Welk vinden jullie t best?
quote:Ik vind hem toch beduidend minder goed dan Super Metroid of Metroid Prime, het verhaal doet me niet zoveel.
Op vrijdag 16 januari 2004 16:25 schreef nikanoru het volgende:
Het was eindelijk weer eens een Metroid!!!1
quote:kan maar gaat niet echt veel op, die flash setjes zijn nl in mbit dus als je de 256M versie hebt(==/-175 euro) heb je maar 32 mb. in vergelijking is dit dan veel goedkoper ....
Op dinsdag 6 januari 2004 19:35 schreef koei het volgende:[..]
Precies hetzelfde kan ook al met die flash setjes. Daarmee kan je ook films kijken op je gba en mp3 afspelen.
quote:Absoluut! Maar als je gaat kijken naar hoeveel tijd er tussen Super Metroid en weer een nieuwe metroid zat, was ik toch weer even blij dat er weer een was.(2 zelfs maar dat terzijde)
Op vrijdag 16 januari 2004 20:46 schreef speknek het volgende:[..]
Ik vind hem toch beduidend minder goed dan Super Metroid of Metroid Prime, het verhaal doet me niet zoveel.
En nee. Beter of misschien zelfs gelijk aan super Metroid is bijna onmogelijk. Ik denk niet dat ze dat ooit zal lukken. Maar dat geeft niet.
quote:De owner van de lokale speciaalzaak, maar echt, ze hadden hem nergens meer. Die gast zei dat ik hem meteen mee moest nemen als ik hem zag.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie zegt dat die niet meer gemaakt wordt danLijkt me sterk...
quote:bullshit wat ie zegt.. heb em vorige week nog in mijn handen gehad...
Op zaterdag 17 januari 2004 18:54 schreef Jebus het volgende:[..]
De owner van de lokale "speciaal"zaak..
quote:Ja dat kan best, ik heb hem vandaag ook nog gekocht, maar dat zijn de laatste exemplaren die nu nog in de winkels liggen. Als hij hem niet meer kan bestellen zal dat wel een rede hebben he.
Op zaterdag 17 januari 2004 19:15 schreef Retarded het volgende:[..]
bullshit wat ie zegt.. heb em vorige week nog in mijn handen gehad...
quote:Like duh.
Op zondag 18 januari 2004 00:30 schreef Smots het volgende:
snotverpotverpopje!
Metroid Fusion is LEKKERRRRRRRRRRR
quote:ik ook niet, alleen hoop ik dat deze wat langer duurt
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef err het volgende:
kan niet wachten op zero mission
quote:ik deed anders aardig lang over fusion. Maar dat zegt ws eerder iets over mijn skills
Op maandag 19 januari 2004 14:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik ook niet, alleen hoop ik dat deze wat langer duurt
quote:Zero Mission is een remake van deel 1 plus wat extraatjes dus dat zit wohl snor.
Op maandag 19 januari 2004 14:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik ook niet, alleen hoop ik dat deze wat langer duurt
quote:Dat zegt niks, Metroid 1 was de kortste van allemaal
Op maandag 19 januari 2004 15:30 schreef nikanoru het volgende:[..]
Zero Mission is een remake van deel 1 plus wat extraatjes dus dat zit wohl snor.
quote:Er is wel een nieuw spel aangekondigd met de naam 'Mario en Donkey Kong' ofzoiets. Verder heb ik niks gehoord over een nieuw spel. Mario en Donkey Kong schijnt ook niet helemaal vernieuwend te worden maar komt waarschijnlijk te lijken op de aller eerste donkey kong spelletjes (waarbij je over tonnetjes moest springen om de prinses te redden).
Op zaterdag 17 januari 2004 19:34 schreef Roi het volgende:
Klopt het nou dat er een totaal nieuwe Donkey Kong game naar onze GBA komt ? Donkey Kong barrel ofzoiets... ?
Ben net terug van vakantie en had Banjo en Kazooie meegenomen om de vakantie mee door te komen. Ik vind het een erg leuk spel en het lijkt erg op de N64 versie (het is geen port, maar een heel nieuw spel) omdat je veel van dezelfde aanvallen kan doen. Een minpuntje aan dit spel is wel dat je soms een beetje loopt te klooien met de look-a-like 3d weergave. Hierdoor zit je soms niet goed of je een platform springend kan bereiken en val je soms zelfs een flink stuk naar beneden of zie je jezelf niet omdat je achter een berg langs loopt. Afgezien hiervan is het wel de moeite waard als je de N64 versie leuk vond. Ik heb me er in iedergeval mee vermaakt (totdat ik de poort naar het nieuwe level niet kon vinden)
quote:Nee ik ben er al achter maar kan me post niet meer editten, het was gewoon een reclame in de Nintendo nieuwsbrief, een online game, verder niks.
Op maandag 19 januari 2004 17:53 schreef koei het volgende:[..]
Er is wel een nieuw spel aangekondigd met de naam 'Mario en Donkey Kong' ofzoiets. Verder heb ik niks gehoord over een nieuw spel. Mario en Donkey Kong schijnt ook niet helemaal vernieuwend te worden maar komt waarschijnlijk te lijken op de aller eerste donkey kong spelletjes (waarbij je over tonnetjes moest springen om de prinses te redden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |