abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15122802
De gezelligste maand is weer aangebroken, in welke europese stad gaan kerstshoppen?
  woensdag 3 december 2003 @ 18:43:16 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15123172
Enschede

Of Groningen

En uiteraard Marrakesh, al is dat niet echt europees

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_15132426
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:29 schreef Golfen het volgende:
...., in welke europese stad gaan kerstshoppen?
Ik ga voor de kerstuitverkoop Nijmegen lijkt mij wel wat
Maar als het kerstshoppen wordt, dan ga ik eerst es in mijn eigen stad kijken want ik ben al zo lang niet meer bij de winkels geweest!
pi_15136308
Hoi!

Wisten jullie dat in Phnom Penh, Cambodja er ook al kerstbomen staan? We waren net op de Psar Thmei (nieuwe markt) en daar waren zelfs minikerstbomen met flikkerende lichtjes (want het moet hier wel knipperen) te koop

Doei!

donderdag 4 december 2003 @ 08:05:55 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15136592
Getverdemme, kerstshoppen...
Waarom neem ik me toch ieder jaar voor weg te zijn tijdens de kerstdagen en wordt dat ieder jaar niets? En waarom ga ik ieder jaar pas op 23 of 24 december cadeautjes kopen en krijg ik dan de neiging om graaiende mensen te radbaken?
Waarom???

Overigens ligt mijn christmass-mood puur aan kerst hoor, en niet aan het (voor mij) walgelijk vroege tijdstip van de dag... Ik ben nog steeds een beetje "jetlag-t" (lees: op horeca-tijd): als ik om 12 uur naar bed ga ben ik klaarwakker, maar ik moet er toch op tijd uit. Trekt wel bij, zullen we maar zeggen!

Eerste dagen waren leuk! Ik heb een eigen kantoor mét uitzicht (over Rijswijk ) en voer kennismakingsgesprekjes met hele aardige mensen, die allemaal héél lang over hun werk kunnen vertellen... wel grappig!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15136818
Dat klinkt leuk Hik.

Mijn kerstaankopen heb ik al gedeeltelijk gedaan en voor de rest gaan we zaterdag naar het Alexandrium. We hopen dat het dan een beetje rustig is, omdat Sinterklaas dan net voorbij is.

Ze hebben op m'n werk bedacht dat je best een hele ochtend kunt overleggen, daarna bij een zieke collega op bezoek te gaan en dan vervolgens nog een overleg. *zucht*

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_15149020
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:26 schreef Golfen het volgende:
Ben je in love K_man?
Een rijke vrouw is nooit weg.

Zeker niet als je zelf zonder werk zit. En zij contacten in jouw branche heeft...

vrijdag 5 december 2003 @ 17:06:25 #8
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_15179827
* oYo gooit ff wat pepernoten door de Lounge heen...
  vrijdag 5 december 2003 @ 17:14:56 #9
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15180044
* Dagobert gooit wat pepernoten terug en gaat straks weer noordwaards travelen
pi_15180073
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:06 schreef oYo het volgende:
* oYo gooit ff wat pepernoten door de Lounge heen...
au!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_15180909
Lekker die pepernoten, maar ik sla over. We hebben net lekker konijnenijsjes gegeten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_15180946
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:51 schreef YPPY het volgende:
We hebben net lekker konijnenijsjes gegeten.
Alsof het niet erg genoeg is dat ze met Kerst in de pan belanden, worden er ook nog ijsjes van ze gemaakt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15181606
oYo! Long time no see!
Hoe is ie??

En dwerg, ik vind het ook gemeen dat Yppy een konijnenijsje eet! Zou het konijntje dan ook een stokje in zn kont hebben gekregen? Of zou ze alleen een konijnenpootje of oortje hebben afgehakt??
Wat een dierenbeul die Yppy!

Overigens gaan we het niet over mijn tentamen van gister hebben en morgen ga ik eindelijk mijn schilderij ophalen! Opgespannen en wel! Blijft toch bizar dat het opspannen een stuk duurder is dan het schilderij!

Vrees trouwens ook dat dat ongeveer al het kerstshoppen is dat ik ga doen! Ga wel morgen mn kerstboom optuigen, dat is ook leuk!

pi_15181789
Nee! Zo erg ben ik niet! Konijnenijsjes zijn van de reclame. Het zijn stoomgroentes met wortel. Uit de vriezer.

Wat voor schilderij is het Liejannuh?

*OUD heilige*
pi_15181897

wat je tegen die muur ziet staan en dan een blauwige, maar wel lichtblauw!
Zoiets zeg maar. Hans had er eentje in het oranje-geel gekocht en ik in het lichtblauw!

En Yppy, gelukkig maar, ik was al geschrokken!

pi_15181955
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:26 schreef YPPY het volgende:
Nee! Zo erg ben ik niet! Konijnenijsjes zijn van de reclame. Het zijn stoomgroentes met wortel. Uit de vriezer.
Ja, ik kijk nooit reclame, dus dat wist ik niet. Maar ik denk dat ik nu wel begrijp waar de naam 'konijnenijsje' vandaan komt.
pi_15182150
Dat ziet er leuk uit Liejannuh, dat wil ik ook voor boven de bank. We moeten al meer dan 2 jaar wat kopen, maar dat is moeilijk.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:35 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ja, ik kijk nooit reclame, dus dat wist ik niet. Maar ik denk dat ik nu wel begrijp waar de naam 'konijnenijsje' vandaan komt.

In de reclame mogen kinderen een ijsje pakken. Een meisje hangt dan in de vriezer te zoeken en haalt er zo'n pak stoomgroenten uit. Dan gaat ze naar het konijn "hier, jij mag een konijnenijsje".
*OUD heilige*
pi_15183567
Mijn schilderij is wel heel gaaf!
Maar hij komt niet boven de bank te hangen, want daar heb ik geen muur!

Wat ik heb staat trouwens zeg maar op de straat tegen de muur. Voor het gemak!

Ik neem trouwens vaak dingen mee van vakantie, qua kunst. Als je dan toch wat ophangt, dan wel graag iets leuks en met een bijzonder verhaal!

pi_15188895
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:38 schreef Liejannuh het volgende:

Wat ik heb staat trouwens zeg maar op de straat tegen de muur. Voor het gemak!

Op straat tegen de muur Pas maar op dat ie niet gestolen wordt dan

Zo ik heb weer lekker sinterklaas gevierd, niet dat ik veel heb gekregen (in tegenstelling tot al mn kleine neefjes en nichtejes) Maar t was iig heel erg gezellig. Nu op naar de kerst dagen!! Wanneer gaan julie een kerstboom kopen?

pi_15193857
Op die foto!!!
Misschien dat het me wel lukt om een foto ervan te maken hier, laad ik die wel ff op!

Goedemorgen overigens! Ik heb alweer boodschappen gedaan!

pi_15195782
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Op die foto!!!
Misschien dat het me wel lukt om een foto ervan te maken hier, laad ik die wel ff op!

Goedemorgen overigens! Ik heb alweer boodschappen gedaan!

Snap t Gaaf hoor!!!

En n goedemiddag allemaal!!
Ik ben moe.....

pi_15206004
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:31 schreef Golfen het volgende:

[..]

Snap t Gaaf hoor!!!

En n goedemiddag allemaal!!
Ik ben moe.....

En ben nu verkouden, lekker dan.

Ga naar vriendin Idols kijken.
Gaan jullie ook Idols kijken? T begint vanavond weer.

pi_15216227
Idols was weer leuk. Dat arme meisje dat voor de tweede keer kwam en nog ging oefenen met een al even vals keyboardje.

Wij hebben boven de kachel en boven het bed tekeningen uit Malta hangen. We hebben in Thailand ook nog gekeken of ze wat leuks hadden, maar we vonden niks. We slagen vast bij de Ikea ofzo.

*OUD heilige*
  zondag 7 december 2003 @ 09:52:39 #24
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_15216428
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
oYo! Long time no see!
Hoe is ie??
Hartstikke goed!
Ik fiets wel vaker langs, maar het is hier de laatste tijd doods...
Travel heeft wel eens een nieuwe impuls nodig.
Ik heb best wel wat ideetjes, maar die moeten de modjes dan bewaken.

Wintervakantiefoto's met wedstrijdje, revival of raad de stad, speciale tips per land voor backpackers, etc. Daguitstap/weekenduitstap met leden (als toerist).

Hoe gaat het met jou (en de rest)?

pi_15216662
Nieuwe topics zijn leuk.

Denken jullie nog aan de appeltaart meet? De travellers moeten natuurlijk wel met meerderen zijn dan de crew.

*OUD heilige*
pi_15223277
*meldt*

Moe maar voldaan. Heb net anderhalve dag gereist om vanuit Windhoek, via Johannesburg en Londen terug te keren in Nederland. Een beetje wennen is het wel, ik liep donderdag nog in een Namibische woestijn bij temperaturen van rond de 40 graden, met de zon vrijwel in het zenith.

Mijn bagage was niet op Schiphol aanwezig, maar deze wordt tussen 4 en 8 uur thuis gebracht. De rugzak was in Londen blijven staan blijkbaar.

Kortom, ik ben weer thuis.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15223333
Het is geen weer voor een kort rokje in Nederland, Lucille.

Welkom terug enzo.

pi_15223377
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:17 schreef dwerg het volgende:
Het is geen weer voor een kort rokje in Nederland, Lucille.

Welkom terug enzo.

De stewardessen van British Midland vonden het maar raar dat ik in mij t-shirt het vliegtuig instapte op Heathrow.
Zelfs op de terminal stonden er extra kachels te branden.
pi_15223499
Welkom terug Lucille! Wanneer ga je je foto's inscannen?
*OUD heilige*
pi_15223553
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:27 schreef YPPY het volgende:
Welkom terug Lucille! Wanneer ga je je foto's inscannen?

Ik denk dat ik eerst de foto's laat ontwikkelen en afdrukken. Daarna zie ik wel verder. Het zal lastig worden om een keuze te maken uit de 3 miljoen dieren die ik heb gezien. Heb bijna 16 rolletjes volgeschoten.

pi_15223592
Dat is veel!
Neem je een selectie van een paar 100 foto's mee naar de appeltaartmeet dan?
*OUD heilige*
  FOK!fotograaf zondag 7 december 2003 @ 16:32:29 #32
73911 ultra_ivo
pi_15223593
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:30 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerst de foto's laat ontwikkelen en afdrukken. Daarna zie ik wel verder. Het zal lastig worden om een keuze te maken uit de 3 miljoen dieren die ik heb gezien. Heb bijna 16 rolletjes volgeschoten.

16 rolletjes maar? Valt toch nog mee

Ivo (die nog niet weet waar ie 70 rolletjes voor volgende zomer gaat inslaan)

pi_15224112
Welkom terug Lucille!!!!

Echt gaaf, ben benieuwd hoe je t allemaal gehad hebt!!
Hoelang heb je nou nog last van een jetlag?

pi_15224272
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:58 schreef Golfen het volgende:
Welkom terug Lucille!!!!

Echt gaaf, ben benieuwd hoe je t allemaal gehad hebt!!
Hoelang heb je nou nog last van een jetlag?

Van vliegen in noord-zuid richting (en vice versa) krijg je geen jetlag verschijnselen, aangezien er dan niet een groot tijdsverschil is. Je zit in Afrika meestal in dezelfde tijdszone als in Nederland of 1 meer of minder. Tijdsverschil in landen als Namibie, Botswana, Zimbabwe en Zuid Afrika is op dit moment 1 uur. Ik ben wel moe en ga zo meteen wel ff pitten, want de terugreis begon dus gisterenmiddag 13:45 lokale tijd in Windhoek.

En zojuist is de rugzak die in Londen was achtergebleven thuisbezorgd door TNT. Hulde voor de snelle afhandeling.

pi_15224481
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:03 schreef Lucille het volgende:

[..]

Van vliegen in noord-zuid richting (en vice versa) krijg je geen jetlag verschijnselen, aangezien er dan niet een groot tijdsverschil is. Je zit in Afrika meestal in dezelfde tijdszone als in Nederland of 1 meer of minder. Tijdsverschil in landen als Namibie, Botswana, Zimbabwe en Zuid Afrika is op dit moment 1 uur. Ik ben wel moe en ga zo meteen wel ff pitten, want de terugreis begon dus gisterenmiddag 13:45 lokale tijd in Windhoek.

En zojuist is de rugzak die in Londen was achtergebleven thuisbezorgd door TNT. Hulde voor de snelle afhandeling.

* Golfen blond is.

ghehe, lekkere opmerking weer, Golfen!!
Niets gevaarlijks meegemaakt in Zimbabwe, met die idioot van een Mugabe?!
en niets gejat uit je rugzak? Heb je hm inderdaad alweer snel terug. Alleen maar relaxed dat je dr niet mee hoefde te sjouwen.

pi_15224721
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

* Golfen blond is.

ghehe, lekkere opmerking weer, Golfen!!
Niets gevaarlijks meegemaakt in Zimbabwe, met die idioot van een Mugabe?!
en niets gejat uit je rugzak? Heb je hm inderdaad alweer snel terug. Alleen maar relaxed dat je dr niet mee hoefde te sjouwen.

Het meest gevaarlijke was het raften op de Zambezi rivier bij de Victoria watervallen. Een echte grade 5 rivier. Ik heb de video hier liggen met de beelden er op.

http://www.shearwateradventures.com/rafting.html

pi_15230016
Heej Lucille!! Welkom terug!
Ik ben een beetje druk de laatste tijd en de komende tijd, dus je mag weer volop aan de slag!

Leuke vakantie gehad trouwens?? En nog uit de boot gevallen tijdens heb Raften?? Dat is namelijk het stoerste! Op je rug in de foetus houding door een rapid heen!

pi_15230280
Owja, wanneer is de herhaling van Idols?? Mn vriendje wilde het niet zien, dus ik heb maar aardig gedaan (nog wel! )
pi_15230739
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:14 schreef Lucille het volgende:
*meldt*
.....
Kortom, ik ben weer thuis.
*ook meldt*.

Ben vanochtend om tien uur geland op Schiphol, afkomstig uit een, volgens lokale begrippen, niet al te warm Bangkok (32 graden celsius).

pi_15231234
Ah, Case ook weer terug!
Goede vlucht gehad?
pi_15236617
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:04 schreef Liejannuh het volgende:
Heej Lucille!! Welkom terug!
Ik ben een beetje druk de laatste tijd en de komende tijd, dus je mag weer volop aan de slag!

Leuke vakantie gehad trouwens?? En nog uit de boot gevallen tijdens heb Raften?? Dat is namelijk het stoerste! Op je rug in de foetus houding door een rapid heen!

Hoi

Ik ben op 1 punt uit de boot gevallen. En dat is inderdaad heeeeel stoer.

pi_15237470
Wow Windhoek! Lijkt me wel leuk om te zien die foto's.. Heb je zo'n oerwoudtrip gemaakt?
pi_15240197
Dat ziet er eng uit!

Ook welkom terug case. 32 graden is koeler dan toen wij in Bangkok waren. Valt dus nog best mee.

*OUD heilige*
  maandag 8 december 2003 @ 08:00:44 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15240346
He, gelukkig... iedereen is weer terug, dan hoeven wij hardwerkende mensen in ieder geval niet meer al die vervelende reisverhalen aan te horen...

En welke ben jij, Lucille?!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15246799
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wow Windhoek! Lijkt me wel leuk om te zien die foto's.. Heb je zo'n oerwoudtrip gemaakt?
Ik heb verschillende wildparken bezocht, zoals Chobe en Etosha. Niet echt oerwoud, maar meer savanne achtig.
pi_15251747
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, Case ook weer terug!
Goede vlucht gehad?
Prima hoor. Ik heb geen film gezien (zelfs geen seconde). Hetgeen betekent dat ik helemaal "out" was. Zo goed heb ik nog nooit in het vliegtuig geslapen.
Foto's zijn uit mijn camera gedownload, komende week maar eens op internet zetten.
pi_15252019
Hallo case, en ook jij welkom thuis.
Ik weet niet of je alweer van plan bent om te gaan werken deze week, maar ik zou een extra paar sokken aandoen op de fiets.
pi_15253933
Case kan hinkelen naar zn werk!
Ik niet, en ik was vandaag nog wel op de fiets. Had vandaag echt bijna bevroren voeten. Volgens een collega moet ik minder aandoen (qua sokken vooral), maar ik weet niet of ik dat durf!
pi_15258379
Welkom terug case_
Ik vrees dat jouw foto's eerder op het net staan als de mijne.
pi_15258778
Gaat lekker met die slotjes van ons Lucille!
pi_15258867
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
Gaat lekker met die slotjes van ons Lucille!
Ik zit al te wachten op de volgende topics:

waar kan je lekker eten in Thailand
waar koop je een afritsbroek in Thailand voor 7 dollar
kan je in Thailand ook traveller cheques inwisselen

pi_15258975
Ik wacht in spanning af!

Heb overigens destijds in Cambodja wel een broek gekocht voor 7 dollar! Staat nog goed ook! Ok, toen zat ie een beetje te strak, maar nu zakt ie bijna van mn kont af!

Is zuidelijk afrika trouwens goed of slecht voor een dieet?

pi_15259093
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:14 schreef Liejannuh het volgende:
Is zuidelijk afrika trouwens goed of slecht voor een dieet?
Slecht, ik ben 1.5 kilo aangekomen. Waarschijnlijk door de vele blikjes frisdrank die ik gedronken heb. Als je 3 tot 4 liter vocht per dag moet drinken ben je snel geneigd om behalve water ook frisdrank te nemen.
pi_15259592

Maar dat was in Marokko ook zo!
Alleen daar was het eten wat minder denk ik. Wel lekker gegeten daar? Eten op vakantie is heeeeeeeel belangrijk!
pi_15259761
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:30 schreef Liejannuh het volgende:

Maar dat was in Marokko ook zo!
Alleen daar was het eten wat minder denk ik. Wel lekker gegeten daar? Eten op vakantie is heeeeeeeel belangrijk!
Heel lekker gegeten. Das het voordeel als je vaak je eigen potje kookt, veel meer variatie dan de standaard kaart in restaurants.
Ik heb vrij veel wild gegeten, zoals springbok, impala, wild zwijn, krokodil en nog wat andere beesten.
pi_15264469
Wie kookte er Lucille, gaat dat makkelijk met zo'n groep de taken verdelen? En had je leuke mede reizigers?

Het griepje dat ik heb is trouwens heel goed als je wilt afvallen, ben 2 kilo afgevallen in 3 dagen... en dat terwijl ik al tijden probeer aan te komen. Echt niet leuk

pi_15268294
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:52 schreef Golfen het volgende:
Wie kookte er Lucille, gaat dat makkelijk met zo'n groep de taken verdelen? En had je leuke mede reizigers?

Het griepje dat ik heb is trouwens heel goed als je wilt afvallen, ben 2 kilo afgevallen in 3 dagen... en dat terwijl ik al tijden probeer aan te komen. Echt niet leuk

Koken was meestal de taak van de chauffeur of de reisbegeleidster met hulp van de medereizigers. Binnen een paar dagen zie je dan meteen wie graag wil meehelpen met koken en wie niet. Die laatste groep zal dan eerder de taak krijgen om af te wassen en zo.

De groep is uiteindelijk tijdens de reis in 2 delen gesplitst. De jongeren (t/m 40 jaar) en de ouderen (boven de 52). De ouderen hadden duidelijk minder zin om klusjes te doen en claimden al snel de beste plaatsen in de truck (de warmste plekken en uit de wind - tis tenslotte een overland truck die deels open is). Toen het op een dag in Namibie heel koud was en de jongeren al de hele ochtend in de vrieskou hadden gezeten (zelfs met fleece en jas werd je niet warm) kwamen we met het voorstel om de zijkanten dicht te doen (soort tentzeil wat je kan laten zakken). Hier waren de ouderen die voorin zaten op tegen want dan konden ze niet meer goed naar buiten kijken (tja, wat zie je tijdens 100 km zandvlakte) dus was ons andere voorstel om van plaats te ruilen. Dat vonden ze beter, zo erg kon het toch niet zijn achter in de truck. Na 100 m gereden te hebben zag je de gezichten al betrekken. Gauw werden de fleeces en jassen aangetrokken en zo hebben ze ruim 100 km ('s middags) in de kou gezeten. Met een glimlach aangestaart door de jongeren. Sommige ouderen gingen zelfs half voorover gebukt in de stoel zitten, met als resultaat dat ze toch niks zagen. Achteraf hadden ze gewoon moeten instemmen met het omlaag gooien van de zeilen aan de zijkant, zodat iedereen warm zat, dan maar zonder uitzicht).
Het was wel duidelijk voor de ouderen dat wij 's ochtends zo'n 400 km hebben moeten afzien bij een temperatuur die zo'n 10 graden lager lag dan 's middags. We waren namelijk al rond 6 uur vertrokken net na zonsopgang. Dit was de druppel voor de splitsing in de groep. Het merendeel van de ouderen heeft niet eens afscheid genomen op Schiphol.

pi_15269329
Gezellige tiepes zijn dat zeg die alleen maar aan zichzelf denken...
Hopelijk heb je wel naar je zin gehad en veel plezier aldaar gehad Lucille!

Golfen: je zal vast wel weer aankomen als je weer beter bent lijkt mij

dinsdag 9 december 2003 @ 14:34:25 #59
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15275100
Hihi... ik zie andermaal bevestigd dat ik zéér ongeschikt ben voor zo'n groepsreis: Ik had die ouwetjes allang de auto uitgekieperd! Bewondering voor je incasseringsvermogen, Lucille!
pi_15289097
Rare oudjes, haha. Hoe oud waren eigenlijk de jongste deelnerms?

Godver, echt zonde van die rot-wedstrijd. Nu heb ik naast de griep ook nog s n rot humeur. Balen Balen Balen!!!

pi_15294670
Was het voetballen Golfen?

Wat er in zo'n groep Lucille, als je met zo'n reis mee gaat, weet je toch dat je niet altijd alles luxe krijgt, ook al ben je wat ouder. En helemaal stom dat ze geen afscheid namen. Maar wel goed dat ze in de kou zaten.

Nog twee en halve dag werken en dan heb ik een week vakantie. Heerlijk. Het is ontzettend hectisch en druk op m'n werk nu. Van afspraak naar afspraak naar overleg en tussendoor bellen en een briefje tikken. Ik mis het hier wel.

*OUD heilige*
pi_15294750
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:58 schreef Golfen het volgende:
Rare oudjes, haha. Hoe oud waren eigenlijk de jongste deelnerms?
De jongste was meen ik 31. Tja, jongeren ..............
pi_15308441
Was dat zo'n verschrikkelijke truck die we ook hebben gezien bij onze grote Inshalla-vriend Ibrahim? Zo'n Ashraf/Afriesj/whatever truck?!

Je hebt mij overigens wel weer voldoende bewijs gegeven dat ik niet geschikt ben voor groepsreizen! En dat heeft Case ook al gedaan!
Ik ga volgend jaar alles wel weer zelf regelen! :-)

Hik, hoe bevalt je baan?? Is het nog leuk na een week??

En nog even volhouden Yppy, vakantie is veel beter! Ben je rond de kerstdagen ook vrij? Of dan weer niet?

Golfen, heb jij je tas al gepakt voor Parijs? Wanneer ga je precies weg??

Owja, en denken jullie nog aan de culturele appeltaart meeting volgende week zondag??

pi_15309614
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:27 schreef Liejannuh het volgende:
Was dat zo'n verschrikkelijke truck die we ook hebben gezien bij onze grote Inshalla-vriend Ibrahim? Zo'n Ashraf/Afriesj/whatever truck?!
Yep.
quote:
Owja, en denken jullie nog aan de culturele appeltaart meeting volgende week zondag??
Goed dat je dat zegt, ik was het helemaal vergeten.
  woensdag 10 december 2003 @ 19:45:50 #65
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15310879
quote:
Uiteraard
pi_15311377
Dan is het goed!

En Lucille, ik heb bewondering voor je! Ik was waarschijnlijk na 3 dagen al gillend uit de bus weggerend!

pi_15311767
quote:
Ofcourse.
pi_15316400
Staat nog gepland. Ik moet wel de vorige avond nog koersen in Breda. Kan dus zijn dat ik er een weekendje westen van maak.

Ivo

pi_15318013
Ultra_Ivo....Westen??? Volgens mij is je wielerronde in het zuiden, tenminste als je in Breda moet zijn.

Op 1 januari vertrek ik voor 7 maanden naar la douce france.

Hmmm, moet dus nog wel ff paar jaar wachten, voordat ik ook mee kan op groepsreis. Jij hebt ook nog wel ff'tjes Liejannuh.

pi_15318184
Als je in Maastricht woont, dan is Breda al het westen denk ik!

Ik heb van de week nog ff gezellig met Case zitten kletsen en die heeft mij er ook van overtuigd dat ik niet geschikt ben voor een groepsreis! Ik wil te graag dingen zelf regelen en heb geen zin om me aan te passen aan 15 anderen!
Denk dat ik alleen een groepsreis zou doen als de bestemming echt moeilijk te bereizen is zelfstandig.

Gaaf trouwens dat je ook echt op 1 januari weg gaat!

pi_15318601
Oh Maastricht is inderdaad helemaal n eind weg richting zuiden,

Ik denk eigenlijk wel dat 15 mensen zich aan jou kunnen aanpassen tijdens een groepsreis, denk je niet, Liejannuh?
Landen zoals Lucille naar toe is geweest dus. Ben jij eigenlijk weleens naar zuidelijk afrika geweest? Of 'alleen' naar Marokko?Ik wil echt nog n keer naar zuidelijk afrika.

pi_15318805
Dat vind ik ook eigenlijk, maar weet niet of dat gaat gebeuren. Denk dat er meestal ook nog een reisleider bij is en een vastgestelde route enzo!

Marokko was mijn eerste keer Afrika. Zuidelijk Afrika staat bij mij ook hoog op het lijstje! Volgens jaar misschien!

pi_15318866
En dan wel met rond(groeps)reis? Zeker als je verschillende landen wilt gaan bezoeken lijkt t me moeilijk in je eentje te plannen. Of je moet gaan backpaacken ofzo.

Ik ga slapen. Slaap lekker.

pi_15330445
quote:
Waar en hoelaat precies word ik verwacht?
pi_15331259
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Waar en hoelaat precies word ik verwacht?

Kobus (waar dat ook mag zijn, ik weet dat ook nog niet) in Delft.
12 uur meen ik, volgende week zondag.
  donderdag 11 december 2003 @ 17:19:51 #77
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_15334494

hoi luitjes!

pi_15334878
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:19 schreef oYo het volgende:

hoi luitjes!

Hoi
pi_15345520
Hi!
Ik denk dat het 12 uur op CS gaat worden. Of 12 uur bij het Legermuseum, moet ik nog ff verzinnen!
12 uur staat in ieder geval vast!

Ik ben vanavond naar Love Actually geweest! Wat een heerlijke film is dat zeg! Briljant! Geestig en ontroerend en lief en alles in 1!
Leuke film dus!

En nu ga ik denk zo maar gewoon naar bed toe ofzo! Als mn pot met thee op is!

vrijdag 12 december 2003 @ 09:01:29 #80
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15350240
Ik ga waarschijnlijk wel mee appeltaart eten (als ik niet helemaal brak ben, want ik heb de avond ervoor een feestje). Het legermuseum hoeft van mij écht niet, dus ik ga alleen mee naar Kobus...

Ja Liejannuh, werken is nog steeds leuk! Ben nog steeds een beetje aan het uitvlooien wat ik nou precies allemaal ga doen, maar dat komt zo langzaamaan...

Trouwens, ik zit 19 december waarschijnlijk weer bij BvD. Is de laatste uitzending van het seizoen en ze hebben iedereen nog een keer uitgenodigd (vrij druk waarschijnlijk, dus geen 1-2tje tussen mij en Jan Mulder deze keer ).

pi_15351892
Leuk dat jullie allemaal naar Delft komen!

Liejannuh, dit weekend ga ik met mijn schoonouders weg, donderdag moet ik nog 12 uur werken daarna heb ik een hele week vakantie.

Gisteren bij de vvv heb ik een flyer meegenomen van het (mummie)museum van Oudheden in Leiden. Daar is er ook een kindertentoonstelling! Misschien wat voor de volgende appeltaart meet.

*OUD heilige*
pi_15351940
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef YPPY het volgende:
Gisteren bij de vvv heb ik een flyer meegenomen van het (mummie)museum van Oudheden in Leiden. Daar is er ook een kindertentoonstelling! Misschien wat voor de volgende appeltaart meet.
Goed idee, lekker dichtbij en zo
pi_15352080
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:25 schreef Lucille het volgende:

[..]

Goed idee, lekker dichtbij en zo

Voor mij is het niet dichtbij, maar ik ben drie keer bij de mummies geweest en 1 keer in de rest van het museum en ik wil toch nog weer een keertje terug.
*OUD heilige*
pi_15352516
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:31 schreef YPPY het volgende:

[..]

Voor mij is het niet dichtbij, maar ik ben drie keer bij de mummies geweest en 1 keer in de rest van het museum en ik wil toch nog weer een keertje terug.

Ik ben al 4 keer bij die mummies geweest,

waarvan 3 keer verplicht tijdens een schoolreisje
Ook al te vaak naar t van Gogh geweest. Lekker verschillend.

Rijksmuseum hoeft voorlopig ook niet meer, andere musea die leuk zijn?

pi_15352570
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:48 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ik ben al 4 keer bij die mummies geweest,

waarvan 3 keer verplicht tijdens een schoolreisje
Ook al te vaak naar t van Gogh geweest. Lekker verschillend.

Rijksmuseum hoeft voorlopig ook niet meer, andere musea die leuk zijn?

1 keer was ik er tijdens een verplicht schoolreisje en 1 keer was ik er als begeleiding. 4 havo eindexamen geschiedenis mocht altijd de brugwuppen begeleiden.

Het van Gogh en het Rijksmuseum ben ik nog nooit geweest. Madame Tussaud wel.

*OUD heilige*
  vrijdag 12 december 2003 @ 11:04:01 #86
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15352899
Musea in het algemeen?

Ik ben zelf erg dol op "Beelden aan Zee" in Scheveningen, maar das meer iets voor de zomer. Booymans natuurlijk en de Kunsthal heeft ook vaak leuke dingen. Groninger Museum heeft een waardeloze permanente collectie (m.i.), maar het gebouw is fantastisch en er zijn vaak leuke tentoonstellingen.
Volkenkundig in Leiden staat voor binnenkort nog op mijn lijstje i.v.m. de huidige "Kuifje in Peru" tentoonstelling.

Overigens... Mummies in musea hier... vinden jullie dat niet raar?
Ik heb mij in het British Museum behoorlijk kwaad gemaakt eigenlijk, om die enorme hoeveelheid geroofd goed. En de mummies vind ik dan eigenlijk nog het ergste... Ik bedoel: het is toch vreselijk dat de voorouders van de Egyptenaren in London (of Leiden for that matter) in een kastje liggen?! Of ligt dat aan mij...

pi_15353353
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:04 schreef Hik het volgende:
Ik ben zelf erg dol op "Beelden aan Zee" in Scheveningen, maar das meer iets voor de zomer. Booymans natuurlijk en de Kunsthal heeft ook vaak leuke dingen. Groninger Museum heeft een waardeloze permanente collectie (m.i.), maar het gebouw is fantastisch en er zijn vaak leuke tentoonstellingen.
Volkenkundig in Leiden staat voor binnenkort nog op mijn lijstje i.v.m. de huidige "Kuifje in Peru" tentoonstelling.

Ik heb mij in het British Museum behoorlijk kwaad gemaakt eigenlijk, om die enorme hoeveelheid geroofd goed. En de mummies vind ik dan eigenlijk nog het ergste... Ik bedoel: het is toch vreselijk dat de voorouders van de Egyptenaren in London (of Leiden for that matter) in een kastje liggen?! Of ligt dat aan mij...

Oe! Die Kuifje tentoonstelling lijkt mij ook erg leuk. Zelf ben ik 7 jaar (?) geleden ook naar zo'n Kuifje tentoonstelling geweest. Volgens mij ging dat toen over Kuifje in Tibet. Was erg leuk.

Wat mij ook leuk lijkt (maar nog niet ben geweest): aboriginal museum in Utrecht (maar ik weet geen lekkere appeltaartzaak in Utrecht te vinden), Naturalis in Leiden, Nemo in A'dam.

De kindertentoonstelling in dat mummiemuseum lijkt mij ook wel grappig YPPY. Vermoedelijk is dat het werk van een oude vriendin van mij .

Tja, Hik in het Louvre heb ik ook veel van die mummies gezien. Aan de ene kant is het wel goed om de bevolking wat van de oude geschiedenis te laten zien, maar het overdreven jatten (zoals in het Brittish Museum) hoeft van mij ook weer niet.

Zelf weet ik nog niet of ik er de 21e ben vanwege verplichtingen elders...

pi_15355454
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:04 schreef Hik het volgende:
Er zijn heel veel kunstschatten in musea die ergens vandaan geroofd zijn. Vooral wat betreft Egyptische, Turkse en Griekse spullen.
Ook staan er in Duitsland nog steeds veel zaken die tijdens de 2e Wereldoorlog zijn geroofd uit heel Europa. Helaas is dit schering en inslag.
  vrijdag 12 december 2003 @ 15:35:58 #89
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15360270
Je kunt mensen ook op een andere manier wat van de geschiedenis laten zien toch?!
Ik vind het maar raar...
Het British Museum is echt erg... het halve Panthenon staat daarbinnen

Nemo is echt heel erg leuk! Daar ben ik ook al regelmatig geweest.

pi_15360720
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:35 schreef Hik het volgende:
Je kunt mensen ook op een andere manier wat van de geschiedenis laten zien toch?!
Ik vind het maar raar...
Het British Museum is echt erg... het halve Panthenon staat daarbinnen

Nemo is echt heel erg leuk! Daar ben ik ook al regelmatig geweest.

Echt werkelijk nooit over nagedacht. Ik weet wel dat ik t zelf allemaal mooi en vooral interessant vind om te zien.
Nemo lijkt me ook leuk, maar t volgende museum dat ik ga bezoeken zal dr toch wel eentje in Parijs zijn.

Naturalis in Leiden is ook wel leuk, weet alleen niet of je dan wel of niet van dieren moet houden als je daar heen gaat.

Ben laatst in het paleis op de dam geweest, daar was echt helemaal geen drol aan, kan je inderdaad beter naar Madame Tussaud.

pi_15361027
ff wat anders, ik heb een vvv-bon gekregen (ook Iris-bon ) Kan ik die alleen bij de VVV inwisselen?
pi_15361130
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:01 schreef Golfen het volgende:
ff wat anders, ik heb een vvv-bon gekregen (ook Iris-bon ) Kan ik die alleen bij de VVV inwisselen?
De VVV irischeque is ook bij de onderstaande winkelketens te besteden:

ANWB
Beter Horen
Bever Zwerfsport
Bijenkorf
Blokker
Boerenbond
Bruna
Bupro
Burmann Modegroep
Dixons
Douglas
Duthler
Enorm
Expert
Filmpost
Fleurop
Free Record Shop
GroenRijk
Halfords
De Harense Smid
Hema
HoutBrox
Ici Paris XL
Intertoys
Intratuin
Jeans Centre
Karwei
Kijkshop
Kruidvat
Lampenier
Leen Bakker
Marca Mode
Marskramer
Novy
Pipoos
Plantage Boekhandel
Praxis
Prenatal
Siebel
De Slegte
Slot Modehuis
Teleflora
The Music Store
Toerned
Trekpleister
De Tuinen
Unicef
V&D
Van Leest
Videoland
VVV
Wehkamp
Welkoop

pi_15361907
Zo, waarom staat dat dan weer niet op die bon.

Eigenlijk alle winkels waar ik kom, haha. Thanks, Lucille. Dat wordt shoppen morgen, oh nee, ik moet eerst nog leren voor n tentamen.

Iedereen nog leuek plannen voor dit weekend?

pi_15361960
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:34 schreef Golfen het volgende:
Foto's ophalen morgen ochtend.
Misschien naar de kapper.
pi_15362107
Ben je nou nog niet naar de kapper geweest Lucille????????
* Liejannuh is geshoqueerd!

En heb je al een nieuwe bril uitgezocht??

Ik ga morgen studeren en winkelen en naar een verjaardag. Zondag wordt het studeren en uit eten met vrienden en dan is het wel weer mooi geweest!

pi_15362513
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:34 schreef Golfen het volgende:
Jaha, zoals morgen eindelijk die gourmet-steengrillset halen bij de Mediamarkt. Gaan we lekker smullen .
En zondag gaan we met vrienden naar de Veluwe om te wandelen.
En dan heb ik maandag om weer bij te komen van het weekend.
pi_15362550
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je nou nog niet naar de kapper geweest Lucille????????
* Liejannuh is geshoqueerd!

En heb je al een nieuwe bril uitgezocht??

Ik ga morgen studeren en winkelen en naar een verjaardag. Zondag wordt het studeren en uit eten met vrienden en dan is het wel weer mooi geweest!

Je weet toch hoe dat gaat met mij Liejannuh. Zo snel gaat het niet met actie ondernemen.

En nee, natuurlijk heb ik nog geen nieuwe bril uitgezocht. Heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad. In mijn eentje een bril uitzoeken vind ik ook erg lastig trouwens. Ik ga maar eens kijken of ik iemand mee kan krijgen uit mijn kennissenkring.

pi_15364060
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:00 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je weet toch hoe dat gaat met mij Liejannuh. Zo snel gaat het niet met actie ondernemen.

En nee, natuurlijk heb ik nog geen nieuwe bril uitgezocht. Heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad. In mijn eentje een bril uitzoeken vind ik ook erg lastig trouwens. Ik ga maar eens kijken of ik iemand mee kan krijgen uit mijn kennissenkring.

Ik kan je niet helpen , Lucille. Ik heb zelf ook altijd mensen nodig voor advies als ik ga shoppen.
  zaterdag 13 december 2003 @ 05:57:35 #99
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_15374119
Misschien zo'n flitsend brilletje van je Avatar een idee ??
Keus genoeg...misschien is dat juist wel het probleem......
Ik zit nog in Laos en morgen in Thailand dus ik kan je niet van dienst zijn.
Explore the World
pi_15376271
Mij krijg je niet verder de deur meer uit. Moet zo nog ff een bos bloemen halen voor een verjaardag van vanavond en that's it! Wat een verschrikkelijk chagerijnig rotweer vandaag zeg!
Ter compensatie heb ik maar heel veel kerstliedjes gedownload! Word je al een stuk vrolijker van!

Owja, Pandorah, ik ben een keertje met Gumtree naar het Aboriginal Art Museum geweest, maar het is wel aardig, maar nou niet echt superbijzonder. We waren echt in no time uitgekeken, want het is niet heel groot en je gaat ook niet een half uur naar een aboriginal schilderij zitten/staan kijken. Kortom: de Museum jaarkaart is een uitvinding! 8 euro is nl best wel veel als je binnen een uur uitgekeken bent vind ik!

Leuke musea zijn trouwens toch wel Museon denk ik. Volgens mij hebben ze daar de nodige leuke tentoonstellingen. En NeMo, is natuurlijk ook briljant.
Het wereldmuseum in Rotterdam is trouwens ook echt de moeite waard! Met name Hotel het Reispaleis, dat is speciaal voor kinderen (en dus leuk) en dan moet je dus achterhalen uit welk land de bezoeker/bewoner van de kamer komt en wat hij of zij komt doen in Nederland. Erg leuk en informatief! Maar die hebben we al eens gedaan, vorig jaar, voor de eerste culturele appeltaart meeting!

Owja, mijn ultieme bezigheid voor vandaag: foto;s uploaden op internet om ze te kunnen laten printen! Kost ook lekker veel tijd!

pi_15377555
En de Djoser gids is vandaag weer op de deurmat gevallen wat een boekwerk bljft t toch Alleen voorlopig geen tijd om hm te lezen.

Ik ga weer verder leren

pi_15378263
Is ie weer groter en dikker en zwaarder dan de vorige keer??
Nouja, die vind ik maandag wel, als ik weer eens thuis ben!

Wat voor tentamen heb je Golgen?

pi_15398359
Appeltaartmeet volgende week!

mensen die (volgens mij) komen:
K_man
Hik
Pandorah (als het lukt met dat artisgedoe)
Case_
Ultra_ivo
Golfen

en nog meer liefhebbers??

Qua crew hebben we de volgende namen:
Natalie
ToBe
Magneet & echtgenote
Dagobert
Light
Notorious Roy
Yppy
Yvonne
Lucille
Breuls
Cynix (onder voorbehoud ivm verjaardag schoonzus)
Jerruh

Anthraxx zegt dat ie niet komt, maar die moet ook komen!

De planning is: 12 uur legermuseum, 3 uur Kobus!

zondag 14 december 2003 @ 12:38:03 #104
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_15399020
Ik kom echt niet hoor
pi_15399959
Mietjuh!!!
Als het geld is: de hele meeting gaat echt niet veel meer kosten dan 10 euro hoor! Dan hou je je maar een beetje in op Wytchfinders feestje!
En die ongeveer 10 euro is inclusief treinkaartje, entreekaartje museum en appeltaart met cappuccino!
pi_15409657
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kom echt niet hoor
*gewoon deze post negeert*

Ja, Annie komt ook

pi_15431144
Twaalf uur bij de ingang van het legermuseum dus. Hopelijk kan ik dat vinden.

En nu niet meer wijzigen, want ik heb al ff geen internet thuis en dat duurt ook nog wel een tijdje.

maandag 15 december 2003 @ 16:58:38 #108
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15431985
Hé k_man! Nog wat gehoord van BvD ooit? Dit seizoen zal wel niets meer worden, vrijdag is de laatste uitzending (ben ik ook weer voor uitgenodigd, maar ik zal nu wel niet echt in beeld zijn ofzo... alle "werkt-mee-mensen" zijn uitgenodigd... ).

Als het allemaal lukt kom ik zondag rechtstreeks naar Kobus!

pi_15434468
Leuk K_man en Hik!

Owja, dit is echt een bizar verhaal!
Een vriend van me is eind juli op wereldreis vertrokken en zou eerst naar een scoutingkamp gaan in Mongolie en daar heeft ie kennelijk een leuk meisje aan de haak geslagen, want hij wordt in april pappa!!!! Hij schijnt dat meisje in de eerste week van zn verblijf in Mongolie zwanger te hebben gemaakt!
En dat nog wel nadat ik m zo onwijs op het hart had gedrukt om toch vooral genoeg condooms mee te nemen en veilige seks te hebben!!!
Bizar toch?! Dat verzin je toch niet?!

pi_15436690
Mijn weekendje weg is weer voorbij. Morgen zal ik er wat over vertellen, nu zit ik achter de pc van vriendje en morgen is hij niet thuis. Mijn leasepc is opgegeven, donderdag maar even de pc prive voorwaarden bekijken denk ik.
*OUD heilige*
pi_15440496
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:42 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk K_man en Hik!

Een vriend van me is eind juli op wereldreis vertrokken en zou eerst naar een scoutingkamp gaan in Mongolie en daar heeft ie kennelijk een leuk meisje aan de haak geslagen, want hij wordt in april pappa!!!! Hij schijnt dat meisje in de eerste week van zn verblijf in Mongolie zwanger te hebben gemaakt!
En dat nog wel nadat ik m zo onwijs op het hart had gedrukt om toch vooral genoeg condooms mee te nemen en veilige seks te hebben!!!

Is hij nu ook van zijn depressieve buien af? Bizar trouwens.
pi_15440624
quote:
Leuk K_man en Hik!

Ben benieuwd wanneer die weer thuis komt

Heb je al last van ontwenningsverschijnselen.. of is het volgende reisje alweer geboekt, Lucille?

Ik heb vrijdag een date, ^ O^ maar ik ga dr niet zwanger maken,hoor!!!

pi_15440689
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:49 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ben benieuwd wanneer die weer thuis komt

Heb je al last van ontwenningsverschijnselen.. of is het volgende reisje alweer geboekt, Lucille?

Ik heb vrijdag een date, ^ O^ maar ik ga dr niet zwanger maken,hoor!!!

Nee, ik heb nog geen vakantie geboekt. Dat vragen heel veel mensen al aan me. Eerst maar eens de reisverslagen afronden. Ben echter mijn Encarta atlas op CD kwijt, zodat ik geen kaartjes kan maken.
pi_15440900
Nou, dat van dat depressieve weet ik niet, maar er vallen wel wat puzzelstukjes op zn plaats! Zoals dat depressieve/vage mailtje van zo rond zn verjaardag. Toen had ie "het" waarschijnlijk net gehoord!
En Golfen, heel verstandig dat je geen meisjes zwanger maakt!
pi_15441836
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:52 schreef Lucille het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog geen vakantie geboekt. Dat vragen heel veel mensen al aan me. Eerst maar eens de reisverslagen afronden. Ben echter mijn Encarta atlas op CD kwijt, zodat ik geen kaartjes kan maken.

Zal ff' tjes zoeken zodra ik thuis ben Lucille, zit nu nog op mn werk.

Goed plan h`e, Liejannuh!!!

pi_15442954
Na veel zoeken heb ik mijn Encarta atlas weer gevonden.
  maandag 15 december 2003 @ 23:26:04 #117
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15443780
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:59 schreef Lucille het volgende:
Na veel zoeken heb ik mijn Encarta atlas weer gevonden.
Encarta rulez!

Moet ik ook weer eens terugjatten van mijn vader...
(had ik uitgeleend vorig jaar, zodat hij mijn reis kon volgen)

pi_15444332
Bizar verhaal zeg Liejannuh. En dat nog ná uitgebreide waarschuwingen van jou... En nu? Moet ie nu trouwen?

Ik vermoed dat ik niet kan komen de 21e. Heel jammer want dan mis ik de appeltaart die me zo lekker lijkt .

pi_15451848
quote:
Hij schijnt dat meisje in de eerste week van zn verblijf in Mongolie zwanger te hebben gemaakt!
Dat is nog een dure grap als je Tweede Kerstdag op bezoek moet bij je schoonouders.
pi_15454211
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 12:03 schreef dwerg het volgende:

[..]

Dat is nog een dure grap als je Tweede Kerstdag op bezoek moet bij je schoonouders.

Lekker gezellig, met je schoonfamilie in de Ger.

pi_15458779
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:58 schreef Hik het volgende:
Hé k_man! Nog wat gehoord van BvD ooit?
Niets. Nul. Nada.
  dinsdag 16 december 2003 @ 22:27:02 #122
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15467435
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Niets. Nul. Nada.

Das balen...

Ik kreeg de Djosergids bijna niet uit mijn postvak vandaag... wat een kollosaal ding!

pi_15469155
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:27 schreef Hik het volgende:

[..]

Das balen...

Ik kreeg de Djosergids bijna niet uit mijn postvak vandaag... wat een kollosaal ding!

En ik heb hm zo onderhand alweer bijna uit, wat een vertraging met de post door al die kerstkaarten zeg.

Gaan jullie nog kerstkaarten sturen dit jaar? Ik denk dat ik dit jaar alleen maar stuur naar de mensen die ik zeer weinig zie maar toch goede vrienden zijn ofzo. Vind het zo raar naar mensen een kerstkaart te sturen die ik toch al bijna elke dag zie. Ik moet nog ff kijken dus, hoe doen jullie t?

pi_15469276
De meeste mensen die ik een kaartje stuur zie ik niet zo heel vaak. Sommigen heb ik al jaren niet meer gezien, hooguit email contact.
Anderen zie ik een paar keer per jaar. En dan nog een stel familieleden die ik minstens 20 keer per jaar zie. Een mix dus. En die mensen sturen mij ook alijd een kaartje. De liefde kan niet van 1 kant komen.
  woensdag 17 december 2003 @ 09:21:21 #125
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15474905
Ik stuur eigenlijk nóóit kerstkaartjes.
Heb ook niet echt een speciaal gevoel daarbij, dus als ik iets stuur, stuur ik het voor nieuwjaar...

Dit jaar wordt het weer niets, vrees ik. Van die voorgebakken dingen met alleen een naam erop vind ik kul, maar iets anders kost een beetje teveel tijd... Dus dan maar niks

pi_15495515
Ik vind ieder jaar dat ik geen kerstkaarten ga sturen, maar ik vond er zo'n berg ineens toen ik thuis kwam na het weekend, dat ik er toch maar wat heb gekocht!
Maar ik ga niet iedereen sturen hoor! Dat is onzin!
  FOK!fotograaf woensdag 17 december 2003 @ 22:03:45 #127
73911 ultra_ivo
pi_15495827
Met een kerstkaartje doet niemand mij een plezier. Ik zie er al teveel tijdens mijn werk.

Ivo

pi_15495910
Ik ben net klaar met het schrijven van 26 kaartjes.
pi_15516775
Ik stuur ook nooit kerstkaartjes maar ik ben wel hoogst beledigd als mensen er mij geen sturen.
pi_15520524
die K_man!

Ik heb overigens een tafeltje gereserveerd bij Kobus voor 3 uur smiddags en gevraagd of ze konden zorgen voor superverse warme appeltaart!

pi_15527672
Oei! Kerstkaarten schrijven he? Pfoe, ik moet ze nog schrijven .
Ik schrijf altijd hele verhalen naar aloude vakantievriendinnen, dus ik moet eens wat gaan verzinnen wat te schrijven . Misschien voor morgen in de trein als ik weer gezellig moet gaan vergaderen in Alkmaar.

Vriendjelief en ik hebben wel wat opgemerkt mbt adressering door vrienden. Als het mijn vrienden zijn, zetten ze mijn naam vooraan en zijn vrienden zetten zijn naam vooraan. Dus we weten precies van wie welke kerstkaart is. Van mijn kenniskring/familie of die van hem . Is dat jullie wel eens opgevallen?

pi_15529134
quote:
Op donderdag 18 december 2003 18:53 schreef Liejannuh het volgende:Ik heb overigens een tafeltje gereserveerd bij Kobus voor 3 uur smiddags en gevraagd of ze konden zorgen voor superverse warme appeltaart!
Jummie.
pi_15532375
Dat met die namen op kerstkaarten doen ze bij ons ook. Zelf schrijf ik ook de naam van degene die ik als eerste kende vooraan. Dat gaat eigenlijk vanzelf.
*OUD heilige*
  vrijdag 19 december 2003 @ 08:34:08 #134
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_15532727
Taart ze! Veel plezier
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_15533470
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 08:34 schreef zwijntje het volgende:
Taart ze! Veel plezier
Dank je en hopelijk tot volgend jaar op een meeting.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 december 2003 @ 22:07:22 #136
73911 ultra_ivo
pi_15552614
Als ik zie wat ik dit weekend nog allemaal moet doen, dan wordt het niks met naar Delft komen. Maandag deadline van Fietssportmagazine, moet nog 1 artikel en 1 aankondiging schrijven, wasmachine repareren, morgen eerst nog werken en dan in Breda wedstrijd rijden. En het clubblad van de schaatsclub nog verzendklaar maken.
Nee, de hele zondag ben ik thuis productief aan het zijn.
Geniet van de appeltaart!

Ivo

pi_15555957
Pfff... waarom ga ik eigenlijk appeltaart eten: woensdag en donderdag heb ik zelf op taart getrakteerd (was jarig). En vandaag kreeg ik ook weer een gebakje. Het is echt zéker weer het einde van het jaar: de (vr)eetdagen
pi_15560667
Ik ga ws. op de fiets, anders spreken we ergens onderweg af Case_?! Kom wel vanuit Scheveningen.

En jammer dat je het niet red Ivo, maar volgende keer beter!

pi_15562795
Dag vriendjes en vriendinnetjes. Tot morgen.
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:24:14 #140
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15563468
Ik ben in de buurt, dus ik kom ook! wat was het ook alweer? 1200 bij dat museum?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15564316
12 uur bij het museum inderdaad! Leuk dat je komt!

En ik hoop dat het weer morgen meevalt, want ik heb geen auto bij me en ben net een beetje zeiknat geregend toen ik naar Scheveningen fietste! Nouja, ik droog wel weer!

pi_15564348
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 11:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ws. op de fiets, anders spreken we ergens onderweg af Case_?! Kom wel vanuit Scheveningen.

En jammer dat je het niet red Ivo, maar volgende keer beter!

-------------------------------------------------
703 Teletekst za 20 dec
W E E R OVERZICHT 12:00 UUR
WISSELVALLIG WEEKEINDE
[...]
Morgen stormt het uit het noordwesten.
Met talrijke buien voelt het guur aan.
Later op de dag krijgen we winterse
buien met hagel en sneeuw.Ook na het
weekend vallen nog enkele sneeuwbuien.
-------------------------------------------------
Op zich een prima idee, maar als het regent ga ik niet met de fiets, maar met de auto. En ik denk dat het gaat regenen, dus lijkt het me niet nodig om nu al wat af te spreken.
pi_15564779
Okidoki!
Dit had ik eigenlijk moeten bekijken voordat ik weg ging thuis! Nouja, jullie zullen een verkleumde verregende Liejannuh aantreffen!
pi_15565093
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Okidoki!
Dit had ik eigenlijk moeten bekijken voordat ik weg ging thuis! Nouja, jullie zullen een verkleumde verregende Liejannuh aantreffen!
Tsja, je kan ook met de tram, dan kan ik 's-middags evt wel ff een rondje over Scheveningen maken. Tenzij je fiets van overnachtingsplek moet veranderen, natuurlijk.
pi_15566122
Dat weer ziet er niet goed uit. Ik ga even uitrekenen of ik met de auto of de trein ga.

Tot morgen!

*OUD heilige*
  zaterdag 20 december 2003 @ 16:26:21 #146
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15566341
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
Dat weer ziet er niet goed uit. Ik ga even uitrekenen of ik met de auto of de trein ga.

Tot morgen!

ej, Yppy, tof dat je ook komt!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15567642
Lucille hoe ga jij naar Delft??

Ik weet nog niet of ik naar t legermuseum kom, iig wel naaar de appeltaart!!

pi_15570622
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 16:57 schreef Golfen het volgende:
Lucille hoe ga jij naar Delft??

Ik weet nog niet of ik naar t legermuseum kom, iig wel naaar de appeltaart!!

Ik heb nog niks besloten. Ik moet nog ff kijken waar het precies is, ik ken Delft nauwelijks. Als het heel dicht bij het station is dan neem ik de trein, anders de auto.
  zondag 21 december 2003 @ 02:54:58 #149
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15572969
Ik weet nog niet of het morgen gaat lukken...
Heb nog een berg kerstcadeautjes te shoppen en de rest van de week zie ik daar ook geen kans toe... (ja, ja, het werkende leven ).
Zal mijn best doen, anders bel ik Lucille nog wel even waar jullie uithangen als ik later ben!
pi_15573117
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:54 schreef Hik het volgende:
Heb nog een berg kerstcadeautjes te shoppen en de rest van de week zie ik daar ook geen kans toe... (ja, ja, het werkende leven ).
Zal mijn best doen, anders bel ik Lucille nog wel even waar jullie uithangen als ik later ben!
Je komt maar Hik!!! Straks word het een moderators-meet, en mag ik ook niet meerkomen.
pi_15574124
quote:
Op zondag 21 december 2003 03:08 schreef Golfen het volgende:

[..]

Je komt maar Hik!!! Straks word het een moderators-meet, en mag ik ook niet meerkomen.

en BHFH is er ook.

Ik ga met de trein. Als alles mee zou zitten, is het een uur van station tot station, dus dat valt ontzettend mee. Natuurlijk valt er vast een trein uit onderweg of sta ik stil in een weiland, maar dan bel ik wel iemand.

Tot zo!

*OUD heilige*
pi_15574321
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:54 schreef Hik het volgende:
Ja, jij komt gewoon. Punt uit. Geen discussie mogelijk. Opgelost
pi_15574323
Ik ga dus met de trein, want tis net achter het station waar we moeten zijn.
  zondag 21 december 2003 @ 09:50:38 #154
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_15574377
oh ja en wij komen met de auto en ik ga zo wegrijden richting daar, volgens de planner is het 1 1/2 uur maar met dit weer en de router reking ik een half uur extra
pi_15574577
Had ik al verteld dat ik gisteren een nieuwe bril heb uitgezocht?

Het werd tijd ook.

zondag 21 december 2003 @ 10:33:03 #156
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15574685
quote:
Op zondag 21 december 2003 10:19 schreef Lucille het volgende:
Had ik al verteld dat ik gisteren een nieuwe bril heb uitgezocht?

Het werd tijd ook.

Ik ben erg benieuwd!

tot straks!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 21 december 2003 @ 10:35:47 #157
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15574703
Ik doe mijn best!
  zondag 21 december 2003 @ 12:19:32 #158
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_15576294
veel plezier vandaag
(en stuur de overgebleven appeltaart deze kant op a.u.b. !)
zonnig Brasil
  zondag 21 december 2003 @ 18:10:09 #159
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15586439
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:19 schreef qwerty_x het volgende:
veel plezier vandaag
(en stuur de overgebleven appeltaart deze kant op a.u.b. !)
Lekker-dicht-bij-huis-dus-snel-thuis-meet voor mij!

Volgende meet wordt bij jou trouwens, nemen wij de taart mee, ok?

zondag 21 december 2003 @ 18:39:39 #160
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_15587188
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:10 schreef Hik het volgende:

[..]

Lekker-dicht-bij-huis-dus-snel-thuis-meet voor mij!

Volgende meet wordt bij jou trouwens, nemen wij de taart mee, ok?

dat lijkt me een zeer goed idee
ben alleen benieuwd wie er op komt dagen; ik denk dat je maar een heel klein taartje mee hoeft te nemen ...
zonnig Brasil
pi_15588513
Het was erg gezellig!
En ik heb maar 1 uur en een kwartier gefietst naar huis toe! Had maar een beetje tegenwind, maar de helft van de tijd werd ik half van het fietspad afgeblazen door de zijwind!

Heb mezelf net maar getrakteerd op erwtensoep!

Heeft iemand trouwens uberhaupt iets onthouden van de kalashnikovs? Behalve dat foute Kalashnikov world tour shirt en de met roze glitters bekleedde kalashnikov?

Volgende meet is ergens in juni of juli en wordt Beelden aan Zee in Scheveningen! Appeltaart-spot is ook al geregeld met Dudok appeltaart!

pi_15588715
Natuurlijk weten we nog alles van de Kalashnikov.

In 1947 werd de AK47 als eerste geintroduceerd.

En ik meen dat de AK101 de volgende specs had:
Caliber, mm 5.56
Cartridge 5.56x45
Length, overal, mm 943
Length, folded, mm 700
Barrel Length, mm 415
Magazine capacity, rds 30
Sighting range, m 1000
Weight w/empty magazine, g 3400
Rate of fire, rds/min 600

pi_15589298
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
www.kalashnikov.com?
of kom je dan bij de wodka terecht?
Die link deed niet wat ik zocht, maar met Google kom je op http://kalashnikov.guns.ru/

pi_15589523
quote:
Op zondag 21 december 2003 18:19 schreef bluesparkle het volgende:
Even wat foto's van onze verloving, ophalen van het visum in Bangkok en de ontvangst op Schiphol..

zondag 21 december 2003 @ 20:59:07 #167
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15591370
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ooo, wat een superleuke foto's!!

-blij is voor het stel dat het goed is verlopen!

de meet was ook top! Goed idee van die appeltaart ! Leuk jullie allemaal weer gezien te hebben!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 21 december 2003 @ 21:38:09 #168
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15592588
Thuis is

Tas pakt

Trein induikt

You'll here from me later

pi_15602319
Leuke foto's.

De meet was erg gezellig.

Ik weet nog dat de kogel een klein gaat maakt in je lijf, maar waar de kogel eruit komt, is het gat groter. In Irak pas geleden hebben Amerikaanse soldaten buitgemaakte kalasnikovs gebruikt ipv hun eigen M15(?)'s. Het geweer kon makkelijk gemaakt worden in eenvoudige werkplaatsen, dat komt omdat de onderdelen makkelijk uit elkaar te halen en in elkaar te zetten zijn en het niet op een millimeter komt. Osama Bin Laden stond op de foto met een kalasnikov en de zonen van Saddam Hoessein hadden een gouden exemplaar (maar dat weet ik van BHFH).

*OUD heilige*
pi_15602397
Een goede manier om te kijken op wat voor manier er schade wordt gemaakt in het lichaam door het binnendringen van een kogel is de slmulatie mvb een blok zeep. Zeep heeft namelijk een vergelijkbare dichtheid.
  maandag 22 december 2003 @ 10:13:59 #171
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15602690
Gôh, wat jammer dat ik niet meegeweest ben naar die tentoonstelling!
Bummer....

Foto's zijn heel mooi...
Wordt er een beetje triest van, dat wel, sorry

pi_15602718
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:13 schreef Hik het volgende:
Gôh, wat jammer dat ik niet meegeweest ben naar die tentoonstelling!
Bummer....

Foto's zijn heel mooi...
Wordt er een beetje triest van, dat wel, sorry

Omdat jij je vriendje mist?

*knuffel geeft*

maandag 22 december 2003 @ 10:30:54 #173
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15602978
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:15 schreef Lucille het volgende:

[..]

Omdat jij je vriendje mist?

*knuffel geeft*

Omdat het uit is en dus voor mij niet meer gebeuren gaat
pi_15603044
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:30 schreef Hik het volgende:

[..]

Oh jee, dat wist ik niet. Dat is inderdaad niet zo leuk.

*nog een knuffel geeft*

maandag 22 december 2003 @ 10:35:36 #175
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15603061
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:34 schreef Lucille het volgende:

[..]

Oh jee, dat wist ik niet. Dat is inderdaad niet zo leuk.

*nog een knuffel geeft*

tnx...
  maandag 22 december 2003 @ 17:39:35 #176
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_15614822
[irc] #fok FAQ

Voor Golfen

pi_15615074
* Liejannuh geeft ook nog ff een knuffel aan Hik!
En Lucille, dat van dat blok zeep: dat heb je gewoon gezien in het museum!
  maandag 22 december 2003 @ 17:56:37 #178
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_15615205
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:30 schreef Hik het volgende:

[..]

ow dat is niet leuk
toch de afstand?
  maandag 22 december 2003 @ 18:19:25 #179
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15615761
- even in ander topic

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 22-12-2003 18:31]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15617738
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:50 schreef Liejannuh het volgende:
En Lucille, dat van dat blok zeep: dat heb je gewoon gezien in het museum!
Whehehe
  maandag 22 december 2003 @ 21:28:27 #181
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15621340
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:56 schreef oYo het volgende:

[..]

ow dat is niet leuk
toch de afstand?

Onder meer ja, maar vooral dat...
pi_15630576
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:39 schreef Dagobert het volgende:
[irc] #fok FAQ

Voor Golfen

Thanks, Dagobert. Zal het vanmiddag bekijken.

* Golfen ook een knuffel aan Hik geeft.

dinsdag 23 december 2003 @ 18:36:38 #183
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_15646492
Big hugh van mij en Noy voor Hik!

En iedereen alvast hele fijne kerstdagen
Mijn kerst wordt de beste ooit

Explore the World
pi_15648301
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:36 schreef bluesparkle het volgende:
Big hugh van mij en Noy voor Hik!

En iedereen alvast hele fijne kerstdagen
Mijn kerst wordt de beste ooit

* Lucille wenst bluesparkle en Noy ook een prettige kerst.
pi_15648884
jajajajajaja, ik heb een onwijze berg kerstkaarten liggen thuis, maar ik heb er nog geen een geschreven!
Zouden mensen het heel erg vervelend vinden als ik mijn kerstkaarten zo rond de kerst persoonlijk aflever?!

En Bluesparkle en Noy, heel veel plezier met kerst, zo saampjes. Wat staat er op het menu met eerste kerstdag? Boerenkool met worst? Of Erwtensoep? Of Hutspot?

pi_15668991
Fijne Kerst voor het eerst samen hier bluesparkle! Heeft ze al een account hier?

Mijn kerstkaarten zijn vorige week allemaal weggegaan en een paar zijn er zelfs al aangekomen. Ik vind het wel leuk om ze te schrijven en er lang mee bezig te zijn.

*OUD heilige*
pi_15669859
Ik ben net op tijd... ik heb mijn kerstkaarten vanochtend op de bus gegooid .

Jammer dat ik de taart heb gemist.Volgende keer wil ik zeker van die befaamde taart proeven hoor !

Fijne dagen allemaal (en een knuffeltje voor Hik die het wat moeilijker heeft)!

pi_15676709
Ook dit jaar is het weer bewezen dat het nut heeft om de dag voor kerst te gaan werken! Er is namelijk altijd iemand op vakantie die een stomme fout gemaakt heeft waardoor jij ongeveer je halve dag kwijt bent om die fout op te lossen!

Ik voelde me dan ook erg nuttig vandaag en ga nu met mijn kerstkadootje op de bank hangen: Harry Potter and the order of the Phoenix!
Dat natuurlijk wel onder een dekentje, want ik ben natuurlijk wel half ziek, dat begint ook een traditie te worden!

Fijne kerstdagen allemaal! Ik hoop dat ik ze niet in bed doorbreng!

pi_15684622
Vrolijk kerstfeest iedereen.
pi_15687409
Zie je wel Liejannuh, had je toch niet naar huis moeten fietsen.

Fijne dagen allemaal!!!!

pi_15689245
Keigave feestdagen allemaal!
*OUD heilige*
  donderdag 25 december 2003 @ 10:56:48 #192
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15689577
Fijne dagen allemaal en beterschap Liejannuh..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 25 december 2003 @ 11:01:17 #193
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_15689620
De boerenkool met rookworst hebben we dinsdagavond al gegeten.
Dat viel goed in de smaak, gister tussen de middag stond er haring met uitjes op het menu ook dat was erg lekker!

Fijne kerstdagen allemaal en wie weet tot de volgende meeting

Explore the World
pi_15689733
Ieuw! Haring!
Maar afijn, ik ben walgelijk verkouden en heb hoofdpijn enzo, maar op zich gaat het beter dan verwacht!
Een avondje bankhangen in het gezelschap van een fles wijn is best wel eens goed voor je!
  donderdag 25 december 2003 @ 11:49:25 #195
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15690222
Dank voor het meeleven allemaal, heel lief...

Allemaal (maar voor al Bluesparkle en Noy) een grote kerstknuffel terug!

pi_15695057
Ook van mijn kant fijne kerstagen allemaal.
pi_15717031
Nu heb ik een kleine stereoset.... en daar doen gewoon de opgenomen CD'tjes (CDR) het gewoon niet op. Een gewone CD werkt er wel gewoon prima op... raar hè... dat kan toch helemaal niet?
pi_15719973
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:00 schreef Golfen het volgende:
Nu heb ik een kleine stereoset.... en daar doen gewoon de opgenomen CD'tjes (CDR) het gewoon niet op. Een gewone CD werkt er wel gewoon prima op... raar hè... dat kan toch helemaal niet?
Die kleine setjes hebben wel vaker problemen met CDRs. Koop dan ook een fatsoenlijk setje.
pi_15721451
En ik ben weer redelijk fit vandaag!
Heb al de foto's op volgorde gelegd en ga me straks denk wagen aan het inplakken!
Denk ik!

Maar ik moet ook nog studeren van mezelf!

pi_15722601
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
En ik ben weer redelijk fit vandaag!
Heb al de foto's op volgorde gelegd en ga me straks denk wagen aan het inplakken!
Denk ik!

Maar ik moet ook nog studeren van mezelf!

Dus de belgische tering (dat was het toch volgens een collega) is bijna genezen?
pi_15722656
Nou, het hoestje is er nog, de rest gaat beter!
pi_15731755
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 15:48 schreef Lucille het volgende:

[..]

Die kleine setjes hebben wel vaker problemen met CDRs. Koop dan ook een fatsoenlijk setje.

Een grote past niet in mn koffer.

Liejannuhh toch, verzin ajb een leukere bezigheid voor de 2e kerstdag... leren misschien een meubelboulevardje.... denk alleen wel dat je daar heel nederland tegenkomt.

pi_15737154
Fijn dat het al weer wat beter gaat Liejannuh.

Hebben jullie het allemaal zo rustig op tweede kerstdag? Wij hadden nog echt Kerst met pakjes bij mijn schoonfamilie gisteren. Vandaag ga ik nog naar mijn vader en mijn opa en vanavond naar de bioscoop (lekker slapen ) en dan morgen uitrusten.

*OUD heilige*
pi_15737253
Ik heb gister erg weinig gedaan, behalve studieontwijkend gedrag vertonen dan!
Wel alvast mn foto's op volgorde gelegd en een soort van indeling gemaakt voor in het album!

En ik denk dat ik zo maar even een paar uur ga studeren (ooit moet het er van komen! ) en dan vanmiddag verjaardagskadootjes ga kopen!

Naar welke film ga je Yppy?

pi_15737258
Studeer ze.

We gaan naar Lord of the Rings, het laatste deel. Tijdens de vorige twee delen viel ik in slaap, dus dat zal nu ook wel gebeuren.

*OUD heilige*
pi_15737271
Hahahahaha
En toch vragen ze je iedere keer weer mee??

Ik ga eerst even wat eten in huis halen en dan studeren (en een boodschappenlijstje maken! )

pi_15737304
Vriendje vind het leuk als ik mee ga. Geen idee waarom, hij heeft echt totaal niks aan me. Waarschijnlijk gaan we daarom nooit samen naar een LotR film, er zijn altijd nog anderen bij.

Shop ze!

*OUD heilige*
  zaterdag 27 december 2003 @ 10:40:50 #208
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15737550
Ho-ho-ho (enzo)... Dat waren de kerstdagen weer...
Vooral belachelijk veel cadeautjes en eten eigenlijk, dus nu gelijk met de familie besloten dat we het volgend jaar niet meer zo doen: het is toch te gek voor woorden: twee dagen en gigantisch veel geld besteden aan mensen die alles al hebben!? Dus volgend jaar wordt het gewoon lootjes en het geld dat over is gaat naar een leuk goed doel.

Gisteren lekker thuis op de bank 3 films gekeken (en ja, ook eindelijk mezelf gezien bij BvD!). Nu de voorbereidingen voor het laatste kerstdiner-slash-zuipfestijn...vanavond met mijn oudste studievrienden. Als de traditie van de afgelopen 9 jaar wordt gevolgd ben ik dan ook morgen niet aanspreekbaar

Mijn taak vandaag: mijn huis opruimen (zodat het vanavond weer vies kan worden) en chocoladefondue maken!

FOK!fotograaf zaterdag 27 december 2003 @ 10:46:28 #209
73911 ultra_ivo
pi_15737600
Ben weer eventjes een weekje weg. Esperantobijeenkomst in Naumburg, Duitsland.
Tot over een week ofzo.

Ivo

pi_15738783
chocoladefondue ..... nog nooit gegeten, maar dat klinkt heel erg lekker.
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:28:04 #211
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15744095
K-man, dagobert enlight hebben geluk gehad laatst toen ik ze terug bracht, ik stond dus net met pech aan de kant van de weg,

kon niet meer direct gemaakt worden (was wel een keer te ver88 natuurlijk) , radiator zat zon grrot gat in dat all het water meteen eruit liep... wegenwacht man was wel zo aardig me meteen een leen auto mee te geven gelukkig..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15747652
Inderdaad.... de kerstdagen zijn weer voorbij! Ik vond juist die LOTR film wel spannend waar we op 1e kerstdag zijn geweest. Maar goed, YPPY, niet iedereen hoeft het spannend te vinden .
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 16:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kon niet meer direct gemaakt worden (was wel een keer te ver88 natuurlijk) , radiator zat zon grrot gat in dat all het water meteen eruit liep... wegenwacht man was wel zo aardig me meteen een leen auto mee te geven gelukkig..
Oei! Dat heb ik ook ooit eens gehad. Een lek in de radiator. Maar dan niet in NL maar dan in Tromsø...
  zaterdag 27 december 2003 @ 18:52:08 #213
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15747780
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 10:40 schreef Hik het volgende:
Ho-ho-ho (enzo)... Dat waren de kerstdagen weer...
Vooral belachelijk veel cadeautjes en eten eigenlijk, dus nu gelijk met de familie besloten dat we het volgend jaar niet meer zo doen: het is toch te gek voor woorden: twee dagen en gigantisch veel geld besteden aan mensen die alles al hebben!? Dus volgend jaar wordt het gewoon lootjes en het geld dat over is gaat naar een leuk goed doel.

Gisteren lekker thuis op de bank 3 films gekeken (en ja, ook eindelijk mezelf gezien bij BvD!). Nu de voorbereidingen voor het laatste kerstdiner-slash-zuipfestijn...vanavond met mijn oudste studievrienden. Als de traditie van de afgelopen 9 jaar wordt gevolgd ben ik dan ook morgen niet aanspreekbaar

Mijn taak vandaag: mijn huis opruimen (zodat het vanavond weer vies kan worden) en chocoladefondue maken!

NIet teveel zuipen he HiK

chocolade kan beste vlekken maken op een slash-zuip festijn, zo is me verteld, maak je een paar foto's voor ons morgen?

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 28 december 2003 @ 14:38:22 #214
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15764903
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 18:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

NIet teveel zuipen he HiK

IK?!
pi_15764997
Is je auto nog wel te repareren BHFH?
Ik moest gister naar 2 verjaardagen en daarom heb ik mijn eigen tv optreden bij Vrienden van Amstel Live niet gezien! Had het natuurlijk ook niet opgenomen ofzo!

Schijnt dat we gewoon echt vol in beeld zijn geweest!

pi_15765533
Ik heb je tv optreden dus ook gemist.

En Hik, hoe was de chocolade fondue?

zondag 28 december 2003 @ 15:23:10 #217
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15765885
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:05 schreef Lucille het volgende:
En Hik, hoe was de chocolade fondue?
Véél

pi_15807744
Zo! Ik ben ff naar de bibliotheek geweest en dit is de score:

No shitting in the toilet van Peter Moore (Lonely planet boek met verhalen)
Gehakte Hagedis van Isabella Tree (over reizen door Mexico)
Nederland voor nop van Aad Struijs (kijken voor leuke tips! )
Lonely Planet Guatemala
Rough Guide Belize
Dominicus gids: de wereld van de Maya's
Footprint Mexico & Central America
Elmar Reishandboek Honduras

Binnenkort verslag van welk handboek/reisgids/travelguide het prettigste leest!

pi_15817034
Dat is een flinke stapel!

Ik zit weer op m'n werk. De vakantie is nu echt weer voorbij. Het is zo stil hier, niemand ziet het als ik weg ga.

*OUD heilige*
pi_15817177
Er staan best leuke dingen in dat Nederland voor Nop boek!
Heb ik net ff zitten bekijken op mn werk!
Hier is ook bijna niemand, en dan kun je natuurlijk heel veel gaan doen. Je kunt ook een beetje gaan lopen klooien en zo min mogelijk doen. Dat laatste is erg makkelijk en erg verleidelijk, maar ik ga aan "de opleiding" werken! Kijken of ik nog een beetje creatief ben vandaag!
pi_15817256
Hier is dus ook echt niemand op mijn werk. Ik moest zelfs in de gangen het licht nog aan doen.

Dus jij gaat richting Centraal America volgend jaar Liejannuh?

dinsdag 30 december 2003 @ 09:35:01 #222
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15817424
Hier zijn ook 2 mensen ofzo!
Gisteren was het ook al zo stil en dan ben ik niet erg productief... Vooral als er op mijn takenlijstje voor vandaag "boek lezen" staat!

Nou ja, morgen vrij...

pi_15817449
En zo wordt het toch nog gezellig hier. Iemand zin een in bakje koffie of warme chocolade?

*nu naar de automaat loopt*

pi_15817538
De automaat is stuk
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:45:05 #225
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15817543
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:36 schreef Lucille het volgende:
En zo wordt het toch nog gezellig hier. Iemand zin een in bakje koffie of warme chocolade?

*nu naar de automaat loopt*

Doe mij maar een bakje warm water... Heb een heel stel Max-Havelaartheetjes in mijn la verstopt, hier hebben ze nl. alleen maar van die saaie Pickwick.

Eigenlijk was ik van plan om algemene zaken te mailen om te vragen of het CBR niet kan overschakelen naar Max Havelaar koffie en thee... Of is dat een beetje raar als je net 3 weken binnen bent?

pi_15817557
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:45 schreef Hik het volgende:
Eigenlijk was ik van plan om algemene zaken te mailen om te vragen of het CBR niet kan overschakelen naar Max Havelaar koffie en thee... Of is dat een beetje raar als je net 3 weken binnen bent?
Ik zou het na 3 weken niet durven.
pi_15817940
Ik denk inderdaad dat het Midden Amerika gaat worden volgend jaar. Maar er kan natuurlijk nog van alles wijzigen!

Doe mij maar een bekertje warm water, ik drink graag kruidenthee en dat zit niet in de automaat!
En Hik, gewoon mailen naar PZ! Gewoon brengen als goed voornemen voor het nieuwe jaar ofzo?!

Ik ben nu adressen aan het opzoeken van sportverenigingen waarvan de penningmeester is verhuisd. Soort van bezigheidstherapie zeg maar!

pi_15818425
Hier is het stil, maar ik verveel me absoluut niet. De laatste weken was één en al hectiek, dus nu ben ik bezig met achterstallig werk en opruimen van alles zodat ik komend jaar opgeruimd kan beginnen.
Ik heb ook max havelaar thee, maar ook andere. Van die max havelaar heb ik maar 4 smaakjes. We hebben hier alleen standaard pickwick, ik heb daarom een leuke doos in m'n kantoor staan met 9 smaakjes erin.

Mexico is erg leuk volgens m'n collega die vandaag weer voor het eerst werkt na z'n vakantie.

*OUD heilige*
  dinsdag 30 december 2003 @ 10:48:45 #229
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15818751
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu adressen aan het opzoeken van sportverenigingen waarvan de penningmeester is verhuisd. Soort van bezigheidstherapie zeg maar!
Doen jullie daar ook al onderzoek naar?

Maarreh: Midden-Amerika: leuk!

pi_15820555
Wij hebben inderdaad ook een onwijze berg sportverenigingen in de waarneming zitten en die veranderen dan van penningmeester om mij te pesten. Of ze verhuizen ofzo, ook om mij te pesten!

Heb net nog gebeld met personeelsvereniging de Saphappers! Maar die bestonden gelukkig nog wel!

dinsdag 30 december 2003 @ 12:06:56 #231
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15820851
Hihi...

Wist je trouwens dat ik (omdat het CBS zoveel in het nieuws was in de week dat ik bij BvD ging vertellen welke baan ik gevonden had, en die naam dan toch in je hoofd blijft zitten) onwijs zenuwachtig was dat ik in de live-uitzending CBS zou zeggen in plaats van CBR ? Zou toch een beetje lullig zijn, als je nieuwe baas zit te kijken!

Mailtje naar algemene zaken is trouwens verstuurd. Ik ben benieuwd of we nou lekkere thee krijgen (dat was in elk geval een leuk klusje voor vandaag!!)

pi_15822030
Ik vond het vorige week bij ons al stil op kantoor. Wel lekker want dan kon je de laatste zaken afwerken. Het was zo stil dat we vorige week woensdag ergens in de stad zijn gaan lunchen met de afdeling . Volgens mij is het deze week nog rustiger maar ik zou het niet weten want deze week ben ik vrij . Eindelijk eens tijd om de zooi hier in huis op te ruimen (en wat achterstallige dozen weg te werken...).

Hmmm... Max Havelaar koffie vind ik wel te drinken maar die thee niet, daar word ik misselijk van... voordat je zomaar dat gaat mailen denk ook aan de zielige mensjes die niet tegen die thee kunnen . Naja, zo heb ik wel een grote varieteit aan theezakjes....

dinsdag 30 december 2003 @ 13:44:37 #233
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15823690
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:49 schreef Pandorah het volgende:
Hmmm... Max Havelaar koffie vind ik wel te drinken maar die thee niet, daar word ik misselijk van... voordat je zomaar dat gaat mailen denk ook aan de zielige mensjes die niet tegen die thee kunnen . Naja, zo heb ik wel een grote varieteit aan theezakjes....
Wat gek...
Hij wordt niet echt anders geproduceert ofzo en er zijn heel veel verschillende soorten... ik kan me toch niet voorstellen dat je overal niet tegen kunt?
pi_15825190
de Saphappers! Hoe verzinnen ze het.
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:07:26 #235
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15826243
Dat was wel héél snel:

Aaaaah!

pi_15826423
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:07 schreef Hik het volgende:
Dat was wel héél snel:

Aaaaah!

Zullen we een spelletje gaan doen of zo? Galgje of iets dergelijks? Ik verveel me hier ook de kolere. Het spannendste wat ik nog moet doen is zo meteen naar het toilet gaan en mijn urenbriefje van December invullen en mailen.
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:20:38 #237
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_15826727
Dat ziet er allemaal behoorlijk dynamisch uit op jullie werk ...
Ennuh Lucille: de Q ?
zonnig Brasil
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:34:47 #238
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15827228
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef Lucille het volgende:

[..]

Zullen we een spelletje gaan doen of zo? Galgje of iets dergelijks? Ik verveel me hier ook de kolere. Het spannendste wat ik nog moet doen is zo meteen naar het toilet gaan en mijn urenbriefje van December invullen en mailen.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood!
pi_15827266
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:34 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood!

Ehhhhh, de kaft van een blocnote?
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:36:52 #240
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15827292
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:36 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ehhhhh, de kaft van een blocnote?

Nee...

(dit wordt een hééél lang spelletje! )

pi_15827306
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:20 schreef qwerty_x het volgende:
Dat ziet er allemaal behoorlijk dynamisch uit op jullie werk ...
Ennuh Lucille: de Q ?
Nee, de Q zit er niet in. Het is een woord van 14 letters trouwens.
pi_15827337
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:36 schreef Hik het volgende:

[..]

Nee...

(dit wordt een hééél lang spelletje! )

We gaan gewoon stug door

Een pen?

dinsdag 30 december 2003 @ 15:40:10 #243
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15827409
Nee...

(het is géén kantoorartikel)

pi_15827472
Een fotolijsje met een foto van een strand in Zuid-Amerika?

En een N voor Lucille.

*OUD heilige*
pi_15827578
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:41 schreef YPPY het volgende:
Een fotolijsje met een foto van een strand in Zuid-Amerika?

En een N voor Lucille.

N staat op 9
pi_15827591
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:40 schreef Hik het volgende:
Nee...

(het is géén kantoorartikel)

Is het een kerstlint?
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:46:02 #247
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15827603
Niet eens YPPY!

En een K voor Lucille... (Mag ik een klinker kopen?)

dinsdag 30 december 2003 @ 15:47:10 #248
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15827635
Geen kerstlint... wel van flexibel materiaal...

Hoeveel letters zijn het?

pi_15827668
Lucille dr kerstmuts?
pi_15827674
Een rode bloem van hout met een groene steel in een blauwe vaas?

En een P voor Lucille.

*OUD heilige*
pi_15827716
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:46 schreef Hik het volgende:
Niet eens YPPY!

En een K voor Lucille... (Mag ik een klinker kopen?)

Geen K
En je mag nog geen klinkers kopen
pi_15827728
Ohja, en een R voor lucille
pi_15827738
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:47 schreef Hik het volgende:
Geen kerstlint... wel van flexibel materiaal...

Hoeveel letters zijn het?

Had ik al gezegd
pi_15827749
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:48 schreef YPPY het volgende:
Een rode bloem van hout met een groene steel in een blauwe vaas?

En een P voor Lucille.

Geen P
pi_15827769
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:50 schreef Golfen het volgende:
Ohja, en een R voor lucille
Goed zo, de R staat op 4.
pi_15827877
Een T voor Lucille. De T van Tijd om naar huis te gaan. ToT morgen ofzo!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')