Die wc moet toch een keer schoongemaakt worden of je het wil of niet...
quote:Dan kan het wel een probleem worden ja
Op dinsdag 2 december 2003 22:18 schreef Ole het volgende:[..]
En wat als je straks een huis met anderen gaat delen? Of met anderen op vakantie gaat?
quote:Trapleuningen raak ik sowieso niet aan.
enige wat ik weleens doe:
op openbare toilletten deuren met mouw openen
op stations (vooral metro) trapleuning met mouw aanraken (maar daar is het gewoon echt zichtbaar smerig!
quote:Dat zal allicht, maar is het ook nodig?
Op woensdag 3 december 2003 07:55 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Maar serieus kees, dit is echt dwang.. Kan echt te verhelpen zijn hoor...
quote:Als jij er zelf mee kan leven. Dan is er geen probleem denk ik..
Op woensdag 3 december 2003 13:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Dat zal allicht, maar is het ook nodig?
quote:To nu toe nog wel, maar zeilweek was al niet echt cool...
Op woensdag 3 december 2003 13:48 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Als jij er zelf mee kan leven. Dan is er geen probleem denk ik..
quote:het is helemaal aan jou! Succes!
Op woensdag 3 december 2003 13:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
To nu toe nog wel, maar zeilweek was al niet echt cool...
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
- was altijd m'n handen nadat ik een dier/beest geaaid ofzo heb
>> logisch- was ook m'n handen nadat ik geld heb aangeraakt of bijv. een koekje pak en van buiten kom
>> als ik eraan denk, meestal niet- eet/drink voor geen goud iets wat iemand anders al half opgedronken/gegeten heeft
>> nee, idd- kijk altijd goed in de boter waar ik wat 'vandaan moet halen'. Dus tussen de kruimels, jam, pindakaas resten door. Als de boter meer dan de helft leeg is moet er eigenlijk een nieuwe komen.
>> ja, vaak wel, maar als iets half leeg is hoef ik geen nieuwe.- Dat betekent ook weer dat ik soms droge boterhammen moet eten omdat er nog geen nieuwe boter is
>>- Ook wordt de vork, mes, lepel en het bord grondig gecheckt.
>> als ik toevallig zie dat er wat op is was ik t wel ff.- Schud boterhammen graag af om broodkruimels van andere boterhammen eraf te krijgen
>> Af en toe, als er gewoon teveel kruimels aan t oppervlak is schud ik er wat van af, let er niet op, alleen als t me opvalt.- Voor de rest met knoppen op de deur waar iedereen aan zit druk ik liever met m'n mouw ofzo op
>> nee, daar let ik niet op.
quote:Zie je wel! Ben niet de enige
Op vrijdag 5 december 2003 17:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Zie je wel! Ben niet de enige
quote:Ach, jij kan er ook niks aan doen dat je een beetje gestoord bent
Op maandag 8 december 2003 15:24 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
quote:Idd
Op maandag 8 december 2003 15:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ach, jij kan er ook niks aan doen dat je een beetje gestoord bent
Mijn omgeving niet. Mezelf wel. Ik weet namelijk zelf ook heus wel dat het allemaal onzin is, maar toch voer ik bepaalde handelingen uit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:54 schreef Italo het volgende:
Tja, of het kwaad kan... Beetje smetvrees is het iid wel...
Ben je je omgeving tot last met je handelingen (of jezelf)?
Dat kun je heus wel. Je zult wel moeten namelijk, want de enige manier om van een fobie af te komen is er doorheen. Het is meer de angst voor de handeling dan de handeling op zich die het probleem vormt. Als je het eenmaal gedaan hebt en je merkt dat de wereld niet vergaat, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 2 december 2003 14:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Kan ik niet, dan is alles 'smerig' en eet ik niks meer.
Merk jij niet dat het te maken heeft met hoe goed je in je vel zit?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:52 schreef nozem het volgende:
De lijst wordt langer en langer, en dat terwijl ik als kind een enorme smeerpoets was en dus heel wat weerstand heb opgebouwd. Ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt.
Het is een beetje het kip en het eiverhaal. Die smetvrees zorgt er voor dat ik minder in mijn vel zit maar andersom zorgt het beter in mijn vel zitten voor een afname van de smetvrees. Het is erg lastig te zeggen wat nu waar voor zorgt. In drukke, stressvolle periodes heb ik er wel meer last van ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Merk jij niet dat het te maken heeft met hoe goed je in je vel zit?
Ik heb het zelf ook gehad, zo'n beetje in de mate als jij omschrijft. Jarenlang.
Maar nu het al geruime tijd gewoon goed met me gaat is het bijna helemaal weg.
Echter, toen ik op vakantie was in een land waar ik me niet veilig voelde, kwam het in een mum van tijd weer in volle hevigheid boven.
Heeft bij mij te maken met controle, (schijn!)veiligheid voor jezelf creëren.
Je bent de enige niet, het is best een smerig land!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik er heel veel moeite mee zal hebben om bijvoorbeeld naar India op vakantie te gaan..![]()
Die boter, zo herkenbaar! Mijn pa kan echt niet met boter omgaan.. gelukkig eet ik bijna nooit boter.. maar kprobeer ook wel een beetje die etensresten te mijdenquote:- kijk altijd goed in de boter waar ik wat 'vandaan moet halen'. Dus tussen de kruimels, jam, pindakaas resten door. Als de boter meer dan de helft leeg is moet er eigenlijk een nieuwe komen.
Pindakaas?? Tosti ham/kaas??quote:- Dat betekent ook weer dat ik soms droge boterhammen moet eten omdat er nog geen nieuwe boter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |