voel me opzich wel goed, hard aan school gewerkt en net even iets gedaan wat ik al heel lang moest doen. zit alleen nog wel beetje met school, moet nog langer wachten voordat ik weet of ik in mijn groep mag blijven.. en dat is niet fijn
en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij met m'n vriendin
alwayzz look on the bright side of live ....right *zucht*
ltrs
lekker gedouched, kleertjes aan, beetje voor school recensies opzoeken over Oesters van Nam Kee (voor Nederlands
) en dan lekker relaxen met the Gilmore Girls ![]()
jullie Fok! peopletjes hier in RP zijn wel speciaaltjes enzo
voor degenen die zich aangesproken voelen
quote:Jij ook.
Op dinsdag 2 december 2003 19:35 schreef Faithy het volgende:jullie Fok! peopletjes hier in RP zijn wel speciaaltjes enzo
![]()
![]()
voor degenen die zich aangesproken voelen
een goede vriend van me is verliefd... en ik weet niet zo wat ik daar mee aan moet.. en nee, hij is niet verliefd op mij
![]()
bwegh...
ga maar proberen te slapen...
quote:Klinkt alsof jij verliefd op hem bent? Of dat je bang bent de vriendschap te moeten opgeven? Of allebei?
Op dinsdag 2 december 2003 22:02 schreef Faithy het volgende:
moeen beetje bang..
een goede vriend van me is verliefd... en ik weet niet zo wat ik daar mee aan moet.. en nee, hij is niet verliefd op mij
![]()
bwegh...
ga maar proberen te slapen...
ot: lekkere releases luisterend biertje drinkend..
quote:denk allebei...
Op dinsdag 2 december 2003 22:09 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Klinkt alsof jij verliefd op hem bent? Of dat je bang bent de vriendschap te moeten opgeven? Of allebei?
ot: lekkere releases luisterend biertje drinkend..
quote:gewoon blij voor hem zijn
Op dinsdag 2 december 2003 22:13 schreef Faithy het volgende:[..]
denk allebei...
gatverdamme
ik heb hoofdpijn
mijn rechteroog zit gewoon dicht ervan ![]()
zo maar
quote:tuurlijk zal ik wel blij voor HEM zijn, uiteraard, anders zou ik geen echte vriendin zijn..
Op dinsdag 2 december 2003 22:19 schreef milagro het volgende:[..]
gewoon blij voor hem zijn
je zult zien, dan voel jij je ook het beste uiteindelijkik heb hoofdpijn
mijn rechteroog zit gewoon dicht ervan
zo maar
maar ergens koesterde ik altijd nog dat sprankje hoop...
en ergens nog steeds wel, want misschien dat we allebei na een relatie zoiets hebben van: tussen ons klikt het toch beter... en ja, het is/was net iets meer dan alleen vriendschap...
quote:ik bedoel, er in mee gaan, in je "rol" opgaan dan wil het nog wel eens zo zijn dat je zelf ziet dat het zo beter is.
Op dinsdag 2 december 2003 22:27 schreef Faithy het volgende:[..]
tuurlijk zal ik wel blij voor HEM zijn, uiteraard, anders zou ik geen echte vriendin zijn..
maar ergens koesterde ik altijd nog dat sprankje hoop...
en ergens nog steeds wel, want misschien dat we allebei na een relatie zoiets hebben van: tussen ons klikt het toch beter... en ja, het is/was net iets meer dan alleen vriendschap...
Een hele goede (platonische) vriend is onbetaalbaar, weet je.
Kan veel meer waarde hebben dat een
vriendje, die komen en gaan toch vaak ![]()
Dus zie het positief ![]()
Bedtijd!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |