abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2003 @ 00:48:54 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15418813
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En daardoor scoort hij er dit seizoen gewoon 44 in de HCE, schitterend afscheid gaat dat worden

Volgens mij zou het best uniek zijn, 2e worden terwijl je een spits hebt lopen die er 44 in knalt
pi_15418822
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:48 schreef twi het volgende:

Volgens mij zou het best uniek zijn, 2e worden terwijl je een spits hebt lopen die er 44 in knalt

Maak je geen zorgen, Zlatan en Sonck halen samen de 44 nog niet
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 december 2003 @ 00:50:46 #153
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15418841
Kezman en de nummer 2 in score van PSV ook niet
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_15418882
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, Zlatan en Sonck halen samen de 44 nog niet

idd

want ik wist nog goed hoe optimistisch de ajacieden hier waren, Sonck zou de nieuwe topscorer zijn die Kezman gemakkelijk overtroefd

Dirk Kuijt zou het in zijn eerste jaar niet waarmaken bij Feyenoord
Ik denk dat Kuijt er meer heeft gemaakt dan Sonck

dus zo'n uitspraken van ajacieden neem ik tegenwoordig met een korreltje zout

maandag 15 december 2003 @ 00:55:58 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15418942
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:52 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

idd

want ik wist nog goed hoe optimistisch de ajacieden hier waren, Sonck zou de nieuwe topscorer zijn die Kezman gemakkelijk overtroefd

Dirk Kuijt zou het in zijn eerste jaar niet waarmaken bij Feyenoord
Ik denk dat Kuijt er meer heeft gemaakt dan Sonck

dus zo'n uitspraken van ajacieden neem ik tegenwoordig met een korreltje zout

Volgens mij zeiden Ajacieden dat Sonck wel een jaartje zou moeten wennen. Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.

Zij gaan samen de 44 niet halen nee, als ze samen de 35 halen dan verrassen ze me al. Maar goed, als je voor volgend seizoen de man die 44 goals erin schopt moet gaan missen, zou dat toch best lastig gaan worden. Zit je gelijk op niveautje Twente qua productie geloof ik...

maandag 15 december 2003 @ 00:58:45 #156
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_15418976
Alleen als PSV El Khatabbi haalt.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  maandag 15 december 2003 @ 00:59:04 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15418980
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:55 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij zeiden Ajacieden dat Sonck wel een jaartje zou moeten wennen. Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.

je vergeet Da_Sandman,gaat hem uiteindelijk een kratje bier kosten aan DD

[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 15-12-2003 01:00]

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15418998
Mocht Kezman er echt 40 of meer inschoppen dan gaat hij voor een zeer hoog bedrag weg, ongeacht wat hij gepresteerd heeft in Europa. Een speler die er in Nederland 40 inschiet zal ze overal maken en zo denken topclubs ook.

Met dat geld kan een goede vervanger aangetrokken worden. Maar PSV heeft ook nog huntelaar rondlopen die er bij AGOVV ook al 14 in heeft liggen, die zou ik volgend jaar wel regelmatig in zien vallen. In een ander topic werd Mols genoemd en dat lijkt me een goede keuze. Scoort minder, maar hij is wel het soort spits dat PSV kan gebruiken

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15419008
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:59 schreef DutchGooner het volgende:

Die boekt het gewoon van de voorraad af
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 december 2003 @ 01:09:40 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15419148
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

die bedoelde ik Met z'n weddenschap
  maandag 15 december 2003 @ 01:12:22 #161
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15419198
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Die boekt het gewoon van de voorraad af

Dan mag ie met mij voor een doos Baccardi wedden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15421181
quote:
Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.
En daar blijf ik nog steeds bij. Ik ben ook als enige die erin geloofde dat Kezman dit seizoen niet zou afmaken in Nederland. Maar ik had aan het begin van het seizoen niet kunnen bedenken dat Elkatabi en AZ zo lekker zouden draaien. Maar ja Ali gaat zich ook bezinnen op een eventuele transfer (als hij zich over zijn vliegeangst kan zetten).
Blijft dus toch weer Zlatan over als een serieuse kandidaat voor de topscoorder.

Maare Robben is wel schokkend nieuws. Mocht Real hem echt heel graag willen binnen halen is er natuurlijk geen houden aan voor PSV.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 15 december 2003 @ 09:15:42 #163
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15421347
Maar goed ik denk dat Robben echt nog wel ff blijft hoor,
Hij speelt goed, maar niet echt constant nog..... kijk maar naar een paar weken geleden (rond de herfstvakantie).
Ik denk ( maar goed wie luisterd er naar mij ) dat het voor hem gewoon goed is om nog 1 of 2 jaar te blijven. Om volwassen te worden.
Maar goed we zullen zien.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_15421582
quote:

[..]

* Dylan Dog heeft met Da_Sandman een weddenschap lopen: hij wedt om een kratje Grolsch beugels dat Zlatan topscorer wordt. redelijk serieus lijkt me zo.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 15 december 2003 @ 09:37:58 #165
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15421686
quote:
Op maandag 15 december 2003 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

* Dylan Dog heeft met Da_Sandman een weddenschap lopen: hij wedt om een kratje Grolsch beugels dat Zlatan topscorer wordt. redelijk serieus lijkt me zo.

hehe dat ga je verliezen denk ik
  maandag 15 december 2003 @ 10:06:37 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15422100
quote:
Op maandag 15 december 2003 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 15 december 2003 01:09 schreef twi het volgende:

[..]

die bedoelde ik Met z'n weddenschap

Of heeft Speed ook een weddenschap lopen? Nouja, Zlatan heeft het (nog) niet in zich topscorer te worden. Hij wil het te mooi doen en is niet efficient genoeg. Sonck heeft die kans nog nauwelijks gekregen, want zelfs als Ibrahimovic speelt, mag Sonck het nauwelijks in de punt van de aanval proberen.
pi_15422615
quote:
Op maandag 15 december 2003 09:37 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hehe dat ga je verliezen denk ik

Ikke? Dacht et niet he
Wat een vrouw!
spits!
pi_15423705
quote:
Op maandag 15 december 2003 10:06 schreef twi het volgende:
Of heeft Speed ook een weddenschap lopen? Nouja, Zlatan heeft het (nog) niet in zich topscorer te worden. Hij wil het te mooi doen en is niet efficient genoeg. Sonck heeft die kans nog nauwelijks gekregen, want zelfs als Ibrahimovic speelt, mag Sonck het nauwelijks in de punt van de aanval proberen.
Ik heb zeker weer weddenschappen lopen. Maar niet over de topscoorder. Simpel om het feit dat Kezman een te onzekere factor is. Ik denk wel dat hij binnenkort verkocht wordt maar aan de andere kant ga ik daar steeds meer over twijfelen. Er komen namelijk steeds meer geluiden/geruchten dat hij toch niet zo gewild is als er gedacht werd. Maakt hij het seizoen af dan wordt ie zeker topscoorder gaat ie weg....naja vul maar in.

Ik hou het er voor als nog op dat ie verkocht wordt en dus geen.......

pi_15423771
Zlatan topscorer?
Ik zet mijn geld op El Khatabbi, als Kez vertrekt tenminste.
pi_15423916
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:35 schreef SCH het volgende:
Zlatan topscorer?
Ik zet mijn geld op El Khatabbi, als Kez vertrekt tenminste.
Ook de kans dat Ali het seizoen niet afmaakt in Nederland is groot misschien wel groter dan Kezman
pi_15423970
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:42 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ook de kans dat Ali het seizoen niet afmaakt in Nederland is groot misschien wel groter dan Kezman

Zou je denken? Ali is een leuke hype momenteel maar ik zie hem meer als een soort Hristov die ook ooit even erg doeltreffend was. Of Ali moet heel graag willen en op ieder aanbod ingaan. Echt goed is ie niet natuurlijk.

Kezman blijft wel denk ik, maar waar jij steeds vandaan haalt dat de belangstelling minder groot is en zo - dat beschouw ik maar als grappige steekjes onder water

pi_15424269
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou je denken? Ali is een leuke hype momenteel maar ik zie hem meer als een soort Hristov die ook ooit even erg doeltreffend was. Of Ali moet heel graag willen en op ieder aanbod ingaan. Echt goed is ie niet natuurlijk.

Kezman blijft wel denk ik, maar waar jij steeds vandaan haalt dat de belangstelling minder groot is en zo - dat beschouw ik maar als grappige steekjes onder water

Het is te hopen dat dat grappige steekjes onder water zijn voor de PSVers.
Schalke heeft serieuse belangstelling voor Ali en naar het schijnt nog wat clubs. Probleem zit hem echt in zijn vlieg-angst. Kan ie zich daaover heen zetten is ie weg.
pi_15424323
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:58 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Schalke heeft serieuse belangstelling voor Ali en naar het schijnt nog wat clubs. Probleem zit hem echt in zijn vlieg-angst. Kan ie zich daaover heen zetten is ie weg.

Ik ben nooit zo onder de indruk van spelers die ineens in de belangstelling staan, omdat ze plotseling wat meer scoren. Tot hiervoor was er nooit echt belangstelling voor hem. Hristov speelt nu bij zwolle
pi_15424325
quote:

[..]

ja dat denk ik ook maar als die naar Schalke zou gaan kan die net zo goed met de auto gaan, doet bergkamp toch ook.
pi_15424547
quote:

[..]

Ik had ergens opgevangen dat der Jupp voor Kromkamp bij AZ op de tribune zat, dus niet voor Elkhattabi.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15425421
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:09 schreef zjroentje het volgende:

Ik had ergens opgevangen dat der Jupp voor Kromkamp bij AZ op de tribune zat, dus niet voor Elkhattabi.

klopt, al hoorde ik dat er vanuit Engeland ook belangstelling was voor El-Khattabi, maar zo vlak voor het openen van de transfer markt is dat logisch. Ik denk dat het allemaal met Vieri moet beginnen, als hij voor veel geld weg gaat en niet geruild wordt voor Davids en wat extra geld, dan kan het een vervelende januari maand worden voor de kleinere clubs, anders blijft alles zoals het is
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 december 2003 @ 13:31:53 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15426799
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben nooit zo onder de indruk van spelers die ineens in de belangstelling staan, omdat ze plotseling wat meer scoren. Tot hiervoor was er nooit echt belangstelling voor hem. Hristov speelt nu bij zwolle

Ik noem Andy van der Meyde
pi_15426892
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:31 schreef twi het volgende:
Ik noem Andy van der Meyde
Die zie ik toch niet in dit rijtje. Van der Meyde is gewoon een klasbak voetballer, die echt niet opviel door een paar doelpuntjes meer of minder. Hij is een harde werker met een grote toegevoegde waarde voor welk team dan ook. Spelers als Hristov of El Khatabbi zijn imo wisselvallig met ineens een goede periode.
  maandag 15 december 2003 @ 13:40:11 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15427001
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Die zie ik toch niet in dit rijtje. Van der Meyde is gewoon een klasbak voetballer, die echt niet opviel door een paar doelpuntjes meer of minder. Hij is een harde werker met een grote toegevoegde waarde voor welk team dan ook. Spelers als Hristov of El Khatabbi zijn imo wisselvallig met ineens een goede periode.

Van der Meyde speelde anders ook draken van wedstrijden (met als 'klapper') FC Utrecht - Ajax vorig seizoen. Dan wordtie niet vrolijk. Ik had ook nog niemand over belangstelling voor Mandy gehoord voordat 'ie die goal tegen AS Roma scoorde
  dinsdag 16 december 2003 @ 00:59:07 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15445987
quote:
PSV zonder Wilfred Bouma tegen Willem II

15/12/2003 19:11

PSV zal het dinsdagavond in de Amstel Cup zonder verdediger Wilfred Bouma moeten doen. Zijn hamstring, die overbelast is, speelt hem parten.
Of Bouma voor de winterstop überhaupt nog in actie komt, is overigens ook nog niet helemaal duidelijk.

'Het is geen zware blessure', zegt trainer Guus Hiddink op de website van PSV, 'maar hij heeft toch behoorlijk last. We zullen proberen om hem voor zaterdag weer fit te krijgen.'

De PSV-coach riep de Deen Michael Jakobsen op als vervanger voor Wilfred Bouma.

Jongens, hoe moet ik dit zien? Ik neem aan dat Jakobsen gewoon op de bank kan plaatsnemen en Hofland gaat spelen op de positie van Bouma?
pi_15447751
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:59 schreef twi het volgende:

[..]

Jongens, hoe moet ik dit zien? Ik neem aan dat Jakobsen gewoon op de bank kan plaatsnemen en Hofland gaat spelen op de positie van Bouma?

Ja tuurlijk. Ze bedoelen als vervanger in de selectie. Kezman speelt waarschijnlijk ook niet.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 16 december 2003 @ 10:24:21 #182
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_15449394
Waarom speelts Kezza niet?

Wordt nog lastig dan tegen Willem II. Het team lijkt op papier niet bijzonder maar presteert momenteel behoorlijk.

Hard, gemeen en snel
pi_15449750
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 10:24 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Waarom speelts Kezza niet?

Wordt nog lastig dan tegen Willem II. Het team lijkt op papier niet bijzonder maar presteert momenteel behoorlijk.

Hij heeft een lichte blessure. En Willem II in uitwedstrijden is een wereld van verschil met de ploeg in Tilburg.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:37:48 #184
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_15451224
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En Willem II in uitwedstrijden is een wereld van verschil met de ploeg in Tilburg.

Sad but true. Maar ik hou toch rekening met een verrassing in Eindhoven.
Hard, gemeen en snel
pi_15451524
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:37 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Sad but true. Maar ik hou toch rekening met een verrassing in Eindhoven.

Ik ook...
Wat een vrouw!
spits!
pi_15451741
je verwacht de grootste uitslag van het seizoen of zo?
Ik kan me niet voorstellen dat PSV het niet haalt tegen Willem II
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_15451764
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:59 schreef ChAoZ het volgende:
je verwacht de grootste uitslag van het seizoen of zo?
Ik kan me niet voorstellen dat PSV het niet haalt tegen Willem II
Zonder Kezman wordt het toch een ander verhaal. Ik denk dat PSV wint, maar het zou ook best 1-1 en verlenging kunnen worden...
Wat een vrouw!
spits!
pi_15452857
PSV wint wel met een paar goals verschil, verwacht zoiets als tegen RKC
  dinsdag 16 december 2003 @ 13:13:57 #189
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_15453590
Willem II schat ik toch iets sterker in dan RKC.

PSV zal uiteindelijk wel winnen maar als ze niet binnen 10 minuten scoren kan het wel eens een lastige lange wedstrijd gaan worden.

Hard, gemeen en snel
  dinsdag 16 december 2003 @ 14:21:20 #190
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_15455169
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

PSV zal uiteindelijk wel winnen maar als ze niet binnen 10 minuten scoren kan het wel eens een lastige lange wedstrijd gaan worden.

Juist in enkele thuiswedstrijden dit seizoen is gebleken (RKC en RBC) dat een snelle goal niet altijd gunstig was. Dan werd er een beetje rondgetikt zonder echt door te gaan en in beide wedstrijden kregen we dan ook de gelijkmaker om de oren. Tegen RKC kon dit nog rechtgezet worden...tegen RBC weten we wel hoe het eindigde.
pi_15455656
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Ik niet.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15460345
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik niet.

dito

Is geen makkie voor psv maar wel eentje die ze moeten kunnen winnen met 2 goals verschil.
Wordt tijd dat Hofland speelminuutjes gaat pakken.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:41:08 #193
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15469832
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 17:30 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

dito

Is geen makkie voor psv maar wel eentje die ze moeten kunnen winnen met 2 goals verschil.
Wordt tijd dat Hofland speelminuutjes gaat pakken.

Knap gezien!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_15470984
Ze hoefden niet beter te spelen om de 1/4 finales te halen. Willem II was te zwak om er een wedstrijd van te maken, derhalve een goede, zakelijke overwinning voor PSV
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 17 december 2003 @ 09:39:23 #195
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15475203
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze hoefden niet beter te spelen om de 1/4 finales te halen. Willem II was te zwak om er een wedstrijd van te maken, derhalve een goede, zakelijke overwinning voor PSV
klopt
weer 2 doelpuntjes voor VoH
niet laten verassen door WillemII.
nou ja dan pakken we de beker ook maar ff
toch leuk
  woensdag 17 december 2003 @ 10:27:49 #196
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_15476141
Hoe makkelijk wil je het hebben.

Goede simpele en terechte overwinning.

Hard, gemeen en snel
pi_15478973
Goed veld ook.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 17 december 2003 @ 12:27:38 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15479239
Wat zijn jullie achteruit gegaan in twee maanden tijd zeg, damn. Van 7-0 terugvallen naar 2-0....
  woensdag 17 december 2003 @ 12:37:17 #199
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15479540
Wat ik me afvraag: Is Kezman wel zo goed? Vennegoor speelt ook een paar wedstrijden en scoort ook vaak, net als Kezman! Of is de aanvoer gewoon zo goed dat iedere redelijke spits kan scoren bij PSV?
  woensdag 17 december 2003 @ 12:41:00 #200
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15479652
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:37 schreef pfaf het volgende:
Wat ik me afvraag: Is Kezman wel zo goed? Vennegoor speelt ook een paar wedstrijden en scoort ook vaak, net als Kezman! Of is de aanvoer gewoon zo goed dat iedere redelijke spits kan scoren bij PSV?
Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.
pi_15479706
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:

[..]

Kijk maar naar Cruz.

woensdag 17 december 2003 @ 12:50:51 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15479988
quote:

[..]

Kijk maar naar Cruz.

Goed voorbeeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 17 december 2003 @ 12:52:58 #203
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15480050
Wat dan?
Hij speelt nu toch ook goed bij Inter?
pi_15480201
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:37 schreef pfaf het volgende:
Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat

Wat ik wel positief vind is dat er nu wekelijks een andere speler is die er 2 of meer inschiet. De Jong, Lucius en nu Vennegoor en dat is natuurlijk een zeer positieve ontwikkeling

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15480228
quote:

Kijk maar naar Cruz.

Je doelt op de aanvoer, waardoor een spits veel kan scoren? Als je het zo bekijkt zeker en dan wil ik Larsson er ook wel bij noemen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 17 december 2003 @ 18:31:34 #206
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15489637
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Wat ik wel positief vind is dat er nu wekelijks een andere speler is die er 2 of meer inschiet. De Jong, Lucius en nu Vennegoor en dat is natuurlijk een zeer positieve ontwikkeling

Inderdaad, als Jan zo blijft spelen als afgelopen week, kun je Kezman met een redelijk gerust hart verkopen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2003 @ 19:47:52 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15491592
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Inderdaad, als Jan zo blijft spelen als afgelopen week, kun je Kezman met een redelijk gerust hart verkopen

dat idee heb ik toch al wel, Kezman is goed voor zeg maar tussen de 30 en 40 goals in een zeizoen en Jan voor een doelputje of 20 a 25 wat prima is voor een spits. Alleen daarachter hebben we nix meer.
Maar het is dus erger als robben gaat want daar hebben we geen vervanger voor en die zou ik zo snel ook niet weten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_15495838
pi_15501022
Helaas klopt dat plaatje maar al te goed, nu maar de titel en de beker pakken en ver komen in Europa
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15501071
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Helaas klopt dat plaatje maar al te goed, nu maar de titel en de beker pakken en ver komen in Europa
in Europa in de Uefa Cup, tegen Perugia moet wel lukken daarna weet ik het nog net niet, hangt af van de loting.

De beker kan ook nog hoop het alleen van niet en de Titel tsja ligt eraan wat Ajax nog gaat doen of ze weer beter gaan spelen of nog meer gaan verprutsen.

donderdag 18 december 2003 @ 09:56:48 #211
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15505342
quote:

[..]

Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat

Klopt
Alleen vind ik persoonlijk Lange Jan een goede man voor Europa.
Hij's lang en tja scoort toch beter dan Kezzman... veel beter
Maar goed ik denk dat met de opstelling PSV echt ver gaat komen.
In europa...
pi_15507216
quote:

[..]

Ja, maar eigenlijk staat hij alleen in de basis, omdat anderen geblesseerd zijn en/of rust krijgen.
pi_15507381
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:15 schreef FreddyJr het volgende:

Ja, maar eigenlijk staat hij alleen in de basis, omdat anderen geblesseerd zijn en/of rust krijgen.

Dat zegt dan een hoop over de kwaliteit van de selectie van PSV in de breedte. Als je ziet hoe probleemloos de blessure van Held Van Bommel wordt opgevangen. Bouma en Ooijer geblesseerd? Dan stellen we toch gewoon Hofland en Colin op en als Bogelund een pijntje heeft dan komt Faber er ook gezellig bij.

De enige zwakke puntjes liggen aan de linkerkant. Als Robben geblesseerd is kan je De Jong er neerzetten of eventueel Bouma, maar dat is toch minder. De positie van linksback is het meest kwetsbaar, maar voor de rest is alles minimaal dubbel bezet

Conclusie, we worden gewoon weer kampioen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 18 december 2003 @ 11:22:17 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15507408
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zeg ik elk jaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15507996
quote:
Whehehe.
pi_15508240
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:46 schreef zjroentje het volgende:

Whehehe.

Dat is iig gebasseerd op een goede analyse van beide teams, maar mocht het het onverhoopt niet gebeuren (kans van 0,083%) dan mag je me confronteren met die uitspraak
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15508262
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat is iig gebasseerd op een goede analyse van beide teams, maar mocht het het onverhoopt niet gebeuren (kans van 0,083%) dan mag je me confronteren met die uitspraak

Whehehe.
pi_15508362
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:55 schreef zjroentje het volgende:

Whehehe.

Wie het laatst lacht...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15508387
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht...

pi_15508569
quote:
Kasper Bøgelund heeft aan de bekerwedstrijd tegen Willem II een (lichte) hersenschudding overgehouden. Het is nog twijfelachtig of de Deen de laatste wedstrijd voor de winterstop inzetbaar is.
Tien minuten voor het einde van de wedstrijd dacht invaller Bart van den Eede met een omhaal de wedstrijd alsnog spannend te maken, maar in plaats van de bal te raken schopte hij vol in het gezicht van de verdediger van PSV. Verzorger Mart van den Heuvel gaf direct aan dat Bøgelund gewisseld moest worden. Mocht Kasper Bøgelund zaterdag niet in actie kunnen komen, kan Guus Hiddink voor de laatste wedstrijd tegen Vitesse geen beroep doen op vier verdedigers uit zijn selectie. Wilfred Bouma, Ernest Faber en André Ooijer moesten de bekerwedstrijd al wegens blessures laten schieten
3 vaste verdedigers geblesseerd, dat is wel minder. Gelukkig dat we naar Vitesse moeten, een echte tegenstander had voor problemen kunnen zorgen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 18 december 2003 @ 12:19:32 #221
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15508918
quote:

[..]

Dat zegt dan een hoop over de kwaliteit van de selectie van PSV in de breedte. Als je ziet hoe probleemloos de blessure van Held Van Bommel wordt opgevangen. Bouma en Ooijer geblesseerd? Dan stellen we toch gewoon Hofland en Colin op en als Bogelund een pijntje heeft dan komt Faber er ook gezellig bij.

De enige zwakke puntjes liggen aan de linkerkant. Als Robben geblesseerd is kan je De Jong er neerzetten of eventueel Bouma, maar dat is toch minder. De positie van linksback is het meest kwetsbaar, maar voor de rest is alles minimaal dubbel bezet

weer ben ik het met je eens.
Wat ik eerder ook al zei, we hebben gewoon een goed team, nou ja jammer van de CL, maar ik denk dat we met dit team nog wel de tripel kunnen pakken
pi_15508981
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:19 schreef appelsientje het volgende:
tripel
Lekker he.
pi_15524658
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lekker he.

Kampioen is ook wel lekker
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2003 @ 12:04:10 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15537229
Van Raaij haalt weer eens lekker uit
quote:
Van Raaij haalt uit naar Oranje en KNVB

Harry van Raaij neemt in zijn laatste seizoen als voorzitter van PSV geen blad voor de mond. De preses veegt in het blad Sport, Bestuur & Management de vloer aan met het licentiesysteem van de KNVB en geeft ook het Nederlands Elftal een stevige veeg uit de pan. Eerder al moest de NOS het ontgelden omdat de omroep volgens hem Ajax-minded is.

Voor het Nederlands Elftal heeft Van Raaij geen goed woord over. "Minstens de halve selectie zou vervangen moeten worden. Meteen. Dan heb je een nieuwe groep die een half jaar heeft om zich voor te bereiden op het EK in Portugal en daar dan in het diepe wordt gegooid. Dat is een schitterende leerschool voor het WK in 2006."

Ook het licentiesysteem in het betaalde voetbal moet volgens de PSV-voorzitter op de schop. Puntenaftrek voor clubs die het licentiereglement overtreden, bestempelt Van Raaij als "flauwekul". Een voetbalclub moet volgens hem gerund worden als ieder normaal bedrijf. "Je zou clubs moeten verplichten een raad van commissarissen in te stellen. Het licentiesysteem van de KNVB stamt nog uit de oude verenigingstijd, maar de meeste voetbalverenigingen in het betaalde voetbal zijn stichtingen of nv's geworden."

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 19 december 2003 @ 12:25:00 #225
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15537760
quote:
"Minstens de halve selectie zou vervangen moeten worden. Meteen. Dan heb je een nieuwe groep die een half jaar heeft om zich voor te bereiden op het EK in Portugal en daar dan in het diepe wordt gegooid. Dat is een schitterende leerschool voor het WK in 2006."
Eens.
Van Raaij
  vrijdag 19 december 2003 @ 12:35:11 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15538062
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:34 schreef Bartoli het volgende:

[..]

in Europa in de Uefa Cup, tegen Perugia moet wel lukken daarna weet ik het nog net niet, hangt af van de loting.

De beker kan ook nog hoop het alleen van niet en de Titel tsja ligt eraan wat Ajax nog gaat doen of ze weer beter gaan spelen of nog meer gaan verprutsen.

PSV gaat Göteborg halen!!
En dan ga ik erheen lifiten.
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:50:55 #227
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15543632
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:35 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nogmaals dan sta ik naast ja
want ik weet het zeker dat ze het gaan halen....
pi_15557394
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:50 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nogmaals dan sta ik naast ja
want ik weet het zeker dat ze het gaan halen....

niet te vroeg zeggen straks lachen ze ons uit als ons dat niet lukt
als we nu zo slecht mogelijke verwachtingen hebben kan het alleen maat beter gaan
pi_15557794
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 12:35 schreef ErikT het volgende:

[..]

je kunt ook nu al beginnen met lopen
pi_15561077
Vanavond Vitesse - PSV
Moet te doen zijn lijkt me zo,
met een mooie overwining de winterstop ingaan
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:03:02 #231
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15563011
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 01:07 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

niet te vroeg zeggen straks lachen ze ons uit als ons dat niet lukt
als we nu zo slecht mogelijke verwachtingen hebben kan het alleen maat beter gaan

o oke ik zal me dan maar ff inhouden...
eigenlijk al bekend wanneer we de kaartjes kunnen kopen??
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 20 december 2003 @ 14:11:03 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15563201
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:04 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond Vitesse - PSV
een mooi wedstrijd om het doelsaldo weer op te werken
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 20 december 2003 @ 14:41:29 #233
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15563832
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 01:30 schreef AirRaid het volgende:

[..]

je kunt ook nu al beginnen met lopen

Dat kan wel, maar dat gaat minder snel.
Plus dat ze het eerst moeten halen.
Plus dat ik naar de andere wedstrijden wil.
pi_15563967
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 14:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een mooi wedstrijd om het doelsaldo weer op te werken

of niet natuurlijk maar okeej winnen met een 4-1 of zo moet wel lukken met Vennegoor of Kezman en Robben
pi_15572705
gvd 0-0
  zondag 21 december 2003 @ 02:37:09 #236
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15572793
Wat een drama zeg.... hadden zeker geen zin
ik kan niks anders zeggen dan slecht slecht en nog een slecht
dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen .......
pi_15573313
kan zeggen dat ik blij ben dat ik geen saùenvatting heb kunnen zien
als ik het hier lees was het gewoon een slechte wedstrijd en een terechte eindverloop
  zondag 21 december 2003 @ 08:36:36 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15574008
quote:
Op zondag 21 december 2003 03:36 schreef ASSpirine het volgende:
kan zeggen dat ik blij ben dat ik geen saùenvatting heb kunnen zien
als ik het hier lees was het gewoon een slechte wedstrijd en een terechte eindverloop
Nope, niet terecht. PSV mag blij zijn dat Waterreus als enige een goede wedstrijd speelde, want met hun vele kansen uit counters had het zo 2-0 voor Vitesse kunnen zijn ofzo.

Maareh, Sturing moet echt Bombarda halen want die jongens voorin bij Vitesse kunnen echt he-le-maal niks. Amoah is nog niet terug geloof ik, maar er moet daar echt iemand bij komen. Als je gewoon de kans hebt om te schieten, maar dan uitglijdt, over de bal maait of de bal half raakt, dan schiet ik daar op een gegeven moment toch wel van in de lach.

Ook van Fessem stond gewoon goed te keepen op een aantal prikjes van PSV. Voor de rest was vooral de tweede helft best leuk, golvend spel met minimale pressing van PSV en regelmatige uitvallen van Vitesse.

pi_15574269
Jammer jongens, vitesse uit altijd lastig
pi_15574559
0-0
  zondag 21 december 2003 @ 10:29:19 #241
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15574656
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:04 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond Vitesse - PSV
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:29 schreef pascalheister het volgende:
gvd 0-0
pi_15575193
Kezman heeft nog nooit gescoord tegen Vitesse
Voor de derde keer in vier jaar 0-0, en deze keer ben ik er zeer tevreden mee, als Vitesse-supporter. Was Kezman eigenlijk geblesseerd dat 'ie later pas inkwam, of had Hiddink Vitesse een beetje onderschat en wou 'ie Kezman sparen...?
pi_15575338
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:15 schreef brighton het volgende:
Kezman heeft nog nooit gescoord tegen Vitesse
Voor de derde keer in vier jaar 0-0, en deze keer ben ik er zeer tevreden mee, als Vitesse-supporter. Was Kezman eigenlijk geblesseerd dat 'ie later pas inkwam, of had Hiddink Vitesse een beetje onderschat en wou 'ie Kezman sparen...?
Hij moest natuurlijk blessure vrij zijn want hij moet in de winterstop verkocht worden en met een blessue wil helemaal niemand hem....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 21 december 2003 @ 11:29:25 #244
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15575415
kut

maar fc twente wint wel vandaag, en dan lopen we toch nog een puntje in.

zondag 21 december 2003 @ 11:35:40 #245
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15575507
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:29 schreef ErikT het volgende:
kut

maar fc twente wint wel vandaag, en dan lopen we toch nog een puntje in.

Tis te hopen voor jullie. Zou wel een drama zijn als Ajax wint.......
pi_15575518
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:35 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Tis te hopen voor jullie. Zou wel een drama zijn als Ajax wint.......

Dan loopt Ajax helemaal uit op PSV. (sorry moest het even benadrukken )
  zondag 21 december 2003 @ 11:38:42 #247
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15575561
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:36 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Dan loopt Ajax helemaal uit op PSV. (sorry moest het even benadrukken )

En dan te bedenken dat ik gistermiddag met TM67 een weddenschap afsloot om een kratje bier wie kampioen wordt.......

Ajax is nu twee keer aanzet voordat PSV weer in actie komt. Pakt Ajax 2 x de volle winst is het gat al 6 punten en dat is behoorlijk te noemen.

pi_15575584
Een gat van 6 punten zou HEERLIJK zijn om de winterstop in te gaan
Is N'Kufo geblesseerd? Omdat ie niet meedeed tegen Jong Ajax..
pi_15575586
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:38 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik gistermiddag met TM67 een weddenschap afsloot om een kratje bier wie kampioen wordt.......

Ajax is nu twee keer aanzet voordat PSV weer in actie komt. Pakt Ajax 2 x de volle winst is het gat al 6 punten en dat is behoorlijk te noemen.

Dat is zeker groot, en PSV krijgt nog een zware reeks na de winterstop.
pi_15575603
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:38 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Zijn niet de makkelijkste inhaalwedstrijden maar het ligt geheel aan Ajax, als wij onze normale spel halen moeten we gewoon winnen, spelen we zoals de laatste 2 weken dan wordt het wel eens heel moeilijk.
  zondag 21 december 2003 @ 11:45:23 #251
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15575678
Zelfs bij een gat van 6 punten wordt PSV nog kampioen.

En zo niet, boeiend, want dat kampioenschap vind ik niet zo heel interessant meer. Ik zie PSV liever de UEFA Cup winnen.

Maar als ik mijn geld op een club moest zetten, zonder meer PSV.

pi_15575682
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:40 schreef Canadees het volgende:
Een gat van 6 punten zou HEERLIJK zijn om de winterstop in te gaan
Is N'Kufo geblesseerd? Omdat ie niet meedeed tegen Jong Ajax..
Nope, die speelt gewoon.
pi_15575697
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:45 schreef ErikT het volgende:

Maar als ik mijn geld op een club moest zetten, zonder meer PSV.

Ja goh dat zeggen alle psv-fans en de Ajax-fans zeggen precies het tegendeel.
pi_15575719
En deze discussie in het PSV topic
  zondag 21 december 2003 @ 11:49:25 #255
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_15575739
quote:
Op zondag 21 december 2003 11:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja goh dat zeggen alle psv-fans en de Ajax-fans zeggen precies het tegendeel.

Wat is dat nou weer voor onzin.
Geld zetten op en juichen voor zijn twee verschillende dingen.
pi_15575751
Slot
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')