Wij Europese Gamers wachten op deeltje X-2 en Chrystal Chronicles die beiden begin 2004 releasen:
X-2:
CC:
Afgelopen maand is er meer bekend geworden over FFXII:
Info op de Site
Ondertussen zijn we uiteraard bezig met FF:TA (sommige importeerders zijn al klaar):
[GBA] Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy
quote:Blind, zonder nadenken.
Op maandag 1 december 2003 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je CC nog halen Roy?
Het zal even wennen zijn (niet Turnbased bijv) maar de sfeer in de Game vind ik geweldig De graphics zijn mooi, FF9 achtig.
Het laden gaat ook snel en Stiltzkin komt terug. Het spel gaat weer zwaar op Moogles steunen heb ik zo het idee, wat voor mij alleen maar goed is
Het vechten is wel goed uitgewerkt denk ik zo, na een minuutje of 10 spelen. Beetje hack en slasherig, maar dat zal wel beter worden naarmate je het beter onder de knie krijgt denk ik. Magie nog niet gezien. Menu's zijn erg uitgebreid, zoals gewoonlijk
Dat zijn net de spellen namelijk die ik WEL bereid ben te kopen, maar mijn tv is bagger, dus om daarvoor speciaal een PS2 aan te schaffen ...
Ach, misschien komt FF-online ook nog wel in europa.
In amerika zitten ze geloof ik nu in Betaversie ?.
Het wordt pas echt leuk als ze die servers aan elkaar gaan knopen.
quote:Nee, deze versies blijven exclusief voor de consoles.
Op maandag 1 december 2003 15:48 schreef nibble het volgende:
Gaat deze dan eindelijk weer op de PC uitkomen ????
Vorige delen (behalve 8) zijn echt rampzalig dat ze niet voor pc uitkomen.Dat zijn net de spellen namelijk die ik WEL bereid ben te kopen, maar mijn tv is bagger, dus om daarvoor speciaal een PS2 aan te schaffen ...
Ach, misschien komt FF-online ook nog wel in europa.
In amerika zitten ze geloof ik nu in Betaversie ?.
Het wordt pas echt leuk als ze die servers aan elkaar gaan knopen.
FFXI: Die is hier in de goede gameshops al te koop (usa import). Werkt gewoon perfect hier in Nederland.
quote:Je vergeet iets
Op maandag 1 december 2003 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het 25e Topic van de beste Gamereeks allertijd: Final FantasyWij Europese Gamers wachten op deeltje X-2 en Chrystal Chronicles die beiden begin 2004 releasen:
X-2:
CC:
Afgelopen maand is er meer bekend geworden over FFXII:
Info op de Site
Ondertussen zijn we uiteraard bezig met FF:TA (sommige importeerders zijn al klaar):
[GBA] Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy
quote:Mjah, dat kan. Het lijkt me hoe dan ook een cool spel.
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef nikanoru het volgende:
Ik zie CC meer als een nieuwe Secret of Mana.
quote:Mjah, zou kunnen, maar daar zit ik niet op te wachten
Op maandag 1 december 2003 20:02 schreef Manfredje het volgende:[..]
Je vergeet iets
quote:Nee,... lijkt me ook niks nee
Op maandag 1 december 2003 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:Mjah, zou kunnen, maar daar zit ik niet op te wachten
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:25 schreef CecilBDemented het volgende:
deeltje 12 wordt volgens mij echt uber geil als ik die beelden zie
quote:ROFL
Op woensdag 3 december 2003 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar een keer lachen dan
ben overigens nu met X bezig, en IX moet ik nog aan beginnen en VIII is nog niet uitgespeeld
quote:Is dat je zusje?
Anyhow... ik ben weer met FFX bezig (ben er nu 270 uur mee bezig!) en heb wel zin in FFX-2 gekregen!
quote:
quote:Geef toe Gijs...je zou haar neuken!
Square-Enix have confirmed that an exclusive trailer of Final Fantasy VII: Advent Children will be included in the Japanese release of Final Fantasy X2 International, scheduled for release on February 19th 2004.
Whilst we wait patiently for the European release of Final Fantasy X2, its unknown at present whether this exclusive offer will follow through.
Alongside the exclusive trailer the game will also contain a limited edition Yuna key-ring, making this the ideal package for import fans.
quote:Zonde want Pal komt ook met nieuwe endings en exclusive new monster trading en missions en.. soort Special Edition
Op woensdag 3 december 2003 15:18 schreef Reddiablo het volgende:
hmmm.. ik heb dus de US version net besteld...
quote:Aangezien het Square is en niet Nintendo zou dat best wel eens kunnen.
Op woensdag 3 december 2003 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik leg er 100 Euro op dat we deze ook krijgen![]()
quote:http://www.ff12.com
Op woensdag 3 december 2003 15:30 schreef CosmoKramer het volgende:
Wanneer gaat de PAL X-2 in Nederland uitkomen? En zijn er al screens van XII? (ik kan ze niet vinden namelijk, maar ze worden wel genoemd in dit topic).
note to self - wellicht speel ik ffx-2 pas in feb
quote:Dank je
Op woensdag 3 december 2003 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
De screens vallen een beetje tegen trouwens .
quote:Wat zeggen beelden bij een FF?
Op dinsdag 2 december 2003 00:25 schreef CecilBDemented het volgende:
deeltje 12 wordt volgens mij echt uber geil als ik die beelden zie
quote:Genoeg om flink gehyped te worden
Op woensdag 3 december 2003 22:39 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat zeggen beelden bij een FF?
quote:Onderop onder de screens :
Op woensdag 3 december 2003 22:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/19981
Met dank aan gijs voor het melden van dit nieuws
quote:en waar heb je die vandaan?
Op donderdag 4 december 2003 00:01 schreef Chocobo het volgende:
FFCC soundtrackDie is super
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:15 schreef NeoDweezil het volgende:[..]
en waar heb je die vandaan?
quote:nou? heb je ook dat nummer van die trailer?? die is zooo mooi
Op donderdag 4 december 2003 00:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
laat maar heb em al gevonden
quote:Stoere muziek he.... beetje Iers folklore achtig,...
Op donderdag 4 december 2003 14:11 schreef NeoDweezil het volgende:
wat een mooie soundtrack
Ik heb de Japanse versie en ik vind hem super Ik zal als ik tijd heb binnenkort wel een review schrijven voor op FOK.
quote:Ben erg benieuwd naar de gameplay dus ik hoor het graag
Op donderdag 4 december 2003 23:09 schreef Mpdrichel het volgende:
De muziek van FF CC is zowiezo super. Heel middeleeuws achtig. Word veel op de fluit gespeeld. Overigens heb je constant een Moogle bij je die je hints geeft en af en toe helpt bij een aanval. En stiltzkin heb ik aleen nog maar gezien in een training. En je kan je moogle spuiten. Ow en de theme song die je ziet in die trailer is in de intro van het spel een stuk langer.
Ik heb de Japanse versie en ik vind hem super
Ik zal als ik tijd heb binnenkort wel een review schrijven voor op FOK.
quote:Pwah, dan koop ik die toch ook
Op woensdag 3 december 2003 15:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zonde want Pal komt ook met nieuwe endings en exclusive new monster trading en missions en.. soort Special Edition
k ga trouwens alles verzamelen wat er te vinden valt over FF XII
weet niet hoe ik over 11 moet denken wil hem wel spelen maar ben er niet echt voor geinteresseerd
quote:Deel exact je mening. Wil FFX-2 ook graag hebben
Op vrijdag 5 december 2003 18:31 schreef Shinny het volgende:
Damn heb echt weinig gedult meer voor ff10-2 en 12 w00t w00t die moet ik echt hebbenweet niet hoe ik over 11 moet denken wil hem wel spelen maar ben er niet echt voor geinteresseerd
kijk ook meer uit naar FF12 dan naar 10-2, niet dat ik 10-2 niet wil ofzo
zucht.. ik wil ze gewoon allemaal
quote:Hé, da's toevallig!!!
Op zondag 7 december 2003 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vandaag DE start maken aan FFX![]()
![]()
(voor de 2e keer ga ik hem spelen) Wil die pelgrimstocht nog eens meemaken en ik wil hem ook nog eens uitspelen voordat FFX-2 uit komt
![]()
quote:Hehe, succes. Ik doe het iets groter, ben vorige wek begonnen met FFVII en werk zo door naar nu
Op zondag 7 december 2003 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vandaag DE start maken aan FFX![]()
![]()
(voor de 2e keer ga ik hem spelen) Wil die pelgrimstocht nog eens meemaken en ik wil hem ook nog eens uitspelen voordat FFX-2 uit komt
![]()
quote:GODVER
Op zondag 7 december 2003 15:48 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Hehe, succes. Ik doe het iets groter, ben vorige wek begonnen met FFVII en werk zo door naar nu
quote:270 uur
Op zondag 7 december 2003 15:47 schreef P-Style het volgende:[..]
Hé, da's toevallig!!!
Ik ben een paar dagen geleden ook weer opnieuw begonnen met FFX om precies dezelfde reden! Gewoon het verhaal nog een keer beleven! Mijn ouwe savegame heb ik ook nog steeds. Daar ben ik al 270 uur (!!!
) mee bezig en daarin wil ik mijn karakters ultiem-machtig maken. Ben al aardig op dreef! Wil namelijk Penance verslaan zònder Zanmato! Daarvoor het ik wel wat Ribbons nodig, dus hééél veel Dark Matters!
quote:Met jou kan ik praten
Op zondag 7 december 2003 21:39 schreef peristilius het volgende:
ik vind FFIX de beste,
ik weet niet waarom maar VII spreekt me op een of andere manier niet zo aan.
Moet deze week voor het eerst een party gaan vormen om een missie te kunnen halen (zonder eerst 3 maanden te levelen).
quote:Niemand is perfect
Op zondag 7 december 2003 21:39 schreef peristilius het volgende:
ik vind FFIX de beste,
ik weet niet waarom maar VII spreekt me op een of andere manier niet zo aan.
quote:
Op maandag 8 december 2003 09:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niemand is perfect
quote:FFVII is magisch,... een van de beste FF games die ik ken
Op maandag 8 december 2003 17:57 schreef solidslayer het volgende:[..]
![]()
met jou kan ik zeker praten !
quote:Zonde tis echt een prachtig spel,.... maar als je het niks vind kan ik me het voorstellen
Op maandag 8 december 2003 23:03 schreef CosmoKramer het volgende:
Hier tref ik toch meer doelgroep: [RUIL] Final Fantasy Tactics Advance
FFTA is niks voor mij
.
Vooral bij FF Games is dit een goede deal, omdat die guides meestal een practhig stukje kunst zijn, met artwork en alle geheimen.
quote:
Een paar dagen geleden raakte bekend dat zowel Famitsu als The Playstation in hun volgende nummer nieuwe informatie zouden geven over Final Fantasy XII. Bij Famitsu ging het over 2 nieuwe nieuwe personages. Beide nummers verschijnen binnen een week. Vandaag lekte echter al een stukje scan van Jump Magazine uit. Deze behandelen blijkbaar ook de nieuwe characters. Ten eerste gaat het hier om het character dat al op vele screens te zien was, een Viera-vrouw genaamd Fran. Het ziet ernaar uit dat ze een boog zal gebruiken als wapen. Het tweede character is een man en heet Balfreya en aan de scan te zien zal hij een vuurwapen gebruiken.Deze kleine, zeer onduidelijke scan is het enige wat we je voorlopig kunnen bieden, maar waarschijnlijk zal de volledige versie wel in de komende dagen on line gezet worden, tesamen met nieuwe info natuurlijk. Ook de andere magazines mogen we niet uit hetoog verliezen, hoewel ze vaak dezelfde informatie geven.
Verder is het misschien ook interessant om te weten dat Square-Enix op het Jump Festa, dat doorgaat op 20 en 21 december in Japan, op hun groot scherm nieuwe beelden zal tonen van verschillende games, waaronder ook FFXII. Daarnaast is er een volledige stand speciaal gewijd aan het spel. Wij houden je in elk geval hierover zeker op de hoogte.
Bron: Insidegamer.nl
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
270 uur
![]()
MINIGAMES
Blitzball hebben ze compleet verneukt
verhaal zit je niet echt in
MINIGAMES
vrij kort
geen sphere grid
geen summons
MINIGAMES
niet het final gevoel
geen wapens om te vinden
voornamelijk search en get en back missies
MINIGAMES
lijkt me wel duidelijk .....
*zit te wachten op ff XII (12!)
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:34 schreef dontcare het volgende:
even over ff-x2
Na +20 uur spelen:MINIGAMES
Blitzball hebben ze compleet verneukt
verhaal zit je niet echt in
MINIGAMES
vrij kort
geen sphere grid
geen summons
MINIGAMES
niet het final gevoel
geen wapens om te vinden
voornamelijk search en get en back missies
MINIGAMESlijkt me wel duidelijk .....
*zit te wachten op ff XII (12!)
quote:Nieuwe complete scan
Op vrijdag 12 december 2003 23:31 schreef CosmoKramer het volgende:
Hmmm, had het een beetje verwacht. Wacht ook met smart op FF12 (jaja, in cijfers!).
quote:Ik ken het. Ben weer begonnen aan FFX en ik vind het zooooo goed
Op vrijdag 12 december 2003 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb onnoemelijk veel zin in FFIX & FFX , weet niet waarom
Maar eerst Xenogears
quote:Is dat vrouwtje met dat witte haar nou een konijn??
Op zondag 14 december 2003 08:28 schreef Chocobo het volgende:
quote:Yep
Op zondag 14 december 2003 11:51 schreef P-Style het volgende:[..]
Is dat vrouwtje met dat witte haar nou een konijn??
quote:Wel een mooi konijntje dan!
Op zondag 14 december 2003 12:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep
quote:Boogschutters! Ook leuk! Die ben ik nog niet tegen gekomen in een FF (heb VI, VII, VIII, IX & X) ... of kon iemand in FF VI ook boogschieten?
Op zondag 14 december 2003 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij zijn die bunnies Boogschutters,... althans,.. in de wereld van Ivalice dan
quote:Niet dat ik weet nee
Op zondag 14 december 2003 12:48 schreef P-Style het volgende:[..]
Boogschutters! Ook leuk! Die ben ik nog niet tegen gekomen in een FF (heb VI, VII, VIII, IX & X) ... of kon iemand in FF VI ook boogschieten?
weet het niet meer...
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niet dat ik weet nee
quote:Klopt,... VI heerst,... als ze die ooit 3D zouden namaken
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef P-Style het volgende:[..]
Moet eigenlijk nog steeds die PSone versies van I + II en IV + V aanschaffen. FF VI, die ik kocht toen 'ie uitkwam op de PSone, vond ik ondanks de gedateerde grafics in ieder geval héél erg goed! Een van de beste FF's die ik gespeeld heb zelfs!
Dromen sucken
quote:Heb dat spel al 1.5 jaar en ben pas 7 uur bezig ofzo
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef P-Style het volgende:[..]
Moet eigenlijk nog steeds die PSone versies van I + II en IV + V aanschaffen. FF VI, die ik kocht toen 'ie uitkwam op de PSone, vond ik ondanks de gedateerde grafics in ieder geval héél erg goed! Een van de beste FF's die ik gespeeld heb zelfs!
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb dat spel al 1.5 jaar en ben pas 7 uur bezig ofzo
Laatste keer dat ik speelde was ik bij een mannetje met groen haar
Waar ik heenmoet of doen weet ik echt niet maar speel hem wel een keertje goed door
quote:Ik heb 'm gekocht en rondgespeeld vóórdat FFX uitkwam... als FFX eerder uit was gekomen dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gehad als jij!
Op zondag 14 december 2003 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb dat spel al 1.5 jaar en ben pas 7 uur bezig ofzo
Laatste keer dat ik speelde was ik bij een mannetje met groen haar
Waar ik heenmoet of doen weet ik echt niet maar speel hem wel een keertje goed door
quote:Cool!
Op maandag 15 december 2003 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Ze is nog archer ookhttp://www.the-magicbox.com/game121203a.shtml
Wordt toch wel een must have hoor
quote:Zeker weten maar het blijft maar een film
Op dinsdag 16 december 2003 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt toch wel een must have hoor
quote:Ergens in 2004
Op woensdag 17 december 2003 09:40 schreef Bellerophon het volgende:
Wanneer komt die nou eigenlijk uit?
FF: Advent Children
Grote versie
quote:Is dat nou een halve remake van FFVII of een film?
Op woensdag 17 december 2003 12:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ergens in 2004
Grote versie
quote:Helaas een film
Op woensdag 17 december 2003 12:49 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Is dat nou een halve remake van FFVII of een film?
Volgens mij ben ik de enige die een remake gaaf zou vinden Midgar in 3D
Dromen
*stomme FFVII addict mompelt *
ik noem geen namen choco en ker
quote:OMG
Op zondag 14 december 2003 08:32 schreef Chocobo het volgende:
+ nog wat nieuwe FFXII screens
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:55 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij ben ik NIET de enige die een remake gaaf zou vindenMidgar in 3D
quote:Je kijkt meer uit naar een film dan naar een game van FF ?
Op woensdag 17 december 2003 12:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Barret
Kijk er meer naar uit dan FFXII...*stomme FFVII addict mompelt
*
Nepfan
quote:Tis Cloud enzo...sorry
Op woensdag 17 december 2003 14:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je kijkt meer uit naar een film dan naar een game van FF ?
Nepfan
Wat een mooi verjaardagscadeau
quote:Pfffft, duurt lang!
Op woensdag 17 december 2003 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:Final Fantasy: Crystal Chronicles: 11 Maart 2004
Wat een mooi verjaardagscadeau
Wat denk je trouwens; Ik heb FFTA gekocht (en inmiddels weer verkocht), maar daar vond ik dus echt geen zak aan terwijl ik wel FF-fan in hart en nieren ben ( ). Kan je op basis daarvan zeggen of ik FFCC leuk ga vinden of niet?
[Dit bericht is gewijzigd door CosmoKramer op 17-12-2003 16:11]
Het is wel een real time RPG, dus geen Turnbased zoals de anderen. Het lijkt wat dat betreft meer op Secret of Mana ed.
Natuurlijk was een remake veel mooier geweest, maar een film is ook leuk, want het is en blijft Final Fantasy
En FF:CC is die het kopen waard? Want ik denk dat ik voor dat spel een NGC ga aanschaffen
quote:Okay, maar het is nu dus meer afhankelijk van het feit of je op het juiste moment op de goede knop drukt en niet of je een goede strategie heb bedacht om je tegenstander beurt voor beurt af te takelen. Erg simpel gezegd dan
Op woensdag 17 december 2003 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF:CC is geen Strategy game, maar een RPG. Dit itt FFTA dus.Het is wel een real time RPG, dus geen Turnbased zoals de anderen. Het lijkt wat dat betreft meer op Secret of Mana ed.
Nou ja, ik merk het wel. Hij zal vast wel weer leuk zijn. Alhoewel die hoofdrolspeler echt een ontzettend mietje is.
quote:Ik begrijp je wel vriend
Op woensdag 17 december 2003 14:44 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Tis Cloud enzo...sorry
December 17, 2003 - Final Fantasy XII is about to make a big public splash at the upcoming Jump Festival, scheduled to open its doors in Tokyo over the weekend. But before that, Japan's Famitsu Magazine has managed to pick up new information on the game.
First, a few new details on Fran and Balfree, the two new characters who were unveiled late last week (see this story for details). According to the magazine, the two characters will join up with Vaan and Ashe early on in their adventure. Balfree makes use of a gun as his standard weapon but will also be able to use other weapons. Fran, meanwhile, uses swords as well as hand-to-hand combat. Fran is meant to be very cute (something that doesn't show too clearly in the pictures, if you ask us).
As this game is being produced by Yasumi Matsuno of Final Fantasy Tactics fame, you can expect many characters aside from the four revealed so far to appear in this game. This will include additional characters who will join your party as well as main characters who are not playable.
One of the big changes to the game this time around is how the characters are shown on the world map. As with Final Fantasy XI, a character who's equipped with a particular weapon or set of armor, will be shown on the map in equipped form. The world map, incidentally, is expected to be quite big, although not as large as that of Final Fantasy XI.
The game's battle system has still yet to be revealed in detail. The development team is hoping to go beyond the more free-moving style of battles featured in Final Fantasy X-2. It's said that the battle system will surprise you, although the changes are really just evolutionary to the series.
Additionally, further details on the story have been revealed in only sparse bits. The magazine reveals that the air pirates, of which Balfree is one, are outcasts from the Empire and operate in a lawless state. Also, as revealed during the recent Q&A session with the FF staff posted here at IGN, there will be many airships in FFXII. The small airship Balfree pilots is one example, and it will have its own set name.
We expect to get another look at FFXII this Saturday. Stay tuned for a full report on what we see.
quote:Eind februari ja
Op donderdag 18 december 2003 12:22 schreef Hakkert het volgende:
Klinkt goed.. Binnenkort komt x-2 toch uit?
quote:Hoeiiiiiiiiiiiiiiii... dat wordt GOD!.. Kheb er zin an
Op donderdag 18 december 2003 12:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Eind februari ja
quote:Was er bij Jak and Daxter een worldmap?
Op vrijdag 19 december 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:
De worldmap zal ala Jak and Daxter zijnen battles worden naadloos gestart !
quote:Precies
Op vrijdag 19 december 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Was er bij Jak and Daxter een worldmap?
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 10:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Was er bij Jak and Daxter een worldmap?
quote:Die was er wel cunt maar hij was realtime,...
Op vrijdag 19 december 2003 10:38 schreef Hakkert het volgende:[..]
quote:Dat noem ik geen worldmap..
Op vrijdag 19 december 2003 10:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die was er wel cunt maar hij was realtime,...
levels werden naadloos geladen en je kan andere gebieden en levels zien,....
quote:Kun je je voorstellen hoe stoer dat is bij FFXII,.. gewoon een supergrote wereld,.. helemaal aan elkaar gesloten
Op vrijdag 19 december 2003 11:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
Dat noem ik geen worldmap..
quote:Dat word weer zwaaaaaaaar genieten!
Op vrijdag 19 december 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kun je je voorstellen hoe stoer dat is bij FFXII,.. gewoon een supergrote wereld,.. helemaal aan elkaar gesloten
quote:als ik die had
Op zaterdag 20 december 2003 14:07 schreef pallieballie het volgende:
Schijnt dat er een mega-7-mins trailer van FFXII uit is. Met allerlei gameplay-beelden en cutscenes. Iemand een linkje?
quote:Twas zeker weer zo een besloten premiere of niet? Die niet uitgebracht wordt, alleen voor de pers te zien enzo.
Op zaterdag 20 december 2003 14:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
als ik die had
quote:Je moet daar met electriciteit spelen en die pilaren verschuiven enzo.. Puzzelen
Op zaterdag 20 december 2003 13:48 schreef Opie het volgende:
Kut, ik zit vast bij FFX in de Djose temple.
Ik krijg daar een deur open, maar achter die deur is een 'afgrond' met elektrische bliksem dingen ofzo. Uh.
quote:Lol, niet dus. Das snel, senkzzz.
Op zaterdag 20 december 2003 14:10 schreef Chocobo het volgende:
HIER IS DIEEEEEEhttp://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/movies/ff12-jf.wmv
![]()
![]()
quote:No problem
Op zaterdag 20 december 2003 14:11 schreef pallieballie het volgende:[..]
Lol, niet dus. Das snel, senkzzz.
quote:Met die pilaren schuiven enzo heb ik al gedaan waardoor er 1 zo'n sphere onder 'stroom' komt te staan en door die te gebruiken krijg ik de deur open in die ruimte. Maar daar is een soort kuil met bliksem dingen
Op zaterdag 20 december 2003 14:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet daar met electriciteit spelen en die pilaren verschuiven enzo.. Puzzelen
quote:http://guides.ign.com/guides/14008/index.html
Op zaterdag 20 december 2003 14:16 schreef Opie het volgende:[..]
Met die pilaren schuiven enzo heb ik al gedaan waardoor er 1 zo'n sphere onder 'stroom' komt te staan en door die te gebruiken krijg ik de deur open in die ruimte. Maar daar is een soort kuil met bliksem dingen
quote:Is dat ps2 only?
Op zaterdag 20 december 2003 14:10 schreef Chocobo het volgende:
HIER IS DIEEEEEEhttp://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/movies/ff12-jf.wmv
![]()
![]()
quote:Ja Gijs
Op zaterdag 20 december 2003 14:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Is dat ps2 only?
Animatie en characters zijn behoorlijk strakker als deel X. Mooie enemies ook. Zeer puik nu al. Alleen klote dat het trailergeluid niet werkt.
[Dit bericht is gewijzigd door pallieballie op 20-12-2003 14:30]
quote:Dan moet ik mn download maar killen.
Op zaterdag 20 december 2003 14:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja Gijs
,... das de enige reden waarom ik een PS2 heb... voor de diverse RPG's en Final Fantasy games
quote:Suffer dude. Feel tha pain.
Op zaterdag 20 december 2003 14:29 schreef Bastard het volgende:
Dan moet ik mn download maar killen.
Square die characters en die enemy,... die gevechten.... die details
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Klaar
*Mooi
quote:Respect
Op zaterdag 20 december 2003 14:41 schreef Bastard het volgende:
Jezus.. dat ziet er mooi uit zeg![]()
Beetje last heeft
Op zaterdag 20 december 2003 15:28 schreef Hakkert het volgende:
hoeiiiiiiiiDat filmpje!!!... Ziet er naar uit dat het battlesysteem hetzelfde blijft of niet.. En dan die monsters
en die moves
.. FFX2 wordt GOD!
quote:GIJIJIJIJS
Op zaterdag 20 december 2003 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dat filmpje!Invloed van Vagrant Story is duidelijk te zien!
quote:Het is me inmiddels gelukt en dat zonder de guide.
Op zaterdag 20 december 2003 14:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
http://guides.ign.com/guides/14008/index.html
quote:FFX2 is voorgerecht!
Op zaterdag 20 december 2003 16:31 schreef Chocobo het volgende:
GIJIJIJIJSWat is het God he,....
Maar eerst FFX nog eens spelen en dan FFX-2 over 2 maanden al
![]()
quote:Cool
Op zaterdag 20 december 2003 16:31 schreef Opie het volgende:[..]
Het is me inmiddels gelukt en dat zonder de guide.
Ik dacht dat een pilaar over een randje duwen niet echt FF-puzzelniveau was, dus had het ook niet geprobeerd. Bleek dus wel te moeten
quote:In het water was dat toch?
Op zaterdag 20 december 2003 16:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool
Ik zit nu helemaal in het begin van FFX
Als Tidus naar beneden gaat met die Al Bhed vrouw
![]()
quote:Ja
Op zaterdag 20 december 2003 17:21 schreef Hakkert het volgende:[..]
In het water was dat toch?
quote:Was cool.. Daar kom je toch zo'n megavis tegen die je moet verslaan als je zeg maar terug gaat van wat je moest doen geloof ik.. Ik weet het niet helemaal meer zeker
Op zaterdag 20 december 2003 17:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja
Nog voordat hij het land op gaat
![]()
quote:Die vis ben ik al voorbij,.... je kan later terug om Anima te halen daar geloof ik en dan moet je hem wel slopen ja.. Was vergeten hoe goed FFX was zeg
Op zondag 21 december 2003 11:47 schreef Hakkert het volgende:[..]
Was cool.. Daar kom je toch zo'n megavis tegen die je moet verslaan als je zeg maar terug gaat van wat je moest doen geloof ik.. Ik weet het niet helemaal meer zeker
quote:Ja ik zit te twijfelen wat nu te doen.. Dark Chronicle of FFX nog een keertje
Op zondag 21 december 2003 11:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die vis ben ik al voorbij,.... je kan later terug om Anima te halen daar geloof ik en dan moet je hem wel slopen ja.. Was vergeten hoe goed FFX was zeg
WOW !
quote:FFX nog een keer, want FFX-2 komt over 2 maanden uit
Op zondag 21 december 2003 11:53 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ja ik zit te twijfelen wat nu te doen.. Dark Chronicle of FFX nog een keertje
quote:En dat weet ik dus niet of ik dat red..
Op zondag 21 december 2003 11:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
FFX nog een keer, want FFX-2 komt over 2 maanden uit
Moet je wel zeker weten dat je hem uitspeelt anders is het zonde
quote:Ohja das waar,... jij bent die cheap ass cunt idd
Op zondag 21 december 2003 11:56 schreef Hakkert het volgende:[..]
En dat weet ik dus niet of ik dat red..
... Tis zo moeilijk gewoon.. Maar je moet er wel rekening mee houden dat ik wel langer kan FFX-en aangezien ik heb later pas koop 2e hands he.. denk ik
quote:Maar DC dan?... Gijs ik vind het zo moeilijk
Op zondag 21 december 2003 11:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ohja das waar,... jij bent die cheap ass cunt idd
Nou dan kan je rustig FFX gamen
Wellicht ga ik er spijt van krijgen, maar ik ga het toch maar proberen en heb geen zin om nog een paar maanden te wachten. .
quote:Als je nu niet snel DC gaat spelen, dan ga ik je toch een schop onder die cheapass kont van je geven.......
Op zondag 21 december 2003 11:58 schreef Hakkert het volgende:[..]
Maar DC dan?... Gijs ik vind het zo moeilijk
... Maar ik neig (hoe schrijf je dat
![]()
) naar FFX idd...
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:00 schreef Zooi het volgende:
Die FF XII trailer heeft me dusdanig de kriebels gegeven dat ik besloten heb FF X-2 maar te importeren als voorproefje op XII.Wellicht ga ik er spijt van krijgen, maar ik ga het toch maar proberen en heb geen zin om nog een paar maanden te wachten.
.
quote:Ja idd... Dan is het wel cool.. ik kan echter geen import spelen dus voor mij wordt het nog 4 maand wachten... Wat zou jij gaan gamen? FFX of DC?
Op zondag 21 december 2003 12:03 schreef Zooi het volgende:
Geen idee.. Ik moet nog even onderzoeken waar, welke importversie te krijgen is. Ik ga er momenteel even snel vanuit dat de US versie vast wel al uit is. En zeker met de Lage dollarkoers momenteel is dat een erg smakelijk alternatief.
*besteld heeft inmiddels*
wel tering duur overigens. .
Edit: Hakkert: DC.
quote:Moet tie kosten dan?... ennuh waarom DC?
Op zondag 21 december 2003 12:05 schreef Zooi het volgende:
Hij staat bij dimplus gewoon als US import genoteerd.*besteld heeft inmiddels*
wel tering duur overigens.
.
Edit: Hakkert: DC.
quote:Stoer
Op zondag 21 december 2003 12:00 schreef Zooi het volgende:
Die FF XII trailer heeft me dusdanig de kriebels gegeven dat ik besloten heb FF X-2 maar te importeren als voorproefje op XII.Wellicht ga ik er spijt van krijgen, maar ik ga het toch maar proberen en heb geen zin om nog een paar maanden te wachten.
.
FFX-2 International + Last Mission
International also includes an all-new mode known as "Last Mission". This additional feature allows gamers to play through dungeons without the use of items.
Review
9.0 Presentation
The Charlie Angels-inspired motif and sphere hunter story may not be as epic as its predecessor, but it still has the top-notch production value that Square Enix is famous for.
9.6 Graphics
Hindered by just a smidgen of slowdown, FFX-2 is one of the best-looking games on any console. Facial animations have improved and the level of detail is amazing. The standard for all future RPGs.
8.6 Sound
The clarity of the music and sound effects are unrivaled among PS2 RPGs with returning voice actors better than they were the first time. The soundtrack isn't anywhere near as strong as X, though.
9.7 Gameplay
Even though the challenge level never exceeds that of an intermediate player, the job-switching system and absolute wealth of mini-games makes FFX-2 one of the most playable RPGs around.
9.5 Lasting Appeal
Five different endings, multiple story branches, an open-ended mission structure, 60-80 hours worth of gameplay, and the chance to go back and experience it again with New Game Plus makes it awesome.
9.5 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Screentijd
quote:Ik vind die screens zoooo geil,.. het coole is dat je die nieuwe grid tijdens battle kan openen... vandaar die split screen in die middelste shot
Op zondag 21 december 2003 12:14 schreef Hakkert het volgende:
OMG... Wat heerst FF toch ook
FF
quote:Tijdens de battle jezelf upgraden
Op zondag 21 december 2003 12:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind die screens zoooo geil,.. het coole is dat je die nieuwe grid tijdens battle kan openen... vandaar die split screen in die middelste shot
FF
![]()
Bij dvdboxoffice kost die 72 Canadese dollars en dat is ongeveer 43 Euro incl shipping
Reken maar uit maar volgens mij scheelt dit je +/- 40 Euro
quote:Dat scheelt wel veel idd
Op zondag 21 december 2003 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Zooi,... als je hem besteld doe dat dan in Godsnaam niet bij Dimplus... die kost 79 Euro ex verzendkostenBij dvdboxoffice kost die 72 Canadese dollars en dat is ongeveer 43 Euro incl shipping
![]()
Reken maar uit
maar volgens mij scheelt dit je +/- 40 Euro
quote:Gijs jij moet niet eens naar die bedragen kijken
Op zondag 21 december 2003 13:02 schreef Hakkert het volgende:[..]
Dat scheelt wel veel idd
quote:whahaha klopt
Op zondag 21 december 2003 13:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gijs jij moet niet eens naar die bedragen kijken
![]()
![]()
quote:Heb hem van dvdboxoffice
Op zondag 21 december 2003 13:02 schreef Hakkert het volgende:[..]
Dat scheelt wel veel idd
kan hem alleen niet spelen
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:23 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Heb hem van dvdboxoffice
kan hem alleen niet spelen
quote:whehehehe
Op zondag 21 december 2003 16:42 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb een omgebouwde ps2, maar blijkbaar kan ik er geen USA/Canada games op afspelenDus alleen dvd regiovrij
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:42 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb een omgebouwde ps2, maar blijkbaar kan ik er geen USA/Canada games op afspelenDus alleen dvd regiovrij
sorry
Wat is dit voor een Job ?
Sorceres
Vernieuwde worldmap
Platforming
OMG
Zus van Squall ?
.....
Eerst in FEB beginnen met X
quote:Je hebt X toch nog nooit gegamed? Vrouwen zijn oke in FFX... Lulu
Op zondag 21 december 2003 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het trouwens nog steeds niet met dat X-2Vrouwen in games ok, maar een hele game
Eerst in FEB beginnen met X
Wel grappig, die muziek van Kingdom Hearts en FF7 op de achtergrond.
quote:Godver,... dat heb ik ook
Op zondag 21 december 2003 22:33 schreef chibibo het volgende:
Die FF12 trailer ziet er wel leuk uit. Eindelijk weer eens een FF die mijn interesse wekt.
quote:ehm alle FF's trekken jou toch
Op maandag 22 december 2003 08:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Godver,... dat heb ik ook
Elke game krijgt een screen en 4 regels
En 8 wordt afgedaan als de slechtste en als zeer zwak
Ach ja, de rest van het blad sucked ook
quote:Ehm nee.. ja goed om laten bouwen
Op maandag 22 december 2003 12:46 schreef Reddiablo het volgende:
vindt het ook wel grappig ergens dat ik de game niet kan spelen, maar heeft iemand een oplossing
Zoek je dus nog een mooie GBA titel als vervanger van FF Tactics, halen deze!
quote:FFVIII de slechtste ook,.... misschien een wat mindere voor de meesten onder ons maar ik vind hem heerlijk
Op maandag 22 december 2003 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de GamePro een "special" over alle FF's. Van deel 1 t/m 12Elke game krijgt een screen en 4 regels
En 8 wordt afgedaan als de slechtste en als zeer zwak
Ach ja, de rest van het blad sucked ook
Wat dat betreft vind ik bijv. FFVII een beetje slordig, duidelijk een "experiment" van Square als eerste game op de Playstation-console. (veel stylen door elkaar gebruiken, de ene keer superdeformed mannetjes, de andere keer ineens "normaal formaat" mannetjes, amper gebruik maken van textures, enz.) Maargoed, het gaat ook om het verhaal, maar ook dàt vond ik van FFIX niet slechter dan FFVII of FFVIII.
quote:Proest,..
Op dinsdag 23 december 2003 15:49 schreef P-Style het volgende:
Wat dat betreft vind ik bijv. FFVII een beetje slordig, duidelijk een "experiment" van Square als eerste game op de Playstation-console. (veel stylen door elkaar gebruiken, de ene keer superdeformed mannetjes, de andere keer ineens "normaal formaat" mannetjes, amper gebruik maken van textures, enz.) Maargoed, het gaat ook om het verhaal, maar ook dàt vond ik van FFIX niet slechter dan FFVII of FFVIII.
En geen textures
Dit is echt erg. Noem maar een screen van FFVII waar geen aandacht aan besteed is. Ik kan NU nog met mond open naar sommige lokaties en stadjes kijken.. de aandacht en details die erin verwerkt zijn...
quote:Dat er veel over FF6 wordt geschreven is logisch, want dat is het beste deel uit de serie. Naar mijn bescheiden doch doorslaggevende mening tenminste.
Weet je wat mij een beetje opvalt? Dat er heel veel gesproken/geschreven wordt (op websites en in bladen) over FFVII, FFVIII, FFX, maar ook FFVI, maar bijna nóóit over FFIX! Soms lijkt het net alsof FFIX helemaal niet bestaat. En dat terwijl ik FFIX toch wel een heel vermakelijke FF vond! Misschien wel één van de beste op PSOne! Zeer netjes uitgewerkt en erg mooie grafics (voor de PSOne).
Dat FF9 niet veel aandacht krijgt vind ik net als jij jammer, want deze vind ik absoluut een stuk vermakelijker dan deel 8 en 10 (hoewel ik moet toegeven dat ik 10 nog niet veel heb gespeeld). FF9 was een soort afsluiting van Final Fantasy "oude stijl" (deel 1 t/m 6), wat o.a. te zien is aan de SD karakters en de vele knipogen naar de vorige delen.
Veel mensen konden dit echter niet zo waarderen, omdat ze de "nieuwe stijl" van Final Fantasy prefereren, d.w.z. een hogere mate van realisme in de karakters, zoals in FF8 en FF10 (wat me trouwens opvalt is dat voor veel van deze mensen FF7 hun eerste kennismaking was met Final Fantasy, maar dit terzijde). Ik denk dat mede hierdoor minder over FF9 geschreven wordt.
En wat je relaas over FF7 betreft: wat Chocobo zegt.
quote:Toch klopt het wel wat hij zegt. De enige plek waar textures worden gebruikt is in de achtergronden bij de gevechtsscenes. Voor de karakters en vijanden, zowel in de gevechten als in dorpjes, wordt gebruik gemaakt van Gouraud shading.
Op dinsdag 23 december 2003 15:55 schreef Chocobo het volgende:
En geen textures![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt erg.
Persoonlijk vind ik het niet erg.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 16:48 schreef chibibo het volgende:[..]
En wat je relaas over FF7 betreft: wat Chocobo zegt.
Vond trouwens de limitbreaks of overdrives of hoe je dan ook noemt in FFIX zwaar zuigen
quote:Textures zegt mij details.... en dat heeft FFVII,... of je dat nu textures noemt of Goulash soup
Op dinsdag 23 december 2003 16:55 schreef chibibo het volgende:[..]
Toch klopt het wel wat hij zegt. De enige plek waar textures worden gebruikt is in de achtergronden bij de gevechtsscenes. Voor de karakters en vijanden, zowel in de gevechten als in dorpjes, wordt gebruik gemaakt van Gouraud shading.
Persoonlijk vind ik het niet erg.
quote:Ik vind de 3D modellen in FF7 niet echt gedetailleerd, hoor. De achtergronden en FMVs wel, maar die zijn pre-rendered.
Op dinsdag 23 december 2003 16:56 schreef Chocobo het volgende:
Textures zegt mij details.... en dat heeft FFVII,... of je dat nu textures noemt of Goulash soup
Goulash soup is trouwens lekker.
quote:Ik heb daar altijd een beetje een dubbel gevoel bij. Het is natuurlijk fantastisch dat FF7 zo veel mensen kennis heeft laten maken met (en verslaafd laten raken aan) Final Fantasy en RPGs in zijn algemeenheid, met name in Europa, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje jammer dat het 'exclusieve' ervan weg is. Vroeger was FF iets wat je slechts met een klein groepje kon delen, tegenwoordig kent iedereen het wel. Ik weet dat het elitair is, maar ik kan er niks aan doen.
Op dinsdag 23 december 2003 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En het is inderdaad zo dat FF7 voor HEEL VEEL mensen de eerste RPG OOIT was. Dus op zich is dat niet zo gek.
en Chrono Trigger... ook een van de beste rpg-s ooit.
quote:Spoiler hoeft denk niet meer spuit 11
Op dinsdag 23 december 2003 17:29 schreef Jebus het volgende:
Damn ik heb net met FFX spoiler:Yunalescaverslagen, damn wat was dat close, kwam echt op de laatste slag neer, maar ik ownde die bitch gelukkig. Shit dat was echt een vette battle.
quote:Net als die vogel kijk ik nog steeds met open mond naar die achtergronden enzo.
Weet je wat mij een beetje opvalt? Dat er heel veel gesproken/geschreven wordt (op websites en in bladen) over FFVII, FFVIII, FFX, maar ook FFVI, maar bijna nóóit over FFIX! Soms lijkt het net alsof FFIX helemaal niet bestaat. En dat terwijl ik FFIX toch wel een heel vermakelijke FF vond! Misschien wel één van de beste op PSOne! Zeer netjes uitgewerkt en erg mooie grafics (voor de PSOne).Wat dat betreft vind ik bijv. FFVII een beetje slordig, duidelijk een "experiment" van Square als eerste game op de Playstation-console. (veel stylen door elkaar gebruiken, de ene keer superdeformed mannetjes, de andere keer ineens "normaal formaat" mannetjes, amper gebruik maken van textures, enz.) Maargoed, het gaat ook om het verhaal, maar ook dàt vond ik van FFIX niet slechter dan FFVII of FFVIII.
quote:Tis maar een Sephiroth wannabee
Op dinsdag 23 december 2003 19:01 schreef Opie het volgende:
Ik ben inmiddels bij het gevecht met Maester Seymour in de Macalania Temple. Nu even zien uit te vinden hoe ik die clown versla.
quote:Met een verschrikkelijke stem
Op dinsdag 23 december 2003 19:03 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Tis maar een Sephiroth wannabee
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 18:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Net als die vogel kijk ik nog steeds met open mond naar die achtergronden enzo.
Ik vind het verhaal van FFVII persoonlijker en dieper uitgewerkt dan FFIX, had minder met de characters...
Het carisma van Cloud en Sephiroth is gewoon veel groter.
En je had blauwe , groene en neger- chocobo's
...toch vind ik FFVII zoals 'ie nu is "slordig", zelfs FFVI is meer "uniform"!
Op woensdag 24 december 2003 00:33 schreef P-Style het volgende:
Nou, ja... goed. We zijn het er vast allemaal over eens dat een remake van FFVII, alles in 3D, met maar één model voor alle characters, goeie voice-acting, meer extra & sterkere bosses, veel mooie textures (je weet wat ik bedoel), maar met hetzelfde verhaal het beste spel ooit zou zijn!!!
...toch vind ik FFVII zoals 'ie nu is "slordig", zelfs FFVI is meer "uniform"!
quote:Ik ook.. Dan ben ik niet meer zo'n FF-outcast
Op woensdag 24 december 2003 09:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep
Ik zou ook heel graag een FFVII game met de FFX engine willen zien ja
quote:Maar nog wel een graphics hoer.
Op woensdag 24 december 2003 10:27 schreef Hakkert het volgende:
Ik ook.. Dan ben ik niet meer zo'n FF-outcast
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:31 schreef chibibo het volgende:[..]
Maar nog wel een graphics hoer.
Is het de moeite waard als ik maar een paar uur per week kan spelen, is het een mooie game en is het het geld (75 euro aankoop + maandkosten denk ik?) waard?
quote:whehehehe,.. ja ik vind dat je FFVII ook in zijn originele vorm ervaren moet hebben. Sterker nog,... na een paar uur spelen zie je de graphics niet eens meer,... als je daar al op lette
Op woensdag 24 december 2003 10:31 schreef chibibo het volgende:[..]
Maar nog wel een graphics hoer.
quote:Gijs... het moet er gewoon allemaal een beetje geil uit zien en niet zoals... oh nee niet in dit topic....
Op woensdag 24 december 2003 12:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
whehehehe,.. ja ik vind dat je FFVII ook in zijn originele vorm ervaren moet hebben. Sterker nog,... na een paar uur spelen zie je de graphics niet eens meer,... als je daar al op lette
Maar als FF7 met coole grfx komt ga ik hem zeker spelen! ik bedoel dan ben ik jullie toch al aardig tegemoet gekomen lijkt me
quote:op dat moment viel me bek open...wat een beautifull filmpje is dat.....
Op woensdag 24 december 2003 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.. net "The Sending" gezien van Yuna in Kilika![]()
quote:Ja ik werd ook weer stil. Heb FFX pas 1x gespeeld en ga er nu voor een 2e doorheen,... blijf het een prachtig spel vinden. Yuna is echt
Op woensdag 24 december 2003 21:01 schreef Gamedemon het volgende:[..]
op dat moment viel me bek open...wat een beautifull filmpje is dat.....
Maar nu valt me echt het battlesystem op. Erg strak gedaan
quote:200x spingen voordat de bliksem inslaat!
Op woensdag 24 december 2003 23:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Net ook FFX gedaan, ff een paar Celestial Weapons halen...
Met de Crest en Sigil? Laat me niet lachenFFX zijn secrets zijn triest en haren-uittrekkend
Die van VII, dat waren nog tijden
quote:wtf? moet je bij die bliksem velden 200 keer dodgen?
Op donderdag 25 december 2003 00:04 schreef P-Style het volgende:[..]
200x spingen voordat de bliksem inslaat!
![]()
![]()
(inderdaad, ik moet alleen lulu's Sigil nog...
de rest heb ik in 250 uur spelen wel gehaald)
wordt een weekje upgraden, want ik red het gewoon niet tegen Seymour en zijn lieve genootje.... en mijn Kimahri is veeeeel te fucking zwak
Tis dat het me teveel tijd zou kosten, maar anders zou ik mn mensjes wat beter onderscheiden middels de Sphere Grid, ik doe eigenljik altijd maar wat en wil gewoon abilities etc geven
maar mijn Kimahri is zo onthutsend zwak dat ik iedere keer bezig ben om hem tot leven te wekken om hem iemand anders in zn plaats te zetten, maar die kans krijg ik niet...
reflect heb ik niet
de -aga's ook niet
heb bijv. ook geen level 3 sphere lock
quote:Klopt,.. zorg ervoor dat je Aeons starten met een limitbreak
Op donderdag 25 december 2003 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
Iedere AEON doodt hij meteen met een counter
quote:tis met FFX zo :
Op donderdag 25 december 2003 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
holy, flare en doublecast al helemaal niet
quote:Nostalgie gijs... nostalgie
Op donderdag 25 december 2003 16:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,.. zorg ervoor dat je Aeons starten met een limitbreak
quote:Op dat water
Op woensdag 24 december 2003 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.. net "The Sending" gezien van Yuna in Kilika![]()
quote:Auron
Op donderdag 25 december 2003 19:10 schreef Chocobo het volgende:
Zit nu in de Kilika templeBen al lekker op weg,... Auron moet nog joinen
quote:Tactiek
Op vrijdag 26 december 2003 11:53 schreef nikanoru het volgende:[..]
laaaaaaaaaaaaame
quote:http://www.realdoll.com/
Op vrijdag 26 december 2003 12:15 schreef nikanoru het volgende:
Ik wil Tifa verdorie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |