Dan roepen ze op Bospop, geen metal dit jaar.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:12 schreef chansadres het volgende:
Laatste gerucht:
Het is bijna rond met Opeth
Het probleem is dat Mojo voor Bospop programmeert. En die zette de metalnamen op Fields of Rock en andere metal festivals. Nu dat Fields gecanceled is zitten ze met een overdaad aan metalbands waarmee ze een contract hebben. De meesten worden dus op andere festivals ondergebracht. Bospop is daar één van.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:23 schreef Votz het volgende:
[..]
Dan roepen ze op Bospop, geen metal dit jaar.
Mojo heeft teveel invloed op festivals. Sorry, maar ik vind ze echt niet passen in deze opzet, wat een pokkeherrie en ik ben heel wat gewend.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mojo voor Bospop programmeert. En die zette de metalnamen op Fields of Rock en andere metal festivals. Nu dat Fields gecanceled is zitten ze met een overdaad aan metalbands waarmee ze een contract hebben. De meesten worden dus op andere festivals ondergebracht. Bospop is daar één van.
Ze gaan weer terug naar het originele concept:quote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef Votz het volgende:
[..]
Mojo heeft teveel invloed op festivals. Sorry, maar ik vind ze echt niet passen in deze opzet, wat een pokkeherrie en ik ben heel wat gewend.
Als je het zo bekijkt...heb je gelijk. Ik denk dat ik me toch meer op het veld begeef.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze gaan weer terug naar het originele concept:
Za: Mainstage Pop-rock en tent blues
Zo: Mainstage Classic-rock en tent hard-rock metal
ALs ik nu naar de tent kijk op zondag, past het er goed in:
Opeth
Apocalyptica
Danko Jones
Subway to Sally
In Extremo
Anathema
Riverside
Ik ben nog nooit naar Rock Werchter geweest, maar wel een aantal jaar naar Bospop en dat is me altijd goed bevallen, omdat het klein is en gezellig.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:44 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm ik twijfel, of naar Neil Young voor Bospop aan of naar Rock Werchter. Moeilijk, moeilijk.
Ik heb veel festivals gezien en Bospop is heel uniek. Heel gebroederlijk en knus. Ook een van de festivals waar je in grote maten alle acts kan zien als je wilt. Maar ook omdat het hier bij mij om de hoek is. Word wel gezien als Neerlands duurste buurtfeestquote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar Rock Werchter geweest, maar wel een aantal jaar naar Bospop en dat is me altijd goed bevallen, omdat het klein is en gezellig.
LOL. Dit jaar ben ik voor het eerst op de camping (heb een driedagenkaart) en ik ben benieuwd hoe dit mij bevalt.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb veel festivals gezien en Bospop is heel uniek. Heel gebroederlijk en knus. Ook een van de festivals waar je in grote maten alle acts kan zien als je wilt. Maar ook omdat het hier bij mij om de hoek is. Word wel gezien als Neerlands duurste buurtfeest
Dat is juist. Everest komt in haar plaats. Waarom weet ik niet. Ik vind het jammer.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Eerst was het Amy, maar dat is later terug gedraaid...
Jammer genoeg is dat afgeketst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef nipeng het volgende:
Volbeat op zondag is goed nieuws. Leuke band, ik heb ze eens in de Bosuil gezien.
Bier.quote:
Ik ga je vinden. Al woon ik een paar minuten van het terrein. Camping blijft tofquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoegaarden, door ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |