wat een geld iddquote:Neil Young komt volgend jaar voor twee concerten naar Nederland.
Op 17 en 18 februari staat de Canadese singer-songwriter in de Amsterdamse Rai.
De concerten die in het teken staan van de 'Continental Tour' worden in twee sets verdeeld. Young begint met een akoestische set, om vervolgens het concert rockend af te sluiten.
In oktober verscheen zijn laatste album Chrome Dreams II. Neil Young gaf in 2003 voor het laatst een concert in Nederland.
Het voorprogramma zal verzorgd worden door echtgenote en countryrock zangeres Pegi Young.
De kaartverkoop start aanstaande donderdag om 10.00 uur. Kosten voor dit concert zijn:
122,- 140, - 98 Euro
start een petitiequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat jij geen principes hebt, misschien, betekent niet dat anderen die dan maar overboord moeten mikken....
Juist het meegaan met die woekerprijzen zorgt ervoor dat concerten steeds onbetaalbaarder worden.
Echt normaal reageren zit er niet in he?quote:
Het lullige is dat jullie gewoon echt gelijk hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt normaal reageren zit er niet in he?![]()
Verder sluit ik me aan bij Toffe....
Ach jij reageert er tenminste normaal op. Tegenwoordig schijnt dat al heel wat te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Het lullige is dat jullie gewoon echt gelijk hebbenMaar toch ga ik heen
![]()
Wil die niet ook voor mij betalen?quote:
Hoe meer muziek gedownload wordt (voornamelijk gratis), hoe minder inkomsten uit platenverkoop, hoe hoger de prijs van entreekaartjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:30 schreef webfreak het volgende:
... nog geen 2 jaar geleden verwonderde iedereen zich erover dat the Eagles 90 euro durfden te vragen voor een show. Nu is dat 130 voor Neil.
Die trend houdt al jaren aan. Als het zo doorgaat betaal je over 5 jaar 220 euro voor een optreden.
Dat is ouwe lariekoek.quote:Op woensdag 19 december 2007 02:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe meer muziek gedownload wordt (voornamelijk gratis), hoe minder inkomsten uit platenverkoop, hoe hoger de prijs van entreekaartjes.
het komt uit de lengte of uit de breedte
fucking duur inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:33 schreef JelleS het volgende:
[..]
Wil die niet ook voor mij betalen?
Pfff, het is nog in de Rai ook. Laat die man in Carré optreden. Ik ga wel gewoon Heart of Gold kijken, dat heeft tenminste sfeer.
Exact, daarom ga ik niet. Jammer want ik had m graag willen zien, maar er zijn grenzen. Ook al is het Neil Young.quote:
Tip:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef tong80 het volgende:
Sorry had het niet gevolgd. Maar ik blijf wel bij mijn standpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |