abonnement Unibet Coolblue
pi_15106361
- Bad (live from Live Aid)
- Where the streets have no name (live from rotterdam)
- One (best live acoustic ever)
- With ir Without you (live)


U2 is gewoon geweldig

* TheWilliedockSaints gaat @ zijn dak

i'm not sleeping..no no, no noooo...

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_15106442
stormloop voorspelt
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_15106485
el-e-va-tion
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2003 @ 01:50:47 #4
21636 Feestkabouter
pi_15106602
ik draai werkelijk elke dag wel minimaal een cd van u2
  woensdag 3 december 2003 @ 02:04:56 #5
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_15106665
me2 u2
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
  woensdag 3 december 2003 @ 02:07:02 #6
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_15106674
Ik heb zo'n vette poster van U2 aan de wand in de woonkamer hangen waar alle frontjes van alle CD's op staan....ben aan het afstrepen welke ik al heb..
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2003 @ 02:11:41 #7
21636 Feestkabouter
pi_15106703
heb een giga-poster (80 bij 120 of zo) van dat jochie op de voorkant van War (niet dezelfde foto als op de cd, maar wel duidelijk in dezelfde sessie genomen). is en blijft jarenlang geweldig indrukwekkend om te zien, die poster geeft me altijd meteen de sfeer van het album.
  woensdag 3 december 2003 @ 02:12:18 #8
44906 merino
World of Sleepers
pi_15106712
Ik hou van mijn Slane DVD.
En alle andere dvd's, cd's, bootlegs en platen van U2
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2003 @ 02:22:03 #9
21636 Feestkabouter
pi_15106755
moet de dvd's nog flink verzamelen, maar heb wel een flinke collectie bootleg-cd's.
1 van de mooiste nummers vind ik trouwens een track die nooit op een officieel album heeft gestaan: touch
  woensdag 3 december 2003 @ 09:38:39 #10
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_15109065
quote:
Op woensdag 3 december 2003 01:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
- One (best live acoustic ever)
- With ir Without you (live)
Dat 'Best live acoustic ever' stond ook bij een mp3-tje wat ik ooit heb gehad. Na wat spitwerk bleek dat die versie van One op het cd singeltje van Miss Sarajevo (ook een top nummer!) staat.
Die strijkers er bij doen 't 'm wel... * BrakkeAap zwijmelt weg

En die live versie van With or Without you moet natuurlijk wel van Rattle & Hum afkomen, ander is ie niet goed genoeg

U2 is top!
Nummers als Heartland, October, Stories for Boys, Red Hill Mining Town...
Maar ik zal me verder inhouden

pi_15109154
U2 rules

Die nieuwe DVD (Go Home) is trouwens ook wel goed.
Is live bij Slane Castle, heb em nog niet helemaal gezien, maar het begin was al lekker

Those who forget the past, have no future !
pi_20342251
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:19 schreef m021 het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gebeurd is met het "u2 topic"?
Hier dus.
* m021 voegt toe aan zijn bookmarks

Er duiken af en toe wat losse u2-topicjes op, maar de discussie kan dus hier weer verder gaan.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20342296
TVP

U2 is super, vooral het jaren 80 werk
pi_20342308
U2 is zeker goed!
pi_20342834
U2 is zeker goed! Op vakantie neem ik altijd een heel etui met cd's mee, maar het komt er meestal op neer dat ik alleen die van U2 draai.

Ik heb me ook aangemeld voor een Direct Connect hub, waar 2,5 TeraBytes aan U2 bootlegs te downloaden valt. De link zal ik niet geven (want bootlegs mogen niet volgens de FAQ), maar je zal het ongetwijfeld zelf kunnen vinden.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 00:07:18 #16
88523 BadDay
The One I Love
pi_20350606
Mail me maar de link....
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_20351570
Erg goede band, tot en met Achtung Baby dan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 2 juli 2004 @ 00:47:30 #18
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20351590
With or without you & Sunday bloody sunday
  vrijdag 2 juli 2004 @ 00:54:05 #19
46794 Berkery
Fat bastard
pi_20351724
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 00:46 schreef nozem het volgende:
Erg goede band, tot en met Achtung Baby dan.
Een kenner!
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_20351867
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 00:54 schreef Berkery het volgende:

[..]

Een kenner!
De meeste mensen zijn dat wel met me eens denk ik. Pop is sowieso veruit hun minste album, maar eigenlijk ben ik ook niet kapot van All that you can't leave behind. Een slap aftreksel van Achtung Baby en The Joshua Tree vind ik dat..

Laatst nog eens Boy gedraaid, dan hoor je echt een stel jonge honden die de hele wereld gaan veroveren, schitterend album, The Edge legt er de basis voor zijn herkenbare gitaargeluid.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_20354800
ATYCLB is in mijn ogen niet echt een aftreksel van The Joshua Tree. De muziekstijl komt inderdaad in grote lijnen overeen, maar waar het op TJT vooral de gitaar is die de sfeer van het nummer bepaalt, is dat in ATYCLB de synthesizer. En Walk On vind ik een zeer goed nummer*.

En Pop mag dan een heel andere sound hebben, toch staat er wel lekkere muziek op. Do You Feel Loved, Last Night On Earth, en het ietwat vreemde nummer If You Wear That Velvet Dress.

*: quote:["Walk On" won the 2002 Grammy Award for Record Of The Year.]
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:30:57 #22
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20355757
Ik vind Pop wel leuk, ATYCLB vind ik de minste, Joshua Tree ben ik ook niet gek van...

Boy is inderdaad een topper, mijn favoriet op dit moment
De Narcis van Gabon
  vrijdag 2 juli 2004 @ 10:34:31 #23
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_20355833
u2 owned
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_20368675
Wanneer komt het nieuwe album van U2 trouwens uit? Ik dacht aan het begin van het jaar te hebben gelezen dat het iets van september/oktober ofzo zou worden. Is er nu al meer over bekend?
pi_20368708
Een U2 topic!

* roept Murray
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 18:27:54 #26
62182 Georges
That's the shit
pi_20368738
U2 is en blijft geweldig
Ben benieuwd wanneer er weer een nieuwe cd van ze uitkomt. Wie trouwens geinteresseerd is in bootlegs moet eens naar Dublin gaan. Ze hebben daar echt honderden bootleg bandjes in de winkels.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_20369506
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:25 schreef Biancavia het volgende:
Een U2 topic!

* roept Murray


Nieuwe album zijn ze nog steeds mee bezig, het zou bijna af moeten zijn nu.
De single is iig al wel af volgens Steve Lillywhite. (Ik ben ook wel bij dat hij er weer bij is.)
1e single in oktober, met het album in November als alles goed gaat. .
Al had Bono het eerder ook over September... maar goed Bono riep in 2001 ook al dat ze bijna klaar waren...

En The Best Of 1980-1990 DVD lijkt er nu ook eindelijk aan te komen.. als we Universal Music Oostenrijk mogen geloven tenminste, die hebben het over November.

Ik hoop dat ze Popmart Mexico snel uitbrengen op DVD, dat gaat er echt heel gaaf uitzien denk ik.
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:15 schreef m021 het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor een Direct Connect hub, waar 2,5 TeraBytes aan U2 bootlegs te downloaden valt. De link zal ik niet geven (want bootlegs mogen niet volgens de FAQ), maar je zal het ongetwijfeld zelf kunnen vinden.
En wie het niet kan vinden moet maar gaan Googlen op U2 direct connect hub ofzo.

pi_20370086
u2 live @ slane castle

de dvd al 4x gezien, krijg er geen genoeg van, geweldig mooi concert
pi_20370225
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:00 schreef nozem het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn dat wel met me eens denk ik. Pop is sowieso veruit hun minste album, maar eigenlijk ben ik ook niet kapot van All that you can't leave behind. Een slap aftreksel van Achtung Baby en The Joshua Tree vind ik dat..

Laatst nog eens Boy gedraaid, dan hoor je echt een stel jonge honden die de hele wereld gaan veroveren, schitterend album, The Edge legt er de basis voor zijn herkenbare gitaargeluid.
Mijn minst favoriete album is October.. begint sterk maar With A Shout, Stanger In A.. en Is That All? vind ik een stuk minder.. het klinkt op de een of andere manier 'rommelig' op het eind.

Tsja en Pop.. het album is misschien niet geweldig, de nummers zelf over het algemeen wel.
Ze waren alleen nog niet klaar. Miami bijvoorbeeld, de albumversie vind ik ook alles behalve fantastisch maar als ze het live spelen is dat nummer alles wat de albumversie niet is... ik weet niet hoe ze het doen maar het ademt echt een geweldige sfeer uit dan.
Discothéque, MOFO, If God Will Send His Angels, Staring At The Sun, Last Night On Earth, Please vind ik ook allemaal erg sterk..
Gone is een van m'n favoriete U2 nummers (vooral in de nieuwe Best Of Mix en op de Boston DVD !).. die tekst.. die muziek.. spreekt mij gewoon ontzettend aan. En Wake Up Dead Man is een mooie afsluiter van Pop.

Zelf heb ik het album ook weinig opstaan, maar de nummers wel ontzettend veel, vooral in live uitvoeringen of latere mixen/single versies. Achteraf gezien hadden ze Pop moeten opnemen en uitbrengen NA de Popmart tour... het had echt een geweldig album kunnen zijn.

En met ATYCLB wilden ze geen nieuwe JT of AB maken, ze wilden Amerika heroveren na het """fiasco""" (ja dat moet tussen zoveel aanhalingstekens want dat was het natuurlijk niet) van Pop(mart) en dat is ze toch wel behoorlijk goed gelukt dacht ik.
Zelf draai ik ATYCLB behoorlijk vaak. Ja, het mist misschien de diepte van Achtung Baby, vooral qua teksten, maar het raakt mij toch wel (Kite, Walk On). En het klinkt ook bijzonder prettig imho.
pi_20370464
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:27 schreef Georges het volgende:
Wie trouwens geinteresseerd is in bootlegs moet eens naar Dublin gaan.
Wie geïnteresseerd is in bootlegs en breedband heeft moet naar een van mijn vorige posts kijken (wijst omhoog), daar maakte ik een opmerking over een zekere Direct Connect hub...
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:39 schreef Murray het volgende:
Please vind ik ook allemaal erg sterk..
Die was ik nog helemaal vergeten! Ja, Please is zeker ook 1 van mijn favoriete nummers.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 19:56:29 #31
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20370566
October eindigt inderdaad minder, vooral Is That All vind ik zwak, maar daar tegenover staan pareltjes als Gloria, I Fall Down, I Threw A Brick Through A Window, Tomorrow, etc. Zelf Stranger in A Strange Land vind ik wel wat hebben.

en over ATYCLB, er staan ook wel een paar mooie nummers op (kite, in a little while, beautiful day) maar die plaat raakt me veel minder dan de anderen. En mijn minst favoriete nummer staat erop: Elevation

ik heb zelf ook nog een video van Under A Blood Red Sky, die is erg gaaf, niet zo'n goede kwaliteit alleen Is die ook op dvd uitgekomen?
De Narcis van Gabon
  vrijdag 2 juli 2004 @ 19:58:23 #32
15600 BB-King
Long live the King!
pi_20370592
Heb U2 nooit geweldig gevonden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_20370610
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:56 schreef PogueMahone het volgende:
En mijn minst favoriete nummer staat erop: Elevation
Elevation is op de cd niet zo'n sterk nummer, maar live is 'ie des te beter! De uitvoering op Slane...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20370611
Ik vind alleen Beautiful day & Elavation leuk . Toch maar eens de volledige CD beluisteren (All that you can't leave behind).
pi_20370734
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:58 schreef BB-King het volgende:
Heb U2 nooit geweldig gevonden.
Waarom post je hier dan?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20370830
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:56 schreef PogueMahone het volgende:
ik heb zelf ook nog een video van Under A Blood Red Sky, die is erg gaaf, niet zo'n goede kwaliteit alleen Is die ook op dvd uitgekomen?
Nee is er alleen als VHS. En de kwaliteit is idd niet geweldig.. bruine strepen enzo.
Vraag me daarom ook af of dat ooit op DVD gaat verschijnen.
ZooTV Sydney en Popmart Mexico zijn sowieso eerder aan de beurt denk ik.

De bootleg van het complete concert van die datum (5 juni 1983) is trouwens echt een aanrader.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:10:23 #37
15600 BB-King
Long live the King!
pi_20370883
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef m021 het volgende:

[..]

Waarom post je hier dan?
Omdat ik een dikke lul heb?
Nieuwsgierige snotapen van tegenwoordig.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:11:38 #38
88523 BadDay
The One I Love
pi_20370919
Ik heb er nog steeds de pest in dat ze bij mij om de hoek speelde en ik niet kon Maar goed mijn favoriete platen van U2 zijn The Unforgettable Fire en The Joshua Tree en de DVD van Slane Castle is de beste DVD naar mijn mening, echt, die heb ik helemaal grijs gedraaid. Die overgang van AIWIY naar WTSHNN is een kippevel moment. Ik heb trouwens een vraag, op de DVD Best Of 1990-2000 staat een korte documentaire over het Popmart concert in Sarajevo tijdens die docu word er een nummer gedraaid tijdens dat Bono en The Edge in de auto zitten en door Sarajevo rijden, welk nummer is dat? en wie is trouwens die vrouw die tussen hen in zit?, de vrouw van The Edge of van Bono?
Birds, Happiness & Still Not Worried
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:12:31 #39
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20370936
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:08 schreef Murray het volgende:

[..]

De bootleg van het complete concert van die datum (5 juni 1983) is trouwens echt een aanrader.
ik haalde eerder nog weleens bootlegs van internet maar volgens mij bestaat die site niet meer. Ik zal eens naar dat concert op zoek gaan
De Narcis van Gabon
pi_20371074
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:10 schreef BB-King het volgende:
Omdat ik een dikke lul heb?
Nieuwsgierige snotapen van tegenwoordig.
Wat is dat nou weer voor reactie?
Dit is een U2 topic, jij post dat je U2 niet geweldig vindt. Dan lijkt het me een logische vraag waarom je hier dan post.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20371088
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:11 schreef BadDay het volgende:
Ik heb trouwens een vraag, op de DVD Best Of 1990-2000 staat een korte documentaire over het Popmart concert in Sarajevo tijdens die docu word er een nummer gedraaid tijdens dat Bono en The Edge in de auto zitten en door Sarajevo rijden, welk nummer is dat? en wie is trouwens die vrouw die tussen hen in zit?, de vrouw van The Edge of van Bono?
Dirty Day.
En die vrouw dat was juist dé Miss Sarajevo...
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:24:48 #42
88523 BadDay
The One I Love
pi_20371206
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:19 schreef Murray het volgende:

[..]

Dirty Day.
En die vrouw dat was juist dé Miss Sarajevo...
Die is toch blond naja ze is wel erg mooi
Birds, Happiness & Still Not Worried
  vrijdag 2 juli 2004 @ 20:39:50 #43
88523 BadDay
The One I Love
pi_20371542
Ja Dirty Day ... ik heb dus zooropa als enige nog niet maar ik had hem wel op The Best Of 1990-2000+ b-sides staan maar dat was naar mijn mening een onherkenbare remix..
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_20373716
Zo... Ik hoorde op radio 2 (geloof ik) het gerucht dat de nieuwe cd 'Vertigo' gaat heten, in de wereld gebracht doordat er enkele url's met daarin U2 en Vertigo waren geclaimd. (het bekende Amalia-verhaal).

En de nieuwe single komt in september.

Nu maar stiekem hopen op een nieuwe wereldtournee
pi_20379977
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 22:05 schreef MofoF1 het volgende:
Zo... Ik hoorde op radio 2 (geloof ik) het gerucht dat de nieuwe cd 'Vertigo' gaat heten, in de wereld gebracht doordat er enkele url's met daarin U2 en Vertigo waren geclaimd. (het bekende Amalia-verhaal).

En de nieuwe single komt in september.

Nu maar stiekem hopen op een nieuwe wereldtournee
Ik denk dat je niet eens stiekum hoeft te hopen, die tour zal er wel komen. Het nieuwe album komt geloof ik in oktober uit.
pi_20380257
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 22:05 schreef MofoF1 het volgende:
Zo... Ik hoorde op radio 2 (geloof ik) het gerucht dat de nieuwe cd 'Vertigo' gaat heten, in de wereld gebracht doordat er enkele url's met daarin U2 en Vertigo waren geclaimd. (het bekende Amalia-verhaal).
Er zijn nog meer domeinnamen geclaimd: ook Hanoverquay zou een mogelijke titel zijn.
Bron: http://www.interference.com/u293373/index.html
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:09:24 #47
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_20383211
Ik heb U2 altijd een fantastische band gevonden, maar ik vind All That You Can't Leave behind echt een waardeloze, ongeinspireerde cd. Niks an.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
pi_20388168
ik ben naar het concert geweest (2001 geloof ik?) was echt top, ze deden ook al die klassiekers echt cool concert.

ik hoop dat het nieuwe album goed word
pi_20388494
oude u2 = goed

nieuwe u2 = bad
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:06:37 #50
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20393842
U2 is redelijk maar hebben één absolute topnummer: Hold me, thrill me, kiss me, kill me. Een van de betere nummers allertijden.
pi_20396630
Ik vind de jaren '90 is eigenlijk m'n favoriete periode van U2. Ik denk dat het het ermee te maken heeft dat ik vanaf toen ook 'bewuster' naar U2 ging luisteren. En niet alleen omdat m'n vader het opzette

Ik wacht echt met smart op de DVD van ZOOTV. De videoband daarvan is kapot gedraaid en de geluidskwaliteit stelt echt geen zak voor. Het liefst een dubbel DVD, met 1 indoor concert ("we will we will rock you") en 1 buiten concert. Bijvoorbeeld die van 28 augustus in Dublin. Maar ook wel die al op video is. Dus 3 concerten op DVD
M'n favoriete gedeelte tijdens ZOOTV is absoluut Bullet the Blue Sky waarna Running to stand still overgaat in Where the streets have no name. Iedere keer kippenvel
En natuurlijk dat martin luther king gedeelte in Pride. En de geweldige opkomst, van bono. enz enz enz

Heeft iemand trouwens nog tips voor goede bootlegs? Ze kunnen nogal vaak van baggerkwaliteit zijn Dublin Zooropa en het nieuwjaarsconcert in Dublin vind ik van goede geluidskwaliteit Maarja, die waren ook op de radio. Toch?

Hold me, thrill me, kiss me, kill me is inderdaad een erg goed nummer. Vooral live met PopMart. Ik had nooit verwacht dat ze dat nummer zouden spelen. Echt geweldig!!!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_20404302
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Mister_Slide het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips voor goede bootlegs?
Ik had een bootleg van Slane, die was van near-dvd kwaliteit...
Hád, want ik heb hem per ongeluk van mijn harde schijf afgegooid.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20404800
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik wacht echt met smart op de DVD van ZOOTV. De videoband daarvan is kapot gedraaid en de geluidskwaliteit stelt echt geen zak voor. Het liefst een dubbel DVD, met 1 indoor concert

En dan graag van de 3e leg, de Outside Broadcast in de VS. Daar is een TV special van ongeveer een uur op TV geweest (Until The End of The World op The Best of 1990-2000 DVD komt van die special), met een beetje geluk staat die ook op een eventuele ZOO TV DVD.
quote:
Heeft iemand trouwens nog tips voor goede bootlegs?
Mijn lijstje

En kijk ook op U2BRS.com, zet het filter op bijv. 'At least 4.0 stars' bij U2brs rating, of zoek bij Source naar Soundboard of Broadcasts.

Op U2 FLOM staan meer uitgebreide reviews.
pi_20405533
Trouwens, die Slane DVD, is die van U2's Beautiful Day (1/9/2001), of van het andere Slane concert (25/8/2001)?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20408507
Mijn allereerste concert ooit was U2 in Ahoy in 1990, met BB King. Geweldig. Ik heb ze daarna nog vaak gezien, het ging daarna zo'n beetje van groot, groter, grootst, maar ik heb toch vooral hele goede herinneringen aan dat eerste concert. Niet teveel poespas eromheen, gewoon muziek maken. En hoe!
pi_20410242
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
U2 is redelijk maar hebben één absolute topnummer: Hold me, thrill me, kiss me, kill me. Een van de betere nummers allertijden.
Idd!
Valt me op dat dit nummer zowat nooit gedraaid wordt op mtv, tmf terwijl die andere mindere nummers van U2 veel vaker aan bod komen.
De clip van hold me etc is ook veel beter.
pi_20410887
Ik zie eigenlijk nooit een nummer van U2 op tv, behalve een jaar of 5 geleden toen Beautiful Day uitkwam. Wanneer zie jij die clips dan?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zondag 4 juli 2004 @ 18:32:44 #58
46794 Berkery
Fat bastard
pi_20410955
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:29 schreef m021 het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit een nummer van U2 op tv, behalve een jaar of 5 geleden toen Beautiful Day uitkwam. Wanneer zie jij die clips dan?
Clip Classics ?
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_20411939
Hmm, dat is op mtv zeker? Ik kan alleen tmf ontvangen...

Tipje: bol.com heeft nu veel u2 cd's te koop voor E 7,99.
* m021 heeft zojuist October, Under a Blood Red Sky en The Unforgettable Fire besteld
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20430411
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef m021 het volgende:
Trouwens, die Slane DVD, is die van U2\'s Beautiful Day (1/9/2001), of van het andere Slane concert (25/8/2001)?
Zijn van hetzelfde concert, het 2e dus. (1 september)
pi_20430664
Sunday, bloody Sunday.
Bad.
With or without you.
Where the streets have no name.
New year\'s day.
40.
Gloria.
11 o\'clock.
Electric co.
pi_20434643
Van All Because of You is een stukje uitgelekt... kwaliteit is bagger maar toch....

http://u2log.com/archive/002833.shtml
http://www.interference.com/u293512/index.html
pi_20436158
wneer zullen ze weer gaan touren? begin 2005?
pi_20437354
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:45 schreef Babbelzz het volgende:
wneer zullen ze weer gaan touren? begin 2005?
quote:
U2 2005 tour and fanclub details

Some details concerning U2’s upcoming tour have been brought to our attention via mailing list:

# U2 will be touring arenas in the USA
# The tour will start in Miami in March 2005
# U2’s ‘fanclub’ will be run by Signatures Network (S.F.). They will be charging a fee for membership. Members will have access to pre-sale tickets for a 3-4 week period. Pre-sales are set to begin around the Thanksgiving holiday. (Whether the same arrangement will be set up for concerts in the rest of the world is as yet unknown)
# ETS (who organised package deals for the Elevation tour) have a deal with Signatures to set up ‘official fan club parties’ in all cities on the tour.
http://u2log.com/archive/002836.shtml
pi_20437796
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:32 schreef Murray het volgende:
Van All Because of You is een stukje uitgelekt... kwaliteit is bagger maar toch....
Lijkt wel of iemand met een opnameapparaatje buiten de studio in de wind stond.

edit: Ik heb er wat metadata aan toegevoegd en hem op KazAa geplaatst. Vanaf nu kan je hem dus ook daar downloaden.

[ Bericht 5% gewijzigd door m021 op 06-07-2004 13:11:34 ]
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20453293
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 20:11 schreef BadDay het volgende:
Ik heb er nog steeds de pest in dat ze bij mij om de hoek speelde en ik niet kon
ik heb er ook nog steeds de pest in dat ik kaartjes had [gratuit] voor het concert in arnhem maar verdomme niet kon omdat ik op vakantie in frankrijk was
  woensdag 7 juli 2004 @ 00:26:14 #67
88523 BadDay
The One I Love
pi_20453528
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:46 schreef m021 het volgende:

[..]

Lijkt wel of iemand met een opnameapparaatje buiten de studio in de wind stond.
Meer alsof hij of zij het in zijn zak heeft zitten en dat de microfoon elke keer tegen iets aan schuift. Maar goed het klinkt erg naar U2 en klonk erg gitaar
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_20453671
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 00:26 schreef BadDay het volgende:

[..]

Meer alsof hij of zij het in zijn zak heeft zitten en dat de microfoon elke keer tegen iets aan schuift. Maar goed het klinkt erg naar U2 en klonk erg gitaar
Ik dacht dat het gewoon buiten opgenomen was terwijl U2 in de studio bezig was (met het volumeknopje op maximaal,gok ik )

Heb wel wat verhalen van fans gelezen die buiten de studio stonden en gewoon kondern meeluisteren.. zal er wel een een microfoon meegenomen hebben..
  woensdag 7 juli 2004 @ 01:21:59 #69
88523 BadDay
The One I Love
pi_20454695
Dat kan ook, maar dan spelen ze godvergeten hard Ik kan niet wachten op het nieuwe album en hopenlijk een nieuwe tour en dan misschien 2 legs in Europa en geen 1 leg zoals de vorige tour.
Birds, Happiness & Still Not Worried
  woensdag 7 juli 2004 @ 01:27:53 #70
88523 BadDay
The One I Love
pi_20454806
er komt toch ook nog een boek uit samen met het nieuwe album?
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_20486374
Een paar dagen geleden kwam ik een u2-webradiostation tegen:


24 uur per dag u2, jummie.
Ze hebben ook een Concert Poll, waar je kan stemmen op het (gebootlegde) concert dat je wil horen. Steeds meer mensen stemmen op het concert van 7/18/1997, dus misschien kunnen we binnenkort een concert in Nederland beluisteren.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20488107
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef m021 het volgende:
Tipje: bol.com heeft nu veel u2 cd's te koop voor E 7,99.
* m021 heeft zojuist October, Under a Blood Red Sky en The Unforgettable Fire besteld
* en heeft ze inmiddels alledrie al ontvangen
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 8 juli 2004 @ 13:39:24 #73
72979 Stoelpoot
Stoelpoot vermoord
pi_20488198
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:58 schreef BB-King het volgende:
Heb U2 nooit geweldig gevonden.
En de échte BB-King heeft nog een duet gezongen met U2
02-11-2003 - 28-03-2005 R.I.P. ;( Vermoord door Rhapsody :(
pi_20518088
wie stond er ook in het hart (dus lekker vooraan) bij de elevation tour in het Gelredome??? ik kon Bono bijna aanraken
  vrijdag 9 juli 2004 @ 20:48:14 #75
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_20518580
geweldig 24 uur per dag U2 via die webradio...

ook aardig dat de site naar het Nederlands wordt vertaald...
quote:
Bono brengt een vrouwelijke ventilator op stadium en ' Gelukkige Verjaardag ' aan zingt haar. '
leuke tracklist in het Nederlands
quote:
Ik heb nog gevonden Wat niet ik zoek [ 4:28 ]
Vuile Oude Stad [ 1:54 ]
Het Lied van de afkoop [ 1:57 ]
Ik zal volgen [ 2:29 ]
Whisky in de Kruik [ 1:54 ]
Wilde Zwerver [ 1:27 ]
Wanneer de Liefde aan Stad komt [ 3:30 ]
...
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_20519313
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 20:48 schreef NatasTriplesix het volgende:
ook aardig dat de site naar het Nederlands wordt vertaald...
OMG

Cool, ik had nog niet eens gezien dat er ook een nederlandse vertaling bij zat.
female fan = vrouwelijke ventilator

edit: lol hoe vind je deze
quote:
U2 - shes een geheim aan me
U2 - de mensen worden klaar
U2 - de rit van whosgonna uw wilde paarden

De huidige Lijst van het Spel:
De Verhoging van de Stad van Kansas toont, 11/27/2001


Geplakt in een Ogenblik kunt u krijgen niet uit


[ Bericht 26% gewijzigd door m021 op 09-07-2004 21:42:42 ]
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20522640
quote:
Het Lied van de afkoop [ 1:57 ]
???

Edit: Redemption Song....
pi_20530962
quote:
Universal France claim the new — as yet untitled — U2 album is scheduled for release on November 22, 2004. This was reported by U2achtung.com.
http://u2log.com/archive/002839.shtml

pi_20531009
En vanaf Februari / maart MISSCHIEN weer een tour.
pi_20531020
* Stuart vind U2 érg goed
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20542204
Ze draaien nu een gekke versie van I still haven't found... met rare trommels

De geluidskwaliteit van die zender is niet echt geweldig
En ze draaien nu te veel achterelkaar nummers die niet van U2 zijn,...

[ Bericht 11% gewijzigd door Mister_Slide op 11-07-2004 00:28:26 ]
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_20659573
Gisteravond op radio 1: tijdens een fotosessie in Frankrijk zijn proefopnamen van het nieuwe album gestolen. Naar alle waarschijnlijkheid zullen deze binnenkort van Internet te downloaden zijn.
quote:
Op zondag 11 juli 2004 00:09 schreef Mister_Slide het volgende:
De geluidskwaliteit van die zender is niet echt geweldig
En ze draaien nu te veel achterelkaar nummers die niet van U2 zijn,...
De geluidskwaliteit valt inderdaad tegen. Maar bij mij hebben ze nog niet meer dan 2 non-u2 nummers achter elkaar gedraaid.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20659655
U2 maakt zekers goede muziek. Geen twijfel mogelijk, alleen ik heb een keer een live concert van hun op tv gezien en dat was walgelijk. Wellicht dat ze toen even een dipje hadden, maar het klonk echt nergens na. Bloody Sunday is ook live, maar dat klinkt veel beter. Dat is wel van een tijdje terug maar toch, het klonk veel beter dan dat concert.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_20659892
Ik zit toevallig nu een concert te bekijken. Live in Boston, in 2001 of 2002 meen ik. Da's toch best ok !
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:07:19 #85
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_20661559
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:35 schreef m021 het volgende:
ATYCLB is in mijn ogen niet echt een aftreksel van The Joshua Tree. De muziekstijl komt inderdaad in grote lijnen overeen, maar waar het op TJT vooral de gitaar is die de sfeer van het nummer bepaalt, is dat in ATYCLB de synthesizer. En Walk On vind ik een zeer goed nummer*.

En Pop mag dan een heel andere sound hebben, toch staat er wel lekkere muziek op. Do You Feel Loved, Last Night On Earth, en het ietwat vreemde nummer If You Wear That Velvet Dress.

*: quote:["Walk On" won the 2002 Grammy Award for Record Of The Year.]
Gisteren in de stress voor rij-examen vandaag. Gezakt, maar goed. Iemand gaf me een advies om piekeren de avond van tevoren te voorkomen door vrolijke muziek te draaien. Ik zou dat 'vrolijk' graag veranderd zien in 'hoopgevend'. U2 maakt mijns inziens de meest hoopgevende muziek die er is.

ATYCLB was het album dat ik uit de kast trok en wat ik toch het mooiste daaraan vind zijn de teksten van Bono die zo universeel zijn dat ze op iedereen die in de put zit van toepassing kunnen zijn. Walk on en elevation vind ik zwaar overgewaardeerde nummers, van Pop vind ik daarentegen Do you feel loved (dat ze destijds helaas niet live speelden) verreweg het beste, dus ook meest ondergewaardeerde nummer. Alles klopt daaraan!

Ben toch wel weer erg benieuwd naar het nieuwe album. Denk niet dat ze ooit het niveau van Achtung Baby nog halen, maar je weet maar nooit!

o ja, de tekst van Grace vind ik echt het hoogtepunt van ATYCLB en een van Bono's mooiste!
Paan!
pi_20663894
"Do you feel loved" speelde ze wel aan het begin van de POPmart-tour, maar uiteindelijk vonden ze het live niet goed genoeg klinken en kregen ze het nummer niet lekker in de vingers.
Als de geruchten kloppen wordt de nieuwe een ruige plaat en dat is wel beter.
ATYCLB was toch wel een mindere plaat.
PSN: Poekimammi_nl
pi_20668848
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:07 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
van Pop vind ik daarentegen Do you feel loved (dat ze destijds helaas niet live speelden) verreweg het beste, dus ook meest ondergewaardeerde nummer. Alles klopt daaraan!
DYFL is inderdaad een van de beste nummers van Pop. Ook Last Night on Earth past imho in dat rijtje.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:27 schreef m021 het volgende:
Gisteravond op radio 1: tijdens een fotosessie in Frankrijk zijn proefopnamen van het nieuwe album gestolen. Naar alle waarschijnlijkheid zullen deze binnenkort van Internet te downloaden zijn.
Op eMule zijn inderdaad al wat dingen te vinden, onder "u2 new album" of "u2 unreleased album". Het grootste deel bestaat waarschijnlijk uit fakes, maar net zoals met die uitgelekte All Because Of You is het toch leuk om te proberen het te downloaden.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20670349
Als het een publiciteitsstunt is dan werkt het iig wel want CNN had er net een item over..
pi_20670406
U2 is een superband.
pi_20988672
Ik heb gister eens even het album 7 (limited edition, is alleen uitgekomen in noord-amerika) gedownload.*

Er staan 3 nieuwe nummers op, en nog een paar andere versies van nummers.
Het klinkt wel goed allemaal, ik denk dat dit ongeveer de sound is die we kunnen verwachten van Vertigo (of hoe dat album ook gaat heten ).

*dat mag tegenwoordig van de stichting BREIN
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 20:54:22 #91
88523 BadDay
The One I Love
pi_21060274
Ik kreeg een smsje, een collega had op de radio gehoord dat Vertigo eind Augustus al uit gaat komen. Het gaat dus om een gerucht .....
Birds, Happiness & Still Not Worried
  woensdag 4 augustus 2004 @ 21:50:08 #92
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_21061555
Ik vind U2
Sunday Bloody Sunday
Beautiful Day
With or without you..

U2 RULESSS!!!
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_21061716
Wat is With Or Without You toch ook een ontiegelijk mooi nummer....
pi_21099307
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 20:54 schreef BadDay het volgende:
Ik kreeg een smsje, een collega had op de radio gehoord dat Vertigo eind Augustus al uit gaat komen. Het gaat dus om een gerucht .....
Zouden ze de realease willen versnellen omdat ze bang zijn dattie anders te vroeg naar het internet zal uitlekken?
Paan!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:23:35 #95
88523 BadDay
The One I Love
pi_21106211
Yep, ze zijn waarschijnlijk bang dat het te vroeg op het internet zal opduiken net zoals het toen met Hail To The Thief van Radiohead is gebeurd.....
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_21178871
En terecht. Een ramp zou dat zijn....
Paan!
pi_21347583
Nog 5 weken...
quote:
NEW @U2 FIVE WEEKS TO RADIO...?
August 16, 2004
posted by: m2

A source in Europe tells @U2 that the local Universal Records office says U2's first single should hit radio around September 24th ... five weeks from now. And the Universal office also offers further confirmation of the November 22nd album release date.
pi_21356553
na een 30 sec clip van All Because Of You vind je via www.stuckinamoment.net/Songs/u2-2004niza.mp3 een clip van een ander nummer. Stoor je niet aan die spaanssprekende gasten die er af en toe door heen kwekken maar luister eens goed naar de muziek. kwaliteit is niet al te best maar wat er van te horen is klinkt goed!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door eskimos_zijn_cool op 17-08-2004 21:15:14 ]
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_21357333
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:03 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
na een 30 sec clip van All Because Of You vind je via www.stuckinamoment.net/Songs/u2-2004niza.mp3 een clip van een ander nummer. Stoor je niet aan die spaanssprekende gasten die er af en toe door heen kwekken maar luister eens goed naar de muziek. kwaliteit is niet al te best maar wat er van te horen is klinkt goed!!!
Hmm hier kan ik toch niet al te veel van maken... All Because Of You was een stuk duidelijker...
pi_21367309
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:03 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
na een 30 sec clip van All Because Of You vind je via www.stuckinamoment.net/Songs/u2-2004niza.mp3 een clip van een ander nummer
Op internet is op veel fora een "gestolen tracklisting" te vinden, die door u2-kenners als "het zou best echt kunnen zijn" wordt beschouwd.
quote:
01 - Falling
02 - All Because of You
03 - Africa (Origin of Species)
04 - Lost in Space
05 - Solar Wind
06 - Native Son
07 - Angry Guitar
08 - Titan
09 - I'm Wrong
10 - Waterworld
11 - Number 11
Dan vraag me ik wel af welk nummer dit zou zijn.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21372120
Rare titels...
Number eleven? Klinkt als U2 in een melige bui. Maar ja, das ook niet verkeerd natuurlijk!
Paan!
pi_21373679
quote:
U2's new single: 'Vertigo'

Universal Belgium has confirmed the title of U2’s next single: ‘Vertigo’.
It will be released to Belgian radio on September 22.
(via U2achtung.com)

Don’t say we didn’t warn ya. We reckon the album’s title will be ‘How to dismantle an atomic bomb’ (the other domain registered at the same time as ‘Vertigo’).
Ik ben nog niet echt wildenthousiast over die albumtitel...

Hopen dat dat niet klopt.
pi_21374469
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:05 schreef m021 het volgende:

[..]

Op internet is op veel fora een "gestolen tracklisting" te vinden, die door u2-kenners als "het zou best echt kunnen zijn" wordt beschouwd.
[..]

Dan vraag me ik wel af welk nummer dit zou zijn.
Die tracklist klopt dus niet want het geluidsfragment is van de nieuwe single Vertigo en die staat er niet tussen. Op interference.com staat zelfs al de lyrics adhv de geluidsclip. Als je goed luistert dan kloppen de lyrics idd.


CHORUS 1
'Hello Hello......HEY
Your in a place called Vertigo
Everything goes in and everyone knows
And since you, give me something....
I can feel you........!'

'HEY HEY HEY.........VERTIGO!!
HEY HEY HEY.....!

All of this was all for you
All of this falls from you
All of this was all for you
Sail away into the night....

CHORUS 2

'Hello Hello........HEY!
Your in a place called Vertigo!
Lights go down and everyone knows
And since you, give me something
I can feel your love teaching me...
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_21374675
ver·ti·go
n. pl. ver·ti·goes or ver·ti·gos

1.
1. The sensation of dizziness.
2. An instance of such a sensation.
2. A confused, disoriented state of mind.
pi_21375665
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:29 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Number eleven? Klinkt als U2 in een melige bui.
Ach, ze hebben toch ook een nummer gemaakt met de titel "40"? (niet dat dat zo'n goed nummer was overigens...)
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21376169
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:38 schreef m021 het volgende:

[..]

Ach, ze hebben toch ook een nummer gemaakt met de titel "40"? (niet dat dat zo'n goed nummer was overigens...)
Maar dat was niet nummer 40 op de cd
Het is overigens een geweldig nummer.
Ze hebben ook een nummer gemaakt wat one heet Maar dat stond ook niet op nummer 1 van Achtung Baby
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_21376437
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 16:38 schreef m021 het volgende:

[..]

Ach, ze hebben toch ook een nummer gemaakt met de titel "40"? (niet dat dat zo'n goed nummer was overigens...)
Vroegah was dat altijd hun afsluitende nummer tijdens optredens. Heerlijke meezinger
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_21381194
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:05 schreef Berkery het volgende:
Heerlijke meezinger
Ja, maar ook niets meer en niets minder. Als nummer zelf stelt het niks voor.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21382797
Het schiet lekker op, er komt steeds meer informatie naar buiten.

Single: Vertigo 22 September op de radio, 8 November in de winkel
Album: 22 November.
Tour: Maart 2005


quote:
Universal releases album and single details

U2tour.de and U2achtung.com have published album, single and tour details as well as other tidbits, with their local Universal office’s blessing:

The new U2 album will be released on November 22. Universal employees say they don’t know what its title will be. As mentioned earlier today, the first single promoting the album is called ‘Vertigo’. It will be released on November 8. Radio-release will take place September 24. The band plan to release a second single in February 2005, its title is currently unknown.

The Limited release version will include a 48 page booklet. There will be a DVD containing a ‘Making of’ documentary as well as other not specified ‘visual content’. TV-footage (similar to the Boston TV-format) is planned as well.

Publicity photos are taken by: Anton Corbijn und Andrew McPherson. The tour will start in March 2005, and will be announced in December this year.

The last bit of info Universal revealed was that U2.com will be fully redesigned.
Zal tijd worden ook dat ze U2.com onder handen nemen.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 22:52:33 #110
62182 Georges
That's the shit
pi_21385219
Ik heb nu ' In a little while' van All that you can leave behind op repeat staan. Heerlijk nummer.
Het gerucht gaat dat Bono de vorige avond veel had gedronken en gerookt, vandaar zijn ruige stem.

De volgende dag was hij aan het experimenteren met het nummer en de opnameman was alert.
De uiteindelijke take was deze take.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_21412752
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:34 schreef Murray het volgende:

[..]

Ik ben nog niet echt wildenthousiast over die albumtitel...

Hopen dat dat niet klopt.


Neil McCormic:
quote:
“All the song titles and the album title itself that have been circulating are wrong,” he reveals. “There’s some powerful disinformation going on there – probably coming from them! So the album isn’t called Vertigo and none of those song titles that people are probably searching desperately for on the internet are song titles on the album. I don’t know if I’m allowed to divulge the title, if they’re keeping it secret then they’ve got their own reasons to do that. It’s an interesting title, an interesting philosophical idea as a title, and quite a difficult title.”
Over het album:
quote:
“It’s not the U2 big rock record; there are maybe three rock songs on there, but there’s all the usual ambience and weird adventures, and all of the songs are about big themes.
Meer: http://u2log.com/archive/002874.shtml

Is het nou al November?
pi_21480710
Vraagje: Tijdje geleden had je zo'n hitje van LMC vs U2 en het heette Take me to the clouds above. Was dat nou dezelfde U2 als waar het hier over gaat? Het U2 van Bono dus of bestaat er ook een surrogaat-U2?
...drop it like it's hot...
pi_21484327
Helaas heeft de echte U2 zijn toestemming verleend aan dat housedeuntje. Snik.
Paan!
pi_21484351
Kan het ook niet geloven
...drop it like it's hot...
pi_21485009
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 13:35 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Helaas heeft de echte U2 zijn toestemming verleend aan dat housedeuntje. Snik.
En de echte Whitney Houston had ongetwijfeld ook weer geld nodig voor haar permanente neusverkoudheid .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_21485199
Paan!
pi_21515735
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 13:35 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Helaas heeft de echte U2 zijn toestemming verleend aan dat housedeuntje. Snik.
Helaas, ja. Dat ze de titel van U2 überhaupt durven te gebruiken, het enige U2-element dat er in voorkomt is het begindeuntje van With or Without you - en dan 100x herhaald.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21516613
En wat van die spooky E-Bow geluiden uit de infinite guitar van The Edge....
Paan!
pi_21521191
U2 is eigenlijk gewoon bijna "heilig" heb 2 U2 tatootjes staan, gewoon omdat U2 een heel groot gedeelte van mijn leven is ( de muziek heeft me door een aantal situaties heen geholpen en daarom zit U2 ook in mijn hart .

greetzz RO
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_21522795
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef bonootje het volgende:
U2 is eigenlijk gewoon bijna "heilig" heb 2 U2 tatootjes staan,
Wat voor?
pi_21526874
http://people.zeelandnet.nl/tilborg/tatoos.htm hier staan ze op :-)
greetzzz ro
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_21815187
Het is officieel:
quote:
U2.Com can exclusively reveal that the band’s new single is called Vertigo and will be released on November 8th.

Vertigo, an epic U2 track with big guitars and soaring vocals, was produced by Steve Lillywhite at the band’s Hanover Quay Studio in Dublin.

The single also features another brand new track, Are You Gonna Wait Forever?, along with a cover of Neon Lights which was originally written and recorded by Kraftwerk, plus a Vertigo remix by Jacknife Lee.

The DVD features all-new shots of the band taken in Lisbon recently by Anton Corbijn - as well as a stunning live performance of Vertigo, shot at the studio and directed by Richie Smyth.

The formats for the new single are as follows:

CD1

1. Vertigo
2. Are You Gonna Wait Forever?

CD2

1. Vertigo
2. Vertigo - Jacknife Lee 10”
3. Neon Lights

DVD

1. Vertigo - HQ video
2. Vertigo - audio with photo gallery
3. Are You Gonna Wait Forever? – audio only
4. Vertigo - Jacknife Lee 10” - Lisbon video


Op u2log.com staat al een stukje van Neon Lights (niet in de versie zoals die op het album zal komen neem ik aan), maar wanneer en waarvoor dat nou opgenomen is...
http://u2log.com/archive/002679.shtml
pi_21840004
DvD! Koel!
Paan!
pi_21842160
Weet iemand toevallig of er opnamen zijn gemaakt van U2 @ Democratic Convention 2004?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21859341
Wist niet eens dat ze daar gespeeld hadden... Dat was toch gewoon Bono die zijn gezicht liet zien?
Paan!
pi_21860022
Luister nu net with or without you, en klinkt goed!
pi_21860629
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 14:08 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wist niet eens dat ze daar gespeeld hadden... Dat was toch gewoon Bono die zijn gezicht liet zien?
Nee, ze hebben er echt enkele nummers gespeeld. Ter promotie van Kerry.
Dat zeiden ze tenminste op TV. En ik heb het ook enkele keren gelezen op Internet.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21905281
OK, zou ik ook wel beelden van willen zien!
Paan!
  zondag 12 september 2004 @ 20:51:39 #129
88523 BadDay
The One I Love
pi_21910143
Gaat maar weer eens Live At Slane Castle kijken
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_21938423
And it's official!

Album titel: How To Dismantle An Atomic Bomb

www.u2.com
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_21941019
Geweldige album-titel
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_21941527


Bono.
Je haar, wat doe je?!
pi_21942061
Is Adam nou grijs?
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  Moderator dinsdag 14 september 2004 @ 17:01:18 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_21949511
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 01:17 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
And it's official!

Album titel: How To Dismantle An Atomic Bomb

www.u2.com
Nieuwe cd U2 heet 'How to dismantle an atomic bomb'

De nieuwe cd van U2 gaat 'How to dismantle an atomic bomb' heten en wordt op 22 november uitgebracht. Dat maakte de groep op haar officiële website bekend. In 2005 staat een tournee op het programma.


De nieuwe CD is geproduced door Steve Lillywhite, die ook bij de eerste drie platen van de Ierse rockgroep (Boy, October, War) achter de knoppen zat.

Het was al langer bekend dat de naam van de nieuwe CD wat ongewoon zou zijn. Het blijkt uiteindelijk 'How to dismantle an atombic bomb' (hoe een atoombom te ontmantelen) te zijn.

De eerste single van de CD heet 'Vertigo' en wordt begin november uitgebracht, maar zal al vanaf eind september op de radio te horen zijn. Op de single staat ook een cover van Krafwerk’s Neon Lights. (Het Nieuwsblad)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_21951452
Yay! 22 november al!
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_21954230
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:57 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]

Bono.
Je haar, wat doe je?!
.
't Lijkt Boris wel .
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:58:11 #137
62182 Georges
That's the shit
pi_21954623
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 10:57 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]

Bono.
Je haar, wat doe je?!


Larry snel! Er zit wat vreemds op Bono's hoofd!
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_21955723
Erg goed nieuws :0
http://www.xfm.co.uk/Article.asp?id=37464
Live Aid DVD Details Confirmed

Van U2 zullen Bad en Sunday Bloody Sunday op de 4dvd set verschijnen .
pi_21968567
Wat een rare albumtitel. En die foto... Ze worden nu toch best wel oud he. Zelfs Larry lijkt niet meer de eeuwige jeugd te hebben.

Toch wel erg benieuwd of ze er nog iets moois uit hebben weten te persen, de mannen van weleer.
Paan!
pi_21978054
pi_21986661
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
Gemeen is dat hè, sites die niet toestaan dat je plaatjes doorlinkt.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zondag 19 september 2004 @ 12:41:11 #142
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22055123
hums kan iemand me helpen ik krijg diestreamradio ding niet aan de praat
pi_22056839
quote:
Op zondag 19 september 2004 12:41 schreef Neva het volgende:
hums kan iemand me helpen ik krijg diestreamradio ding niet aan de praat
Heb je wel (een recente versie van) Winamp?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zondag 19 september 2004 @ 14:17:12 #145
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22057197
quote:
Op zondag 19 september 2004 14:02 schreef m021 het volgende:

[..]

Heb je wel (een recente versie van) Winamp?
jups winamp 5
pi_22073275


Edge.
Bono!
Adam!
Larry!
pi_22073525
ik luister nu naar Pinkpop 1981... zo worden enthousiast ontvangen, zijn ze verrast door.
Bono vraagt zich af of het publiek eigenlijk wel begrijpt wat 'ie zegt..
"Can you understand what I'm saying? You speak English?"
Grappig.

En dat terwijl ze voor pinkpop toch wel een aantal keer in Nederland zijn geweest.
  maandag 20 september 2004 @ 08:17:23 #148
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22075148
quote:
Op maandag 20 september 2004 02:08 schreef Murray het volgende:
ik luister nu naar Pinkpop 1981
gaaf, heb je daar een bootleg van ofzo?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_22075589
quote:
Op maandag 20 september 2004 02:08 schreef Murray het volgende:
ik luister nu naar Pinkpop 1981... zo worden enthousiast ontvangen, zijn ze verrast door.
Bono vraagt zich af of het publiek eigenlijk wel begrijpt wat 'ie zegt..
"Can you understand what I'm saying? You speak English?"
Grappig.

En dat terwijl ze voor pinkpop toch wel een aantal keer in Nederland zijn geweest.
Ze hebben ook in keer in m'n geboorteplaats Sittard gestaan. Da's ook in '81 geweest, geloof ik.
pi_22076325
quote:
Op maandag 20 september 2004 08:17 schreef Dandelion het volgende:

[..]

gaaf, heb je daar een bootleg van ofzo?
Nee, het is live op de radio
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  maandag 20 september 2004 @ 13:42:04 #151
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22080021
quote:
Op maandag 20 september 2004 10:32 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Nee, het is live op de radio
okay okay, hij was simpel. Maar het had ook zo kunnen zijn dat Murray de mp3's had waar ik al tijden naar opzoek ben
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_22084504
Hee maar is er nog nieuws over de nieuwe plaat?
Paan!
pi_22084801
Nog meer nieuws? Wat wil je nog weten dan?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  maandag 20 september 2004 @ 19:11:10 #154
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22087949
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:59 schreef m021 het volgende:
Nog meer nieuws? Wat wil je nog weten dan?
Coverdesign
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  dinsdag 21 september 2004 @ 00:32:45 #155
88523 BadDay
The One I Love
pi_22096732
[gerucht]Ik hoor net bij Mark in the Dark dat U2 4 februari in galm bak ahoy speelt in rotjeknor[/gerucht]
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22096774
Hoorde 't ook ja. Kan 't me nauwelijks voorstellen. Alhoewel ze best zo'n show als de dvd Live in Boston neer mogen zetten .
pi_22096833
Op http://www.elevation-tour.com/ staan meer geruchten over een eventuele tour, maar net als op vele andere U2-sites gaat dat met name over Australië.
pi_22099257
Zojuist kondigde Giel Beelen in z'n ochtendprogramma aan dat aanstaande vrijdag de nieuwe single van U2 in première gaat op 3FM. Dat zal ergens tussen 8 en 9 uur zijn, gok ik.
pi_22099563
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 00:32 schreef BadDay het volgende:
[gerucht]Ik hoor net bij Mark in the Dark dat U2 4 februari in galm bak ahoy speelt in rotjeknor[/gerucht]
Dat lijkt me sterk aangezien R.E.M. de dag ervoor in Ahoy speelt.
Tenzij ze dezelfde geluidsinstallatie en hetzelfde podium gaan gebruiken natuurlijk
pi_22099646
Als ik op die dvd van Live in Boston zie hoe snel daar het podium wordt opgebouwd, zou het theoretisch wel kunnen. Maar 't lijkt me idd sterk dat dat allemaal zou lukken.
  dinsdag 21 september 2004 @ 23:47:23 #161
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22118852
ik hoop toch op een wat zonnigere tijd in het jaar
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_22119139
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:47 schreef Dandelion het volgende:
ik hoop toch op een wat zonnigere tijd in het jaar
psies, dus in een open stadion .
pi_22120060
ik heb een 90 seconden durende, zeer slechte mp3 van Vertigo!!!!!!!!!! En je kunt het nr wel een betje ontrafelen zeg maar.... Oooohhhh jongens die plaat wordt geweldig!! Ik voel het gewoon!! Heb ook al een 'rare version' van Just Because Of You
pi_22121181
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:11 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Coverdesign
here you go:


http://www.u2newzooland.com/supplements/vertigo-promo.htm
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22122292
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:46 schreef Waxxer het volgende:
ik heb een 90 seconden durende, zeer slechte mp3 van Vertigo!!!!!!!!!! En je kunt het nr wel een betje ontrafelen zeg maar.... Oooohhhh jongens die plaat wordt geweldig!! Ik voel het gewoon!! Heb ook al een 'rare version' van Just Because Of You
Lees dit topic maar eens door, beide zijn hier al genoemd (met download links erbij).
Enneh, het is All Because Of You.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_22122423
jajajaja het was 's nachts he en ik was en ben nog steeds oveenthousiast

Die clip met dat gerotzooi ertussen (komt op mij over dat het expres zo in elkaar is gezet) is al hartstikke goed volgens mij ga ik mijn huisenoten enorm lastigvallen als ik de single eenmaal heb
pi_22122434
ach naja, whatever maar bij dit soort dingen ben ik net een dolle stier gekruist met een adhd-kind van 7
  woensdag 22 september 2004 @ 08:18:47 #168
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22122438
Idd wat ik uit dat wazige mp3jtje kan ontrafelen doet mij erg jaren 80 aan, en daar ben ik alleen maar blij mee
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_22122998
http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true
quote:
U2, Avril, Coldplay, Pearl Jam Do It For The Lady

U2, Avril Lavigne, R.E.M. and Pearl Jam are among the artists donating tracks to a benefit album for Aung San Suu Kyi, an imprisoned Burmese humanitarian known to some as "Asia's Nelson Mandela."

For the Lady: Dedicated to Freeing Aung San Suu Kyi and the Courageous People of Burma, due October 26, features previously released tunes by Lavigne, Coldplay, Bright Eyes and Travis, while Pearl Jam, R.E.M., Damien Rice and Better Than Ezra contribute live cuts unavailable anywhere else. Also exclusive to the album is "Let Freedom Ring," a studio track by Audioslave guitarist Tom Morello's solo incarnation, the Nightwatchman.

U2 dedicated their contribution, "Walk On," to Aung San Suu Kyi on All That You Can't Leave Behind, the album on which it first appeared. The double album's final track, "Tempest of Blood," was written by a jailed student activist for democracy in Burma (which is also known as Myanmar).

Aung San Suu Kyi is the world's only imprisoned Nobel Peace Prize recipient. For her efforts to promote democracy and human rights in Burma, she has garnered the support of President Bill Clinton, Senator John McCain, former Secretary of State Madeline Albright, Secretary of State Colin Powell and Desmond Tutu, among others. For the past 14 years, she has been under house arrest by Burma's repressive junta.

Proceeds from the sale of the album will benefit the nonprofit organization U.S. Campaign for Burma.

For the Lady track list, according to the album's publicist:

Disc 1:
U2 - "Walk On"
Pearl Jam "Betterman" (live)
Coldplay - "In My Place"
Ani DiFranco - "In the Way"
Bright Eyes - "No Lies, Just Love"
R.E.M. - "Drive" (live)
Avril Lavigne - "Complicated"
Talib Kweli featuring John Legend - "Around My Way"
Lili Haydn - "Unfolding Grace"
Peter Gabriel - "Here Comes the Flood"
Natalie Merchant - "Motherland"
Maná - "Cuando Los Angeles Lloran"
Rebecca Fanya - "Paper Airplanes"
Ben Harper - "Oppression" (live)
Disc 2:
Paul McCartney - "Freedom" (live)
The Nightwatchman - "Let Freedom Ring"
Eric Clapton - "Wonderful Tonight"
Sting - "Fragilidad"
Bonnie Raitt - "Angel From Montgomery" (live)
Damien Rice - "Lonely Soldier" (live)
Travis - "The Cage"
Guster - "Keep It Together"
Hour Cast - "Memories and Lies"
Indigo Girls - "Perfect World" (live)
Better Than Ezra - "Get You In" (live)
Matchbox Twenty - "So Sad, So Lonely"
Mun Awng - "Tempest of Blood"
  woensdag 22 september 2004 @ 21:22:33 #170
88523 BadDay
The One I Love
pi_22138174
http://g0rman.com/u2/nova_vertigo.mp3

Een promoclip van een australisch radiostation voor vertigo, je hoort ongeveer 5 sec van het nummer. Het klinkt echter wel super!
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22141467


ik wil dat nummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat kunnen weken lang duren zo zeg!!!!
pi_22146037
Morgen 8.45 Vertigo op 3FM
pi_22152016
Dat klinkt goed.

Ik moet snel ff een draagbare radio regelen, dan kan ik in de trein luisteren.
Hmm, waar haal ik zo snel zo'n ding vandaan....
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_22152683
8.45? Als ik dat dan maar onthou! Even een alarmpje zetten dan maar....
Paan!
pi_22154700
nix wachten tot morgen hij is al op classic21 (belgië) geweest

fantastisch nummer!

Un, dos, tres... catorce
Turn it up Captain!
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22156011
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:56 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
nix wachten tot morgen hij is al op classic21 (belgië) geweest
Eh, zeker weten?
Als dat zo is dan kan heeft classis21 een probleem gok ik.
Dave Fanning zou de wereldpremieré moeten hebben.

Promo art:

Lijkt me heel erg nep.
(Die foto van de banf komt uit Blender, wel erg toevallig......)
  donderdag 23 september 2004 @ 19:59:46 #177
90581 Empanada
Chileno de Corazón
pi_22159135
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:59 schreef Empanada het volgende:
http://freeweb.siol.net/blazomar/vertigo.mp3

errug cool
Mag dit wel?

Ik luister 'm nu

edit: ik ben d'r nog niet extreem onder de indruk van.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mister_Slide op 23-09-2004 20:29:00 ]
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_22159329
Stevig nummer.
pi_22159459


doel opslaan als!!!!!!!!!!!!!!

  donderdag 23 september 2004 @ 21:01:00 #181
88523 BadDay
The One I Love
pi_22159963
Lekker stevig, refrein lekker pakkend! U2 klinkt goed stevig zeg...zowww
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22160023
Vertel mij wat Badday Ik hou wel van de stevige oude nrs, en War en Achtng Baby vind ik as mens en individu zijnde de beste albums

Hello hello!!!

pi_22160193
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:23 schreef Mister_Slide het volgende:
Mag dit wel?
Muziek downen is legaal volgens BREIN.

* m021 is bezig hem te downloaden
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 23 september 2004 @ 21:11:42 #184
88523 BadDay
The One I Love
pi_22160222
Ik hoorde weer op de radio dat U2 ergens in februari in NL spelen.... bij jensen geloof ik...
Birds, Happiness & Still Not Worried
  donderdag 23 september 2004 @ 21:13:56 #185
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_22160276
weet je wat ik ok vind aan U2? Niemand haat ze, je kunt het altijd opzetten op feestjes of bij het uitgaan. het werkt altijd.

en

Iemand ooit de U2 Tribute gezien (een van de vele in covergroepen van U2 in nederland)??
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 23 september 2004 @ 21:16:02 #186
88523 BadDay
The One I Love
pi_22160324
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
weet je wat ik ok vind aan U2? Niemand haat ze, je kunt het altijd opzetten op feestjes of bij het uitgaan. het werkt altijd.

en

Iemand ooit de U2 Tribute gezien (een van de vele in covergroepen van U2 in nederland)??
Ken genoeg mensen die u2 niet zien zitten....
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22160344
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
weet je wat ik ok vind aan U2? Niemand haat ze, je kunt het altijd opzetten op feestjes of bij het uitgaan. het werkt altijd.
Is dat zo? Dat is wel cool, dat moet ik ook eens proberen.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 23 september 2004 @ 21:18:50 #188
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_22160392
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:16 schreef BadDay het volgende:

[..]

Ken genoeg mensen die u2 niet zien zitten....
Ja? maar gaan die dan demonstratief hun handen op hun oren houden en zo?
Ik bedoel ook echt de mensen die de band echt haten, zoals ik Celine Dion haat
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_22160474
Toeval of niet?

Er zijn wat Spaanse connecties met Vertigo

- intro [Un, dos, tres... catorce]
- Edge zingt Hola, como estas
- clip is opgenomen in Spanje

En.........nu komt het: een paar weken geleden doken er opeens opnamen op van Spaanse gasten: stuntje van U2???
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22160534
Ja ik vond die zgn stiekem opgenomen opnamen ehhh.... naja volgens mij is die nep ruis
pi_22160539
ruis nep
pi_22160680
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:21 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

....- Edge zingt Hola, como estas.....
ja maar dat moest he? Edge had gezegd 'hallo hallo!!! Ik ga geen como estas zingen!!" nou en toen Bono woest enzo van "en jij gaat gvd como estas zingen or we'll split up!!!"

Dus nu zingt hij node como estas

Ik ben gelijk gemotiveerd mijn spaans op school in te halen
pi_22160978
Zou zo maar een nummer 1 hitje kunnen worden

Ik vind hem iig lekker klinken
Voorkom een kater, blijf dronken!
  donderdag 23 september 2004 @ 21:49:51 #194
88523 BadDay
The One I Love
pi_22161157
Volgensmij is het niet de hele versie, als ik er zo naar luister krijg ik het gevoel dat dit een edit is...
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22161242
Hij duurt idd wel erg kort en het klinkt niet cht bombastisch, dus ik denk dat ik pas echt enthousiast ben als hem op een echte officiele cd heb
pi_22161319
via http://www.u2valencia.com/MOS/ is het in een topkwaliteit te downloaden maarrrr de site is erg traag
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22161855
Woei! :'(

Godver ik wil ook breedband internet, dit gaat echt retetraag....


Nog 20 minuten.
pi_22161975
http%3A%2F%2Fwww.tvgawex.pl%2F%7Eg3595%2FHTDAAB%2FU2%2520-%2520Vertigo.mp3
dat lijkt er meer op!
lekker nummertje hoor! gelukkig weer een beetje "oldskool" U2
pi_22162005
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:56 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
via http://www.u2valencia.com/MOS/ is het in een topkwaliteit te downloaden maarrrr de site is erg traag
heb je toevallig al een mirror voor ons ?
pi_22162339
Muchos gracias!!!!!!! Zie je wel?? Hij is super!!!!!
  donderdag 23 september 2004 @ 22:37:04 #201
88523 BadDay
The One I Love
pi_22162450
Maar nu is de spanning er wel af voor morgenochtend, dat is wel weer jammer.....
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22162541
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:37 schreef BadDay het volgende:
Maar nu is de spanning er wel af voor morgenochtend, dat is wel weer jammer.....
Ik wou morgenochtend eigenlijk speciaal thuisblijven... heb wel een mp3 speler die FM radio kan opnemen, maar dan zal je net zien dat ik slechte ontvangst heb...

Woei nog 5 minuten downloaden.
pi_22162702
Oeh man dit rockt!!!

Coupletten zijn ff wennen, manier waarop Bono zingt, maar het refrein dat hakt er meteen lekker in!!!

Hello hello I'm at a place called Vertigo!
Punk rock!

Edit: Dit gaat nog een leuk live nummer worden!!!
  donderdag 23 september 2004 @ 22:51:47 #204
88523 BadDay
The One I Love
pi_22162882
Dit is weer zo U2, na bijna weer 25 jaar terug bij af.... hoe vaak heeft u2 zichzelf wel niet opnieuw uitgevonden... ... Maar heeft iemand al een interpetatie van de tekst?
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_22163277
[code]Lights go down, it’s dark
The jungle is your head
Can’t rule your heart
I’m feeling so much stronger
Than I thought your eyes,
are wide and though your soul
It can’t, be bought your mind can wander

Hello Hello Well I’m
At a place called vertigo
It’s everything I wish I didn’t know
But you,
Give me something
I can feel!

The night, is full of holes,
Cause bullets hit the sky
Of ink, with gold,
They twinkle as the boys
Play rock and roll
They know that they can’t dance
At least they know
I can smell the feet
I’m asking for the check
Girl with crimson nails
Has jesus round the neck
Swinging to the music
Swinging to the music
Ohhhh

Hello Hello Well I’m
At a place called vertigo
It’s everything I wish I didn’t know
But you,
Give me something
I can feel!

xxxx
Just fall
xxxx

All of this can be yours
All of this can be yours
Just give me what a want
And nobody gets hurt


Hello Hello Well I’m
At a place called vertigo
Lights go down on all I know
But you,
Give me something
I can feel!

I can feel your love teaching me
Your love is teaching me
[code]

echt een super plaat! heb 'm nu al z'n 30 min op repeat
pi_22163325
Adam en Edge zijn vooral goed bezig zeg!
pi_22163537
ik heb hem ook de hele tijd op de repeat gelukkig voor mijn huisgenoten met de koptelefoon op

super super super!!!!!!!!!!!!!!!!! En thnx voor de tekst, kan ik hem meezingen


pi_22164662
SUPERNUMMER!!!
Kan niet wachten op het album, want dit wordt de echte opvolger van Achtung Baby.
PSN: Poekimammi_nl
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:25:21 #209
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22167313
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Iemand ooit de U2 Tribute gezien (een van de vele in covergroepen van U2 in nederland)??
Nee die heb ik nog niet gezien
Wel de TribU2 (met veel gasten van de Wild romance)
en speel zelf in een tribute bandje

edit:
Wat een rammen dat nummer! Beter zeg, zo lust ik wel een album vol!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_22167540
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:09 schreef Zeiksnor het volgende:
SUPERNUMMER!!!
Kan niet wachten op het album, want dit wordt de echte opvolger van Achtung Baby.
Niks aan toe te voegen!
pi_22168282
Voor degenen die het nog niet hebben gehoord:
dadelijk zendt Gerard Ekdom Vertigo nogmaals uit. Tussen 10 en 11.
pi_22168670
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die het nog niet hebben gehoord:
dadelijk zendt Gerard Ekdom Vertigo nogmaals uit. Tussen 10 en 11.
ha ha, heeft hij naar me geluisterd, had hem een mail gestuurd!
pi_22168832
.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:32:06 #214
62182 Georges
That's the shit
pi_22171288
Lekker nummer, beetje mix van de oude en nieuwe U2.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:36:59 #215
85962 ioko
I Appear Missing
pi_22171367
klinkt erg goed zeg dat nummer (ben niet eens echt fan van U2)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_22171793
Ze gaan het nu natuurlijk grijs draaien bij 3FM, waarschijnlijk volgende week megahit. Ik vind het oke
pi_22171800
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 08:25 schreef Dandelion het volgende:
Beter zeg, zo lust ik wel een album vol!
Op het album zouden een stuk of 3 echte 'rock' nummers staan, dus ik verwacht niet een album vol met Vertigo's.
pi_22172380
Inderdaad een erg goed nummer.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_22172419
Hoe zou de tour eigenlijk gaan heten?
'The How To Dismantle An Atomic Bomb Tour'?

Of Vertigo?
pi_22172888
Waarom doet iedereen hier lang over het downloaden, had hem letterlijk binnen 1 seconde binnen

En heb em net als vele anderen hier de hele tijd op repeat staan, echt een superplaat
Voorkom een kater, blijf dronken!
pi_22173387
Leuk nummer ja! Kan niet wachten tot de cd uitkomt en tot ze in nederland komen!!
  Moderator vrijdag 24 september 2004 @ 14:47:01 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_22174551
Klinken de coupletten nou zo zwaar overstuurd, of ligt dat aan de kwaliteit van de boxjes hier op mijn werk?

Wel een lekker nummer inderdaad.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_22175587
Shit, nog niet gehoord!
Paan!
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:19:27 #224
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_22176623
Voor degene die hem nog niet gehoord hebben of een mp3 willen, op http://www.u2log.com staan een aantal links.

Ik vind hem zelf helemaal TOP, hoe vaker ik hem hoor hoe beter. Jammer dat ik niet wist dat 60 km van mijn vakantie adres (cambrils, spanje) U2 vorige week de clip voor vertigo aan het opnemen was.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_22176703
Vanavond om half 9 de videoclip van vertigo!
quote:
NEW @U2 CATCH THE VERTIGO VIDEO!
September 24, 2004
posted by: LP

According to the BBC, Top of the Pops will air the world premier of the Vertigo video on tonight's show at 7:30 PM in the UK. The show also repeats at 3:45 am on Sunday the 26th.

http://www.bbc.co.uk/totp/whos_on/
Bron: http://www.atu2.com/
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_22176774
Vanavond de video op TOTP?

http://www.bbc.co.uk/totp/whos_on/

Bij Electrical Storm lieten ze toen maar een deel zien... benieuwd of ze nu de hele clip uitzenden...

Edit: Wat die boven mij ook al zei dus.
pi_22176824
Vertigo is dus vanaf nu te horen op radio/TV, en de single komt pas uit op 8 November....
Is dat normaal, dat er zo'n lange tijd tussen zit?
pi_22177356
Ik vind 't vreemd. Je zou zeggen dat er 1 à 2 weken tussen zou zitten. Dit vind ik erg lang.
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:56:50 #229
31609 mvroegin
You are gonna tell me.
pi_22177431
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 16:28 schreef Murray het volgende:
Vertigo is dus vanaf nu te horen op radio/TV, en de single komt pas uit op 8 November....
Is dat normaal, dat er zo'n lange tijd tussen zit?
Volgens mij hebben ze dit met Beautiful Day ook zo gedaan.

Vertigo rocks!!!!!!!!!!!!

Superplaat!
When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
pi_22178073
Is er ook een webtv station dat TOTP uitzendt?

* m021 kan geen BBC ontvangen.......
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_22179221
Superplaat! Jazeker,...

Het lijkt me een van de betere live nummers,..ben heel benieuwd hoe dit live gaat klinken,...

Ohw,..en wat is nou een "vertigo"

Definitions of vertigo on the Web

quote:
"U2 will rush release new CD if it's pirated"
bron


[ Bericht 18% gewijzigd door JeanClaude_Ballzack op 24-09-2004 18:54:45 ]
pi_22180489
quote:
Ohw,..en wat is nou een "vertigo"

Definitions of vertigo on the Web
en wat dacht je van 3D-software genaamd 'Vertigo' ???
daarmee kan je een stadion/arena toch mooi mee omtoveren......als je begrijpt wat ik bedoel
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  vrijdag 24 september 2004 @ 19:51:13 #233
62182 Georges
That's the shit
pi_22181063
Naarmate je het nummer vaker hoort wordt ie steeds beter. Ben benieuwd naar de cd.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22181114
http://u2.com/ is ook flink onder handen genomen.

Edit:
quote:
In the meantime, after four years, the U2.Com site you have come to know and love is taking a well-earned break. But it will be back in a short while - almost unrecognisable but still packed with everything that the old site had, plus a ton of new features.
pi_22181211
Goh, U2valencia.com is van het net gehaald?

http://www.u2valencia.com/
pi_22183806
Ooohhh was ik toch ff net op tijd!!!
pi_22185582
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:19 schreef Murray het volgende:
Hoe zou de tour eigenlijk gaan heten?
'The How To Dismantle An Atomic Bomb Tour'?

Of Vertigo?
The Revenge of ZOOTV
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_22191001
Inmiddels op Shareaza (=eDonkey): de vertigo video.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_22192277
quote:
BBC's "Top of the Pops" was the first to play a video for "Vertigo" and now it looks like the music show may be the first to get a live performance. On today's show, the hosts announced that U2 would be playing live on the show Oct. 15th.
interference
pi_22196617
Ik vind het een wereldplaat. Een lekkere bak gestructureerde herrie.....
Take on the situation, but not the torment ...
pi_22199915
lekker nummer
kom maar op met die cd.
Tap tap tap
pi_22200970
fijn nummer
pi_22201352
ga eens benieuwd worden
pi_22202916
quote:
Sent from U2:
"We love all of you!" "Overjoyed at the response to the new single." "The whole LP sees the band in high gear." "The cosmic energy has been in the room with us" "We really want to get out and play....rehearsals are underway this week! We cant wait to come see you and give a case of Vertigo"
forum.interference
  zaterdag 25 september 2004 @ 22:50:51 #245
62182 Georges
That's the shit
pi_22204951
Wat is de release datum van de cd trouwens?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22212576
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:50 schreef Georges het volgende:
Wat is de release datum van de cd trouwens?
http://www.howtodismantleanatomicbomb.com/

Duurt nog ff
pi_22215179
oeeeeeeeee wassie weer errrrrrrug lekkerrrrrr
als alles zo klinkt ....... we strepen de dagen maar weer af......

greetzzz ro
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
  zondag 26 september 2004 @ 19:59:07 #248
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22221410
ik wordt er helemala hyper van , van Vertigo
pi_22226666
Play.com heeft inmiddels drie versies van How to enz. in de catalogus:

U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb(Limited Edition Box With Bonus DVD)

U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb (With Bonus DVD)

U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb

Zou die eerste de box met boek (met foto's door Anton Corbijn) zijn??
pi_22227017
http://www.atu2.com/news/article.src?ID=3520
quote:
U2 to Kick Off Tour at Croke Park

U2 will kick off their 2005 European tour next June by playing Croke Park on June 26 and 27, the Sunday Business Post can reveal.

The GAA and the band's management have concluded negotiations, and U2 will play a third show, possibly on June 28, if ticket sales go well.

The stage for the venue will be located on the newly developed Hill 16, and up to 80,000 tickets will be sold for each gig.

U2 previously played two Croke Park concerts in front of a total of 120,000 fans in 1986. They also performed at the stadium during the opening of last year's Special Olympics. Under the terms of the stadium's planning permission, the GAA is entitled to hold three non-sporting events each year.

It is understood the GAA was keen to attract a big-name concert in a bid to ease the stadium's financial difficulties.

Croke Park is ¤98 million in debt, and the GAA will pay ¤5 million on interest repayments this year alone.
pi_22227395
Zo, wat houden jullie dat goed bij zeg!!!

Hee maar ik vind die clip een beetje... somber? Nu staat U2 idd niet bekend om de meest hapopy videoclips, maar dit icm met de tekst en muziek van het nr.... alleen frontaal gefilmd en dan ook nog eens voor zoiets naar Spanje.... maarja, wie ben ik? Een zure citroen?
pi_22227478
Dat is de clip niet hoor.

Lijkt me dat dit de clip is die op de DVD single komt:

DVD
1. Vertigo (Video of U2 performing Vertigo live in the studio, directed by Richie Smyth)
2. Vertigo (Audio + photo gallery, photos by Anton Corbijn)
3. Are You Gonna Wait Forever? (Audio only)
4. Vertigo (Jacknife Lee Remix) (Video, shot in Lisbon)

Die 1e dus.
pi_22227659
ooooooooohhhhkee ik schrok al

Murray, als ik iets over U2 wil weten, weet ik al bij wie ik moet zijn!

Echt erg, tot een paar jaar terug wist ik a-l-l-e-s van U2, en dat is wel een stukje minder geworden wel jammer..... ik was eerder echt bezeten van die band
pi_22231644
Hmmm... 26 juni beginnen ze in Europa.
Dat word pas een vakantie boeken als ik weet wanneer ze in Nederland komen
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_22233328
Dan zal het waarschijnlijk de 3e keer worden dat ik ze mis omdat ik dan net die week op vakantie ben Ik kan heel goed aanvoelen wanneer ze dus naar NL komen voordat ze het bekend hebben gemaakt
Tap tap tap
pi_22233511
Dan verzet je je vakantie toch gewoon?

pi_22233836
Ik MOET U2 gaan zien, dat is een dwangneurose
pi_22243741
U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb:

1. Vertigo
2. Miracle Drug
3. Sometimes You Can't Make It On Your Own
4. Love And Peace Or Else
5. City Of Blinding Lights
6. All Because Of You
7. A Man And A Woman
8. Crumbs From Your Table
9. One Step Closer
10. Original Of The Species
11. Yahweh

Staan verder nog wat clips op U2.com.
pi_22243828
quote:
Op maandag 27 september 2004 12:25 schreef Murray het volgende:
Dan verzet je je vakantie toch gewoon?

De tour operator vond van niet
Tap tap tap
pi_22244170
quote:
Op maandag 27 september 2004 20:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De tour operator vond van niet
Voor dat soort noodgevallen heb je toch een annuleringsverzekering?
pi_22244508
quote:
Op maandag 27 september 2004 20:26 schreef Murray het volgende:

[..]

Voor dat soort noodgevallen heb je toch een annuleringsverzekering?
nee
Tap tap tap
pi_22248124
Wat vind ik hier toch voor linkje?
pi_22248749
quote:
Op maandag 27 september 2004 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat vind ik hier toch voor linkje?
Hetzelfde linkje van een paar pagina's terug?
pi_22249057
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Hetzelfde linkje van een paar pagina's terug?
Hm, dacht dat in dit topic nog alleen de slechte versie stond. Niet dus .
pi_22249106
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hm, dacht dat in dit topic nog alleen de slechte versie stond. Niet dus .
Post dan een link naar Neon Lights.
pi_22249794
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:24 schreef Murray het volgende:

[..]

Post dan een link naar Neon Lights.
Check je mail Murray!
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22249837
hee die ouwe link deed het toch niet meer? Nu heb ik nl Muray geplagieerd
pi_22249900
quote:
Op maandag 27 september 2004 20:11 schreef Murray het volgende:
U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb:

1. Vertigo
2. Miracle Drug
3. Sometimes You Can't Make It On Your Own
4. Love And Peace Or Else
5. City Of Blinding Lights
6. All Because Of You
7. A Man And A Woman
8. Crumbs From Your Table
9. One Step Closer
10. Original Of The Species
11. Yahweh
Je vergeet 'Fast Cars'
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22250092
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:01 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Je vergeet 'Fast Cars'
Waar haal je die weg dan?
http://216.166.80.129/news.php?mode=full&news_id=961 ?

En ik heb geen mail? Of is hotmail gewoon traag.
Maar Neon Lights heb ik trouwens al van een nieuwsgroep, maar da's een opname uit 2001, voor een nooit uitgebracht Kraftwerk Tribute album. Of zouden ze gewoon die opname op de Vertigo single gooien?
pi_22250120
quote:
Op maandag 27 september 2004 23:58 schreef Waxxer het volgende:
hee die ouwe link deed het toch niet meer? Nu heb ik nl Muray geplagieerd
Hé? Plagiaat? Wie, wat waar?
pi_22250219
mijn linkje in de sig

Ik wil die hele cd

We kunnen wel een U2-meet gaan houden kan ik tenminste ergens mijn ei kwijt
pi_22250246
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Waar haal je die weg dan?
http://216.166.80.129/news.php?mode=full&news_id=961 ?
'Fast Cars' is een hidden track (instr)
quote:
En ik heb geen mail? Of is hotmail gewoon traag.
Maar Neon Lights heb ik trouwens al van een nieuwsgroep, maar da's een opname uit 2001, voor een nooit uitgebracht Kraftwerk Tribute album. Of zouden ze gewoon die opname op de Vertigo single gooien?
Ik krijg net een mailtje van postmaster@hotmail dat mijn mailtje niet kan worden afgeleverd
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22250494
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

'Fast Cars' is een hidden track (instr)
[..]

Ik krijg net een mailtje van postmaster@hotmail dat mijn mailtje niet kan worden afgeleverd
Hoe weet je dat?
pi_22250920
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:25 schreef Murray het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Heb ik van een vage kennis gehoord

alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22251022
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttt????
wie wat waar waarom wanneer en hoe?????
pi_22251130
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:43 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Heb ik van een vage kennis gehoord

[afbeelding]
Gaaf!

Mag ik je aanraken?

pi_22251329
Guus Meeuwis - geef mij je angst (ja, gecovered dus van de Andre versie...maar zoooo mooi )
pi_22252543
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 01:09 schreef kamstra het volgende:
Guus Meeuwis - geef mij je angst (ja, gecovered dus van de Andre versie...maar zoooo mooi )
Per ongeluk in het verkeerde topic gepost?
quote:
Waar kan je Neon Lights dan downloaden?
Dank u Shareaza
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  Moderator dinsdag 28 september 2004 @ 15:11:56 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_22260119
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:43 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Heb ik van een vage kennis gehoord

[afbeelding]
Hoe kreeg je dát nou weer voor elkaar?
Uren voor een uitgang posten of puur toeval?
Waar is het eigenlijk?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_22262353
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 15:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe kreeg je dát nou weer voor elkaar?
Uren voor een uitgang posten of puur toeval?
Waar is het eigenlijk?
dat was bij de studio in juni. die dag hebben ze dvd-opnames gemaakt voor 'Vertigo' (de clip die bij TOTP te zien was) en ze hadden luistersessie's voor diverse gasten en bij zijkant van de studio hebben we lekker mee kunnen genieten want alle ramen stonden wagenwijd open

alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22262526
Tap tap tap
pi_22262935
Ik persoonlijk denk dat de tour veel eerder begint, ik heb ergens gelezen dat het eigenlijk december 2004 al zou worden, maar dat was nu iets te vroeg.
pi_22263132
Ik kan me voorstellen dat ze tot het zomerseizoen wachten om dan in stadions te kunnen optreden.
pi_22263187
Afgelopen tours hebben ze daar toch ook niet op gewacht?
pi_22267815
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:01 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Je vergeet 'Fast Cars'
http://www.nme.com/news/110009.htm
quote:
The full tracklisting is:

* ‘Vertigo’
* ‘Miracle Drug’
* ‘Sometimes You Can’t Make It On Your Own’
* ‘Love And Peace Or Else’
* ‘City Of Blinding Lights’
* ‘All Because Of You’
* ‘A Man And A Woman’
* ‘Crumbs From Your Table’
* ‘One Step Closer’
* ‘Original Of The Species’
* ‘Yahweh’
* ‘Fast Cars’ (UK Bonus track)
Wat nou, "(UK Bonus track)".
pi_22267952
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:09 schreef mrkoenz het volgende:
Afgelopen tours hebben ze daar toch ook niet op gewacht?
Elevation/Popmart begonnen in Maart/April.

Voor de Elevation Tour hebben ze wel een kleine promo tour gedaan, misschien doen ze nu weer zoiets. Kan me niet voorstellen dat de tour al in December begint eigenlijk.
pi_22267988
Albumcover:

  dinsdag 28 september 2004 @ 21:09:47 #289
62182 Georges
That's the shit
pi_22269569
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:43 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Heb ik van een vage kennis gehoord

[afbeelding]


Er is een cafe in Dublin waar om de zoveel tijd ook The Edge en Larry komen. Toen ik er was waren ze er natuurlijk weer niet.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22270105
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:09 schreef Georges het volgende:

[..]



Er is een cafe in Dublin waar om de zoveel tijd ook The Edge en Larry komen. Toen ik er was waren ze er natuurlijk weer niet.
Dockers
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:36:54 #291
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_22270496
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:26 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

Dockers
*Noteert voor komende herfstvakantie


Wat een fijn nummer toch.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_22272435
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:09 schreef Georges het volgende:

[..]



Er is een cafe in Dublin waar om de zoveel tijd ook The Edge en Larry komen. Toen ik er was waren ze er natuurlijk weer niet.
Bono schijnt wel es in Porter House in Bray (ten Z van Dublin) te komen. Vertelde twee leuke meiden in die pub toen ik er in januari was . De zogenaamde round tower (ronde verdedigingstoren) aan de kust in Bray is van Bono, dus hij is vast wel es in de buurt . Maar helaas, ik had ook pech toen ik er was .
pi_22272667
Als ik een tip mag geven: ga naar Dalkey. Daar heb je een grote kans om The Edge en Bono tegen te komen in de paar pubs die er zijn.. The Edge woont er en Bono in het dorpje wat er aan vastligt (Killiney). In Dalkey wonen veel bekende mensen: Van Morrison, Enya, Jim Kerr, Eddie Jordan, Maeve Binchey. En terug naar Dublin: neem buslijn nr 7
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22279646
NOS TT 372
quote:
` In 2005 start de tournee van U2 door
Europa,en die zal beginnen in Ierland.
Op 26 en 27 juni 2005 speelt de groep
twee keer thuis in Dublin en daarna
gaat het hele circus verder door
Europa.Reken op ongeveer juli voor de
NL-show.
pi_22279676
En op http://www.u2tours.com/faq/ staat weer wat anders
quote:
1. When does the tour start? Will U2 be playing my city?

There's been no official announcement of tour dates yet. Paul McGuinness told BBC radio in May that the tour would begin in Miami in March, 2005. More recently, a Chicago newspaper reported hearing Bono say the tour would begin in Boston in March. Until something official is announced, everything is speculation.
pi_22279701
Maar de shows in Croke Park zouden wel door U2 zijn bevestigd, aldus http://www.u2tours.com/ne(...)il&Rec=20&0415a6ff1d
quote:
Reports that U2 are planning to play Croke Park next summer have been confirmed by a band source who tells hotpress.com that "the shows are more or less a done deal."

Speculation that the European leg of the band's world tour would kick off in the 79,500-capacity GAA stadium intensified last week when Bono said, "Men are climbing these walls as we speak trying to figure out if they can put a stage in there. It's where we should be. To play there would be incredible. We're looking into it."

Reccy subsequently completed, the U2 bandwagon will trundle into the Dublin venue on June 26 and 27, with provision for a third consecutive show if demand dictates.

Croker already has a special place in U2 folklore with the two dates they played there in 1986 rated among the Joshua Tree Tour's finest.

In the meantime, there's been an enthusiastic response to 'Vertigo' with BBC Radio One B-Listing the single a month ahead of its November 5 release.
pi_22282294
1e recensie van NME. En als je bedenkt dat ze altijd negatief schrijven over U2 dan is het een hele goeie cd geworden:

'It's one of the most eagerly anticipated albums of the year, is set to be one of the biggest-selling and NME has heard it first: it's U2's new album 'How to Dismantle an Atomic Bomb'. There are only two copies in the country but we got our hands on one of them.

The album, the band's 11th studio collection, is the follow-up to 2000's 'All That You Can't Leave Behind' and is an all-guns-blazing-guitar album produced by Steve Lillywhite (sp?). Because of a security lapse in the summer when a CD containing the record was lost or stolen from a photo session in France, security around the album is tight. However, NME managed to pull some strings to get a sneak preiew of an unmastered copy.

Out on November 22, 'How to Dismantle an Atomic Bomb' is direct, loud and often heavier than their previous album, with a couple of songs big enough to shake stadiums. The first taste will come in the form of a single, 'Vertigo', released on November 8, but until then here's NME's exclusive track-by-track guide to the record.

'Vertigo' (3:07)
The first single, and as you'd expect, it's a corker. 'Vertigo' features a riff from The Edge as big as 'Beautiful Day', perfectly complementing Bono's cries of "Feeeel!" throughout the chorus. "Hello, hello, we're in a place called vertigo", he sings. It's an anthem, probable Number One single and an electrifying opening to the album.

'Miracle Drug' (3:54)
After the punky 'Vertigo', 'Miracle Drug' is much slower but still heavy. "Want to trip inside your head/Spend the day there", Bono croons. It's a love song with tribal drums and a massive guitar-led chorus. Could be a single.

'Sometimes You Can't Make It On Your Own' (5:02)
After two all-out rock numbers, 'Sometimes....' is the first ballad. Backed by simple chiming guitar and drums reminiscent of 'Where The Streets Have No Name', Bono sings "You don't have to put up a fight/You don't always have to be right....let me take some of the punches for you tonight". The feel is a lot like REM's 'Everybody Hurts'.

'Love and Peace or Else' (4:47)
An industrial growl and host of Nine Inch Nails-style noises hide Bono's whispering intro, before the song evolves into a clapalong, glammy chorus "Give me love and peace", Bono sings. It's the first hint of his political side, with references in to "troops on the ground". A thumping bassline makes it all sound a bit like Black Rebel Motorcycle Club.

'City of Blinding Lights' (5:44)
The second Big Stadium moment. Pretty piano opens the song, which sounds like an updated 'With or Without You', Bono's in reflective mood, singing, "The more you see, the less you know".

'All Because of You' (3:37)
'Achtung Baby'-era guitars back one of Bono's most confessional songs ever. "I'm not broke but you can see the cracks", he sings. The lyrics suggest that he may walk the corridors of the UN, meet with Presidents and be able to call the Pope on his mobile, but sometimes he'd just like to be simple old Paul Hewson.

'A Man and a Woman' (4:25)
If the first half of the record is direct, simple rock, from here on in it gets more chilled. 'A Man and a Woman' is the last of the straight-ahead rock numbers dealing with similar themes of lost love.

'Crumbs From Your Table' (4:57)
Compared to 'Vertigo' and 'All Because of You', 'Crumbs...' is one of the more understated songs on the album. Could probably have been a B-side.

'One Step Closer' (3:50)
An ambient-sounding track their old producer Brian Eno would have been proud of is the stand-out song on the second half of 'How to Dismantle...'. Bono's dejected, or in his words has "crossed the road from hope", but is resigned to his fate. "A heart that hurts is a heart that beats", he sings. It'll be the lighters-in-the-air moment on next year's stadium tour.

'Original of the Species' (4:33)
In keeping with the calmer mood of the second half of the album, 'Original...' has subtle, cinematic strings backing a pretty piano. It builds into an epic ballad which is classic U2.

'Yahweh' (4:20)
The title is the transliteration of the Hebrew word for the name of God, so it's appropriate what the closing song is a plea for peace. "Take these hands, don't make a fist", Bono sings, "take this mouth, give it a kiss".

'Fast Cars' (bonus track)
Unlikely to appear on the UK version of the album, this track is currently slated for inclusion on the Japanese pressing only. That's a tragedy for UK U2 fans as it's by far the most exciting song here. With a distinct Middle Eastern influence in the music, it's also where the line 'How to Dismantle an Atomic Bomb' comes from. NME says: put this track on the UK album!

NME verdict:
For fans looks for that classic U2 sound, 'How to Dismantle an Atomic Bomb' is well worth the wait. Some strong tracks - particularly on the early part of the album - guarantee this will be a massive-selling record and will set them up for some monster live shows next year.'
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22283232
quote:
The feel is a lot like REM's 'Everybody Hurts'.
quote:
which sounds like an updated 'With or Without You', Bono's in reflective mood, singing, "The more you see, the less you know".
Dat belooft veel goeds .
quote:
Unlikely to appear on the UK version of the album, this track is currently slated for inclusion on the Japanese pressing only.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Zet zo'n nummer gewoon op iedere versie van het album. Kun je weer een paar versies gaan kopen om alles compleet te hebben .
pi_22283556
Daar kregen ze 'The Ground Beneath Her Feet' ook al als bonustrack op ATYCLB.
quote:
In Japan, Australia and the UK, CD prices for domestic CDs are much more expensive than the price of imports from other countries. In an attempt to get buyers to buy CDs made in their own countries, The Ground Beneath Her Feet was pressed onto the CD as the last track of the CD.
En The Fly ook al op the Best Of '90 - '00.

pi_22283739
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:

Dit slaat natuurlijk nergens op. Zet zo'n nummer gewoon op iedere versie van het album. Kun je weer een paar versies gaan kopen om alles compleet te hebben .
zo vragen platenmaatschappijen er toch om dat je je eigen cd'tjes brandt zodat je de cd, alle bonustracks, b-sides en remixes op 1 cd krijgt???

ik koop de cd wel hoor
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_22284979
quote:
Op woensdag 29 september 2004 13:40 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
zo vragen platenmaatschappijen er toch om dat je je eigen cd'tjes brandt zodat je de cd, alle bonustracks, b-sides en remixes op 1 cd krijgt???
Precies, dat heb ik bij ATYCLB ook gedaan. Ik had de europese versie en toen heb ik The Ground Beneath Her Feet er maar bij gedownload.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')