LOLquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Volgens mij valt dat onder bittorrent gedoe en dat mag geloof ik niet.
Even testen... *pakt Windows Taakbeheer erbij*.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DJ_Scuff het volgende:
Trouwens idd goed programma, dat Shareaza.
Alleen wel een geheugenmonster....
Valt best mee, maar je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
En met drie netwerken heb je natuurlijk een overhead van hier tot Tokyo?
Da's in het algemeen de kosten die je sowieso moet maken, zonder dat het daadwerkelijk wat oplevert...quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:41 schreef m021 het volgende:
Wat is overhead?
Ah, OK. Bedankt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:50 schreef Jordy-B het volgende:
Bij downloaden slaat de term overhead op de bandbreedte die je nodig hebt zonder dat er daadwerkelijk wat gedownload wordt.
Leuk hè, een lege post.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Shareaza laat de overdrachtsnelheid zien in kiloBIT / sec en niet in kiloBYTE / sec.. helaas.. af en toe wel misleidend ja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:33 schreef Da_Koen het volgende:
Met Shareaza kun je nooit zo snel downloaden dan met het originele programma van het netwerk. Alle goede netwerken gaan namelijk uit van veel uploaden is veel downloaden. Bij Shareaza upload je aan alle netwerken, dus niet alleen het netwerk waarvan je download...
Tevens zijn de stats van incorrect. Een vriend zij laatst dat ik ook maar Shareaza moest downloaden, omdat hij telkens met 200-500 kb/s zat te downloaden(dit terwijl zijn verbinding max 30kb/s is)
Shareaza, geen aanrader in mijn ogen, gebruik gewoon Bittorrent(voor snelheid) of eDonkey(voor kwantiteit en kwaliteit, alleen laat de snelheid vaak te wensen over, altijd rond de 30 kb/s).
Euh...quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:24 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een cd waarvan er maar 1(!!) user te vinden is op soulseek die die heeft en daar sta ik al god weet hoe lang in de que
Laat staan dat ik die ergens anders kan vinden
gewoon goed je instellingenn na lopenquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:51 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
Shareaza laat de overdrachtsnelheid zien in kiloBIT / sec en niet in kiloBYTE / sec.. helaas.. af en toe wel misleidend ja.
Sterker nog: in de versie die ik gebruik (1.8) kan je dat niet eens instellen, hij geeft het automatisch aan in kiloBYTE.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:01 schreef mschol het volgende:
gewoon goed je instellingenn na lopenbij mij geeft ie netjes de echte download speed aan..
Ik heb voor alle drie nummers de search aangezet (ja, je kan gelijktijdig meerdere searches hebben met Shareazaquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:40 schreef Lkw het volgende:
Als jij met Shareaza nummers als deze:
- Ned Farr - Black Sand
- Pomegranate - Come 2 Me
- Witness - Still
kunt vinden, ben ik overtuigd.
Net nog iets ontdekt:quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:22 schreef m021 het volgende:
Ook kan je zogenaamde Magnet links maken
Hm, ik zou die .exe-bestanden maar niet openenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:25 schreef m021 het volgende:
Ik heb voor alle drie nummers de search aangezet (ja, je kan gelijktijdig meerdere searches hebben met Shareaza). Nou de resultaten nog afwachten.... Stay tuned!
edit (1): het nummer van Pomegranate is gevonden, en het nummer van Witness ook
edit (2): voor Ned Farr - Black Sand zijn er een heleboel hits, maar allemaal .exe bestanden...
jepquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ik zou die .exe-bestanden maar niet openen
Wél raar, want Black Sand is, net als die andere twee, gewoon een muzieknummer...
Goeie score overigens, ik kan alledrie de nummers met mijn huidige programma niet vinden. Ik ga dus binnenkort eens een poging wagen met Shareaza..
Bedankt voor de moeite!
PS In hoeverre kun je van tevoren goed inschatten wat je downloadt eigenlijk? Heb je de lengte van een nummer en de bitrate (!) van tevoren al op je scherm? Vind ik namelijk wel een vereiste eigenlijk...
Welke cd?quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:24 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een cd waarvan er maar 1(!!) user te vinden is op soulseek die die heeft en daar sta ik al god weet hoe lang in de que
Laat staan dat ik die ergens anders kan vinden
Thnxquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
jep
Ja, bestanden die aan het downloaden zijn worden op 2 manieren opgeslagen:quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:43 schreef Lkw het volgende:
Edit: Nóg een vraagje: incomplete nummers, kun je die gewoon (ook al tijdens het downloaden) met Winamp afspelen, en worden die - mocht de download onverhoopt onderbroken worden - gewoon opgeslagen als incomplete .mp3?
Nee, ik was ook niet van plan hem te downloaden hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, ik zou die .exe-bestanden maar niet openen
Wél raar, want Black Sand is, net als die andere twee, gewoon een muzieknummer...
Goeie score overigens, ik kan alledrie de nummers met mijn huidige programma niet vinden. Ik ga dus binnenkort eens een poging wagen met Shareaza..
En je kan het veranderen!! (ergens in de menu's)quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:51 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
Shareaza laat de overdrachtsnelheid zien in kiloBIT / sec en niet in kiloBYTE / sec.. helaas.. af en toe wel misleidend ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |