Meteen weer kippenvel bij Heart of Gold. Morgen maar eens de dvd opzetten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:31 schreef Numbie het volgende:
Gisteravond mooi item in DWDD over Neil Young, maar dan vooral over zijn vriendschap met voormalig hoofdredacteur van OOR Constant Meijers....
Luister je dat niet al dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Zeer matige muzikant
En ik irriteer me aan zijn uiterlijk, sorry![]()
Moet ik nu naar Ali B en Britney Spears gaan luisteren?
Daar heb je helemaal gelijk in, als ik zie dat de man toch een hoop fans heeft, including een van mijn favo bands Pearl jam zal ik het wel niet voelen inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:18 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Haha, je voelt het aan of je voelt het helemaal niet aan.
ik voel die emoties van de liedjes afspatten. Die mooie gevoelige stem. Dat maakt hem (in mijn ogen) uniek.
Maar ieder zijn ding, toch?
nu dus bevestigd voor Roskildequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet je naar Roskilde gaan, daar komen ze ook
betaal je wel zo'n 200 euro, maar heb je nog zo'n 100 andere bands
zou mooi zijn als Neil Young daar komt, of speelt ie niet op festivals?
Alleen jammer van die prijs..quote:OPENLUCHTCONCERT NEIL YOUNG IN WEERT
Vrijdag 11 juli geeft Neil Young een concert op het Bospop terrein in Weert. De voorverkoop voor dit concert start zaterdag 15 maart.
De Canadese singer-songwriter treedt tijdens dit concert op met dezelfde band die hem begeleidde tijdens zijn uitverkochte concerten in het RAI Theater vorige maand. Deze band bestaat naast Young uit Ben Keith (gitaar), Ralph Molina (drums) en Rick Rosas (bas).
Naast kaarten voor alleen het concert van Neil Young zijn er ook 3-Dagenkaarten te koop voor het gehele Bospop festival met onder meer Santana en Crowded House. Kijk voor meer informatie over Bospop op www.bospop.nl.
NEIL YOUNG
+ supports
Vrijdag 11 juli 2008
Sportpark Boshoven, Weert
Entree: ¤ 74 (excl. servicekosten)
Entree 3-Dagenkaarten: ¤ 159 (excl. servicekosten
Aanvang: 19.00 uur.
Bospop 2008 wordt mede mogelijk gemaakt door Arrow Classic Rock en Live XS
Kaartverkoop start zaterdag 15 maart om 10.00 uur via: www.livenation.nl/neilyoung_11juli, de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m) en de bekende voorverkoopadressen.
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:19 schreef chansadres het volgende:
Mooi geschreven. Het is dus GEEN festivalact. Het is een concertoptreden dus niet gaan zeuren dat het duur is, daar moet je maar bij Neil Young over klagen!
Ik weet niet als hij op Roskilde/Werchter korter optreed maar het word vergelijkbaar met de RAI optredens. Ik verwacht wel dat hij langer speelt maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:31 schreef ralfseltje het volgende:
Oeh ik ga hem gewoon nog een keer zien. Of het Weert wordt of Werchter weet ik nog niet, maar als ik het goed begrijp is Weert dus een volledig concert en Werchter een festivaloptreden (korter dus)?
Inderdaad een prachtCD!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef emokid het volgende:
Twee weken terug Live at Massey Hall 1971 besteld, de dvd en cd, werkelijk hét mooiste liveoptreden die ik ooit gehoord heb. Prachtig!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:29 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*overschakeling naar stukje met vocals*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]