goed waarom ga ik hier eigenlijk op in???
oud topicje van mij, het was me ook al opgevallen. Sla een vrouwenblad open en het gaat altijd over enge ziektes, verkrachtingen e.d.
alsof ze er van genieten om te lezen hoe Marja (24) in de pubertijd jarenlang door haar broers is verkracht en toen ze er wat van zei tegen haar vader dat die even die taak van hem overnam.
namen zijn uit privacyoverwegingen gefingeerd
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 04-12-2003 09:20]
quote:Ha,ha,ha!!!!
Op woensdag 3 december 2003 22:03 schreef GWD het volgende:
Volgens mij vinden vrouwen het heerlijk om zichzelf op te hemelen door te lezen over vrouwen die het nog slechter hebben, die nog lelijker zijn, nog dikker en nog minder succes in de liefde.Ofwel vrouwen zijn echte krengen.. allemaal
en daarom is het volgens mij dat mannen veel bereiken in het leven en vrouwen niks. Mannen kijken van ja dat wil ik ook en vrouwen hebben zoiets van... kan wel carrière gaan maken .. maar zij heeft het toch nog slechter als ik dus wat maak ik me druk
Maar blijf vooral lekker in je droom wereldje: Vrouwen zijn heel domme wezens die nooit wat zullen bereiken in deze wereld.
Dus jij hebt niets te vrezen lekker ventje!
quote:Zoals mannen uitgerust zijn met een beter ruimtelijk inzicht, zo zijn vrouwen uitgerust met een beter emotioneel inzicht. Vrouwen pikken eenvoudigweg meer van de gevoels- en belevingswereld van de mensen om hen heen op dan mannen. Heel logisch, als je je bedenkt dat vrouwen doordat ze de opvoeding van de kinderen tot hun taak hebben/hadden ook verantwoordelijk zijn/waren voor hun welbevinden.
Op woensdag 3 december 2003 22:03 schreef GWD het volgende:
Ik zat vanmiddag eens door de Flair te spitten die op de WC lag.. en wat me direct opviel was dat net als in andere vrouwen bladen als de brake out ed. het niet gaat over dingen die ze willen bereiken of hebben ofzo... maar over andermans problemen
In de Flair en de Viva ed doen vrouwen dus niets anders dan hun vaardigheden op dat gebied oefenen. Aangezien de man zich steeds meer nadrukkelijk als zorgende ouder gaat profileren verwacht ik binnen 5 jaar dan ook de eerste rubrieken over het-leed-van-anderen in de mannenbladen.
quote:Cloneaid
Op donderdag 4 december 2003 14:55 schreef gellow het volgende:
volgens mij voelen mensen ze zich hier aangevallen, dit was denk ik niet de bedoeling van dit topic en hij zegt het generaliserend dat betekent dat het niet bij iedereen zo is. En vrouwen zijn er heus niet voor niks , anders was jij niet geboren.
quote:haha, volgens vrouwen ben ik altijd de enige man die ze begrijpt
Op donderdag 4 december 2003 09:25 schreef Lady_J het volgende:[..]
Ha,ha,ha!!!!
Wat moet jij nog veel leren over vrouwen zeg! Vind je bijna schattg....Maar blijf vooral lekker in je droom wereldje: Vrouwen zijn heel domme wezens die nooit wat zullen bereiken in deze wereld.
Dus jij hebt niets te vrezen lekker ventje!
maar dat geldt dus alleen als je het met ze eens bent merk ik
Als TS nou de Mijn Geheim als voorbeeld genomen had, ja, dát is nou bij uitstek een blad dat volledig drijft op het publiceren van levensverhalen. Net als Anoniem en Intiem. Heerlijke bladen overigens, altijd weer smullen geblazen (en ja, ik ben een man
).
Zo houden jullie ons soort dom, afhankelijk en slaafs.
Ik
op vrouwenbladen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |