Hup PSV
quote:Dan moet ik meteen weer denken aan die vreselijke 10-0 van een aantal jaar geleden
Op maandag 1 december 2003 17:22 schreef pascalheister het volgende:
Aanstaande zaterdag tegen FC Volendam kan er weer aan het doelsaldo gewerkt worden
Hopen dat we nu de schade beperkt kunnen houden, maar ik vrees het ergste...
quote:Niet eens van Harry deze keer
Op maandag 1 december 2003 18:21 schreef mitt het volgende:
leuke titel ook
quote:en niet doordat er een letter mist hoor.
Op maandag 1 december 2003 18:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Niet eens van Harry deze keer
Meer om de laatste zin.
quote:Dat is de feitelijke waarheid en daar kan niemand iets tegenin brengen, pas aan het eind van het seizoen is er kleine mogelijkheid dat het niet meer het geval is, maar tot die tijd is dit het kampioenentopic
Op maandag 1 december 2003 18:25 schreef mitt het volgende:
en niet doordat er een letter mist hoor.Meer om de laatste zin.
quote:Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
Op maandag 1 december 2003 18:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is de feitelijke waarheid en daar kan niemand iets tegenin brengen, pas aan het eind van het seizoen is er kleine mogelijkheid dat het niet meer het geval is, maar tot die tijd is dit het kampioenentopic
quote:Doe ik ook
Op dinsdag 2 december 2003 00:52 schreef Speed1971 het volgende:Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
quote:Doen we volgend jaar om deze tijd ook weer
Op dinsdag 2 december 2003 00:52 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
heb zin in de CL wedstrijd..... m'n keel is doorgesmeerd dus we schreeuwen ze er ff door heen
quote:Zeker weten,we moeten nu echt de 12e man zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 22:50 schreef appelsientje het volgende:
Terug vind postheb zin in de CL wedstrijd..... m'n keel is doorgesmeerd
dus we schreeuwen ze er ff door heen
quote:psv winnen in de arena is alleen niet genoeg.
Op dinsdag 2 december 2003 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax wordt steeds beter helaas
Maar als psv gewoon wint in de Arena dan is PSV weer kampioen
Waarom wordt er deze week niet gepeeld tege Depor?
en waarom? in veel andere landen wordt er wel gevoetbald (beker)
Goede generale voor 10 dec.
quote:Het wordt 0-7?
Op zondag 7 december 2003 00:45 schreef appelsientje het volgende:
Goede generale voor 10 dec.
quote:Ach, Depor speelt dan in het Oranje, voor de rest kun je alle vergelijkingen en conclusies tussen die wedstrijden natuurlijk in de prullenbak gooien
Op zondag 7 december 2003 01:23 schreef Leshy het volgende:[..]
Het wordt 0-7?
Woensdag Depor!
quote:Idd, PSV hoefde zich absoluut niet in te spannen, lekkere oefenpot voor woensdag, maar we moeten ons geen zand in de ogen laten strooien, want dit Volendam hoort in de 1e divisie, dat is wel heel duidelijk geworden. Depor wordt veel en veel zwaarder
Op zondag 7 december 2003 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kan Volendam ooit 14e gestaan hebben? Het stelde voetballend echt niks voor gisteravond, zelfs een bal wegwerken voor de goal lukte ze niet.Woensdag Depor!
quote:geen
Op donderdag 11 december 2003 17:45 schreef F1Bas het volgende:
**PSV-verdediger Kevin Hofland stuurt
aan op een vertrek bij zijn club.De
24-jarige Hofland heeft zijn werkgever
laten weten geen heil meer te zien in
een langer verblijf.
Hofland heeft sinds hij is hersteld van
een langdurige blessure geen basisplek
kunnen afdwingen bij PSV.Trainer Guus
Hiddink geeft de voorkeur aan Wilfred
Bouma.
Arnold Oosterveer,de zaakwaarnemer van
de zesvoudig international,is inmiddels
op zoek naar een nieuwe club."Er zijn
wat contacten",stelde Oosterveer."Maar
er hebben zich vooralsnog geen clubs
gemeld bij PSV."
en hij heeft nog een paar keer gestart
beetje rare bericht
quote:Een tijd geleden kon PSV nog de hoofdprijs voor hem vangen.
Op donderdag 11 december 2003 18:06 schreef pascalheister het volgende:
achja als hij zo graag wegwil dan gaat ie maar, laat PSV er nog maar wat voor vangen.
quote:weet iemand wat er precies is gebeurd rond hofland de laatste periode? waar doelt oosterveer op?
Voetbal: Hofland ziet geen toekomst bij PSV
Gepubliceerd op donderdag 11 december 2003
EINDHOVEN (ANP) - Kevin Hofland (24) wil weg bij PSV. De verdediger heeft de Eindhovense club laten weten dat hij daar geen toekomst meer ziet. Inmiddels is zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer op zoek naar een nieuwe werkgever voor de verdediger.,,Er zijn inmiddels wat contacten'', aldus Oosterveer. ,,Maar er hebben zich nog geen clubs gemeld bij PSV.'' Volgens de manager van de zesvoudig international gaat zijn voorkeur uit naar een club uit de Engelse Premier League. ,,Hij wil wel voetballen bij een club die Europees meedoet.''
Een geplaagde club als bijvoorbeeld Liverpool zou volgens Oosterveer ideaal zijn. ,,In die richting gaan onze gedachten wel uit. Maar we moeten ook kijken wat er bij die clubs mogelijk is. Hofland is weer fit en wil voetballen en het liefst het EK halen.''
PSV is op de hoogte van de onvrede bij Hofland. Manager scouting en transfers Frank Arnesen weet dat ,,er iets speelt''. ,,En als een speler de club wil verlaten, moet je samen om de tafel om te luisteren en te kijken hoe de situatie ligt. We hebben er op zich wel oren naar, want als een speler weg wil, moet hij niet blijven. Maar dan moet het voor PSV ook een geschikt moment zijn.''
Hofland heeft bij PSV sinds zijn rentree na lang blessureleed geen vaste basisplaats. ,,En hij wil zijn contract niet uitzitten op de bank'', weet Oosterveer. ,,Mensen die een beetje hebben opgelet de laatste periode weten dat er bij PSV dingen zijn gebeurd die echt niet kunnen rond Hofland. Daarnaast heeft Wilfred Bouma zijn plaats in het elftal overgenomen en heeft Hiddink zijn vertrouwen in hem uitgesproken.''
En Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza
quote:ja dat weet ik, maarja de waarde is toch wel weer wat minder geworden. Hij heeft de pech gehad door die blesure dat er andere goede spelers zijn gaan spelen onder meer Bouma.
Op donderdag 11 december 2003 18:07 schreef zjroentje het volgende:[..]
Een tijd geleden kon PSV nog de hoofdprijs voor hem vangen.
quote:de NOS kun je ook een hele avond van dubbel liggen
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Speed1971 het volgende:
Ik moest wel lachen om de verslaggever in het sportjournaal. UEFA Cup misschien is dat het niveau wat ze aan kunnenEn Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza
Maar ik zou zeggen ...... Grote strik er omheen en snel weg doen
quote:nog 1,5 jaar
Op donderdag 11 december 2003 19:40 schreef F1Bas het volgende:
Loopt Kezmans contract aan het eind van dit seizoen af?
quote:Idd. Maar wil je als club wat verdienen moet hij weg voor het laatste jaar ingaat. In het geval van Kezman zal dat eigenlijk ruimschits voor het EK moeten zijn omdat de meeste clubs die in de zomer gaan shoppen toch het meest naar de EK deelnemers kijken. Natuurlijk is het niet zo dat er alleen maar spelers verkocht worden die aan het EK deelnemen maar voor niet deelnemers is het lastiger. Komt ook nog bij dat PSV Kezman voor ik dacht 12,5 miljoen euro gehaald heeft mede dankzij extrene geldschieters en die willen een stukje redement zien. Wil de fransfer iets opbrengen voor PSV zal Kezman tijdens de winterstop weg moeten.
Op donderdag 11 december 2003 19:41 schreef pascalheister het volgende:[..]
nog 1,5 jaar
Conclusie: hij moet verkocht worden tijdens de winterstop.
quote:Misschien een keer Voetbal Insite kijken...
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Speed1971 het volgende:
Ik moest wel lachen om de verslaggever in het sportjournaal. UEFA Cup misschien is dat het niveau wat ze aan kunnenEn Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza
quote:Ik heb het gezien maar nav wat ik net hoorde in het sportjournaal lijkt de belangstelling dus wel mee te vallen.
Op donderdag 11 december 2003 19:58 schreef Bobu het volgende:[..]
Misschien een keer Voetbal Insite kijken...
quote:Ik doelde vooral op het feit dat Kezman voor zover ik het kan inschatten écht van PSV houdt en dat hij zeker niet expres zijn contract zal uitdienen om wat centen in eigen zak te kunnen steken.
Op donderdag 11 december 2003 20:04 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik heb het gezien maar nav wat ik net hoorde in het sportjournaal lijkt de belangstelling dus wel mee te vallen.
quote:ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Op donderdag 11 december 2003 19:40 schreef Speed1971 het volgende:
Ik vind het wel een beetje jankerig overkomen van Hofland. Maar hij geeft Bouma natuurlijk indirect een groot compliment.Maar ik zou zeggen ...... Grote strik er omheen en snel weg doen
quote:Dat dacht ik net, als hij maar niet overgenomen wordt door een NL club
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Ik geloof nog steeds in hem en hoop dat als Ajax Pasanen inderdaad weg doet we Hofland halen. Altijd goed een Nederlandse verdediger met Jaap Stam trekjes!
Bouma is echt zeker zo goed als Hofland in z'n beste periode, helaas...
Beter zou zijn om Bouma weer back te laten spelen en Hofland weer centraal, blijft het talent tenminste in eigen huis (en kan Lee weer weg omg wat is dat een prutser)
quote:moet vast veel te veel kosten. daarnaast heeft ie een grote voorkeur voor de premier league. anderzijds, net een nieuw huis gekocht, nog even in nederland blijven. ik ben voor, maar zie het niet gebeuren
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef sqlsmurft het volgende:
ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Ik geloof nog steeds in hem en hoop dat als Ajax Pasanen inderdaad weg doet we Hofland halen. Altijd goed een Nederlandse verdediger met Jaap Stam trekjes!
Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
Groclin Grodzisk Wielkopolski (POL)
quote:Teplice lijkt mij, elk goed team wint daarvan
Op vrijdag 12 december 2003 10:30 schreef ChAoZ het volgende:
En wat is de voorkeur?FK Teplice (CZE)
quote:Teplice...Kunnen we gelijk afrekenen met de Tsjechische Adem in onze nek op de UEFA Ranking... Als PSV verliest, verliezen we direct ook 2 UEFA Cup plaatsen aan Tsjechie...
En wat is de voorkeur?Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
vooral als we dan winnen kan ik weer wat mensen uitlachen
quote:alles behalve die laatste. Teplice lijkt me het leukste, maar eigenlijk maakt het me niet uit. Als je de UEFA cup wil winnen moet je van iedereen winnen
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
quote:
Het team begint steeds vastere vormen aan te nemen en ik vrees idd dat Hofland daar buiten valtWaterreus
Bogelund - Ooijer - Bouma - Lee
De Jong - Van Bommel - Vogel - Robben
Kezman - Vennegoor
Dat lijkt me de meest logische opstelling voor na de winterstop, 1 zwakke schakel links achterin, daar kunnen nog kansen liggen voor Hofland, anders is het voor hem het verstandigste om te vertrekken. PSV zit vrij ruim in de verdedigers, dus dat verlies kan redelijk opgevangen worden
quote:Maakt me allemaal niet uit zijn allemaal concurenten voor de ranking.
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
Wat mij betreft zou het de verdediging er gewoon zo uit moeten zijn:
Ooijer - Faber - Bouma - Hofland
Hiddink moet nu onderhand maar eens in gaan zien dat het opstellen van de koreanen helemaal nergens op slaat.
Ze falen wedstrijd op wedstrijd........
quote:Inderdaad, waarom hofland geen linksback. Zo moeilijk zal t niet zijn om beter te presteren als Lee, en dat "lucratieve" contract in korea zijn ze toch al kwijt.
Op vrijdag 12 december 2003 11:21 schreef PyTh het volgende:
Als Hofland verkocht wordt kan het PSV nog wel eens heel duur komen te staan.Wat mij betreft zou het de verdediging er gewoon zo uit moeten zijn:
Ooijer - Faber - Bouma - Hofland
Hiddink moet nu onderhand maar eens in gaan zien dat het opstellen van de koreanen helemaal nergens op slaat.
Ze falen wedstrijd op wedstrijd........
quote:Wat is er mis met het legendarische Wielkopolski
Op vrijdag 12 december 2003 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
alles behalve die laatste.
dus als PSV een leuke som voor em weet te vangen, moeten we em gewoon laten gaan...
quote:Probeer dat maar eens fatsoenlijk uit te spreken. Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
Op vrijdag 12 december 2003 11:24 schreef DIJK het volgende:
Wat is er mis met het legendarische Wielkopolski?
quote:Moet je toch nog ff de wedstrijd tegen Depor terugkijken
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef KELDER het volgende:
1) lee is als LB wel beter als hofland, lee speelt helemaal niet zo slecht als mensen hier willen geloven (komt misschien door park, die wel dramatisch speelt). Lee kan aanvallend veel meer brengen en dat is ook belangrijk als LB
quote:Ik vind dat het wel lekker in de mond ligt
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Probeer dat maar eens fatsoenlijk uit te spreken. Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 12-12-2003 11:34]
quote:Daar heb je zeker gelijk in, de laatste wedstrijden was hij best redelijk, maar tegen Depor leed hij veel balverlies en dat zorgde voor gevaarlijke situaties. Maar hij voldoet niet aan het hoge verwachtingspatroon
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef KELDER het volgende:
1) lee is als LB wel beter als hofland, lee speelt helemaal niet zo slecht als mensen hier willen geloven (komt misschien door park, die wel dramatisch speelt). Lee kan aanvallend veel meer brengen en dat is ook belangrijk als LB
quote:jullie zullen besiktas, zo op het oog het sterkst, wel loten. zoveel geluk hebben we als nederland dan ook wel weer
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden )
quote:Kom dan maar op met die polen dan
Op vrijdag 12 december 2003 11:42 schreef DIJK het volgende:
LOL dat Grodzisk is een metropool met 6000 inwoners. En een stadion met ongeveer de helft van t durp aan capaciteit.Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Grodzisk schakelde Hertha BSC en Manchester City uit...
Op vrijdag 12 december 2003 11:42 schreef DIJK het volgende:
LOL dat Grodzisk is een metropool met 6000 inwoners. En een stadion met ongeveer de helft van t durp aan capaciteit.Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Mjah dat zei ik. Van City dan. Geweldig als je dat kunt met zo'n clubje toch.
Op vrijdag 12 december 2003 12:24 schreef Frutsel het volgende:[..]
Grodzisk schakelde Hertha BSC en Manchester City uit...
quote:Dat zal kolken daaro in t altijd gezellige wielkopolskistadion, tjokvol met 3000 rellende polen.
Op vrijdag 12 december 2003 12:32 schreef twi het volgende:
Hertha, Man City én PSV dusGlodziak, Winner of the UEFA Cup 2003/2004
quote:hoor het net op tv
Op vrijdag 12 december 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is Perugia
quote:Nou ja perugia is "ook" mooi
Het is Perugia
quote:Dylan Dog zal tevree zijn
Het is Perugia
Kortom: Ik snap echt totaal niet wat P$V spelertechnisch in deze 2 hondenvreters ziet (commercieel gezien snap ik dat het interessant is 1 Koreaan bij je selectie te hebben, verder houdt het daar ook op).
Vinden de P$V supporters die 2 Koreanen nou goede spelers
quote:Ik zal toch anders tegen P$V aankijken dan een P$V fan, dus ik vraag het julie
Op vrijdag 12 december 2003 13:25 schreef pascalheister het volgende:
wat denk je nou zelf Digger
quote:Ik ben enthousiast
Op vrijdag 12 december 2003 14:51 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Wat een enthousiasme hier van alle die-hard PSVers over de loting??????
PSV speelt op donderdag 26 februari de uitwedstrijd, de week erop (woensdag 3 maart) staat de thuiswedstrijd op het programma.
Wordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
quote:je had een typ foutje gemaakt, is niet erg
Op vrijdag 12 december 2003 15:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
08-02-2004 tegen Ajax
14-02-2004 tegen Twente
21-02-2004 tegen Heerenveen
26-02-2004 tegen Perugia
28-02-2004 tegen Roda
03-03-2004 tegen Perugia
07-03-2004 tegen Utrecht
14-03-2004 tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus GEENpuntverlies in de HCE
![]()
![]()
quote:Valt wel mee dus, we lopen er sowieso 3 in op Ajax
08-02-2004 tegen Ajax 3 punten, zonder enige twijfel
14-02-2004 tegen Twente Lastig, maar hier ook 3 punten
21-02-2004 tegen Heerenveen lastigste van de hele rij, ik vrees een gelijkspel
26-02-2004 tegen Perugia In de pocket
28-02-2004 tegen Roda Thuis, dus 3 punten deze keer
03-03-2004 tegen Perugia Eitje
07-03-2004 tegen Utrecht En dat zijn er weer 3 bij
14-03-2004 tegen Feyenoord Kan lastig worden, maar dit jaar is het 6 punten tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
![]()
![]()
Ajax (het moet toch een keer goed gaan voor ons)
Roda (toch te veel aan de return aan het denken, nadat er uit niet gewonnen is)
quote:Kun je je lelijk in vergissen, als ajax de punten niet pakt pakt PSV ze wel
08-02-2004 tegen Ajax
14-02-2004 tegen Twente
21-02-2004 tegen Heerenveen
26-02-2004 tegen Perugia
28-02-2004 tegen Roda
03-03-2004 tegen Perugia
07-03-2004 tegen Utrecht
14-03-2004 tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
![]()
![]()
quote:sommigen van ons moeten nog naar school
quote:Logisch dat ik vind dat ie volkomen gelijk heeft, maar de meesten zullen het wel weer calimero-gezeur vinden
In een uitgebreid interview met het NRC waarin hij onder andere ingaat op de toekomst van PSV, de organisatie, Fons Spooren en Guus Hiddink, haalde PSV voorzitter fel uit naar de NOS. "Als wij worden uitgeschakeld, hebben we het volgens de NOS domweg niet gehaald. Maar als Ajax wordt uitgeschakeld zoeken ze naar honderd excuses. Ik heb niks tegen Ajax, wel tegen de NOS. De relatie met Ajax is top. Bij de NOS heerst een Ajax-cultuur die niks met objectieve journalistiek te maken heeft. Helemaal nul. Het is de toon en datgene wat ze uitstralen. Nee, ik ben niet rancuneus. Supporters van ons zeggen dat 'gelukkig ligt Ajax eruit'. Dat komt door de journalisten, weet ik echt zeker, niet door Ajax, maar door de wijze waarop de NOS verslag geeft."
Overigens:
quote:
Studio Sport heeft via een algemene mail, in een reactie op vele klachten naar aanleiding van een uitgezonden clip na PSV-Deportiva La Coruna, toegegeven een foute keuze te hebben gemaakt. Direct na de wedstrijd zond de nationale sportzender een clip uit met alle uitschakelingen van PSV sinds de invoering van de Champions League. De NOS zegt dat, hoewel de inhoud feitelijk juist was, de manier waarop de clip was samengesteld niet in overeenstemming was met het gevoel dat na afloop van de wedstrijd heerste. "Studio Sport maakt heel veel uitzendingen, maakt dus heel veel keuzes, en soms maken we de verkeerde. Zoals dit keer. We zijn kortom net mensen ", aldus de algemene mail.
quote:over wat ging het precies en wanneer was dat te zien?
Op zaterdag 13 december 2003 14:17 schreef pascalheister het volgende:
over dat filmpje was ik ook pissed of, gewoon triest om dat uit te zenden.
quote:zoals het in de quote van bobu staat alle uitschakelingen laten zien
Op zaterdag 13 december 2003 15:22 schreef ASSpirine het volgende:[..]
over wat ging het precies en wanneer was dat te zien?
blijkbara veel ophef erover
quote:Jup.
Op zaterdag 13 december 2003 14:06 schreef Bobu het volgende:[..]
Logisch dat ik vind dat ie volkomen gelijk heeft, maar de meesten zullen het wel weer calimero-gezeur vinden
Overigens:
[..]
Ik vond dat stukje dat werd uitgezonden trouwens echt schitterend
quote:Wat er niet genoeg zijn
Op vrijdag 12 december 2003 15:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Valt wel mee dus, we lopen er sowieso 3 in op Ajax
Voorderest: schat jij het huidige Feyenoord hoger in dan Ajax? Tjonge.
quote:Nee, maar PSV heeft het altijd moeilijker tegen Feyenoord dan tegen Ajax, maar ik schat PSV hoger in dan Ajax en Feyenoord en ik vind dat ze nog steeds de absolute topfavoriet zijn voor de titel. Het is het enige team van de grote 3 waarvan de verdediging goed staat. Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Op zaterdag 13 december 2003 17:03 schreef Me_Wesley het volgende:Wat er niet genoeg zijn
Voorderest: schat jij het huidige Feyenoord hoger in dan Ajax? Tjonge.
quote:Tja, dit zijn 2 wedstrijden tussendoor, het echte werk begint pas vanaf de kwartfinales
quote:Jij bent echt afgestudeerd in jezelf tegenspreken.
Op zaterdag 13 december 2003 18:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar PSV heeft het altijd moeilijker tegen Feyenoord dan tegen Ajax, maar ik schat PSV hoger in dan Ajax en Feyenoord en ik vind dat ze nog steeds de absolute topfavoriet zijn voor de titel. Het is het enige team van de grote 3 waarvan de verdediging goed staat. Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Maar ja de waarheid wat betreft het keer op keer slecht presteren in de CL is blijkbaar zo hard en ondragelijk dat als een omroep of journalist het maar waagt om de vinger op de zeer plek te leggen er moord en brand wordt geschreeuwd!
Heel sneu en dit soort gedrag verwacht je van een kind van 4.
Het filmpje was goed. Ik heb hem gelukkig nog steeds
quote:je doelt hierop neem ik aan?
Op zaterdag 13 december 2003 18:27 schreef Speed1971 het volgende:Jij bent echt afgestudeerd in jezelf tegenspreken.
quote:Met mooi voetbal win je geen titel, die win je met punten halen. En je kan onmogelijk ontkennen dat PSV in een wedstrijd het meest constante niveau heeft. Feyenoord en Ajax in iets mindere mate kunnen in een wedstrijd zelf goede periodes afwisselen met periodes waarin de verdedigers aan alle kanten voorbij gelopen worden.
Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Dat komt omdat PSV de best ingespeelde en meest ervaren ploeg van de 3 is, qua talent misschien het beste, maar dat zegt lang niet alles
quote:PSV heeft een aantal maal zeer dom puntverlies geleden, metname Roda uit en RBC thuis waren dramatisch, Ajax was opzich wel terecht en tegen AZ was het eenzelfde dag als Ajax in Breda had. Ajax komt bijna iedere week terug van een achterstand en staat achterin vaak niet goed. Qua spel binnen de wedstrijd is PSV het meest constant
Op zaterdag 13 december 2003 19:36 schreef Speed1971 het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je erbij komt om te beweren dat PSV het meest constant is. Waarom heeft PSV dan al 4 verliespunten meer dan Ajax? En ook dat stukje over de verdediging van PSV is natuulijk een beetje raar. Als die verdediging echt zo goed is als jij beweert waarom dan weer die 4 verliespunten meer dan Ajax?
Zoals je zelf laatst ook al zei, wat krom is recht praten.
Dat Ajax vaak achter komt zou je dus ook constant kunnen noemen. Ajax is dit seizoen gewoon beter dan PSV en dat is heel duidelijk af te lezen aan de stand.
Labello Lucius mag invallen voor die rare Koreaan?
Die gozer bewijst keer op keer dat 'ie beter verdient dan een lullig invalbeurtje.
edit
HAHAHAH om dan vervolgens te zien dat Feyenoord verloren heeft, hahaha
quote:weekend kan nog mooier worden morgen met winst van utrecht
Op zaterdag 13 december 2003 23:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo PSV staat weer precies waar het hoort te staan
Boven aan dus.... heb helaas alleen niet van de wedstrijd meegekregen, was het wat??edit
HAHAHAH om dan vervolgens te zien dat Feyenoord verloren heeft, hahaha
quote:Wishful thinking - China Crisis.
Op zondag 14 december 2003 00:10 schreef pascalheister het volgende:[..]
weekend kan nog mooier worden morgen met winst van utrecht
quote:Waarom?
Op zaterdag 13 december 2003 14:17 schreef pascalheister het volgende:over dat filmpje was ik ook pissed of, gewoon triest om dat uit te zenden.
Het was wel de nakende waarheid.
J.
quote:Utrecht altijd lastig
Op zondag 14 december 2003 00:10 schreef pascalheister het volgende:[..]
weekend kan nog mooier worden morgen met winst van utrecht
quote:zoals je hebt kunnen lezen ben ik niet de enige, nos is door vele e-mails bestormd. Om zoiets na zo`n wedstrijd uit te zenden slaat gewoon alles, kun jij als ajaxied leuk vinden maar als PSV'er dus echt niet.
Op zondag 14 december 2003 00:20 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Waarom?
Het was wel de nakende waarheid.
J.
quote:Laat mijn ajax-zijn er maar even buiten.
Op zondag 14 december 2003 01:13 schreef pascalheister het volgende:[..]
zoals je hebt kunnen lezen ben ik niet de enige, nos is door vele e-mails bestormd. Om zoiets na zo`n wedstrijd uit te zenden slaat gewoon alles, kun jij als ajaxied leuk vinden maar als PSV'er dus echt niet.
Natuurlijk begrijp ik de emoties.
Maar nogmaals, het is wel (helaas) de nakende waarheid.
What is next?
De eerstvolgende verliespartij van psv maar niet uitzenden bij Studio Sport, gezien de emoties?
Hoe zuur ook, soms moet de gifbeker leeg. Helemaal leeg.
J.
quote:Tuurlijk is dat de waarheid en die zullen ze zelf ook wel weten maar ik had als neutrale kijker (lees=als niet PSV supporter) ook wel zoiets van,moest dat nou?
Op zondag 14 december 2003 01:38 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Laat mijn ajax-zijn er maar even buiten.
Natuurlijk begrijp ik de emoties.
Maar nogmaals, het is wel (helaas) de nakende waarheid.
What is next?
De eerstvolgende verliespartij van psv maar niet uitzenden bij Studio Sport, gezien de emoties?
Hoe zuur ook, soms moet de gifbeker leeg. Helemaal leeg.
J.
quote:Ja, ben ik wel met je eens.
Op zondag 14 december 2003 01:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Tuurlijk is dat de waarheid en die zullen ze zelf ook wel weten maar ik had als neutrale kijker (lees=als niet PSV supporter) ook wel zoiets van,moest dat nou?
Het was wrang, na een goede overwinning in de CL, met de historie geconfronteerd te worden.
Maar gezien de uitschakeling ook wel weer logisch.
Tsja. Ongelukkig, dat wel.
J.
Hij is in vorm en is zonder twijfel op dit moment de beste man op de Nederlandse velden. Hoe hij naar de bal blijft kijken - echt super
quote:Wereldvoetballer, maar wat een homokop heeft die gast zeg
Op zondag 14 december 2003 02:29 schreef SCH het volgende:
Wat speelde Robben goed zeg - heb echt ademloos zitten kijken, kreeg net op tijd weer lucht.Hij is in vorm en is zonder twijfel op dit moment de beste man op de Nederlandse velden. Hoe hij naar de bal blijft kijken - echt super
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:23 schreef StarGazer het volgende:[..]
Wereldvoetballer, maar wat een homokop heeft die gast zeg
quote:Gelukkig gaat het daar in het voetbal niet om
Op zondag 14 december 2003 12:23 schreef StarGazer het volgende:
quote:Nee maar het valt gewoon op. Maar daar hebben meer Psv spelers last van.
Op zondag 14 december 2003 17:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Gelukkig gaat het daar in het voetbal niet om
quote:Wat is dan een typisch "homo-hoofd" alsof het voor de rest ook maar van enig belang is
Op zondag 14 december 2003 17:26 schreef StarGazer het volgende:Nee maar het valt gewoon op. Maar daar hebben meer Psv spelers last van.
quote:gelukkig hebben Sladan,Sneijder,Heitinga,Soetaers en Sikora daar geen last van
Op zondag 14 december 2003 17:26 schreef StarGazer het volgende:[..]
Nee maar het valt gewoon op. Maar daar hebben meer Psv spelers last van.
Als je zo gaat kijken heeft elke club die wel
quote:meneer is gewoon jaloers
Op zondag 14 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat is dan een typisch "homo-hoofd" alsof het voor de rest ook maar van enig belang is
quote:Al zou hij homo zijn, wat boeit dat nou...
Op zondag 14 december 2003 12:23 schreef StarGazer het volgende:[..]
En zlatan heeft gewoon een rotkop.
quote:Je vergeet Sonck. Die heeft dan wel geen homo-hoofd, maar ziet er wel uit als een PSV'er. Wat dus resulteert in....
Op zondag 14 december 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
gelukkig hebben Sladan,Sneijder,Heitinga,Soetaers en Sikora daar geen last van
Als je zo gaat kijken heeft elke club die wel
Geintje jongens. Jullie hebben er van mogen genieten. Een paar uurtjes...Maar de aanstaande kampioen staat weer bovenaan
En over dat filmpje. Ach ja, dat het uitgezonden werd vind ik niet eens het probleem. Ik vond het gewoon gepast, zoveel jaren op rij eruit geknikkerd worden. Wat ik wel dubieus vind is dat ze blijkbaar dat filmpje al lang en breed klaar hadden liggen, want dat zet je niet zo heel erg snel in elkaar. Alhoewel...maar toch lijkt het me sterk dat ze dat na de wedstrijd in elkaar zetten.
quote:Er lagen 2 versies klaar. Eentje met een overwinningsmuziekje en deze. Het was namelijk ook leuk geweest om te laten zien als ze het wel hadden gehaald, maar dan het laatste stukje vervangen door de goal van dit jaar...
Op zondag 14 december 2003 17:57 schreef twi het volgende:En over dat filmpje. Ach ja, dat het uitgezonden werd vind ik niet eens het probleem. Ik vond het gewoon gepast, zoveel jaren op rij eruit geknikkerd worden. Wat ik wel dubieus vind is dat ze blijkbaar dat filmpje al lang en breed klaar hadden liggen, want dat zet je niet zo heel erg snel in elkaar. Alhoewel...maar toch lijkt het me sterk dat ze dat na de wedstrijd in elkaar zetten.
Vond het wel geinig. En het is niet snel goed he, wordt er iets over ajax uitgezonden, krijgen ze in Eindhoven te weinig aandacht, wordt er iets over psv uitgezonden, zijn het niet de juiste beelden!
quote:denk dat de prijzen nu ongeveer vanaf 22,50 zullen beginnen
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef appelsientje het volgende:
FF heel wat anders, zouden de kaartjes voor EUFA voetbal net zo duur zijn als CL ??
wordt een dure hobby zo
quote:inderdaad
Op zaterdag 13 december 2003 23:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo PSV staat weer precies waar het hoort te staan
quote:Staan we volgende week wel weer bovenaan
Op zondag 14 december 2003 18:34 schreef Chadi het volgende:[..]
inderdaad
quote:PSV fan zijn is een dure hobby,maarja alle hobby's zijn duur.
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef appelsientje het volgende:
FF heel wat anders, zouden de kaartjes voor EUFA voetbal net zo duur zijn als CL ??
wordt een dure hobby zo
quote:Let maar op, straks krijg je te maken met SCH
Op zondag 14 december 2003 17:51 schreef StarGazer het volgende:
Wat een gehap om niks zeg. Het valt mij gewoon op.En zlatan heeft gewoon een rotkop.
quote:Hoezo, voelt hij zich aangesproken dan?
Op zondag 14 december 2003 21:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Let maar op, straks krijg je te maken met SCH
quote:dat met die homokop "grapje"
Op zondag 14 december 2003 22:01 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hoezo, voelt hij zich aangesproken dan?
quote:Nou ja die kaartjes zijn niet zo heel duur, in verhouding met de CL wedstrijden
Op zondag 14 december 2003 20:18 schreef chelloboy het volgende:[..]
PSV fan zijn is een dure hobby,maarja alle hobby's zijn duur.
Dinsdag thuis tegen Willem 2 voor Amstelcup is alweer de 4e thuiswedstrijd in 10 dagen.
quote:volgens Borst en van Gelder dan
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Real Madrid en Manchester United schijnen dus geinteresseerd te zijn in Robben
quote:Ik denk dat Robben weet dat hij nog niet uitgeleerd is, hij zal nog wel een jaar blijven
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Real Madrid en Manchester United schijnen dus geinteresseerd te zijn in Robben
quote:En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
Op zondag 14 december 2003 23:46 schreef ASSpirine het volgende:
ik geloof niet dat ze na de winterstop weggaan, denk zelfs dat er helemaal niemand weggaat na de winterstop
quote:...Om maar eens een open deur in te trappen.
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:we zullen het nog even zien in de uefa
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:En daardoor scoort hij er dit seizoen gewoon 44 in de HCE, schitterend afscheid gaat dat worden
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:Open deur ok, maar ik denk dat topclubs ook daarna kijken.
Op maandag 15 december 2003 00:42 schreef Suijk het volgende:[..]
...Om maar eens een open deur in te trappen.
quote:Volgens mij zou het best uniek zijn, 2e worden terwijl je een spits hebt lopen die er 44 in knalt
Op maandag 15 december 2003 00:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En daardoor scoort hij er dit seizoen gewoon 44 in de HCE, schitterend afscheid gaat dat worden
quote:Maak je geen zorgen, Zlatan en Sonck halen samen de 44 nog niet
Op maandag 15 december 2003 00:48 schreef twi het volgende:Volgens mij zou het best uniek zijn, 2e worden terwijl je een spits hebt lopen die er 44 in knalt
quote:idd
Op maandag 15 december 2003 00:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maak je geen zorgen, Zlatan en Sonck halen samen de 44 nog niet
want ik wist nog goed hoe optimistisch de ajacieden hier waren, Sonck zou de nieuwe topscorer zijn die Kezman gemakkelijk overtroefd
Dirk Kuijt zou het in zijn eerste jaar niet waarmaken bij Feyenoord
Ik denk dat Kuijt er meer heeft gemaakt dan Sonck
dus zo'n uitspraken van ajacieden neem ik tegenwoordig met een korreltje zout
quote:Volgens mij zeiden Ajacieden dat Sonck wel een jaartje zou moeten wennen. Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.
Op maandag 15 december 2003 00:52 schreef ASSpirine het volgende:[..]
idd
want ik wist nog goed hoe optimistisch de ajacieden hier waren, Sonck zou de nieuwe topscorer zijn die Kezman gemakkelijk overtroefd
Dirk Kuijt zou het in zijn eerste jaar niet waarmaken bij Feyenoord
Ik denk dat Kuijt er meer heeft gemaakt dan Sonckdus zo'n uitspraken van ajacieden neem ik tegenwoordig met een korreltje zout
Zij gaan samen de 44 niet halen nee, als ze samen de 35 halen dan verrassen ze me al. Maar goed, als je voor volgend seizoen de man die 44 goals erin schopt moet gaan missen, zou dat toch best lastig gaan worden. Zit je gelijk op niveautje Twente qua productie geloof ik...
quote:je vergeet Da_Sandman,gaat hem uiteindelijk een kratje bier kosten aan DD
Op maandag 15 december 2003 00:55 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij zeiden Ajacieden dat Sonck wel een jaartje zou moeten wennen. Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 15-12-2003 01:00]
Met dat geld kan een goede vervanger aangetrokken worden. Maar PSV heeft ook nog huntelaar rondlopen die er bij AGOVV ook al 14 in heeft liggen, die zou ik volgend jaar wel regelmatig in zien vallen. In een ander topic werd Mols genoemd en dat lijkt me een goede keuze. Scoort minder, maar hij is wel het soort spits dat PSV kan gebruiken
quote:Die boekt het gewoon van de voorraad af
Op maandag 15 december 2003 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
je vergeet Da_Sandman,gaat hem uiteindelijk een kratje bier kosten aan DD
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:59 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je vergeet Da_Sandman,gaat hem uiteindelijk een kratje bier kosten aan DD
quote:Dan mag ie met mij voor een doos Baccardi wedden
Op maandag 15 december 2003 01:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die boekt het gewoon van de voorraad af
quote:En daar blijf ik nog steeds bij. Ik ben ook als enige die erin geloofde dat Kezman dit seizoen niet zou afmaken in Nederland. Maar ik had aan het begin van het seizoen niet kunnen bedenken dat Elkatabi en AZ zo lekker zouden draaien. Maar ja Ali gaat zich ook bezinnen op een eventuele transfer (als hij zich over zijn vliegeangst kan zetten).
Op maandag 15 december 2003 00:55 schreef twi het volgende:
Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.
Maare Robben is wel schokkend nieuws. Mocht Real hem echt heel graag willen binnen halen is er natuurlijk geen houden aan voor PSV.
quote:* Dylan Dog heeft met Da_Sandman een weddenschap lopen: hij wedt om een kratje Grolsch beugels dat Zlatan topscorer wordt. redelijk serieus lijkt me zo.
Op maandag 15 december 2003 00:55 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij zeiden Ajacieden dat Sonck wel een jaartje zou moeten wennen. Speed is de enige die ik kan betrappen op een serieus gemeende opmerking dat Ibrahimovic topscorer zou worden.
quote:hehe
Op maandag 15 december 2003 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
* Dylan Dog heeft met Da_Sandman een weddenschap lopen: hij wedt om een kratje Grolsch beugels dat Zlatan topscorer wordt. redelijk serieus lijkt me zo.
quote:
Op maandag 15 december 2003 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
* Dylan Dog heeft met Da_Sandman een weddenschap lopen: hij wedt om een kratje Grolsch beugels dat Zlatan topscorer wordt. redelijk serieus lijkt me zo.
quote:Of heeft Speed ook een weddenschap lopen? Nouja, Zlatan heeft het (nog) niet in zich topscorer te worden. Hij wil het te mooi doen en is niet efficient genoeg. Sonck heeft die kans nog nauwelijks gekregen, want zelfs als Ibrahimovic speelt, mag Sonck het nauwelijks in de punt van de aanval proberen.
Op maandag 15 december 2003 01:09 schreef twi het volgende:[..]
die bedoelde ik
Met z'n weddenschap
quote:Ikke? Dacht et niet he
Op maandag 15 december 2003 09:37 schreef appelsientje het volgende:[..]
hehe
dat ga je verliezen denk ik
quote:Ik heb zeker weer weddenschappen lopen. Maar niet over de topscoorder. Simpel om het feit dat Kezman een te onzekere factor is. Ik denk wel dat hij binnenkort verkocht wordt maar aan de andere kant ga ik daar steeds meer over twijfelen. Er komen namelijk steeds meer geluiden/geruchten dat hij toch niet zo gewild is als er gedacht werd. Maakt hij het seizoen af dan wordt ie zeker topscoorder gaat ie weg....naja vul maar in.
Op maandag 15 december 2003 10:06 schreef twi het volgende:
Of heeft Speed ook een weddenschap lopen? Nouja, Zlatan heeft het (nog) niet in zich topscorer te worden. Hij wil het te mooi doen en is niet efficient genoeg. Sonck heeft die kans nog nauwelijks gekregen, want zelfs als Ibrahimovic speelt, mag Sonck het nauwelijks in de punt van de aanval proberen.
Ik hou het er voor als nog op dat ie verkocht wordt en dus geen.......
quote:Ook de kans dat Ali het seizoen niet afmaakt in Nederland is groot misschien wel groter dan Kezman
Op maandag 15 december 2003 11:35 schreef SCH het volgende:
Zlatan topscorer?
Ik zet mijn geld op El Khatabbi, als Kez vertrekt tenminste.
quote:Zou je denken? Ali is een leuke hype momenteel maar ik zie hem meer als een soort Hristov die ook ooit even erg doeltreffend was. Of Ali moet heel graag willen en op ieder aanbod ingaan. Echt goed is ie niet natuurlijk.
Op maandag 15 december 2003 11:42 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ook de kans dat Ali het seizoen niet afmaakt in Nederland is groot misschien wel groter dan Kezman
Kezman blijft wel denk ik, maar waar jij steeds vandaan haalt dat de belangstelling minder groot is en zo - dat beschouw ik maar als grappige steekjes onder water
quote:Het is te hopen dat dat grappige steekjes onder water zijn voor de PSVers.
Op maandag 15 december 2003 11:45 schreef SCH het volgende:[..]
Zou je denken? Ali is een leuke hype momenteel maar ik zie hem meer als een soort Hristov die ook ooit even erg doeltreffend was. Of Ali moet heel graag willen en op ieder aanbod ingaan. Echt goed is ie niet natuurlijk.
Kezman blijft wel denk ik, maar waar jij steeds vandaan haalt dat de belangstelling minder groot is en zo - dat beschouw ik maar als grappige steekjes onder water
quote:Ik ben nooit zo onder de indruk van spelers die ineens in de belangstelling staan, omdat ze plotseling wat meer scoren. Tot hiervoor was er nooit echt belangstelling voor hem. Hristov speelt nu bij zwolle
Op maandag 15 december 2003 11:58 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Het is te hopen dat dat grappige steekjes onder water zijn voor de PSVers.
Schalke heeft serieuse belangstelling voor Ali en naar het schijnt nog wat clubs. Probleem zit hem echt in zijn vlieg-angst. Kan ie zich daaover heen zetten is ie weg.
quote:ja dat denk ik ook maar als die naar Schalke zou gaan kan die net zo goed met de auto gaan, doet bergkamp toch ook.
Schalke heeft serieuse belangstelling voor Ali en naar het schijnt nog wat clubs. Probleem zit hem echt in zijn vlieg-angst. Kan ie zich daaover heen zetten is ie weg.
quote:Ik had ergens opgevangen dat der Jupp voor Kromkamp bij AZ op de tribune zat, dus niet voor Elkhattabi.
quote:klopt, al hoorde ik dat er vanuit Engeland ook belangstelling was voor El-Khattabi, maar zo vlak voor het openen van de transfer markt is dat logisch. Ik denk dat het allemaal met Vieri moet beginnen, als hij voor veel geld weg gaat en niet geruild wordt voor Davids en wat extra geld, dan kan het een vervelende januari maand worden voor de kleinere clubs, anders blijft alles zoals het is
Op maandag 15 december 2003 12:09 schreef zjroentje het volgende:Ik had ergens opgevangen dat der Jupp voor Kromkamp bij AZ op de tribune zat, dus niet voor Elkhattabi.
quote:Ik noem Andy van der Meyde
Op maandag 15 december 2003 12:00 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben nooit zo onder de indruk van spelers die ineens in de belangstelling staan, omdat ze plotseling wat meer scoren. Tot hiervoor was er nooit echt belangstelling voor hem. Hristov speelt nu bij zwolle
quote:Die zie ik toch niet in dit rijtje. Van der Meyde is gewoon een klasbak voetballer, die echt niet opviel door een paar doelpuntjes meer of minder. Hij is een harde werker met een grote toegevoegde waarde voor welk team dan ook. Spelers als Hristov of El Khatabbi zijn imo wisselvallig met ineens een goede periode.
Op maandag 15 december 2003 13:31 schreef twi het volgende:
Ik noem Andy van der Meyde
quote:Van der Meyde speelde anders ook draken van wedstrijden (met als 'klapper') FC Utrecht - Ajax vorig seizoen. Dan wordtie niet vrolijk. Ik had ook nog niemand over belangstelling voor Mandy gehoord voordat 'ie die goal tegen AS Roma scoorde
Op maandag 15 december 2003 13:35 schreef SCH het volgende:[..]
Die zie ik toch niet in dit rijtje. Van der Meyde is gewoon een klasbak voetballer, die echt niet opviel door een paar doelpuntjes meer of minder. Hij is een harde werker met een grote toegevoegde waarde voor welk team dan ook. Spelers als Hristov of El Khatabbi zijn imo wisselvallig met ineens een goede periode.
quote:Jongens, hoe moet ik dit zien? Ik neem aan dat Jakobsen gewoon op de bank kan plaatsnemen en Hofland gaat spelen op de positie van Bouma?
PSV zonder Wilfred Bouma tegen Willem II15/12/2003 19:11
PSV zal het dinsdagavond in de Amstel Cup zonder verdediger Wilfred Bouma moeten doen. Zijn hamstring, die overbelast is, speelt hem parten.
Of Bouma voor de winterstop überhaupt nog in actie komt, is overigens ook nog niet helemaal duidelijk.'Het is geen zware blessure', zegt trainer Guus Hiddink op de website van PSV, 'maar hij heeft toch behoorlijk last. We zullen proberen om hem voor zaterdag weer fit te krijgen.'
De PSV-coach riep de Deen Michael Jakobsen op als vervanger voor Wilfred Bouma.
quote:Ja tuurlijk. Ze bedoelen als vervanger in de selectie. Kezman speelt waarschijnlijk ook niet.
Op dinsdag 16 december 2003 00:59 schreef twi het volgende:[..]
Jongens, hoe moet ik dit zien? Ik neem aan dat Jakobsen gewoon op de bank kan plaatsnemen en Hofland gaat spelen op de positie van Bouma?
Wordt nog lastig dan tegen Willem II. Het team lijkt op papier niet bijzonder maar presteert momenteel behoorlijk.
quote:Hij heeft een lichte blessure. En Willem II in uitwedstrijden is een wereld van verschil met de ploeg in Tilburg.
Op dinsdag 16 december 2003 10:24 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Waarom speelts Kezza niet?Wordt nog lastig dan tegen Willem II. Het team lijkt op papier niet bijzonder maar presteert momenteel behoorlijk.
quote:Sad but true. Maar ik hou toch rekening met een verrassing in Eindhoven.
Op dinsdag 16 december 2003 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
En Willem II in uitwedstrijden is een wereld van verschil met de ploeg in Tilburg.
quote:Ik ook...
Op dinsdag 16 december 2003 11:37 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Sad but true. Maar ik hou toch rekening met een verrassing in Eindhoven.
quote:Zonder Kezman wordt het toch een ander verhaal. Ik denk dat PSV wint, maar het zou ook best 1-1 en verlenging kunnen worden...
Op dinsdag 16 december 2003 11:59 schreef ChAoZ het volgende:
je verwacht de grootste uitslag van het seizoen of zo?
Ik kan me niet voorstellen dat PSV het niet haalt tegen Willem II
PSV zal uiteindelijk wel winnen maar als ze niet binnen 10 minuten scoren kan het wel eens een lastige lange wedstrijd gaan worden.
quote:Juist in enkele thuiswedstrijden dit seizoen is gebleken (RKC en RBC) dat een snelle goal niet altijd gunstig was. Dan werd er een beetje rondgetikt zonder echt door te gaan en in beide wedstrijden kregen we dan ook de gelijkmaker om de oren. Tegen RKC kon dit nog rechtgezet worden...tegen RBC weten we wel hoe het eindigde.
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Willem II schat ik toch iets sterker in dan RKC.PSV zal uiteindelijk wel winnen maar als ze niet binnen 10 minuten scoren kan het wel eens een lastige lange wedstrijd gaan worden.
quote:Ik niet.
Op dinsdag 16 december 2003 13:13 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Willem II schat ik toch iets sterker in dan RKC.
quote:dito
Op dinsdag 16 december 2003 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik niet.
Is geen makkie voor psv maar wel eentje die ze moeten kunnen winnen met 2 goals verschil.
Wordt tijd dat Hofland speelminuutjes gaat pakken.
quote:Knap gezien!
Op dinsdag 16 december 2003 17:30 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
dito
Is geen makkie voor psv maar wel eentje die ze moeten kunnen winnen met 2 goals verschil.
Wordt tijd dat Hofland speelminuutjes gaat pakken.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze hoefden niet beter te spelen om de 1/4 finales te halen. Willem II was te zwak om er een wedstrijd van te maken, derhalve een goede, zakelijke overwinning voor PSV
quote:Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Op woensdag 17 december 2003 12:37 schreef pfaf het volgende:
Wat ik me afvraag: Is Kezman wel zo goed? Vennegoor speelt ook een paar wedstrijden en scoort ook vaak, net als Kezman! Of is de aanvoer gewoon zo goed dat iedere redelijke spits kan scoren bij PSV?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:[..]
Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.
quote:Goed voorbeeld
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:[..]
Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.
quote:Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat
Op woensdag 17 december 2003 12:37 schreef pfaf het volgende:
Wat ik me afvraag: Is Kezman wel zo goed? Vennegoor speelt ook een paar wedstrijden en scoort ook vaak, net als Kezman! Of is de aanvoer gewoon zo goed dat iedere redelijke spits kan scoren bij PSV?
Wat ik wel positief vind is dat er nu wekelijks een andere speler is die er 2 of meer inschiet. De Jong, Lucius en nu Vennegoor en dat is natuurlijk een zeer positieve ontwikkeling
quote:Je doelt op de aanvoer, waardoor een spits veel kan scoren? Als je het zo bekijkt zeker en dan wil ik Larsson er ook wel bij noemen
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.
quote:Inderdaad, als Jan zo blijft spelen als afgelopen week, kun je Kezman met een redelijk gerust hart verkopen
Op woensdag 17 december 2003 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat ik wel positief vind is dat er nu wekelijks een andere speler is die er 2 of meer inschiet. De Jong, Lucius en nu Vennegoor en dat is natuurlijk een zeer positieve ontwikkeling
quote:dat idee heb ik toch al wel, Kezman is goed voor zeg maar tussen de 30 en 40 goals in een zeizoen en Jan voor een doelputje of 20 a 25 wat prima is voor een spits. Alleen daarachter hebben we nix meer.
Op woensdag 17 december 2003 18:31 schreef pfaf het volgende:[..]
Inderdaad, als Jan zo blijft spelen als afgelopen week, kun je Kezman met een redelijk gerust hart verkopen
quote:in Europa in de Uefa Cup, tegen Perugia moet wel lukken daarna weet ik het nog net niet, hangt af van de loting.
Op donderdag 18 december 2003 00:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Helaas klopt dat plaatje maar al te goed, nu maar de titel en de beker pakken en ver komen in Europa
De beker kan ook nog hoop het alleen van niet en de Titel tsja ligt eraan wat Ajax nog gaat doen of ze weer beter gaan spelen of nog meer gaan verprutsen.
quote:Klopt
Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat
quote:Ja, maar eigenlijk staat hij alleen in de basis, omdat anderen geblesseerd zijn en/of rust krijgen.
Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat
quote:Dat zegt dan een hoop over de kwaliteit van de selectie van PSV in de breedte. Als je ziet hoe probleemloos de blessure van Held Van Bommel wordt opgevangen. Bouma en Ooijer geblesseerd? Dan stellen we toch gewoon Hofland en Colin op en als Bogelund een pijntje heeft dan komt Faber er ook gezellig bij.
Op donderdag 18 december 2003 11:15 schreef FreddyJr het volgende:Ja, maar eigenlijk staat hij alleen in de basis, omdat anderen geblesseerd zijn en/of rust krijgen.
De enige zwakke puntjes liggen aan de linkerkant. Als Robben geblesseerd is kan je De Jong er neerzetten of eventueel Bouma, maar dat is toch minder. De positie van linksback is het meest kwetsbaar, maar voor de rest is alles minimaal dubbel bezet
Conclusie, we worden gewoon weer kampioen
quote:Dat zeg ik elk jaar
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:Whehehe.
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:Dat is iig gebasseerd op een goede analyse van beide teams, maar mocht het het onverhoopt niet gebeuren (kans van 0,083%) dan mag je me confronteren met die uitspraak
Op donderdag 18 december 2003 11:46 schreef zjroentje het volgende:
Whehehe.
quote:Whehehe.
Op donderdag 18 december 2003 11:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is iig gebasseerd op een goede analyse van beide teams, maar mocht het het onverhoopt niet gebeuren (kans van 0,083%) dan mag je me confronteren met die uitspraak
quote:Wie het laatst lacht...
Op donderdag 18 december 2003 11:55 schreef zjroentje het volgende:
Whehehe.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wie het laatst lacht...
quote:3 vaste verdedigers geblesseerd, dat is wel minder. Gelukkig dat we naar Vitesse moeten, een echte tegenstander had voor problemen kunnen zorgen
Kasper Bøgelund heeft aan de bekerwedstrijd tegen Willem II een (lichte) hersenschudding overgehouden. Het is nog twijfelachtig of de Deen de laatste wedstrijd voor de winterstop inzetbaar is.
Tien minuten voor het einde van de wedstrijd dacht invaller Bart van den Eede met een omhaal de wedstrijd alsnog spannend te maken, maar in plaats van de bal te raken schopte hij vol in het gezicht van de verdediger van PSV. Verzorger Mart van den Heuvel gaf direct aan dat Bøgelund gewisseld moest worden. Mocht Kasper Bøgelund zaterdag niet in actie kunnen komen, kan Guus Hiddink voor de laatste wedstrijd tegen Vitesse geen beroep doen op vier verdedigers uit zijn selectie. Wilfred Bouma, Ernest Faber en André Ooijer moesten de bekerwedstrijd al wegens blessures laten schieten
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat zegt dan een hoop over de kwaliteit van de selectie van PSV in de breedte. Als je ziet hoe probleemloos de blessure van Held Van Bommel wordt opgevangen. Bouma en Ooijer geblesseerd? Dan stellen we toch gewoon Hofland en Colin op en als Bogelund een pijntje heeft dan komt Faber er ook gezellig bij.
De enige zwakke puntjes liggen aan de linkerkant. Als Robben geblesseerd is kan je De Jong er neerzetten of eventueel Bouma, maar dat is toch minder. De positie van linksback is het meest kwetsbaar, maar voor de rest is alles minimaal dubbel bezet
quote:Lekker he.
Op donderdag 18 december 2003 12:19 schreef appelsientje het volgende:
tripel
quote:Kampioen is ook wel lekker
Op donderdag 18 december 2003 12:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Lekker he.
quote:
Van Raaij haalt uit naar Oranje en KNVBHarry van Raaij neemt in zijn laatste seizoen als voorzitter van PSV geen blad voor de mond. De preses veegt in het blad Sport, Bestuur & Management de vloer aan met het licentiesysteem van de KNVB en geeft ook het Nederlands Elftal een stevige veeg uit de pan. Eerder al moest de NOS het ontgelden omdat de omroep volgens hem Ajax-minded is.
Voor het Nederlands Elftal heeft Van Raaij geen goed woord over. "Minstens de halve selectie zou vervangen moeten worden. Meteen. Dan heb je een nieuwe groep die een half jaar heeft om zich voor te bereiden op het EK in Portugal en daar dan in het diepe wordt gegooid. Dat is een schitterende leerschool voor het WK in 2006."
Ook het licentiesysteem in het betaalde voetbal moet volgens de PSV-voorzitter op de schop. Puntenaftrek voor clubs die het licentiereglement overtreden, bestempelt Van Raaij als "flauwekul". Een voetbalclub moet volgens hem gerund worden als ieder normaal bedrijf. "Je zou clubs moeten verplichten een raad van commissarissen in te stellen. Het licentiesysteem van de KNVB stamt nog uit de oude verenigingstijd, maar de meeste voetbalverenigingen in het betaalde voetbal zijn stichtingen of nv's geworden."
quote:Eens.
"Minstens de halve selectie zou vervangen moeten worden. Meteen. Dan heb je een nieuwe groep die een half jaar heeft om zich voor te bereiden op het EK in Portugal en daar dan in het diepe wordt gegooid. Dat is een schitterende leerschool voor het WK in 2006."
quote:PSV gaat Göteborg halen!!
Op donderdag 18 december 2003 00:34 schreef Bartoli het volgende:[..]
in Europa in de Uefa Cup, tegen Perugia moet wel lukken daarna weet ik het nog net niet, hangt af van de loting.
De beker kan ook nog hoop het alleen van niet en de Titel tsja ligt eraan wat Ajax nog gaat doen of ze weer beter gaan spelen of nog meer gaan verprutsen.
quote:Nogmaals dan sta ik naast ja
Op vrijdag 19 december 2003 12:35 schreef ErikT het volgende:[..]
PSV gaat Göteborg halen!!
En dan ga ik erheen lifiten.
quote:niet te vroeg zeggen straks lachen ze ons uit als ons dat niet lukt
Op vrijdag 19 december 2003 15:50 schreef appelsientje het volgende:[..]
Nogmaals dan sta ik naast ja
want ik weet het zeker dat ze het gaan halen....
quote:je kunt ook nu al beginnen met lopen
Op vrijdag 19 december 2003 12:35 schreef ErikT het volgende:[..]
PSV gaat Göteborg halen!!
En dan ga ik erheen lifiten.
quote:o oke
Op zaterdag 20 december 2003 01:07 schreef ASSpirine het volgende:[..]
niet te vroeg zeggen straks lachen ze ons uit als ons dat niet lukt
als we nu zo slecht mogelijke verwachtingen hebben kan het alleen maat beter gaan![]()
quote:een mooi wedstrijd om het doelsaldo weer op te werken
Op zaterdag 20 december 2003 12:04 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond Vitesse - PSV
Moet te doen zijn lijkt me zo,
met een mooie overwining de winterstop ingaan
quote:Dat kan wel, maar dat gaat minder snel.
Op zaterdag 20 december 2003 01:30 schreef AirRaid het volgende:[..]
je kunt ook nu al beginnen met lopen
quote:of niet natuurlijk maar okeej winnen met een 4-1 of zo moet wel lukken met Vennegoor of Kezman en Robben
Op zaterdag 20 december 2003 14:11 schreef rubbereend het volgende:[..]
een mooi wedstrijd om het doelsaldo weer op te werken
quote:Nope, niet terecht. PSV mag blij zijn dat Waterreus als enige een goede wedstrijd speelde, want met hun vele kansen uit counters had het zo 2-0 voor Vitesse kunnen zijn ofzo.
Op zondag 21 december 2003 03:36 schreef ASSpirine het volgende:
kan zeggen dat ik blij ben dat ik geen saùenvatting heb kunnen zien
als ik het hier lees was het gewoon een slechte wedstrijd en een terechte eindverloop
Maareh, Sturing moet echt Bombarda halen want die jongens voorin bij Vitesse kunnen echt he-le-maal niks. Amoah is nog niet terug geloof ik, maar er moet daar echt iemand bij komen. Als je gewoon de kans hebt om te schieten, maar dan uitglijdt, over de bal maait of de bal half raakt, dan schiet ik daar op een gegeven moment toch wel van in de lach.
Ook van Fessem stond gewoon goed te keepen op een aantal prikjes van PSV. Voor de rest was vooral de tweede helft best leuk, golvend spel met minimale pressing van PSV en regelmatige uitvallen van Vitesse.
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:04 schreef pascalheister het volgende:
Vanavond Vitesse - PSV
Moet te doen zijn lijkt me zo,
met een mooie overwining de winterstop ingaan
quote:
Op zondag 21 december 2003 02:29 schreef pascalheister het volgende:
gvd 0-0
quote:Hij moest natuurlijk blessure vrij zijn want hij moet in de winterstop verkocht worden en met een blessue wil helemaal niemand hem....
Op zondag 21 december 2003 11:15 schreef brighton het volgende:
Kezman heeft nog nooit gescoord tegen Vitesse
Voor de derde keer in vier jaar 0-0, en deze keer ben ik er zeer tevreden mee, als Vitesse-supporter. Was Kezman eigenlijk geblesseerd dat 'ie later pas inkwam, of had Hiddink Vitesse een beetje onderschat en wou 'ie Kezman sparen...?
maar fc twente wint wel vandaag, en dan lopen we toch nog een puntje in.
quote:Tis te hopen voor jullie. Zou wel een drama zijn als Ajax wint.......
Op zondag 21 december 2003 11:29 schreef ErikT het volgende:
kutmaar fc twente wint wel vandaag, en dan lopen we toch nog een puntje in.
quote:Dan loopt Ajax helemaal uit op PSV. (sorry moest het even benadrukken
Op zondag 21 december 2003 11:35 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Tis te hopen voor jullie. Zou wel een drama zijn als Ajax wint.......
quote:En dan te bedenken dat ik gistermiddag met TM67 een weddenschap afsloot om een kratje bier wie kampioen wordt.......
Op zondag 21 december 2003 11:36 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Dan loopt Ajax helemaal uit op PSV. (sorry moest het even benadrukken
)
Ajax is nu twee keer aanzet voordat PSV weer in actie komt. Pakt Ajax 2 x de volle winst is het gat al 6 punten en dat is behoorlijk te noemen.
quote:Dat is zeker groot, en PSV krijgt nog een zware reeks na de winterstop.
Op zondag 21 december 2003 11:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
En dan te bedenken dat ik gistermiddag met TM67 een weddenschap afsloot om een kratje bier wie kampioen wordt.......
Ajax is nu twee keer aanzet voordat PSV weer in actie komt. Pakt Ajax 2 x de volle winst is het gat al 6 punten en dat is behoorlijk te noemen.
quote:Zijn niet de makkelijkste inhaalwedstrijden maar het ligt geheel aan Ajax, als wij onze normale spel halen moeten we gewoon winnen, spelen we zoals de laatste 2 weken dan wordt het wel eens heel moeilijk.
Op zondag 21 december 2003 11:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
En dan te bedenken dat ik gistermiddag met TM67 een weddenschap afsloot om een kratje bier wie kampioen wordt.......
En zo niet, boeiend, want dat kampioenschap vind ik niet zo heel interessant meer. Ik zie PSV liever de UEFA Cup winnen.
Maar als ik mijn geld op een club moest zetten, zonder meer PSV.
quote:Nope, die speelt gewoon.
Op zondag 21 december 2003 11:40 schreef Canadees het volgende:
Een gat van 6 punten zou HEERLIJK zijn om de winterstop in te gaan
Is N'Kufo geblesseerd? Omdat ie niet meedeed tegen Jong Ajax..
quote:Ja goh dat zeggen alle psv-fans en de Ajax-fans zeggen precies het tegendeel.
Op zondag 21 december 2003 11:45 schreef ErikT het volgende:Maar als ik mijn geld op een club moest zetten, zonder meer PSV.
quote:Wat is dat nou weer voor onzin.
Op zondag 21 december 2003 11:46 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ja goh dat zeggen alle psv-fans en de Ajax-fans zeggen precies het tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |